ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2014 03:11
Son Ziyaret:
10 Mart 2015 18:01
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orhan Demirci
Doğum Tarihi:
29 Mart 1971
Yaş:
55
İl:
Istanbul
Meslek:
Mali Müşavir
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Orhan Demirci
100*47*50(h) Bitki
80*38*55 (h) Hazırlanıyor
38*25*40 (h) Cichlid
30*15*25 (h) Yavru Pipo
Bilgi Sahibi Olmadan Fikir Sahibi Olunmamalı...!
100*47*50(h) Bitki
80*38*55 (h) Hazırlanıyor
38*25*40 (h) Cichlid
30*15*25 (h) Yavru Pipo
Bilgi Sahibi Olmadan Fikir Sahibi Olunmamalı...!
SON 10 MESAJI
Astronot Yumurtladı.
Bekleyin hiç ama hiç rahatsız etmeyin erkek dölleyecektir. Çatlayana kadar bekleyin.Cenk Bildir 2014-05-31 21:10:21
Bekleyin hiç ama hiç rahatsız etmeyin erkek dölleyecektir. Çatlayana kadar bekleyin.
batrachus ve bıcak balığı
Bende Besledim Oğlum Çok Sevdi Ben Hobiciliği Bırakacak Konuma Geldim Nihayet Verdim
Bende Besledim Oğlum Çok Sevdi Ben Hobiciliği Bırakacak Konuma Geldim Nihayet Verdim
Akvaryumda Tek Başına Bile Bela :D
Akvaryum Camının Köşesi Pul Gibi Kalktı
Silikon dışında L alüminyum Köşebentle dönerseniz çok daha iyi sağlam olur
Silikon dışında L alüminyum Köşebentle dönerseniz çok daha iyi sağlam olur
Bence Köşebent Yaptırın aklınız kalmasın
150*75*50 akvaryum yapımı nasıl olur tavsiye
Cam Cama Maliyeti Rodajli Yerinden Alınırsa 10 mm cam buhar camı dahil 250-300 TL civarı olur
Cam Cama Maliyeti Rodajli Yerinden Alınırsa 10 mm cam buhar camı dahil 250-300 TL civarı olur
Trakya Cam Fabrikadan Satış Mağazasından Alabilirsin.
Işıklandırma ve Yükseklik Orantısı
Bende 60 cm Uzunluğunda İthal Akvaryumu Bitkili Yaptım
Ebatlar 70*38*60 (H) Olmaz Üzere
Öncelikle Filtre Olayını Çözdüm Dış Filitre Tetra Ex700 Taktım Kendi Filtresini Çıkardım
Floresanla Verim Alamadım Kapağın Alt Kısmını Yeniden Dizayn Ettim ve Led Döşedim
Ledler Yüksek Lümenli Olduğundan Alt Kısma Denemek İçin Cuba Koydum 1-2 gün olmasına rağmen Şu An Cubalarda çanlanma var.
LED Günışı 5630 mavi ve kırmızı olarak 5050 kullandım
5*38cm gün ışığı
2*38 cm Mavi
1*38 Kırmızı Şeklinde
Akvaryum

Led

Bende 60 cm Uzunluğunda İthal Akvaryumu Bitkili Yaptım
Ebatlar 70*38*60 (H) Olmaz Üzere
Öncelikle Filtre Olayını Çözdüm Dış Filitre Tetra Ex700 Taktım Kendi Filtresini Çıkardım
Floresanla Verim Alamadım Kapağın Alt Kısmını Yeniden Dizayn Ettim ve Led Döşedim
Ledler Yüksek Lümenli Olduğundan Alt Kısma Denemek İçin Cuba Koydum 1-2 gün olmasına rağmen Şu An Cubalarda çanlanma var.
LED Günışı 5630 mavi ve kırmızı olarak 5050 kullandım
5*38cm gün ışığı
2*38 cm Mavi
1*38 Kırmızı Şeklinde
Akvaryum

Led

Kafam Karma Karışık
Yorumlar İçin Teşekkür Ederim
Yorumlar İçin Teşekkür Ederim
Kafam Karma Karışık
[QUOTE=sorceres]Selamlar. Öncelikle ledden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Bitkili tank olacaksa t5 florasan iyidir. Yükseklik 50cm olduğu için aydınlatma kuvvetli olmalı. 4x24watt t5 diyeceğim ama balastı ile birlikte 120-150 tl arası bir şey tutar. Bakacağınız bitkileri kolay bitki seçersiniz örn: Gül, limon, micra, eledao, tilki kuyruğu, kütüğe tutturmak için moss vs. gibi bitkiler için 2x39watt t5 yapabilirsiniz. Florasanları grolüx ve aquastar seçmeli ve pembe yoğunluğu olan grolüx ü arka tarafa koymalısınız. Başka tavsiyelerde gelecektir.[/QUOTE]
[QUOTE=harunutku]-Başlangıç için bana göre çok gübre koymuşsunuz. Aydınlatmanız litre baş yarım watt'dan fazla olacak olursa yosun patlaması yaşamanız muhtemel. (Bizzat defalarca kez tecrübe ettiğim için söylüyorum. Esasen ilk 1 ay minimum veya hiç gübre olmadan akvaryum döndürülmesinden yanayım ben.)
