ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ömür AKGÜN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ekim 2013 22:55
Son Ziyaret:
22 Kasım 2018 02:02
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömür AKGÜN
Doğum Tarihi:
03 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Izmir
Meslek:
Linux
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yerdeki Akvaryum İçin Dış Filtre Nasıl Olur?
Teşekkür ederim arkadaşlar, Filtre ile olmayacağını anlayınca 2 gün önce Sump için camcıyı ziyaret ettim, 100 litre bir akvaryum ayarladım ve bugun var olan akvaryumdaki kumu çektim, 1,2 güne 3 gözlü bir sump yapacam inşallah.
Teşekkür ederim arkadaşlar, Filtre ile olmayacağını anlayınca 2 gün önce Sump için camcıyı ziyaret ettim, 100 litre bir akvaryum ayarladım ve bugun var olan akvaryumdaki kumu çektim, 1,2 güne 3 gözlü bir sump yapacam inşallah.
Tv ünitesi akvaryum
[QUOTE=Izzet07]Dış filitre var tabiki tetra akvaryumun arkasında iç filitrede var hava için mobilya 60 cm akvaryum 40 cm genişliği dış filitre arkada yerde gözükmesen durabiliyo[/QUOTE]
dış filtre debi olayı nasıl peki? dış filtre akvaryumdan en az 20,30 cm aşagıda olmalı debi için
[QUOTE=Izzet07]Dış filitre var tabiki tetra akvaryumun arkasında iç filitrede var hava için mobilya 60 cm akvaryum 40 cm genişliği dış filitre arkada yerde gözükmesen durabiliyo[/QUOTE]
dış filtre debi olayı nasıl peki? dış filtre akvaryumdan en az 20,30 cm aşagıda olmalı debi için
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Konuya biraz Levent kardeşim değinmiş aslında size bu akvaryumda kullanılmak üzre Eheim 22-11 veya 22-13 tarzı alttan su alan üsten veren bir filtre lazımdır.
Mevcut filtrenizi Formumuz ilanlar bölümünde bu tür bir filtreyle takas yoluna gidebilirsiniz yada elinizdekini satıp elden çıkarıp bu tip filtrelerden edinmeniz lazım alttan giriş su alan ve temizlenmiş suyu üstten veren dış filtre bu yapmak istediğiniz sistemde tıkır tıkır çalışır .
Resimlerini eklediğim sette hemen hemen sizin akvaryumunuzla aynı seviyede sayılır Eheim 22-17 suyu alttan alıyor ve üçlü setteki en üsteki akvaryuma basıyor ve bu filtre üç akvaryumu suyu akvaryumlar içerisinde çevirerek filtre ediyor daha tek sorun yaşamadım. Elektrik çok nadir olasada kesilip geri geldiği halde .
Yani filtre en üst su seviyesi 40 cm yükseklikteki akvaryumdan suyu çekiyor alttan alış kısmından ve filtrede temizlenen suyu en üsteki akvaryuma 180 cm ye basıyor [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/IMG_1168.jpg[/IMG]
[B]Filtre tabanda görüyorsunuz veriş kısmı en üst akvaryumda .[/B][/QUOTE]
hocam o zaman benim konudaki çözüm bu yazdığınız https://www.akvaryum.com/Forum/yerdeki_akvaryum_icin_dis_filtre_nasil_olur_k930862.asp göz atarmısınız?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Konuya biraz Levent kardeşim değinmiş aslında size bu akvaryumda kullanılmak üzre Eheim 22-11 veya 22-13 tarzı alttan su alan üsten veren bir filtre lazımdır.
Mevcut filtrenizi Formumuz ilanlar bölümünde bu tür bir filtreyle takas yoluna gidebilirsiniz yada elinizdekini satıp elden çıkarıp bu tip filtrelerden edinmeniz lazım alttan giriş su alan ve temizlenmiş suyu üstten veren dış filtre bu yapmak istediğiniz sistemde tıkır tıkır çalışır .
