ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
asafak76
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ağustos 2013 12:07
Son Ziyaret:
06 Ekim 2015 18:25
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ATAKAN ŞAFAK
Doğum Tarihi:
06 Mart 1976
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

ATAKAN ŞAFAK
Yeni Bitkili Sualtı Dünyam
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_bitkili_sualti_dunyam_k823562.asp
SON 10 MESAJI
Akvaryum Tamir Ve Sağlamlaştırma Çalışması
[QUOTE=teknoart]Geçmiş olsun benimde 170 cm lik akvaryumumun arka camı çatlamıştı, çok sıkıntılı bir durum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Hakan bey size de geçmiş olsun, özellikle sizinki gibi büyük hacimli akvaryumlarda düşüncesi bile korkunçtur.
[QUOTE=Frttrk]Geçmiş olsun çok sıkıntılı bir durum allah kimseye yaşatmasın. Şimdiki hali ismi gibi tank olmuş güle güle kullanın [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Ferit bey neyseki evdeyken ve yeni başlamışken müdahale etme imkanı olmuştu. Umarım dediğiniz gibi sağlam olmuştur iyi dilekleriniz için teşekkürler.
[QUOTE=teknoart]Geçmiş olsun benimde 170 cm lik akvaryumumun arka camı çatlamıştı, çok sıkıntılı bir durum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Hakan bey size de geçmiş olsun, özellikle sizinki gibi büyük hacimli akvaryumlarda düşüncesi bile korkunçtur.
[QUOTE=Frttrk]Geçmiş olsun çok sıkıntılı bir durum allah kimseye yaşatmasın. Şimdiki hali ismi gibi tank olmuş güle güle kullanın [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Ferit bey neyseki evdeyken ve yeni başlamışken müdahale etme imkanı olmuştu. Umarım dediğiniz gibi sağlam olmuştur iyi dilekleriniz için teşekkürler.
Akvaryum Tamir Ve Sağlamlaştırma Çalışması
Şanssızlıkların peşini bırakmadığı Hailea a50 akvaryumumu inatla tekrar kurmak için hazırlıklara başladım. Geçen sene bu zamanlarda verdiğim sipariş kargodan tabanı kırık şekilde geldikten sonra yaklaşık 2 aylık bekleme süresi sonunda sağlam akvaryuma kavuşmuştum. Vakitsizlikten dolayı yaklaşık 1 - 1,5 ay sonunda akvaryumu kurmuş ve hoşuma giden bir tasarım elde etmiştim. Kurulumdan yaklaşık 2 - 2,5 ay sonra ise bir sabah uyandığımda akvaryumun tabanından su sızdığını görerek - neyseki zeminde fazla yayılmadan - moralim sıfır şekilde işe gidene kadar suyunu boşaltıp balıkları bir kovaya alarak eldekileri kurtarmaya çalıştım. Bu olaydan sonra akvaryumdan tamamen soğumuş olmama rağmen eşim ve kızımın desteği ile eski küçük akvaryumu birkaç günde kurup su kaçıran akvaryumun kumlarını boşaltıp iş yerine götürdüm ve bir kenara attım. Aradan geçen birkaç aylık süre sonunda bu hobiden vazgeçemeyeceğimi anlayıp çöpe atmaya kıyamadığım akvaryumu tamir edip işyerine kurmaya karar verdim. Diğer bir konuda bahsettiğim üzere bu akvaryum akrilik olarak satılmasına karşın cam olduğunu keşfederek tamiratına başladım. Önceleri kaçağın silikon birleşim yerlerinden geldiğini sanmıştım fakat dikkatli bakınca ön alt çıta ile silikon birleşiminde camda çatlak farkettim. Çatlağın üzerini silikonladım ve her ihtimale karşı tüm birleşim yerlerindeki silikonları elden geçirdim. Akvaryum 4 mm camdan yapıldığından tabanın zayıf olduğunu düşünerek ilerde olabilecek kırılmaya karşı önlem olarak sağlamlaştırmayı düşündüm. Bu amaçla su izolasyonunda kullanılan bir tarafı yapışkanlı esnek, kopmaya karşı çok mukavemetli bitüm membran kullandım ve çatlağın üzerini kapatacak şekilde yan camlara da 4 cm yüksekliğinde döndüm. Membran birleşim yerlerine de hem ekstra sızdırmazlık sağlaması hemde suya olası bir salınımı engellemek adına tekrar silikon geçtim. Akvaryum yan camlarına arkada köşebent dönülmüş, önde ise yoktu. Sağlamlığa katkısı olur düşüncesi ile ön camla yan cam birleşimlerine de çıta döndüm, artık görüntüden ziyade sağlamlık daha ağır basıyor. İçten yan camlara