ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
supremum53
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2013 12:16
Son Ziyaret:
30 Kasım 2025 14:07
Toplam Mesaj:
116 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Kopuz
Doğum Tarihi:
17 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Satış Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan Kopuz
SON 10 MESAJI
Siyah Oranda Kafada Delik
Merhaba arkadaşlar,
Foroğraf aşağıda;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191935411.jpg[/IMG]
Sorun diğer ryukin balığımın burnunda beyaz bulutsu kızarıklık ve görmemle başladı. Onu 3 gün mikofish tedavisi ile toparladım sayılır. Siyah oranda da öncelikle beyazlıklar ve sonrasında resimdeki delik oluştu. Ayrıca wen kısmının ortasına doğru beyazlıklar da mevcut. Bunu nasıl tedavi edebilirim? Bazen kurtçuk ve parazitlerin bu şekilde yuvalandıklarını biliyorum. Bu balığımda da benzer bir durum mu var sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191940111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941161.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941491.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 270 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 büyük 1 orta anubias, 1 adet mangrow kök
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Fluval 306 + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 %30-40 su değişimi[EDIT]supremum53,2019-04-02 19:45:32[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Foroğraf aşağıda;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191935411.jpg[/IMG]
Sorun diğer ryukin balığımın burnunda beyaz bulutsu kızarıklık ve görmemle başladı. Onu 3 gün mikofish tedavisi ile toparladım sayılır. Siyah oranda da öncelikle beyazlıklar ve sonrasında resimdeki delik oluştu. Ayrıca wen kısmının ortasına doğru beyazlıklar da mevcut. Bunu nasıl tedavi edebilirim? Bazen kurtçuk ve parazitlerin bu şekilde yuvalandıklarını biliyorum. Bu balığımda da benzer bir durum mu var sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191940111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941161.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/020420191941491.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 270 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 büyük 1 orta anubias, 1 adet mangrow kök
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Fluval 306 + iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada 1 %30-40 su değişimi[EDIT]supremum53,2019-04-02 19:45:32[/EDIT]
Trend Akvaryum - Üsküdar/istanbul
İstanbul'da oturanlar için ziyaret etmelerini tavsiye ederim. Çok ilgili çalışanları var. Bugün Vitalis yem aldım. 2-3 hafta içinde tekrar uğrayacağım.
İstanbul'da oturanlar için ziyaret etmelerini tavsiye ederim. Çok ilgili çalışanları var. Bugün Vitalis yem aldım. 2-3 hafta içinde tekrar uğrayacağım.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=GreenTerror35][K][B]Merhaba herkese, foruma bugün üye oldum, izmirliyim yaşım 35 ismim Mustafa. Umarım iyi arkadaşlıklar edinirim.
Bugün başıma lifetech dış filtre ile ilgili bir sorun yaşadım ve sizlerle bu tecrübemi paylaşmak istiyorum. Eminim hepimizin başına gelmiştir. Lifetech dış filtreler de biliyorsunuz miller seramiktir ve bu seramik miller her filtre temizliğinde kırılmasa da zamanla kırılıyor. Bugün ben bu mil olayına kökünden çözüm buldum.
Çözüm çok basit evde annelerimizin 3.5 numaralı yün işi işleme şişlerini seramik mil uzunluğunda keserek mil olarak kullandım vede hiç bir sorun olmadı. Ama şuna dikkat edin kullanacağınız şiş mutlaka çelik olmalı demir olursa paslanır, alüminyum olursa da balıkları zehirler.
Metal mil piyasada hiç yok bulamadım bu şiş olayı çok iyi oldu ve hiç bir zaman mil kırılma sorunu yaşamayacağım.
Herkese iyi forumlar dilerim.[/B][/K][K][/K][/QUOTE]
Selamlar,
Çelik şiş kullansanız da zamanla paslanacaktır. 304 veya 316 kalite paslanmaz çelik kullanmamnız gerekir. 3,5 mm kalınlıkta çelik teli kesmeniz zor olacaktır. Bu durumda korozyon direnci yüksek aluminyum alaşımlı tel ihtiyacı olabilir.
