ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
roboken
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
67
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2014 14:09
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 12:52
Toplam Mesaj:
205 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
https://www.facebook.com/AtakAkvaryum/
Kenan ATAK
SON 10 MESAJI
Atak Akvaryum Olarak Hizmetinizdeyiz.
Yeni bitki ithalatımızdan kareler. Sipariş verdiğimiz bitkilerin büyük kısmını göndermemişler, artık gelenlerle idare edeceğiz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171107571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108461.jpg[/IMG]
Yeni bitki ithalatımızdan kareler. Sipariş verdiğimiz bitkilerin büyük kısmını göndermemişler, artık gelenlerle idare edeceğiz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171107571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/191020171108461.jpg[/IMG]
Atak Akvaryum Olarak Hizmetinizdeyiz.
Yorumlarını ve iyi dileklerini esirgemeyen tüm dostlara teşekkür ederiz.
[QUOTE=gknnglc]Hayırlı işler, Eskişehirde aradığım bir kaç bitki vardı çoğu yerde bulamayınca internette araştırma yaptım ve sizi buldum. Yarın geleceğim, evim dükkana 300m ama daha önce hiç önünden geçmedim yada geçtim de farketmedim büyük ihtimalle [:D][/QUOTE]
Teşekkürler Gökhan hocam. Her zaman beklerim buyurun gelin. Bir aksilik çıkmazsa hafta içi yeni bitkilerimiz gelecek, perşembe sabahı yaklaşık 20-25 tür bitki satışa çıkacak. Fırsatınız olursa beklerim.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba.
Yetenekli ,tecrübeli, canlıya değer veren insanların bu sektörde olmasına çok seviniyorum,hobici olarak güven veriyor bana.Umarım her şey gönlünüzce olur...[:)]
Renkli taşlar konusunda bende aynı fikirdeyim ama zaten kenara köşeye yok dememek için bırakılmış gibi duruyor.[:)] işin içerisinde ticaret olunca istemediğiniz ürünleri bile bulundurmak zorunda kalınabiliyor.
Mesele doğruları anlatıp yönlendirebilecek birikimin satıcıda var olması diye düşünüyorum. Halen daha satın almakta ısrar eden hobici ye yapacak pek bir şey yok gibi.
Hayırlı uğurlu olsun, başarılar dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler İbrahim hocam. Dediğiniz gibi iş ticarete dökülünce ister istemez her türlü ürünü bulundurmak gerekiyor. Biz elimizden geldiğince gelen müşterilerimizi bilgilendirmeye, olması gerekene yönlendirmeye çalışıyoruz. Kazançtan önce canlı sağlığını düşünmeye devam ederek yolumuza devam edeceğiz.
[QUOTE=NickYok]Gerçekten hobicileri bu halde görmek hoşuma gidiyor bilinçli olarak satış yapmak ve insanları bilgilendirmek çok hoş.Fakat keşke Fanus,Renkli taş,Yapay bitki gibi malzemeleride satışa sunmasaydınız [:'(][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler Mehmetcan Hocam. Daha önceki yorumlarımda da bahsettiğim gibi buna bende karşı olmama rağmen maalesef yıllardır gelen alışkanlıklardan dolayı bulundurmak zorundayız, ama satışlarını ikinci planda tutuyoruz.
Yorumlarını ve iyi dileklerini esirgemeyen tüm dostlara teşekkür ederiz.
[QUOTE=gknnglc]Hayırlı işler, Eskişehirde aradığım bir kaç bitki vardı çoğu yerde bulamayınca internette araştırma yaptım ve sizi buldum. Yarın geleceğim, evim dükkana 300m ama daha önce hiç önünden geçmedim yada geçtim de farketmedim büyük ihtimalle [:D][/QUOTE]
Teşekkürler Gökhan hocam. Her zaman beklerim buyurun gelin. Bir aksilik çıkmazsa hafta içi yeni bitkilerimiz gelecek, perşembe sabahı yaklaşık 20-25 tür bitki satışa çıkacak. Fırsatınız olursa beklerim.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba.
