ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baybarsmert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mayıs 2014 16:05
Son Ziyaret:
25 Kasım 2018 12:53
Toplam Mesaj:
44 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mert kayserilioğlu
Doğum Tarihi:
19 Temmuz 1986
Yaş:
39
İl:
Afyon
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/162492.jpg[/img]
Mert Kayserilioğlu
Bigger is better
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Ph Ve Sump Ayarı
Toplam su dolu ağırlık 2012 kg yapmakta. Ev giriş kat olduğu için büyük bir sıkıntımız yok. Belirttiğiniz detaylar için çok teşekkür ederim. Birde sorularımın direk cevaplarını alabilirsem çok iyi olacak. Saygılar.
Toplam su dolu ağırlık 2012 kg yapmakta. Ev giriş kat olduğu için büyük bir sıkıntımız yok. Belirttiğiniz detaylar için çok teşekkür ederim. Birde sorularımın direk cevaplarını alabilirsem çok iyi olacak. Saygılar.
Yeni Kurulum Ph Ve Sump Ayarı
Herkese sağlıklı hobiler dilerim;
Yeni bir akvaryum kurulumu yapıyorum. Boyutları 250*90*60(h) ve sumplı olacak. Sump boyutları 150*60*45(h) olacak. İçerisinde 20 tane discus ve 2 adet motoro stingray besleyeceğim. Dekor olarak sadece stingray işin biraz kum belki birkaç mangrowe kökü olacak. Yani fazla bir dekor olmayacak. Neyse sormak istediğim daha doğrusu aklıma takılan şunlar;
1) Mutlak suretle bir r/o cihazı gerekiyor ama bu cihazlara baktığımda hep ph seviyesini 7.2 gibi seviyelere çıkarttığını okudum. Bu durumda özellikle stingrayin istediği ph seviyesine inmek için ne tavsiye edersiniz?
2) sumpta çok fazla medya vs bulundurmayacağım. Aklımda biyolojik sünger, seachem matrix ve özellikle nitrat düşürülecek birşey var ama buna karar veremedim. Sizlerin bu yöndeki tavsiyeleriniz neler olur? Bioball zaten sump kulelerinde olacağı için yazmadım. Elyafta çıkışlarda olacak o yüzden yazmadım. Sump içi için tavsiyeleriniz neler olur?
Herkese cevapları için teşekkür eder, saygılar sunarım.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim;
Yeni bir akvaryum kurulumu yapıyorum. Boyutları 250*90*60(h) ve sumplı olacak. Sump boyutları 150*60*45(h) olacak. İçerisinde 20 tane discus ve 2 adet motoro stingray besleyeceğim. Dekor olarak sadece stingray işin biraz kum belki birkaç mangrowe kökü olacak. Yani fazla bir dekor olmayacak. Neyse sormak istediğim daha doğrusu aklıma takılan şunlar;
1) Mutlak suretle bir r/o cihazı gerekiyor ama bu cihazlara baktığımda hep ph seviyesini 7.2 gibi seviyelere çıkarttığını okudum. Bu durumda özellikle stingrayin istediği ph seviyesine inmek için ne tavsiye edersiniz?
2) sumpta çok fazla medya vs bulundurmayacağım. Aklımda biyolojik sünger, seachem matrix ve özellikle nitrat düşürülecek birşey var ama buna karar veremedim. Sizlerin bu yöndeki tavsiyeleriniz neler olur? Bioball zaten sump kulelerinde olacağı için yazmadım. Elyafta çıkışlarda olacak o yüzden yazmadım. Sump içi için tavsiyeleriniz neler olur?
Herkese cevapları için teşekkür eder, saygılar sunarım.
Discus Tankına Kamera İzleme Sistemi. :p
Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim. Siz ne tür bir kamera kullandınız? Benim tankın yapımı kurulumu bitince bende düşünüyorum bunu. Benim aklımda şimdi adını hatırlayamadığım bir markanın ıp kamersını alıp akvaryumun dışardan bir köşesine yerleştirmek. Ayrıca go pro da var. Geceden takıp gündüz açar fotoları çekerim diye hayalliyorum.
Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim. Siz ne tür bir kamera kullandınız? Benim tankın yapımı kurulumu bitince bende düşünüyorum bunu. Benim aklımda şimdi adını hatırlayamadığım bir markanın ıp kamersını alıp akvaryumun dışardan bir köşesine yerleştirmek. Ayrıca go pro da var. Geceden takıp gündüz açar fotoları çekerim diye hayalliyorum.
Başsağlığı Bildirisi
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabır ve uzun ömürler nasip etsin.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Geride kalanlara sabır ve uzun ömürler nasip etsin.