-Mayalı CO2 yoğun bitkili akvaryumda işe yarayacaktır kanımca. Gerçi sizin akvaryumunuzda şu an canlı yok ve CO2 uygulaması, sınırlı olması koşuluyla yarar sağlayabilir ama yoğun kullanımı sorun yaratanilir. pH 5 seviyelerine inecek kadar yoğun kullanacak olursanız mesela kesinlikle bitkilerinizi yakar. Bu aşırı kullanımda mümkün ancak yine de ilk kurulumda dikkatli olmakta fayda var. Su henüz yeni ve tampon kapasitesi düşük olduğundan ani pH düşüşlerine neden olabilir yoğun CO2 kullanımı. Mayalı sostemde bir diğer dikkat edilmesi gereken husus da akvaryum suyuna, sistemden mayalı karışımın geçmemesidir. Geçtiği takdirde suyu fena bozuyor. Bizzat tecrübeyle sabittir. Son olarak da bende CO2 tüpü olmasına karşın aman aman bir artısını göremedim ekstra CO2 kullanmanın. Eğer akvaryumun canlı yükü iyiysr kendini dengeleyebiliyor.
-İddia ediyorum, ısı 18-32 derece arası olabilir. Akvaryum koşullarına gore 32 derecede bile fokur fokur fotosentez yaptırabilirsiniz bitkilere çürüme erime olmaksızın. Yeter ki suda yeterli besin olsun ihtiyaçlarını karşılayan. Bu sebeple derece takmasanız bile, tank oturmuşsa sıcaklık pek farketmez. Ama yine de 25 ideal.
-UV filtre elzem değil. Ben kullanıyorum. Bariz bir etki gözlemleyemedim zun süredir.
-Aydınlatma için ise metal halide fazla olur kanısındayım. Yoğun ışık verdiğinden yosun sorun olabilir. Ben henüz halide tecrübe etmedim ama kullanılacaksa 2kere düşünmek gerektiğini biliyorum.
Parası az olanın işini tasarruflu T5 ampüller rahat görecektir.
Para sorun değil dersen T5 aquastar vs mükemmel sonuç
T8 çok cılız, fazla florasan kullanmak gerekiyor T5 performansı yakalayabilmek için, ama yone de olabilir.
Ben de LED e geçmek düşüncesindeyim ama o biraz dayanıksız, maliyeti nispeten yüksek ve karmaşık sistem gerekebiliyor. Benim görüşüm T5 mükemmelken macera aramanın çok gerekli olmadığı yönünde ama LED de tecrübeli hobicilerin tavsiyesi doğrultusunda LED de denenebilir. K değeri için ise 10000K optimum düşüncesindeyim. Yoksa adet ve güç değerleri toplamda fark etmiyor. ( 4x18 watt T5 =~ 3x23 watt T5 vs)
Selamlar[/QUOTE]
FOBO 2014-03-30 14:29:24
[QUOTE=sorceres]Selamlar. Öncelikle ledden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Bitkili tank olacaksa t5 florasan iyidir. Yükseklik 50cm olduğu için aydınlatma kuvvetli olmalı. 4x24watt t5 diyeceğim ama balastı ile birlikte 120-150 tl arası bir şey tutar. Bakacağınız bitkileri kolay bitki seçersiniz örn: Gül, limon, micra, eledao, tilki kuyruğu, kütüğe tutturmak için moss vs. gibi bitkiler için 2x39watt t5 yapabilirsiniz. Florasanları grolüx ve aquastar seçmeli ve pembe yoğunluğu olan grolüx ü arka tarafa koymalısınız. Başka tavsiyelerde gelecektir.[/QUOTE]
Sayın sorceres;
Teşekkür Ederim
4 Floresan Yanı T5 4 Tane Koyabilirim Bunlar Grolüx + Aguastar 39 w vede Beyaz Normal Satılan+Gün Işığı Olarak Kombinasyon Yapabilirmiyim ? Marka Öneriniz Varmı
[QUOTE=harunutku]-Başlangıç için bana göre çok gübre koymuşsunuz. Aydınlatmanız litre baş yarım watt'dan fazla olacak olursa yosun patlaması yaşamanız muhtemel. (Bizzat defalarca kez tecrübe ettiğim için söylüyorum. Esasen ilk 1 ay minimum veya hiç gübre olmadan akvaryum döndürülmesinden yanayım ben.)
