ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aliytrklkmz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Temmuz 2014 14:48
Son Ziyaret:
07 Mart 2025 22:18
Toplam Mesaj:
220 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryum Üzerinde Yağ Birikmesi
[QUOTE=MCY4]Tankınızda filtre var mı? Su yüzeyinin hareketsiz kalmasından dolayı oluyor diye biliyorum. Yüzeyde yeterli hareket olunca düzeliyor.[/QUOTE]
Filtre vardı fakat balığım filtreyi çalıştırdığım anda çok stres oluyor ve kuyruk erimesi başlıyor. O yüzden kullanamıyorum. Sık su değişimi yapıyorum.
[QUOTE=Laterthanbefore]Su yüzeyini hareketlendirin kısa sürede geçecektir, bu bir tür bakteri çeşidi, zararsızdır.[/QUOTE]
Su yüzeyini haraketlendirmek için filtre dışında kullanabileceğim bir yöntem var mı?
[QUOTE=MCY4]Tankınızda filtre var mı? Su yüzeyinin hareketsiz kalmasından dolayı oluyor diye biliyorum. Yüzeyde yeterli hareket olunca düzeliyor.[/QUOTE]
Filtre vardı fakat balığım filtreyi çalıştırdığım anda çok stres oluyor ve kuyruk erimesi başlıyor. O yüzden kullanamıyorum. Sık su değişimi yapıyorum.
[QUOTE=Laterthanbefore]Su yüzeyini hareketlendirin kısa sürede geçecektir, bu bir tür bakteri çeşidi, zararsızdır.[/QUOTE]
Su yüzeyini haraketlendirmek için filtre dışında kullanabileceğim bir yöntem var mı?
Akvaryum Üzerinde Yağ Birikmesi
Uzun süredir Betta balığı besliyorum. İlk defa bu sene akvaryumun üzerinde yağ benzeri bir birikinti gördüm. Akvaryum yaklaşık 15-18 litre arasında su alıyor. İçerisinde sadece bir adet batta ve iki adet de Anubias var. Bitki de balık da gayet sağlıklı. Fakat son zamalarda bu yağ birikintisi gibi olan şey çok sık olmaya başladı. Düzenli su değişimi yapıyorum, buna rağmen çok kısa bir sürede bu tabaka tekrar suyun üstüne çıkıyor. Bu nedir? Bunun oluşumunu nasıl engelleyebilirim? Bitki veya Bettanın bunda bir etkisi var mıdır? Yaklaşık 2-3 aydır bu problem ile uğraşıyorum. Biriktikçe temizliyorum ama artık can sıkıcı olmaya başladı.
Uzun süredir Betta balığı besliyorum. İlk defa bu sene akvaryumun üzerinde yağ benzeri bir birikinti gördüm. Akvaryum yaklaşık 15-18 litre arasında su alıyor. İçerisinde sadece bir adet batta ve iki adet de Anubias var. Bitki de balık da gayet sağlıklı. Fakat son zamalarda bu yağ birikintisi gibi olan şey çok sık olmaya başladı. Düzenli su değişimi yapıyorum, buna rağmen çok kısa bir sürede bu tabaka tekrar suyun üstüne çıkıyor. Bu nedir? Bunun oluşumunu nasıl engelleyebilirim? Bitki veya Bettanın bunda bir etkisi var mıdır? Yaklaşık 2-3 aydır bu problem ile uğraşıyorum. Biriktikçe temizliyorum ama artık can sıkıcı olmaya başladı.
Bitki İçin Gübre Tavsiyesi
Uzun yıllardır fanuslar içerisinde yer alan bitkili tasarımları görüp özeniyordum. Bu sene kendim de böyle bir bitkili tasarım yapmaya karar verdim. Bir fanus aldım. İçerisine de Ludwiga Repens Rubin (gül) ve Marimo Moss Boll aldım. Mevcut akvaryumumda da bolca anubias vardı bir dalda ondan koyarak ufak bir fanus içerisinde bitki akvaryumu yapmak istiyorum. Fakat fanusta balık beslenemeyeceği için içerisinde balık olmayacak. Bu bitkiler için bir gübre almam gerekir mi? Bitkileri aldığım sitede kapsül gübre satılıyordu bunlardan aldım. Toprağa gömmeyi düşünüyorum. Bunun dışında önerebileceğiniz sıvı veya katı gübre var mı? Düzenli su değişimi yapmak tek başına yeterli mi?
