ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
milliturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2014 18:32
Son Ziyaret:
10 Şubat 2024 16:37
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdal Mustafa
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1985
Yaş:
40
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bloat Başlangıcı Olabilir Mi
Arkadaşlar merhaba,
Akvaryum 500 lt ve 4E 25D F0 ilangi yellow balıklarım var.
Mercan kumu kullanıyorum. Ph 8,3 - 8,4 arasında.
Haftalık su değişim yapıyorum(1/4). Tetra 1200 dış filtre kullanıyorum.
Sıcaklık 26-27 C .
Yavru almam da bi sıkıntı yok. Şu an bile ağzı dolu dişiler var.[;)]
Balığın yem yemede bir sıkıntısı yok, hareketli ve titremeler bile var. karnın ortası değilde sadece alt bölümü şişkin.
Bu açıklamalar doğrultusunda resimdeki balık bloat başlangıcı mı yada rahatsızlığı nedir? [:?][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161631011.jpg[/IMG]
Sizce ne yapmam gerekir.Cevaplar için şimdiden teşekkürler. [:)]
Herkese sağlıklı hobiler [:3]
Arkadaşlar merhaba,
Akvaryum 500 lt ve 4E 25D F0 ilangi yellow balıklarım var.
Mercan kumu kullanıyorum. Ph 8,3 - 8,4 arasında.
Haftalık su değişim yapıyorum(1/4). Tetra 1200 dış filtre kullanıyorum.
Sıcaklık 26-27 C .
Yavru almam da bi sıkıntı yok. Şu an bile ağzı dolu dişiler var.[;)]
Balığın yem yemede bir sıkıntısı yok, hareketli ve titremeler bile var. karnın ortası değilde sadece alt bölümü şişkin.
Bu açıklamalar doğrultusunda resimdeki balık bloat başlangıcı mı yada rahatsızlığı nedir? [:?][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161631011.jpg[/IMG]
Sizce ne yapmam gerekir.Cevaplar için şimdiden teşekkürler. [:)]
Herkese sağlıklı hobiler [:3]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
[QUOTE=renoibo]Akvaryuma tuz ihtiyacı olarak hangi amaçla ekleme yapmaktasınız?[/QUOTE]
Ben epsom tuzunu tropheuslarda kabızlığı ve şişkinliği azaltma olarak kullanıyorum. Bir nevi müshil yani.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/epsom_tuzu__magnezyum_sulfat__k463652_sn2.asp[/URL] burdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar var.[EDIT]milliturk,2016-06-06 16:34:44[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]Akvaryuma tuz ihtiyacı olarak hangi amaçla ekleme yapmaktasınız?[/QUOTE]
Ben epsom tuzunu tropheuslarda kabızlığı ve şişkinliği azaltma olarak kullanıyorum. Bir nevi müshil yani.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/epsom_tuzu__magnezyum_sulfat__k463652_sn2.asp[/URL] burdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar var.[EDIT]milliturk,2016-06-06 16:34:44[/EDIT]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
[QUOTE=eseruyar]Bende araştırmıştım iki türü vardı biri ingiltere den çıkartılan pahalı biraz zayıflamak için kullanılıyor içilebilen epsom tuzuymuş diğeride kimyacıların yaptığı ucuz olan akvaryumda kullanılabilir deniyordu aldım uzun süredir kullanıyorum. içeriğindeki maddelerin miktar olarak ufak farklılıklar vardı .
Eczanelerde saatılıyor markalı olanları kullanın deniliyor riske atmak istemezseniz[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bende biraz daha araştırma yaparak Toros Tarımla görüşütüm. Onlarda sağolsunlar yakından ilgi gösterdiler ve bana bunun gübre olarak kullanıldığı ve insan ve hayvan sağlığında sıkıntı olacağını söylediler. Bende iade ettim. Yani arkadaşalar her magnezyum sülfat akvaryuma olmuyor [:cik:] epsom tuzu olacak ve tıbbi açıdan kullanılabilir olanından alacağız. [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=eseruyar]Bende araştırmıştım iki türü vardı biri ingiltere den çıkartılan pahalı biraz zayıflamak için kullanılıyor içilebilen epsom tuzuymuş diğeride kimyacıların yaptığı ucuz olan akvaryumda kullanılabilir deniyordu aldım uzun süredir kullanıyorum. içeriğindeki maddelerin miktar olarak ufak farklılıklar vardı .
