ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sawyer86
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2013 16:34
Son Ziyaret:
03 Şubat 2020 09:57
Toplam Mesaj:
95 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Yonar
Doğum Tarihi:
13 Kasım 1986
Yaş:
39
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Kurulu akvaryuma Hamburg filtre adapte etme
Bu filtre düşündüğünüz kadar atıf mı? Normal kullandığımız dış filtrelerde zaten bu tarz biyolojik toplanma amaçlı sepetler var ama ışık yok.
O tarz bakterileri de kullandığını düşünebiliriz. Pipo filtre türevi de denebilir. Sadece havayla su sirkülasyonu yaratmak yerine kafa motor kullanıyoruz.
Temizlenmesi süngeri çıkarıp işlem görecekse baya bi zor olur bu durumda bi o var. Diğer kullandığımız kafa motoru altına hazne takılarak kullanılan filtrelere göre daha az kuvvetde daha çok filtrasyon yapma imkanı sağlıyor.
Ama dış filtre bu olsa da şart ya aktif karbon ve seramik eklenebilen bir model türetebilirsek bu iş bizi ondan da kurtarabilir. Veya kafa motorunu dışarıda bırakıp suyu süngerin arkasından verirsek pislik arkada kalabilir. Şahsi düşüncem tek duvar iki hazne olarak da kullanılabilir çok da güzel olur onu bi projelendirip konuya ekleyeyim olmazsa aktif karbon ve seramik de olsun mesela içinde sizin için de uygunsa.
[QUOTE=borutrampet]Can Bey merhaba,
Şu anda 40*40*35cm ebatlarında bir karider akvaryumu kurmayı planlıyorum ve filtreleme olarak hamburg filtre kullanacağım. Net 45-48 lt civarında olur. Kafa motoru olarak hydor'dan memnun olduğunuzu biliyorum. Piyadaki en az güçlü modeli Hydor Pico 200, 270 lt/saat. Debisi ayarlanabilir diyor. Siz halihazırda Hydor kullanmış birisi olarak debiyi uygun seviyeye (180 lt/saat) çekebilir miyim? Ve tabi ki bu hacim için bu debi uygun olur mu?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Bu iş için de ayrıyetten bitirmiş karides varsa en güzeli pipo filtredir bu da onun tam anlamıyla devasa şekli. Süngerin üstünde baya karides göreceksin kardeşim ((;
Bu filtre düşündüğünüz kadar atıf mı? Normal kullandığımız dış filtrelerde zaten bu tarz biyolojik toplanma amaçlı sepetler var ama ışık yok.
O tarz bakterileri de kullandığını düşünebiliriz. Pipo filtre türevi de denebilir. Sadece havayla su sirkülasyonu yaratmak yerine kafa motor kullanıyoruz.
Temizlenmesi süngeri çıkarıp işlem görecekse baya bi zor olur bu durumda bi o var. Diğer kullandığımız kafa motoru altına hazne takılarak kullanılan filtrelere göre daha az kuvvetde daha çok filtrasyon yapma imkanı sağlıyor.
Ama dış filtre bu olsa da şart ya aktif karbon ve seramik eklenebilen bir model türetebilirsek bu iş bizi ondan da kurtarabilir. Veya kafa motorunu dışarıda bırakıp suyu süngerin arkasından verirsek pislik arkada kalabilir. Şahsi düşüncem tek duvar iki hazne olarak da kullanılabilir çok da güzel olur onu bi projelendirip konuya ekleyeyim olmazsa aktif karbon ve seramik de olsun mesela içinde sizin için de uygunsa.
