ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kavkaci09
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2014 17:34
Son Ziyaret:
30 Mart 2019 13:33
Toplam Mesaj:
295 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Kavkacı
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Aydin
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]//i.hizliresim.com/VLMyMq.png[/img]
[b]Betta Akvaryumum=http://goo.gl/YYV3BD[/b]
SON 10 MESAJI
Beta Balığı Akvaryum Seçeneklerim
Taş derken kumdan mı bahsediyorsunuz ? ben piyasada hagen diye satılan siyah kumdan kullanıyorum.1 hafta önce saz bitkisi almıştım.bugün yeni dekor yaptım.Baktım köklerine baya bir uzamış 1 haftada.Kısaca hagen , aquaclay tarzı kumlar hem balık için hem bitki için sağlıklı olur.
Taşı kaya olarak da düşünürsek bence denizden yada dereden bulduğun bir taş yada kaya kullanmalısın.sonuçta suda duruyor o da.yıkadıktan sonra rahatlıkla kullanabilirsin.Bendekileri denizden toplamıştım.Gayet de güzeller.
128 Litre içinde sadece betta besleyecekseniz filtre almakta fayda var.Akvaryum diğerine göre nispeten büyük.Yemi bulamayabilir.O yem de bir süre sonra suya salınımını yapar ve kirlilik olur.Marka veremicem ama küçük ve orta boylu filtre iş görür.Yada sadece kafa motoru alıp dıy dış filtre de yapabilirsiniz.Sizin tercihinize kalmış bu filtre işi :9
Eğer akvaryum günlük kullanılan bir odada ise ışığa gerek yok bence.Ama başka bir odada ise fazla kullanılmayan az da olsa ışık gerekebilir.Ben tasarruf ampulu kullanıyorum bitkiler olduğu için.
Taş derken kumdan mı bahsediyorsunuz ? ben piyasada hagen diye satılan siyah kumdan kullanıyorum.1 hafta önce saz bitkisi almıştım.bugün yeni dekor yaptım.Baktım köklerine baya bir uzamış 1 haftada.Kısaca hagen , aquaclay tarzı kumlar hem balık için hem bitki için sağlıklı olur.
Taşı kaya olarak da düşünürsek bence denizden yada dereden bulduğun bir taş yada kaya kullanmalısın.sonuçta suda duruyor o da.yıkadıktan sonra rahatlıkla kullanabilirsin.Bendekileri denizden toplamıştım.Gayet de güzeller.
128 Litre içinde sadece betta besleyecekseniz filtre almakta fayda var.Akvaryum diğerine göre nispeten büyük.Yemi bulamayabilir.O yem de bir süre sonra suya salınımını yapar ve kirlilik olur.Marka veremicem ama küçük ve orta boylu filtre iş görür.Yada sadece kafa motoru alıp dıy dış filtre de yapabilirsiniz.Sizin tercihinize kalmış bu filtre işi :9
Eğer akvaryum günlük kullanılan bir odada ise ışığa gerek yok bence.Ama başka bir odada ise fazla kullanılmayan az da olsa ışık gerekebilir.Ben tasarruf ampulu kullanıyorum bitkiler olduğu için.
Beta Balığım Isıcının Arasında Bekliyor Resimli
Çöpçü alma.Betta ortama ısınınca canını okuyabilir.Elma salyangozu mantıklı olacaktır.
Çöpçü alma.Betta ortama ısınınca canını okuyabilir.Elma salyangozu mantıklı olacaktır.
12 Litre Dış Fıltre !
Yarım litrelik pet şişenin içine süngerler, bezler , lifler ile doldurarak filtre tarzı birşey yaptım.Dün akşamdan bu yana kadar çalışır şekilde durdu bir kap içinde.Akvaryuma geri gelen suyun neredeyse sıfır akıntı yaptığını söyleyebilirim.Çok az akıyor ve istediğim şekilde oldu bu durum.Bugün akvaryumda son dekoru yapacağım.Bakalım performansı nasıl olacak
Yarım litrelik pet şişenin içine süngerler, bezler , lifler ile doldurarak filtre tarzı birşey yaptım.Dün akşamdan bu yana kadar çalışır şekilde durdu bir kap içinde.Akvaryuma geri gelen suyun neredeyse sıfır akıntı yaptığını söyleyebilirim.Çok az akıyor ve istediğim şekilde oldu bu durum.Bugün akvaryumda son dekoru yapacağım.Bakalım performansı nasıl olacak
Beta Balığı Akvaryum Seçeneklerim
Maşallah güzel balık.Sağlıklı olsun...
