ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yakınveuzak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mayıs 2014 20:55
Son Ziyaret:
30 Ağustos 2015 19:22
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan demiralay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan demiralay
SON 10 MESAJI
Mbuna cinsi hakkında
Ben 90 cm akvaryumda tek tür msobo magunga besliyorum. 2 cm iken aldım şimdi 6-7 cm ler. Erkeğin sarıdan siyaha dönmesi çok güzel gözüküyo. Ayrıca damızlık olduklarında dişiler sarı, erkekler siyah ağırlıklı olacak. Yani tek tür besleyip 2 renk olacak akvaryumda. Hemde nadir tür beslemiş olucaksın. Yukarda arkadaşın söylediği gibi membe deep de olabilir. O da çok güzel ve nadir bir tür .
Ben 90 cm akvaryumda tek tür msobo magunga besliyorum. 2 cm iken aldım şimdi 6-7 cm ler. Erkeğin sarıdan siyaha dönmesi çok güzel gözüküyo. Ayrıca damızlık olduklarında dişiler sarı, erkekler siyah ağırlıklı olacak. Yani tek tür besleyip 2 renk olacak akvaryumda. Hemde nadir tür beslemiş olucaksın. Yukarda arkadaşın söylediği gibi membe deep de olabilir. O da çok güzel ve nadir bir tür .
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Samsun' da akvaryumcu akvaryumcu gezip '' sizde şu marka yem var mı ? '' diye sormaktan bıkmıştım. Birçoğu o markaları bilmiyordu bile. Birçok değerli arkadaşımızın burda verdiği değerli bilgiler sayesinde balıklarım için oluşturduğum yem listesinde dainichi, tropical, jbl, nls ve tetra marka yemleri taze bir şekilde İzmir' den Samsun' a çabucak ulaştırdıkları için kendilerine burdan teşekkür ederim . İlgi ve alakaları da cabası tabi...
yakınveuzak 2014-08-18 22:01:05
Samsun' da akvaryumcu akvaryumcu gezip '' sizde şu marka yem var mı ? '' diye sormaktan bıkmıştım. Birçoğu o markaları bilmiyordu bile. Birçok değerli arkadaşımızın burda verdiği değerli bilgiler sayesinde balıklarım için oluşturduğum yem listesinde dainichi, tropical, jbl, nls ve tetra marka yemleri taze bir şekilde İzmir' den Samsun' a çabucak ulaştırdıkları için kendilerine burdan teşekkür ederim . İlgi ve alakaları da cabası tabi...
90x45x40 yavru akvaryumu
Selam ,
Cift cikisli hava motorum var ve 90x45x40 magunga - mpanga yavru akvaryumum icin 2 adet pipo filtre dusunuyorum . Haftada 1 su degisimi yapiyorum, sizce verim alabilirmiyim ? Balik kaybi yasamamam ve rahat yuzebilmeleri icin tavsiyeniz dis filtre haricinde ne olurdu ?
Selam ,
Cift cikisli hava motorum var ve 90x45x40 magunga - mpanga yavru akvaryumum icin 2 adet pipo filtre dusunuyorum . Haftada 1 su degisimi yapiyorum, sizce verim alabilirmiyim ? Balik kaybi yasamamam ve rahat yuzebilmeleri icin tavsiyeniz dis filtre haricinde ne olurdu ?
Jinzuan 1600 yedek parca
Arkadaslar selam,
Jinzuan 1600 dis filtremi temizlerken hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina monte ederken 1 cm lik bir parca kirildigini farkettim ve bu nedenle hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina takip sikistirma islemini yapamiyorum . O parca kafa kismina oturuyor fakat kucuk kolu geri cekip hortumu sikistirmiyo. Buyuk ihtimalle kafa kismini komple degistirmem gerekiyor ama bu parcayi nasil temin edebilirim fikri olan varmi acaba ?