Resimlerini eklediğim sette hemen hemen sizin akvaryumunuzla aynı seviyede sayılır Eheim 22-17 suyu alttan alıyor ve üçlü setteki en üsteki akvaryuma basıyor ve bu filtre üç akvaryumu suyu akvaryumlar içerisinde çevirerek filtre ediyor daha tek sorun yaşamadım. Elektrik çok nadir olasada kesilip geri geldiği halde .
Yani filtre en üst su seviyesi 40 cm yükseklikteki akvaryumdan suyu çekiyor alttan alış kısmından ve filtrede temizlenen suyu en üsteki akvaryuma 180 cm ye basıyor [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/IMG_1168.jpg[/IMG]
[B]Filtre tabanda görüyorsunuz veriş kısmı en üst akvaryumda .[/B][/QUOTE]
hocam o zaman benim konudaki çözüm bu yazdığınız https://www.akvaryum.com/Forum/yerdeki_akvaryum_icin_dis_filtre_nasil_olur_k930862.asp göz atarmısınız?
Yerdeki Akvaryum İçin Dış Filtre Nasıl Olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152661/181120180029171.jpg[/IMG]
Değerli arkadaşlar akvaryumum bu. 2 yıldır bu düzende ve resimdeki iç filtreyi kullanıyorum gayet memnunum, sadece iç filtreye 15 günde bir temizlik gerekiyor buda artık yoruyor bu sebeple[B] akvaryumun sol kısmındaki bölüme dış filtre koymak istiyorum, yalnız dış filtreler akvaryumdan min 30,40 cm aşağıda olması gerekiyor, nasıl bir dış filtre kullanabilirim önerilerinize ihtiyacım var.[/B]
Akvaryum Ölçüleri 150x40x32 200 litre civarında.
Ayrıca dış filtre ve akvaryum arasına ısıtıcı koymak istiyorum. şöyle bir ürün buldum https://tr.aliexpress.com/item/220-V-akvaryum-bal-k-tank-ayarlanabilir-s-cakl-k-harici-s-t-c-EH-300/32864324178.html Bu tarz bir ısıtıcı kullanan varmı?
Amacım Akvaryuma baktığımda sadece kum, taş ve Balıklarımı görmek
Teşekkürler.[EDIT]Ömür AKGÜN,2018-11-18 18:15:35[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152661/181120180029171.jpg[/IMG]
Değerli arkadaşlar akvaryumum bu. 2 yıldır bu düzende ve resimdeki iç filtreyi kullanıyorum gayet memnunum, sadece iç filtreye 15 günde bir temizlik gerekiyor buda artık yoruyor bu sebeple[B] akvaryumun sol kısmındaki bölüme dış filtre koymak istiyorum, yalnız dış filtreler akvaryumdan min 30,40 cm aşağıda olması gerekiyor, nasıl bir dış filtre kullanabilirim önerilerinize ihtiyacım var.[/B]
Akvaryum Ölçüleri 150x40x32 200 litre civarında.
Ayrıca dış filtre ve akvaryum arasına ısıtıcı koymak istiyorum. şöyle bir ürün buldum https://tr.aliexpress.com/item/220-V-akvaryum-bal-k-tank-ayarlanabilir-s-cakl-k-harici-s-t-c-EH-300/32864324178.html Bu tarz bir ısıtıcı kullanan varmı?