-Mayalı CO2 yoğun bitkili akvaryumda işe yarayacaktır kanımca. Gerçi sizin akvaryumunuzda şu an canlı yok ve CO2 uygulaması, sınırlı olması koşuluyla yarar sağlayabilir ama yoğun kullanımı sorun yaratanilir. pH 5 seviyelerine inecek kadar yoğun kullanacak olursanız mesela kesinlikle bitkilerinizi yakar. Bu aşırı kullanımda mümkün ancak yine de ilk kurulumda dikkatli olmakta fayda var. Su henüz yeni ve tampon kapasitesi düşük olduğundan ani pH düşüşlerine neden olabilir yoğun CO2 kullanımı. Mayalı sostemde bir diğer dikkat edilmesi gereken husus da akvaryum suyuna, sistemden mayalı karışımın geçmemesidir. Geçtiği takdirde suyu fena bozuyor. Bizzat tecrübeyle sabittir. Son olarak da bende CO2 tüpü olmasına karşın aman aman bir artısını göremedim ekstra CO2 kullanmanın. Eğer akvaryumun canlı yükü iyiysr kendini dengeleyebiliyor.
-İddia ediyorum, ısı 18-32 derece arası olabilir. Akvaryum koşullarına gore 32 derecede bile fokur fokur fotosentez yaptırabilirsiniz bitkilere çürüme erime olmaksızın. Yeter ki suda yeterli besin olsun ihtiyaçlarını karşılayan. Bu sebeple derece takmasanız bile, tank oturmuşsa sıcaklık pek farketmez. Ama yine de 25 ideal.
-UV filtre elzem değil. Ben kullanıyorum. Bariz bir etki gözlemleyemedim zun süredir.
-Aydınlatma için ise metal halide fazla olur kanısındayım. Yoğun ışık verdiğinden yosun sorun olabilir. Ben henüz halide tecrübe etmedim ama kullanılacaksa 2kere düşünmek gerektiğini biliyorum.
Parası az olanın işini tasarruflu T5 ampüller rahat görecektir.
Para sorun değil dersen T5 aquastar vs mükemmel sonuç
T8 çok cılız, fazla florasan kullanmak gerekiyor T5 performansı yakalayabilmek için, ama yone de olabilir.
Ben de LED e geçmek düşüncesindeyim ama o biraz dayanıksız, maliyeti nispeten yüksek ve karmaşık sistem gerekebiliyor. Benim görüşüm T5 mükemmelken macera aramanın çok gerekli olmadığı yönünde ama LED de tecrübeli hobicilerin tavsiyesi doğrultusunda LED de denenebilir. K değeri için ise 10000K optimum düşüncesindeyim. Yoksa adet ve güç değerleri toplamda fark etmiyor. ( 4x18 watt T5 =~ 3x23 watt T5 vs)
Selamlar[/QUOTE]
Sayın harunutku;
Öncelikle Teşekkür Ederim.
Gecelere CO2 Devre Dışına Alayımmı?
İsta 3 in 1 de damla sayacı yokmu Yinede Yoğun Olumu
3*23 W T5 Yeterli Olur Sizce
Led olması Daha Çok İstiyorum Başarma Sansım Olabilirmi
Kafam Karma Karışık
Öncelikle İyi Sabahlar
FOBO 2014-03-30 06:08:30
Öncelikle İyi Sabahlar
Artık Yatmak İstiyorum :)
Görselliği Uğraşma Zorluğu Başarabilme ve Emek Karşılığında Haz Alabilmek İçin Bitki Akvaryumuna Geçmiş Bulunmaktayım..
Forumda Katkıda Bulunan Konuları Yazan Takip Eden Deneyim Bilgi ve Tecrübelerini Paylaşan Herkese Teşekkür Ederim.
Şimdi Karışıklığa Gelelim.
Benim Gibi Zor Anlayabilen Çoğu Teknik Terimleri Çözemeyen Bitkilerin İsmini Dahi Bilmeyen Biri Olarak Kafamın Karışması Normal Diye Düşünüyorum.
Şimdi 1. Adım Tankımı Kurdum (2. Tanka Niyetliyim :)) Ebatları :100 Boy 47 En 50 Yükseklik Dış Filtre 1500lt/h Mayalı Sistem CO2 Resimler Mevcut.
Kurulumdan Hemen Sonra 2 Paket JBL Kugeln Gömdüm, JBL Ferrofol Sıvı Gübre 50 CC İlave Ettim 20 CC Kadar Nitrivec İlavesi 2 Gün Oldu Taban Alt Katman Fondo Vivo 6 lt Yeteri Kadar Hagen Kum Önler 5 cm Arkalar 15 Cm Kadar Ulaşıyor.
