ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ismailsevik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2014 19:02
Son Ziyaret:
16 Ekim 2016 00:14
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ismail sevik
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Şevik
40Lt Taiwan Bee akvaryumu
40Lt Taiwan Bee melez akvaryumu
40Lt Taitibee Bee akvaryumu
60Lt Canlıdoğuran tankı
35Lt Taiwan Bee akvaryumu
600Lt Resif Akvaryumu
SON 10 MESAJI
Sump Dahil 700lt Deniz Akvaryumu
Evet Fatih Bey en ucuz fiyatları yazmaya çalışmış. Söylemiş olduğunuz litre gerçetken büyük bir tank demek. Buda maliyetini kat kat arttırmakta.
Kurulum yaparken canlı kum kullanmak, kaliteli ( yerli olmayan) kaya kullanmak bile sadece 600-800tl.
Kaldı ki bunun Aydınlatması, Protein Skimmer'ı , en az 2 adet dalga motoru, 700lt ye yetebilecek sağlam bir kafa motoru, en az 2bin tl, kaliteli ekipman istenirse 10bin tl ye kadar rahatça çıkabilir.
Bütçeniz kısıtlı ise Do It Yourself ürünlerine göz atmanızı öneririm. Avrupa'da aydınlatma, protein skimmerı insanlar kendileri yapıyor ve çokta iyi verim alıyorlar. Yapamam derseniz başlangıç olarak 150-200lt arası hacime inmenizi tavsiye ederim.
İyi günler,
Evet Fatih Bey en ucuz fiyatları yazmaya çalışmış. Söylemiş olduğunuz litre gerçetken büyük bir tank demek. Buda maliyetini kat kat arttırmakta.
Kurulum yaparken canlı kum kullanmak, kaliteli ( yerli olmayan) kaya kullanmak bile sadece 600-800tl.
Kaldı ki bunun Aydınlatması, Protein Skimmer'ı , en az 2 adet dalga motoru, 700lt ye yetebilecek sağlam bir kafa motoru, en az 2bin tl, kaliteli ekipman istenirse 10bin tl ye kadar rahatça çıkabilir.
Bütçeniz kısıtlı ise Do It Yourself ürünlerine göz atmanızı öneririm. Avrupa'da aydınlatma, protein skimmerı insanlar kendileri yapıyor ve çokta iyi verim alıyorlar. Yapamam derseniz başlangıç olarak 150-200lt arası hacime inmenizi tavsiye ederim.
İyi günler,
Deniz Akvaryumu
Mert merhaba,
15lt akvaryumlar piko akvaryumdur. Normal şartlarda balık beslemek için yeterli bir hacim değildir. 400tl boşa para vermemeni tavsiye ederim.
Saygılarımla,
Mert merhaba,
15lt akvaryumlar piko akvaryumdur. Normal şartlarda balık beslemek için yeterli bir hacim değildir. 400tl boşa para vermemeni tavsiye ederim.
Saygılarımla,
Deniz Akvaryumu
Merhabalar,
Bubble magus curve 7 arkadaşın ihtiyacını görecektir. ortalama fiyatını yazdım
Hopar armatürler gayet güzel ve kullanışlıdır.
Ülkemizin sorunu olan " pahalı olan iyidir" izlenimini bırakmamız lazım. Sektöre yeni girmiş çokta güzel markalar var. Örneğin Jebao..
Jebao 4'lü dozaj pompası300tl, aynı işlemi yapan x ürünü 1.200tl
Bu konuda arkadaşın B.Magus Curve7 ile işini gayet başarılı şekilde göreceği aşikar. ( verdiği 200lt hacim için)
Ayrıca karbon reaktörünü ilk gün suyu berraklaştırmak, ondan sonra 15gün karbon 15gün karbon vermeden şeklinde kullanacak.
Saygılarımla,[EDIT]ismailsevik,2015-11-10 23:02:46[/EDIT]
Merhabalar,
Bubble magus curve 7 arkadaşın ihtiyacını görecektir. ortalama fiyatını yazdım
Hopar armatürler gayet güzel ve kullanışlıdır.
Ülkemizin sorunu olan " pahalı olan iyidir" izlenimini bırakmamız lazım. Sektöre yeni girmiş çokta güzel markalar var. Örneğin Jebao..
Jebao 4'lü dozaj pompası300tl, aynı işlemi yapan x ürünü 1.200tl
Bu konuda arkadaşın B.Magus Curve7 ile işini gayet başarılı şekilde göreceği aşikar. ( verdiği 200lt hacim için)
Ayrıca karbon reaktörünü ilk gün suyu berraklaştırmak, ondan sonra 15gün karbon 15gün karbon vermeden şeklinde kullanacak.