Uzun yıllardır fanuslar içerisinde yer alan bitkili tasarımları görüp özeniyordum. Bu sene kendim de böyle bir bitkili tasarım yapmaya karar verdim. Bir fanus aldım. İçerisine de Ludwiga Repens Rubin (gül) ve Marimo Moss Boll aldım. Mevcut akvaryumumda da bolca anubias vardı bir dalda ondan koyarak ufak bir fanus içerisinde bitki akvaryumu yapmak istiyorum. Fakat fanusta balık beslenemeyeceği için içerisinde balık olmayacak. Bu bitkiler için bir gübre almam gerekir mi? Bitkileri aldığım sitede kapsül gübre satılıyordu bunlardan aldım. Toprağa gömmeyi düşünüyorum. Bunun dışında önerebileceğiniz sıvı veya katı gübre var mı? Düzenli su değişimi yapmak tek başına yeterli mi?
Tetra Balığına Betta Yemi Verilir Mi?
Tetra balığı almak istiyorum. Elimde;
Omega One Betta Pellets;
Rotifish Betta
Sera Bettagran var. Bunları Tetra balığında da kullanabilir miyim?
Tetra balığı almak istiyorum. Elimde;
Omega One Betta Pellets;
Rotifish Betta
Sera Bettagran var. Bunları Tetra balığında da kullanabilir miyim?
Omega One Betta Yemleri Farkları
Ome One'ın Buffet, Flakes ve Pellets yemleri arasındaki fark ne? Sadece şekil farkı mı? İçlerinde betta için en iyisi hangisidir. Ben balığımda hem pellets kullanıyorum fakat diğerinin farkı ne?
Ome One'ın Buffet, Flakes ve Pellets yemleri arasındaki fark ne? Sadece şekil farkı mı? İçlerinde betta için en iyisi hangisidir. Ben balığımda hem pellets kullanıyorum fakat diğerinin farkı ne?
Betamda Rahatsızlık
[QUOTE=Abc123] Bence yaşlandığı için olabilir durgunluk.[/QUOTE]
Yem yemek için bile neredeyse gelmiyor. Eskiden 3 - 4 tane yerdi nutritiondan artık bir taneyi zor yiyor. :(
[QUOTE=Abc123] Bence yaşlandığı için olabilir durgunluk.[/QUOTE]
Yem yemek için bile neredeyse gelmiyor. Eskiden 3 - 4 tane yerdi nutritiondan artık bir taneyi zor yiyor. :(
Betamda Rahatsızlık
Hastalık Belirtileri: Son zamanlarda balığım çok durgulanştı. Yem yemeye bile istekli gelmiyor. Bir de boynunun altındaki kısımda (boynu ile yandaki yüzgeçlerin arasında) belli olan bir şişlik var. Balığımı ben alalı 3 yılı geçti. Aldığımda da çok küçük değildi (daha önce de hep beta besledim uzmanım diyemem ama yine 6 aylık vardı aldığımda da tahminen). Balığımdaki bu durgunluk ve boynundaki bu şişlik için yapabileceğim bir şey var mı? Son zamanlarda arkasındaki kuyruğunda da hafif kuyruk erimesi var. Ama tam olarak öyle arkasından başlayan kuyruk erimesi gibi değil. Ara ara açılmalar var. Böyle bazı yerlere şeffaflamaya başlamış gibi olmuş tam da tarih edemesem de. Bu durumlar normal mi? Yaşından mıdır? Neler yapmam gerekir? (3 yıldır aynı akvaryumda, yem olarak Setra Bettegran, AHM Betta ve Nutrition attions betta kullanıyorum)
Akvaryum Kapasitesi (litre): Yaklaşık 35 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sadece iki adet bitki var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 23 - 27 derece arasında değişiyor. pH ve diğer bilgiler yok.