Eczanelerde saatılıyor markalı olanları kullanın deniliyor riske atmak istemezseniz[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bende biraz daha araştırma yaparak Toros Tarımla görüşütüm. Onlarda sağolsunlar yakından ilgi gösterdiler ve bana bunun gübre olarak kullanıldığı ve insan ve hayvan sağlığında sıkıntı olacağını söylediler. Bende iade ettim. Yani arkadaşalar her magnezyum sülfat akvaryuma olmuyor [:cik:] epsom tuzu olacak ve tıbbi açıdan kullanılabilir olanından alacağız. [:iyi:][:iyi:]
Çok Watt Kısa Isıtma Mı, Az Watt Uzun Isıtma Mı?
[QUOTE=MaviYesil]Bu ısıtıcılarda rezistans magnezyum oksit ve nikel alaşımlı bakırdan yapılıyor. Su içinde ısındığında bu maddeleri sürekli olarak suya salıyor. Balıklarda kısırlık ve üreme problemlerine, omurgasızlarda ölümlere sebep oluyor.
Yıllar önce dinlendirme varilindeki suyu ısıtma amacıyla kullanmıştım. Kullandığım süre zarfında canlı doğuranlardan dahi yavru alamadım. Biraz araştırınca kaldırıp çöpe attım.[/QUOTE]
Bütün bilgiler için teşekkür ediyorum.Ama MaviYesil hocanın bu anlatımı tamamen vazgeçirdi beni. ısıtıcıyı termostata bağladım tam olarak istediğim ısıda tutuyor [;)]
[QUOTE=sinanistanbul]
Bu ısıtıcıya dokunan balıklar yanıp yaralanabilir.
Emko termostat rölesi 2000 watt yükü kaldıramayabilir.
Önerim 500 litre akvaryum için 2 adet 300watt kaliteli ısıtıcı kullanmanızdır.
İyi marka ısıtıcılarda litre başına 1 watt, çin malı ısıtıcılarda litre başına 1.3 - 1.4 watt uygundur.
[/QUOTE]
Çok soğuklarda 2 ısıtıcı kullanıyorum. Problem çözülüyor. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][;)]
[QUOTE=MaviYesil]Bu ısıtıcılarda rezistans magnezyum oksit ve nikel alaşımlı bakırdan yapılıyor. Su içinde ısındığında bu maddeleri sürekli olarak suya salıyor. Balıklarda kısırlık ve üreme problemlerine, omurgasızlarda ölümlere sebep oluyor.
Yıllar önce dinlendirme varilindeki suyu ısıtma amacıyla kullanmıştım. Kullandığım süre zarfında canlı doğuranlardan dahi yavru alamadım. Biraz araştırınca kaldırıp çöpe attım.[/QUOTE]
Bütün bilgiler için teşekkür ediyorum.Ama MaviYesil hocanın bu anlatımı tamamen vazgeçirdi beni. ısıtıcıyı termostata bağladım tam olarak istediğim ısıda tutuyor [;)]
[QUOTE=sinanistanbul]
Bu ısıtıcıya dokunan balıklar yanıp yaralanabilir.
Emko termostat rölesi 2000 watt yükü kaldıramayabilir.
Önerim 500 litre akvaryum için 2 adet 300watt kaliteli ısıtıcı kullanmanızdır.
İyi marka ısıtıcılarda litre başına 1 watt, çin malı ısıtıcılarda litre başına 1.3 - 1.4 watt uygundur.
[/QUOTE]
Çok soğuklarda 2 ısıtıcı kullanıyorum. Problem çözülüyor. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][;)]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Bi arkadaşımdan Epsom tuzu diye birşey duydum. Epsom Tuzunu araştırdım internette doğal bir tuz falan diye, akvaryum ve balıklar şöyle böyle yararları var.Fiyat araştırması yaptım. Sonuçlar şöyle:
Aktarlarda 200 gr :45 tl
İnternette:
1kg:30 tl
1kg:20 tl
1kg:17 tl
1kg:15tl
1kg:10 tl
700gr: 10 tl
25 kg çuvalına 95 tl
Biraz daha derinlemesine gidip bu işin kimyasına bakmaya karar verdim. Araştırınca epsom tuzu "Magnezyum Sülfat" olduğunu anladım.
[B]Kimyasal formülüde: MgSO4 7H2O[/B] çıktı.
[IMG]http://i.hizliresim.com/JARo65.jpg[/IMG]
Bende biraz daha derine inincede "magnezyum sülfat"ın tarımda da kullanıldığını öğrendim. Bayi arkadaşımı aradım. var dedi ve 25 kg çuvalı 50 TL dedi.
[B]Onu da inceleyince formülü MgSO4 7H2O[/B] çıktı. Yani kimyasal olarak formülleri aynı ve kg mı 2 tl.ye geliyor
[IMG]http://i.hizliresim.com/A74RgB.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/4r7B87.jpg[/IMG]
Çuvalın üzerinde:
Suda çözünür magnezyum oksit (MgO): %15
Suda çözünür kükürt trioksit (SO4) : %28 yazıyor.
