ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
grifont
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2014 00:15
Son Ziyaret:
04 Ocak 2015 00:35
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Baha Erkek
Doğum Tarihi:
19 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 9 MESAJI
SICCE SHARK ADV 600 çalışmıyor
SICCE SHARK ADV 600 marka iç filtrem bugün durduk yerde çalışmayı bıraktı. Fişe taktığım zaman üst kafanın altındaki yeşil pervane dönüyor fakat su sirkülasyonu kesinlikle gerçekleşmiyor. Pervane döndüğü halde su sirkülasyonu neden gerçekleşmez bir akıl verin lütfen. Muadillerinden 3 kat fazla para verip aldım adam akıllı kullanmak nasip olmadı.
(Fotoğraf "joviden" nickli üye arkadaşımızın resimlerinden alınmadır. Ürünü görebilmeniz için alıntı yaptım)
sarı+mavi prenses ve yunuslar için yem önerisi
Arkadaşlar sp-mp ve yunuslarım için forumda epey araştırma yaptım ve kendimce bir yem listesi çıkarttım fakat hem şu an mevcut olan yemlerimle ilgili hem de bu almayı düşündüğüm yemlerle ilgili net bir bilgim yok. Elimdeki yemlerle chicled bakılabilir mi yada almayı düşündüğüm yemlerden bir karma mı yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var.O yüzden sizden tavsiye bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar sp-mp ve yunuslarım için forumda epey araştırma yaptım ve kendimce bir yem listesi çıkarttım fakat hem şu an mevcut olan yemlerimle ilgili hem de bu almayı düşündüğüm yemlerle ilgili net bir bilgim yok. Elimdeki yemlerle chicled bakılabilir mi yada almayı düşündüğüm yemlerden bir karma mı yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var.O yüzden sizden tavsiye bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
Almayı düşündüğüm yemler:
-Tetra Cichlid Algae
-JBL Grana Cichlid
-Sera Granumeat Granured
-Sera Granugreen Cichlid
-New Life Spectrum Cichlid Formula
Elimde mevcut olan yemler:
-Sera FD mixpur
-Sera Vipan
-Sera Vipagran
-Sera Flora
-Sera Guppy Gran
-Sera San
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
İlginiz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız üzerine sp den vazgeçtim. Melek esasen ilgimi çok çeken balıklar değil ben hareketli akvaryumları çok seviyorum. Diskus bakımının çok çok zor olduğunu tahmin ediyorum o yüzden bu haliyle bırakacağım. Biraderime yeni balıklar alırız artık ne yapalım.. :-)
İlginiz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız üzerine sp den vazgeçtim. Melek esasen ilgimi çok çeken balıklar değil ben hareketli akvaryumları çok seviyorum. Diskus bakımının çok çok zor olduğunu tahmin ediyorum o yüzden bu haliyle bırakacağım. Biraderime yeni balıklar alırız artık ne yapalım.. :-)
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Oğuz kardeşim yorumun için teşekkürler. Yapıdan kastın içindeki benim oğlanların doldurdukları ise ona çözüm kolay fakat cam yapısı veya ebat olarak uygun değilse hiç girmeyim balık değişikliğine. Bilgi verirseniz sevinirim.
Oğuz kardeşim yorumun için teşekkürler. Yapıdan kastın içindeki benim oğlanların doldurdukları ise ona çözüm kolay fakat cam yapısı veya ebat olarak uygun değilse hiç girmeyim balık değişikliğine. Bilgi verirseniz sevinirim.
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Beni korkutan yorumlar işin aslı bizim forumdaki şu yazılanlardı ==> http://www.akvaryum.com/forum/forum_posts.asp?TID=40238&KW=patlama
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Beni korkutan yorumlar işin aslı bizim forumdaki şu yazılanlardı ==> http://www.akvaryum.com/forum/forum_posts.asp?TID=40238&KW=patlama
Tabi ki içerisinde basınç olan tüm sistemler darbe alırsa patlar. O konuda mutabıkız fakat biraz bu okuduklarım, biraz da akvaryumun yapısına olan güvensizliğim nedeni ile akvaryumu kardeşime (kendisi bekar ve çocuksuz
) hediye ettim. Eve resimlerde gördüğünüz akvaryumu aldım. Biraz yer sıkıntısından dolayı orta boyutta bir akvaryum oldu ama (65x45x55 ölçüleri ile 160 litrelik bir akvaryum / 8mm cam ve kayıt-kuşaklı güzel ve güven verici bir yapısı var) sanırım balıkar için güzel bir ortam olacaktır.
