ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2013 10:40
Son Ziyaret:
26 Eylül 2018 16:42
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tolga özeren
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1979
Yaş:
47
İl:
Mugla
Meslek:
Kaptan, Gemi Acentesi Yetkili Personeli
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
175*45*45 tank?
Alitirin3 zaten 1 tane vatoz var.
çağrı7777 bence su değerleri oturduysa çok fazla müdahale etmeye gerek kalmıyor. Bu arada resim eklemek için yanıt yaz butonuna tıklayınca çıkan mesaj yazma kutusunun üstünde fotoğraf makinesi resmi var. Ona tıklayıp eklemek istediğim fotoları ekliyorsun. Daha sonrada eklediğin fotoların altında büyüteç işaretinin yanında yukarı ok işareti olan bir simge var ona tıklayıp tek tek fotoları yazdığın mesaja ekliyorsun.
Alitirin3 zaten 1 tane vatoz var.
çağrı7777 bence su değerleri oturduysa çok fazla müdahale etmeye gerek kalmıyor. Bu arada resim eklemek için yanıt yaz butonuna tıklayınca çıkan mesaj yazma kutusunun üstünde fotoğraf makinesi resmi var. Ona tıklayıp eklemek istediğim fotoları ekliyorsun. Daha sonrada eklediğin fotoların altında büyüteç işaretinin yanında yukarı ok işareti olan bir simge var ona tıklayıp tek tek fotoları yazdığın mesaja ekliyorsun.
175*45*45 tank?
Merhaba arkadaşlar konuyu açmamın üzerinden epey bir zaman geçmiş tabi bu zaman da akvaryumumu kurdum bitkilerim ve balıklarım geldiler büyüdüler çoğaldılar.
Akvaryumu kuralı 9 ay 8 gün oldu. Bu sürede 1 kere %30 su değişimi yaptım ve 2-3 kere filtreyi temizledim. Şu anda sayamıyorum ama tahmini 150-200 civarı lepistes, 100 civarı kiraz karides, bir miktar ramshorn, 3-4 tane katil, 1 tane minare salyangoz, 1 tane çöpçü ve 1 tane vatoz var. Bu süre zarfında Ahmet Beyden aldığım bitkileri kullandım. gerçi şu anda bitkilerin büyük bir bölümünü söktüm. Saz ağırlıklı olarak devam ediyor akvaryum. Sizlerle son halinin fotolarını paylaşayım.
Yorumlarınızı bekliyorum...[IMG]null[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0428.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0426.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0423.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0422.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0412.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0409.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0408.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0401.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0400.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0399.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0398.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0397.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0396.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0394.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0393.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0392.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0391.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0390.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0389.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0297.JPG[/IMG]
Merhaba arkadaşlar konuyu açmamın üzerinden epey bir zaman geçmiş tabi bu zaman da akvaryumumu kurdum bitkilerim ve balıklarım geldiler büyüdüler çoğaldılar.
Akvaryumu kuralı 9 ay 8 gün oldu. Bu sürede 1 kere %30 su değişimi yaptım ve 2-3 kere filtreyi temizledim. Şu anda sayamıyorum ama tahmini 150-200 civarı lepistes, 100 civarı kiraz karides, bir miktar ramshorn, 3-4 tane katil, 1 tane minare salyangoz, 1 tane çöpçü ve 1 tane vatoz var. Bu süre zarfında Ahmet Beyden aldığım bitkileri kullandım. gerçi şu anda bitkilerin büyük bir bölümünü söktüm. Saz ağırlıklı olarak devam ediyor akvaryum. Sizlerle son halinin fotolarını paylaşayım.
Yorumlarınızı bekliyorum...[IMG]null[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0428.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0426.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0423.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0422.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0412.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0409.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0408.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0401.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0400.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0399.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0398.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0397.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0396.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0395.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0394.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0393.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0392.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0391.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0390.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0389.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151887/DSCF0297.JPG[/IMG]
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
Bende ilaç fikrini en son çare olarak düşünüyorum. Galiba dediğiniz gibi balıklar varlıklarını farkettiler çünkü dün akşam uzunca bir süre gözlemlediğim halde bu planarialardan hiç göremedim. Galiba şuanda sadece akvaryumun arka tarafındaki bitkileri biraz seyreltip dip çekimi yapmak yeterli olacak.