Yetenekli ,tecrübeli, canlıya değer veren insanların bu sektörde olmasına çok seviniyorum,hobici olarak güven veriyor bana.Umarım her şey gönlünüzce olur...[:)]
Renkli taşlar konusunda bende aynı fikirdeyim ama zaten kenara köşeye yok dememek için bırakılmış gibi duruyor.[:)] işin içerisinde ticaret olunca istemediğiniz ürünleri bile bulundurmak zorunda kalınabiliyor.
Mesele doğruları anlatıp yönlendirebilecek birikimin satıcıda var olması diye düşünüyorum. Halen daha satın almakta ısrar eden hobici ye yapacak pek bir şey yok gibi.
Hayırlı uğurlu olsun, başarılar dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler İbrahim hocam. Dediğiniz gibi iş ticarete dökülünce ister istemez her türlü ürünü bulundurmak gerekiyor. Biz elimizden geldiğince gelen müşterilerimizi bilgilendirmeye, olması gerekene yönlendirmeye çalışıyoruz. Kazançtan önce canlı sağlığını düşünmeye devam ederek yolumuza devam edeceğiz.
[QUOTE=NickYok]Gerçekten hobicileri bu halde görmek hoşuma gidiyor bilinçli olarak satış yapmak ve insanları bilgilendirmek çok hoş.Fakat keşke Fanus,Renkli taş,Yapay bitki gibi malzemeleride satışa sunmasaydınız [:'(][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler Mehmetcan Hocam. Daha önceki yorumlarımda da bahsettiğim gibi buna bende karşı olmama rağmen maalesef yıllardır gelen alışkanlıklardan dolayı bulundurmak zorundayız, ama satışlarını ikinci planda tutuyoruz.
Atak Akvaryum Olarak Hizmetinizdeyiz.
Öncelikle tüm dostlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum, iyi dilekleriniz ve dualarınız için sağ olun.
Dükkanımızda elimizden geldiğince bizi ziyarete gelen tüm dostlara yardımcı olmaya çalışıyoruz, kısmet olursa bu şekilde çizgimizi bozdan devam etmeyi amaçlıyoruz.
[QUOTE=Emyy]Başarılar.. Hobi dostu ticarethanelerin olması çok güzel. Eskişehir’e bir kez gidebilme fırsatım olmuştu, umarım diğer gelişimde sizinle de tanışırız. Bu arada minik bir eleştirim var :) Hiçbir akvaryumcuda görmek veya satışının yapılmasını istemeyeceğimiz iki ürün gördüm, renkli taşlar ve fanus. Bunlar sadece görsel amaçlı, içinde canlı olmadan dekor olarak alınmıyor ne yazık ki. Bu konuda hassas olmanızı dilerim :)
Tekrar başarılar..[/QUOTE]
[QUOTE=Emre Zaim][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125331.jpg[/IMG]
Öncelikle hayırlı olsun. Emeğinizin karşılığını almanız temennisi ile, hayırlı işler dilerim.