Amacım Akvaryuma baktığımda sadece kum, taş ve Balıklarımı görmek
Teşekkürler.[EDIT]Ömür AKGÜN,2018-11-18 18:15:35[/EDIT]
Black Kriza - Aşağı Yukarı Yüzme Sorunu
[QUOTE=KaiserSS]Hayırlı olsun, balıklar streste, üzerini örtüp 24 saat yemleme yapmayın, ışığı geçici loş kullanın, yemelemeyi yavaş ve azar olarak günde 3 kez yapın, stresten çıkacaklardır.Su değişimini boylarınız iyi oldupu için haftada 30-40 lt arası yaparsanız fayda sağlar, ayrıca dip çekimini haftada bir aynı günlerde yapmaya gayret edin.Bol zevkler[/QUOTE]
Teşekür ederim, Odayı karanlık duruma getirip, Odaya girilmeyecek. Loş ışık örnek bir resim paylaşabilirmisiniz? Su değişimini Haftada bir %10 Oranında yapmayı düşünüyorum, Dip çekimi içinde dalga motorum var (Jebao - RW 4) dipteki tüm pislikleri çok güzel kaldırıyor ve filtre çekiyor bu yüzden dip çekimi yapmıyorum. Ofisimde 500 litre akvaryumum var, ordada dalga motoru kullanıyorum, Kurulduğu ilk günden beri hiç dip çekimi yapmadım, (Yaklaşık 11 ay) kumu ne zaman karıştırsam (Güçlü bir şekilde) akvaryumdaki su birazcık bulanıyor oda 1 saat 'e tamamen geçiyor.
İlginiz için teşekkürler.
[QUOTE=KaiserSS]Hayırlı olsun, balıklar streste, üzerini örtüp 24 saat yemleme yapmayın, ışığı geçici loş kullanın, yemelemeyi yavaş ve azar olarak günde 3 kez yapın, stresten çıkacaklardır.Su değişimini boylarınız iyi oldupu için haftada 30-40 lt arası yaparsanız fayda sağlar, ayrıca dip çekimini haftada bir aynı günlerde yapmaya gayret edin.Bol zevkler[/QUOTE]
Teşekür ederim, Odayı karanlık duruma getirip, Odaya girilmeyecek. Loş ışık örnek bir resim paylaşabilirmisiniz? Su değişimini Haftada bir %10 Oranında yapmayı düşünüyorum, Dip çekimi içinde dalga motorum var (Jebao - RW 4) dipteki tüm pislikleri çok güzel kaldırıyor ve filtre çekiyor bu yüzden dip çekimi yapmıyorum. Ofisimde 500 litre akvaryumum var, ordada dalga motoru kullanıyorum, Kurulduğu ilk günden beri hiç dip çekimi yapmadım, (Yaklaşık 11 ay) kumu ne zaman karıştırsam (Güçlü bir şekilde) akvaryumdaki su birazcık bulanıyor oda 1 saat 'e tamamen geçiyor.
İlginiz için teşekkürler.
Black Kriza - Aşağı Yukarı Yüzme Sorunu
[QUOTE=Ebubekir ATAR]Sabah balıklar çok aç olurlar.
Bu sebeple ilk öğüne granül yem ile başlayabilirsiniz.
Granül yem gün içinde kolay hazmedilir.
Akşamları son yemlemenizi ise hazmı kolay ve kısa olan pul yem ile yapınız.
Sera marka tablet yeminizi Tropical marka süper forte tablet ile değiştirin derim.
Tablet yemi gün içinde 3 adet ara bir öğün olarak verebilirsiniz.
Sabah: Dainichi Veggie FX
Öğlen: Tropical tablet yem
Akşam: Tropical Süper Forte Pul
şeklinde verebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, En kısa sürede önerdiğiniz tablet yemi temin edeceğim.
[QUOTE=Ebubekir ATAR]Sabah balıklar çok aç olurlar.
Bu sebeple ilk öğüne granül yem ile başlayabilirsiniz.
Granül yem gün içinde kolay hazmedilir.
Akşamları son yemlemenizi ise hazmı kolay ve kısa olan pul yem ile yapınız.
Sera marka tablet yeminizi Tropical marka süper forte tablet ile değiştirin derim.
Tablet yemi gün içinde 3 adet ara bir öğün olarak verebilirsiniz.