Arkadaslar selam,
Jinzuan 1600 dis filtremi temizlerken hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina monte ederken 1 cm lik bir parca kirildigini farkettim ve bu nedenle hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina takip sikistirma islemini yapamiyorum . O parca kafa kismina oturuyor fakat kucuk kolu geri cekip hortumu sikistirmiyo. Buyuk ihtimalle kafa kismini komple degistirmem gerekiyor ama bu parcayi nasil temin edebilirim fikri olan varmi acaba ?
Magunga icin ana yem
[QUOTE=H@K@N] Ben magungalarımı 12 13 çeşit yemle besliyorum.Ama ana yem olarak ne önerirsin dersen sera flora veya tetra pro vegatable öneririm.Yavrular içinse 2 cm olana kadar artemia daha sonra büyük balıklara verdiğiniz yemleri ufalayarak verebilirsiniz.[/QUOTE]
Peki 3 cesit yem kullanacak olsaniz soylediginiz 2 yemin yanina 3. Olarak hangisini eklerdiniz ? Nls cichlid formuladan da herkes cok memnun gozukuyor.
[QUOTE=H@K@N] Ben magungalarımı 12 13 çeşit yemle besliyorum.Ama ana yem olarak ne önerirsin dersen sera flora veya tetra pro vegatable öneririm.Yavrular içinse 2 cm olana kadar artemia daha sonra büyük balıklara verdiğiniz yemleri ufalayarak verebilirsiniz.[/QUOTE]
Peki 3 cesit yem kullanacak olsaniz soylediginiz 2 yemin yanina 3. Olarak hangisini eklerdiniz ? Nls cichlid formuladan da herkes cok memnun gozukuyor.
Magunga icin ana yem
Arkadaslar selam ;
Magunga yavrulari icin sera micron almayi dusunuyorum ama damizliklar icin ana yem olarak sizce ne kullanmaliyim ? Cok cesit yem alma durumum yok ne yazikki. Nls cichlid formula ve tetra pro vegatable ( pul yemlerden cekiniyorum gerci ) arasinda kaldim. Sizin fikriniz nedir acaba ana yem olarak ?
Arkadaslar selam ;
Magunga yavrulari icin sera micron almayi dusunuyorum ama damizliklar icin ana yem olarak sizce ne kullanmaliyim ? Cok cesit yem alma durumum yok ne yazikki. Nls cichlid formula ve tetra pro vegatable ( pul yemlerden cekiniyorum gerci ) arasinda kaldim. Sizin fikriniz nedir acaba ana yem olarak ?
Üzüldüm :(
[QUOTE=ReDBaRoN]Merhabalar.
Deneyeceğim, teşekkür ederim .
[QUOTE=ZeZuZo]Hangi ilde olduğunuzu bilmediğim için kesin bir yorum yapamayacağım fakat illaki bu balığı alacak en azından takas edip karşılığında 1-2 paket yem verecek bir akvaryumcu illaki çıkacaktır.
İkinci ihtimal ise çevrenizdeki arkadaşlarınıza bu balıklardan hediye ederek onlarında akvaryum kurmasına vesile olabilirsiniz. Ayrıca zamanınız ve il dışına gönderme imkanınız var ise takas yapmak için siteden ilan koyabilirsiniz. Yada en son Burak arkadaşımızın dediği yöntemi uygulamak kalıyor geriye.
Eğer bu kadar hevesliyseniz hobiden vazgeçmeyi düşünmeyin derim. Herşeye rağmen...
[/QUOTE]
Samsun' da yaşıyorum. Bilgiler için teşekkür ederim. Üzüntüyle direk foruma yazdım ama söylediğiniz ihtimallerin hepsini deneyeceğim . Sadece il dışına gönderme durumum olmaz diye düşünüyorum . Bu hobiyi bırakmamak adına denemeye değer .
[QUOTE=lewocan06]Bu hobiyi 1 yıldan fazla yapmış herkesin başına gelen klasık bir sorun malesef.
Ama yinede siz yılmayın illaki bir çözüm bulunacaktır.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim düşünceniz için .
