ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Biyolog1461
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2014 09:46
Son Ziyaret:
25 Eylül 2024 16:16
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ÖZGÜR ARSLAN
Doğum Tarihi:
09 Ekim 1987
Yaş:
38
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ÖZGÜR ARSLAN
SON 10 MESAJI
Semenderim Firar Etti
[QUOTE=melikev][:((]Arkadaşlar sabah kalktım semenderim akvaryumda yok. Kapakta kapalıydı üstelik nasıl çıkabilir anlamıyorum. Akvaryumun Kapağındaki o yarı açılır bölmede küçük bir aralık vardı sadece. Bulamadım da. Ne kadar dayanabilir dışarıda. Bu arada 2 kedim var. Yiyeceklerine ihtimal vermiyorum ama oynama ihtimalleri yüksek[:(][/QUOTE]
Geçmiş olsun kedileriniz onu bulur bence ama zarar verirmi orasını bilemiyorum :)
[QUOTE=melikev][:((]Arkadaşlar sabah kalktım semenderim akvaryumda yok. Kapakta kapalıydı üstelik nasıl çıkabilir anlamıyorum. Akvaryumun Kapağındaki o yarı açılır bölmede küçük bir aralık vardı sadece. Bulamadım da. Ne kadar dayanabilir dışarıda. Bu arada 2 kedim var. Yiyeceklerine ihtimal vermiyorum ama oynama ihtimalleri yüksek[:(][/QUOTE]
Geçmiş olsun kedileriniz onu bulur bence ama zarar verirmi orasını bilemiyorum :)
Akvaryumdaki Son Drum
[QUOTE=Bugra61][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241413/140320240015401.jpg[/IMG]
Hayalimdeki akvaryumu oluşturdum. Şu ana dek herşey tıkırında ilerliyor planım SunSunun 603B dış filtresini almak[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun kurulumunuz çok güzel görünüyor. Akvaryum hacminiz nedir acaba Birde şu an filtre ne kullanıyorsunuz?
[QUOTE=Bugra61][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241413/140320240015401.jpg[/IMG]
Hayalimdeki akvaryumu oluşturdum. Şu ana dek herşey tıkırında ilerliyor planım SunSunun 603B dış filtresini almak[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun kurulumunuz çok güzel görünüyor. Akvaryum hacminiz nedir acaba Birde şu an filtre ne kullanıyorsunuz?
Beta Balığım Suyun Dibinde Duruyor
[QUOTE=Lunay]Teşekkürler. O zaman sorun akvaryum diyebilir miyiz? Pet shoplara sorduğum zaman önermediler o yüzden almadım pipo filtre alacaktım. Su değişimlerinde ne gibi risk olabilir pek bilgim yok o yüzden soruyorum[/QUOTE]
Hacim az olduğundan su değişimlerinde canlılar sıcaklık değişimlerini de tolere edemeyebilirler. Beyaz benek hastalığı bu sebeple olur genellikle. Biyolojik filtrasyonu filtre olmadan sağlayamazsın balık atıklarından dolayı zehirlenebilir. Hacmin ve filtrasyonun önemi çok hayatidir bu hobide .
[QUOTE=Lunay]Teşekkürler. O zaman sorun akvaryum diyebilir miyiz? Pet shoplara sorduğum zaman önermediler o yüzden almadım pipo filtre alacaktım. Su değişimlerinde ne gibi risk olabilir pek bilgim yok o yüzden soruyorum[/QUOTE]
Hacim az olduğundan su değişimlerinde canlılar sıcaklık değişimlerini de tolere edemeyebilirler. Beyaz benek hastalığı bu sebeple olur genellikle. Biyolojik filtrasyonu filtre olmadan sağlayamazsın balık atıklarından dolayı zehirlenebilir. Hacmin ve filtrasyonun önemi çok hayatidir bu hobide .