Sabah: Dainichi Veggie FX
Öğlen: Tropical tablet yem
Akşam: Tropical Süper Forte Pul
şeklinde verebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, En kısa sürede önerdiğiniz tablet yemi temin edeceğim.
Black Kriza - Aşağı Yukarı Yüzme Sorunu
[QUOTE=Ebubekir ATAR]Merhaba;
Balıkları tanka çok kısa bir süre önce koydunuz sanırım.
Balıklarınız aşırı stresliler. Öncelikle hemen akvaryum aydınlatmasını kapatın ve bir müddet (1-2 hafta) ışıkları yakmayın.
Işıkları kapattıktan belli bir süre sonra sakinleştiklerini göreceksiniz.
Ayrıca tankta iki baskın erkek görünüyor. Erkekler yeni girdikleri bir tankta baskınlık kurmaya çalıştıkları için diğer balıklar bu baskınlık kavgasının ortamına girmezler,
sağ yada sol köşede toplanırlar. Fakat şuan sizin balıklarınız yeni bir tankta oldukları için tanka adaptasyon sürecinde yukarı aşağı yapmaları normal.
Söylediğim gibi ışıkları açmayın. Gündüz gün ışığı yeterlidir. Stresli durumdalarken yemlemeyi de az yapın.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, Dediğiniz gibi balıklarım 1 haftalık, Bugün de su değişimi yaptım %25 oranında Işıgı kapattım, Uzun bir süre ışığı kapalı tutmaya dikkat edeceğim.
Günde 3 Ögün yemleme yapıyorum
Sabah Sera Spirulina Tabs 1 Adet elden 2 adet cama
Öğlen Tropical Spirulina Super Forte %36
Akşam Dainichi Veggie FX Baby
Bu yemleme düzenizi sizce bu stres döneminde nasıl yapmalıyım
Tekrar teşekkürler.
İlk geldiklerinde ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=mUBxxXQ_oG0&feature=youtu.be[/VID]
2 Gün önceki Düzen ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=lPrx9byNzzQ[/VID]
[QUOTE=Ebubekir ATAR]Merhaba;
Balıkları tanka çok kısa bir süre önce koydunuz sanırım.
Balıklarınız aşırı stresliler. Öncelikle hemen akvaryum aydınlatmasını kapatın ve bir müddet (1-2 hafta) ışıkları yakmayın.
Işıkları kapattıktan belli bir süre sonra sakinleştiklerini göreceksiniz.
Ayrıca tankta iki baskın erkek görünüyor. Erkekler yeni girdikleri bir tankta baskınlık kurmaya çalıştıkları için diğer balıklar bu baskınlık kavgasının ortamına girmezler,
sağ yada sol köşede toplanırlar. Fakat şuan sizin balıklarınız yeni bir tankta oldukları için tanka adaptasyon sürecinde yukarı aşağı yapmaları normal.
Söylediğim gibi ışıkları açmayın. Gündüz gün ışığı yeterlidir. Stresli durumdalarken yemlemeyi de az yapın.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, Dediğiniz gibi balıklarım 1 haftalık, Bugün de su değişimi yaptım %25 oranında Işıgı kapattım, Uzun bir süre ışığı kapalı tutmaya dikkat edeceğim.
Günde 3 Ögün yemleme yapıyorum
Sabah Sera Spirulina Tabs 1 Adet elden 2 adet cama
Öğlen Tropical Spirulina Super Forte %36
Akşam Dainichi Veggie FX Baby
Bu yemleme düzenizi sizce bu stres döneminde nasıl yapmalıyım
Tekrar teşekkürler.
