ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tolga8995
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2014 14:26
Son Ziyaret:
1 saat 48 dakika önce
Toplam Mesaj:
118 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tolga8995
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bartin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolga ÇELEBİOĞLU
Bitkili Discus
SON 10 MESAJI
Aqua Led Mi Orion Led Mi?
[QUOTE=IgorVladimir][B]Esenlikler.
Bende armatür almadan önce araştırma yaparak OrionLed E serisi 5 sıra Led Aydınlatma 30 cm almaya karar verdim. Zaman ayarlı priz ile günde 8 saat çalışma prensibi ile çalıştırıyordum. İkinci ya da üçüncü gün aydınlatmanın zaman zaman devrede olduğu esnada söndüğünü ve tekrar kendi kendine bir süre sonra devreye girdiğini fark ettim. İrtibata geçtiğim de adaptör kaynaklı olabileceğini söylediler ve üzerindeki adaptörden 1 amper fazla bir adaptör yolladılar. O adaptör ile de aydınlatma devreye girdiği zaman ışığın sürekli yanıp sönmeye başladığını gözlemledim. İrtibata geçtik, armatürü geri yollamamı ve tamir durumu söz konusu ise tamir edeceklerini yoksa yenisini göndereceklerini söylediler. İade kodu ile geri kargoladım. Bir süre sonra ses çıkmayınca kargo takip numarası ile sistemden kontrol ettiğimde marka sahibi kişiye teslim edildiğini ve üzerinden bir süre de geçtiğini fark edince tekrar irtibat kurdum. Kargonun kendilerine teslim edilmediğini ve bu yüzden değişim ya da ücret iade işlemi yapamayacaklarını söylediler. Bende "Sistemde marka sahibi kişiye teslim edildiği gözüküyor. İade kodunu da siz verdiniz, sizin anlaşmış olduğunuz kargo şirketi ve bu durum sizinle kargo şirketi arasında ki bir problem." diye karşılık verdim. Taraflar olarak gerilmeye başlayınca telefonda konuştuğum marka sahibi kişi kesin bir dille ürün göndermeyeceklerini ya da ücret iade etmeyeceklerini söyleyince bende bunun benim için bir problem teşkil etmediğini ve tüketici hakem heyetine gideceğimi nazik(!) bir dil ile kendisine söyleyerek telefon konuşmasını sonlandırdım. Markadan başka bir kişi birkaç saat içinde telefon ile arayarak ürünün kendilerine teslim edilmediğini ancak yine de lütuf(!) etmiş olacaklar ki yeni bir ürün göndereceklerini söyledi. Ürün elime ulaştıktan bir hafta sonra adaptör yandı. Yeni bir adaptör alarak uzun bir süredir sorunsuz kullanıyorum. Sorunsuz kullanma dönemine geçmeden harcanan ve neredeyse bir armatür parası tutan kargo ücreti, çürüyen bitkiler, yanan adaptörün yerine aldığım adaptör parası da yanıma kâr(!) kaldı.[/B][/QUOTE]
Merhabalar, ben de sizin gibi aynı firmadan E serisi 5 sıra 80cm led yaptırdım. Adaptör ve led açma kapama anahtarının kalitesizliği zaten ilk başta anlaşılıyordu. Bir ay içinde açma kapama anahtarı bozuldu ve ledlerde aşırı ısınma meydana geldi. İlerleyen aylarda sizin yaşadığınız durumu yaşamaya başladım ledler yanıp sönmeye, bazen hiç yanmamaya başladı. Adaptör ile ledlerin kablosunu birbirine bağlayan jaklarda temassızlık olduğunu fark ettim. 6 ay içinde de ledler tamamen yandı.
[QUOTE=IgorVladimir][B]Esenlikler.