[QUOTE=borutrampet]Can Bey merhaba,
Şu anda 40*40*35cm ebatlarında bir karider akvaryumu kurmayı planlıyorum ve filtreleme olarak hamburg filtre kullanacağım. Net 45-48 lt civarında olur. Kafa motoru olarak hydor'dan memnun olduğunuzu biliyorum. Piyadaki en az güçlü modeli Hydor Pico 200, 270 lt/saat. Debisi ayarlanabilir diyor. Siz halihazırda Hydor kullanmış birisi olarak debiyi uygun seviyeye (180 lt/saat) çekebilir miyim? Ve tabi ki bu hacim için bu debi uygun olur mu?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Bu iş için de ayrıyetten bitirmiş karides varsa en güzeli pipo filtredir bu da onun tam anlamıyla devasa şekli. Süngerin üstünde baya karides göreceksin kardeşim ((;
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=MaviYesil]
Hesaplarınız külliyen hatalı, çünkü Türkiye'deki satıcı ürünü ne Aliexpress'ten ne de Almanya'daki petshop'tan almıyor. İthalatçıdan alıyor. İthalatçı veya distribütör ise ürünü direkt firmadan alıyor. [/QUOTE]
üstteki mesajlarda yukarı aşağı aynısını tarif ettim biz getirirsek kaça gelir hesabına vurduk başka bir alternatif yok adam benim getirdiğime göre avantajlı bir fiyata satıyorsa yine de duruma göre karlı sayılırım oralara kadar açıldık..
Biz getirelim dedikten sonra bu durumun avantajlı olup olmadığını araştırma amaçlı gerçek bi ithalatmış gibi yaklaşırken uygunsa neden getirtmeyelime geldi. Vakit harcayıp biraz daha adamların haklı olmadığını anlama amacı ile de fiyat ararken..
[QUOTE=Tunc Berk]
165 Dolar, İngiltere'ye ücretsiz kargo. Şimdi siz bunu Türkiye'ye getirme hesabı yaparsanız oturur ağlarım.
[URL]https://www.amazon.co.uk/EheimFilter-350-2073-Plus-Media/dp/B008N9OJAC/ref=sr_1_7?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1487413765&sr=1-7&keywords=eheim+external+filter[/URL][/QUOTE]
dedi.. Onu da neden dedi anlamadım fizibilite yapmadık kafamıza yatmadı para toplayıp da getirtelim de demedik. Zaten site türkiye adresini benim dediğim ürünlerde kabul etmedi..
Konu takibinde eksiğiniz varsa toparlayıp yazayım üşenmem baştan okurum yani.. Ha çağrıda da bulundum anlayan bu işi daha önce yapmış biri el atsın fikiri bi sağlamlaştıralım da dedim..
[QUOTE=MaviYesil]
Hesaplarınız külliyen hatalı, çünkü Türkiye'deki satıcı ürünü ne Aliexpress'ten ne de Almanya'daki petshop'tan almıyor. İthalatçıdan alıyor. İthalatçı veya distribütör ise ürünü direkt firmadan alıyor. [/QUOTE]
üstteki mesajlarda yukarı aşağı aynısını tarif ettim biz getirirsek kaça gelir hesabına vurduk başka bir alternatif yok adam benim getirdiğime göre avantajlı bir fiyata satıyorsa yine de duruma göre karlı sayılırım oralara kadar açıldık..
Biz getirelim dedikten sonra bu durumun avantajlı olup olmadığını araştırma amaçlı gerçek bi ithalatmış gibi yaklaşırken uygunsa neden getirtmeyelime geldi. Vakit harcayıp biraz daha adamların haklı olmadığını anlama amacı ile de fiyat ararken..
[QUOTE=Tunc Berk]
165 Dolar, İngiltere'ye ücretsiz kargo. Şimdi siz bunu Türkiye'ye getirme hesabı yaparsanız oturur ağlarım.
[URL]https://www.amazon.co.uk/EheimFilter-350-2073-Plus-Media/dp/B008N9OJAC/ref=sr_1_7?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1487413765&sr=1-7&keywords=eheim+external+filter[/URL][/QUOTE]
dedi.. Onu da neden dedi anlamadım fizibilite yapmadık kafamıza yatmadı para toplayıp da getirtelim de demedik. Zaten site türkiye adresini benim dediğim ürünlerde kabul etmedi..