Bence saklanmak için küp yerine 2 tane anubias bitkisini yan yana bir taşa yada köke bağlarsanız onun için yuva olur orası.Benimki 1 köt anubiasın altına çok iyi alıştı.Geceleri falan altında konaklıyor :)
Su üstü bitkisi öneririm.Detaylı araştırma yapabilirsiniz bu konuda. Su Mercimeği , Pistia gibi popüler bitkiler...
Aquaclay galiba dediğiniz kum.Sıkıntı olacağını hiç zannetmiyorum.
Filtre olarak pipo filtre iş görür.hortuma vana bağlayarak akıntı engellenebilir yada pipo filtrenin hava çıkış borusunu su dışına uzatırsınız , yukarıdan hafif bir şekilde akacağı için akıntı yaratmaz tahminimce
Ayrıca 128 litre betta için çok büyük olur.128 litre için başka bir tür düşünebilirsiniz.[EDIT]Kavkaci09,2015-08-20 12:44:38[/EDIT]
Maşallah güzel balık.Sağlıklı olsun...
Bence saklanmak için küp yerine 2 tane anubias bitkisini yan yana bir taşa yada köke bağlarsanız onun için yuva olur orası.Benimki 1 köt anubiasın altına çok iyi alıştı.Geceleri falan altında konaklıyor :)
Su üstü bitkisi öneririm.Detaylı araştırma yapabilirsiniz bu konuda. Su Mercimeği , Pistia gibi popüler bitkiler...
Aquaclay galiba dediğiniz kum.Sıkıntı olacağını hiç zannetmiyorum.
Filtre olarak pipo filtre iş görür.hortuma vana bağlayarak akıntı engellenebilir yada pipo filtrenin hava çıkış borusunu su dışına uzatırsınız , yukarıdan hafif bir şekilde akacağı için akıntı yaratmaz tahminimce
Ayrıca 128 litre betta için çok büyük olur.128 litre için başka bir tür düşünebilirsiniz.[EDIT]Kavkaci09,2015-08-20 12:44:38[/EDIT]
Yeni Japon Dostlarım( Final Video SF. 4 )
Merhabalar , konuyu hortlatmak gibi oldu ama 2 ay önce ben okuldayken telefon geldi evden.Balıkların hepsi 1 gecede ölmüş.Şaşırdım ve bir o kadar da üzüldüm.Muhtemelen nitrattan dolayı oldu.2 aydır akvaryum rafa kaldırılmıştı.Bu sıralar yeni akvaryum alacaktım ama bir kaç aksilik oldu , parayı başka yerlere verdim.O yüzden yakın zamanda yeni akvaryum alamayacağım.
Yine aynı malzemeler mevcut , ama iç filtre ile dış filtre tarzı bir şey yapacağım.Neyse konuya gelelim ;
Aynı şekilde Japon akvaryumu yapacağım Allah izin verirse.2-3 tane Japon(Güzelliğine göre 1 tane de olabilir 3 tane de) ve 1 tane cüce vatoz düşünüyorum.Yine kayalıklı bir dekor düşünüyorum.Çünkü bizim buralarda bitki kıtlığı var.
Ayrıca konuyu baştan sona bir okudum.İçim gitti izlerken videoları.Yaptığım en iyi akvaryumdu.Telef oldular.İnşallah bu sefer böyle durumla karşılaşmam
Merhabalar , konuyu hortlatmak gibi oldu ama 2 ay önce ben okuldayken telefon geldi evden.Balıkların hepsi 1 gecede ölmüş.Şaşırdım ve bir o kadar da üzüldüm.Muhtemelen nitrattan dolayı oldu.2 aydır akvaryum rafa kaldırılmıştı.Bu sıralar yeni akvaryum alacaktım ama bir kaç aksilik oldu , parayı başka yerlere verdim.O yüzden yakın zamanda yeni akvaryum alamayacağım.
