ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
brs1106
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
99
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Eylül 2014 23:20
Son Ziyaret:
24 Haziran 2025 20:30
Toplam Mesaj:
154 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
barış bey
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
barış bey
SON 10 MESAJI
Bu Bitkinin Türü Nedir?
Bahsettiğiniz bitki ile yaprak şekilleri farklı. Cryptocoryne lucens bitkisinde yapraklar biraz daha oval şekilli ancak bu bitkide daha uzun ve ince. Ayrıca bahsettiğim kahverengi tonlar ışık altında çok net çıkmamis sanırım. Akvaryum içerisinde daha net görülüyor. Resim ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320252049581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320252054091.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz bitki ile yaprak şekilleri farklı. Cryptocoryne lucens bitkisinde yapraklar biraz daha oval şekilli ancak bu bitkide daha uzun ve ince. Ayrıca bahsettiğim kahverengi tonlar ışık altında çok net çıkmamis sanırım. Akvaryum içerisinde daha net görülüyor. Resim ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320252049581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320252054091.jpg[/IMG]
Bu Bitkinin Türü Nedir?
Elimde bulunan bitkinin türünü tam olarak bilmiyorum. tecrübeli arkadaşlar bilimsel adını söylerler ise sevinirim. resimlerde göreceginiz gibi bitki genelde yeşil renkte ancak bazı yapraklarda kahverengi tonlarda lekeleri de mevcut.yorumlar için şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251508281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722581.jpg[/IMG]
Elimde bulunan bitkinin türünü tam olarak bilmiyorum. tecrübeli arkadaşlar bilimsel adını söylerler ise sevinirim. resimlerde göreceginiz gibi bitki genelde yeşil renkte ancak bazı yapraklarda kahverengi tonlarda lekeleri de mevcut.yorumlar için şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251508281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165995/150320251722581.jpg[/IMG]
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
Sevgili deliboran81 kardeşim. Özel mesaj olarak açıklama yazdım. Siteye fazla giremiyorum kusura bakma.
Sevgili deliboran81 kardeşim. Özel mesaj olarak açıklama yazdım. Siteye fazla giremiyorum kusura bakma.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
[QUOTE=deliboran81]
kakadu çiftim dışında 3 tane daha balık var ama dediğinizi yapıcam... şimdi dip çektim bide motorla temizledim... çarşamba bir dip daha çekip içme suyu ekliycem. en son çarede bu çiftimi küçük tanka alıp orda kumsuz deniycem...
başınızı çok ağrıttım yardımlarınız için minnettarım.... çok sağolun....[/QUOTE]
Rica ederim. Bazı şeyler deneyerek öğreniliyor. İlk başladığımda balık piyasada pek yoktu. Dolayısıyla bilgi de yoktu. Yabancı forumlardan deneye deneye öğrendim bende. Şimdi en azından yeni deneyenlere kaynak olsun. Sizin de bilgi paylaşmanız güzel.
[QUOTE=deliboran81]
kakadu çiftim dışında 3 tane daha balık var ama dediğinizi yapıcam... şimdi dip çektim bide motorla temizledim... çarşamba bir dip daha çekip içme suyu ekliycem. en son çarede bu çiftimi küçük tanka alıp orda kumsuz deniycem...
başınızı çok ağrıttım yardımlarınız için minnettarım.... çok sağolun....[/QUOTE]
Rica ederim. Bazı şeyler deneyerek öğreniliyor. İlk başladığımda balık piyasada pek yoktu. Dolayısıyla bilgi de yoktu. Yabancı forumlardan deneye deneye öğrendim bende. Şimdi en azından yeni deneyenlere kaynak olsun. Sizin de bilgi paylaşmanız güzel.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
Kimyasal tavsiye etmem. Bence haftada 2 kere düzenli dip çekimleri yapıp kaliteli dinlenmiş su ekleyin. Balık yoğunluğunuz falan fazla ise ona bir çözüm bulmaya çalışın. Benim üretim için kumsuz akvaryum kullanmamın nedeni o. Su kolay dengeye getiriliyor. Temizlik ve bakım kolay.
Kimyasal tavsiye etmem. Bence haftada 2 kere düzenli dip çekimleri yapıp kaliteli dinlenmiş su ekleyin. Balık yoğunluğunuz falan fazla ise ona bir çözüm bulmaya çalışın. Benim üretim için kumsuz akvaryum kullanmamın nedeni o. Su kolay dengeye getiriliyor. Temizlik ve bakım kolay.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
Dişiler sürekli aynı tanklarda ancak erkekler mecburen zaman zaman yer değiştiriyor. Ancak geçtikleri tanklar da ayni özellikte su ve dekora sahip ve pek yabancılık çekmiyor baliklar. Buna başka türlü bir çözüm bulamıyorum malesef.
