ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akvaristanbul34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mayıs 2014 12:36
Son Ziyaret:
16 Ocak 2020 00:50
Toplam Mesaj:
52 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Zühtü KARACA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Nigde
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zühtü KARACA
SON 10 MESAJI
Power Led Armatür İçin Led Ve Driver Seçimi
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Herkese merhaba,
Linkteki konuyu referans alarak 250 lt akvaryumum için power led armatür yapmayı düşünüyorum.
Litre başına 0,15 w hesabı ile 36 w'lık bir sistem yapacağım.
Bunun için her biri 1'er w'lık 4 adet royal blue, 8 adet deep red, 1 adet kırmızı, 1 adet yeşil, 22 adet de soğuk beyaz led (belki beyazların bir kaçını uv mor yapabilirim) kullanacağım.
Ancak fiyatlar konusunda tereddütlerim var.
Örneğin deep red power led için 90 kuruştan 7 liraya kadar fiyatlar mevcut.
Hatta aynı satıcının ilanda tamamen aynı özelliklerde gösterilen ledler için iki ayrı ilan açıp farklı fiyatlar verdiği olmuş.
[URL]https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/660nm-deep-red-1-watt-power-led-akvaryum-vs-kirmizi_pdp_495240948[/URL]
[URL]https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/660nm-deep-red-1-watt-power-led-akvaryum-vs-kirmizi_pdp_485152587[/URL]
Bunların arasındaki fark nedir, ucuz olanı kullansam ne kaybederim?
Ayrıca driver seçimi için kararsızım.
Alttaki linkteki driver işimi görür mü acaba?
[URL]https://www.marketdijital.com/urun/40-50w-led-driver-ac-175-265v-dc-120-177v-300ma[/URL]
Bir de konuda soğuk beyaz ledler için 6000-7000 k değeri verilmiş ama piyasadaki 1 w ledler 10000-15000, 3 w ledler ise 7000- 9000 k.
6000-6500 k ledler de soğuk beyaz değil beyaz olarak geçiyor.
Hangisini kullanmalıyım acaba?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim :)
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Herkese merhaba,
Linkteki konuyu referans alarak 250 lt akvaryumum için power led armatür yapmayı düşünüyorum.
Litre başına 0,15 w hesabı ile 36 w'lık bir sistem yapacağım.
Bunun için her biri 1'er w'lık 4 adet royal blue, 8 adet deep red, 1 adet kırmızı, 1 adet yeşil, 22 adet de soğuk beyaz led (belki beyazların bir kaçını uv mor yapabilirim) kullanacağım.
Ancak fiyatlar konusunda tereddütlerim var.
Örneğin deep red power led için 90 kuruştan 7 liraya kadar fiyatlar mevcut.
Hatta aynı satıcının ilanda tamamen aynı özelliklerde gösterilen ledler için iki ayrı ilan açıp farklı fiyatlar verdiği olmuş.
[URL]https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/660nm-deep-red-1-watt-power-led-akvaryum-vs-kirmizi_pdp_495240948[/URL]
[URL]https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/660nm-deep-red-1-watt-power-led-akvaryum-vs-kirmizi_pdp_485152587[/URL]
Bunların arasındaki fark nedir, ucuz olanı kullansam ne kaybederim?
Ayrıca driver seçimi için kararsızım.
Alttaki linkteki driver işimi görür mü acaba?
[URL]https://www.marketdijital.com/urun/40-50w-led-driver-ac-175-265v-dc-120-177v-300ma[/URL]
Bir de konuda soğuk beyaz ledler için 6000-7000 k değeri verilmiş ama piyasadaki 1 w ledler 10000-15000, 3 w ledler ise 7000- 9000 k.
6000-6500 k ledler de soğuk beyaz değil beyaz olarak geçiyor.