Şimdi soruma geliyorum. Epsom tuzu doğal olarak elde edilirken, benim bayiden aldığım magnezyum sülfatın nasıl elde edildiği hakkında bir fikrim yok. bayi arkadaşım buda saf dedi ama sonuçta gübre olarak kullanıldığı için emin olamadım.
Ben bu magnezyum sülfatı akvaryumda kullanabilir miyim? Sizce arada bir fark var mı?
Kimya bilgisi olan arkadaşlardan daha geniş bi açıklama yapabilirler mi?
Herkese sağlıklı balıklar
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Bi arkadaşımdan Epsom tuzu diye birşey duydum. Epsom Tuzunu araştırdım internette doğal bir tuz falan diye, akvaryum ve balıklar şöyle böyle yararları var.Fiyat araştırması yaptım. Sonuçlar şöyle:
Aktarlarda 200 gr :45 tl
İnternette:
1kg:30 tl
1kg:20 tl
1kg:17 tl
1kg:15tl
1kg:10 tl
700gr: 10 tl
25 kg çuvalına 95 tl
Biraz daha derinlemesine gidip bu işin kimyasına bakmaya karar verdim. Araştırınca epsom tuzu "Magnezyum Sülfat" olduğunu anladım.
[B]Kimyasal formülüde: MgSO4 7H2O[/B] çıktı.
[IMG]http://i.hizliresim.com/JARo65.jpg[/IMG]
Bende biraz daha derine inincede "magnezyum sülfat"ın tarımda da kullanıldığını öğrendim. Bayi arkadaşımı aradım. var dedi ve 25 kg çuvalı 50 TL dedi.
[B]Onu da inceleyince formülü MgSO4 7H2O[/B] çıktı. Yani kimyasal olarak formülleri aynı ve kg mı 2 tl.ye geliyor
[IMG]http://i.hizliresim.com/A74RgB.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/4r7B87.jpg[/IMG]
Çuvalın üzerinde:
Suda çözünür magnezyum oksit (MgO): %15
Suda çözünür kükürt trioksit (SO4) : %28 yazıyor.
Şimdi soruma geliyorum. Epsom tuzu doğal olarak elde edilirken, benim bayiden aldığım magnezyum sülfatın nasıl elde edildiği hakkında bir fikrim yok. bayi arkadaşım buda saf dedi ama sonuçta gübre olarak kullanıldığı için emin olamadım.
Ben bu magnezyum sülfatı akvaryumda kullanabilir miyim? Sizce arada bir fark var mı?
Kimya bilgisi olan arkadaşlardan daha geniş bi açıklama yapabilirler mi?
Herkese sağlıklı balıklar
Çok Watt Kısa Isıtma Mı, Az Watt Uzun Isıtma Mı?
Arkadaşlar 500 lt bir akvaryumum var. İçinde 27 adet tropheus ilangi var. Bunu eheim 300watt ile ısıtmaya çalışıyorum. Ama çok soğuk zamanlarda ısı 25C nin altına düşüyor ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Onun yerine emko dijital termostat ile bir sistem kurup 26 ya sabitlemek ve 25.5 olunca 2000 watt ısıtıcının çalışması, 26ya gelince durması
Resimde gördüğünüz 2000w ısıtıcı(fişli kablolu düşünün) ile ısıtmayı düşünüyorum.
Şimdi sorularım şu:
1- Elektrik faturası açısından 2000w ısıtıcı 300w a göre ne değişir?
2- 2000w ısıtıcı ile ısıtmak balıklara zarar verir mi?
3- Başka ne artıları ve eksileri ne olur?
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/2000w_sanayi_tipi_kafali_rekorlu_flansli_rezistans.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 500 lt bir akvaryumum var. İçinde 27 adet tropheus ilangi var. Bunu eheim 300watt ile ısıtmaya çalışıyorum. Ama çok soğuk zamanlarda ısı 25C nin altına düşüyor ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Onun yerine emko dijital termostat ile bir sistem kurup 26 ya sabitlemek ve 25.5 olunca 2000 watt ısıtıcının çalışması, 26ya gelince durması
Resimde gördüğünüz 2000w ısıtıcı(fişli kablolu düşünün) ile ısıtmayı düşünüyorum.
Şimdi sorularım şu:
1- Elektrik faturası açısından 2000w ısıtıcı 300w a göre ne değişir?
2- 2000w ısıtıcı ile ısıtmak balıklara zarar verir mi?
3- Başka ne artıları ve eksileri ne olur?