Konu takibinde eksiğiniz varsa toparlayıp yazayım üşenmem baştan okurum yani.. Ha çağrıda da bulundum anlayan bu işi daha önce yapmış biri el atsın fikiri bi sağlamlaştıralım da dedim..
Uçuk Fiyatlar
Product Details
LZ-1000 WHITE Modern Cabinet Aquarium Fish Tank Marine...
4.5 out of 5 stars 2
£339.99
amazon iyi oldu şunu falan denedim de gönderimi yok sadece hesaplama için vergi vs kargo çıkartacaktım olmadı..
yine diyorum abilerim ablalarım varsa kafanızda birşey madem fiyatlar çok dedik ön ayak olalım piyasa kırılsın, o vergi gergi işini kimin kaç para verdiğini bilen abim yönetici kardeşim yapıcı olalım bildiğimiz birşeyse alana faydamız olsun biz de edinelim lazımsa hem de piyasa kırılsın.
Elimizde imkan varsa iyi niyet için kullanalım hatta forumda bir dünya akvaryumcu abimiz var bu işi yapan biri de biraz üstüne düşerse tamam getirtmeyi geçtim bir yanlış anlaşılma varsa düzeltmiş olalım.
Amazon iyi geldi ama aklıma gelmemişti teşekkürler.
Product Details
LZ-1000 WHITE Modern Cabinet Aquarium Fish Tank Marine...
4.5 out of 5 stars 2
£339.99
amazon iyi oldu şunu falan denedim de gönderimi yok sadece hesaplama için vergi vs kargo çıkartacaktım olmadı..
yine diyorum abilerim ablalarım varsa kafanızda birşey madem fiyatlar çok dedik ön ayak olalım piyasa kırılsın, o vergi gergi işini kimin kaç para verdiğini bilen abim yönetici kardeşim yapıcı olalım bildiğimiz birşeyse alana faydamız olsun biz de edinelim lazımsa hem de piyasa kırılsın.
Elimizde imkan varsa iyi niyet için kullanalım hatta forumda bir dünya akvaryumcu abimiz var bu işi yapan biri de biraz üstüne düşerse tamam getirtmeyi geçtim bir yanlış anlaşılma varsa düzeltmiş olalım.
Amazon iyi geldi ama aklıma gelmemişti teşekkürler.
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=MaviYesil]
Bahsedilen 199€ fiyat Almanya'daki parekende satış fiyatı. Yani Almanya'daki esnaf da nakliye+kargo+dükkan kirası+emeği eklenmiş hali. Türkiye'deki esnafın alış fiyatı değil 199€.[/QUOTE]
fark ettiysen sayın yönetici aracıları da koymadık direk kendi araya kimseyi sokmadan bu tutara denk geliyor. Aracı firma evrak işini kovaladı getirdi, toptancı onun aracılığı ile aldı dükkana koydu ordan da tekrar dağıtım akvaryumcuya geldi onları araya sokmadık. Ha diyosan ki benim gibi ilçede yaşıyosun o 2 toptancı daha gezer.
ha ben 199 euro luk linki bulamadım bu kadar pahalı olduğu düşünüyorsanız kendimiz getirtip arkadaşlara kargolayalım ya da gelip alsınlar bi şekil ulaştıralım..