) hediye ettim. Eve resimlerde gördüğünüz akvaryumu aldım. Biraz yer sıkıntısından dolayı orta boyutta bir akvaryum oldu ama (65x45x55 ölçüleri ile 160 litrelik bir akvaryum / 8mm cam ve kayıt-kuşaklı güzel ve güven verici bir yapısı var) sanırım balıkar için güzel bir ortam olacaktır.Esas soru şimdi====> Biraderim akvaryumla beraber guramileri-neon ve lepistesleri de istedi. komple ona verip akvaryumu sarı prenses-mavi-prenses-yaşayan kaya türü balıklarla karma yapmak istiyorum. (aklımın bir köşesinde de discus var ama cesaret de edemiyorum) Sizin deneyimlerinize göre uygun olur mu? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Kıymetli forumdaşlarım, mevcut bulunan 65 litrelik akvaryumumda kuyruk erimesi ile beraber başlayan salgın sonucu 3 balığımı kaybettim. Hemen ilaçlamaya, dip çekimine başladım ısıyı yükselttim, yemi azalttım. Bu esnada boşta duran dış filtrem ve ısıtıcımında verdiği bir güvenle gidip "80 boy-45 yükseklik-25 en" ölçülerine sahip (hesapladığımda 108 litre yapıyor) bir bombeli akvaryum aldım. Cam kalınlığı 6 mm. "siyah" silikonlu, akvaryumcudan sıfır aldım. sağ ve sol alt taraflarında "kuşak" benzeri ekstra parçalar var fakat kayıt yok. Alırken akvaryumcu kanıma girdi "Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz" diyerek sattı ama bazı forumlarda yazan "bomba gibi patlar" , "yaralanmaya sebep olur" türünde daha önceden bombeli akvaryumlar için yapılmış yorumlardan dolayı da içimde de bir kurt düşmüş duruyor. Evde 3 tane oğlum var, bu akvaryum bu şartlarda yaralanmaya sebebiyet verecek ölçüde patlar mı? altında strafor da yok. Alt ve üstü plastik kapaklı

Kıymetli forumdaşlarım, mevcut bulunan 65 litrelik akvaryumumda kuyruk erimesi ile beraber başlayan salgın sonucu 3 balığımı kaybettim. Hemen ilaçlamaya, dip çekimine başladım ısıyı yükselttim, yemi azalttım. Bu esnada boşta duran dış filtrem ve ısıtıcımında verdiği bir güvenle gidip "80 boy-45 yükseklik-25 en" ölçülerine sahip (hesapladığımda 108 litre yapıyor) bir bombeli akvaryum aldım. Cam kalınlığı 6 mm. "siyah" silikonlu, akvaryumcudan sıfır aldım. sağ ve sol alt taraflarında "kuşak" benzeri ekstra parçalar var fakat kayıt yok. Alırken akvaryumcu kanıma girdi "Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz" diyerek sattı ama bazı forumlarda yazan "bomba gibi patlar" , "yaralanmaya sebep olur" türünde daha önceden bombeli akvaryumlar için yapılmış yorumlardan dolayı da içimde de bir kurt düşmüş duruyor. Evde 3 tane oğlum var, bu akvaryum bu şartlarda yaralanmaya sebebiyet verecek ölçüde patlar mı? altında strafor da yok. Alt ve üstü plastik kapaklı

Bu resimdekinin aynısı, sadece taban kısmı değişik. Benim akvaryumun sağında ve solunda kuşak olduğunu tahmin ettiğim birer parça var. Ön taraf ve arka taraf camında herhangi bir ek parça yok.
Bu alttaki resim benim akvaryumuma aittir.
Dediğim gibi tek korkum evdeki biri 12- biri 7 diğeri ise 1 yaşındaki 3 oğluma zarar gelmemesi. Eğer herhangi bir tedbir öneriniz varsa hemen tekrar boşaltıp uygulayabilirim. Şu anda balıklarım karantinada bu akvaryumu da o süreç zarfında oturtmaya çalışacağım. Korkudan tam dolduramadım. Şu an 85 litre su dolu. Ustalarım ne olur akıl verin. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
3 oğlumla 3D fon yapma mücadelemiz
bu 60 litrelik lepistes akvaryumum. Yakın zamanda 1 metrelik biraz daha büyük bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Siyah arka fon hakikaten çok yakışıyor ama bu ilk deneyimimde maalesef fildişi tercih ettim. Artık kısmet bir sonraki akvaryuma... yorum ve ilginiz için teşekkürler.
bu 60 litrelik lepistes akvaryumum. Yakın zamanda 1 metrelik biraz daha büyük bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Siyah arka fon hakikaten çok yakışıyor ama bu ilk deneyimimde maalesef fildişi tercih ettim. Artık kısmet bir sonraki akvaryuma... yorum ve ilginiz için teşekkürler.
