ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Baytar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2013 21:21
Son Ziyaret:
07 Aralık 2017 15:45
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur KARABACAK
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1991
Yaş:
35
İl:
Kars
Meslek:
Veteriner Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/155058.jpg[/img]
190 50 60 ikili set
20/4 F0 SP BLACK KRİZA
20/4 F0 SP BLACK İKOLA
SON 10 MESAJI
Ld Akvaryum Rezaleti
[QUOTE=Frttrk]Sen veteriner olarak bu işi bilmiyorsun boşuna okumuşsun okulunu, onlar allah vergisi yetenekle yapıyorlar. Böyle durumlar hobiden soğutuyor insanı gerçekten, geçmiş olsun umarım bu yazın bazı şeyleri değiştirir ülkemizde [:iyi:][/QUOTE] aynen hocam biz neyizki adamlar yıllardır balık besliyor onlardan iyi bilemeyiz sonuçta değilmi
[QUOTE=Frttrk]Sen veteriner olarak bu işi bilmiyorsun boşuna okumuşsun okulunu, onlar allah vergisi yetenekle yapıyorlar. Böyle durumlar hobiden soğutuyor insanı gerçekten, geçmiş olsun umarım bu yazın bazı şeyleri değiştirir ülkemizde [:iyi:][/QUOTE] aynen hocam biz neyizki adamlar yıllardır balık besliyor onlardan iyi bilemeyiz sonuçta değilmi
Ld Akvaryum Rezaleti
ARKADAŞLAR BİR LD AKVARYUM REZALETİN BURAYA YAZACAĞIM KESİNLİKLE OKUYUNUZZZZ ... BALIK ALACAKSANIZ YAZDIKLARIMI DİKKATE ALINIZZZ.........
28.06.2015 Tarihinde Facebook sayfalarında LD Akvaryum tarafından yapılan ithalatı gördüm.Hemen LD Akvaryumu arayarak 20 dişi 4 erkek koloni alacağımı ancak balıkları yaz tatili sebebiyle 10 Ağustos tarihinde teslim alabileceğimi belirterek bir koloninin seçilip seçilemeyeceğini sordum. Sağolsunlar daha önceden Kayseri ye gidip tanıştığımız için ve Black Krizaları alıken de ticaretimden memnun kaldıklarını belirterek koloniyi seçeceklerini ve ayrı bir akvaryuma koyacaklarını söylediler.Gerekli adette balık için pazarlığımızı yaparak belirli bir ücrete anlaşma sağladık ve balıklarımın ayrılıp Kayseri ye teslim almam için geleceğim güne kadar beklemesini istedim.Balıkları aldığım ücretin yarısını kapora olarak göndermek istediğimi söylediğimde ise gelince hepsini verirsin cevabını aldım ve tatilin bitmesini 10 Agustos ta Karsa gelirken balıkları alacağım günü beklemeye başladım. 16 Temmuz günü LD Akvaryumu arayarak balıklarımın akıbeti hakkında bilgi almak istedim.Duyduklarım karşısında ciddi derecede şaşırdım.Yetkili arkadaş anlaşmamıza uymamış ve balıklarımı ayrı akvaryuma koymamış pazarlığımıza tabi kalmamıştı.Kendisine isterse balıkların parasını göndereceğimi kesinlikle balıklarımı ayırması gerektiğini bunun yanlış olduğunu ve lafıma güvenciniz yoksa parayı şimdi yollayabileceğimi söylediğimde olurmu öyle şey işler yoğun o yüzden ilgilenemedim bu gün gidip üretimhaneye 4 adet koloni seçecek olduğu ve benim içinde bir koloni seçeceğini ve istediğim 20/4 koloniyi anlaştığımız fiyattan alacagımı ve parayıda Kayseriye gittiğimde vereceğimi söyledi.8 Ağustos günü Kayseri biletimi aldım ve bir hafta önceden kayseriye gideceğimi kendisine söyledim balıkları ayarlamasını geldiğimde balıkların yola hazırlanmış olmasını ve paketlenerek benimle birlikte gönderiminin yapılmasını istedim aldığım cevap ise gel hallederiz balıkların burada hiç sıkıntı yok şeklinde oldu.Kayseri ye gittiğimde akşam saat 5 civarı LD Akvaryuma gittim ve gördüklerim çok şaşırtıcı oldu.Bana gösterilen akvaryumlardaki balıkların seçtiklerimle alakası yok bantsız renksiz elek