ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ozgurozturk00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
77
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2014 10:56
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 13:36
Toplam Mesaj:
181 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özgür Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
İşçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
özgür Öztürk
SON 10 MESAJI
Creaqua Mobilya Hüsranı.
Elimden geldiğince yerliden uzak duruyorum. Kafam rahat. Chihiros Vivid 2 mükemmel. Fiyatı kurdan ve yine yerli satıcının gümrük sıkıntılarını fırsata çevirmiş olmasından kaynaklı uçuk ama ona da bu ülkede katlanıcaz.
Elimden geldiğince yerliden uzak duruyorum. Kafam rahat. Chihiros Vivid 2 mükemmel. Fiyatı kurdan ve yine yerli satıcının gümrük sıkıntılarını fırsata çevirmiş olmasından kaynaklı uçuk ama ona da bu ülkede katlanıcaz.
Creaqua Mobilya Hüsranı.
Eskişehirdeyim malesef. Creaqua slim ışık kullandım. Pişman olmuştum. Aynı şeyi folapta da yaşadım. Böyle böyle kendilerini bitiriyorlar.
Eskişehirdeyim malesef. Creaqua slim ışık kullandım. Pişman olmuştum. Aynı şeyi folapta da yaşadım. Böyle böyle kendilerini bitiriyorlar.
Creaqua Mobilya Hüsranı.
Şans olmasın endüstriyel üretim diye aldım. Normalde yaptırsam yarı fiyatına yaptırırdım. Şu işi dürüst yapan yok sanırım. [:(]
Şans olmasın endüstriyel üretim diye aldım. Normalde yaptırsam yarı fiyatına yaptırırdım. Şu işi dürüst yapan yok sanırım. [:(]
Creaqua Mobilya Hüsranı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/140820252326351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/140820252326351.jpg[/IMG]
Creaqua Mobilya Hüsranı.
Satıcı teklif etti fakat kurulu akvaryumu bozamam. Bu şekilde kullanıcam. Burada creaqua dolap almak isteyen arkadaşlar için bir uyarı olsun diye konu açtım. Dolap kesinlikle lake değil. Dışına atılan boya zımpara gibi. Eskişehirde olan merak eden arkadaşlar gelip bakabilir. Yani kalite vasat. El yapımından iyidir.
Satıcı teklif etti fakat kurulu akvaryumu bozamam. Bu şekilde kullanıcam. Burada creaqua dolap almak isteyen arkadaşlar için bir uyarı olsun diye konu açtım. Dolap kesinlikle lake değil. Dışına atılan boya zımpara gibi. Eskişehirde olan merak eden arkadaşlar gelip bakabilir. Yani kalite vasat. El yapımından iyidir.
Creaqua Mobilya Hüsranı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/100820251746071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/100820251746471.jpg[/IMG]
Sözde suya dayanıklı olduğu iddia edilen creaqua dolap boyası çok kötü pütürlü bir yüzeyi var silinmiyor. Ayrıca dolap neden kaynaklandı bilmiyorum kabardı. [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/100820251746071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163933/100820251746471.jpg[/IMG]
Sözde suya dayanıklı olduğu iddia edilen creaqua dolap boyası çok kötü pütürlü bir yüzeyi var silinmiyor. Ayrıca dolap neden kaynaklandı bilmiyorum kabardı. [:((]
Bitkili Akvaryum
[QUOTE=EMRECAN12][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/010920232054201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/010920232054251.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 50 lt bi akvaryum kuruyorum betta ve lepistes düşünüyorum bitki önerisi verebilirseniz sevinirim[S][/S][/QUOTE]
Kesinlikle akvared ten bitki almayın. Bana çürük bitki sattılar. Çöp olması gereken bitkileri satmışlar.
[QUOTE=EMRECAN12][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/010920232054201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/010920232054251.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 50 lt bi akvaryum kuruyorum betta ve lepistes düşünüyorum bitki önerisi verebilirseniz sevinirim[S][/S][/QUOTE]
Kesinlikle akvared ten bitki almayın. Bana çürük bitki sattılar. Çöp olması gereken bitkileri satmışlar.
Lepistesler Hakkında Soru
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
İnsanları zan altında bırakacağınıza dönüp de geriye nerelerde yanlış yaptım da rayına oturtamadım akvaryum işini deyiverin bir zahmet! Üstesinden gelemediğiniz durumlarda ürünlere, okuyup aydınlandığınız(!) site bilgilerinden sonra bir takım mitlere ve insanlara suç atmak, hatalarınızı paklamıyor malesef. Pipo filtre de bu yaklaşımla size yol aldırmayacak; emin olun. Sorun tamamen hobiye yaklaşımınızda çünkü!