Dişiler sürekli aynı tanklarda ancak erkekler mecburen zaman zaman yer değiştiriyor. Ancak geçtikleri tanklar da ayni özellikte su ve dekora sahip ve pek yabancılık çekmiyor baliklar. Buna başka türlü bir çözüm bulamıyorum malesef.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
[QUOTE=alikirbas]1 cift fire red - 1 cift double red akvaryumda ciftleri degisdiler firered ile double red eş tutmuşdu 2 kere yumurta dizdi bende fire redleri ayri akvaryuma aldim.
ozmoz cihazim var haftada 2 kere su degisimi yapiyorum her hafta biraz daha dusuyor iletkenlik suan 230 seviyesinde yarin su degisimi yapicam muhtemelen 210 lara dusucekdir.
100 seviyelerine gelmesi muhtemelen 1 ayi gecer acelemde yok acikcasi kakadu surekli yumurta diziyor onun yavrulari ile ugrasirken araya agassizi sikisdirdim elimdeki akvaryumlarla hepsinden yumurta almam mumkun degil zaten.
ana tankda yumurta dizen olursa ayirabilirim.[/QUOTE]
Zaten yavru yetiştirmek ayrı bir zahmet. Bende şu an 10 tank var ve resmen balıklara yavru durumlarına göre akvaryumdan akvaryuma seyahat yaptırıyorum :D Yumurta durumlarında zaten erkekler ayrı tanklara geçiyor. Bence biraz düzgün ve başarılı üretim yapmak isteyene 5 çift için yaklaşık 20 tank lazım :D Kolay gelsin :D
[QUOTE=ceo46]Bende aldım kakadu bir dişi bir erkek ama erkek dişiyi kovalıyor ellemesem öldürecek sanki bu durum normal mi ne yapmak gerek[/QUOTE]
Bence normal değil. Bu arada yanlış anlamayın ama bakıların cinsiyetinden %100 eminmisiniz? Bazen pek ayırt edilemeyen durumlar oluyor ve balıklar birbirlerini hırpalıyorlar. Resimlerini eklerseniz bildiğim kadarıyla ya da bildiğimiz kadarıyla arkadaşlarla yardımcı olmaya çalışalım.
[QUOTE=alikirbas]1 cift fire red - 1 cift double red akvaryumda ciftleri degisdiler firered ile double red eş tutmuşdu 2 kere yumurta dizdi bende fire redleri ayri akvaryuma aldim.
ozmoz cihazim var haftada 2 kere su degisimi yapiyorum her hafta biraz daha dusuyor iletkenlik suan 230 seviyesinde yarin su degisimi yapicam muhtemelen 210 lara dusucekdir.
100 seviyelerine gelmesi muhtemelen 1 ayi gecer acelemde yok acikcasi kakadu surekli yumurta diziyor onun yavrulari ile ugrasirken araya agassizi sikisdirdim elimdeki akvaryumlarla hepsinden yumurta almam mumkun degil zaten.
ana tankda yumurta dizen olursa ayirabilirim.[/QUOTE]
Zaten yavru yetiştirmek ayrı bir zahmet. Bende şu an 10 tank var ve resmen balıklara yavru durumlarına göre akvaryumdan akvaryuma seyahat yaptırıyorum :D Yumurta durumlarında zaten erkekler ayrı tanklara geçiyor. Bence biraz düzgün ve başarılı üretim yapmak isteyene 5 çift için yaklaşık 20 tank lazım :D Kolay gelsin :D
[QUOTE=ceo46]Bende aldım kakadu bir dişi bir erkek ama erkek dişiyi kovalıyor ellemesem öldürecek sanki bu durum normal mi ne yapmak gerek[/QUOTE]
Bence normal değil. Bu arada yanlış anlamayın ama bakıların cinsiyetinden %100 eminmisiniz? Bazen pek ayırt edilemeyen durumlar oluyor ve balıklar birbirlerini hırpalıyorlar. Resimlerini eklerseniz bildiğim kadarıyla ya da bildiğimiz kadarıyla arkadaşlarla yardımcı olmaya çalışalım.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
[QUOTE=alikirbas]Yavrularim buyumeye devam ediyor gece zaman icinde fire red agassizim 2 kere yumurta dokdu ayri tanka alamadigim icin yumurtalar curudu.
emaneten aldigim bir akvaryumu 2 ye boldum bir tarafina kakadu ciftimi attim .bu sabah kakadum tekrar yumurta dizdi.
yarinda yakalayabilirsem fire red agassizi ciftini yakalayip aticam 2 hafta icinde oda yumurta dizer diye tahmin ediyorum tds 230 seviyelerinde yarin tekrar su degisimi yaparak 200 civarlarina indirmeyi planliyorum.
inka honsloi machmasteri ve red agasssizi ciftlerimde henuz yumurtlama olmadi onlarida sabirsizlikla bekliyorum.
