ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Murat20
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2014 22:49
Son Ziyaret:
17 Şubat 2020 13:51
Toplam Mesaj:
70 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat seyirci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Muroo
SON 10 MESAJI
Klorun gittiğini nasıl anlarız
Genel olarak herkez 2 gün diyor agzı acık bir sekılde bekletıldıgınde ama ben klor giderici kullanıp 1 gun beklettımde herhangi bir sorun olmadı sımdıye kadar...
Genel olarak herkez 2 gün diyor agzı acık bir sekılde bekletıldıgınde ama ben klor giderici kullanıp 1 gun beklettımde herhangi bir sorun olmadı sımdıye kadar...
Profesyonel hobicilere 2500/50/70
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Bana hiç güven vermedi. Tabi siz bilirsiz ama riskli. [/QUOTE]
[QUOTE=leqendary]Kötü yorum yapanlardan biri olacam galiba. Akvaryum üst bölgesi hiç güvenli değil büyük bir güvenli kapak yaparsanız daha iyi olacaktır. Prize su kaçtığında sigortanız atıcaktır ve o sigortaya bağlı bütün elektrikler yanacaktır. Tabi bu daha büyük sonuçlarada yol açabilir. Ayrıca su terazisi ile baktım dediniz gerçekten o palletler tam dengedemi gerçekten çok şaşırdım. Pallet üstüne 180 CM akvaryum koymak inanılmaz bir cesaret ! Sadece cesaretinizden dolayı bile tebrik ederim. Akvaryumun önünde ki koltukda 5 dk bile oturmak istemezdim.
Bu akvaryumları görünce tek düşüncem 100 CM üstüne çıkmam eğer aklımı kaybetmemişsem. Ve son olarak kayıt kuşağın sadece esnemeyi engellediğine inanan biriyim. Akvaryumun kalınlığı taşıyacağı ağırlığa uygun değil ise kayıt kuşağı 50 bölgeden atmanız hiçbir işe yaramayacaktır. Böyle düşündüğüm için 10 MM cama güvenmezdim. 100 Cm akvaryuma bile 8-10 MM aşağı cam kullandırmazdım. ( Yerli üretim değil ise el yapımı yaptırırsam demek istedim )
Ne diyim Allah kazadan beladan korusun, sağlıklı balıklar
[/QUOTE]
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Bana hiç güven vermedi. Tabi siz bilirsiz ama riskli. [/QUOTE]
Ne yalan söyleyeyim bazen karsısında dururken banada guven vermıyor ama sonucda yaptık tadını cıkarmak lazım :)
[QUOTE=leqendary]Kötü yorum yapanlardan biri olacam galiba. Akvaryum üst bölgesi hiç güvenli değil büyük bir güvenli kapak yaparsanız daha iyi olacaktır. Prize su kaçtığında sigortanız atıcaktır ve o sigortaya bağlı bütün elektrikler yanacaktır. Tabi bu daha büyük sonuçlarada yol açabilir. Ayrıca su terazisi ile baktım dediniz gerçekten o palletler tam dengedemi gerçekten çok şaşırdım. Pallet üstüne 180 CM akvaryum koymak inanılmaz bir cesaret ! Sadece cesaretinizden dolayı bile tebrik ederim. Akvaryumun önünde ki koltukda 5 dk bile oturmak istemezdim.
Bu akvaryumları görünce tek düşüncem 100 CM üstüne çıkmam eğer aklımı kaybetmemişsem. Ve son olarak kayıt kuşağın sadece esnemeyi engellediğine inanan biriyim. Akvaryumun kalınlığı taşıyacağı ağırlığa uygun değil ise kayıt kuşağı 50 bölgeden atmanız hiçbir işe yaramayacaktır. Böyle düşündüğüm için 10 MM cama güvenmezdim. 100 Cm akvaryuma bile 8-10 MM aşağı cam kullandırmazdım. ( Yerli üretim değil ise el yapımı yaptırırsam demek istedim )
Ne diyim Allah kazadan beladan korusun, sağlıklı balıklar
[/QUOTE]
Evet akvaryumun ustune kapak yapmam lazım ama ayagım daha iyileşmedi onun ıcın beklemedeyım...