Bende armatür almadan önce araştırma yaparak OrionLed E serisi 5 sıra Led Aydınlatma 30 cm almaya karar verdim. Zaman ayarlı priz ile günde 8 saat çalışma prensibi ile çalıştırıyordum. İkinci ya da üçüncü gün aydınlatmanın zaman zaman devrede olduğu esnada söndüğünü ve tekrar kendi kendine bir süre sonra devreye girdiğini fark ettim. İrtibata geçtiğim de adaptör kaynaklı olabileceğini söylediler ve üzerindeki adaptörden 1 amper fazla bir adaptör yolladılar. O adaptör ile de aydınlatma devreye girdiği zaman ışığın sürekli yanıp sönmeye başladığını gözlemledim. İrtibata geçtik, armatürü geri yollamamı ve tamir durumu söz konusu ise tamir edeceklerini yoksa yenisini göndereceklerini söylediler. İade kodu ile geri kargoladım. Bir süre sonra ses çıkmayınca kargo takip numarası ile sistemden kontrol ettiğimde marka sahibi kişiye teslim edildiğini ve üzerinden bir süre de geçtiğini fark edince tekrar irtibat kurdum. Kargonun kendilerine teslim edilmediğini ve bu yüzden değişim ya da ücret iade işlemi yapamayacaklarını söylediler. Bende "Sistemde marka sahibi kişiye teslim edildiği gözüküyor. İade kodunu da siz verdiniz, sizin anlaşmış olduğunuz kargo şirketi ve bu durum sizinle kargo şirketi arasında ki bir problem." diye karşılık verdim. Taraflar olarak gerilmeye başlayınca telefonda konuştuğum marka sahibi kişi kesin bir dille ürün göndermeyeceklerini ya da ücret iade etmeyeceklerini söyleyince bende bunun benim için bir problem teşkil etmediğini ve tüketici hakem heyetine gideceğimi nazik(!) bir dil ile kendisine söyleyerek telefon konuşmasını sonlandırdım. Markadan başka bir kişi birkaç saat içinde telefon ile arayarak ürünün kendilerine teslim edilmediğini ancak yine de lütuf(!) etmiş olacaklar ki yeni bir ürün göndereceklerini söyledi. Ürün elime ulaştıktan bir hafta sonra adaptör yandı. Yeni bir adaptör alarak uzun bir süredir sorunsuz kullanıyorum. Sorunsuz kullanma dönemine geçmeden harcanan ve neredeyse bir armatür parası tutan kargo ücreti, çürüyen bitkiler, yanan adaptörün yerine aldığım adaptör parası da yanıma kâr(!) kaldı.[/B][/QUOTE]
Merhabalar, ben de sizin gibi aynı firmadan E serisi 5 sıra 80cm led yaptırdım. Adaptör ve led açma kapama anahtarının kalitesizliği zaten ilk başta anlaşılıyordu. Bir ay içinde açma kapama anahtarı bozuldu ve ledlerde aşırı ısınma meydana geldi. İlerleyen aylarda sizin yaşadığınız durumu yaşamaya başladım ledler yanıp sönmeye, bazen hiç yanmamaya başladı. Adaptör ile ledlerin kablosunu birbirine bağlayan jaklarda temassızlık olduğunu fark ettim. 6 ay içinde de ledler tamamen yandı.
Spiny Eel - Tarak Balığı Hakkında
[QUOTE=EmreCev]Selamlar tam olarak hangi türü düşünüyorsunuz? Peacock ve tire track türlerini yıllarca besledim. Bir tanesi 10 yıldan fazla yaşadı.
Hiçbir şekilde diğer balıklara zarar verdiğini görmedim. En büyük sorun beslenmesi, kuru yem almıyorlar. Canlı yem olarak tubifex yiyorlar, dondurulup kurutulmuş (freeze dried) tubifex yemeye de zamanla alıştılar, ancak elden beslemek lazım, diğer balıklarla yem rekabetine girecek kadar hızlı değiller.
Kumu kazıp altına girerler, bitkiler sağlam köklü ise sorun olmaz ama yeni ekilmiş bitkileri yüzerken bulursunuz:) Kumunuz hafif bir malzeme ise (aktif toprak, kil, ince silis kum vs) kesinlikle darmadağın edeceklerdir. Keskin kenarlı bir kum da (hagen kum gibi) balıklara zararlı olacaktır. Kumunuzun altında toprak tabakası vs. varsa onu da dışarı çıkarırlar.
Ben eski moda dere kumu kullanmıştım, kazmakta sorun yaşamadılar ama ortalığı da fazla dağıtamadılar.
[/QUOTE]
Selam, Bir adet tire track bir adet fire red eklemeyi düşünüyorum. Beslemek sorun değil benim için donmuş kan kurdu ve fd tubifex kullanıyorum zaten. Saklandığı bölgeye uzatabilirim bitki maşasıyla. Zeminde tropica soil powder var ama saklanacağı çok fazla yer de mevcut tam sevdiği gibi. O yüzden kazmayabilir belki kazması çok da önemli değil. Asıl önemli olan büyüyünce neon, kırmızı burun gibi balıklarımı avlamaması. Özellikle fire red cinsinin çok büyüğü söyleniyor.