Beta Balığım Suyun Dibinde Duruyor
[QUOTE=Lunay]Merhabalar, beta balığım suyun dibinde bitki köklerinin arasına giriyor. Normalde çok hareketli olurdu ve attığım yemleri anında yerdi. Sabah attığım yemi yememiş. Karnı şiş değil. Sanırım hava almak için arada bir suyun üstüne çıkıyor hemen geri iniyor. Çok az hareket ediyor. Çok endişelendim neden olabilir? 2-3 hafta önce aldım. Akvaryumu 5 lt (küçük farkındayım değiştireceğim en kısa zamanda). Bir sitede hava motoru önerilmişti birisine bende hemen gittim aldım ama iyileştirir mi bilemedim?[:(][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Sorun sizinde yazdığınız gibi 5 LT lik bir akvaryumda her zaman risk büyük olur. Filtrenizde yoktur muhtemelen su değişimleri çok riskli olacaktır.
[QUOTE=Lunay]Merhabalar, beta balığım suyun dibinde bitki köklerinin arasına giriyor. Normalde çok hareketli olurdu ve attığım yemleri anında yerdi. Sabah attığım yemi yememiş. Karnı şiş değil. Sanırım hava almak için arada bir suyun üstüne çıkıyor hemen geri iniyor. Çok az hareket ediyor. Çok endişelendim neden olabilir? 2-3 hafta önce aldım. Akvaryumu 5 lt (küçük farkındayım değiştireceğim en kısa zamanda). Bir sitede hava motoru önerilmişti birisine bende hemen gittim aldım ama iyileştirir mi bilemedim?[:(][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Sorun sizinde yazdığınız gibi 5 LT lik bir akvaryumda her zaman risk büyük olur. Filtrenizde yoktur muhtemelen su değişimleri çok riskli olacaktır.
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
[QUOTE=Fatih96]
Sera Flora kesinlikle karıştır pul yemine farkı göreceksin. Bence Sera'nın en güzel yemi. Sarımsaklı yemin aslında protein yemi o da yeterli olur ve renk için etkisi olur. Ama son zamanlarda tecrübe ettiğim bir yem var renk için onu kullanıyorum ben hafta da 2 gün balıklar renk ve canlılık konusunda müthiş farketti. Tropical Softline America yemin ismi. Yemlerken suyun dışına çıkacaklar neredeyse. Ama şuan da yem çeşitliliğin var zaten elindekilerde bayatlamasın. İlerleyen zamanda eklersin daha yararlı olur.
Bu arada Sera Flora 2 adet var piyasada. yeşil kırmızı karışık pul gibi olan var ondan alma. Benim dediğim Sera Flora Nature diye. Pullar daha koyu bir renk de. [/QUOTE]
Tamamdır yemleri bitireyim Tropical Softline o zaman bakarım. Sera Flora Nature de alıp karıştırıcam önerileriniz için tekrardan teşekkürler keyifli hobiler :)
[QUOTE=Fatih96]
Sera Flora kesinlikle karıştır pul yemine farkı göreceksin. Bence Sera'nın en güzel yemi. Sarımsaklı yemin aslında protein yemi o da yeterli olur ve renk için etkisi olur. Ama son zamanlarda tecrübe ettiğim bir yem var renk için onu kullanıyorum ben hafta da 2 gün balıklar renk ve canlılık konusunda müthiş farketti. Tropical Softline America yemin ismi. Yemlerken suyun dışına çıkacaklar neredeyse. Ama şuan da yem çeşitliliğin var zaten elindekilerde bayatlamasın. İlerleyen zamanda eklersin daha yararlı olur.
Bu arada Sera Flora 2 adet var piyasada. yeşil kırmızı karışık pul gibi olan var ondan alma. Benim dediğim Sera Flora Nature diye. Pullar daha koyu bir renk de. [/QUOTE]
Tamamdır yemleri bitireyim Tropical Softline o zaman bakarım. Sera Flora Nature de alıp karıştırıcam önerileriniz için tekrardan teşekkürler keyifli hobiler :)
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
[QUOTE=Fatih96]Merhaba, Kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Demasoni ve ıceman balıkların otçul sarı prenses de hem etçil hem otçul bir balık. Biraz yemleme yaparken otçul ağırlıklı yemler vermeye özen göstermelisin. Sarı prenses yem konusunda aşırı seçici olmasa da demasoni ve ıcemanda etçil yem verildiği zaman form bozuklukları belli oluyor. Hafta da 2 gün protein ağırlıklı yem versen yeterli olur senin tank özelinde.