İlk geldiklerinde ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=mUBxxXQ_oG0&feature=youtu.be[/VID]
2 Gün önceki Düzen ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=lPrx9byNzzQ[/VID]
Black Kriza - Aşağı Yukarı Yüzme Sorunu
Merhaba,
Balıklarımı Erzurumdaki bir arkadaşımdan aldım, f0 Yavru, Yavru iken alıp büyümüş balıklar. Arkadaşımda ikende bazı balıklar sol köşede deli gibi aşa yukarı yüzüyorlar, Arkadaşım haftada 2 gün %30 oranında su değiştirip, balıkları çok yakından takip ediyordu ama bu durumu %100 çözemedi, Balıkları şuan bende aynı durum bendede var. Deli gibi aşa yukarı yüzüyorlar. Haftada 2 gün %25 oranında su değişimi yapıyorum.
(Sol Tarafa taş dizerek bu durumu çözdüm ama Bu sahte bir çözüm)
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=eb4VNWK3RMw[/VID]
Şimdiden Yardımlarınız için Teşekkür Ederim.
Merhaba,
Balıklarımı Erzurumdaki bir arkadaşımdan aldım, f0 Yavru, Yavru iken alıp büyümüş balıklar. Arkadaşımda ikende bazı balıklar sol köşede deli gibi aşa yukarı yüzüyorlar, Arkadaşım haftada 2 gün %30 oranında su değiştirip, balıkları çok yakından takip ediyordu ama bu durumu %100 çözemedi, Balıkları şuan bende aynı durum bendede var. Deli gibi aşa yukarı yüzüyorlar. Haftada 2 gün %25 oranında su değişimi yapıyorum.
(Sol Tarafa taş dizerek bu durumu çözdüm ama Bu sahte bir çözüm)
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=eb4VNWK3RMw[/VID]
Şimdiden Yardımlarınız için Teşekkür Ederim.
Yandan Sump Hakkında Uzman Görüşü
Merhaba Arkadaşlar,
Ofisimde 500 Litrelik bir akvaryum kullanıyorum, 7/24 canlı yayın linki [URL]http://www.omurakgun.com.tr/akvaryum/[/URL] Sabah 9 ile 11 Arasında izleyebilirsiniz :)
Evimede 300 Litre civarında bir akvaryum kurup, Yandan sump yapacagım.
Genelde gördüğüm yandan sump 'lu akvaryumlarda taşırma üstten oluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152661/230420170242581.jpg[/IMG]
Resimdeki çizdiğim gibi bir sistem yandan sump 'a olmazmı, 3,5 sump kullanan kişiye sordum ısrarla olmayacaklarını dile getirdiler
Konu hakkında uzman görüşlerinize ihtiyacım var. Teşekkürler.
Youtube 'da şu kullanıcıyı gördüm, Üstten giriş yapmış [URL]https://youtu.be/GMAu_upVyVw?t=531[/URL][EDIT]Ömür AKGÜN,2017-04-23 02:49:02[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar,
Ofisimde 500 Litrelik bir akvaryum kullanıyorum, 7/24 canlı yayın linki [URL]http://www.omurakgun.com.tr/akvaryum/[/URL] Sabah 9 ile 11 Arasında izleyebilirsiniz :)
Evimede 300 Litre civarında bir akvaryum kurup, Yandan sump yapacagım.
Genelde gördüğüm yandan sump 'lu akvaryumlarda taşırma üstten oluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/152661/230420170242581.jpg[/IMG]
Resimdeki çizdiğim gibi bir sistem yandan sump 'a olmazmı, 3,5 sump kullanan kişiye sordum ısrarla olmayacaklarını dile getirdiler
Konu hakkında uzman görüşlerinize ihtiyacım var. Teşekkürler.