http://www.alibaba.com/products/F0/fish_tank/CID100006207------------------------------100004702-3877--------------------EU------------------------------------ATTR-100004702-3877,AREA-EU.html?spm=a2700.7724838.0.0.t8diwR
ben buradan örnek vereyim beğenin abi bakalım kaça patlıcak bize gelişi ha diyosanız ki daha güzel bağlantılar kurarız ben de edineyim bi eheim akvaryum ya da niyetine giren arkadaşlara bi başlık oluşturup getirtelim..[EDIT]Sawyer86,2017-02-18 10:30:08[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]
Bahsedilen 199€ fiyat Almanya'daki parekende satış fiyatı. Yani Almanya'daki esnaf da nakliye+kargo+dükkan kirası+emeği eklenmiş hali. Türkiye'deki esnafın alış fiyatı değil 199€.[/QUOTE]
fark ettiysen sayın yönetici aracıları da koymadık direk kendi araya kimseyi sokmadan bu tutara denk geliyor. Aracı firma evrak işini kovaladı getirdi, toptancı onun aracılığı ile aldı dükkana koydu ordan da tekrar dağıtım akvaryumcuya geldi onları araya sokmadık. Ha diyosan ki benim gibi ilçede yaşıyosun o 2 toptancı daha gezer.
ha ben 199 euro luk linki bulamadım bu kadar pahalı olduğu düşünüyorsanız kendimiz getirtip arkadaşlara kargolayalım ya da gelip alsınlar bi şekil ulaştıralım..
http://www.alibaba.com/products/F0/fish_tank/CID100006207------------------------------100004702-3877--------------------EU------------------------------------ATTR-100004702-3877,AREA-EU.html?spm=a2700.7724838.0.0.t8diwR
ben buradan örnek vereyim beğenin abi bakalım kaça patlıcak bize gelişi ha diyosanız ki daha güzel bağlantılar kurarız ben de edineyim bi eheim akvaryum ya da niyetine giren arkadaşlara bi başlık oluşturup getirtelim..[EDIT]Sawyer86,2017-02-18 10:30:08[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=fahrisinan]Burada kimse inanmayacak ama Almanya'da petshoplardaki fiyatlar buradakilerin hepsinden daha ucuz. Eheim akvaryuma 1600 yazmış bizim çakal, indirimli 1200 demiş. Aynısı Almanya'da 199 euro.
[/QUOTE]
Abi ben mi yanlış anladım yoksa cümleyi mi ters okudum bi düzeltir misin?
199 euro x 3,89 kur=774,11 tl
1200 kdv li satış tan 1200 / 1,18=1016,94 lira
1016,94 - 774,11=242,83 tl içinde nakliye kargo gümrük vergileri + adamın karı dükkan kirası emeği
242,83 tl nin ne kadarı adama kaldı da çok dedik abi?
hadi kdv nin diğer vergilerden bir nebze geri dönüşü var diyelim yine kargosu ne kadardır bunun almanyadan gelirken de adama çok para bıraksın.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 18:07:25[/EDIT]
[QUOTE=fahrisinan]Burada kimse inanmayacak ama Almanya'da petshoplardaki fiyatlar buradakilerin hepsinden daha ucuz. Eheim akvaryuma 1600 yazmış bizim çakal, indirimli 1200 demiş. Aynısı Almanya'da 199 euro.
[/QUOTE]
Abi ben mi yanlış anladım yoksa cümleyi mi ters okudum bi düzeltir misin?
199 euro x 3,89 kur=774,11 tl
1200 kdv li satış tan 1200 / 1,18=1016,94 lira
1016,94 - 774,11=242,83 tl içinde nakliye kargo gümrük vergileri + adamın karı dükkan kirası emeği
242,83 tl nin ne kadarı adama kaldı da çok dedik abi?
hadi kdv nin diğer vergilerden bir nebze geri dönüşü var diyelim yine kargosu ne kadardır bunun almanyadan gelirken de adama çok para bıraksın.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 18:07:25[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Oasis bu senin dediğin kara borsa ya giriyor o zaman yasak bu.. Ya da ne kadarı faturalı bunun adam bakalım resmi mi aldı geldi balıkları??
Şimdi nesli tükenen bir hayvanı sadece simsar getirebiliyor diye binbir yolla getirt para varsa bas evde besle, ha bir de yavru mu aldın o zaman değmesinler keyfine..