Hangisini kullanmalıyım acaba?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim :)
Işık Ve Co2 Tavsiyesi
[QUOTE=gattar5050]Hepsini bir konuya sığdırmak neredeyse imkansızdır zaten varsada böyle bir konu ben bilmiyorum. Her başlıkta farklı bir ipucu farklı bir taktik değişik bir yöntem mevcut bu forumdaki konularda herkesin farklı tecrübeleri farklı önerileri oluyor. Bu yüzden ne kadar çok okursanız o kadar fayda görürsünüz. Ben şuan tüplü sistem kullanıyorum. En temizi en rahatı herşeyden önce en güvenlisi. [/QUOTE]
Anladım, ilginiz için çok teşekkür ederim. Keyifli hobiler dilerim :)
[QUOTE=gattar5050]Hepsini bir konuya sığdırmak neredeyse imkansızdır zaten varsada böyle bir konu ben bilmiyorum. Her başlıkta farklı bir ipucu farklı bir taktik değişik bir yöntem mevcut bu forumdaki konularda herkesin farklı tecrübeleri farklı önerileri oluyor. Bu yüzden ne kadar çok okursanız o kadar fayda görürsünüz. Ben şuan tüplü sistem kullanıyorum. En temizi en rahatı herşeyden önce en güvenlisi. [/QUOTE]
Anladım, ilginiz için çok teşekkür ederim. Keyifli hobiler dilerim :)
Işık Ve Co2 Tavsiyesi
[QUOTE=gattar5050]Bende zamanında sizinle aynı fikirleri paylaştığım için sizden önce hemen her yolu deneme şansım oldu sonuç hep hüsran ve fuzuli masraf oldu. Işıklandırma için maddi durumunuza göre bir çok seçenek mevcut tabiki en iyisi t5 tipli florasanlar ancak ucuz yollu olarak smd ledleri tercih edebilirsiniz.[/QUOTE]
Siz şu anda tüplü sistem mi kullanıyorsunuz?
CO2 ile ilgili ne nasıl yapmak gerekir, terimler vs her şeyi detayıyla anlatan bir konu var mı forumda tavsiye edebileceğiniz?
[QUOTE=gattar5050]Bende zamanında sizinle aynı fikirleri paylaştığım için sizden önce hemen her yolu deneme şansım oldu sonuç hep hüsran ve fuzuli masraf oldu. Işıklandırma için maddi durumunuza göre bir çok seçenek mevcut tabiki en iyisi t5 tipli florasanlar ancak ucuz yollu olarak smd ledleri tercih edebilirsiniz.[/QUOTE]
Siz şu anda tüplü sistem mi kullanıyorsunuz?
CO2 ile ilgili ne nasıl yapmak gerekir, terimler vs her şeyi detayıyla anlatan bir konu var mı forumda tavsiye edebileceğiniz?
Işık Ve Co2 Tavsiyesi
[QUOTE=gattar5050]Kullandığın ışığı bilmediğimiz için net birşey söyliyemeyiz. Bahsettiğin sistemlerin hiç biri o hacimde bir akvaryuma etki etmez bile. Co2 seviyesini indikatör sayesinde kontrol edebilirsin. Ancak yinede forumda biraz araştırıp bütün sorularının cevabını bulabilirsin.[/QUOTE]
Peki benim ışık sistemimden bağımsız olarak bu hacimde bir akvaryum için ışık olarak ne önerirsiniz?
CO2 için tüplü sistem hariç, denemek için bile olsa başka bir çözüm yok mu, zira diğer türlü çok pahalı olacak.
Forumda çok gezdim, araştırdım ama konular hep biraz daha profesyoneller için yazılmış gibi, benim gibi yeni başlayanlar için doyurucu bilgi edinemedim. Ya da ben denk gelmedim. Önerdiğiniz konular varsa linkini yazabilir misiniz?
[QUOTE=gattar5050]Kullandığın ışığı bilmediğimiz için net birşey söyliyemeyiz. Bahsettiğin sistemlerin hiç biri o hacimde bir akvaryuma etki etmez bile. Co2 seviyesini indikatör sayesinde kontrol edebilirsin. Ancak yinede forumda biraz araştırıp bütün sorularının cevabını bulabilirsin.[/QUOTE]
Peki benim ışık sistemimden bağımsız olarak bu hacimde bir akvaryum için ışık olarak ne önerirsiniz?
CO2 için tüplü sistem hariç, denemek için bile olsa başka bir çözüm yok mu, zira diğer türlü çok pahalı olacak.
Forumda çok gezdim, araştırdım ama konular hep biraz daha profesyoneller için yazılmış gibi, benim gibi yeni başlayanlar için doyurucu bilgi edinemedim. Ya da ben denk gelmedim. Önerdiğiniz konular varsa linkini yazabilir misiniz?