Türkiye'deki nadir akvaryum balıkları(foto+bilgi)
Konuyu daha yeni fark ettim ve çok hoşuma gitti. Nadir tür sayılır mı bilmiyorum ama benim çok merak ettiğim görmek istediğim balık Doryichthys martensii denen ingilizcese freshwater pipefish denen balık.
Konuyu daha yeni fark ettim ve çok hoşuma gitti. Nadir tür sayılır mı bilmiyorum ama benim çok merak ettiğim görmek istediğim balık Doryichthys martensii denen ingilizcese freshwater pipefish denen balık.
Yurtiçi Kargonun Berbatlığı
Yurtiçi kargo ile sıkıntı yaşamamak imkansızmış bunu sizlerin sayesinde bir kez daha anladım. Afyon şehir merkezinde 60 yıllık bir yerde (ki burası iş yeri herkes bilir ve adres tarifi için kullanılır) çalışıyorum. Mahalle, cadde, sokak adlarının girilmesine ve hatta kapı no ve iş yerinin adı verilmesine rağmen adres yetersiz diye teslim edemediler. Ertesi gün geldiklerinde gözümün önünde koliyi düşürdü ve koli yokuş aşağıya bir kaç takla attı. Gerisini burda yazmayayım forumdan atılabilirim.
Bir kere de müşterimize kargo geldi. Sırf adres iş yerinin adresi diye benden iş yerinin kaşesini istedi bende vermedim. İş inada bindi teslim etmedi kargoyu. Önce müşteri sonra biz görevliden şikayetçi olduk. Şubeye gittik, aradık, mail attık vs. Sonuç olarak aynı eleman aynı kargoyu hiç bir ses çıkartamadan geri getirip verdi ama tabi yüzüne karşı yaptığının nasıl saçma birşey olduğunu olması gerektiği gibi tekrar anlattık. Bir daha asla ama asla çalışmam dedim. Mng kargo ve sürat kargo ile şirket anlaşması yaptık. Daha ucuza gönderilerimizi yapıyoruz.
Yurtiçi kargo ile sıkıntı yaşamamak imkansızmış bunu sizlerin sayesinde bir kez daha anladım. Afyon şehir merkezinde 60 yıllık bir yerde (ki burası iş yeri herkes bilir ve adres tarifi için kullanılır) çalışıyorum. Mahalle, cadde, sokak adlarının girilmesine ve hatta kapı no ve iş yerinin adı verilmesine rağmen adres yetersiz diye teslim edemediler. Ertesi gün geldiklerinde gözümün önünde koliyi düşürdü ve koli yokuş aşağıya bir kaç takla attı. Gerisini burda yazmayayım forumdan atılabilirim.
Bir kere de müşterimize kargo geldi. Sırf adres iş yerinin adresi diye benden iş yerinin kaşesini istedi bende vermedim. İş inada bindi teslim etmedi kargoyu. Önce müşteri sonra biz görevliden şikayetçi olduk. Şubeye gittik, aradık, mail attık vs. Sonuç olarak aynı eleman aynı kargoyu hiç bir ses çıkartamadan geri getirip verdi ama tabi yüzüne karşı yaptığının nasıl saçma birşey olduğunu olması gerektiği gibi tekrar anlattık. Bir daha asla ama asla çalışmam dedim. Mng kargo ve sürat kargo ile şirket anlaşması yaptık. Daha ucuza gönderilerimizi yapıyoruz.
151×54×68h Yeni(den) Kurulum Silinebilir!!!
Arkadaşlar yardimci olabilecek kimse yok mu?
Arkadaşlar yardimci olabilecek kimse yok mu?
151×54×68h Yeni(den) Kurulum Silinebilir!!!
Herkese merhaba;
Bende yağmur akvaryum marka üstte sump sistemi olan 151×54×68 ebatlarında tank var ve bunu tuzlu suya çevirmek istiyorum. Kafamdaki soruları ve planları aşağıda maddelerle siraladim. Size bolca sabır dileyerek başlıyorum :)
1) dolapli akvaryum alta 160 ltlik sump sistemi kurmayı planlıyorum. Verimi arttirmam için tavsiyeniz nedir?
2) Ps olarak bubble magus c66 veya curve7 düşündüm bunlardan hangisi veya fiyatı uygun olacak başka tavsiyeniz var mıdır?
