ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
firtemin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2014 18:33
Son Ziyaret:
22 Şubat 2023 08:58
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Akdeniz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
firtemin
SON 10 MESAJI
Yasmut Şikayet
Bundan bir kaç yıl önce ben de benzer bir problem yaşamıştım ve bununla ilgili açtığım bir başlık ta var. BU tip adamlara hobici falan diyip koruyan bir tayfa var ayrıca. Üyeliği direk iptal edilip bir daha burada satış yapmasına izin verilmemeli.
Bundan bir kaç yıl önce ben de benzer bir problem yaşamıştım ve bununla ilgili açtığım bir başlık ta var. BU tip adamlara hobici falan diyip koruyan bir tayfa var ayrıca. Üyeliği direk iptal edilip bir daha burada satış yapmasına izin verilmemeli.
60 cm Hi-Tech kurulum
Halen üstünde zaman zaman oynamaya devam ediyorum. Özellikle hızlı gelişen bitkileri yavaş gelişen bitkilerle değiştirmeye çalışıyorum. Bu sırada tasarımda biraz değişiyor. Yakında yine bir kaç fotoğraf eklerim. Dün biraz daha ekleme çıkarma yaptım.
Halen üstünde zaman zaman oynamaya devam ediyorum. Özellikle hızlı gelişen bitkileri yavaş gelişen bitkilerle değiştirmeye çalışıyorum. Bu sırada tasarımda biraz değişiyor. Yakında yine bir kaç fotoğraf eklerim. Dün biraz daha ekleme çıkarma yaptım.
60 cm Hi-Tech kurulum
teşekkür ederim.
teşekkür ederim.
1:debi ayarı hiç yapmadım yapılıyormu bilmiyorum bile :) aslında çıkış borusu olarak lily pipe kullanıyordum ama biraz sirkülasyonu arttırmak için orjinal borularını tekrar taktım. Bitkilerin olmadığı ön taraftan çıkışı verdiğim için herhangi bir sorun yaşamıyorum şuan balıklarda mutlu.
2: iki saniyede 1 kabarcık şeklinde 24 saat açık co2 bir önceki tüp yaklaşık 4 ay gitti. tekrar doldurdum. ama acemlilkler vs biraz düzensiz kullandım bu sefer biraz daha uzun gidecektir diye düşünüyorum.
60 cm Hi-Tech kurulum
Çok teşekkürler. Evet sağ taraf armatürden ve kayadan dolayı biraz karanlıkta kalmıştı onuda hallettim bugun lambaların yerini değiştirerek. karides yuvalarınıda yeni eklemiştim zaten aklımda moss eklemek üstülerine.
Çok teşekkürler. Evet sağ taraf armatürden ve kayadan dolayı biraz karanlıkta kalmıştı onuda hallettim bugun lambaların yerini değiştirerek. karides yuvalarınıda yeni eklemiştim zaten aklımda moss eklemek üstülerine.
60 cm Hi-Tech kurulum




Merhaba, uzunca bir süreden sonra tankın son hali bu şekilde. Fotoğrafları telefonla çektim kusura bakmayın yakında daha iyi fotoğraflar eklerim. Tank şuan tam anlamıyla sağlıklı :) herşey oturdu . saç sakal fırça yosunu problemi ortadan kayboldu ve alg problemim yok denecek kadar az olanları da cüce vatozlar hallediyor. Şimdilik durumlar böyle.




60 cm Hi-Tech kurulum
kayalar: aqua deco grey mountain interzoo'dan aldım moda/istanbul
Bu haftasonu yaptığım değişikliklerden sonraki hali. Fotoğraflar yine telefonla çekildi kusura bakmayın.
kayalar: aqua deco grey mountain interzoo'dan aldım moda/istanbul
Bu haftasonu yaptığım değişikliklerden sonraki hali. Fotoğraflar yine telefonla çekildi kusura bakmayın.
Aydınlatma: 24W: 1 Sylvania Grolux +1 Sylvania Aqustar + 1 Eheim Freshpower Daylight
60 cm Hi-Tech kurulum
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Gökhan bey söylediklerinize katıldığım yerler de var katılmadıklarım da. Zengi bir toprak + olarak başlamanızı sağlıyor. Tüm bitki profesyönelleri de bunu öneriyor.Özellikle bir kaç katman taban oksijensiz ortamda gelişen bakteriler için çok önemli olduğunu okudum yabancı kaynaklarda. Işık konusunda evet yerli kaynakların çoğunda fasılalı aydınlatmanın alg gelişimi için etkili olduğu bilgisi var. Hatta çok kafa karıştırıcı bilgiler de bulmak mümkün. Fakat özellikle yurtdışı kaynaklarında buna james findley'in kurucusu olduğu thegreemachine.com'daki makaleler de dahil olmak üzere en az 6 saat kesintisiz aydınlatmayı önerdiğini okudum.
