ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lemoonade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2013 23:20
Son Ziyaret:
13 Mayıs 2026 23:32
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fevzi yavuz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Aynen peki bizim sulardan alınabilicek omurgasızlar varmı bilgisi olan arkadaşlara sorayım belki akdeniz bölgesinde kıyı kesiminde oturan arkadaşların bilgileri olabilir..Snail , hermit yada karides türlerinden.
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Çok Teşekkürler..Biraz karıştırdım fakat baya meşakkatli bir işmiş kayaları denizden almak.Al temizle uzun süre akvaryumda sadece kaya varken su değişimi yap sürekli nitratı falan dengele sonra birde kürlenmesi var baya bir işlem yani suyu her seferinde birde kendin yapacağını varsayarsan daha pahalıya gelir su değişim parası..Ama suyu alabiliriz galiba dediğiniz gibi galonlarla.Şimdiden çok teşekkürler bilgiler için...
Deniz akvaryumunda yakınımızdaki denizi kullanmak?
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...Lemoonade 2014-05-04 13:18:00
Başlıktada belirttiğim gibi..Tuzlusuda yeniyim ve hayla araştırma bilgi edinme aşamasındayım.Benim sorum tuzlu su için (mersin'de yaşıyorum) sahilden suyun içinden aldığım kumu ve canlı kayaları kullanabilirmiyim..Su hazırlarken denizden aldığım suyu kullanabilirmiyim ben bunu öğrenmek istiyorum..Komple veya ekstra olarak ne gibi yararlarını alabilirim elimin altındaki denizden :) kısacası soru bu..Şimdiden cevaplar için teşekkürler...
Üretimhaneme isim arıyorum...
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Hayırlı olsun bol kazançlar şimdiden..Herşey planladığınız gibi olur inşallah..isim olarak aklımda bişe yok şuan ama Derin üretim tesisi veya Awi üretimhane (malawi nin awisi :D ) olabilir siz bilirsiniz :) genede sizin seçiminiz tabi :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
[QUOTE=mkinali][QUOTE=Lemoonade]Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
[/QUOTE]
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Aydınlatma tercih meselesi bende 2 adet mavi var 2 de warm white ama şimdi birini snow white yapıcam. Size kalmış. Forumdan araştırın.[/QUOTE]
Warm white dediğiniz bole güneş rengi gibi birşeymi hafif gün batımı tonu türü istiyorum ben aslında.
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.Lemoonade 2013-10-20 21:11:09
Aslında sehpayı hallettiğimde sump boşalmıcak sadece kitaplar kalkıp altına sehpa gelicek tek başıma zorda olsa kalkıyor sump :D ...yani sehpayı koyucak kadar kaldırabiliyoruz.
Evet biraz acele ve seri oldu konu nedeni ise bu zamana kadar hem çok zaman geçti hemde iş durumum yüzünden boşluklar bulamamam..Akvaryum tamamlandığında yeni bir konu açıcağım ve uzun uzun sumpun malzemelerden yapılışına akvaryum kapağının yapılışına kadar tek tek anlatıcağım merak etmeyin gayetde forumdaki arkadaşlara yararlı olacağını düşünüyorum.Sump u iikide yapmışım dış filtre ile çalışan akvaryumlar gördüm akrabalarımda ama hiçbiri bir sump deil tabi yüksek mevla filtreleri bilemem :)..Bulunduğumuz bölge sıcaklığı yazın fazla olduğu için kapağa fan soğutma sistemi koymayı düşünüyorum hadi hayırlısı bakalım:)..şimdilik bu fonu yapıştırdım çok rahatsız oluyordum yapışkanlı kağıtla yapıştırdım basit şekildehemen çıkabiliyor siyah fon u alınca birşeyler yapıcam bakalım :)..ama emin olun bu fotoğraflardan çok daha net ve güzel akvaryum su şuan rakı ayarında netlik olarak :D.Rakı derken su katılmamış saf rakı :D.. yavrularımızda gayet güzel alıştılar minicik halleriyle yer arsa davalarına başladılar bile :D akvaryum tamamlandığında almak istediğim türleri yapıcam sadece bu yavrucaklarda yeni sahiplerini bulucak büyük ihtimalle yem karsılığı pet shop a veririm..
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Bu arada unutmadan aydınlatma konusunda floresan önerisi gerekiyor t5 düşünüyorum kaç volt yapmam gerekli..Araya bir adette daylight(galiba sarımsı olan o) atmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim..en yakın zamanda footğraf makinesiyle net fotoları aktaracağım :)
Öğrenci işi 240 lt malawi..

beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)Lemoonade 2013-10-20 00:08:34
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)


bugün bi abimize sump yapmaya gittim..bir baktım ne göreyim akvaryum hınca hınc içeride balık dolu dedim ne kalabalık bu bukadar balık bu akvaryumda bu akvaryuma sumu dayanır ..su turuncu olmus artık..dedım komple yıka bu akvaryumu ıcı tortu dolmus çok kotu bir goruntuydu..banada bunları verdi maksat yer azalsın die dahada 40 a yakın yenı doğmus yavru vardi ..şuan yaşamaları için bu yavrucukları aldım..bugün sump yüzünden kapak ve arka fonu alma sansım olmadı..anubiasda alıcam inş ilk boşuğumda toplu halletcem hepsini bir günde...balık olarakta afra cobue veya demasoni veya mpanga veyaa afra white top dusunuyorum en fazla ıkı tur yapıcağım benim için yeterli 240 litre akvaryuma dahada olmaz zaten şuanlık şu yavrucakları kurtarıyorum :) ..son dizimide bu şekilde yaptım
beyazların ne olduğunu hala çözemedım beyaz prenses deil..çünkü bunların büyüğünü gördüm renk çok farklı bir balıktı net olarakta çekemedim kamera aksamları biraz sıkıntılı çekiyor :)
//BİRAZ YAZIM HATALARI OLABİLİR ÇÜNKÜ EVE YENİ GELDİM YARIN İŞ VAR HEMEN YAZİM DEDİM SON DURUMU SERİCE KUSURUMA BAKMAYIN :)
Bugün pazar olduğu için strafor bulma imkanım olmadı..açık yer yoktu hiçbiryerde.Tek bulabildiğim bu fonlardı 3 lira fiyatı her birinin :)...Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi olmadığı için 8.1 mp xperia dan çekip atıyorum oda affınıza sığınıyor..Akşam loş ışıktada böyle çekebiliyor zavallım malesef..
Sump u da kapladım..Sump çok tatlı durdu sırıtmıyor artık bitek altındaki kitaplar :D onun içinde bi çözüm bulucam sunta buldum testerem kayıp elime testere geçince hemen kesip biçicem altına bi masa :)

Öğrenci işi 240 lt malawi..
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanıkLemoonade 2013-10-19 00:14:09
akvaryum 90x50x50 ölçülerinde çekimde biraz ufak çıkmış olabilir..açıkcası o şekilde dizmeyi bir türlü sevemedim şuan çok saçma duruyor ışık olmadığı için kayalar gayet güzel ışıkta suda biraz bulanık
Arka fonuda siyah düşünüyorum sizin dediğinizde güzelmiş..Siyah fonda ışıklandırma olunca balıklar da net ve güzel görünüyor araştırdığım fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla konuşuyorum tabi
Öğrenci işi 240 lt malawi..
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

Lemoonade 2013-10-20 21:06:21
Fotoğraf:
Akvaryumda kendi yapımım şelale sump..Ve bir adette görünen iç filtre mevcut dagla ve mekanik temizlik için

çok acil olarak dekor tavsiyesi gerekiyor ..bitkide eklenicek ona göre yorum düşünelim.
Şuan tek o balık var ama o balığımız gidicek bir arkadaşıma en yakın zamanda..banada birisinden geldi bakamadığı için ama bende şuan tadilat olduğu için hemen vericem mazallah birşey olmadan başkası bakmaya başlasın..şuan akvaryumun kapak ve ışık sistemi üzerinde çalışıyorum kontraplak türü birşeylerden yapıcam bugün yarın başlarım onada..şuan bu kayaları doğadan deniz kenarından buldum..nasil dizmemi önerirsiniz
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