altı tabir edilen balıklardı bana kesin garantisi verilen üretim haneye ayrı akvaryuma koyulması gereken balıklar koyulmamış ve sanki benimle alay eder gibi kesinlikle almayacağım Kayseri ye kadar işi gücü bırakıp gidip balık seçeceğim halde bu kepazelik bana diretiliyor sözünün arkasında durmamanın pişkinliğini yaşıyorlardı ve bu kötü balıklar bana satılmaya çalışılıyordu .Başka bir akvaryumda ise 50 civarında benim seçtiğim tarzda ikola bulunuyordu o balıkları almak istediğimi belirttim ve balıkların satıldığı söylendi uzun süren telefon görüşmelerinin ardından balıkları alabileceğim söylendi ve öğrendiğim kadarıyla telefonla aranılarak görüşülen LD Akvaryum sahibi Zafer beydi.Balıkları almak için aşağıya indim ve balıkları seçtim 20 Dişi 4 Erkekten oluşan koloniyi ayırdım nakit olarak ücretini teslim ettim ve anlaştığım gibi benimle beraber gönderiminin yapılmasını istedim ancak balıkların yola dayanmayacağı bir kaç gün sonra göndereceklerini söylediler ve salı günü için anlaştık. Salı günü gönderilecek balıklar cumartesi günü uçak yerine otobüse verilerek bana gönderildi pazar günü balıkları aldım kutuyu açtığımda ise 7 balık ölüydü akvaryuma koymadan 8 balık daha öldü ardından 2 balık daha öldü 1 saat sonra 1 balık daha öldü ve zaiyat sayım 18 e ulaştı aradım görüştük zararımı karşılayacaklarını söylediler tamam dedim ama benim kayseriye gitmiş olmam o kadar masrafım bana girdi haliyle.LD de ki yetkili arkadaşla görüştüm ve balıkları göndermesini istedim ancak kendisinin gönderemeyeceğini ve şu anda Taner yaşar abinin LD Akvaryumda olduğunu belirtti ve taner abi ile görüşerek balıkları göndermesini istedim sağolsun beni kırmayarak 18 adet balık seçti ve gönderdi.Balıklar geldiğinde içinde 1 adet ölü vardı ve bu durumu hiç irdelemedim gayet iyi olarak algılayarak 17 balığın sağ olduğuna sevindim ancak daha balıkları koyaya açar açmaz 15 dakika içinde 2 balıkdaha öldü ve durumu LD Akvaryuma bildirdim ancak balıkları gönderdiğiniz için teşekkür ederim 3 tane ölen balık benim için sorun değil ama daha fazlası olursa haber veririm diyerek Faceye balıkların sağ salim geldiğini belirten bir paylaşım yaptım.Ancak aradan geçen her dakika balıkların can verişlerini izlemeye başladım . kova içerisinde 3 adet balığım ölmüştü. Akvaryumdan su alıp balıkları aşılamaya başladım ve 45 dk boyunca aşılamaya devam ettim. Aşılama bittiğinde akvaryuma koyarken 2 balığım daha ölmüştü. Balıkları akvaryuma koyar koymaz 3 balık daha 5-6 dakika arayla çırpınarak can verdi.Bu durum karşısında LD Akvaryum görevlisi ile konuştum kendisinin insiyatifi olmadığını Zafer bey ile görüşmesi gerektiğini söyledi.Görüşme sonunda Zafer beyin cevabı ise Faceye balıklar sağ salim geldi yazıyor balık falan vermeyin oldu. bu durumun ardından hiç bir şey demedim sineye çektim ve dün sabah 2 tane daha balık attım çöpe ardından bu gün 2 tane daha attım ve bu ölen 13 adet balığımın karşılanmayacağı balıkların bana sağ salim gönderildiğini faceye yazdığımı kusurun bana ait olduğunu söylediler. LD AKVARYUMUN BALIKLARI HASTADIR VE ORDAN BALIK ALIRSANIZ SUÇLU SİZ OLURSUNUZ ŞU ANDA ZARARIM NET OLARAK 1300 TL VE BU ZAFER BEYİN ZERRE KADAR UMURUNDA DEĞİL ÇÜNKÜ SUÇLU BENMİŞİM YAZDIKLARIMI DİKKATLİCE OKUYARAK KARARI SİZ VERİN BENİM NASIL BALIK BESLEDİĞİMİ ADAPTASYON YAPTIĞIMI HERKES BİLİR VE LÜTFEN BU KONUYU SAÇMA YERLERE ÇEKMEYE ÇALŞMAYIN ... 05467605437 KONU HAKKINDA SIKINTISI OLAN İÇİN NUMARAM BUDUR ......