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Gökhan bey söylediklerinize katıldığım yerler de var katılmadıklarım da. Zengi bir toprak + olarak başlamanızı sağlıyor. Tüm bitki profesyönelleri de bunu öneriyor.Özellikle bir kaç katman taban oksijensiz ortamda gelişen bakteriler için çok önemli olduğunu okudum yabancı kaynaklarda. Işık konusunda evet yerli kaynakların çoğunda fasılalı aydınlatmanın alg gelişimi için etkili olduğu bilgisi var. Hatta çok kafa karıştırıcı bilgiler de bulmak mümkün. Fakat özellikle yurtdışı kaynaklarında buna james findley'in kurucusu olduğu thegreemachine.com'daki makaleler de dahil olmak üzere en az 6 saat kesintisiz aydınlatmayı önerdiğini okudum.
Haftasonu yine eminim hepinizin bildiği aquabotanicdeydim. Tropica'nın türkiye distribütörü. Onlar da kesinlikle kesintisiz aydınlatma yapmamı söylediler.. Bakteri için pek bulunmayan nutrafin cycle edindim ve kullandım. mucizevi bir ürün. Bir kaç günde tankım gözle görülür olumlu gelişmeler gösterdi. Nitrat sorunu çözdüm. Hızlı gelişen bir kaç bitki ve 2 otocinclus ekledim ve şuan herşey yolunda görünüyor. Bundan önce haftalık %50 su değişimi yapıyordum. Bunun delilik olduğunu ima ettiler ve kesinlikle %25 geçmemem gerektiğini belirtiler. Bir kaç hafta böyle deniycem. Zaman zaman gelişmeleri paylaşı fotoğraf eklemeye devam edeceğim.
Birdaha tank kuracak olsam yalnızca kayaları ve tabanı kurup en az 1 ay döngünün oluşmasını bekler. ardından tüm suyu bir kaba alır bitkileri diker aynı suyu tekrar doldururum.
60 cm Hi-Tech kurulum
[QUOTE=CEM KIRCALI]Purigen oldukça etkili bir üründür.Kristek berakklığında su sağlar partikülleri yok eder vb.Fakat nitrat ve fosfat tutma gibi bir özelliği yoktur.Yani yok etmez benim söylediğim nitrat ve fosfat tutucular ise purigenden tamamen farklıdır ve ilk kurulum sırasında nitratınızı ve fosfatınızı tutar sonradan çıkartılması gerekir purigeni devamlı kullanabilrisiniz yanlış hatırlamıyor isem 6 ayda ömrü sonrasında ise dezenfekte ederek tekrar kullanabiliyorsunuz.Aydınlatmayı kesinlikle aralıksız olarak verin her zaman söylediğim gibi işimiz doğayı taklit etmek ise aydınlatma kesintisiz olmalı diye düşünüyorum tabi karar sizin ben hiç bir tankımda son 2 yıldır fasılalı olarak aydınlatma yapmıyorum konularımı ve blog sitemi incelerseniz bunu daha net görürsünüz ph controller yöntemi ise sadece en doğru yöntemdir imkan varsa bence kullanılmalıdır.Fakat co2 solusyonu yeşil olduğu zaman tankınızda 30 ppm co2 var demektir bu da size doğru yolda olduğunuzu gösterir fakat dediğim gibi co2 ph dalgalanmasına sebep olur bu nedenle tanka stabil aydınlatma ve co2 vermeniz şarttır bu konularda deneme yapmanız size yarardan çok zarar getirir.[/QUOTE]
[QUOTE=CEM KIRCALI]Purigen oldukça etkili bir üründür.Kristek berakklığında su sağlar partikülleri yok eder vb.Fakat nitrat ve fosfat tutma gibi bir özelliği yoktur.Yani yok etmez benim söylediğim nitrat ve fosfat tutucular ise purigenden tamamen farklıdır ve ilk kurulum sırasında nitratınızı ve fosfatınızı tutar sonradan çıkartılması gerekir purigeni devamlı kullanabilrisiniz yanlış hatırlamıyor isem 6 ayda ömrü sonrasında ise dezenfekte ederek tekrar kullanabiliyorsunuz.Aydınlatmayı kesinlikle aralıksız olarak verin her zaman söylediğim gibi işimiz doğayı taklit etmek ise aydınlatma kesintisiz olmalı diye düşünüyorum