Dikkatimi çeken, betaların kavanozda değil, akvaryumda olan fotoğraflarıdır. Dükkanınızdaki tüm bettalar, ait oldukları yerde, akvaryumlarda ise, duyarlılığınız için teşekkür ve tebriklerimi sunarım.[:iyi:]
Emine Hanım'a katılıyorum. Fanus ve renkli taşlar, akvaryum sektöründe görmek istemediğim ürünlerdir.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.[/QUOTE]
[B]Emine hanım ve Emre bey[/B]; uyarı ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Ben de dükkanım olmadan önce bardakta, kadehte beta satışına çok kızıyordum. Herhangi bir yere alışverişe gittiğim zaman bir tane alıp eve götürüp akvaryuma atıyordum, en azından biraz daha özgür olsunlar diye. Dükkanı açtıktan sonra evet hala buna karşıyım ve akvaryumlar müsait olduğu müddetçe fanus yerine akvaryumlar da bakıyorum betalara, tabi burası dükkan olduğu için yalan yok bu imkanları sürekli yaratamıyorum maalesef. Fanus, renkli taş, yapay bitki vs. canlılar için uygun olmayan birçok ürün var bunlardan da bir kısmını maalesef dükkanda bulundurmak gerekiyor. Bunun sebebi de, maalesef yıllarca insanlara ezberletilmiş alışkanlıklar ve vazgeçiremediğimiz bir şey. Belki ziyaretimize gelenlerden şahit olanalar olmuştur. Biz bu ürünleri rafımıza koyduğumuz halde gelen müşterilerimize gerekli tüm açıklamaları yapıp bu canlıları bu şekilde beslenmemesi gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Artık çoğu akvaristimiz de bilinçli eskisi gibi değil, anlattıktan sonra hak vererek bu isteklerinden vaz geçip imkanları varsa akvaryum alıp ona göre bir ortam hazırlıyorlar, imkanları yoksa alıp canlıya eziyet vermektense almamayı tercih ediyorlar. Umudumuz bunu yaygın hale getirip tavsiye ettiğiniz gibi bu tarz ürünleri tamamen bitirmek. Tekrar teşekkür ediyorum. Emine hanım yolunuz tekrar Eskişehir'e düştüğünde misafirimiz olarak dükkanımıza bekliyoruz.
Öncelikle tüm dostlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum, iyi dilekleriniz ve dualarınız için sağ olun.
Dükkanımızda elimizden geldiğince bizi ziyarete gelen tüm dostlara yardımcı olmaya çalışıyoruz, kısmet olursa bu şekilde çizgimizi bozdan devam etmeyi amaçlıyoruz.
[QUOTE=Emyy]Başarılar.. Hobi dostu ticarethanelerin olması çok güzel. Eskişehir’e bir kez gidebilme fırsatım olmuştu, umarım diğer gelişimde sizinle de tanışırız. Bu arada minik bir eleştirim var :) Hiçbir akvaryumcuda görmek veya satışının yapılmasını istemeyeceğimiz iki ürün gördüm, renkli taşlar ve fanus. Bunlar sadece görsel amaçlı, içinde canlı olmadan dekor olarak alınmıyor ne yazık ki. Bu konuda hassas olmanızı dilerim :)
Tekrar başarılar..[/QUOTE]
[QUOTE=Emre Zaim][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125331.jpg[/IMG]
Öncelikle hayırlı olsun. Emeğinizin karşılığını almanız temennisi ile, hayırlı işler dilerim.