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/2000w_sanayi_tipi_kafali_rekorlu_flansli_rezistans.jpg[/IMG]
Agaç Kökünü Akvaryuma Koyabilir Miyim
Arkadaşlar bütün riski göze alarak kökü akvaryuma koydum. [:?][:geek:] Yaklaşık 45 gündür akvaryumda duruyor. 45 günde akvaryumda 50 ye yakın balık vardı. Şu ana kadar herhangi sıkıntı, hastalık, bulanıklık vb. şeylerle karşılaşmadım.
Kökü koyduktan sonra 10 gün boyunca 2 günde bir 2 kova su değiştirdim.
Herkese sağlıklı hobiler [:iyi:][:iyi:][:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205159.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205431.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bütün riski göze alarak kökü akvaryuma koydum. [:?][:geek:] Yaklaşık 45 gündür akvaryumda duruyor. 45 günde akvaryumda 50 ye yakın balık vardı. Şu ana kadar herhangi sıkıntı, hastalık, bulanıklık vb. şeylerle karşılaşmadım.
Kökü koyduktan sonra 10 gün boyunca 2 günde bir 2 kova su değiştirdim.
Herkese sağlıklı hobiler [:iyi:][:iyi:][:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205159.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205431.jpg[/IMG]
Bu Kökü Akvaryuma Koymak İstiyorum
Bende seninle aynı durumdaydım. Kökü koymak o kadar kolay değil. Zehirleme riski büyük. Bu linke bir göz at derim
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/agac_kokunu_akvaryuma_koyabilir_miyim_k849158.asp[/URL][EDIT]milliturk,2015-11-01 20:38:36[/EDIT]
Bende seninle aynı durumdaydım. Kökü koymak o kadar kolay değil. Zehirleme riski büyük. Bu linke bir göz at derim
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/agac_kokunu_akvaryuma_koyabilir_miyim_k849158.asp[/URL][EDIT]milliturk,2015-11-01 20:38:36[/EDIT]
Agaç Kökünü Akvaryuma Koyabilir Miyim
Arkadaşlar herkese merhaba. geçen sene dekorasyon amaçlı resimde görülen bir kökü buldum. güzelce yıkayıp temizledim. kafama göre delikler açtım ve internette araştırma yaptığımda her bulunan kökün akvaryuma konulmayacağını buldum ve bende birkaç proses uyguladım.
Bir ay suda beklettim. sonra suyunu değiştirdim.
Daha sonra 3 kere 1er ay arayla kaynattım.
6 aydır da balıksız su dolu bir akvaryumda bekletip, ayda bir suyunu değiştirdim.
Bugünde son su değişimini yaptım. Son hali fotoğraftaki gibi.
Sizce artık akvaryuma koyabilir miyim?
Yoksa yapmam gereken bir uygulama daha var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar
Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar
Not: Kök zeytin kökü olabilir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/20150913_164530.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba. geçen sene dekorasyon amaçlı resimde görülen bir kökü buldum. güzelce yıkayıp temizledim. kafama göre delikler açtım ve internette araştırma yaptığımda her bulunan kökün akvaryuma konulmayacağını buldum ve bende birkaç proses uyguladım.
Bir ay suda beklettim. sonra suyunu değiştirdim.
Daha sonra 3 kere 1er ay arayla kaynattım.
6 aydır da balıksız su dolu bir akvaryumda bekletip, ayda bir suyunu değiştirdim.
Bugünde son su değişimini yaptım. Son hali fotoğraftaki gibi.
Sizce artık akvaryuma koyabilir miyim?
Yoksa yapmam gereken bir uygulama daha var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar
Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar
Not: Kök zeytin kökü olabilir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/20150913_164530.jpg[/IMG]
tropheus üst yüzgeçte beyazlık
Fotoğraf:


Fotoğraf:


Canlıdaki Belirtiler: üst yüzgeçin başlangıcında beyaz nokta. 1 balıkta halsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre):450 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ikola kaiser. 6 adet canlı su midyesi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 27-28 C
Filitrasyon: tetratech 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1/3 su değişimi, birkaç tane kaya attım.
Akvaryum Kapasitesi (litre):450 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ikola kaiser. 6 adet canlı su midyesi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 27-28 C
Filitrasyon: tetratech 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1/3 su değişimi, birkaç tane kaya attım.
Arkadaşlar herkese iyi akşmlar.
Balıklarda 1 hafta önce 1 tanesinde şimdi ise 6-7 tanesinde bu beyazlıklar var.
1 tanesi hariç yem yememe, hareketsizlik, suda sürüklenme vb. durumlardan hiçbiri yok. Çok iyi yem yeyip yeme saldırıyorlar.
resimde görüldüğü gibi beyazlık sadece üst yüzgeç başlangıcında var.
İnternet'ten ve forumdan araştırdığımda bişeyler bulamadım. Fikri olan varsa paylaşabilir mi acaba!
Herkes şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