Bende ilaç fikrini en son çare olarak düşünüyorum. Galiba dediğiniz gibi balıklar varlıklarını farkettiler çünkü dün akşam uzunca bir süre gözlemlediğim halde bu planarialardan hiç göremedim. Galiba şuanda sadece akvaryumun arka tarafındaki bitkileri biraz seyreltip dip çekimi yapmak yeterli olacak.
Bu arada dip çekimi için hani damacanalar için pilli pompalar var. O pompaların su çıkış ucuna filtre filesi bağlasam acaba yeterli çekişi sağlayabilir mi? Ne dersiniz? Sizce olabilir mi? Sonuçta 40-50TL yerine 15TL'ye bir çözüm olmuş olur...
DİP SÜPÜRGESİ FİKRİ
Merhaba arkadaşlar,
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 seneden beri kurmuş olduğum bitkili canlı doğuran tankım da dip çekimi yapmıyorum. En son galiba 4-5 ay önce su değiştirdim. Sadece eksilen suyu 1-2 günde bir yeniliyorum.
5-6 gün önce tankım da ki canlılara ek olarak 100 adet civarında kiraz karides ekledim. Fakat dün akşam karidesler tanka alıştıklarından bitkilerin arasından çıkıp dolaşmaya başladıklarında onları seyretmek için tankın içine daha dikkatli baktığımda planurya olduğunu anladığım karideslerden önce görmediğim bir solucanımsı yaratıkla karşılaştım.
Tankım da 150 civarı lepistes, 100 civarı ramshorn, 4 tane helena ve 100 civarı kiraz karides var. Tankım 350 litre bol bitkili büyük kaya ve kök dekorları olan bir tank.
Şimdi dip çekimi yapmaya karar verdim. Sizce marketlerde satılan pilli damacana pompaları ile dip çekimi yapabilir miyim? Yani petshoplarda satılan dip süpürgeleriyle aynı mantıkla çalışıyorlar. Üzerlerinde yapılacak birkaç eklemeyle sadece kum üzerindeki pislik ve yem artıklarını toplamaya yetecek kadar.
Bu düşüncem hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ayrıca planuryayı yok etmek için andozol şuruptan bahsediyorlar. Sizce kullanmalı mıyım? Tanktaki diğer canlılara zarar verir mi?
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
Dün akşam 3-4 gün önce akvaryuma eklediğim karideslerin tanka alışıpta yavaş yavaş ortaya çıkmalarını izlerken denk geldim daha önce görmemiştim. 0,5 cm'den 1-2cm'e kadar olan var. Daha önce var mıydı bilmiyorum. 3-4 günde nasıl bu kadar çoğalıp büyüdüler anlamadım. Ama bu hızla önlem almazsam akvaryumu ele geçireceklermiş gibi duruyor. Dün fark edince bir tanesini kepçenin sapıyla dışarı çıkardım hemen daire şeklini aldı. Herhangi bir şeyle dokunduğunuzda böyle top gibi olarak dibe çöküyorlar. Normalde üçgen kafalı solucan gibi bir şey. Galiba bitkileri seyrelttikten sonra forumda bahsi geçen andazol şurup kullanacağım. Fotolar için akşam eve gittiğimde yollayabilirim.
Dün akşam 3-4 gün önce akvaryuma eklediğim karideslerin tanka alışıpta yavaş yavaş ortaya çıkmalarını izlerken denk geldim daha önce görmemiştim. 0,5 cm'den 1-2cm'e kadar olan var. Daha önce var mıydı bilmiyorum. 3-4 günde nasıl bu kadar çoğalıp büyüdüler anlamadım. Ama bu hızla önlem almazsam akvaryumu ele geçireceklermiş gibi duruyor. Dün fark edince bir tanesini kepçenin sapıyla dışarı çıkardım hemen daire şeklini aldı. Herhangi bir şeyle dokunduğunuzda böyle top gibi olarak dibe çöküyorlar. Normalde üçgen kafalı solucan gibi bir şey. Galiba bitkileri seyrelttikten sonra forumda bahsi geçen andazol şurup kullanacağım. Fotolar için akşam eve gittiğimde yollayabilirim.
yeni kurulum , 2. gün planaria :(
[QUOTE=pekozgur]Kesinlikle zararlı bir parazit, öncelikle etobur. Youtube'a "planaria attacking shrimp" yazıp izleyin.
Ancak balıklara zarar veremezler Hatta yem olurlar.
Karides tankında tuzak vs ile mücadele şart, balık tankinda çok yaşama şansı olmaz. [/QUOTE]
[QUOTE=pekozgur]Kesinlikle zararlı bir parazit, öncelikle etobur. Youtube'a "planaria attacking shrimp" yazıp izleyin.