tabi karar sizin ben hiç bir tankımda son 2 yıldır fasılalı olarak aydınlatma yapmıyorum konularımı ve blog sitemi incelerseniz bunu daha net görürsünüz ph controller yöntemi ise sadece en doğru yöntemdir imkan varsa bence kullanılmalıdır.Fakat co2 solusyonu yeşil olduğu zaman tankınızda 30 ppm co2 var demektir bu da size doğru yolda olduğunuzu gösterir fakat dediğim gibi co2 ph dalgalanmasına sebep olur bu nedenle tanka stabil aydınlatma ve co2 vermeniz şarttır bu konularda deneme yapmanız size yarardan çok zarar getirir.[/QUOTE]
Anladım. Nitrat tutucu bir filtre ekipmanı hemen edinceğim. Purigen dediğiniz gibi inanılmaz berrak bir su sağlıyor. Aydınlatma ile iligli önerinizi mutlaka değerlendireceğim. Fasılası aydınlatmanın mantığı bildiğim kadarıyla zaten alg gelişimini minimize etmek için. CO2 indicator de dediğiniz gibi mavi-yeşil arası bir renkte tutmaya çalıyorum. Ayarı hemen kaçıp sarıya yani fazla co2 geçebiliyor. Bunun içinde selenoid kullanmaya başlıaycağım yarından itibaren.
60 cm Hi-Tech kurulum
[QUOTE=CEM KIRCALI]Gökhan Bey öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Konuyu detaylı bir biçimde okudum.Başlangıç gerçekten güzel fakat bazı eksik ya da yanlış bilgilendirme var.Öncelikle tankınızda ki kayaları çıkarıp temizleyip tekrar akvaryuma koymak gibi bir girişimde bulunmayın.Sebebine gelince kayaları çıkartırken tabanı oynatırsınız ve tekrar nitrat patlaması yaşarsınız artı suyunuz allak bullak olur.Yosun problemi yaşamanızın nedenlerine gelince kullanmış olduğunuz Ada marka toprak ve power sand zaten oldukça gübre içermektedir.Siz bunun yanında üstelik kurulum aşamasında ( bitkilerin adapta olma süreleri vardır) ekstradan gübre verdiğiniz için yosun sorunu kaçınılmazdır.Yapmanız gereken bu taban için şimdilik sadece potasyum gübresi vermenizdir.suda ki fazla nitratı dışarı atmanın yolları ise ön enemlisi düzenli su değişimi bir diğeri ise filtrenize nitrat ve fosfat tutucu malzemeleri bu süreçte ekleyip daha sonradan çıkarmak olabilir. Jbl markasının bu tip ürünleri var netten aralştırabilirsiniz.Bir diğer yöntem ise sizinde söylediğiniz gibi hızlı büyüyen saz,çınar vb bitkileri ortamda ki nitratı ve dengeyi sağlaması açısından başlangıçta koyabilirsiniz.Elinizde ki test kitleri ile düzenli ölçüm yapın. Seachem tüm ürünlerini gözünüz kapalı alabilirsiniz.Son derece kaliteli ürünlerdir.Yaptığınız diğer hatalar ise bana göre aydınlatmayı 4+3+4 şeklinde fasılalı olarak değil direk olarak vermeniz bunu da 6 saat ile başlayıp birer hafta on gün ara ile bitkileri de bu süreçte izleyerek birer saat arttırmanız ve aydınlatma ve co2 yi bu şekilde kesintisiz olarak vermeniz yönündedir.Co2 sudaki ph düşürür sizin dediğiniz şekilde suda aşırı ph dalgalanmaları da olacaktır bu size yosun ve canlı kaybı olarak dönüşecektir.Co2 konusunda en doğru yöntem ise ph-kh yöntemidir.Ph controller sayesinde cihaza set edilen değerler vasıtası ile co2 açılıp kapanır.Bunu da akvaryumda düzenli kh testi yaparak ph-kh tablosuna göre ayarlarsınız.ista nın ürünü olan co2 test kiti kullanışlıdır.içerisinde ki solüsyon yeşil olduğu zaman suda ki olması gereken co2 miktarı yani 30 ppm var demektir.Sarı ise fazla co2,mavi ise eksik co2 dir.Tankta ki değerlerin stabil olması ve düzenli su değişimi ile de bu problemlerinizi aşacağınızı umuyorum yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın umarım yardımcı olabilmişimdir.Hava motoru kullanmanıza da gerek yoktur.[/QUOTE]