Bak emeğe hiçbirşey demiyorum tamam ölçemezsin de birşey sadece nadir diye de %3500 kar etmek cidden yasak birşey..
Aldığın riski göz önünde bulundurarak harcamalarını da eklersin kendine bir emek belirlersin yukarı aşağı belirli bir kar marjı vardır bu işlerin oturur hesaplar o fiyattan bedel biçersin.
Başta da dedim çok ucuz olsun mu? Hayır..
Karaborsa olsun mu? Ona da Hayır..
Akvaryumcuyu geçtim yavru satarken aslında 3e 5e bakmadan biraz da insanların kapasitesine göre canlı satmak lazım, sadece karşılığında para aldığın için hayatları üstündeki mükellefiyetin bence kalkmaz..
Oasis bu senin dediğin kara borsa ya giriyor o zaman yasak bu.. Ya da ne kadarı faturalı bunun adam bakalım resmi mi aldı geldi balıkları??
Şimdi nesli tükenen bir hayvanı sadece simsar getirebiliyor diye binbir yolla getirt para varsa bas evde besle, ha bir de yavru mu aldın o zaman değmesinler keyfine..
Bak emeğe hiçbirşey demiyorum tamam ölçemezsin de birşey sadece nadir diye de %3500 kar etmek cidden yasak birşey..
Aldığın riski göz önünde bulundurarak harcamalarını da eklersin kendine bir emek belirlersin yukarı aşağı belirli bir kar marjı vardır bu işlerin oturur hesaplar o fiyattan bedel biçersin.
Başta da dedim çok ucuz olsun mu? Hayır..
Karaborsa olsun mu? Ona da Hayır..
Akvaryumcuyu geçtim yavru satarken aslında 3e 5e bakmadan biraz da insanların kapasitesine göre canlı satmak lazım, sadece karşılığında para aldığın için hayatları üstündeki mükellefiyetin bence kalkmaz..
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=FTHS]120 civarlarında bir akvaryum almak istiyorum geçen ay sorduğum imalat yapanların hepsi bu ay 100 200 lira fazla söylüyor cam yurtdışındanmı geliyor.
Zaten aksan temaks gibilerinin yanından geçilmiyor 1500 diyo 120cm e millet almaya devam ettikce dahada arttırırlar.[/QUOTE]
- Çıkma cam olarak kendin bulabilirsen süper olur. Forumda cam kalınlıkları ve yüksekliklerle ilgili ayrıntılı bir tablo vardı. Sonra başlarsın kapanan dükkan, yıkılan ev aramaya ne kadar alan lazım olacağını yazarsan ben de hesaplarım yukarı aşağı kaba taslak sana zor birşey de değil gerçi. Camcıya bir yapıştırma parası kalır onu da tanıdık birine gidersen cüzi rakamlara çıkartırsın sanırsam.
Not: Çıkma cam olacağı için biraz güvenlik kalınlığı bıraksan iyi olur mesele 6 lık cam çıktı hesabın sen 7 lik kullanabilirsin gibi.
[QUOTE=FTHS]Plastik kapak sunta dolap 100 40 55 550tl diyor hobiden sogutuyolar.
Birine soruyom evin önüne bırakırım kendin çıkarırsın diyo 120cm akvaryumu 4. kata hulk um ben çıkarcam öteki arabam yok dükkandan veriyoruz nakliye yok diyo bunlar ankaranın en iyi yapan yerleri.[/QUOTE]
Talep çok olunca esnaflık ölüyor, yapacak hiçbir şey yok dediğin koşullarda alım yapan kişi sayısı adamı parasal yönden tatmin etmeye yetiyo demek ki.. Direk profille ne kadara çıkıyor ona bir bak istersen sonra üstüne istediğin gibi ahşapla kendin kaplarsın. Adamların yaptığı kadar güzel olmaya bilir ama kendi emeğin olur. Profili ince strafor ile kaplayıp üstünü isteğin gibi yapışkan kaplama ile de kapayabilirsin. Profil olsun da istersen eski ocaklıklar gibi sadece kumaş ile dön gerisi sana kalmış.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 09:33:16[/EDIT]
[QUOTE=FTHS]120 civarlarında bir akvaryum almak istiyorum geçen ay sorduğum imalat yapanların hepsi bu ay 100 200 lira fazla söylüyor cam yurtdışındanmı geliyor.