Aşağıya bıraktığım linkteki baya büyümüş mesela bu boya gelince ne kadar barışçıl olsa da neonlara saldıracağını düşünüyorum ben. Bu boya gelebilirse başka tanka alırım sanırım.
https://youtube.com/shorts/RyR2OlX9lnQ?feature=share
[QUOTE=EmreCev]Selamlar tam olarak hangi türü düşünüyorsunuz? Peacock ve tire track türlerini yıllarca besledim. Bir tanesi 10 yıldan fazla yaşadı.
Hiçbir şekilde diğer balıklara zarar verdiğini görmedim. En büyük sorun beslenmesi, kuru yem almıyorlar. Canlı yem olarak tubifex yiyorlar, dondurulup kurutulmuş (freeze dried) tubifex yemeye de zamanla alıştılar, ancak elden beslemek lazım, diğer balıklarla yem rekabetine girecek kadar hızlı değiller.
Kumu kazıp altına girerler, bitkiler sağlam köklü ise sorun olmaz ama yeni ekilmiş bitkileri yüzerken bulursunuz:) Kumunuz hafif bir malzeme ise (aktif toprak, kil, ince silis kum vs) kesinlikle darmadağın edeceklerdir. Keskin kenarlı bir kum da (hagen kum gibi) balıklara zararlı olacaktır. Kumunuzun altında toprak tabakası vs. varsa onu da dışarı çıkarırlar.
Ben eski moda dere kumu kullanmıştım, kazmakta sorun yaşamadılar ama ortalığı da fazla dağıtamadılar.
[/QUOTE]
Selam, Bir adet tire track bir adet fire red eklemeyi düşünüyorum. Beslemek sorun değil benim için donmuş kan kurdu ve fd tubifex kullanıyorum zaten. Saklandığı bölgeye uzatabilirim bitki maşasıyla. Zeminde tropica soil powder var ama saklanacağı çok fazla yer de mevcut tam sevdiği gibi. O yüzden kazmayabilir belki kazması çok da önemli değil. Asıl önemli olan büyüyünce neon, kırmızı burun gibi balıklarımı avlamaması. Özellikle fire red cinsinin çok büyüğü söyleniyor.
Aşağıya bıraktığım linkteki baya büyümüş mesela bu boya gelince ne kadar barışçıl olsa da neonlara saldıracağını düşünüyorum ben. Bu boya gelebilirse başka tanka alırım sanırım.
https://youtube.com/shorts/RyR2OlX9lnQ?feature=share
Macrognathus Aculeatus Sorusu
Bu balık bitkili tankta neon, rasbora gibi balıklarla bakılabilir mi yoksa büyünce onları avlamaya mı başlar?
Bu balık bitkili tankta neon, rasbora gibi balıklarla bakılabilir mi yoksa büyünce onları avlamaya mı başlar?
Spiny Eel - Tarak Balığı Hakkında
Bitkili tankıma tarak balığı eklemek istiyorum, eklemek istediğim canlı 2 adet 8-9 cm boylarında. Bu canlı hakkında çok fazla bilgiye ve besleyen kişiye rastlayamadım o yüzden besleyen arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
Öncelikle 40 cm e kadar büyüyebildiği yazıyor, tankımda yer sıkıntısı yok hacim uygun bu sorun değil. Genelde saklanıp gece aktif olduğu ve çok barışçıl bir balık olduğu belirtilmiş ama aynı zamanda avcı, etçil ve canlı yem tercih eden bir balık olduğu da belirtilmiş. Benim asıl merak ettiğim biraz büyüyünce neon tetralarımı avlamaya ve diğer balıklara saldırmaya başlar mı? Neon ve kırmızı burun tetra ile sorunsuz beslediğini belirtenler de olmuş, yabancı hobicilerin taklarında da neon gibi balıklarla besleyenler gördüm. [EDIT]Tolga8995,2023-07-26 19:10:25[/EDIT]
Bitkili tankıma tarak balığı eklemek istiyorum, eklemek istediğim canlı 2 adet 8-9 cm boylarında. Bu canlı hakkında çok fazla bilgiye ve besleyen kişiye rastlayamadım o yüzden besleyen arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
Öncelikle 40 cm e kadar büyüyebildiği yazıyor, tankımda yer sıkıntısı yok hacim uygun bu sorun değil. Genelde saklanıp gece aktif olduğu ve çok barışçıl bir balık olduğu belirtilmiş ama aynı zamanda avcı, etçil ve canlı yem tercih eden bir balık olduğu da belirtilmiş. Benim asıl merak ettiğim biraz büyüyünce neon tetralarımı avlamaya ve diğer balıklara saldırmaya başlar mı? Neon ve kırmızı burun tetra ile sorunsuz beslediğini belirtenler de olmuş, yabancı hobicilerin taklarında da neon gibi balıklarla besleyenler gördüm. [EDIT]Tolga8995,2023-07-26 19:10:25[/EDIT]
Aquael Flow Heater Isıtıcı
Yüksek debili dış filtrelerde sorun olacağını düşünmüyorum.