[QUOTE=CEM KIRCALI]Gökhan Bey öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Konuyu detaylı bir biçimde okudum.Başlangıç gerçekten güzel fakat bazı eksik ya da yanlış bilgilendirme var.Öncelikle tankınızda ki kayaları çıkarıp temizleyip tekrar akvaryuma koymak gibi bir girişimde bulunmayın.Sebebine gelince kayaları çıkartırken tabanı oynatırsınız ve tekrar nitrat patlaması yaşarsınız artı suyunuz allak bullak olur.Yosun problemi yaşamanızın nedenlerine gelince kullanmış olduğunuz Ada marka toprak ve power sand zaten oldukça gübre içermektedir.Siz bunun yanında üstelik kurulum aşamasında ( bitkilerin adapta olma süreleri vardır) ekstradan gübre verdiğiniz için yosun sorunu kaçınılmazdır.Yapmanız gereken bu taban için şimdilik sadece potasyum gübresi vermenizdir.suda ki fazla nitratı dışarı atmanın yolları ise ön enemlisi düzenli su değişimi bir diğeri ise filtrenize nitrat ve fosfat tutucu malzemeleri bu süreçte ekleyip daha sonradan çıkarmak olabilir. Jbl markasının bu tip ürünleri var netten aralştırabilirsiniz.Bir diğer yöntem ise sizinde söylediğiniz gibi hızlı büyüyen saz,çınar vb bitkileri ortamda ki nitratı ve dengeyi sağlaması açısından başlangıçta koyabilirsiniz.Elinizde ki test kitleri ile düzenli ölçüm yapın. Seachem tüm ürünlerini gözünüz kapalı alabilirsiniz.Son derece kaliteli ürünlerdir.Yaptığınız diğer hatalar ise bana göre aydınlatmayı 4+3+4 şeklinde fasılalı olarak değil direk olarak vermeniz bunu da 6 saat ile başlayıp birer hafta on gün ara ile bitkileri de bu süreçte izleyerek birer saat arttırmanız ve aydınlatma ve co2 yi bu şekilde kesintisiz olarak vermeniz yönündedir.Co2 sudaki ph düşürür sizin dediğiniz şekilde suda aşırı ph dalgalanmaları da olacaktır bu size yosun ve canlı kaybı olarak dönüşecektir.Co2 konusunda en doğru yöntem ise ph-kh yöntemidir.Ph controller sayesinde cihaza set edilen değerler vasıtası ile co2 açılıp kapanır.Bunu da akvaryumda düzenli kh testi yaparak ph-kh tablosuna göre ayarlarsınız.ista nın ürünü olan co2 test kiti kullanışlıdır.içerisinde ki solüsyon yeşil olduğu zaman suda ki olması gereken co2 miktarı yani 30 ppm var demektir.Sarı ise fazla co2,mavi ise eksik co2 dir.Tankta ki değerlerin stabil olması ve düzenli su değişimi ile de bu problemlerinizi aşacağınızı umuyorum yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın umarım yardımcı olabilmişimdir.Hava motoru kullanmanıza da gerek yoktur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Son fotoğrafı yanlış eklemişim şimdi güncelledim. İlk kurulum fotoğrafıydı o. Şİmdiki halğinde sağ üstte ista'nın indicatorunu görebilirsiniz.
Aydınlatma konusunda: Hemen hemen her yerde aralıklı olarak aydınlatmayı öneriyorlardı bu yüzden öyle yaptım. Bir hafta sizin dediğiniz yöntemi deniyeceğim. Nitrat fosfat tutucu olarak şuan filtemde ayrıca purigen ekli. Bunun dışında bir katmana daha gerek olurmu? Ph cont. cihazı düşündüm en başta ama bu kadar küçük bir tank için çok fazla olaacğını düşünerek edinmedim. Ph-Kh seviyem genelikle stabil. ph 6.4 Kh:6-8 seviyelerinde sürekli. Nitratı düşürürsem biran önce başka bir derdim kalmayacak gibi aslında. Tekrar teşekkür ederim bilgilendirme için.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