Yemlerin gayet güzel. Ben de genelde pul yem veriyorum. Bilindik firmaların otçullar için hazırlanmış pul yemlerini karıştırıyorum. Özellikle bu karışımın içinde Sera Flora olsun. Gayet besleyici bir yem ve benim otçul cikletlerim de bayılıyor. Dediğim gibi hafta da 2 günde canlı yem veriyorum.
Akvaryum litre olarak güzel ama uzunluk olarak kısa vadede sorun olmasa da ileride sorunlar çıkabilir. Özellikle üreme dönemlerinde. Akvaryumun yüksekliği fazla. Tahminimce en çok yukarıda ve o bölgeye yakın gezen Iceman'dir. Ama şuanlık balıkların keyifli duruyor. keyifli hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Sera flora sipariş edicem pul yemime karıştırırım . Akvaryum evet yükseklik en kare gibi duruyor aslında melek akvaryumu iyi giderdi ama oscarlardan sonra biraz hareket istedim :) Protein yem olarak öneriniz varmı birde sarımsaklı tablet yemim galiba proteinlide onu kullansam yeterlimidir?
[QUOTE=Fatih96]Merhaba, Kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Demasoni ve ıceman balıkların otçul sarı prenses de hem etçil hem otçul bir balık. Biraz yemleme yaparken otçul ağırlıklı yemler vermeye özen göstermelisin. Sarı prenses yem konusunda aşırı seçici olmasa da demasoni ve ıcemanda etçil yem verildiği zaman form bozuklukları belli oluyor. Hafta da 2 gün protein ağırlıklı yem versen yeterli olur senin tank özelinde.
Yemlerin gayet güzel. Ben de genelde pul yem veriyorum. Bilindik firmaların otçullar için hazırlanmış pul yemlerini karıştırıyorum. Özellikle bu karışımın içinde Sera Flora olsun. Gayet besleyici bir yem ve benim otçul cikletlerim de bayılıyor. Dediğim gibi hafta da 2 günde canlı yem veriyorum.
Akvaryum litre olarak güzel ama uzunluk olarak kısa vadede sorun olmasa da ileride sorunlar çıkabilir. Özellikle üreme dönemlerinde. Akvaryumun yüksekliği fazla. Tahminimce en çok yukarıda ve o bölgeye yakın gezen Iceman'dir. Ama şuanlık balıkların keyifli duruyor. keyifli hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Sera flora sipariş edicem pul yemime karıştırırım . Akvaryum evet yükseklik en kare gibi duruyor aslında melek akvaryumu iyi giderdi ama oscarlardan sonra biraz hareket istedim :) Protein yem olarak öneriniz varmı birde sarımsaklı tablet yemim galiba proteinlide onu kullansam yeterlimidir?