Keyifli hobiler.[/QUOTE] kimseyi zan altında bırakmıyorum, bu işin doğal bir döngü olduğunu çokta hassas bir şey olmadığını söylüyorum. Ve deneyerek görmenin daha az maliyetli olabileceğini. Ben rayına oturttum ben 2011 den beri akvaryumu olan hatta çocukkende vardı ama onlar sayılmaz. İlk zamanlar herşeyi almaya çalıştım. Filtreme sürekli yeni malzemeler eklerdim. Su düzenleyiciler, belkide 10 çeşit yemim vardı. Sonra bunun böylede olmasa olabileceği konusunda yazılar okudum. İlk şüphem su sıcaklığı olduğu. Bu kadar hassas olmamalı ne kadar tropik iklim olsada en azından gece gündüz farkı oluyordur diye düşündüm. Bunun üzerine malavi gibi göllerin su sıcaklığını, geçtim suyun her metresinde ph ında çok farklı olduğunu öğrendim. Sonra anladım ki bu iş ticari firmaların anlattığı gibi değil. Sonra aquariumscience sayfasını buldum. Bazı konularda safsata olabilir. Bilmiyorum. Bu arada burada ticari kaygı güden insanlar olabilir. Ben kimseye suç atmadım bu arada, ticaret her alanda aynı.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
İnsanları zan altında bırakacağınıza dönüp de geriye nerelerde yanlış yaptım da rayına oturtamadım akvaryum işini deyiverin bir zahmet! Üstesinden gelemediğiniz durumlarda ürünlere, okuyup aydınlandığınız(!) site bilgilerinden sonra bir takım mitlere ve insanlara suç atmak, hatalarınızı paklamıyor malesef. Pipo filtre de bu yaklaşımla size yol aldırmayacak; emin olun. Sorun tamamen hobiye yaklaşımınızda çünkü!
Keyifli hobiler.[/QUOTE] kimseyi zan altında bırakmıyorum, bu işin doğal bir döngü olduğunu çokta hassas bir şey olmadığını söylüyorum. Ve deneyerek görmenin daha az maliyetli olabileceğini. Ben rayına oturttum ben 2011 den beri akvaryumu olan hatta çocukkende vardı ama onlar sayılmaz. İlk zamanlar herşeyi almaya çalıştım. Filtreme sürekli yeni malzemeler eklerdim. Su düzenleyiciler, belkide 10 çeşit yemim vardı. Sonra bunun böylede olmasa olabileceği konusunda yazılar okudum. İlk şüphem su sıcaklığı olduğu. Bu kadar hassas olmamalı ne kadar tropik iklim olsada en azından gece gündüz farkı oluyordur diye düşündüm. Bunun üzerine malavi gibi göllerin su sıcaklığını, geçtim suyun her metresinde ph ında çok farklı olduğunu öğrendim. Sonra anladım ki bu iş ticari firmaların anlattığı gibi değil. Sonra aquariumscience sayfasını buldum. Bazı konularda safsata olabilir. Bilmiyorum. Bu arada burada ticari kaygı güden insanlar olabilir. Ben kimseye suç atmadım bu arada, ticaret her alanda aynı.
Lepistesler Hakkında Soru
[QUOTE=HOPPALA]
Kalite ve güven satın alınamaz derken seachem, jbl gibi ürünleri baz almıştım. Malum konu akvaryum ürünleri. Ve konunun zaten insan gıdası ile bir alakasıda yok. Ayrıca, güvenli gıda tüketenler ile tükettiğini sananlar gibi bir sorunsal var. Bu ikisini iyi ayırt etmek gerekiyor. Organik sertifikalı ürünlerde ticari olup firmanın aldığı sertifikasyonlarda kolay bir şekilde alınabilmektedir. Ücretini verirseniz pek çoğu alınabilmektedir. Bir ürünün gerçekten organik olabilmesi için pek çok süreç gereklidir. En basitinden bir ürünün organik olabilmesi için yetiştiği alan veya toprağın (çevreside dahil) en az 20-25 yıl kadar temiz, işlenmemiş olması gerekir. Çevresinde kimyasal ilaç, gübre vs kullananlar varsa sizin toprağınızda etkilenir. Sertifikasyonları almak ile ürün gerçek manada organik olmaz. Bu konuları içeriden bildiğim için özet olarak yazmak istedim. Yani kime göre güvenli gıda?.. Misal, paket arkasında koruyucu madde yazmaz, hatta koruyucu içermez yazabilir fakat hammadde bazlı koruyucu kullanılmış olabilir. Pakette belirtilmeside zorunlu olmadığı için koruyucu yok diye düşünürsünüz ancak üründe aslında koruyucu bulunur. Bunun gibi çok tip yöntem var.[/QUOTE] bu anlattıklarınıza istinaden ticari firmalara gücenmetyin. Bu hobide de insanlar bilmiyor diye herşeyi sattılar. Bu sitede de çok sayıda firmalar ile iş yapan veya firma sahibi insan var. Buraya da çok güvenmeyin.
