ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
grafiker55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2014 14:37
Son Ziyaret:
08 Nisan 2018 04:37
Toplam Mesaj:
99 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Abdulkadir ÖZKARLIKLI
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

200 LT Karma Bitkili,57 LT Cichled, 60 Litre Bitkili Canlı Doğuran, 60 Litre Japon Balığı
SON 10 MESAJI
150x60x50 Işıklandırma Seçimim Ne Olmalı :)
6 adet t5 54w ts hazı takıcak yerim var balastlar hazır. Tek eksk florasanlar slyvania kullancağım fakat kaçını grolux kaçını aquastar takmalıyım. Ayrıca coralstar diye birşey daha var o ne işe yarar. Seçimim kesinlikle slyvania olacak daha önce kullandım hiç sıkıntım yoktu ama uzun ara verince unuttum neyi ne yapıyorduk. Bilgilendirirseniz sevinirim. 2 grolux 4 aquastar diye hatırlıyorum ama sizlere sormadan hata yapmak istemedim. yüklü bitki yok sadece şuanda baya yayılmış vaziyette olan glossostigmalarım var. Tabi tohum olarak diktim adı glossostigma kendi ne belli değil zeytin yapraklı birşey oldular başka birşey yok akvarumda. deneme aşamasında 6 tanede tetra neon var
6 adet t5 54w ts hazı takıcak yerim var balastlar hazır. Tek eksk florasanlar slyvania kullancağım fakat kaçını grolux kaçını aquastar takmalıyım. Ayrıca coralstar diye birşey daha var o ne işe yarar. Seçimim kesinlikle slyvania olacak daha önce kullandım hiç sıkıntım yoktu ama uzun ara verince unuttum neyi ne yapıyorduk. Bilgilendirirseniz sevinirim. 2 grolux 4 aquastar diye hatırlıyorum ama sizlere sormadan hata yapmak istemedim. yüklü bitki yok sadece şuanda baya yayılmış vaziyette olan glossostigmalarım var. Tabi tohum olarak diktim adı glossostigma kendi ne belli değil zeytin yapraklı birşey oldular başka birşey yok akvarumda. deneme aşamasında 6 tanede tetra neon var
Bitkili Akvaryum Power Led
Usta bunlar ufacık mercekli ledler yeterli olup olmamasında profesyonel arkadaşlar yardımcı olaunlar da şöyle birşey var bunlar misket çapında ledler bunların yerine daha güzel power ledler var çubuk şeklinde ben şuan tohumdan yetiştirdiğim için yeterli oluyor ama benim akvaryum 500 lt [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180619021.jpg[/IMG]
Usta bunlar ufacık mercekli ledler yeterli olup olmamasında profesyonel arkadaşlar yardımcı olaunlar da şöyle birşey var bunlar misket çapında ledler bunların yerine daha güzel power ledler var çubuk şeklinde ben şuan tohumdan yetiştirdiğim için yeterli oluyor ama benim akvaryum 500 lt [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180619021.jpg[/IMG]
Tohumdan Bitki Denemesi
Daha önce bir kaç konuyu buradan inceledim tohumların karasal tohum olduğu 4 aydan fazla yaşamadığı vs. Denemeden kanaat getiremedim bir türlü ve hep tohumdan yetiştirme merakım olduğu için marka vermiyorum fakat bilinen bir markanın tohumlarını kullandım özelliklede karasal diye şikayette bulunulan tohum markası. Tabi ki kasıtlı almadım başka markanın ürününü bulamadığım için o marka tohumu aldım paketin üzerinde 3 ila 7 gün içerisinde çıktığı yazıyordu. 7. Güne kadar hiç bir belirti yoktu tohumlar hala tohumdu akvaryumum bitkili akvaryum için biraz büyük ve forumda başarısızlıklarla dolu baya riskli bir deneme. 8. Gün ufak filizlenmeler gördüm 10. Günde ise bir hayli belirginleştiler glossostigma diye bildiğim ve parvula diye bildiğim 2 tohum çeşidi serptim. Tepelere glosso düzlüklerede parvula tohumu diktim parvulalar 8. ve 9. Güne kadar herhangi bir belirtide davranmadılar taaki 10. Güne kadar. Bu kadar detaylı anlatıyorum çünkü araştırdığımda bu kadar açık vir yazı göremedim. Glossostigmaların glossostigma olmadığına dair forumda yazılar vardı bizde deneyip göreceğiz. Nasıl çimlendirdiğime gelirsek sadece hagen kumu üzerine suda vs bekletmeden direk paketinden çıkarıp direk kumun üzerine serpiştirdim. Daha sonra spreyle sürekli suladım günde 5-6 kez. Bitkilerin yeşillikleri görünene kadar hiç bir ışık vs vermedim. İlk 6 gün spreyleyip streç filim ile alvaryumun üstünü komple kapattım. 