[QUOTE=GreenTerror35][K][B]Merhaba herkese, foruma bugün üye oldum, izmirliyim yaşım 35 ismim Mustafa. Umarım iyi arkadaşlıklar edinirim.
Bugün başıma lifetech dış filtre ile ilgili bir sorun yaşadım ve sizlerle bu tecrübemi paylaşmak istiyorum. Eminim hepimizin başına gelmiştir. Lifetech dış filtreler de biliyorsunuz miller seramiktir ve bu seramik miller her filtre temizliğinde kırılmasa da zamanla kırılıyor. Bugün ben bu mil olayına kökünden çözüm buldum.
Çözüm çok basit evde annelerimizin 3.5 numaralı yün işi işleme şişlerini seramik mil uzunluğunda keserek mil olarak kullandım vede hiç bir sorun olmadı. Ama şuna dikkat edin kullanacağınız şiş mutlaka çelik olmalı demir olursa paslanır, alüminyum olursa da balıkları zehirler.
Metal mil piyasada hiç yok bulamadım bu şiş olayı çok iyi oldu ve hiç bir zaman mil kırılma sorunu yaşamayacağım.
Herkese iyi forumlar dilerim.[/B][/K][K][/K][/QUOTE]
Selamlar,
Çelik şiş kullansanız da zamanla paslanacaktır. 304 veya 316 kalite paslanmaz çelik kullanmamnız gerekir. 3,5 mm kalınlıkta çelik teli kesmeniz zor olacaktır. Bu durumda korozyon direnci yüksek aluminyum alaşımlı tel ihtiyacı olabilir.
Japon Akvaryumu İçin Çöpçü/vatoz Tavsiyesi
Merhaba,
270 Lt tankımda Japon balığı (Ryukin, Oranda, Ranchu) besleyeceğim. Şimdilik 1 adet Ryukin var. Kum olarak hagen siyah kum ve bir adet anubias var. Yavaş yavaş kuruyorum tankı.
Çok fazla büyümeyen, kum üzerindeki yem artıklarını ve pislikleri tüketecek, Japonlarla uyun içinde yaşayabilecek türleri tavsiye eder misiniz?
Hem çeşitlikik olsun hem de çok pisleyen japonların dışkılarını biraz olsun azaltsın amacındayım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhaba,
270 Lt tankımda Japon balığı (Ryukin, Oranda, Ranchu) besleyeceğim. Şimdilik 1 adet Ryukin var. Kum olarak hagen siyah kum ve bir adet anubias var. Yavaş yavaş kuruyorum tankı.
Çok fazla büyümeyen, kum üzerindeki yem artıklarını ve pislikleri tüketecek, Japonlarla uyun içinde yaşayabilecek türleri tavsiye eder misiniz?
Hem çeşitlikik olsun hem de çok pisleyen japonların dışkılarını biraz olsun azaltsın amacındayım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fluval 306 Ses Sorunu
[QUOTE=SerkanYilmaz]Herkese iyi akşamlar, bende bir adet fluval 306 dış filtre var. Ürün gayet güzel temizlik açısından gerek biyo. gerek mekanik olarak. Fakat bir sıkıntım var oda şu;
Dış filtremden ses geliyor yani fluvali kullananlar bilir kolay kolay ses yapmaz yani normal motor sesi her filtrede illa ki oluyor ama bu kadar ses yapması normal değil.
Formda araştırdım fakat 306 ses sorunu bulamadım tek tük buldum nlarda 20011 -12 yıllarının konuları, zaten tatmin edici değildi. Siz değerli arkadaşlarım Fluvali kullanan varsa özellikler 306 ve 6 serisini bu ses neyden yapıyor yardımcı olursanız sevinirim. Milde kırık çıkık vs yok. Filtrenin içinde havada yok çünkü 2 3 aydır zaten çalışır durumda. Fİltre malzemeleri olarak seramik sünger ve zeolit var.