Yine aynı malzemeler mevcut , ama iç filtre ile dış filtre tarzı bir şey yapacağım.Neyse konuya gelelim ;
Aynı şekilde Japon akvaryumu yapacağım Allah izin verirse.2-3 tane Japon(Güzelliğine göre 1 tane de olabilir 3 tane de) ve 1 tane cüce vatoz düşünüyorum.Yine kayalıklı bir dekor düşünüyorum.Çünkü bizim buralarda bitki kıtlığı var.
Ayrıca konuyu baştan sona bir okudum.İçim gitti izlerken videoları.Yaptığım en iyi akvaryumdu.Telef oldular.İnşallah bu sefer böyle durumla karşılaşmam
12 Litre Dış Fıltre !
Merhabalar , 12litrelik bir betta akvaryumum var.içinde pipo filtre var ve su istediğim gibi berrak değil.
Küçük bir iç filtre var elimde.bunu kullanarak ufak su şişesinden dış filtre tarzı bir filtre yapsam sağlıklı olur mu sizce ? Betta içinde sakıncası olur mu ? Suya geri dönen suyu akıntısız yapacağım bir şekilde.Zaten suda fazla pislik olmuyor.yem artığını salyangozlar yiyor.Sadece berraklıkta sıkıntı yaşıyorum
Teşekkürler
Filtre bu bendeki
[IMG]http://cdn1.n11.com.tr/a1/1024/14/12/25/51/89/97/38/21/14/18/65/81/13282363261430351496.jpg[/IMG][EDIT]Kavkaci09,2015-08-19 14:03:21[/EDIT]
Merhabalar , 12litrelik bir betta akvaryumum var.içinde pipo filtre var ve su istediğim gibi berrak değil.
Küçük bir iç filtre var elimde.bunu kullanarak ufak su şişesinden dış filtre tarzı bir filtre yapsam sağlıklı olur mu sizce ? Betta içinde sakıncası olur mu ? Suya geri dönen suyu akıntısız yapacağım bir şekilde.Zaten suda fazla pislik olmuyor.yem artığını salyangozlar yiyor.Sadece berraklıkta sıkıntı yaşıyorum
Teşekkürler
Filtre bu bendeki
[IMG]http://cdn1.n11.com.tr/a1/1024/14/12/25/51/89/97/38/21/14/18/65/81/13282363261430351496.jpg[/IMG][EDIT]Kavkaci09,2015-08-19 14:03:21[/EDIT]
Akvaryumcu Açma Hakkında ?
[QUOTE=zekigonlum]Hasan bey bence önce hobihane tanıtımlarının olduğu kısımları en ince ayrıntısına kadar okuyun. Bir dönem ben de evin bir odasını komple hobiye ayırmayı düşündüğümden bayağı bir okumuştum. Üretimle ilgili temel sıkıntılar:
1- Hayatınızın tamamen oraya bağlı olması. Bayramlarda bile başından ayrılamayabilirsiniz.
2- Başta damızlıkların temini daha sonra da üretilenlerin satılması kısmında kendini akıllı zanneden ticaret dehaları ile hatta olabildiğince terbiyesiz insanlarla muhatap olmak zorunda kalmak.
3- Baştaki set, akvaryum, profiller, anaçlar, yalıtım, kira vs. gibi sabit maliyetlerin çok yüksek olması.
4- Elektrik kesintisi vb hesapta olmayan durumlarda balık kaybı yaşanması.
5
Bunlar benim aklımda kalanlar, Aydın'da durum nasıldır ya da işe başladığınız şehirde piyasa nasıl olacaktır. Bunlar da diğer değişkenler.
Heves kırmak gibi düşünmeyin. Hobihane tanıtımlarında genel olarak şikayetçi olunan konuları özetledim sadece.