[QUOTE=Duman Han]Tankında mpanga kolonisini bulundurmaktan keyif alan biriyim.Gerçekten özellikler erkek mpangaların seyri müthiş.Birde benim gibi 1-2 cm den alıp anne ve babalıklarını görecek kadar büyüttüyseniz gerçekten emeğim, harcadığım zaman, harcadığım su, harcanan para yem vs vs vs...Üstelik öğrenciyim ve sadece hobiden gelen para ile hobisini devam ettirmeye çalışan biriyim...Çook balık hediye geldi...Çoook balığım hediye gitti...Yerim öylesine dar ki 50 cm lik tankta yavrusunu kendisi salsın diye ortadan bölsem en fazla 2 anaç koyabiliyorum.Birçoğu tanka kusuyor.Deneyim kazanıyorlar kayıp olarak bakmıyorum kendini kurtaran yavrular da cabası...Sahibinden gibi satış sitelerine ilana koymanız ve en azından sadece yem paranızı çıkarabilme adına fiyatları oldukça makul tutmanız halinde yavrularınız elinizden çıkabiliyor.Ayrıca bu forumda ilana koymanız hediyeleşmeniz takas ilanlarına koyup başka ihtiyaçlarınızı gidermeniz de mümkün.Ne yaşadığınız şehri ne de yaşınızı belirtmediğiniz için gerek cevaplarımda gerekse hitabım da yuvarlak açıklamalar görmenizi normal karşılayınız.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkürler . Samsun' da yaşıyorum . Söylediğiniz seçenekleri deneyeceğim . Tekrar teşekkürler .
[QUOTE=ReDBaRoN]Merhabalar.
Forumda ilanlar kısmına ücretli veya ücretsiz ilanlar kısmında hediye etmek üzere başlık açabilirsiniz.
[/QUOTE]Deneyeceğim, teşekkür ederim .
[QUOTE=ZeZuZo]Hangi ilde olduğunuzu bilmediğim için kesin bir yorum yapamayacağım fakat illaki bu balığı alacak en azından takas edip karşılığında 1-2 paket yem verecek bir akvaryumcu illaki çıkacaktır.
İkinci ihtimal ise çevrenizdeki arkadaşlarınıza bu balıklardan hediye ederek onlarında akvaryum kurmasına vesile olabilirsiniz. Ayrıca zamanınız ve il dışına gönderme imkanınız var ise takas yapmak için siteden ilan koyabilirsiniz. Yada en son Burak arkadaşımızın dediği yöntemi uygulamak kalıyor geriye.
Eğer bu kadar hevesliyseniz hobiden vazgeçmeyi düşünmeyin derim. Herşeye rağmen...
[/QUOTE]
Samsun' da yaşıyorum. Bilgiler için teşekkür ederim. Üzüntüyle direk foruma yazdım ama söylediğiniz ihtimallerin hepsini deneyeceğim . Sadece il dışına gönderme durumum olmaz diye düşünüyorum . Bu hobiyi bırakmamak adına denemeye değer .
[QUOTE=lewocan06]Bu hobiyi 1 yıldan fazla yapmış herkesin başına gelen klasık bir sorun malesef.
Ama yinede siz yılmayın illaki bir çözüm bulunacaktır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim düşünceniz için .