Filitrasyon: 3 yılı geçkindir filtre kullanmıyorum. Dönem dönem filtre denesem de şelale filtreden bile rahatsız oldu kuyruğu eridi o yüzden kullanmayı bıraktım. Son zamanlarda suda ekstra bir kirlilik veya filtreleme kaynaklı sorun okmadı.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yakın zamanda değişiklik yapılmadı. 3 - 4 haftada bir su değişimi yapılıyor.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163982/250820232036001.jpg[/IMG][EDIT]aliytrklkmz,2023-08-25 20:41:59[/EDIT]
Hastalık Belirtileri: Son zamanlarda balığım çok durgulanştı. Yem yemeye bile istekli gelmiyor. Bir de boynunun altındaki kısımda (boynu ile yandaki yüzgeçlerin arasında) belli olan bir şişlik var. Balığımı ben alalı 3 yılı geçti. Aldığımda da çok küçük değildi (daha önce de hep beta besledim uzmanım diyemem ama yine 6 aylık vardı aldığımda da tahminen). Balığımdaki bu durgunluk ve boynundaki bu şişlik için yapabileceğim bir şey var mı? Son zamanlarda arkasındaki kuyruğunda da hafif kuyruk erimesi var. Ama tam olarak öyle arkasından başlayan kuyruk erimesi gibi değil. Ara ara açılmalar var. Böyle bazı yerlere şeffaflamaya başlamış gibi olmuş tam da tarih edemesem de. Bu durumlar normal mi? Yaşından mıdır? Neler yapmam gerekir? (3 yıldır aynı akvaryumda, yem olarak Setra Bettegran, AHM Betta ve Nutrition attions betta kullanıyorum)
Akvaryum Kapasitesi (litre): Yaklaşık 35 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sadece iki adet bitki var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 23 - 27 derece arasında değişiyor. pH ve diğer bilgiler yok.
Filitrasyon: 3 yılı geçkindir filtre kullanmıyorum. Dönem dönem filtre denesem de şelale filtreden bile rahatsız oldu kuyruğu eridi o yüzden kullanmayı bıraktım. Son zamanlarda suda ekstra bir kirlilik veya filtreleme kaynaklı sorun okmadı.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yakın zamanda değişiklik yapılmadı. 3 - 4 haftada bir su değişimi yapılıyor.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163982/250820232036001.jpg[/IMG][EDIT]aliytrklkmz,2023-08-25 20:41:59[/EDIT]
Elodea Akvaryumun Boyun Geçti Ne Yapmalıyım?
Hepinize cevaplarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim :)
Hepinize cevaplarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim :)
Elodea Akvaryumun Boyun Geçti Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Mr_Ocean]Oo elodea benim bitki [:)] Mis gibi acemi bitkisi hem de eski moda.
Budamak için canınız nereden istiyorsa oradan budayabilirsiniz. Alt kısım budanan yerden uzamıyor, yanlara sürgün vermeye başlıyor. Üst kısım uzamaya devam ediyor.
Yan sürgünleri de 8-10 cm olunca kesip dikebilir veya su yüzeyine bırakabilirsiniz.
Benim salyangozlar bile yemiyor elodeayı. Salatası gitmez diye düşünüyorum [:D][/QUOTE]
Zaten maydanoz vb bile yemiyorum :D Elodea'yı deneyeceğimi sanmıyorum :D
[QUOTE=Mr_Ocean]Oo elodea benim bitki [:)] Mis gibi acemi bitkisi hem de eski moda.
Budamak için canınız nereden istiyorsa oradan budayabilirsiniz. Alt kısım budanan yerden uzamıyor, yanlara sürgün vermeye başlıyor. Üst kısım uzamaya devam ediyor.
Yan sürgünleri de 8-10 cm olunca kesip dikebilir veya su yüzeyine bırakabilirsiniz.
Benim salyangozlar bile yemiyor elodeayı. Salatası gitmez diye düşünüyorum [:D][/QUOTE]
Zaten maydanoz vb bile yemiyorum :D Elodea'yı deneyeceğimi sanmıyorum :D
Elodea Akvaryumun Boyun Geçti Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=GhostKoi]Bitki odaklı mı düşünüyorsunuz? Elodea 100 cm'ye kadar uzayan bir bitkidir. Görülüyor ki akvaryumunuzun yüksekliği bu bitki için yeterli değil. Akvaryumunuzu uygun yükseklikte değiştirebilirsiniz..[:D]
Budama yapacaksanız, taze sürgünleri olmayan dallar gelişim göstermez ve çürür. buna dikkat etmelisiniz. Fotoğrafınızdaki gibi diktiğinizde de kumun altındaki kısımlar çürür. En iyisi bir ağırlığa bağlayarak öbek halinde serbest bırakmaktır.
Suyun dışına doğru büyümezler. Dolayısıyla yaprakları suyun dışında kalıp zarar görmez. Yüzeyde yılan gibi kıvrılarak her yöne büyümeye devam eder. Dolayısıyla hiçbir şey yapmasanız da olur.
Ben denemedim ama fazla büyüyenleri salataya da doğramanız mümkün.[/QUOTE]
Önceliğim aslında canlılara (yani balığıma ve bitkilere zarar gelmemesi) Çoğaltmak gibi bir derdim yok. Bitki odaklıdan çok da Bettam odaklı düşünüyorum :) Birinci önceliğim her zaman bettam. Eğer bitkiye zararı olmayacaksa bu şekilde büyümeye devam edebilir. Bir noktada çok büyürse o kısımda budama yoluna giderim.