Saygılarımla,[EDIT]ismailsevik,2015-11-10 23:02:46[/EDIT]
Deniz Akvaryumu
Merhaba Mert Kardeşim,
150-200 lt için sana bir maliyet çıkarayım güncel fiyatlardan
Protein skimmer kaliteli olmalı = 400tl civarı
Armatür = 300tl civarı
Kafa motoru = 200tl civarı
Dalga motoru = 200tl civarı
Kum= 200tl civarı ( canlı kum kullanmanı tavsiye ederim, mercan kırığı kumlar eriyip gidiyor zamanla...)
Kaya= 200tl civarı ( 20kg civarı)
Karbon reaktörü= 100 tl civarı
Karbon,bakteri kültürü, testlerin tamamı nereden baksan = 400tl
bu şekilde kurarsın, içindeki canlılarıda şöyle desek
1 çift palyanço=70tl
1 fire shrimp,2 cleaner= 150-200tl
1 blue veya yellow tang =150tl
zoalar mushroomlar basit başlangıç mercanları tankı dolu gösterecek = 500tl
goby, snail, cornch, crab= 200*300 tl
:) 3000tl +/ - ama kaliteli akvaryum olur..
Merhaba Mert Kardeşim,
150-200 lt için sana bir maliyet çıkarayım güncel fiyatlardan
Protein skimmer kaliteli olmalı = 400tl civarı
Armatür = 300tl civarı
Kafa motoru = 200tl civarı
Dalga motoru = 200tl civarı
Kum= 200tl civarı ( canlı kum kullanmanı tavsiye ederim, mercan kırığı kumlar eriyip gidiyor zamanla...)
Kaya= 200tl civarı ( 20kg civarı)
Karbon reaktörü= 100 tl civarı
Karbon,bakteri kültürü, testlerin tamamı nereden baksan = 400tl
bu şekilde kurarsın, içindeki canlılarıda şöyle desek
1 çift palyanço=70tl
1 fire shrimp,2 cleaner= 150-200tl
1 blue veya yellow tang =150tl
zoalar mushroomlar basit başlangıç mercanları tankı dolu gösterecek = 500tl
goby, snail, cornch, crab= 200*300 tl
:) 3000tl +/ - ama kaliteli akvaryum olur..
Taiwan Bee Ve Sıcaklık Toleransları
Selam arkadaşlar,
Malum yaz günleri bunaltıcı havalar hepimizi bezdirdi. Hele ki tanklarda fanlar olmasına rağmen 26-27 derecelerde. Bu derecelerde kayıp oranı az gibi fakat ileride hayvanlarda bir sıkıntı yaratır mı bilemiyorum.
Konu hakkında tecrübeli abilerimizden, kardeşlerimizden görüşleri bekleriz.
Saygılarımla
Ismail SEVIK
Selam arkadaşlar,
Malum yaz günleri bunaltıcı havalar hepimizi bezdirdi. Hele ki tanklarda fanlar olmasına rağmen 26-27 derecelerde. Bu derecelerde kayıp oranı az gibi fakat ileride hayvanlarda bir sıkıntı yaratır mı bilemiyorum.
Konu hakkında tecrübeli abilerimizden, kardeşlerimizden görüşleri bekleriz.
Saygılarımla
Ismail SEVIK
300 litrelik taiwanbee akvaryumu
Cevabınız için teşekkürler. iletkenlik şu anda kaç acaba ? İstanbul çeşme suyu iletkenlik 400-600 arası değişmekte. Bu da Taiwan lar için çok görünmektedir.
Bende o mineralleri kullanmaktayım ek olarak Crimson ve White kullanıyorum.
Cevabınız için teşekkürler. iletkenlik şu anda kaç acaba ? İstanbul çeşme suyu iletkenlik 400-600 arası değişmekte. Bu da Taiwan lar için çok görünmektedir.
Bende o mineralleri kullanmaktayım ek olarak Crimson ve White kullanıyorum.
300 litrelik taiwanbee akvaryumu
Kurulumunuz güzelmiş, sade olması güzel canlıları seyretmek için bir fırsat. :) Peki haftalık kaç litre su değişikliği yapıyorsunuz ? Kullandığınız su nedir ? Osmos ? Hazır su vs. ? Mineral takviyesi olarak ne öneriyorsunuz ?