Yüksek debili dış filtrelerde sorun olacağını düşünmüyorum.
Aquael Flow Heater Isıtıcı
[QUOTE=haig]
Merhaba bende bu ısıtıcı dan düşünüyorum siz bir cevap bulabildinizmi veya kullaniyormusunuz?[/QUOTE][QUOTE=haig]
Merhaba bende bu ısıtıcı dan düşünüyorum siz bir cevap bulabildinizmi veya kullaniyormusunuz?[/QUOTE]
Henüz bulamadım ama UV Filtre kullanıyorum bu ısıtıcı da onunla aynı şekilde dış filtreye bağlanıyor. Sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Aldığımda tecrübelerimi paylaşırım.
[QUOTE=haig]
Merhaba bende bu ısıtıcı dan düşünüyorum siz bir cevap bulabildinizmi veya kullaniyormusunuz?[/QUOTE][QUOTE=haig]
Merhaba bende bu ısıtıcı dan düşünüyorum siz bir cevap bulabildinizmi veya kullaniyormusunuz?[/QUOTE]
Henüz bulamadım ama UV Filtre kullanıyorum bu ısıtıcı da onunla aynı şekilde dış filtreye bağlanıyor. Sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Aldığımda tecrübelerimi paylaşırım.
Aquael Flow Heater Isıtıcı
Merhabalar, Aquael Flow Heater 300w ısıtıcı almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar varsa nasıl bir üründür, tavsiye eder misiniz? Sizce artıları ve eksileri nelerdir?
Teşekkürler.
Ürün Linki:
https://www.atakanpetshop.com/aquael-flow-heater-akilli-akvaryum-isiticisi-300w.html
Merhabalar, Aquael Flow Heater 300w ısıtıcı almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar varsa nasıl bir üründür, tavsiye eder misiniz? Sizce artıları ve eksileri nelerdir?
Teşekkürler.
Ürün Linki:
https://www.atakanpetshop.com/aquael-flow-heater-akilli-akvaryum-isiticisi-300w.html
Makrakanta Ve Helena
Merhabalar, 540 litrelik tankıma adi salyangoz sorunundan dolayı 40 adet helena salyangoz atmıştım. Kısa sürede adi salyangozları temizlediler. Hobiyi bırakan bir arkadaşım 6 adet makrakantasını bana vermek istiyor. Birçok yerde araştırmama rağmen net bir cevap bulamadım, salyangoz canavarı diye anılan makrakanta helenaları da yer mi?
Bu konuda tecrübelerini paylaşacak olan forum üyelerine şimdiden teşekkür ediyorum.
Merhabalar, 540 litrelik tankıma adi salyangoz sorunundan dolayı 40 adet helena salyangoz atmıştım. Kısa sürede adi salyangozları temizlediler. Hobiyi bırakan bir arkadaşım 6 adet makrakantasını bana vermek istiyor. Birçok yerde araştırmama rağmen net bir cevap bulamadım, salyangoz canavarı diye anılan makrakanta helenaları da yer mi?
Bu konuda tecrübelerini paylaşacak olan forum üyelerine şimdiden teşekkür ediyorum.
Jbl Mi Eheim Mi?
[QUOTE=mehmetaydin]Tolga Bey merhaba.Eheim 2217 02 kullandım.240 litrede şahane iş gördü ve ses seviyesi çok düşüktü.Debisinde azalma çok az oluyordu.300 litrede eğer canlı yükünüz fazla olmayacaksa ekstra bir iç filtre desteği ile güzel seçenek olur.Aksi takdirde yeterli olmayacaktır.Jbl ise debi konusunda en sorunlu marka denilebilir.Kullananların çoğu bu durumdan şikayetçi.Önerim ya Eheim 2217 02 + iç filtre ya da daha yüksek debili bir seçenek.Mesela Fluval 406 tadından yenmez. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Fluval 406 bütçemi biraz aşıyor ama değerlendireceğim. İç filtre olarak Eheim Biopower 240 kullanmayı düşünüyorum.