[QUOTE=Muhammedcay]Ortadan ikiye kesip kestiğiniz parçaları tekrar dikebilirsiniz ben o şekilde yapıyorum gelişimi devam ediyor[/QUOTE]
Keserken dikkat etmem gereken bir şey var mı? özellikle şu noktadan kes ya da şuradan kesme gibi yoksa göz kararı bir yerden direk kesilebilir mi?
[QUOTE=humeyra]Yazıldığı gibi budama yapabilirsiniz ya da hiç ellemeyip uzamasına izin de verebilirsiniz yalnız sanki akvaryumunuza biraz daha su ekleyip su seviyesini artırabilirsiniz gibi geldi ama tam göremediğim için emin değilim, kapak da varsa su seviyesini eksik tutmayın[/QUOTE]
Üstünde birazcık daha su koyacak yer var, dediğim gibi bitkileri yeni ekerken biraz su aldım elimi sokunca taşmasın diye, ekimden sonra üst kısmı doldurdum ama hala dışında kalıyorlar. Eğer bu şekilde bitkiye bir zararı yoksa bu şekilde kalsınlar :)[EDIT]aliytrklkmz,2023-01-17 19:23:17[/EDIT]
Bir de kuma değen kısımların çürümesi üst kıısmlara da zarar verir mi? İnternette izlediğim videolarda çoğunlukla kuma gömülmüş. Çıkarmasam bitkiye zararı olur mu?
[QUOTE=GhostKoi]Bitki odaklı mı düşünüyorsunuz? Elodea 100 cm'ye kadar uzayan bir bitkidir. Görülüyor ki akvaryumunuzun yüksekliği bu bitki için yeterli değil. Akvaryumunuzu uygun yükseklikte değiştirebilirsiniz..[:D]
Budama yapacaksanız, taze sürgünleri olmayan dallar gelişim göstermez ve çürür. buna dikkat etmelisiniz. Fotoğrafınızdaki gibi diktiğinizde de kumun altındaki kısımlar çürür. En iyisi bir ağırlığa bağlayarak öbek halinde serbest bırakmaktır.
Suyun dışına doğru büyümezler. Dolayısıyla yaprakları suyun dışında kalıp zarar görmez. Yüzeyde yılan gibi kıvrılarak her yöne büyümeye devam eder. Dolayısıyla hiçbir şey yapmasanız da olur.
Ben denemedim ama fazla büyüyenleri salataya da doğramanız mümkün.[/QUOTE]
Önceliğim aslında canlılara (yani balığıma ve bitkilere zarar gelmemesi) Çoğaltmak gibi bir derdim yok. Bitki odaklıdan çok da Bettam odaklı düşünüyorum :) Birinci önceliğim her zaman bettam. Eğer bitkiye zararı olmayacaksa bu şekilde büyümeye devam edebilir. Bir noktada çok büyürse o kısımda budama yoluna giderim.
[QUOTE=Muhammedcay]Ortadan ikiye kesip kestiğiniz parçaları tekrar dikebilirsiniz ben o şekilde yapıyorum gelişimi devam ediyor[/QUOTE]
Keserken dikkat etmem gereken bir şey var mı? özellikle şu noktadan kes ya da şuradan kesme gibi yoksa göz kararı bir yerden direk kesilebilir mi?
[QUOTE=humeyra]Yazıldığı gibi budama yapabilirsiniz ya da hiç ellemeyip uzamasına izin de verebilirsiniz yalnız sanki akvaryumunuza biraz daha su ekleyip su seviyesini artırabilirsiniz gibi geldi ama tam göremediğim için emin değilim, kapak da varsa su seviyesini eksik tutmayın[/QUOTE]
Üstünde birazcık daha su koyacak yer var, dediğim gibi bitkileri yeni ekerken biraz su aldım elimi sokunca taşmasın diye, ekimden sonra üst kısmı doldurdum ama hala dışında kalıyorlar. Eğer bu şekilde bitkiye bir zararı yoksa bu şekilde kalsınlar :)[EDIT]aliytrklkmz,2023-01-17 19:23:17[/EDIT]
Bir de kuma değen kısımların çürümesi üst kıısmlara da zarar verir mi? İnternette izlediğim videolarda çoğunlukla kuma gömülmüş. Çıkarmasam bitkiye zararı olur mu?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