Zaten aksan temaks gibilerinin yanından geçilmiyor 1500 diyo 120cm e millet almaya devam ettikce dahada arttırırlar.[/QUOTE]
- Çıkma cam olarak kendin bulabilirsen süper olur. Forumda cam kalınlıkları ve yüksekliklerle ilgili ayrıntılı bir tablo vardı. Sonra başlarsın kapanan dükkan, yıkılan ev aramaya ne kadar alan lazım olacağını yazarsan ben de hesaplarım yukarı aşağı kaba taslak sana zor birşey de değil gerçi. Camcıya bir yapıştırma parası kalır onu da tanıdık birine gidersen cüzi rakamlara çıkartırsın sanırsam.
Not: Çıkma cam olacağı için biraz güvenlik kalınlığı bıraksan iyi olur mesele 6 lık cam çıktı hesabın sen 7 lik kullanabilirsin gibi.
[QUOTE=FTHS]Plastik kapak sunta dolap 100 40 55 550tl diyor hobiden sogutuyolar.
Birine soruyom evin önüne bırakırım kendin çıkarırsın diyo 120cm akvaryumu 4. kata hulk um ben çıkarcam öteki arabam yok dükkandan veriyoruz nakliye yok diyo bunlar ankaranın en iyi yapan yerleri.[/QUOTE]
Talep çok olunca esnaflık ölüyor, yapacak hiçbir şey yok dediğin koşullarda alım yapan kişi sayısı adamı parasal yönden tatmin etmeye yetiyo demek ki.. Direk profille ne kadara çıkıyor ona bir bak istersen sonra üstüne istediğin gibi ahşapla kendin kaplarsın. Adamların yaptığı kadar güzel olmaya bilir ama kendi emeğin olur. Profili ince strafor ile kaplayıp üstünü isteğin gibi yapışkan kaplama ile de kapayabilirsin. Profil olsun da istersen eski ocaklıklar gibi sadece kumaş ile dön gerisi sana kalmış.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 09:33:16[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Fiyatları onaylıyor muyum.. Tartışılır, çok ucuz olsa çoluk çocuğun eline öldürmesi için daha fazla canlı ele geçer..
Ha bu işin kaymağını toptancıların yemesine karşıyım, başlamak için daha fazla emek gereksin ama evde dahi yapsan hakkını verdikten sonra bu paranın karşılığını alabil. Hobi bile olsa.. Ak ile kara o zaman ayrılır bence.
Sen akvaryumcuda 100 tl denilen balığı aynı akvaryumcuya satmaya git vereceği fiyatlara şaşırırsın..
Biz hobicileri keriz yerine koyan müesseselere karşıyım ha adam da gerçekten kendi yetiştirip bana sağlıklı balıklar sunuyorsa onun da emeğini askeri ücretle gerçekten ölçemem. 8 saat çalışmakla aynı şey değil canlı hayvan bakımı bazen gün içindeki 24 saatlere sığmaz..[EDIT]Sawyer86,2017-02-16 17:37:40[/EDIT]
Fiyatları onaylıyor muyum.. Tartışılır, çok ucuz olsa çoluk çocuğun eline öldürmesi için daha fazla canlı ele geçer..