[/QUOTE]
Hongsloi ve macmasterii biraz daha uğraştırabilir. Daha düşük ph ve iletkenliği olan daha temiz su severler. Özellikle macmasteri için düşük ilenkenlik önemli bence.Daha önce ph 6 civarı ve iletkenlik 50 tds ve altında yavru almıştım macmasteriden.Hongsloiden de yavru aldığımda ph 6 civarındaydı. Ancak iletkenliği hatırlamıyorum. Ama tine 100 tds nin altındaydı.Ama deneyerek yavaş yavaş tecrübe edinebilirsiniz. Ancak bence onlar için ozmoz cihazına ihtiyacınız olacak. Agassizilerde kakadulara benzer değerlerde yavru almanız oldukça yüksek ihtimal. Problem yaşamazsınız diye tahmin ediyorum. Gelişmeleri paylaşabilirsiniz. Bu arada elinizdeki agassizi red ne tür acaba. Fire red,double red,super fire red gibi türler var. Mümkünse resmini paylaşabilir misiniz.
[QUOTE=deliboran81][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Benim hatunlardan 1 i tekrar yumurtladı ama bu sefer Hindistan cevizi kabuğunun içine ve ana tanka [:3]
Ana tank ta 2 hongsloi ve 2 agassizi ve 2 dede cüce vatoz tabi bide erkek kakadu
bu sefer hiç ellemeyeceğim bakalım hayırlısı inşallah....[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Bol şans ancak bence uygun ph a ragmen ters giden bişeyler var su değerlerinde. Bence bu sefer de sonuç alamazsanız detaylı bir dip çekimi falan yapın derim.
[QUOTE=alikirbas]Yavrularim buyumeye devam ediyor gece zaman icinde fire red agassizim 2 kere yumurta dokdu ayri tanka alamadigim icin yumurtalar curudu.
emaneten aldigim bir akvaryumu 2 ye boldum bir tarafina kakadu ciftimi attim .bu sabah kakadum tekrar yumurta dizdi.
yarinda yakalayabilirsem fire red agassizi ciftini yakalayip aticam 2 hafta icinde oda yumurta dizer diye tahmin ediyorum tds 230 seviyelerinde yarin tekrar su degisimi yaparak 200 civarlarina indirmeyi planliyorum.
inka honsloi machmasteri ve red agasssizi ciftlerimde henuz yumurtlama olmadi onlarida sabirsizlikla bekliyorum.
[/QUOTE]
Hongsloi ve macmasterii biraz daha uğraştırabilir. Daha düşük ph ve iletkenliği olan daha temiz su severler. Özellikle macmasteri için düşük ilenkenlik önemli bence.Daha önce ph 6 civarı ve iletkenlik 50 tds ve altında yavru almıştım macmasteriden.Hongsloiden de yavru aldığımda ph 6 civarındaydı. Ancak iletkenliği hatırlamıyorum. Ama tine 100 tds nin altındaydı.Ama deneyerek yavaş yavaş tecrübe edinebilirsiniz. Ancak bence onlar için ozmoz cihazına ihtiyacınız olacak. Agassizilerde kakadulara benzer değerlerde yavru almanız oldukça yüksek ihtimal. Problem yaşamazsınız diye tahmin ediyorum. Gelişmeleri paylaşabilirsiniz. Bu arada elinizdeki agassizi red ne tür acaba. Fire red,double red,super fire red gibi türler var. Mümkünse resmini paylaşabilir misiniz.
[QUOTE=deliboran81][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Benim hatunlardan 1 i tekrar yumurtladı ama bu sefer Hindistan cevizi kabuğunun içine ve ana tanka [:3]
Ana tank ta 2 hongsloi ve 2 agassizi ve 2 dede cüce vatoz tabi bide erkek kakadu
bu sefer hiç ellemeyeceğim bakalım hayırlısı inşallah....[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Bol şans ancak bence uygun ph a ragmen ters giden bişeyler var su değerlerinde. Bence bu sefer de sonuç alamazsanız detaylı bir dip çekimi falan yapın derim.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
[QUOTE=deliboran81]İyi akşamlar ana tankımın ph değeri 6.3 , diğer yumurtaların olduğu akvaryumun ph değeri 6.6
baskın erkek ile ilk yumurtaların çıktığı dişimi ana tankta besliyeceğim diğer çiftimi küçük tankta ....
ana tankta 1 çift agassizi ve 1 çift hongsloi ile 2 tane cüce vatoz var , tankın hacmi 250 lt civarı....