Dikkatimi çeken, betaların kavanozda değil, akvaryumda olan fotoğraflarıdır. Dükkanınızdaki tüm bettalar, ait oldukları yerde, akvaryumlarda ise, duyarlılığınız için teşekkür ve tebriklerimi sunarım.[:iyi:]
Emine Hanım'a katılıyorum. Fanus ve renkli taşlar, akvaryum sektöründe görmek istemediğim ürünlerdir.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.[/QUOTE]
[B]Emine hanım ve Emre bey[/B]; uyarı ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Ben de dükkanım olmadan önce bardakta, kadehte beta satışına çok kızıyordum. Herhangi bir yere alışverişe gittiğim zaman bir tane alıp eve götürüp akvaryuma atıyordum, en azından biraz daha özgür olsunlar diye. Dükkanı açtıktan sonra evet hala buna karşıyım ve akvaryumlar müsait olduğu müddetçe fanus yerine akvaryumlar da bakıyorum betalara, tabi burası dükkan olduğu için yalan yok bu imkanları sürekli yaratamıyorum maalesef. Fanus, renkli taş, yapay bitki vs. canlılar için uygun olmayan birçok ürün var bunlardan da bir kısmını maalesef dükkanda bulundurmak gerekiyor. Bunun sebebi de, maalesef yıllarca insanlara ezberletilmiş alışkanlıklar ve vazgeçiremediğimiz bir şey. Belki ziyaretimize gelenlerden şahit olanalar olmuştur. Biz bu ürünleri rafımıza koyduğumuz halde gelen müşterilerimize gerekli tüm açıklamaları yapıp bu canlıları bu şekilde beslenmemesi gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Artık çoğu akvaristimiz de bilinçli eskisi gibi değil, anlattıktan sonra hak vererek bu isteklerinden vaz geçip imkanları varsa akvaryum alıp ona göre bir ortam hazırlıyorlar, imkanları yoksa alıp canlıya eziyet vermektense almamayı tercih ediyorlar. Umudumuz bunu yaygın hale getirip tavsiye ettiğiniz gibi bu tarz ürünleri tamamen bitirmek. Tekrar teşekkür ediyorum. Emine hanım yolunuz tekrar Eskişehir'e düştüğünde misafirimiz olarak dükkanımıza bekliyoruz.
Atak Akvaryum Olarak Hizmetinizdeyiz.
Herkese çok teşekkür ederim.
QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.[:nazar:]
kırmızı plati ve rasbora fiyatları nedir?[/QUOTE]
Kırmızı platı adet 3,50TL, Rasbora adet 5,00TL Özgür hocam.
Herkese çok teşekkür ederim.
QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.[:nazar:]
kırmızı plati ve rasbora fiyatları nedir?[/QUOTE]
Kırmızı platı adet 3,50TL, Rasbora adet 5,00TL Özgür hocam.
Atak Akvaryum Olarak Hizmetinizdeyiz.
Merhaba Arkadaşlar;
Hobimizi meslek hale getirdik. Yaklaşık 6 ay önce Eskişehir'de [B]Atak Akvaryum[/B] olarak evcil hayvan dükkanımızı açtık. Ağırlık olarak akvaryum ve canlı bitki üzerine kurduğumuz dükkanda tüm evcil dostlarımızın ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Bir süredir yaşadığım yoğunluktan dolayı forumda bu konuyu açmam biraz zaman aldı. Bundan sonra elimden geldiğince konuyu aktif tutup yeni gelen canlı, bitki ve malzemelerimizi buradan da siz değerli dostlarla paylaşacağım. Bunun yanında bizi facebook sayfamızdan da takip edebilirsiniz. ( [URL]https://www.facebook.com/AtakAkvaryum/[/URL] )
Hobici olarak akvaryum sahibi olduğum zamanlar en büyük sıkıntım şehir içinde istediğim bir çok şeyi bulamamaktı. Bu yüzden alışverişlerimi ağırlıklı olarak internet üzerinden yapıyordum. Tabi hal böyle olunca kargo parası, yanlış yada eksik gelen ürünler, kırık gelen ürünler vs. bir çok baş ağrıtıcı olay. Bu yüzden biz dükkanımızda elimizden geldiğince ürün çeşitliliğini çok tutmaya çalışıyoruz, tabi bir o kadar fazla çeşit olunca bunun yanında bizim stoklarımızda ki çeşitlilik çok küçük kalıyor. Eskişehir içinde arayıp da bulamadığınız bir şey olursa bizimle iletişime geçebilirsiniz eğer imkanlar müsait olursa en kısa sürede sizin için getirebiliriz. Bu sayede gereksiz baş ağrılarından sizleri kurtarmaya çalışalım. [:3]
Tüm dostları çay içmeye bekliyorum..