Ancak balıklara zarar veremezler Hatta yem olurlar.
Karides tankında tuzak vs ile mücadele şart, balık tankinda çok yaşama şansı olmaz. [/QUOTE]
Peki hocam;
Bol bitkili (sazlar var) ve büyük kayalardan dekorları olan, karides 100 civarı (kiraz), balık 150 civarı (lepistes) ve salyangoz 100 civarı (ramshorn) 4 tane (helena) karışık tankta durumları nedir?
Müdahale etmek gerekir mi?
Tankı ilk kurduğumdan beri ki yaklaşık 1 sene oluyor hiç dip çekimi yapmadım. Yakın zamandan tankın arka tarafındaki sazları biraz seyrelttikten sonra dip çekimi yapmayı planladım. Daha sonra hala kurtulamamışsam 2-3 hafta içinde sık sık su değişimi yapmayı düşünüyorum. Sizce uygun bir yaklaşım mıdır?
Canlı yem olarak un kurdu
[QUOTE=pusat58]Geçen sene Manisa da bir yerden 50 tane kaliforniya solucanı almıştım. Tanesini 1 tl ye vermişlerdi. Solucanın tanesine 1l vermek çok akıl karı gibi gözükmüyor ama çok işime yaradı hala da üretiyorum. Balıklarına solucan verenler genelde sıcak suda yıkıyor aslında solucanın mukozasının koruyucu ve parazit öldürücü etkisi var bu yapılan yanlış. Doğadan toplananlar iç parazite sebep olabiliyor fakat kültür ortamına gübre katmazsanız böyle bir sorun yaşamazsınız. Solucanlara mama olarak sebze - meyve artıkları, ot, torf ve ince kum veriyorum. Şimdiye kadar parazit sorunu yaşamadım.

[QUOTE=pusat58]Geçen sene Manisa da bir yerden 50 tane kaliforniya solucanı almıştım. Tanesini 1 tl ye vermişlerdi. Solucanın tanesine 1l vermek çok akıl karı gibi gözükmüyor ama çok işime yaradı hala da üretiyorum. Balıklarına solucan verenler genelde sıcak suda yıkıyor aslında solucanın mukozasının koruyucu ve parazit öldürücü etkisi var bu yapılan yanlış. Doğadan toplananlar iç parazite sebep olabiliyor fakat kültür ortamına gübre katmazsanız böyle bir sorun yaşamazsınız. Solucanlara mama olarak sebze - meyve artıkları, ot, torf ve ince kum veriyorum. Şimdiye kadar parazit sorunu yaşamadım.

[/QUOTE]
Merhaba bende canlı yem üretme konusunu araştıryorum. Sizin mesajınızı okuduğumda kaliforniya kırmızı solucanını biliyordum fakat öğrenmek istediğim sizin kültürünüzün fotoğrafında da gözüktüğü gibi bu solucanlar lepistesler için geniş ve uzun duruyor. Sizce bunları ürettikten sonra lepisteslerime verirken bölerek küçültsem nasıl olur? Siz hangi balıklarda kullanıyorsunuz?
Cevaplarınız ve bilgilendirmeleriniz için teşekkürler...
Mayali CO2 Balıklara Zararı ?
Merhaba
Merhaba
Ben de bu aralar bitkili canlı doğuran bir tank kurmak için araştırmalar yapıyorum. Forumdaki araştırmalarım sonucunda bitkili bir tank kurarken su değerlerinin oturması için 6-8 hafta kadar bekledikten sonra tanka canlı eklenmesi yönünde bilgilere ulaştım. Erken dönemde eklenen canlılarda kayıplar fazla oluyormuş hatta ilgili yazıyı buradan okuyabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
Şerit Ledli Aydınlatma
ismail hakkı ayhan bey,
ismail hakkı ayhan bey,
bu konunuzun üstünden 4 yıl geçmiş ama ben bugünlerde bitkili bir tank kuracağım için meak ettim 4 yıldan bu yana kullandığınız led ışıklandırmadan memnun musunuz? Bitki bakımı için gerekli ışıklandırmayı sağlayabiliyorlar mı?
72w power led aydınlatma(video eklendi 2.syf)
Merhaba Aykut Bey,
Merhaba Aykut Bey,
Alışveriş yaptığınız linkleri paylaşma şansınız var mı acaba?
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