ARKADAŞLAR BİR LD AKVARYUM REZALETİN BURAYA YAZACAĞIM KESİNLİKLE OKUYUNUZZZZ ... BALIK ALACAKSANIZ YAZDIKLARIMI DİKKATE ALINIZZZ.........
28.06.2015 Tarihinde Facebook sayfalarında LD Akvaryum tarafından yapılan ithalatı gördüm.Hemen LD Akvaryumu arayarak 20 dişi 4 erkek koloni alacağımı ancak balıkları yaz tatili sebebiyle 10 Ağustos tarihinde teslim alabileceğimi belirterek bir koloninin seçilip seçilemeyeceğini sordum. Sağolsunlar daha önceden Kayseri ye gidip tanıştığımız için ve Black Krizaları alıken de ticaretimden memnun kaldıklarını belirterek koloniyi seçeceklerini ve ayrı bir akvaryuma koyacaklarını söylediler.Gerekli adette balık için pazarlığımızı yaparak belirli bir ücrete anlaşma sağladık ve balıklarımın ayrılıp Kayseri ye teslim almam için geleceğim güne kadar beklemesini istedim.Balıkları aldığım ücretin yarısını kapora olarak göndermek istediğimi söylediğimde ise gelince hepsini verirsin cevabını aldım ve tatilin bitmesini 10 Agustos ta Karsa gelirken balıkları alacağım günü beklemeye başladım. 16 Temmuz günü LD Akvaryumu arayarak balıklarımın akıbeti hakkında bilgi almak istedim.Duyduklarım karşısında ciddi derecede şaşırdım.Yetkili arkadaş anlaşmamıza uymamış ve balıklarımı ayrı akvaryuma koymamış pazarlığımıza tabi kalmamıştı.Kendisine isterse balıkların parasını göndereceğimi kesinlikle balıklarımı ayırması gerektiğini bunun yanlış olduğunu ve lafıma güvenciniz yoksa parayı şimdi yollayabileceğimi söylediğimde olurmu öyle şey işler yoğun o yüzden ilgilenemedim bu gün gidip üretimhaneye 4 adet koloni seçecek olduğu ve benim içinde bir koloni seçeceğini ve istediğim 20/4 koloniyi anlaştığımız fiyattan alacagımı ve parayıda Kayseriye gittiğimde vereceğimi söyledi.8 Ağustos günü Kayseri biletimi aldım ve bir hafta önceden kayseriye gideceğimi kendisine söyledim balıkları ayarlamasını geldiğimde balıkların yola hazırlanmış olmasını ve paketlenerek benimle birlikte gönderiminin yapılmasını istedim aldığım cevap ise gel hallederiz balıkların burada hiç sıkıntı yok şeklinde oldu.Kayseri ye gittiğimde akşam saat 5 civarı LD Akvaryuma gittim ve gördüklerim çok şaşırtıcı oldu.Bana gösterilen akvaryumlardaki balıkların seçtiklerimle alakası yok bantsız renksiz elek altı tabir edilen balıklardı bana kesin garantisi verilen üretim haneye ayrı akvaryuma koyulması gereken balıklar koyulmamış ve sanki benimle alay eder gibi kesinlikle almayacağım Kayseri ye kadar işi gücü bırakıp gidip balık seçeceğim halde bu kepazelik bana diretiliyor sözünün arkasında durmamanın pişkinliğini yaşıyorlardı ve bu kötü balıklar bana satılmaya çalışılıyordu .Başka bir akvaryumda ise 50 civarında benim seçtiğim tarzda ikola bulunuyordu o balıkları almak istediğimi belirttim ve balıkların satıldığı söylendi uzun süren telefon görüşmelerinin ardından balıkları alabileceğim söylendi