ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ademsefa66
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2014 16:02
Son Ziyaret:
27 Nisan 2020 22:30
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Adem Sefa KESKİN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Adem Sefa KESKIN
SON 10 MESAJI
60x50x40 Armatür Seçimi
Yanıtlar için çok teşekkür ederim creaqua armatürler gerçekten göze hitap ediyor.
Yanıtlar için çok teşekkür ederim creaqua armatürler gerçekten göze hitap ediyor.
60x50x40 Armatür Seçimi
Herkese merhaba yeni kuracağım hi-tech akvaryumum için armatür arayışındayım. akvaryumda tüp co2, sıvı gübre, tabanda ada amazonia ve amazonia 2 kullanıcam.
Kullanacağım Bitkiler;
hemianthus callitrichoides "cuba"
rotala vietnam h'ra
proserpinaca palustris
armatür olarak sizce ne kullanmalıyım ?
Herkese merhaba yeni kuracağım hi-tech akvaryumum için armatür arayışındayım. akvaryumda tüp co2, sıvı gübre, tabanda ada amazonia ve amazonia 2 kullanıcam.
Kullanacağım Bitkiler;
hemianthus callitrichoides "cuba"
rotala vietnam h'ra
proserpinaca palustris
armatür olarak sizce ne kullanmalıyım ?
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
[QUOTE=Splendor]
Şuna bir bakın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tropica_plant_growth_fertiliser_hakkinda_k928265_sn2.asp?PID=5659958#scrl5659958[/URL]
Başlangıçta dikkatli kullanılması gerekiyor. Şu an Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 1-1.5ml veriyorum. Bitkilerin gelişimine göre zamanla artırılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler bilgiler için yüksek ihtimalle "Tropica Specialised Fertiliser" alacağım. akvaryumda çok balık beslemeyeceğim için bir problem teşkil edeceğini düşünmüyorum.
[QUOTE=Splendor]
Şuna bir bakın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tropica_plant_growth_fertiliser_hakkinda_k928265_sn2.asp?PID=5659958#scrl5659958[/URL]
Başlangıçta dikkatli kullanılması gerekiyor. Şu an Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 1-1.5ml veriyorum. Bitkilerin gelişimine göre zamanla artırılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler bilgiler için yüksek ihtimalle "Tropica Specialised Fertiliser" alacağım. akvaryumda çok balık beslemeyeceğim için bir problem teşkil edeceğini düşünmüyorum.
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
[QUOTE=Splendor]Tropica Specialised Fertiliser gerçekten iyi ve kompakt bir gübre. Elimdeki DIY gübreleri bir kenara koyup 1,5 hafta önce bunu kullanmaya başladım. Bitkilerin büyüme ve renklenme hızı arttı diyebilirim.[/QUOTE]
Deneyimleriniz benim için çok önemli bende bu kadar sıvı gübreyi alacağıma sadece "Tropica Specialised Fertiliser " ı mı alsam diye düşünüyorum.
Aklımdaki şüphe acaba yeterli olur mu?
[QUOTE=Splendor]Tropica Specialised Fertiliser gerçekten iyi ve kompakt bir gübre. Elimdeki DIY gübreleri bir kenara koyup 1,5 hafta önce bunu kullanmaya başladım. Bitkilerin büyüme ve renklenme hızı arttı diyebilirim.[/QUOTE]
Deneyimleriniz benim için çok önemli bende bu kadar sıvı gübreyi alacağıma sadece "Tropica Specialised Fertiliser " ı mı alsam diye düşünüyorum.
Aklımdaki şüphe acaba yeterli olur mu?
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
Arkadaşlar herkese merhaba 60x40x40 boyutlarında bir hi-tech akvaryum kuruyorum. Sayeyinde taban kısmını hallettim. Tabanda olduğu gibi sıvı gübredede bir sürü seçenek karşıma çıktı ve bu konuda çok bilgili değilim. Hangi gübreleri nasıl kullanmam gerekir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tabanda ADA amazonia ve amazonia 2 kullanacağım.
Gübre olarak;
Seachem Flourish Potassium
Seachem Flourish Nitrogen
Seachem Flourish Phosphorus
Seachem Flourish Advance
Seachem Flourish Trace
bunun dışında kullanmam gereken sıvı gübre var mıdır ? (excel, ıron gibi)
birde Tropica Specialised Fertiliser (yeşil olan) bu saymış olduğum gübrelere karşılık olarak pratik bir şekilde kullanılabilir mi?