Sağlıklı bol karidesleriniz olur umarım.
Iyi hobiler
Ismail SEVIK
Kurulumunuz güzelmiş, sade olması güzel canlıları seyretmek için bir fırsat. :) Peki haftalık kaç litre su değişikliği yapıyorsunuz ? Kullandığınız su nedir ? Osmos ? Hazır su vs. ? Mineral takviyesi olarak ne öneriyorsunuz ?
Sağlıklı bol karidesleriniz olur umarım.
Iyi hobiler
Ismail SEVIK
Bloody Mary Ve Diğerleri
selamlar,
selamlar,
Kurulumunuz hayırlı olsun. Tankınızın boyutu küçük olduğu için ucuz iletkenliği düşük hazır su ile deneyebilirsiniz. GH+ minerali alıp bununla iletkenliği ayarlarsınız. Çeşme suyu iletkenlikleri genelde 400-600ms oluyor. Kristal arı karidesler için bu değerin 150-350 ms olması gerekiyor. Bu yüzden iletkenliği düşük hazır su koymanız gerekiyor.
Bende 10lt lik bir tank var oradada tibee bakıyorm. Küçük hacimli tanklarda zor oluyor diyen bir çok arkadaş mevcut fakat tamamen şans işi bence.
kolay gelsin,
iyi hobiler.
Bilgisizliğimi aydınlatırsanız çok sevinirim
merhabalar,
merhabalar,
salyangozlar gerçekten izlemesi keyifli canlılardır. Bende Poso Rabbit / Tavşan salyangoz besleyenlerdenim. Kardinal karideslerimle geçinip gidiyorlar. Suyun ph 'ı yüksek olması gerekir. bu en önemli kurallardan biridir, yoksa salyangozun kabuğunda erime olacaktır. cama cam, kare ,dikdörtgen akvaryum size kalmış tercihdir. :) yoksa salyangozlarımız için her yer yaşanılacak yerdir.. tabi uygun su değerlerinde
ATAKAN PETSHOP
[QUOTE=keyman79][QUOTE=omerhan][QUOTE=keyman79]Atakan Akvaryum Şikayet
Arkadaşlar iki kere bizzat giderek alışveriş yaptım. İkisinde de ilginç hüsranlarla karşılaştım. Şöyleki siteleri ve gittigidiyor üzerinden sattıkları fiyatlar ile dükkanlarında sattıkları fiyatlar çok farklı. İlginçtir genelde nette pahalı, dükkanda ucuz olan ürünler burada tam tersi şeklinde işliyor, dükkanda pahalı nette ucuz. İlk alışverişimde bayağı yüklü ürün aldım ve uygunlar diye tercih edip gittim, tek tek alacağım ürünleri fiyatlarını listeleyip gittim. Toplamda nedense farklı fiyatlar çıktı. Ayrıca tavsiye üzerine verdikleri sera difizör arızalı çıktı. Seramiği ne yaptıysam açamadım, paketi açtığım günden beri tıkalı. Kazıdım falan ama fayda etmedi, tıkalı. Biraz uzak olmam sebebiyle geri götüremedim.
[QUOTE=keyman79][QUOTE=omerhan][QUOTE=keyman79]Atakan Akvaryum Şikayet
Arkadaşlar iki kere bizzat giderek alışveriş yaptım. İkisinde de ilginç hüsranlarla karşılaştım. Şöyleki siteleri ve gittigidiyor üzerinden sattıkları fiyatlar ile dükkanlarında sattıkları fiyatlar çok farklı. İlginçtir genelde nette pahalı, dükkanda ucuz olan ürünler burada tam tersi şeklinde işliyor, dükkanda pahalı nette ucuz. İlk alışverişimde bayağı yüklü ürün aldım ve uygunlar diye tercih edip gittim, tek tek alacağım ürünleri fiyatlarını listeleyip gittim. Toplamda nedense farklı fiyatlar çıktı. Ayrıca tavsiye üzerine verdikleri sera difizör arızalı çıktı. Seramiği ne yaptıysam açamadım, paketi açtığım günden beri tıkalı. Kazıdım falan ama fayda etmedi, tıkalı. Biraz uzak olmam sebebiyle geri götüremedim.
Sitelerinde bitki kumu (hagen olmadığı halde) kilosu 2.5tl, oraya gittiğinizde 3TL. Difizör sitelerinde 3in1 22TL. orada 25TL. (bana ufo yu tavsiye ettiler ama kullanmak nasip olmadı).