ve öğrendiğim kadarıyla telefonla aranılarak görüşülen LD Akvaryum sahibi Zafer beydi.Balıkları almak için aşağıya indim ve balıkları seçtim 20 Dişi 4 Erkekten oluşan koloniyi ayırdım nakit olarak ücretini teslim ettim ve anlaştığım gibi benimle beraber gönderiminin yapılmasını istedim ancak balıkların yola dayanmayacağı bir kaç gün sonra göndereceklerini söylediler ve salı günü için anlaştık. Salı günü gönderilecek balıklar cumartesi günü uçak yerine otobüse verilerek bana gönderildi pazar günü balıkları aldım kutuyu açtığımda ise 7 balık ölüydü akvaryuma koymadan 8 balık daha öldü ardından 2 balık daha öldü 1 saat sonra 1 balık daha öldü ve zaiyat sayım 18 e ulaştı aradım görüştük zararımı karşılayacaklarını söylediler tamam dedim ama benim kayseriye gitmiş olmam o kadar masrafım bana girdi haliyle.LD de ki yetkili arkadaşla görüştüm ve balıkları göndermesini istedim ancak kendisinin gönderemeyeceğini ve şu anda Taner yaşar abinin LD Akvaryumda olduğunu belirtti ve taner abi ile görüşerek balıkları göndermesini istedim sağolsun beni kırmayarak 18 adet balık seçti ve gönderdi.Balıklar geldiğinde içinde 1 adet ölü vardı ve bu durumu hiç irdelemedim gayet iyi olarak algılayarak 17 balığın sağ olduğuna sevindim ancak daha balıkları koyaya açar açmaz 15 dakika içinde 2 balıkdaha öldü ve durumu LD Akvaryuma bildirdim ancak balıkları gönderdiğiniz için teşekkür ederim 3 tane ölen balık benim için sorun değil ama daha fazlası olursa haber veririm diyerek Faceye balıkların sağ salim geldiğini belirten bir paylaşım yaptım.Ancak aradan geçen her dakika balıkların can verişlerini izlemeye başladım . kova içerisinde 3 adet balığım ölmüştü. Akvaryumdan su alıp balıkları aşılamaya başladım ve 45 dk boyunca aşılamaya devam ettim. Aşılama bittiğinde akvaryuma koyarken 2 balığım daha ölmüştü. Balıkları akvaryuma koyar koymaz 3 balık daha 5-6 dakika arayla çırpınarak can verdi.Bu durum karşısında LD Akvaryum görevlisi ile konuştum kendisinin insiyatifi olmadığını Zafer bey ile görüşmesi gerektiğini söyledi.Görüşme sonunda Zafer beyin cevabı ise Faceye balıklar sağ salim geldi yazıyor balık falan vermeyin oldu. bu durumun ardından hiç bir şey demedim sineye çektim ve dün sabah 2 tane daha balık attım çöpe ardından bu gün 2 tane daha attım ve bu ölen 13 adet balığımın karşılanmayacağı balıkların bana sağ salim gönderildiğini faceye yazdığımı kusurun bana ait olduğunu söylediler. LD AKVARYUMUN BALIKLARI HASTADIR VE ORDAN BALIK ALIRSANIZ SUÇLU SİZ OLURSUNUZ ŞU ANDA ZARARIM NET OLARAK 1300 TL VE BU ZAFER BEYİN ZERRE KADAR UMURUNDA DEĞİL ÇÜNKÜ SUÇLU BENMİŞİM YAZDIKLARIMI DİKKATLİCE OKUYARAK KARARI SİZ VERİN BENİM NASIL BALIK BESLEDİĞİMİ ADAPTASYON YAPTIĞIMI HERKES BİLİR VE LÜTFEN BU KONUYU SAÇMA YERLERE ÇEKMEYE ÇALŞMAYIN ... 05467605437 KONU HAKKINDA SIKINTISI OLAN İÇİN NUMARAM BUDUR ......