Saygılarımla,
Kenan ATAK
Dükkanımızdan birkaç kare fotoğraf;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121141.jpg[/IMG]
[B]Müşterilerimiz için yaptığımız kurulumlardan bir kaç kare;
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171128581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129071.jpg[/IMG]
[B]Adresimiz;[/B] Deliklitaş mh. Kutlu sk. No:28/B Odunpazaqrı/Eskişehir. 05334946986
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171123551.jpg[/IMG]
[B]Bir kaç kare daha; [:D][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126081.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar;
Hobimizi meslek hale getirdik. Yaklaşık 6 ay önce Eskişehir'de [B]Atak Akvaryum[/B] olarak evcil hayvan dükkanımızı açtık. Ağırlık olarak akvaryum ve canlı bitki üzerine kurduğumuz dükkanda tüm evcil dostlarımızın ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Bir süredir yaşadığım yoğunluktan dolayı forumda bu konuyu açmam biraz zaman aldı. Bundan sonra elimden geldiğince konuyu aktif tutup yeni gelen canlı, bitki ve malzemelerimizi buradan da siz değerli dostlarla paylaşacağım. Bunun yanında bizi facebook sayfamızdan da takip edebilirsiniz. ( [URL]https://www.facebook.com/AtakAkvaryum/[/URL] )
Hobici olarak akvaryum sahibi olduğum zamanlar en büyük sıkıntım şehir içinde istediğim bir çok şeyi bulamamaktı. Bu yüzden alışverişlerimi ağırlıklı olarak internet üzerinden yapıyordum. Tabi hal böyle olunca kargo parası, yanlış yada eksik gelen ürünler, kırık gelen ürünler vs. bir çok baş ağrıtıcı olay. Bu yüzden biz dükkanımızda elimizden geldiğince ürün çeşitliliğini çok tutmaya çalışıyoruz, tabi bir o kadar fazla çeşit olunca bunun yanında bizim stoklarımızda ki çeşitlilik çok küçük kalıyor. Eskişehir içinde arayıp da bulamadığınız bir şey olursa bizimle iletişime geçebilirsiniz eğer imkanlar müsait olursa en kısa sürede sizin için getirebiliriz. Bu sayede gereksiz baş ağrılarından sizleri kurtarmaya çalışalım. [:3]
Tüm dostları çay içmeye bekliyorum..
Saygılarımla,
Kenan ATAK
Dükkanımızdan birkaç kare fotoğraf;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171121141.jpg[/IMG]
[B]Müşterilerimiz için yaptığımız kurulumlardan bir kaç kare;
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171128581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171129071.jpg[/IMG]
[B]Adresimiz;[/B] Deliklitaş mh. Kutlu sk. No:28/B Odunpazaqrı/Eskişehir. 05334946986
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171123551.jpg[/IMG]
[B]Bir kaç kare daha; [:D][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171125591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156058/121020171126081.jpg[/IMG]
Yeni Bitkili
[QUOTE=secreteriat]Masallah diyelim [:iyi:] kac wattlik led armatür yaptiniz ? [/QUOTE]
Teşekkürler, Armatür 3 sıra 5630 10000k smd led. Ortalama 16w'a denk geliyor.
[QUOTE=sinan m.d]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Kamera çekimli paylaşımları çok beğeniyorum ama birdahakine bence kamerayı sabitlemelisiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Bu konuda haklısınız, gece 11'de sadece aklıma geldi ve çekim yaptım. Tek elle kamera tutup tek elle budama yapmak bir hayli zor oldu. Bir daha ki sefere dediğiniz gibi bir tripot yardımı ile daha güzel bir video çekeceğim.
[QUOTE=secreteriat]Masallah diyelim [:iyi:] kac wattlik led armatür yaptiniz ? [/QUOTE]
Teşekkürler, Armatür 3 sıra 5630 10000k smd led. Ortalama 16w'a denk geliyor.
[QUOTE=sinan m.d]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Kamera çekimli paylaşımları çok beğeniyorum ama birdahakine bence kamerayı sabitlemelisiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Bu konuda haklısınız, gece 11'de sadece aklıma geldi ve çekim yaptım. Tek elle kamera tutup tek elle budama yapmak bir hayli zor oldu. Bir daha ki sefere dediğiniz gibi bir tripot yardımı ile daha güzel bir video çekeceğim.