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
[QUOTE=Orhan76]Malawileriniz ve dekorasyon gerçekten güzel, sizin türünüze özel yemleme pek bilmiyorum ben kendi amerikan cikletlerime tropicalin pro defence ve america cichlid series granülleri ayrıca tetra pro algae veriyorum, günde 2 defa yemleme yapıyorum 5 adet karma amerikana, haftada 2-3 sefer tetra pro algae veriyorum, malawiler akıntıyı sever diye duymuştum belki ilerde akvaryuma akıntı yapacak bir iç filtre, sump veya dalga motoru koyabilirsiniz naçizane fikrim, şimdiden keyifli hobiler dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim bende sabah ve aksam şeklinde uyguluyorum şu an. Hava moturum çift çıkıslı iç filtre ziyade hava taşı koyabilirim arkaya. Şimdilik bu şekilde biraz boylansınlar bakalım :)
[QUOTE=Orhan76]Malawileriniz ve dekorasyon gerçekten güzel, sizin türünüze özel yemleme pek bilmiyorum ben kendi amerikan cikletlerime tropicalin pro defence ve america cichlid series granülleri ayrıca tetra pro algae veriyorum, günde 2 defa yemleme yapıyorum 5 adet karma amerikana, haftada 2-3 sefer tetra pro algae veriyorum, malawiler akıntıyı sever diye duymuştum belki ilerde akvaryuma akıntı yapacak bir iç filtre, sump veya dalga motoru koyabilirsiniz naçizane fikrim, şimdiden keyifli hobiler dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim bende sabah ve aksam şeklinde uyguluyorum şu an. Hava moturum çift çıkıslı iç filtre ziyade hava taşı koyabilirim arkaya. Şimdilik bu şekilde biraz boylansınlar bakalım :)
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
Ölçüler:70/70h/40 190LT
Canlı Türleri:Labidochromis Caeruleus (1E/3D), Pseudotropheus Demasoni(4 YAVRU), Pseudotropheus Acei(1E/3D)
Bitki Türleri:Yok
Tankın Yaşı:2 yıl oscar tankı sonrası 2 haftalık malawi kurulumu
Filtrasyon ve Işıklandırma:Jebo 825 dış filtre + pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240926131.jpg[/IMG]
Herkese merhaba. Malawi karma tankım balıklarımın gelmesi ile son halini aldı. Yem olarak JBL Novo Malawi, NLS Cichlid formula ve Tropical Garlic tablet var. Yem çeşidim yeterlimidir? Önericeğiniz başka yem ve hangi aralıkarla yemleme yapmam konusunda tavsiyenize ihtiyacım var. Genel olarak görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla..[EDIT]Biyolog1461,2024-03-13 09:31:44[/EDIT]
Ölçüler:70/70h/40 190LT
Canlı Türleri:Labidochromis Caeruleus (1E/3D), Pseudotropheus Demasoni(4 YAVRU), Pseudotropheus Acei(1E/3D)
Bitki Türleri:Yok
Tankın Yaşı:2 yıl oscar tankı sonrası 2 haftalık malawi kurulumu
Filtrasyon ve Işıklandırma:Jebo 825 dış filtre + pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kayalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240925531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161767/130320240926131.jpg[/IMG]
Herkese merhaba. Malawi karma tankım balıklarımın gelmesi ile son halini aldı. Yem olarak JBL Novo Malawi, NLS Cichlid formula ve Tropical Garlic tablet var. Yem çeşidim yeterlimidir? Önericeğiniz başka yem ve hangi aralıkarla yemleme yapmam konusunda tavsiyenize ihtiyacım var. Genel olarak görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla..[EDIT]Biyolog1461,2024-03-13 09:31:44[/EDIT]
Lepistes
Hamile gibi anüs kısmı siyahlaştıysa yakında doğum yapar.
Hamile gibi anüs kısmı siyahlaştıysa yakında doğum yapar.
Akvaryum Çok Kirleniyor
Öncelikle merhaba bu hobiye yeni başladınız sizi soğutmak istemem çünkü bizde buralardan geçtik. Size tavsiyem şu, eğer bütçeniz ve imkanınız var ise daha büyük bir akvaryum yanına ısıtıcı ve en azından iç filtre almanız. Şu an için imkanınız yok ise bu japonlara nazaran oksijen bakımından daha dayanaklı olan tek bir erkek beta almanız. Bu akvaryumda bakteri kültürü oluşması imkansız gibi 3 - 4 günde bir su değişimi ile devanm edip akvaryumu nispeten oda sıcaklığında bir yere koymanız olacaktır.
Öncelikle merhaba bu hobiye yeni başladınız sizi soğutmak istemem çünkü bizde buralardan geçtik. Size tavsiyem şu, eğer bütçeniz ve imkanınız var ise daha büyük bir akvaryum yanına ısıtıcı ve en azından iç filtre almanız. Şu an için imkanınız yok ise bu japonlara nazaran oksijen bakımından daha dayanaklı olan tek bir erkek beta almanız. Bu akvaryumda bakteri kültürü oluşması imkansız gibi 3 - 4 günde bir su değişimi ile devanm edip akvaryumu nispeten oda sıcaklığında bir yere koymanız olacaktır.
SON MESAJLAR
- Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