Işık Ve Co2 Tavsiyesi
Herkese hayırlı geceler.
Yaklaşık 250 lt akvaryumumda canlı doğuran, neon, vatoz ve çöpçü balıklarım var. Akvaryum yüksekliği 60 cm, kum ile beraber 50 cm civarına düşüyor. Bitki olarak elodea, tilki kuyruğu, anubias ve moss var. Kum olarak altta lav kırığı, üstte midye kırığı var.
Bitkilerin alt kısımlarında kötüleşme, renksizlik, form kaybı var. Bunu ışığın diplere inememesine bağlıyorum. Işık olarak bir adet led (power led olduğu söylendi ama bilemiyorum) var. Yeterli gelmiyor mu acaba, ışık olarak ne tavsiye edersiniz? Yeterli derseniz bu problem neden kaynaklı olabilir?
Bir de her ne kadar benim bitkilerim için gerek yok dense de CO2 tavsiyesi almak istiyorum. Belki ilerde daha özel türlere geçerim diye düşünüyorum ama CO2'ye maliyetinden dolayı korkarak bakıyorum. Üstelik CO2 sayacı vs konularda bilgim eksik ve kaynak da bulamadım. Verdiğim CO2'nin eksik veya fazla olduğunu, balıklara zararı olup olmayacağını nasıl anlayabilirim?
Kullan at ucuz tüpler veya basmalı CO2 setler var. Uzun vadede daha pahalıya geldiğini biliyorum ama bitkilerdeki gelişimi gözlemlemek ve fayda sağlarsa daha iyi sistemlere geçmek için bu sistemlerden edinsem akvaryumuma çok düşük mü gelir? Mayalı sistem kullansam geceleri çıkarmayı unutursam balıklar açısından problem olur mu?
En çok merak ettiğim ise diyelim ki mayalı sistem kurdum. Bu sistemin verdiği CO2'nin eksik veya fazla olduğunu nasıl anlayacağım ve eksik veya fazla ise nasıl önlem alacağım.
Yardımlarınızı bekliyorum, herkese şimdiden teşekkürler..
Herkese hayırlı geceler.
Yaklaşık 250 lt akvaryumumda canlı doğuran, neon, vatoz ve çöpçü balıklarım var. Akvaryum yüksekliği 60 cm, kum ile beraber 50 cm civarına düşüyor. Bitki olarak elodea, tilki kuyruğu, anubias ve moss var. Kum olarak altta lav kırığı, üstte midye kırığı var.
Bitkilerin alt kısımlarında kötüleşme, renksizlik, form kaybı var. Bunu ışığın diplere inememesine bağlıyorum. Işık olarak bir adet led (power led olduğu söylendi ama bilemiyorum) var. Yeterli gelmiyor mu acaba, ışık olarak ne tavsiye edersiniz? Yeterli derseniz bu problem neden kaynaklı olabilir?
Bir de her ne kadar benim bitkilerim için gerek yok dense de CO2 tavsiyesi almak istiyorum. Belki ilerde daha özel türlere geçerim diye düşünüyorum ama CO2'ye maliyetinden dolayı korkarak bakıyorum. Üstelik CO2 sayacı vs konularda bilgim eksik ve kaynak da bulamadım. Verdiğim CO2'nin eksik veya fazla olduğunu, balıklara zararı olup olmayacağını nasıl anlayabilirim?
Kullan at ucuz tüpler veya basmalı CO2 setler var. Uzun vadede daha pahalıya geldiğini biliyorum ama bitkilerdeki gelişimi gözlemlemek ve fayda sağlarsa daha iyi sistemlere geçmek için bu sistemlerden edinsem akvaryumuma çok düşük mü gelir? Mayalı sistem kullansam geceleri çıkarmayı unutursam balıklar açısından problem olur mu?
En çok merak ettiğim ise diyelim ki mayalı sistem kurdum. Bu sistemin verdiği CO2'nin eksik veya fazla olduğunu nasıl anlayacağım ve eksik veya fazla ise nasıl önlem alacağım.
Yardımlarınızı bekliyorum, herkese şimdiden teşekkürler..