tropheus brichardi isonga
BANADA ÖYLE GELİYOR HAKLISINIZ ASLINDA TEŞEKKÜR EDERİM
BANADA ÖYLE GELİYOR HAKLISINIZ ASLINDA TEŞEKKÜR EDERİM
tropheus brichardi isonga
arkadaşlar ben isonga kolonisi almaya karar verdim neredeyse parayı ayarladım zamanını bekliyorum çok yakın bir arkadaşımla anlaştık 17/3 koloniyi alıcam ancak aklımda bazı soru işaretleri var sizce isongaya talep aynı şekilde devam edermi yoksa popülerliği kısa sürede geçme ihtimali varmı
arkadaşlar ben isonga kolonisi almaya karar verdim neredeyse parayı ayarladım zamanını bekliyorum çok yakın bir arkadaşımla anlaştık 17/3 koloniyi alıcam ancak aklımda bazı soru işaretleri var sizce isongaya talep aynı şekilde devam edermi yoksa popülerliği kısa sürede geçme ihtimali varmı
190 50 60h tropheus
[QUOTE=Yasin Oktem] Uğur Bey Merhaba ;
[QUOTE=eskibalıkcı]Biri trpheus biri yunus olabilir 3 e 20 dişi iyidir[/QUOTE] yunus her zaman ilgimi çeken bir balık ama ben tropheus türleri ile meşgul olmayı tercih ediyorum öneriniz için teşekkür ederim
[QUOTE=Yasin Oktem] Uğur Bey Merhaba ;
İki ayrı akvaryumunuz var iki ayrı tür yapmanızı öneririm. Birine ikola olarak karar vermişsiniz zaten diğerinide Black kriza ya da kriza gold olabilir. Benim tavsiyem erkek sayısını en az 3 tutmanız yönünde olacak. 3e15-20d olabilir mesela.
[/QUOTE] hmm anladım benim amacım elimde sürekli adetli yavru bulundurup toptan satış yapma ancak sizin öneriniz de güzel ama ikinci tür konusunda çok ciddi karmaşa içinde kalıyorum[QUOTE=eskibalıkcı]Biri trpheus biri yunus olabilir 3 e 20 dişi iyidir[/QUOTE] yunus her zaman ilgimi çeken bir balık ama ben tropheus türleri ile meşgul olmayı tercih ediyorum öneriniz için teşekkür ederim
190 50 60h tropheus
Merhaba arkadaşlar.Herkese hayırlı bol kazançlı bol balıklı hobiler dilerim.Bu aralar kafam çok karıştığı için sizden yardım istiyorum.Elimde 190 50 60h ölçülerinde şen akvaryum yapımı akvaryum var ve kısmetse 1 ay sonra ikincisi de gelecek ve setim tamamlanmış olacak.
Merhaba arkadaşlar.Herkese hayırlı bol kazançlı bol balıklı hobiler dilerim.Bu aralar kafam çok karıştığı için sizden yardım istiyorum.Elimde 190 50 60h ölçülerinde şen akvaryum yapımı akvaryum var ve kısmetse 1 ay sonra ikincisi de gelecek ve setim tamamlanmış olacak.
İlk sorum bu akvaryum boyutlarında kaç dişi kaç erkek olur?
İkinci sorum ise sizce iki akvaryumda da F0 ikola mı besleyeyim (20/2 + 20/2 şeklinde) veya akvaryumlardan birinde 20/2 ikola diğerinde başka bir tür 20/2 şeklinde mi besleyeyim?
son sorum ise bu boyutlardaki akvaryuma tür öneriniz nedir ayrıca hepsi ikola olsun derseniz aylık ortalama 200 yavruyu kime satacağım ben, satılır mı bilgi verirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler.