3) akvaryumda 2 mercan(bubble coral, finger coral) 1 anemon olacak yani balık ve omurgasız harici sadece bunların olmasını planliyorum. Balik vs olarakta 2-3 tang, 3 palyaço, 1 moorish idol, 5-6 tane cleaner shrimp koymak istiyorum. Bu bana kafi. Akvaryumun kapak kısmında malumunuz 2 adet lamba için yer var ve şu anda 1 jbl solar tropic 54w 1 36w sylvania grolux var bunları değiştirmek gerekiyor diye tahmin ediyorum. Tüm bu canlı miktarı , hacim vs bilgileri ışığında aydınlatma tavsiyeniz ne yönde olur?
Herkese saygılar. [EDIT]baybarsmert,2015-09-02 13:02:02[/EDIT]
Herkese merhaba;
Bende yağmur akvaryum marka üstte sump sistemi olan 151×54×68 ebatlarında tank var ve bunu tuzlu suya çevirmek istiyorum. Kafamdaki soruları ve planları aşağıda maddelerle siraladim. Size bolca sabır dileyerek başlıyorum :)
1) dolapli akvaryum alta 160 ltlik sump sistemi kurmayı planlıyorum. Verimi arttirmam için tavsiyeniz nedir?
2) Ps olarak bubble magus c66 veya curve7 düşündüm bunlardan hangisi veya fiyatı uygun olacak başka tavsiyeniz var mıdır?
3) akvaryumda 2 mercan(bubble coral, finger coral) 1 anemon olacak yani balık ve omurgasız harici sadece bunların olmasını planliyorum. Balik vs olarakta 2-3 tang, 3 palyaço, 1 moorish idol, 5-6 tane cleaner shrimp koymak istiyorum. Bu bana kafi. Akvaryumun kapak kısmında malumunuz 2 adet lamba için yer var ve şu anda 1 jbl solar tropic 54w 1 36w sylvania grolux var bunları değiştirmek gerekiyor diye tahmin ediyorum. Tüm bu canlı miktarı , hacim vs bilgileri ışığında aydınlatma tavsiyeniz ne yönde olur?
Herkese saygılar. [EDIT]baybarsmert,2015-09-02 13:02:02[/EDIT]
Moss Kaplama Yöntemi (Dry start method)
Arkadaslar merhaba;
Daha yeni bitki akvaryumuna geçiş yapmakta olan birisi olarak forumda bilgi toplarken bu konuyu gördüm ve iyiki de gördüm. Benim şöyle bir sorum olacak. Forumun başlangıç noktası hazır tele sarma vs kullanmak yerine kendi kendimize bunu yapmamız ve su doldurmadan bur süre nemliliği koruyarak tutunma sağlamak. Peki ben hazır sarılı halde alıp uygulasam ve yaklaşık 1 ay kadar sadece nemliliği yüksek tutarak baksam ve sonrasında suyu doldurup bir 10 gün kadar daha suyun oturması için beklesem bir sorun olur mu?
Herkese cevapları ve fikirleri için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar sunarım.
Arkadaslar merhaba;
Daha yeni bitki akvaryumuna geçiş yapmakta olan birisi olarak forumda bilgi toplarken bu konuyu gördüm ve iyiki de gördüm. Benim şöyle bir sorum olacak. Forumun başlangıç noktası hazır tele sarma vs kullanmak yerine kendi kendimize bunu yapmamız ve su doldurmadan bur süre nemliliği koruyarak tutunma sağlamak. Peki ben hazır sarılı halde alıp uygulasam ve yaklaşık 1 ay kadar sadece nemliliği yüksek tutarak baksam ve sonrasında suyu doldurup bir 10 gün kadar daha suyun oturması için beklesem bir sorun olur mu?
Herkese cevapları ve fikirleri için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar sunarım.
bitkili ilk denemeyle ilgili sorularim var saygıla
Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler ve link için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydalı oldular. Musadenizle son bir şey soracağım. Akvaryumun kapak ve armatür malum standart ölçülerde ve 120cmlik 2 ad. lamba için yer var. 2 ad. jbl solat tropik 54watt t5 taksam hem görünüş olarak hemde bitkiler için yeterli olur mu? Derinlik 65 cm. Biraz büyükçe birşey verilen formule göre ~236 watt lazım ama bunun içinde kapağı degistirmem lazım.
Arkadaşlar vermiş olduğunuz bilgiler ve link için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydalı oldular. Musadenizle son bir şey soracağım. Akvaryumun kapak ve armatür malum standart ölçülerde ve 120cmlik 2 ad. lamba için yer var. 2 ad. jbl solat tropik 54watt t5 taksam hem görünüş olarak hemde bitkiler için yeterli olur mu? Derinlik 65 cm. Biraz büyükçe birşey verilen formule göre ~236 watt lazım ama bunun içinde kapağı degistirmem lazım.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