Arkadaşlar herkese merhaba 60x40x40 boyutlarında bir hi-tech akvaryum kuruyorum. Sayeyinde taban kısmını hallettim. Tabanda olduğu gibi sıvı gübredede bir sürü seçenek karşıma çıktı ve bu konuda çok bilgili değilim. Hangi gübreleri nasıl kullanmam gerekir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tabanda ADA amazonia ve amazonia 2 kullanacağım.
Gübre olarak;
Seachem Flourish Potassium
Seachem Flourish Nitrogen
Seachem Flourish Phosphorus
Seachem Flourish Advance
Seachem Flourish Trace
bunun dışında kullanmam gereken sıvı gübre var mıdır ? (excel, ıron gibi)
birde Tropica Specialised Fertiliser (yeşil olan) bu saymış olduğum gübrelere karşılık olarak pratik bir şekilde kullanılabilir mi?
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Rudas]Tavsiyem;
Ada power sand S
Ada amazonia 2 veya Tropica active soil powder
ADA power sand içeriğinde bakteri kültürü bulundurduğu için tanka büyük fayda sağlayacaktır. Aquabasis yapısı gereği tankta ufak değişiklikler yapmak isterken açığa çıkıp suya şiddetli salınım yapabilir, tavsiye etmem.[/QUOTE]
Hocam tavsiye için teşekkürler powder send special için çok sayıda olumlu yorum okudum tabanda onu kullansam sanırım daha iyi bir sonuç elde edebilirim.TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar son karar olarak;
Ada Power Sand Special-S (2L)
Ada Aqua Soil Amazonia (9L)
Ada Aqua Soil Amazonia 2 (9L)
kombinasyonunu kullanmaya karar verdim.
[QUOTE=Rudas]Tavsiyem;
Ada power sand S
Ada amazonia 2 veya Tropica active soil powder
ADA power sand içeriğinde bakteri kültürü bulundurduğu için tanka büyük fayda sağlayacaktır. Aquabasis yapısı gereği tankta ufak değişiklikler yapmak isterken açığa çıkıp suya şiddetli salınım yapabilir, tavsiye etmem.[/QUOTE]
Hocam tavsiye için teşekkürler powder send special için çok sayıda olumlu yorum okudum tabanda onu kullansam sanırım daha iyi bir sonuç elde edebilirim.TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar son karar olarak;
Ada Power Sand Special-S (2L)
Ada Aqua Soil Amazonia (9L)
Ada Aqua Soil Amazonia 2 (9L)
kombinasyonunu kullanmaya karar verdim.
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Nursun]Rica ederim , yüksekliği artırmak için aquabasis yerine lav kırığı da kullanabilirsiniz,tropica aquarium soil bulunması daha kolay olduğundan önermiştim eğer amazonia 2 bulabilirseniz onu almanız daha iyi olur . En altta tabanı yükseltmek için lav kırığı üstüne de amazonia eklerseniz ilaveten başka besin içeren kum yada gübre kullanmanıza gerek kalmaz bu haliyle de sağlam bir taban elde edersiniz , ileride aktif toprak nötr hale geldiğinde takviye yapabilirsiniz . [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler yardımınız için sayenizde tabana karar kılmış bulunuyorum. O kadar çok çeşit var ki insan içerisinde kayboluyor. Bu işten anlayan insanlarla konuşmak rahatlık verdi.
[QUOTE=Nursun]Rica ederim , yüksekliği artırmak için aquabasis yerine lav kırığı da kullanabilirsiniz,tropica aquarium soil bulunması daha kolay olduğundan önermiştim eğer amazonia 2 bulabilirseniz onu almanız daha iyi olur . En altta tabanı yükseltmek için lav kırığı üstüne de amazonia eklerseniz ilaveten başka besin içeren kum yada gübre kullanmanıza gerek kalmaz bu haliyle de sağlam bir taban elde edersiniz , ileride aktif toprak nötr hale geldiğinde takviye yapabilirsiniz . [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler yardımınız için sayenizde tabana karar kılmış bulunuyorum. O kadar çok çeşit var ki insan içerisinde kayboluyor. Bu işten anlayan insanlarla konuşmak rahatlık verdi.