Prize su kacma olasılığı pek yok aslında cunku onunde dış filtre duruyor
Evet su terazisi ile bakıldıgında enine ve boyuna tam dengede duruyor sanırsam o kadar agırlıgı ustune binince dengeye geldi akvayum :)
Akvaryum onundeki koltukda oturmam dediniz yaptıgım bir arastırmaya göre eger o akvaryum patladıgında o kösede oturursam bogulmaz riskim varmış buradaki akvaryumcu abimde gördugunde şoka girdi zaten...
Sonuc itibari ile bence güzel oldu :)
Profesyonel hobicilere 2500/50/70
[QUOTE=fahrisinan]Yerlerin parke ise güzel tecrübe olur hakkaten ;)
[QUOTE=Va_sil]Kayitlari eninede koydugunuz icin tebrik ederim.Itirazlarimi biliyorsunuz,ben teknik problemler icin ,diyecegim baska bir sey yok.
Murat20 2014-08-05 02:01:56
[QUOTE=Konyali23]Akvaryum güzelde icindeki dekorlar olmamis, dogadan toplayacaginiz taslarla güzelce dekor yapabilirsiniz. Bu sekilde akvaryum hobisine yen baslayan birinin akvaryumuna benzemis.
[/QUOTE]
[QUOTE=fahrisinan]Yerlerin parke ise güzel tecrübe olur hakkaten ;)
Biz felaket tellallığı değil, sana eğer soruyorsan, ki sordun diye anlıyoruz, bir kötü olay başına gelmesin diye yazıyoruz.
Dekorasyonda doğal malzemeler kullan bence, süs kullanma.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için tesekkur ederim...
Sizi kesinlikle yanlış anlamıyorum bir sorun olmasın diye yazıyorsunuz biliyorum...
Dekorasyon olayına gelince içinde taslar kayalar birde odunlar doğal süsler ise gidip alelacele aldığım için o şekilde çünkü ne yavrusu oldugunu bilmedigim yavrular vardı 25 30 kadar onlarıda son anda fark ettim sanırım vatoz yavrusuna benziyordu onları yakalamak gibi bir şansım yoktu onun için gittim eve en yakın akvaryumcudan bulabildigim yesıllıklerı aldım koydum içine zaten cok saçma içi sekıl itibari ile..;)
[QUOTE=Va_sil]Kayitlari eninede koydugunuz icin tebrik ederim.Itirazlarimi biliyorsunuz,ben teknik problemler icin ,diyecegim baska bir sey yok.
Yalniz gordugum ic filtre ile calisiyor?Kac litre devir ediyor?Icinde biyolojik icin ne var?Suyun degerlerini aliyormuzsunuz?
Kusuruma bakmayin,ama sorularim sizi kotu seylerden korumak maksatiyla yapiyorum
[/QUOTE]

Kusura bakılacak birşey yok cunku siz ileride sıkıntı olmasın diye yorum yapıp bana yardımcı olmaya calısıyorsunuz tesekkur ederım...
Akvaryum bence kaya gibi oldu kusaklar sadece enine degil boyunada var bunuda belirteyim :)
Suyun degerlerini bilmiyorum ama 1 ayı geckın zamandır balıklara birsey oladıgına göre bence guzel gibi balıklarda en ufak bir sorun yok bunun yanında hava sıcak die ısıtıcıyı calıstırmıyorum su sıralar...
Filtre konusuna gelince fotolardan anlaşılacagı üzere kendi yaptıgım dış filtreyi kullanıyorum su suan için cam gibi
buradan suyu alıyorum üst tarafda temizlenip dier tarafdan akvaryumun diyer ucuna gidiyor ayrıyetten hava versin die iç filtre calıstırıyorum sump motoru var asagıda renklı ortumlu olan :)
[QUOTE=Konyali23]Akvaryum güzelde icindeki dekorlar olmamis, dogadan toplayacaginiz taslarla güzelce dekor yapabilirsiniz. Bu sekilde akvaryum hobisine yen baslayan birinin akvaryumuna benzemis.