Bugün biraz önce bir arkadaşımı gönderdim. Neyseki fazla para vermiştim. Çünkü yine sitelerinde yazan fiyatlarla alakası olmayan fiyatlarla ürün satmışlar. Tam para vermiş olsam rezil olacağım arkadaşa.
Benden size tavsiye internet üzerinden ürünlerini alın çünkü daha ucuz. Gittiğinizde hüsranla karşılaşabilirsiniz.
Bu konuyu ilk alışverişimde kendilerine ilettim 1ay kadar oldu. Hala düzelmediğine göre ilgisizler. Gittigidiyordan yada sitelerinden fiyatlarını görebilirsiniz. Arkadaşın biraz önceki alışverişinin fişide mevcut gösterebilirim. Yinede şuanki satış fiyatlarını resimliyorum.
Sevgiler
Bugün biraz önce bir arkadaşımı gönderdim. Neyseki fazla para vermiştim. Çünkü yine sitelerinde yazan fiyatlarla alakası olmayan fiyatlarla ürün satmışlar. Tam para vermiş olsam rezil olacağım arkadaşa.
Benden size tavsiye internet üzerinden ürünlerini alın çünkü daha ucuz. Gittiğinizde hüsranla karşılaşabilirsiniz.
Bu konuyu ilk alışverişimde kendilerine ilettim 1ay kadar oldu. Hala düzelmediğine göre ilgisizler. Gittigidiyordan yada sitelerinden fiyatlarını görebilirsiniz. Arkadaşın biraz önceki alışverişinin fişide mevcut gösterebilirim. Yinede şuanki satış fiyatlarını resimliyorum.
Sevgiler
http://prntscr.com/61d8mv
Ayrıca bir resim daha paylaşayım. Sorun mebla değil helali hoş olsun.
[/QUOTE]
Abi benim bildiğim nette ucuz olur dükkanda daha pahalı olur. Örneğin ; Vatan bilgisayar dan laptop aldığımda internette 1800 küsür lira mağazasında 2000küsür lira falandı . Ya da siz mi öyle denk geldiniz yoksa ben mi 

Bende Atakan Akvaryum dan balık falan aldım. Adamlar gerçekten hoşgörülü sorularınızı sabırla cevaplıyorlar yardımseveler Sizin duruma üzüldüm. Artık talihsizlik mi desem yoksa başka bişey mi bilemedim . geçmiş olsun 
[/QUOTE]

Vatan gibi kurumsal firmalar mağazadan satış yapmak yerine internet üzerinden satışa yönlendirmek için insanları, bu tür kampanyalar yapıyorlar. Ama şu an mevzu bahis firma bir dükkan. Ve onların internet üzerinden değilde elden satış yapmaya teşvik etmeleri gerekir. Örneğin gittigidiyor satışta her ürün için %5 komisyon uygular, mağazaya elden gidildiğinde ayak alıştırmak için bu %5 komisyon indirim olarak bile uygulanabilir, maksat ayak alışsın. Esnaflık böyle bir şeydir. Ayrıca canlıda satan bir yer, canlıyı net üzerinden satamıyorlar. Bu arada ben alışverişimi kesmedim, kendileri ile hala alışveriş yapıyorum dediğiniz gibi kişilik olarak dörtdörtlük insanlar tek sorun ilgisizler. Artık internet üzerinden satış fiyatları sayfasını çıktı alıp ürün alıyorum, problem olmuyor :)
[/QUOTE]
Merhabalar Atakan Bey ve ailesi ile uzun yıllar müşteri olarak samimiyet içerisindeyim. Fiyatlar konusunda gerçekten piyasanın altında satış yapan kişilerdir. Hagen kum uzun süredir Türkiye'de bulunmayan kumdur. Piyasada siyah quartz kum satılmaktadır. Atakan'da biz hagen satıyoruz demiyor, kumun siyah quartz olduğunu kendi söylüyor. Başka petshoplarda 4-5tl den kilogram satışı yapılıyor.
Bende hobici karidesim ve satış yapmaktayım. Fiyatlarım internet üzerinde sabit ve uygundur. Çünkü ne kira parası vermekteyim, ne de KDV vergisi , ne de çalışan. Bir firma olduğunuzda size gelen ürünü 3 ken 5 e satamazsanız tutunamazsınız. Atakan petshop avcılar'da , istanbul'da tanınan bir firma olmasının sebebi verdiği hizmet ve geri besleme dediğimiz feedbacklerdir. Sorun bulduğunuz her konuda kendilerinden bilgi alabilirsiniz.
saygılarımla
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