Akvaryum Malzemeleri İçin Dezenfektan
[QUOTE=BozkurtGokturk]
[B]Tüm tavsiyelere ek olarak özellikle akvaryumda balık varken dezenfekte etmek için, yavruluk dezenfekte etmek için dış motor dezenfekte etmek için bildiğiniz tarçın çayı yapın o çay ile dezenfekte edin. Tarçın, dünyanın en güçlü dezenfektanlarından birisidir.[/B][/QUOTE]
Tarçın çayı ile yıkamalı mıyım ekipmanları?
Balık varken yazmışsınız da, ya da akvaryuma mı katmalıyım, katmalıysam oranı ne olmalı?
Yanlış anlaşılma olmaması için biraz daha detay verebilir misiniz?
[QUOTE=BozkurtGokturk]
[B]Tüm tavsiyelere ek olarak özellikle akvaryumda balık varken dezenfekte etmek için, yavruluk dezenfekte etmek için dış motor dezenfekte etmek için bildiğiniz tarçın çayı yapın o çay ile dezenfekte edin. Tarçın, dünyanın en güçlü dezenfektanlarından birisidir.[/B][/QUOTE]
Tarçın çayı ile yıkamalı mıyım ekipmanları?
Balık varken yazmışsınız da, ya da akvaryuma mı katmalıyım, katmalıysam oranı ne olmalı?
Yanlış anlaşılma olmaması için biraz daha detay verebilir misiniz?
Akvaryum Malzemeleri İçin Dezenfektan
[QUOTE=Jumbokılıç]Evet metilende mantar oluşumunun önüne geçer, dezenfektandır, karbonat da aynı işi yapar, tüm ekipmanını tuzlu ve karbonatlı ılık suda dezenfekte edebilirsin. filtreni tuza sokma, metilenli suda beklet bir saat kadar ve sonra süngeri iyi durula, tuz motora ve metale zarar verir.
iyi geceler[/QUOTE]
Teşekkür ederim, çok sağ olun.
O halde permasol'e falan gerek yok.
Daha önceleri akvaryumdan çıkardığım yavruluk falan çok pis oluyordu.
Su dışında da temizlemek için bir şey kullanmaya korktuğum için tam dezenfekte edemediğimi düşünüyordum.
Bundan sonra bu şekilde yaparım.
Hayırlı geceler...
[QUOTE=Jumbokılıç]Evet metilende mantar oluşumunun önüne geçer, dezenfektandır, karbonat da aynı işi yapar, tüm ekipmanını tuzlu ve karbonatlı ılık suda dezenfekte edebilirsin. filtreni tuza sokma, metilenli suda beklet bir saat kadar ve sonra süngeri iyi durula, tuz motora ve metale zarar verir.
iyi geceler[/QUOTE]
Teşekkür ederim, çok sağ olun.
O halde permasol'e falan gerek yok.
Daha önceleri akvaryumdan çıkardığım yavruluk falan çok pis oluyordu.
Su dışında da temizlemek için bir şey kullanmaya korktuğum için tam dezenfekte edemediğimi düşünüyordum.
Bundan sonra bu şekilde yaparım.
Hayırlı geceler...
Akvaryum Malzemeleri İçin Dezenfektan
[QUOTE=Jumbokılıç]
evet tüm ekipmanı dezefekte edin (filtreyi yeni alıcaksınız sanırım ) doğal malzeme kullanın, ekipman ve çakıl temizliğinde tuz kullanırım, marketlerde satılan turşu tuzu idealdir. tuzu serpeceksiniz ,çakılları kumları dekorları akvaryumun içini geniş bir leğende banyoda duş başlığıyla tazyikli şekilde suyu sıcağa yakın açarak yıkayın çok iyi durulayın, başka sabun.vs hiç bir kimyasal karıştırmayın, sirke kullanmayın akvaryumun silikonlarını çözer.
tuz ve karbonat doğadaki en etkili dezenfektandır unutmayın. kolay gelsin[:iyi:] [/QUOTE]
Filtre de var aslında...
Filtreyi nasıl dezenfekte etmeliyim?
Bir de daha sonra kısa süreliğine akvaryumdan çıkardığım yavruluk, artemia açma seti gibi ekipmanlar için de tuzlu su yeterli midir, ayrıca fırça ile fırçalamalı mıyım, sonuçta yem, dışkı, hatta belki balık ölüsü bile kalabiliyor?