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Manado biraz hafif bir kum olduğundan taban bitkilerini dikmekte sorun çıkarabiliyor , özellikle cory ve vatoz gibi balıklar eklenirse bitkiler tutunamıyor , bitkiler kök salana kadar canlı eklemezseniz sıkıntı olmayabilir ,ayrıca manadoya seçenek olması açısından vitasand dere kumu yada vitasand siyah bitki kumu kullanabilirsiniz ,manadodan daha ağır oldukları için bitkiler daha rahat tutunur . Alt katmana jbl aquabasis ,dennerle nutribasis 6in1 yada tropica growth substrate kumlarından birini seçebilirsiniz . Sera ve tetranın gübrelerini tecrübe etmedim ancak jbl kugeln'i kurulum yaptıktan sonra kullanmanız çok zor çünkü suya değdiği anda ufalanıyor ,bunun yerine tropica nutrition capsules kullanabilirsiniz . Ayrıca eğer bütçe sıkıntısı yoksa tek katman olarak tropica aquarium soil yada dennerle scapers soil gibi aktif toprak kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler öneriler için acaba alta aquabasis (yükseliği biraz artırmak için) ve onun üstüne tropica aquarium soil powder koysam vede taban gübreleri ile desteklesem
başarılı bir zemin elde eder miyim? Ayrıca söylemiş olduğunuz gübreyi birkaç arkadaşımda önermiş idi tavsiyenizi dikkate alacağım. TEŞEKKÜRLER.
tropica aquarium soil powder 9L ile ada amazonıa 2 9L arasında pek bir fiyat farkı yok gibi hangisini tercih etmem daha uygundur bir fikriniz var mı?
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Manado biraz hafif bir kum olduğundan taban bitkilerini dikmekte sorun çıkarabiliyor , özellikle cory ve vatoz gibi balıklar eklenirse bitkiler tutunamıyor , bitkiler kök salana kadar canlı eklemezseniz sıkıntı olmayabilir ,ayrıca manadoya seçenek olması açısından vitasand dere kumu yada vitasand siyah bitki kumu kullanabilirsiniz ,manadodan daha ağır oldukları için bitkiler daha rahat tutunur . Alt katmana jbl aquabasis ,dennerle nutribasis 6in1 yada tropica growth substrate kumlarından birini seçebilirsiniz . Sera ve tetranın gübrelerini tecrübe etmedim ancak jbl kugeln'i kurulum yaptıktan sonra kullanmanız çok zor çünkü suya değdiği anda ufalanıyor ,bunun yerine tropica nutrition capsules kullanabilirsiniz . Ayrıca eğer bütçe sıkıntısı yoksa tek katman olarak tropica aquarium soil yada dennerle scapers soil gibi aktif toprak kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler öneriler için acaba alta aquabasis (yükseliği biraz artırmak için) ve onun üstüne tropica aquarium soil powder koysam vede taban gübreleri ile desteklesem
başarılı bir zemin elde eder miyim? Ayrıca söylemiş olduğunuz gübreyi birkaç arkadaşımda önermiş idi tavsiyenizi dikkate alacağım. TEŞEKKÜRLER.
tropica aquarium soil powder 9L ile ada amazonıa 2 9L arasında pek bir fiyat farkı yok gibi hangisini tercih etmem daha uygundur bir fikriniz var mı?
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
Öncelikle herkese merhabalar. 60X40X40 ebatlarında bir bitkili akvaryum yapmayı düşünüyorum. bitki olarak cuba, riccia gibi bitkiler kullanacağım. Tercihen besinli kumlar kullanmayı düşünüyorum.
jbl aquabasis plus + jbl manado
gübre:
Tetra Active Ground Sticks (jbl aquabasis plus un üstüne koyacağım)
Ayrıca; Sera Florenette A, Jbl Kugeln gibi tablet gübreleri kurulumu bitirdikten sonra herhangi bir zamanda bitkilerin köklerine
yerleştirmem uygun mudur ?
Sizlerin önerebileceği daha özel kumlar var mıdır?[EDIT]Ademsefa66,2020-03-30 22:25:17[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar. 60X40X40 ebatlarında bir bitkili akvaryum yapmayı düşünüyorum. bitki olarak cuba, riccia gibi bitkiler kullanacağım. Tercihen besinli kumlar kullanmayı düşünüyorum.
jbl aquabasis plus + jbl manado
gübre:
Tetra Active Ground Sticks (jbl aquabasis plus un üstüne koyacağım)
Ayrıca; Sera Florenette A, Jbl Kugeln gibi tablet gübreleri kurulumu bitirdikten sonra herhangi bir zamanda bitkilerin köklerine
yerleştirmem uygun mudur ?
Sizlerin önerebileceği daha özel kumlar var mıdır?[EDIT]Ademsefa66,2020-03-30 22:25:17[/EDIT]
sari prensesler
Dere kumu ince ise olur çünkü sarı prensesler kumları ağızlarına alıp oynarlar.
Onur Nergiz 2015-02-05 11:09:18
Dere kumu ince ise olur çünkü sarı prensesler kumları ağızlarına alıp oynarlar.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