[/QUOTE]
Evet haklısınız içi suan için cok sacma nedeni ise 25 30 kadar yavru vardı son anda fark ettim onların basına iş gelmesin diye yesıllık felan artık elime ne geldıyse koydum saklansınlar diye yoksa biraz daha zaman gecsin içini güzel bir sekıl yapmaya baslayacagım...
Profesyonel hobicilere 2500/50/70
[QUOTE=Uğur0990]Eline sağlık abi çok güzel olmuş bana kalırsa bu kayıt kuşaklarla 10 mm cam zaten yeterli alttan üstten kayıt kuşak olduktan sonra sıkıntı olmaz ne akvaryumlar var 10 mm camdan yapılıyor[/QUOTE]
[QUOTE=Uğur0990]Eline sağlık abi çok güzel olmuş bana kalırsa bu kayıt kuşaklarla 10 mm cam zaten yeterli alttan üstten kayıt kuşak olduktan sonra sıkıntı olmaz ne akvaryumlar var 10 mm camdan yapılıyor[/QUOTE]
Eyvallah cok sagol ilk defa sen moral verici bir yorum yaptın :)
Profesyonel hobicilere 2500/50/70
[QUOTE=Va_sil]Murat bey,bence cok tehlikeli bir akvaryum yaptiniz.Insallah ben yalanci cikayim.
[QUOTE=fahrisinan]Aklım almıyor, ne cesaret !!! [/QUOTE]
[QUOTE=KursadErgan]Hayırlı olsun, yükseklik 40-45 olsa sorun olmazda 60 cm yükseklikte 10mm cam beni ürkütürdü evimde olsa :)
[/QUOTE]
[QUOTE=Kibele]Akvaryumunuzun son durumunu merak ettim doğrusu?
[/QUOTE]
Murat20 2014-08-03 23:45:46
[QUOTE=Va_sil]Murat bey,bence cok tehlikeli bir akvaryum yaptiniz.Insallah ben yalanci cikayim.
Dediklerime lutfen dikkat edin,cok gec olmadan.
1)Bu ebatlarda akvaryum yapmadan evvel,iyice bir arastirma yaparsak,bizi cok kotu seylerden korur.
2)En azindan 12mmlik camdan olmasi gerekirdi
3)Kayitlar yalniz ustune ve boyuna degil,enine ve altinada koymak sartir.
4)Akvaryumun ve paletlerin arasina,kagit kutusu mu var?Oraya ya dow (felizol)ya lastik koymamiz lazimdir.
5)Paletler agirligi duzemli bir sekilde basmadiklari icin,evin tahtali tabani,zamanla bozulacak.
6)Hepsinden en buyuk hatayi bence,1500tonun altinda ,paletleri koymaniz.Belki dediginiz gibi ,bu paletler cok ton tas kaldirirlar,amma 1 palet ustunde olur.Sizin zaten evin tabani esner,bu yetmedigi gibi ,siz 2.3 palet daha koydunuz.Boyle esnemeyi daha fazla artirdiniz.Ufak bir debrem veya sallanti ile,dip cam dagilacak tir.
Benim onerim,ilerlemeden daha fazla,bu problemlerin sorununu cozun.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için tesekkur ederim akvaryumun son halının fotolarını eklemedıgım ıcın yukarıda yazdıklarınızda haklısınız ama akvaryum neredeyse bi aydır dolu vaziyette içinde 20 ye yakın balık var son halında kendi yaptıgım dış filtre var ve su halen ilk koydugum gibi berrak akvaryumun ustunden enine 5 kusak boydan 2 kusak attım tabana ise enine ve boyuna kenarlardan kusak dondum artı dısından da kusak dondum dıs yuzeden camların birleştıgı köseleri boyuna bez mavi bantla bantladım :) ne kadar faydası olur onu bilmem alt tarafı aynı sekıl duruyor yani paletler akvaryum suyla dolu iken bi kösesınden tutup komple sallıyordum akvaryumu bi sıkıntı olmuyordu sanırım 10 şiddetindeki depreme kadar dayanır ama sonucda kul yapısı yarın ne olacagı belli olmaz...
buradakı fotodada ust kusakları göre bilirsiniz :)
[QUOTE=fahrisinan]Aklım almıyor, ne cesaret !!! [/QUOTE]
:) Hayattan zevk almak biraz cesaret ister şimdilik bir sıkıntı yok akvaryumda bir aydırda hergun keyıfle seyredıyorum arka planım gelse daha guzel olacak ama daha gelmedi patlama catlama kırılma vs vs olursada bana tecrube olmus olur...