Artık takdir ALLAH'ın yapacak bişey yok [:3]
bilgilerinizi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim...
gelişmelerden haber edicem , sağlıcakla kalın...
başarılar....[/QUOTE]
Rica ederim. Siz de elinizden geldiği kadar tecrübeleri,su değerlerini ve üretim durumunu paylaşabilirsiniz. Konuyu okuyan arkadaşlara bilgi zenginliği olur.
[QUOTE=deliboran81]İyi akşamlar ana tankımın ph değeri 6.3 , diğer yumurtaların olduğu akvaryumun ph değeri 6.6
baskın erkek ile ilk yumurtaların çıktığı dişimi ana tankta besliyeceğim diğer çiftimi küçük tankta ....
ana tankta 1 çift agassizi ve 1 çift hongsloi ile 2 tane cüce vatoz var , tankın hacmi 250 lt civarı....
Artık takdir ALLAH'ın yapacak bişey yok [:3]
bilgilerinizi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim...
gelişmelerden haber edicem , sağlıcakla kalın...
başarılar....[/QUOTE]
Rica ederim. Siz de elinizden geldiği kadar tecrübeleri,su değerlerini ve üretim durumunu paylaşabilirsiniz. Konuyu okuyan arkadaşlara bilgi zenginliği olur.
Adım Adım Kakadu Üretimi ( Bol Resimli - Videolu )
[QUOTE=deliboran81]Barış bey biraz önce test aldım ve ph düzenleyici onları kullanıcam...
Diğer yeni dişim yumurtalara uğramıyor ama yumurtalarda bozulmada yok hiç mi çıkma ihtimali yok sizce ?
teşekkürler[:3][/QUOTE]
Yumurtalar sağlamsa su değerlerine göre açılan olabilir. 3 gün içinde açılır zaten normalde yumurtalar. Bu durumda bekleyip göreceksiniz. Ancak ph düşürücü sıvı karışımları veya kimyasalları pek önermem. Çünkü ani ph dalgalanmalarına neden oluyorlar ve ayrıca bizim için sabit değerde devamlılığı uzun ph önemli. Bu tür karışımlarda doz ayarlamak ve denge kurmak zor ve aynı zamanda stabil bir sonuç elde etmek zor oluyor. Benim önerebileceğim en kolay yol ozmoz cihazı kullanmak veya basit şekilde dış filtrede torf kullanmak. Torf yaklaşık 2-3 ay ph ı stabil tutacaktır. ph ı birkaç gün içinde yavaş yavaş düşürür ve ani dalgalanmalara sebep vermez. Diğer sıvı ve kimyasal karışımlarda kontrol ve denge bence kolay olmaz. Ama yinede karar sizin. Tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz. Ancak balıkları ani ph düşüşüne maruz bırakmayın derim. Ölüme bile neden olabilirsiniz. Kolay gelsin
[QUOTE=deliboran81]Barış bey biraz önce test aldım ve ph düzenleyici onları kullanıcam...
Diğer yeni dişim yumurtalara uğramıyor ama yumurtalarda bozulmada yok hiç mi çıkma ihtimali yok sizce ?
teşekkürler[:3][/QUOTE]
Yumurtalar sağlamsa su değerlerine göre açılan olabilir. 3 gün içinde açılır zaten normalde yumurtalar. Bu durumda bekleyip göreceksiniz. Ancak ph düşürücü sıvı karışımları veya kimyasalları pek önermem. Çünkü ani ph dalgalanmalarına neden oluyorlar ve ayrıca bizim için sabit değerde devamlılığı uzun ph önemli. Bu tür karışımlarda doz ayarlamak ve denge kurmak zor ve aynı zamanda stabil bir sonuç elde etmek zor oluyor. Benim önerebileceğim en kolay yol ozmoz cihazı kullanmak veya basit şekilde dış filtrede torf kullanmak. Torf yaklaşık 2-3 ay ph ı stabil tutacaktır. ph ı birkaç gün içinde yavaş yavaş düşürür ve ani dalgalanmalara sebep vermez. Diğer sıvı ve kimyasal karışımlarda kontrol ve denge bence kolay olmaz. Ama yinede karar sizin. Tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz. Ancak balıkları ani ph düşüşüne maruz bırakmayın derim. Ölüme bile neden olabilirsiniz. Kolay gelsin
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