[QUOTE=Duman Han]Tankında mpanga kolonisini bulundurmaktan keyif alan biriyim.Gerçekten özellikler erkek mpangaların seyri müthiş.Birde benim gibi 1-2 cm den alıp anne ve babalıklarını görecek kadar büyüttüyseniz gerçekten emeğim, harcadığım zaman, harcadığım su, harcanan para yem vs vs vs...Üstelik öğrenciyim ve sadece hobiden gelen para ile hobisini devam ettirmeye çalışan biriyim...Çook balık hediye geldi...Çoook balığım hediye gitti...Yerim öylesine dar ki 50 cm lik tankta yavrusunu kendisi salsın diye ortadan bölsem en fazla 2 anaç koyabiliyorum.Birçoğu tanka kusuyor.Deneyim kazanıyorlar kayıp olarak bakmıyorum kendini kurtaran yavrular da cabası...Sahibinden gibi satış sitelerine ilana koymanız ve en azından sadece yem paranızı çıkarabilme adına fiyatları oldukça makul tutmanız halinde yavrularınız elinizden çıkabiliyor.Ayrıca bu forumda ilana koymanız hediyeleşmeniz takas ilanlarına koyup başka ihtiyaçlarınızı gidermeniz de mümkün.Ne yaşadığınız şehri ne de yaşınızı belirtmediğiniz için gerek cevaplarımda gerekse hitabım da yuvarlak açıklamalar görmenizi normal karşılayınız.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkürler . Samsun' da yaşıyorum . Söylediğiniz seçenekleri deneyeceğim . Tekrar teşekkürler .
Üzüldüm :(
Beslemediğim veya besleyemediğim canlılar hakkında nice bilgiler verip, sayelerinde işten güçten arta kalan zamanlarımda güzel vakit geçirdiğim forumun değerli üyelerine selamlar olsun...
Uzun bir ara verip tekrar başladığım hobimde bugün yaşadığımız birkaç olay karşısında eşim ve ben çok üzüldük ve canımız sıkıldı.Siz forum sakinleriyle paylaşıp değerli fikirlerinizi almak istiyorum .
90-45-40 akvaryumumda 4 aydır 1erkek 6 dişi Mpanga kolonim var. Yaklaşık 300 yavrum var . Yavruların 50 tanesi satış boyuna geldi fakat alışveriş yaptığım akvaryumcuya gidip bu yavruları ne yapabiliriz diye sorduğumda akvaryumlarında yer olmadığını, satışların zaten düşük olduğunu söyledi . Diğer akvaryumculara da sordum onlar da 1 - 1.5 TL değer biçtiler ama hem para veremeyiz hem de yerimiz yok dediler . Bizim herhangi bir kazanç beklentimiz yok. Eşimle beraber su değişimlerini veya dip çekimlerini yapmak hoşumuza gidiyor . Fakat bu kadar yavru ne olacak ? Bedava bile versem yerim yok diyecek akvaryumcular var . Eşimle beraber 150 - 60 - 60 boyutlarında akvaryum fiyatı araştırıp msobo magunga - maisoni reef - membe deep gibi türler düşünürken durumun bu hale gelmesi çok üzücü. Çünkü akvaryumu büyülttüğümde daha fazla yavru olacak ve ben sadece bu türleri seviyorum.
Hobiyi bırakmamak için büyük bir tankta , yeterli kayalık alan yaratıp annelerin yavruları kendilerinin ana tanka salmasına izin mi veriym ( ki o zaman bile bir süre sonra nüfus artacaktır ), yoksa bu sevdadan vaz mı geçeyim ?
Kısacası benim gibi İstanbul - Ankara - İzmir - Bursa gibi büyük yerleşim yerleri dışında yaşayan kişiler için , yavrulayan ve yavruların bir süre sonra satılması veya başka bir yere verilmesinin gerektiği türleri beslemek hata mı ?
Siz olsanız ne yapardınız ?
yakınveuzak 2014-06-22 00:03:09
Beslemediğim veya besleyemediğim canlılar hakkında nice bilgiler verip, sayelerinde işten güçten arta kalan zamanlarımda güzel vakit geçirdiğim forumun değerli üyelerine selamlar olsun...
Uzun bir ara verip tekrar başladığım hobimde bugün yaşadığımız birkaç olay karşısında eşim ve ben çok üzüldük ve canımız sıkıldı.Siz forum sakinleriyle paylaşıp değerli fikirlerinizi almak istiyorum .