[QUOTE=KursadErgan]Hayırlı olsun, yükseklik 40-45 olsa sorun olmazda 60 cm yükseklikte 10mm cam beni ürkütürdü evimde olsa :)
[/QUOTE]
Aslında yaptıkdan sonra benide ürküttü onun için tam doldurmuyorum akvaryumu 12,5 15 cm kadar bos bıraktım zaten benim balıklar kucuk oldugu için akvaryumda kaybolup gittiler ama inanılmaz derece 3 haftada boy attılar :) akvaryumun balıkların buyume evresınde gercekden cok önemi varmıs
[QUOTE=Kibele]Akvaryumunuzun son durumunu merak ettim doğrusu?
[/QUOTE]
Buda akvaryumun son hali eksigim bir tek ust kapak arka plan 20 30 kadar da balık 

Kusura bakmayın telefonu bes on kere dusurdum kamerası 13 mp den 1 mp dustu sanırım ancak bu kadar cektı normalde akvaryumu canlı gözle baktıgınızda cam gibi duruyor :)
Profesyonel hobicilere 2500/50/70
Uzun zamandır girmeye firsat bulamadım bu gunun akşamını fotolarını yuklerım şuan içi dolu hiç bir sıkıntı yok gayette guzel bir şey oldu ama arka fon halen gelmedıgı için resimlerini koymayı düşünmedim bu aksama artık
Uzun zamandır girmeye firsat bulamadım bu gunun akşamını fotolarını yuklerım şuan içi dolu hiç bir sıkıntı yok gayette guzel bir şey oldu ama arka fon halen gelmedıgı için resimlerini koymayı düşünmedim bu aksama artık
180/60/60 yeni kurulum



Murat20 2014-07-08 02:21:21



Akvaryuma guclendirme calısmalırı yapıldı
5 tane kusak altım ustune altınada boydan dondum isigi dösendi suyu 3 gun dinlendirilip bakteri yetişmesi için 2 balık koydum simdilik 3 5 gun sonra bi iki balık daha ilave edecegim birde kendi yaptıgım filtre var ama onun fotosunu cekemedim bizim burada bir akvaryumcu var 2 yıl su degiştirmeme garintisi vererek akvaryum kuruyor evim şahane ve kanal D ye kurdu aynı akvaryumdan onun verdigi bilgiler tarzında hazırlanmıs bi filtre onunda fotosunu koyarım yakında bugun öglen gibi kurdum gece 12 gibi işe gelirken gozle görünür degişiklik vardı akvaryumda suyun içinde en ufak ucusan birşey kalmadı suan bakalım sabaha kadar nasıl olacak...