6. Günde küfe benzer pamuk pamuk nesneler görünce üstünün yarısını açtım pamukçuklar kayboldu. Bu arada sprey suyun içine çok az miktarda sıvı gübre ekledim. Şuan ki sonuç pek fena durmasada ilgisini çekenler takip sürecinde kalabilir gün gün fotoğraf eklenecektir.[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180608521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180608241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180607321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180607091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180604271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180605561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180603131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180603461.jpg[/IMG][EDIT]grafiker55,2018-02-16 06:11:20[/EDIT]
11. Gün[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180343271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180343581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180344301.jpg[/IMG]
Daha önce bir kaç konuyu buradan inceledim tohumların karasal tohum olduğu 4 aydan fazla yaşamadığı vs. Denemeden kanaat getiremedim bir türlü ve hep tohumdan yetiştirme merakım olduğu için marka vermiyorum fakat bilinen bir markanın tohumlarını kullandım özelliklede karasal diye şikayette bulunulan tohum markası. Tabi ki kasıtlı almadım başka markanın ürününü bulamadığım için o marka tohumu aldım paketin üzerinde 3 ila 7 gün içerisinde çıktığı yazıyordu. 7. Güne kadar hiç bir belirti yoktu tohumlar hala tohumdu akvaryumum bitkili akvaryum için biraz büyük ve forumda başarısızlıklarla dolu baya riskli bir deneme. 8. Gün ufak filizlenmeler gördüm 10. Günde ise bir hayli belirginleştiler glossostigma diye bildiğim ve parvula diye bildiğim 2 tohum çeşidi serptim. Tepelere glosso düzlüklerede parvula tohumu diktim parvulalar 8. ve 9. Güne kadar herhangi bir belirtide davranmadılar taaki 10. Güne kadar. Bu kadar detaylı anlatıyorum çünkü araştırdığımda bu kadar açık vir yazı göremedim. Glossostigmaların glossostigma olmadığına dair forumda yazılar vardı bizde deneyip göreceğiz. Nasıl çimlendirdiğime gelirsek sadece hagen kumu üzerine suda vs bekletmeden direk paketinden çıkarıp direk kumun üzerine serpiştirdim. Daha sonra spreyle sürekli suladım günde 5-6 kez. Bitkilerin yeşillikleri görünene kadar hiç bir ışık vs vermedim. İlk 6 gün spreyleyip streç filim ile alvaryumun üstünü komple kapattım. 6. Günde küfe benzer pamuk pamuk nesneler görünce üstünün yarısını açtım pamukçuklar kayboldu. Bu arada sprey suyun içine çok az miktarda sıvı gübre ekledim. Şuan ki sonuç pek fena durmasada ilgisini çekenler takip sürecinde kalabilir gün gün fotoğraf eklenecektir.[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180608521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180608241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180607321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180607091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180604271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180605561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180603131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/160220180603461.jpg[/IMG][EDIT]grafiker55,2018-02-16 06:11:20[/EDIT]
11. Gün[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180343271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180343581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158766/170220180344301.jpg[/IMG]
10 TL'ye CO2 Tüp !
Arkadaşlar bu tüpten bende de var birinden satın aldım fakat tüp 1 gün sonra boşaldı anadolu yakasında nerde değiştirebiliriz kartalda efes bayisi varmış depo gibi biryer varmış orda değiştiriliyor dediler ama hiç bilgim yok anadolu yakasında değişim yada dolum yapan yer oldu mu? Tüpü al bırak uğraşacak vaktim yok direk değişim yapacak yer bileniniz var mı?
Arkadaşlar bu tüpten bende de var birinden satın aldım fakat tüp 1 gün sonra boşaldı anadolu yakasında nerde değiştirebiliriz kartalda efes bayisi varmış depo gibi biryer varmış orda değiştiriliyor dediler ama hiç bilgim yok anadolu yakasında değişim yada dolum yapan yer oldu mu? Tüpü al bırak uğraşacak vaktim yok direk değişim yapacak yer bileniniz var mı?