Ha bu işin kaymağını toptancıların yemesine karşıyım, başlamak için daha fazla emek gereksin ama evde dahi yapsan hakkını verdikten sonra bu paranın karşılığını alabil. Hobi bile olsa.. Ak ile kara o zaman ayrılır bence.
Sen akvaryumcuda 100 tl denilen balığı aynı akvaryumcuya satmaya git vereceği fiyatlara şaşırırsın..
Biz hobicileri keriz yerine koyan müesseselere karşıyım ha adam da gerçekten kendi yetiştirip bana sağlıklı balıklar sunuyorsa onun da emeğini askeri ücretle gerçekten ölçemem. 8 saat çalışmakla aynı şey değil canlı hayvan bakımı bazen gün içindeki 24 saatlere sığmaz..[EDIT]Sawyer86,2017-02-16 17:37:40[/EDIT]
Büyük hata...Balıklar ve ihtiyaçları olan su hacmi
Abi minimum diye birşey var senin o dediğin 35 o
Balık bunu 24 saat boyunca komple kullanmıyo bi yerdeğiştirme var.
Ha balık ekledikçe bunun üstüne ekleyerek hacim hesaplaması yapılıyo yani balığın yüzüş hızı ne kadar fazla faal oluşu gibi
Japon balığı dediğimiz arkadaş zaten pek hareketli veya sirkülasyon seven bir arkadaş değil.
Ama hani suyu kirletme süresine falan bakılarak bunu balık başına bir daha arttırıyorlar.
Minimum 35 litre buna da 3 balık bakabilirsiniz bile birşey okuduysan o bile doğru olabilir bi sitenin linkini versen güzel olur biz de araştırırız.
Ama sen minimum ile balık sayısını kıyaslama.. Minimumdan sonrakini bir nebze bi de hesap örneği çıkartayım hatta sana
Gerekli Olduğu Öngörülen Hacim = Minimum Hacim + ( Balık Sayısı x Balık Başına Arttırılması Gereken Hacim)
-- Genel olarak soruyorum o kadar sene bu askıda kalmış ben google dan aratırken buldum da biriniz şu hesabı bu arkadaşa neden akıl edip söylemedi sayfanın her yerinde yukarı aşağı var. Onu geçtim adamlar kalkıp neleri tarif edip bilgi satmaya kalkmış resmen yemin ediyorum hayret edilecek birşey.
Abi minimum diye birşey var senin o dediğin 35 o
Balık bunu 24 saat boyunca komple kullanmıyo bi yerdeğiştirme var.
Ha balık ekledikçe bunun üstüne ekleyerek hacim hesaplaması yapılıyo yani balığın yüzüş hızı ne kadar fazla faal oluşu gibi
Japon balığı dediğimiz arkadaş zaten pek hareketli veya sirkülasyon seven bir arkadaş değil.
Ama hani suyu kirletme süresine falan bakılarak bunu balık başına bir daha arttırıyorlar.
Minimum 35 litre buna da 3 balık bakabilirsiniz bile birşey okuduysan o bile doğru olabilir bi sitenin linkini versen güzel olur biz de araştırırız.
Ama sen minimum ile balık sayısını kıyaslama.. Minimumdan sonrakini bir nebze bi de hesap örneği çıkartayım hatta sana
Gerekli Olduğu Öngörülen Hacim = Minimum Hacim + ( Balık Sayısı x Balık Başına Arttırılması Gereken Hacim)
-- Genel olarak soruyorum o kadar sene bu askıda kalmış ben google dan aratırken buldum da biriniz şu hesabı bu arkadaşa neden akıl edip söylemedi sayfanın her yerinde yukarı aşağı var. Onu geçtim adamlar kalkıp neleri tarif edip bilgi satmaya kalkmış resmen yemin ediyorum hayret edilecek birşey.
100x65x50h mi yoksa 100x60x50h mi?
25 lt de olsa büyük akvaryum büyük akvaryumdur.
25 lt de olsa büyük akvaryum büyük akvaryumdur.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