5 tane kusak altım ustune altınada boydan dondum isigi dösendi suyu 3 gun dinlendirilip bakteri yetişmesi için 2 balık koydum simdilik 3 5 gun sonra bi iki balık daha ilave edecegim birde kendi yaptıgım filtre var ama onun fotosunu cekemedim bizim burada bir akvaryumcu var 2 yıl su degiştirmeme garintisi vererek akvaryum kuruyor evim şahane ve kanal D ye kurdu aynı akvaryumdan onun verdigi bilgiler tarzında hazırlanmıs bi filtre onunda fotosunu koyarım yakında bugun öglen gibi kurdum gece 12 gibi işe gelirken gozle görünür degişiklik vardı akvaryumda suyun içinde en ufak ucusan birşey kalmadı suan bakalım sabaha kadar nasıl olacak...Tesekkurler 

Bu arada arka fon yok
buyuk ihtimal bu hafta sonuna kadar yapılıp gelecek kendim yapacaktım cok makul fiyata yapacak bi yer buldum 50 tl gibi 178/58 buyuklugunde arka fon o yuzden fazla sıkıstırmamak lazım adamlari yapmakdan vazgecer felan
buyuk ihtimal bu hafta sonuna kadar yapılıp gelecek kendim yapacaktım cok makul fiyata yapacak bi yer buldum 50 tl gibi 178/58 buyuklugunde arka fon o yuzden fazla sıkıstırmamak lazım adamlari yapmakdan vazgecer felan Bir sorum olacak :)
[QUOTE=knifefish]Merhaba,tanklar beslenen türlerin doğal ortamlarının birer taklididir!Bu sebeple üç farklı renk ışık yerine daha uygun olan ve doğal ortamlarında ki gibi gün ışığı ışıklandırma kullanman daha uygundur.Gün ışığı dışındaki renkler balıkların renklerinin kararması yada açılması,saklanma eğilimi,üreme gecikmesi,sebepsiz korku gibi bir takım strese girmelerine ve hasta olmalarına sebep olabilir,ve bu sebeplere bağlı kayıplar yaşanabilir.Kolay gelsin...[/QUOTE]
[QUOTE=knifefish]Merhaba,tanklar beslenen türlerin doğal ortamlarının birer taklididir!Bu sebeple üç farklı renk ışık yerine daha uygun olan ve doğal ortamlarında ki gibi gün ışığı ışıklandırma kullanman daha uygundur.Gün ışığı dışındaki renkler balıkların renklerinin kararması yada açılması,saklanma eğilimi,üreme gecikmesi,sebepsiz korku gibi bir takım strese girmelerine ve hasta olmalarına sebep olabilir,ve bu sebeplere bağlı kayıplar yaşanabilir.Kolay gelsin...[/QUOTE]
Cevap için tesekkur ederim cok aydınlatıcı olmuş benimde aklımdan beyaz geciyordu ama hani görsellik bakımından gece göze hos gelir diye dusundum ama birde balıkları dusunmek lazım...
Bugun gidip beyaz led alacagım
180/60/60 yeni kurulum
[QUOTE=UğurDoğan]Işığın malawileri etkileyen bir özelliği bulunmamaktadır fakat düz mavi yada beyaz renk tercih etmenizde yarar var ve akvaryumunuzda ışığı hep açık tutmayacağınız için gün içinde 8 saat led aydınlatma yeterli olacaktır ..[/QUOTE]
[QUOTE=UğurDoğan]Işığın malawileri etkileyen bir özelliği bulunmamaktadır fakat düz mavi yada beyaz renk tercih etmenizde yarar var ve akvaryumunuzda ışığı hep açık tutmayacağınız için gün içinde 8 saat led aydınlatma yeterli olacaktır ..[/QUOTE]
Genelde herkez bu sekilde yorum yapti olmadi beyaz almak lazım 

180/60/60 yeni kurulum
180/60/60 akvaryum kurdum sıra ısıklandırmaya geldi led dusunuyorum ciklet turu besliyorum işiğin renginin balıklar uzerınde bi artı eksisi varmı yok sa hepside isikmi ben 3 renkli yananlardan dusunuyorum bi gece baska dier gece baska bi renk gibi mesela balıklara herhangi bi zarari olurmu yoksa tek renkmi kullanmak gerekir ...
180/60/60 akvaryum kurdum sıra ısıklandırmaya geldi led dusunuyorum ciklet turu besliyorum işiğin renginin balıklar uzerınde bi artı eksisi varmı yok sa hepside isikmi ben 3 renkli yananlardan dusunuyorum bi gece baska dier gece baska bi renk gibi mesela balıklara herhangi bi zarari olurmu yoksa tek renkmi kullanmak gerekir ...
Bu arada bugun itibari ile akvaryumu doldurdum yarından sonra iki balık koyarak yolumuza devam edecegim
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.