Teşekkürler şimdiden.[/QUOTE]
Hocam merhaba, sorunu çözdün mü? Aynı durum bende de mevcut. [:(]
[QUOTE=SerkanYilmaz]Herkese iyi akşamlar, bende bir adet fluval 306 dış filtre var. Ürün gayet güzel temizlik açısından gerek biyo. gerek mekanik olarak. Fakat bir sıkıntım var oda şu;
Dış filtremden ses geliyor yani fluvali kullananlar bilir kolay kolay ses yapmaz yani normal motor sesi her filtrede illa ki oluyor ama bu kadar ses yapması normal değil.
Formda araştırdım fakat 306 ses sorunu bulamadım tek tük buldum nlarda 20011 -12 yıllarının konuları, zaten tatmin edici değildi. Siz değerli arkadaşlarım Fluvali kullanan varsa özellikler 306 ve 6 serisini bu ses neyden yapıyor yardımcı olursanız sevinirim. Milde kırık çıkık vs yok. Filtrenin içinde havada yok çünkü 2 3 aydır zaten çalışır durumda. Fİltre malzemeleri olarak seramik sünger ve zeolit var.
Teşekkürler şimdiden.[/QUOTE]
Hocam merhaba, sorunu çözdün mü? Aynı durum bende de mevcut. [:(]
Japon Balığım 2 Kuyruklu 1 Kuyruğunun Yarısı Yok
[QUOTE=Balıklaraşkına]Kapı 2 metre uzaklığında fatoğraf çekerken de oluyor.Sadece siyah bir çizgi var.
[/QUOTE]
Fotoğraf çekme şansınız yok mu?
Daha fazla yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Balıklaraşkına]Kapı 2 metre uzaklığında fatoğraf çekerken de oluyor.Sadece siyah bir çizgi var.
[/QUOTE]
Fotoğraf çekme şansınız yok mu?
Daha fazla yardımcı olabiliriz.
Oranda Ve Ranchu'larım
[QUOTE=kralexxx]
Kardeşim ne zaman görüşeceğiz şuan tam senlik ortam.[/QUOTE]
Hasan kardeşim akvaryumu daha 2 gün önce teslim aldım. Kurulumu tamamlayayım zaten görmeye gelicem ponçikleri [:iyi:]
Daha tozu üzerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/260420170852441.jpg[/IMG][EDIT]supremum53,2017-04-26 08:56:34[/EDIT]
[QUOTE=kralexxx]
Kardeşim ne zaman görüşeceğiz şuan tam senlik ortam.[/QUOTE]
Hasan kardeşim akvaryumu daha 2 gün önce teslim aldım. Kurulumu tamamlayayım zaten görmeye gelicem ponçikleri [:iyi:]
Daha tozu üzerinde [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/260420170852441.jpg[/IMG][EDIT]supremum53,2017-04-26 08:56:34[/EDIT]
Oranda Ve Ranchu'larım
Hocam tankınız ve balıklarınız çok güzel. Maaşallah diyelim hemen en başta [:nazar:]
Wen kırpma videolarınızı da izledim. Elinize sağlık. Keşke İstanbul'da olsaydınız ileride yardımınıza ihtiyacım olabilirdi.
Canlı sayısı biraz fazla gibime geldi yoksa küp şeklinde olmasında dolayı mı ben yanılıyorum bilemedim.
Hayırlı hobiler, konuyu takibe aldım [:)][EDIT]supremum53,2017-04-25 08:21:44[/EDIT]
Hocam tankınız ve balıklarınız çok güzel. Maaşallah diyelim hemen en başta [:nazar:]
Wen kırpma videolarınızı da izledim. Elinize sağlık. Keşke İstanbul'da olsaydınız ileride yardımınıza ihtiyacım olabilirdi.