Yeni Bitkili
[QUOTE=haqqi]Maşallah çok güzel olmuş..tasarımı kendiniz mi yaptınız yoksa bir yerden yardım aldınız mı?sade ve başarılı bir çalışma olmuş..tekrar elinize emeğinize sağlık..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum tasarımı bana ait, işin açıkçası pek özenerek ve düşünerek yaptığım bir kurulum değildi fakat farklı ve güzel bir tasarım oldu.
İki hafta önce akvaryumda yapmış olduğum budama ve bakım sırasında çektiğim amatör bir video :)
[URL]https://www.facebook.com/akvaryumcanlibitkileri/videos/1018999644874885/[/URL]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=w8N-6WtbVnk[/VID]
[QUOTE=haqqi]Maşallah çok güzel olmuş..tasarımı kendiniz mi yaptınız yoksa bir yerden yardım aldınız mı?sade ve başarılı bir çalışma olmuş..tekrar elinize emeğinize sağlık..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum tasarımı bana ait, işin açıkçası pek özenerek ve düşünerek yaptığım bir kurulum değildi fakat farklı ve güzel bir tasarım oldu.
İki hafta önce akvaryumda yapmış olduğum budama ve bakım sırasında çektiğim amatör bir video :)
[URL]https://www.facebook.com/akvaryumcanlibitkileri/videos/1018999644874885/[/URL]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=w8N-6WtbVnk[/VID]
Semender akvaryumu, görüs ve onerileriniz
Hobiden vazgeçmiş değilim. Şuan sadece semenderim yok. [:((]
Bunu yanında 30 ayrı akvaryumda bitki, canlı doğuran, amerikan chiclidler, salyangoz, karides, kerevit, malawi chiclid besliyorum.
Bunların yanında 6 adet 5 farklı tür tarantula besliyorum. [8)] Tarantulalar için hamam böceği ve un kurdu üretiyorum.
Havalar biraz daha ısındıktan sonra bu canlılara sakallı ejder ve piton da katacağım kısmet olursa. [:3]
Anlayacağım benim hobi bayağ bir kalabalık.
[QUOTE=Gorgon]Geçmiş olsun
Yeniden hobiye dönebilirsiniz.[/QUOTE]
Hobiden vazgeçmiş değilim. Şuan sadece semenderim yok. [:((]
Bunu yanında 30 ayrı akvaryumda bitki, canlı doğuran, amerikan chiclidler, salyangoz, karides, kerevit, malawi chiclid besliyorum.
Bunların yanında 6 adet 5 farklı tür tarantula besliyorum. [8)] Tarantulalar için hamam böceği ve un kurdu üretiyorum.
Havalar biraz daha ısındıktan sonra bu canlılara sakallı ejder ve piton da katacağım kısmet olursa. [:3]
Anlayacağım benim hobi bayağ bir kalabalık.
[QUOTE=Gorgon]Geçmiş olsun
Yeniden hobiye dönebilirsiniz.[/QUOTE]
Semender akvaryumu, görüs ve onerileriniz
Maalesef bir gelişme yok. Her ne kadar kaçamayacakları şekilde akvaryumun üstünü kapatsam da, anlamadığım bir şekilde sürekli kaçıyorlardı, her sabah bulup geri akvaryuma koyuyordum. En son kaçtıklarında bir daha bulamadım kendilerini. [:'(]
Maalesef bir gelişme yok. Her ne kadar kaçamayacakları şekilde akvaryumun üstünü kapatsam da, anlamadığım bir şekilde sürekli kaçıyorlardı, her sabah bulup geri akvaryuma koyuyordum. En son kaçtıklarında bir daha bulamadım kendilerini. [:'(]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