90-45-40 akvaryumumda 4 aydır 1erkek 6 dişi Mpanga kolonim var. Yaklaşık 300 yavrum var . Yavruların 50 tanesi satış boyuna geldi fakat alışveriş yaptığım akvaryumcuya gidip bu yavruları ne yapabiliriz diye sorduğumda akvaryumlarında yer olmadığını, satışların zaten düşük olduğunu söyledi . Diğer akvaryumculara da sordum onlar da 1 - 1.5 TL değer biçtiler ama hem para veremeyiz hem de yerimiz yok dediler . Bizim herhangi bir kazanç beklentimiz yok. Eşimle beraber su değişimlerini veya dip çekimlerini yapmak hoşumuza gidiyor . Fakat bu kadar yavru ne olacak ? Bedava bile versem yerim yok diyecek akvaryumcular var . Eşimle beraber 150 - 60 - 60 boyutlarında akvaryum fiyatı araştırıp msobo magunga - maisoni reef - membe deep gibi türler düşünürken durumun bu hale gelmesi çok üzücü. Çünkü akvaryumu büyülttüğümde daha fazla yavru olacak ve ben sadece bu türleri seviyorum.
Hobiyi bırakmamak için büyük bir tankta , yeterli kayalık alan yaratıp annelerin yavruları kendilerinin ana tanka salmasına izin mi veriym ( ki o zaman bile bir süre sonra nüfus artacaktır ), yoksa bu sevdadan vaz mı geçeyim ?
Kısacası benim gibi İstanbul - Ankara - İzmir - Bursa gibi büyük yerleşim yerleri dışında yaşayan kişiler için , yavrulayan ve yavruların bir süre sonra satılması veya başka bir yere verilmesinin gerektiği türleri beslemek hata mı ?
Siz olsanız ne yapardınız ?
Büyük Akvaryuma Geçiş !
Teşekkürler bilgiler için. Pratik bir durum söz konusu değil galiba tahmin ettiğim gibi. Dekor arttıkça yakalayıp kusturma sorunu da ortaya çıkıyor. Ya bol kayalık yapıp her yakalamada akvaryumu alt üst edicem, ya da az kayalık yapıp görselden ödün vericem .
Teşekkürler bilgiler için. Pratik bir durum söz konusu değil galiba tahmin ettiğim gibi. Dekor arttıkça yakalayıp kusturma sorunu da ortaya çıkıyor. Ya bol kayalık yapıp her yakalamada akvaryumu alt üst edicem, ya da az kayalık yapıp görselden ödün vericem .
Büyük Akvaryuma Geçiş !
Teşekkürler ama aşağıdaki akvaryumlarda nasıl yakalanır balıklar merak ediyorum :D
Acaba 1 metre üzerinde ve bol kayalık alana sahip akvaryumu olan kişiler bu işi nasıl yapıyor merak ediyorum .
Ayrıca tür için mpanga - msobo magunga ve maisoni reef kesin, belki nadir ve güzel bir cins daha bulabilirsem 4. tür eklerim .
Büyük ihtimalle kaya dekoru kısmında biraz ödün verip balıkları kolay yakalayabileceğim bir dizayn yapmam gerekecek. İkisi bir arada işkenceye dönüşmesinden korkuyorum çünkü.
yakınveuzak 2014-06-01 23:43:01
Teşekkürler ama aşağıdaki akvaryumlarda nasıl yakalanır balıklar merak ediyorum :D
Acaba 1 metre üzerinde ve bol kayalık alana sahip akvaryumu olan kişiler bu işi nasıl yapıyor merak ediyorum .
Ayrıca tür için mpanga - msobo magunga ve maisoni reef kesin, belki nadir ve güzel bir cins daha bulabilirsem 4. tür eklerim .
Büyük ihtimalle kaya dekoru kısmında biraz ödün verip balıkları kolay yakalayabileceğim bir dizayn yapmam gerekecek. İkisi bir arada işkenceye dönüşmesinden korkuyorum çünkü.
| http://www.myfishforum.com/attachments/cichlid-forum/5728d1170146696-best-substrate-malawi-cichlids-reger.jpg |
http://www.danstockman.com/images/55gallonfinished.jpg |
| http://images3.ratemyfishtank.com/photo/777/1280x1024/8620_4.JPG |
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