Glossolarim neden bu halde? (resimli)
Tamam deneyecegim isigi 5 saate cekip
Tamam deneyecegim isigi 5 saate cekip
Turuncu Lepistes Yavrusu (fotografli)
Bir tane vardi ama onun kuyruklarinda az bise turunculuk vardi
Bir tane vardi ama onun kuyruklarinda az bise turunculuk vardi
Glossolarim neden bu halde? (resimli)
Mayali sistem ile co2 veriyorum saniyede 1 kabarcik kadar akvaryumumun yuksekligi 45 boyu 60 eni 35 ısıklandirma olarak 24w slvania grolux bir adette slvania 24 W aquastar isiklandirma 8 saat sabit acik. Sivi gubre kullaniyorum reeflower markasi birde exel carbon kullaniyorum exeli haftada 5 ml su degisimine gore gubremide su degisimine oranla 3/5 ml haftada olacak sekilde veriyorum. Suyumu haftada 4/1 degisiyorum. Ilk diktigimde akvaryumum yeni kurulmustu cok hizli cok saglikli buyuduler sonra bu hale geldiler uzerlerinde sakal yosun ve yesil yosunlar var nedir sebebi? [URL=#]
</a>grafiker55 2014-06-03 15:37:09
Mayali sistem ile co2 veriyorum saniyede 1 kabarcik kadar akvaryumumun yuksekligi 45 boyu 60 eni 35 ısıklandirma olarak 24w slvania grolux bir adette slvania 24 W aquastar isiklandirma 8 saat sabit acik. Sivi gubre kullaniyorum reeflower markasi birde exel carbon kullaniyorum exeli haftada 5 ml su degisimine gore gubremide su degisimine oranla 3/5 ml haftada olacak sekilde veriyorum. Suyumu haftada 4/1 degisiyorum. Ilk diktigimde akvaryumum yeni kurulmustu cok hizli cok saglikli buyuduler sonra bu hale geldiler uzerlerinde sakal yosun ve yesil yosunlar var nedir sebebi? [URL=#]
</a>Turuncu Lepistes Yavrusu (fotografli)
Benim lepistesim yavruladi annesi bildigimiz klasik gri siyah noktali kuyrugu olan bir balikti. Fakat tum yavrular gri dogdu 4 tanesi neden turuncu. Akvaryumumda platide vardi. Ama bunlari yavrulukta lepistes dogurdu. Plati yavrulari degiller. Fakat bunlar buyuyunce nasil bir cins olacak onu merak ettim. Link atabilir misiniz? Cinsinin adi ne oluyor?

grafiker55 2014-06-03 15:21:36
Benim lepistesim yavruladi annesi bildigimiz klasik gri siyah noktali kuyrugu olan bir balikti. Fakat tum yavrular gri dogdu 4 tanesi neden turuncu. Akvaryumumda platide vardi. Ama bunlari yavrulukta lepistes dogurdu. Plati yavrulari degiller. Fakat bunlar buyuyunce nasil bir cins olacak onu merak ettim. Link atabilir misiniz? Cinsinin adi ne oluyor?

Turuncu Lepistes Yavrusu (fotografli)
Benim lepistesim yavruladi annesi bildigimiz klasik gri siyah noktali kuyrugu olan bir balikti. Fakat tum yavrular gri dogdu 4 tanesi neden turuncu. Akvaryumumda platide vardi. Ama bunlari yavrulukta lepistes dogurdu. Plati yavrulari degiller. Fakat bunlar buyuyunce nasil bir cins olacak onu merak ettim. Link atabilir misiniz? Cinsinin adi ne oluyor?
http://i.hizliresim.com/JLBRyo.jpg
Benim lepistesim yavruladi annesi bildigimiz klasik gri siyah noktali kuyrugu olan bir balikti. Fakat tum yavrular gri dogdu 4 tanesi neden turuncu. Akvaryumumda platide vardi. Ama bunlari yavrulukta lepistes dogurdu. Plati yavrulari degiller. Fakat bunlar buyuyunce nasil bir cins olacak onu merak ettim. Link atabilir misiniz? Cinsinin adi ne oluyor?
http://i.hizliresim.com/JLBRyo.jpg
Nano akvaryum bitki seçimi
[QUOTE=Utik] [QUOTE=Rıza Sırman] Bitkisatisii isimli kullanıcıdan alışveriş yapmanızı tavsiye etmem. İki defa alışveriş yaptım. İkisinde de bitkilerin yarısı çürük çarık geldi.
Ozaman bitkiyi görerek veya forumdaki üyelerden almaya çalışıcam.Cubanın görüntüsü hoşuma gidiyor ama bildiğim kadarıyla tecrübe gerektiriyor.iIşık konusundada 40 watt fazla olucaksa daha küçük ampul takabilirim.
[/QUOTE] bitkisatisindan almadim ben orada bir kullanici var sen parvula glosso akvaryum forum yaz en ustte cikiyor zaten 50 krs filan satiyor glossonun kokunu ama hediye olarakta baya veriyor.
[QUOTE=Utik] [QUOTE=Rıza Sırman] Bitkisatisii isimli kullanıcıdan alışveriş yapmanızı tavsiye etmem. İki defa alışveriş yaptım. İkisinde de bitkilerin yarısı çürük çarık geldi.
Zemin bitkisi olarak yeterli ışık altında hemiantus cuba da çok güzel durur. Hem de zeminden yüksekliği azdır.
[/QUOTE] Ozaman bitkiyi görerek veya forumdaki üyelerden almaya çalışıcam.Cubanın görüntüsü hoşuma gidiyor ama bildiğim kadarıyla tecrübe gerektiriyor.iIşık konusundada 40 watt fazla olucaksa daha küçük ampul takabilirim.
[/QUOTE] bitkisatisindan almadim ben orada bir kullanici var sen parvula glosso akvaryum forum yaz en ustte cikiyor zaten 50 krs filan satiyor glossonun kokunu ama hediye olarakta baya veriyor.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