3 oğlumla 3D fon yapma mücadelemiz
Forumda daha önce gördüğüm ve hemen hemen birebir aynısı yapılmış olan bir fonu kendim yaparak hem hobiyi daha eğlenceli hem de akvaryumu detaylı hale getirmek istedim. Profesyonel değilim, herhangi bir iddiam yok. Sadece kıymetli yorumlarınıza ulaşabilmek ve bu işe niyetlenen arkadaşlara da cesaret verebilmek adına paylaşım yapıyorum. Doğallığın birinci şart olduğunu bilsem de maalesef kaya-taş veya mağara dizaynları bana "nedense" çekici gelmediği için bu tasarımı tercih ettim. Heykel formları dahil tamamı el işçiliği ile üretilmiştir. Bittiği zaman bitmiş halinin resimlerini de ekleyeceğim inşallah. Yapımı için fix hale gelmiş malzemeleri kullandım. Strafor-kalekim 2300 (2900 ü tüm aramalarıma rağmen bulamadım) - havya- marshall natura su bazlı renklendirici - bıçak/falçata vs kesici araçlar - bolca zaman- anlayışlı bir eş- elektrik süpürgesi (straforlar elektriklenince toplaması tam bir tiyatro olduğu için) ve motive unsuru olarak (sizde mevcut mu bilemiyorum ama) 3 tane "-hadi baba!.." , "-ne zaman bitecek baba", "-bu heykel mi şimdi baba!" , "-ben de boyayabilir miyim baba?", "-annem elma soymama izin veriyor sen köpük kestirmiyorsun baba!" diyen 3 (üç) tane oğlan.
Not: (resimlerde siyahlı bazı yerler var o tamamen benim hatam-keçeli kalemle çizim yapınca ıslak derzin altından sırıttı siz keçeli kalemle çizim yapmayın sakın)
grifont 2014-04-29 17:44:47
Forumda daha önce gördüğüm ve hemen hemen birebir aynısı yapılmış olan bir fonu kendim yaparak hem hobiyi daha eğlenceli hem de akvaryumu detaylı hale getirmek istedim. Profesyonel değilim, herhangi bir iddiam yok. Sadece kıymetli yorumlarınıza ulaşabilmek ve bu işe niyetlenen arkadaşlara da cesaret verebilmek adına paylaşım yapıyorum. Doğallığın birinci şart olduğunu bilsem de maalesef kaya-taş veya mağara dizaynları bana "nedense" çekici gelmediği için bu tasarımı tercih ettim. Heykel formları dahil tamamı el işçiliği ile üretilmiştir. Bittiği zaman bitmiş halinin resimlerini de ekleyeceğim inşallah. Yapımı için fix hale gelmiş malzemeleri kullandım. Strafor-kalekim 2300 (2900 ü tüm aramalarıma rağmen bulamadım) - havya- marshall natura su bazlı renklendirici - bıçak/falçata vs kesici araçlar - bolca zaman- anlayışlı bir eş- elektrik süpürgesi (straforlar elektriklenince toplaması tam bir tiyatro olduğu için) ve motive unsuru olarak (sizde mevcut mu bilemiyorum ama) 3 tane "-hadi baba!.." , "-ne zaman bitecek baba", "-bu heykel mi şimdi baba!" , "-ben de boyayabilir miyim baba?", "-annem elma soymama izin veriyor sen köpük kestirmiyorsun baba!" diyen 3 (üç) tane oğlan.