Bence öncelikle kendinize bir balık seçin mesela lepistes varyeteleri gibi. 3 akvaryumluk bir setle küçük ölçekte başlayıp satımı nasıl, ilgilenebiliyor muyum gibi soruların cevabına göre akvaryum sayınızı arttırırsınız.[/QUOTE][QUOTE=xEmrex]Bence hiç denemeyin balıkların bir gün yanından ayrılınca kötü sonuçlarla karşılanıyor oranın kirası elektiri balıkların yemi ilacı suyunu değiştirmek satmak derken başınıza büssürü sorun alırsınız ama çok istiyorsanız açmak çok balık satmaya kalkmayın şöyle 2 veya veya 3 tür üretin.[/QUOTE]
Benim ilgilenememek gibi bir durumum olmaz.Çok seviyorum bu hobiyi.
Zaten şuan bu bir hayal gibi birşey şuan.Hemen olması imkansız.Sermaye yapmak lazım önceden.Piyasa araştırması vb.
Peki evde 3-4 akvaryumluk küçük bir set içinde ne gibi bir türle başlamalıyım ? Hem görsel değeri , hem de maliyeti açısından kendi yağımda kavrulacağım bir tür :)
[QUOTE=zekigonlum]Hasan bey bence önce hobihane tanıtımlarının olduğu kısımları en ince ayrıntısına kadar okuyun. Bir dönem ben de evin bir odasını komple hobiye ayırmayı düşündüğümden bayağı bir okumuştum. Üretimle ilgili temel sıkıntılar:
1- Hayatınızın tamamen oraya bağlı olması. Bayramlarda bile başından ayrılamayabilirsiniz.
2- Başta damızlıkların temini daha sonra da üretilenlerin satılması kısmında kendini akıllı zanneden ticaret dehaları ile hatta olabildiğince terbiyesiz insanlarla muhatap olmak zorunda kalmak.
3- Baştaki set, akvaryum, profiller, anaçlar, yalıtım, kira vs. gibi sabit maliyetlerin çok yüksek olması.
4- Elektrik kesintisi vb hesapta olmayan durumlarda balık kaybı yaşanması.
5
Bunlar benim aklımda kalanlar, Aydın'da durum nasıldır ya da işe başladığınız şehirde piyasa nasıl olacaktır. Bunlar da diğer değişkenler.
Heves kırmak gibi düşünmeyin. Hobihane tanıtımlarında genel olarak şikayetçi olunan konuları özetledim sadece.
Bence öncelikle kendinize bir balık seçin mesela lepistes varyeteleri gibi. 3 akvaryumluk bir setle küçük ölçekte başlayıp satımı nasıl, ilgilenebiliyor muyum gibi soruların cevabına göre akvaryum sayınızı arttırırsınız.[/QUOTE][QUOTE=xEmrex]Bence hiç denemeyin balıkların bir gün yanından ayrılınca kötü sonuçlarla karşılanıyor oranın kirası elektiri balıkların yemi ilacı suyunu değiştirmek satmak derken başınıza büssürü sorun alırsınız ama çok istiyorsanız açmak çok balık satmaya kalkmayın şöyle 2 veya veya 3 tür üretin.[/QUOTE]
Benim ilgilenememek gibi bir durumum olmaz.Çok seviyorum bu hobiyi.
Zaten şuan bu bir hayal gibi birşey şuan.Hemen olması imkansız.Sermaye yapmak lazım önceden.Piyasa araştırması vb.
Peki evde 3-4 akvaryumluk küçük bir set içinde ne gibi bir türle başlamalıyım ? Hem görsel değeri , hem de maliyeti açısından kendi yağımda kavrulacağım bir tür :)
Akvaryumcu Açma Hakkında ?
Merhaba üstadlar , yaşım 20. Önlisans olarak itfaiyecilik okudum ve Allah da nasip ederse 1-2 yıl içinde itfaiyeci olacağım İnşAllah.
Gelelim konumuza.Bizim itfaiye teşkilatında 1tam gün iş ve 2 gün izin sistemi var.Ben bu iki gün izin günümde boş durmak istemiyorum ve aşık olduğum bu akvaryum dünyasını , hem gelir kapısı hem de farklı kişilere aşılamak için dükkanda devam etmek istiyorum.Yani hayalim bu yönde [:)] Tabi kısa sürede bu denli bir dükkan almam yada kiralamam söz konusunu değil. 5-6 yıllık bir plan bu benim için.