[QUOTE=mehmetaydin]Tolga Bey merhaba.Eheim 2217 02 kullandım.240 litrede şahane iş gördü ve ses seviyesi çok düşüktü.Debisinde azalma çok az oluyordu.300 litrede eğer canlı yükünüz fazla olmayacaksa ekstra bir iç filtre desteği ile güzel seçenek olur.Aksi takdirde yeterli olmayacaktır.Jbl ise debi konusunda en sorunlu marka denilebilir.Kullananların çoğu bu durumdan şikayetçi.Önerim ya Eheim 2217 02 + iç filtre ya da daha yüksek debili bir seçenek.Mesela Fluval 406 tadından yenmez. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Fluval 406 bütçemi biraz aşıyor ama değerlendireceğim. İç filtre olarak Eheim Biopower 240 kullanmayı düşünüyorum.
Jbl Mi Eheim Mi?
Merhabalar,
Yeni kurmaya karar verdiğim 300 litrelik akvaryum için dış filtre almam gerekiyor. Araştırmalarım sonucu üç model arasında kaldım. Yardımlarınızı bekliyorum.
1- Eheim Classic 600 2217-01
https://www.hepsiburada.com/eheim-classic-600-2217-01-dis-filtre-pm-ptana1052217010
2- Eheim 2426 Experience 350
http://www.akvaryem.com.tr/Eheim-2426-Experience350-Dis-Filtre,PR-2070.html
3- JBL E901 Greenline
https://www.ozelyem.com/jbl-cp-e901-greenline-akvaryum-dis-filtre-900-lh
İkiside kendini kanıtlamış markalar, öncelikle birinci ve ikinci filtre arasında belirgin bir fark göremiyorum sizce hangisi tercih edilebilir? Birinci ürün boş olarak geliyormuş o bir dezavantaj benim için. Birde yine birinci ürünün 2217-02 modeli var sanırım o daha yeni bir model. Kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Birde JBL var ki beni çok çeken bir ürün, debisi diğer iki filtreye göre az olsada onlardan aşağı kalacağını sanmıyorum. Ayrıca JBL dış filtrelerin son zamanlarda Eheim'den daha önde olduğunu söyleyenler de var. Diğer bir konuda 2217 modeli 20W, 2426 modeli 24W, JBL ise 11W enerji tüketiyor buda önemli bir husus.
İki markanın da dış filtresini kullanmış olanlar varsa artıları ve eksileriyle hangi modeli önerirsiniz? [EDIT]Tolga8995,2019-05-02 21:57:28[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni kurmaya karar verdiğim 300 litrelik akvaryum için dış filtre almam gerekiyor. Araştırmalarım sonucu üç model arasında kaldım. Yardımlarınızı bekliyorum.
1- Eheim Classic 600 2217-01
https://www.hepsiburada.com/eheim-classic-600-2217-01-dis-filtre-pm-ptana1052217010
2- Eheim 2426 Experience 350
http://www.akvaryem.com.tr/Eheim-2426-Experience350-Dis-Filtre,PR-2070.html
3- JBL E901 Greenline
https://www.ozelyem.com/jbl-cp-e901-greenline-akvaryum-dis-filtre-900-lh
İkiside kendini kanıtlamış markalar, öncelikle birinci ve ikinci filtre arasında belirgin bir fark göremiyorum sizce hangisi tercih edilebilir? Birinci ürün boş olarak geliyormuş o bir dezavantaj benim için. Birde yine birinci ürünün 2217-02 modeli var sanırım o daha yeni bir model. Kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Birde JBL var ki beni çok çeken bir ürün, debisi diğer iki filtreye göre az olsada onlardan aşağı kalacağını sanmıyorum. Ayrıca JBL dış filtrelerin son zamanlarda Eheim'den daha önde olduğunu söyleyenler de var. Diğer bir konuda 2217 modeli 20W, 2426 modeli 24W, JBL ise 11W enerji tüketiyor buda önemli bir husus.
İki markanın da dış filtresini kullanmış olanlar varsa artıları ve eksileriyle hangi modeli önerirsiniz? [EDIT]Tolga8995,2019-05-02 21:57:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