Mayalı Sistem CO2 Bana Göre Sorunsuz Çalışıyor Resimde Görülecek İsta 1 İn 3 Difüzör
Balık Olunca Geceleri Kapanacakmı? Henüz Balık Koymadım Kapanma Süresi Ne Kadar Olacak?
Isı 25 Derece ye Sabitledim Hem Elektronik Hemde Cıvalı Derece Mevcut Bu Derece Yeterli Olacakmı?
Bitkiler Resimde Mevcut
Balık Ne Kadar Zaman Sonra Koymalıyım ?
UV Filtre Gereklimi?
Gereken Başka Birşey Varmı?
Şimdi Herkes Aydınlatma Diyecek :) Geçici Olarak 4 Renk 4*18 t5 Mevcut Emaneten :) Asıl Konu Bu Diğer Konularda Az Çok Bilgi Sahibiyim vede Çözebilirim Ama Fikir Fikirden Üstündür. Yine Lütfen Bilgi ve Fikrinizi Alıyım.
Ben Adminlere Önerim Anket Açabiliyor Olmamız Yada Çok Tartışılan Konularda Yönetim Olarak Anket Açılması Böylelikle Çoğunluk Ne Diyor Bilinir Diye Düşünüyorum.
Sıra Aydınlatmada
Aydınlatma 3 Grup Olarak Düşünüyorum. Fazlası da Olabilir Ben Duymamış Olabilirim
1- Floresan
2- Led
3- Metal Helin
Floresan Olursa Kesinlikle T5 Ama Kombinasyon Konusunda Bilgi Edinemedim Önerilerinizi Bekliyorum Bu Arada Öneri Yapılırsa Nerde Kaç Paraya Bulabileceğimi de Yazarsanız Sevinirim. Ben Bir Kombinasyon Yapamadım Çok Karıştım Günlerdir Okuyorum vede İşin İçinden Çıkamadım Yardım Lütfen.
2- Led Dipsiz Kuyu Bence Delinin Biri Kuyuya Taş Atmış 40 Akıllı Çıkaramıyor :)
Yanı 1-2 veya 2-1 Gidip Geliyorum, Metal Helin Konusunda Çok Durmuyorum Onu Sildim Şimdilik :)
Led SMD Led Fiyatlar Araştıracağım Şerit Halinde Varmı Yoksa Mantar Olarakmı Satılıyor Henüz Bakmadım.
Teknik Konulardan Pek Anlamam Lümen Kelvin Puk Dalga Boyu Vs.vs. Anlamıyorum Sonuçta Benim İşim Değil Hobim:) Şimdi Sizden Ricam Led Olursa Kaç Adet veya Kaç Metre Hangi Renkten Döşemeliyim Ön Sıraya Hangi Renk Gelmeli Hangi Renkler Birbirini Takip Etmeli Hangi Marka Led Admalıyım, Aldığın Ledim Model Ne Olmalı O Markayı Satan Elektrikçiye Gittiğimde Verebilmeli vede Rahat Bulabilmeliyim.
Yanı Distribütör Aradığımda Floresanda Olduğu Gibi LuxlinePlus Getirmiyoruz Demesin :)
Floresan Alayım Diyorum Karaköyde Bile Yok İnternetten Alayım Diyorum Hepsi Bir Yerde Yok Şaştım Kaldım.
Yanı Şuan Ledten Yanayım 1 Tasarruf 2 Görsel 3 Yapabilir Olabilmem.
Kafam Karışık Eksik Bir Şey Yazmış Olabilirim Kusura Bakmayın
Şimdiden Herkese Teşekkürler
Artık Yatmak İstiyorum Ne Zor Şeymiş Bitkili Akvaryum :)
Herkese İyi Sabahlar.
İyi Seçimler.
Umarım Ülke Kazanır.
Saygı ve Sevgiler
OD.
Resimler
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Tüm Forum Ahalisi
Merhaba Tüm Forum Ahalisi
Sanırım 1 Hafta Önce Üye Oldum Daha Önce Cichlid Besliyordum, Çok Emek Harcamıyordum Sonuç Olarak Bitkili Akvaryuma Geçmeye Çalışıyorum.
Çok Yararlı Bilgilerle Karşılaştım Ama Henüz Işıklandırmayı Çözemedim Bu Hafta Çözeceğimi Umuyorum
T5 Karar Kılmıştım Lakın Piyasada Çok Fazla Ürün Yok Ordan Burdan Toplamak Lazım Sonuç Olarakta Led Yapmaya Karar Verdim (Şimdilik 18 w* 4 Renk Kombinasyonu T5 Var Ama Çok Yetersiz) Bu Hafta Çözülecek Yada 4 Renk 39w T5 le Aydınlatma Yapacağım. Okuya Okuya Kafam Karıştı.
Herkese İyi Forumlar
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