Forumumuzda akvaryumcu abilerimiz muhakkak vardır.O üstadlardan fikir almak istiyorum izinleriyle [:)]
Üretmek ve satmak istiyorum. [B]Üretmek istediğim türlerin başında canlı doğuranlar(özel türler dahil) , Japonlar(özel türler dahil) , En çok tercih edilen Cichlid türleri , betta türleri ve akvaryum bitkileri...Tabi iri yapılı balıklar da düşünüyorum ama onlar için tecrübe etmem lazım önce.[/B]
[B]1-Siz üstadla ne gibi öneride bulunursunuz ?
2-Yada önermez misiniz bu işi ?
3-En az kaç para ile bu yola çıkmak lazım tam teçhizat ?
4-Üretilen balıkları şehir dışına falan pazarlama durumları nedir ?[/B]
Aklıma başka soru gelmiyor.Lütfen aydınlatırsanız sevinirim.Çok teşekkür ederim.İyi günler[EDIT]Kavkaci09,2015-08-16 14:14:03[/EDIT]
Merhaba üstadlar , yaşım 20. Önlisans olarak itfaiyecilik okudum ve Allah da nasip ederse 1-2 yıl içinde itfaiyeci olacağım İnşAllah.
Gelelim konumuza.Bizim itfaiye teşkilatında 1tam gün iş ve 2 gün izin sistemi var.Ben bu iki gün izin günümde boş durmak istemiyorum ve aşık olduğum bu akvaryum dünyasını , hem gelir kapısı hem de farklı kişilere aşılamak için dükkanda devam etmek istiyorum.Yani hayalim bu yönde [:)] Tabi kısa sürede bu denli bir dükkan almam yada kiralamam söz konusunu değil. 5-6 yıllık bir plan bu benim için.
Forumumuzda akvaryumcu abilerimiz muhakkak vardır.O üstadlardan fikir almak istiyorum izinleriyle [:)]
Üretmek ve satmak istiyorum. [B]Üretmek istediğim türlerin başında canlı doğuranlar(özel türler dahil) , Japonlar(özel türler dahil) , En çok tercih edilen Cichlid türleri , betta türleri ve akvaryum bitkileri...Tabi iri yapılı balıklar da düşünüyorum ama onlar için tecrübe etmem lazım önce.[/B]
[B]1-Siz üstadla ne gibi öneride bulunursunuz ?
2-Yada önermez misiniz bu işi ?
3-En az kaç para ile bu yola çıkmak lazım tam teçhizat ?
4-Üretilen balıkları şehir dışına falan pazarlama durumları nedir ?[/B]
Aklıma başka soru gelmiyor.Lütfen aydınlatırsanız sevinirim.Çok teşekkür ederim.İyi günler[EDIT]Kavkaci09,2015-08-16 14:14:03[/EDIT]
Yeni Betta , Yeni Macera *(güncel 16.08.2015)*
[QUOTE=mertyegin57]Akvaryumun benimkinin aynısı burda 30 liraya satılıyor[/QUOTE]
Çok pahalı. 30 liraya daha büyük akvaryumlar alınır.
[QUOTE=mertyegin57]Akvaryumun benimkinin aynısı burda 30 liraya satılıyor[/QUOTE]
Çok pahalı. 30 liraya daha büyük akvaryumlar alınır.
Yeni Betta , Yeni Macera *(güncel 16.08.2015)*
[QUOTE=YavuzERAT]Guzel bir akvaryum. Bence farkli renkte ki taşları çıkartın. Çok goze batıyor. [/QUOTE]
fotoğraftan öyle görünüyor.normalde şık duruyor
[QUOTE=YavuzERAT]Guzel bir akvaryum. Bence farkli renkte ki taşları çıkartın. Çok goze batıyor. [/QUOTE]
fotoğraftan öyle görünüyor.normalde şık duruyor
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