Karbonatı ne şekilde kullanabilirim?
[QUOTE=Jumbokılıç]
evet tüm ekipmanı dezefekte edin (filtreyi yeni alıcaksınız sanırım ) doğal malzeme kullanın, ekipman ve çakıl temizliğinde tuz kullanırım, marketlerde satılan turşu tuzu idealdir. tuzu serpeceksiniz ,çakılları kumları dekorları akvaryumun içini geniş bir leğende banyoda duş başlığıyla tazyikli şekilde suyu sıcağa yakın açarak yıkayın çok iyi durulayın, başka sabun.vs hiç bir kimyasal karıştırmayın, sirke kullanmayın akvaryumun silikonlarını çözer.
tuz ve karbonat doğadaki en etkili dezenfektandır unutmayın. kolay gelsin[:iyi:] [/QUOTE]
Filtre de var aslında...
Filtreyi nasıl dezenfekte etmeliyim?
Bir de daha sonra kısa süreliğine akvaryumdan çıkardığım yavruluk, artemia açma seti gibi ekipmanlar için de tuzlu su yeterli midir, ayrıca fırça ile fırçalamalı mıyım, sonuçta yem, dışkı, hatta belki balık ölüsü bile kalabiliyor?
Karbonatı ne şekilde kullanabilirim?
Akvaryum Malzemeleri İçin Dezenfektan
Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar.
Akvaryum malzemelerini dezenfekte etmek için ne kullanmalıyız?
İçinde balık olan akvaryumlar için sormuyorum bunu.
Mesela uzun zamandır kullanmadığım bir akvaryumu kurarken sadece su ile çalkalamak yeterli midir?
Yoksa temizlemek için bir şeyler (sabun, permasol vs.) kullanılmalı mı?
Ya da 10 gün önce akvaryumdan çıkarıp çatıya kaldırdığım yavruluğu, taşı, kumu vs. akvaryumun içinde olabilecek her şeyi, nasıl dezenfekte etmeliyim?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar.
Akvaryum malzemelerini dezenfekte etmek için ne kullanmalıyız?
İçinde balık olan akvaryumlar için sormuyorum bunu.
Mesela uzun zamandır kullanmadığım bir akvaryumu kurarken sadece su ile çalkalamak yeterli midir?
Yoksa temizlemek için bir şeyler (sabun, permasol vs.) kullanılmalı mı?
Ya da 10 gün önce akvaryumdan çıkarıp çatıya kaldırdığım yavruluğu, taşı, kumu vs. akvaryumun içinde olabilecek her şeyi, nasıl dezenfekte etmeliyim?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Cüce Vatozun Aniden Su Yüzeyine Vurması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Tankınız yeni mi ? Canlılar yeni mi geldi ? Tanka ekstradan bir ilave yaptınız mı ?[/QUOTE]
Balıkları tanka yeni almıştım, canlı doğuranların olduğu akvaryumdan ayırıp yeni bir akvaryuma.
Balıkların biri bir haftalıktı ki, onunla beraber diğer damızlığımı da kaybettim maalesef.
Ama ölümler canlı doğuranların olduğu tanktalarken başlamıştı.
Bununla ilgili de konu açmıştım.
http://www.akvaryum.com/Forum/yem_yemeyen_cuceler_k896019.asp
Şimdi daha küçük başka yeni akvaryuma aldım, daha iyiler gibi, damızlıkları kaybettim ama, hep damızlık altı kaldı...
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Tankınız yeni mi ? Canlılar yeni mi geldi ? Tanka ekstradan bir ilave yaptınız mı ?[/QUOTE]
Balıkları tanka yeni almıştım, canlı doğuranların olduğu akvaryumdan ayırıp yeni bir akvaryuma.
Balıkların biri bir haftalıktı ki, onunla beraber diğer damızlığımı da kaybettim maalesef.
Ama ölümler canlı doğuranların olduğu tanktalarken başlamıştı.
Bununla ilgili de konu açmıştım.
http://www.akvaryum.com/Forum/yem_yemeyen_cuceler_k896019.asp
Şimdi daha küçük başka yeni akvaryuma aldım, daha iyiler gibi, damızlıkları kaybettim ama, hep damızlık altı kaldı...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