Not: (resimlerde siyahlı bazı yerler var o tamamen benim hatam-keçeli kalemle çizim yapınca ıslak derzin altından sırıttı siz keçeli kalemle çizim yapmayın sakın)Son Yorum: Bir çoğunuza çok yapay geldiğini biliyorum. Ama daha önce de belirttiğim gibi bana bu form daha hoş geldi. Sonuçta tercih meselesi. 2. olarak dipteki oyuncakların çokluğunu biliyorum fakat maalesef benim oğlanlar ellerinden gelse lunapark a çevirecekler akvaryumu. Onların da kalbi kırılmasın diye mecburiyetten koydum. Umarım bu işe niyetlenen arkadaşlara bir nebze de olsa faydam ve cesaret dopingim olmuştur. Allah hepimizin akvaryumunu nazardan saklasın...
Fazla hava zaralı mıdır?
Bu hobiye yeni başlıyorum ve bulunduğum şehirdeki akvaryumculardan bilgi almaya gayret etsem de herbiri farklı telden cevaplar verdiği için kafam oldukça karışık. Bu yüzden yardımlarınızı bekliyorum. Konu ile ilgili olduğu için buradan sormayı uygun gördüm. 3 gün önce 20 lt lik bir akvaryum satın aldım. Akvaryumcu içerisine siyah renkte (muhtemelen çin malı ve kutusunu attığı için markasını da bilmediğim) bir hava motoru ve filtre cihazı taktı.(ikisi bir arada// Hasva motoru ve filtre..) Damacana suyu ile akvaryumu doldurmamı ve en az 2 gün sıcaklık 27-28 dereceye gelene kadar sistemi ayarlamamı ve çalışır durumda bekletmemi söyledi. Buraya kadar sorun yok fakat bugün balıkları akvaryuma koyduktan sonra fark ettim ki hava motorundan çıkan kabarcıklar bir toz bulutu gibi akvaryumu sarıyor, sirkülasyon yapıyor. Motoru fişten çektiğimde sakinleşen balıklar fişe tekrar takmamla beraber çılgına dönüyor. İşin özü--> bu hava motoru ve filtre işini nasıl çözebilirim. Dış filtre demeyin...hanım kapının önüne koydu koyacak..o yüzden zaten ufak akvaryuma mahkum kaldık. Bu hava motoru ve filtre işini balıkları akıntıya maruz bırakmadan--oksijen zehirlenmesi yaratmadan ve sessiz şekilde halledebilecek bir sistem önerisine ihtiyacım var. Kaliteli ve esasen bize emanet bir can olan balıkları üzmeyecek ve canından etmeyecek kaliteli--sessiz bir sistem önerirseniz çok sevinirim. Eklediğim resimde bahsettiğim cihazı ve hava kabarcıklarını sanırım görebileceksiniz. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
Bu hobiye yeni başlıyorum ve bulunduğum şehirdeki akvaryumculardan bilgi almaya gayret etsem de herbiri farklı telden cevaplar verdiği için kafam oldukça karışık. Bu yüzden yardımlarınızı bekliyorum. Konu ile ilgili olduğu için buradan sormayı uygun gördüm. 3 gün önce 20 lt lik bir akvaryum satın aldım. Akvaryumcu içerisine siyah renkte (muhtemelen çin malı ve kutusunu attığı için markasını da bilmediğim) bir hava motoru ve filtre cihazı taktı.(ikisi bir arada// Hasva motoru ve filtre..) Damacana suyu ile akvaryumu doldurmamı ve en az 2 gün sıcaklık 27-28 dereceye gelene kadar sistemi ayarlamamı ve çalışır durumda bekletmemi söyledi. Buraya kadar sorun yok fakat bugün balıkları akvaryuma koyduktan sonra fark ettim ki hava motorundan çıkan kabarcıklar bir toz bulutu gibi akvaryumu sarıyor, sirkülasyon yapıyor. Motoru fişten çektiğimde sakinleşen balıklar fişe tekrar takmamla beraber çılgına dönüyor. İşin özü--> bu hava motoru ve filtre işini nasıl çözebilirim. Dış filtre demeyin...hanım kapının önüne koydu koyacak..o yüzden zaten ufak akvaryuma mahkum kaldık. Bu hava motoru ve filtre işini balıkları akıntıya maruz bırakmadan--oksijen zehirlenmesi yaratmadan ve sessiz şekilde halledebilecek bir sistem önerisine ihtiyacım var. Kaliteli ve esasen bize emanet bir can olan balıkları üzmeyecek ve canından etmeyecek kaliteli--sessiz bir sistem önerirseniz çok sevinirim. Eklediğim resimde bahsettiğim cihazı ve hava kabarcıklarını sanırım görebileceksiniz. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.