Youtube 'da şu kullanıcıyı gördüm, Üstten giriş yapmış [URL]https://youtu.be/GMAu_upVyVw?t=531[/URL][EDIT]Ömür AKGÜN,2017-04-23 02:49:02[/EDIT]
Balık Sayısı Hakkında
[QUOTE=LGBT]Ben çok balığa karşıyım açıkçası çünkü ben 200lt Akvaryumda sadece 4 balık besliyorum anca yetiyor çünkü bu balıklar hep 7 8 cm kalmayacaklarini biliyorum maxsimum buyuyecekleri boy 13 cm benimkilerin sarı prensesler daha fazladan büyüyebiliyorlar 15 cm kadar filan yani düşünsene 24 balığın o boyutlara ulaşması hem akvaryum dar gelir hemde kavgalar başlat hemde rahat olamazlar benim balıklar çok rahat suan hiç bir stres yok doğal ortaminda gibiler 500lt akvaryuma bence en fazla 16 balık konulmalı mesela söyle yapsanız daha iyi olmazmi 2 e 6 d sarı prenses 2e 6 d demasoni şeklinde iki koloni oluştursaniz daha güzel olur başta akvaryum boş gibi gelsede sizde buyudukleri zaman nedemek istediğimi anlicaksiniz bende yavrudan buyuttum 13 balığı yavruyken 200lt onlara deniz gibi gelirken 7 8 cm ulasinca hepsi alan iyice daraldı bende 4 adet bıraktım simdi daha rahat yüzme alanları da oldu çünkü çok balık olunca herkes kendi bölgesini sahipleniyor burası benim bölgem buraya giremezssin diğer tarafa gidiyor ordaki balıkta bolgesini sahiplenmis balığı yaklastirmiyor bu yüzden akvaryum nekadar büyük gozuksede bölgelerine sahiplenen balıklar diğer balıkların girmesine izin vermicekler ama az balık olursa Balıklarınız daha fazla geniş bölgelere yer edinip rahatça yuzebilecekler ama yinede siz bilirsiniz ben fikrimi söyledim sadece :D[/QUOTE]
Aynı düşünüyoruz hocam benimde amacım az balık, bol alan ve herkesin kendine ait bölgesi olması. Amacım sarı prenseslerin ürkekliğini en kısa sürede çözmek
[QUOTE=LGBT]Ben çok balığa karşıyım açıkçası çünkü ben 200lt Akvaryumda sadece 4 balık besliyorum anca yetiyor çünkü bu balıklar hep 7 8 cm kalmayacaklarini biliyorum maxsimum buyuyecekleri boy 13 cm benimkilerin sarı prensesler daha fazladan büyüyebiliyorlar 15 cm kadar filan yani düşünsene 24 balığın o boyutlara ulaşması hem akvaryum dar gelir hemde kavgalar başlat hemde rahat olamazlar benim balıklar çok rahat suan hiç bir stres yok doğal ortaminda gibiler 500lt akvaryuma bence en fazla 16 balık konulmalı mesela söyle yapsanız daha iyi olmazmi 2 e 6 d sarı prenses 2e 6 d demasoni şeklinde iki koloni oluştursaniz daha güzel olur başta akvaryum boş gibi gelsede sizde buyudukleri zaman nedemek istediğimi anlicaksiniz bende yavrudan buyuttum 13 balığı yavruyken 200lt onlara deniz gibi gelirken 7 8 cm ulasinca hepsi alan iyice daraldı bende 4 adet bıraktım simdi daha rahat yüzme alanları da oldu çünkü çok balık olunca herkes kendi bölgesini sahipleniyor burası benim bölgem buraya giremezssin diğer tarafa gidiyor ordaki balıkta bolgesini sahiplenmis balığı yaklastirmiyor bu yüzden akvaryum nekadar büyük gozuksede bölgelerine sahiplenen balıklar diğer balıkların girmesine izin vermicekler ama az balık olursa Balıklarınız daha fazla geniş bölgelere yer edinip rahatça yuzebilecekler ama yinede siz bilirsiniz ben fikrimi söyledim sadece :D[/QUOTE]
Aynı düşünüyoruz hocam benimde amacım az balık, bol alan ve herkesin kendine ait bölgesi olması. Amacım sarı prenseslerin ürkekliğini en kısa sürede çözmek
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