Canlı sayısı biraz fazla gibime geldi yoksa küp şeklinde olmasında dolayı mı ben yanılıyorum bilemedim.
Hayırlı hobiler, konuyu takibe aldım [:)][EDIT]supremum53,2017-04-25 08:21:44[/EDIT]
Goldfish Akvaryumunda Kum Olmalı Mı?
[QUOTE=Kromatit] [/QUOTE]
Dostum kimsenin hobiciliğini kıyaslamadım. İyi bir hobici olduğunu düşünüyorum çünkü İngiltere dışından o ilaçlara ulaşmakta zorlanan ve zorlu hastalıklarla mücadele etmeye çalışanlara ücretsiz gönderim yapıyor. Özelden veya gelenden sorulan sorulara mutlaka cevap verip yardımcı olmaya çalışıyor. 680 Lt akvaryumda 3 günde bir su değişimi yaptığını biliyorum. Zaten bu tarz hesapları takip ediyorsanız hemen hemen hepsi belirli bir Petshop'tan alışveriş yapıyor. Bundan bahsetmesi de doğal. Ben de İstanbul'da işini gayet iyi yapan, bu tarz üst sınıf goldfish varyetelerini getirip sergileyen, ilaç vs konusunda da bol çeşidi olan bir Petshop bulsam, yaptığım alışverişten memnun kalsam kendi hesabımda ismini yazarım. Her gün 1-2 kare de olsa fotoğraf paylaşması bile bu işi severek yaptığını gösterir bence. Ha evet satış ve kar amaçlı hesaplar da var. Paylaşımlarında zaten canlıların fiyatları da yazıyor. [URL]https://www.instagram.com/coastgemusa/?hl=tr[/URL]
Kuma gelecek olursak, kum olmadığı için pisliklerin göze batması ve dipte sağa sola süzülmesi hoş değil tabii ki. Dip çekimi yapıp pislikleri alırım ama yine de kararsız kaldım açıkçası. Kum nitrat parçalayan bakterilere ev sahipliği de yapıyor ama iyi temizlik olmaz ise zararlı bakteri ve mantarlara yuva da olabilir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Platypus] [/QUOTE]
Evet dostum aslında çok hesap var bu şekilde. Kumum varlığı su düzenine olumlu mu etki ediyor yoksa iyi ve yeterli temizlik olmazsa yem, pislik birikimi gibi sebeplerden dolayı durumu kötüleştiriyor mu? Bu konu netleşse o zaman görsellik için kum feda edilebilir bence.
[QUOTE=Kromatit] [/QUOTE]
Dostum kimsenin hobiciliğini kıyaslamadım. İyi bir hobici olduğunu düşünüyorum çünkü İngiltere dışından o ilaçlara ulaşmakta zorlanan ve zorlu hastalıklarla mücadele etmeye çalışanlara ücretsiz gönderim yapıyor. Özelden veya gelenden sorulan sorulara mutlaka cevap verip yardımcı olmaya çalışıyor. 680 Lt akvaryumda 3 günde bir su değişimi yaptığını biliyorum. Zaten bu tarz hesapları takip ediyorsanız hemen hemen hepsi belirli bir Petshop'tan alışveriş yapıyor. Bundan bahsetmesi de doğal. Ben de İstanbul'da işini gayet iyi yapan, bu tarz üst sınıf goldfish varyetelerini getirip sergileyen, ilaç vs konusunda da bol çeşidi olan bir Petshop bulsam, yaptığım alışverişten memnun kalsam kendi hesabımda ismini yazarım. Her gün 1-2 kare de olsa fotoğraf paylaşması bile bu işi severek yaptığını gösterir bence. Ha evet satış ve kar amaçlı hesaplar da var. Paylaşımlarında zaten canlıların fiyatları da yazıyor. [URL]https://www.instagram.com/coastgemusa/?hl=tr[/URL]
Kuma gelecek olursak, kum olmadığı için pisliklerin göze batması ve dipte sağa sola süzülmesi hoş değil tabii ki. Dip çekimi yapıp pislikleri alırım ama yine de kararsız kaldım açıkçası. Kum nitrat parçalayan bakterilere ev sahipliği de yapıyor ama iyi temizlik olmaz ise zararlı bakteri ve mantarlara yuva da olabilir diye düşünüyorum.