Adım Adım Bir Hayalden Gerçeğe ( Duvar Akvaryumu)
çok başarılı bir çalışma olmuş hayırlı olsun kriza goldda yakışır bu akvaryuma :)
çok başarılı bir çalışma olmuş hayırlı olsun kriza goldda yakışır bu akvaryuma :)
BEYAZ BENEĞE Bİ TEDAVİDE BENDEN :)
Beyaz benek mutlak olarak her akvaryumda ve her balıkta bulunan bir enfeksiyon etkeni bu yüzden tamamen bitirmek için mutlak dezenfeksiyon gerekir bu sebeplede tamamen bitrirmi bilemiyorum zamanla göreceğim ama kısa sürede tedavi olumlu sonuçlandı ve balığı kurtarmamı sağladı süreç içerisinde tekrar beyaz benek şekillenirse bilgilendireceğim şu anda kesin konuşmak yanlış olacaktır ve tüm bilgileri kaydediyorum 1 aylık bi periyot içinde tüm gözlemlerimi biriktirip ilaç dozu uygulama şekli etken belirtileri vs paylaşımını tüm belirtileri net olacak şekilde makale halinde yayımlayacağım
Beyaz benek mutlak olarak her akvaryumda ve her balıkta bulunan bir enfeksiyon etkeni bu yüzden tamamen bitirmek için mutlak dezenfeksiyon gerekir bu sebeplede tamamen bitrirmi bilemiyorum zamanla göreceğim ama kısa sürede tedavi olumlu sonuçlandı ve balığı kurtarmamı sağladı süreç içerisinde tekrar beyaz benek şekillenirse bilgilendireceğim şu anda kesin konuşmak yanlış olacaktır ve tüm bilgileri kaydediyorum 1 aylık bi periyot içinde tüm gözlemlerimi biriktirip ilaç dozu uygulama şekli etken belirtileri vs paylaşımını tüm belirtileri net olacak şekilde makale halinde yayımlayacağım
BEYAZ BENEĞE Bİ TEDAVİDE BENDEN :)
arkadaşlar ilaçların hepsi eczaneden temin edilebiliyor ayrıca düşük maliyetli bir tedavi
[QUOTE=rızaa09]Abicim gayet güzel bi tedavi yöntemi. Aklımın bi köşesine yazmak istiyorum ama benim tankım 200lt ne kadar ilaç uygulamalıyım ve nerden temin edebilirim[/QUOTE]
[QUOTE=batu.gulsah]Sizi tebrik ediyorum konuyu favorilere ekliyorum her tankta uygulanabilecek basit bir çözüm. Paylasim icin tesekkurler. Birde bu yonteme ek olarak kükürt denemedsi yapılabilir tuz yerine. Kükürt de canlilarin üzerindeki tum parazitler konusunda cok etkili ve zeminde de ayni etkiyi yaratiyo ayni zamanda baliklarda hafif ic parazit konusundada etkili bir yontem. Arastirip kullanabilirsiniz.. [/QUOTE]
arkadaşlar ilaçların hepsi eczaneden temin edilebiliyor ayrıca düşük maliyetli bir tedavi
doz olarakta bu ilaçlarda doz aşımı ile ilgili problemler yaşamazsınız gönül rahatlığı ile kullanılabilir
[QUOTE=rızaa09]Abicim gayet güzel bi tedavi yöntemi. Aklımın bi köşesine yazmak istiyorum ama benim tankım 200lt ne kadar ilaç uygulamalıyım ve nerden temin edebilirim[/QUOTE]
ilaçların doz aşımı konusunda hiçbir sıkıntısı olmaz sizin tankınız için 2 ampül bemiks 1 ampül bepanten 1 ampül evigen uygulaması yeterli olacaktır.
[QUOTE=batu.gulsah]Sizi tebrik ediyorum konuyu favorilere ekliyorum her tankta uygulanabilecek basit bir çözüm. Paylasim icin tesekkurler. Birde bu yonteme ek olarak kükürt denemedsi yapılabilir tuz yerine. Kükürt de canlilarin üzerindeki tum parazitler konusunda cok etkili ve zeminde de ayni etkiyi yaratiyo ayni zamanda baliklarda hafif ic parazit konusundada etkili bir yontem. Arastirip kullanabilirsiniz.. [/QUOTE]
kükürt ciddi bir uygulama olacaktır bu yüzden araştırmam lazım ancak şimdilik sınavlarım nedeniyle ilgilenemiyorum ancak kükürt konusunuda sizin için araştıracagım
BEYAZ BENEĞE Bİ TEDAVİDE BENDEN :)
arkadaşlar son durumu yazmıştım ama tekrar yazıyorum uygulanan tedavi beyaz beneği 23 saat içerisinde döküyor ......
arkadaşlar son durumu yazmıştım ama tekrar yazıyorum uygulanan tedavi beyaz beneği 23 saat içerisinde döküyor ......
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