[QUOTE=HOPPALA]
Kalite ve güven satın alınamaz derken seachem, jbl gibi ürünleri baz almıştım. Malum konu akvaryum ürünleri. Ve konunun zaten insan gıdası ile bir alakasıda yok. Ayrıca, güvenli gıda tüketenler ile tükettiğini sananlar gibi bir sorunsal var. Bu ikisini iyi ayırt etmek gerekiyor. Organik sertifikalı ürünlerde ticari olup firmanın aldığı sertifikasyonlarda kolay bir şekilde alınabilmektedir. Ücretini verirseniz pek çoğu alınabilmektedir. Bir ürünün gerçekten organik olabilmesi için pek çok süreç gereklidir. En basitinden bir ürünün organik olabilmesi için yetiştiği alan veya toprağın (çevreside dahil) en az 20-25 yıl kadar temiz, işlenmemiş olması gerekir. Çevresinde kimyasal ilaç, gübre vs kullananlar varsa sizin toprağınızda etkilenir. Sertifikasyonları almak ile ürün gerçek manada organik olmaz. Bu konuları içeriden bildiğim için özet olarak yazmak istedim. Yani kime göre güvenli gıda?.. Misal, paket arkasında koruyucu madde yazmaz, hatta koruyucu içermez yazabilir fakat hammadde bazlı koruyucu kullanılmış olabilir. Pakette belirtilmeside zorunlu olmadığı için koruyucu yok diye düşünürsünüz ancak üründe aslında koruyucu bulunur. Bunun gibi çok tip yöntem var.[/QUOTE] bu anlattıklarınıza istinaden ticari firmalara gücenmetyin. Bu hobide de insanlar bilmiyor diye herşeyi sattılar. Bu sitede de çok sayıda firmalar ile iş yapan veya firma sahibi insan var. Buraya da çok güvenmeyin.
Yosun Sorunu
[QUOTE=Laye]
Dostum selamlar.
Beta ile olur mu bilmem ama sae balığı çok iyi yosun yiyor bende var süper bir balık. Akvaryum küçük istersen bir elma salyangozu al. Bende ki salyangozlar çok iyi yosun yiyor. Yosun sorunu hiç yaşamadım ama yosunlu kaya getiriyorum akvaryuma onları yiyorlar öyle tecrübe edip konuştum. Beta balığı çok iyi bir dönem bende beslemiştim. Size keyifli ve sağlıklı hobiler dilerim...
Ufak bir iç filtre alsan iyi olur.
Pipo filtre sık temizlenmemeli, temizlenince de akvaryum suyu ile temizleyip bakteri kaybını aza indirilmeli. Elma salyangozu alsan üremez. Eş alırsan dahi yumurtasını akvaryumdan alırsın üremezler. ( suyun dışına yumurta kesesi bırakırlar) bende böyle akvaryum vardı. Pipo tek yeterli olmuyor bazı koşullarda. En iyisi ufak bir iç filtre al. Suyun sık kirlenmesi bakteri kültürü oturmamış demektir. Sürekli su ekleme haftada bu akvaryum için ℅40 yeterli dostum. Koyduğun sular çeşme suyu ise en az 2 gün dinlendirilmeli. [/QUOTE] iyi hobiler. Öncelikle akvaryumun güneş görüyormu. Güneş gören bir yerdeyse yosun olur, aydınlatma kullanıyorsan fazla aydınlatma yosun oluşumuna neden olur. Ayrıca iç filtre ve pipo yerine şelale tipi bir filtre daha iyi olabilir. Oluşan yosunları en iyi temizleyecek canlı nerite salyangozu. Bir iki tane yeterli olur bir kaç gün sonra darkı görürsünüz. Ayrıca nerite salyangozlar akvaryum ortamında üremez.
[QUOTE=Laye]
Dostum selamlar.
Beta ile olur mu bilmem ama sae balığı çok iyi yosun yiyor bende var süper bir balık. Akvaryum küçük istersen bir elma salyangozu al. Bende ki salyangozlar çok iyi yosun yiyor. Yosun sorunu hiç yaşamadım ama yosunlu kaya getiriyorum akvaryuma onları yiyorlar öyle tecrübe edip konuştum. Beta balığı çok iyi bir dönem bende beslemiştim. Size keyifli ve sağlıklı hobiler dilerim...
Ufak bir iç filtre alsan iyi olur.
Pipo filtre sık temizlenmemeli, temizlenince de akvaryum suyu ile temizleyip bakteri kaybını aza indirilmeli. Elma salyangozu alsan üremez. Eş alırsan dahi yumurtasını akvaryumdan alırsın üremezler. ( suyun dışına yumurta kesesi bırakırlar) bende böyle akvaryum vardı. Pipo tek yeterli olmuyor bazı koşullarda. En iyisi ufak bir iç filtre al. Suyun sık kirlenmesi bakteri kültürü oturmamış demektir. Sürekli su ekleme haftada bu akvaryum için ℅40 yeterli dostum. Koyduğun sular çeşme suyu ise en az 2 gün dinlendirilmeli. [/QUOTE] iyi hobiler. Öncelikle akvaryumun güneş görüyormu. Güneş gören bir yerdeyse yosun olur, aydınlatma kullanıyorsan fazla aydınlatma yosun oluşumuna neden olur. Ayrıca iç filtre ve pipo yerine şelale tipi bir filtre daha iyi olabilir. Oluşan yosunları en iyi temizleyecek canlı nerite salyangozu. Bir iki tane yeterli olur bir kaç gün sonra darkı görürsünüz. Ayrıca nerite salyangozlar akvaryum ortamında üremez.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