[QUOTE=Platypus] [/QUOTE]
Evet dostum aslında çok hesap var bu şekilde. Kumum varlığı su düzenine olumlu mu etki ediyor yoksa iyi ve yeterli temizlik olmazsa yem, pislik birikimi gibi sebeplerden dolayı durumu kötüleştiriyor mu? Bu konu netleşse o zaman görsellik için kum feda edilebilir bence.
Goldfish Akvaryumunda Kum Olmalı Mı?
1-2 hafta içinde 110x45x55 270 Lt akvaryumumu teslim alacağım. Dış filtre muhtemelen Fluval 306 veya muadili olacak. Mekanik filtrasyon için de iyi bir iç filtre almayı düşünüyorum. Isıtıcı vs de olacak. Muhtemelen bitki olarak 2-3 öbek anubias olacak.
Oranda, ranchu, ryukin beslemeyi planlıyorum. Instagram'da birkaç tane goldfish besleyen hesap takip ediyorum ve neredeyse hepsi kum kullanmıyor. Özellikle bu türü besliyorsanız aşağıdaki iki hesabı takip etmenizi tavsiye ederim. Kullandığı karantina ilaçlarına bakıp nasıl bir hobici olduklarını anlayabilirsiniz.
[URL]https://www.instagram.com/aliciasgoldfish/[/URL]
[URL]https://www.instagram.com/miss.fancygoldfish/[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171035571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171034461.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171036181.jpg[/IMG]
Şu anda kurulu olan akvaryumunda kendi tesisimizde ürettiğimiz kuvars kumu kullanıyorum ama artık sıkıcı gelmeye başladı. Yeni tankta görselliği daha iyi diye Hagen siyah kum kullanmayı düşünüyordum. Instagram'da oldukça kaliteli goldfish varyeteleri besleyen ve benden daha tecrübeli olanlar kum kullanmayında kararsız kaldım açıkçası.
[EDIT]supremum53,2017-02-08 10:56:03[/EDIT]
1-2 hafta içinde 110x45x55 270 Lt akvaryumumu teslim alacağım. Dış filtre muhtemelen Fluval 306 veya muadili olacak. Mekanik filtrasyon için de iyi bir iç filtre almayı düşünüyorum. Isıtıcı vs de olacak. Muhtemelen bitki olarak 2-3 öbek anubias olacak.
Oranda, ranchu, ryukin beslemeyi planlıyorum. Instagram'da birkaç tane goldfish besleyen hesap takip ediyorum ve neredeyse hepsi kum kullanmıyor. Özellikle bu türü besliyorsanız aşağıdaki iki hesabı takip etmenizi tavsiye ederim. Kullandığı karantina ilaçlarına bakıp nasıl bir hobici olduklarını anlayabilirsiniz.
[URL]https://www.instagram.com/aliciasgoldfish/[/URL]
[URL]https://www.instagram.com/miss.fancygoldfish/[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171035571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171034461.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155342/080220171036181.jpg[/IMG]
Şu anda kurulu olan akvaryumunda kendi tesisimizde ürettiğimiz kuvars kumu kullanıyorum ama artık sıkıcı gelmeye başladı. Yeni tankta görselliği daha iyi diye Hagen siyah kum kullanmayı düşünüyordum. Instagram'da oldukça kaliteli goldfish varyeteleri besleyen ve benden daha tecrübeli olanlar kum kullanmayında kararsız kaldım açıkçası.
[EDIT]supremum53,2017-02-08 10:56:03[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