membran dönüldüğü için ve silikonlar göründüğünden kötü bir görüntü ortaya çıktı, bunu engellemek için siyah folyo ile dıştan bant dönüldü. Akvaryum camları özellikle içte oldukça kirliydi, ön temizlik sonrası otomobil pastası ile iç dış camlar güzelce temizlendi. En son olarak da akvaryum içi çamaşır suyu ise güzelce temizlenip su dolduruldu ve teste başlandı. Geçen 3 gün sonunda herhangi bir sorunla karşılaşılmadı, artık sırada akvaryum kurma çalışmaları için malzeme teminlerine başlanması kaldı [:nazar:] . Telefonla çekildiği için kötü olsa da resimleri de paylaşayım :
Önce nostalji [:((] , geçen sene akvaryum su kaçırmadan önceki hali
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/akv%20080.jpg[/IMG]
Taban izolasyonunun yapıldığı membran
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%201.jpg[/IMG]
İzolasyon çalışmaları
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%202.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%203.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%204.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%205.jpg[/IMG]
Ön cama çıta eklendi
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%206.jpg[/IMG]
Dıştan folyo bant geçildi
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%207.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%208.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%209.jpg[/IMG]
Temizlik yapılıp su testine başlandı
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%2010.jpg[/IMG]
Şanssızlıkların peşini bırakmadığı Hailea a50 akvaryumumu inatla tekrar kurmak için hazırlıklara başladım. Geçen sene bu zamanlarda verdiğim sipariş kargodan tabanı kırık şekilde geldikten sonra yaklaşık 2 aylık bekleme süresi sonunda sağlam akvaryuma kavuşmuştum. Vakitsizlikten dolayı yaklaşık 1 - 1,5 ay sonunda akvaryumu kurmuş ve hoşuma giden bir tasarım elde etmiştim. Kurulumdan yaklaşık 2 - 2,5 ay sonra ise bir sabah uyandığımda akvaryumun tabanından su sızdığını görerek - neyseki zeminde fazla yayılmadan - moralim sıfır şekilde işe gidene kadar suyunu boşaltıp balıkları bir kovaya alarak eldekileri kurtarmaya çalıştım. Bu olaydan sonra akvaryumdan tamamen soğumuş olmama rağmen eşim ve kızımın desteği ile eski küçük akvaryumu birkaç günde kurup su kaçıran akvaryumun kumlarını boşaltıp iş yerine götürdüm ve bir kenara attım. Aradan geçen birkaç aylık süre sonunda bu hobiden vazgeçemeyeceğimi anlayıp çöpe atmaya kıyamadığım akvaryumu tamir edip işyerine kurmaya karar verdim. Diğer bir konuda bahsettiğim üzere bu akvaryum akrilik olarak satılmasına karşın cam olduğunu keşfederek tamiratına başladım. Önceleri kaçağın silikon birleşim yerlerinden geldiğini sanmıştım fakat dikkatli bakınca ön alt çıta ile silikon birleşiminde camda çatlak farkettim. Çatlağın üzerini silikonladım ve her ihtimale karşı tüm birleşim yerlerindeki silikonları elden geçirdim. Akvaryum 4 mm camdan yapıldığından tabanın zayıf olduğunu düşünerek ilerde olabilecek kırılmaya karşı önlem olarak sağlamlaştırmayı düşündüm. Bu amaçla su izolasyonunda kullanılan bir tarafı yapışkanlı esnek, kopmaya karşı çok mukavemetli bitüm membran kullandım ve çatlağın üzerini kapatacak şekilde yan camlara da 4 cm yüksekliğinde döndüm. Membran birleşim yerlerine de hem ekstra sızdırmazlık sağlaması hemde suya olası bir salınımı engellemek adına tekrar silikon geçtim. Akvaryum yan camlarına arkada köşebent dönülmüş, önde ise yoktu. Sağlamlığa katkısı olur düşüncesi ile ön camla yan cam birleşimlerine de çıta döndüm, artık görüntüden ziyade sağlamlık daha ağır basıyor. İçten yan camlara membran dönüldüğü için ve silikonlar göründüğünden kötü bir görüntü ortaya çıktı, bunu engellemek için siyah folyo ile dıştan bant dönüldü. Akvaryum camları özellikle içte oldukça kirliydi, ön temizlik sonrası otomobil pastası ile iç dış camlar güzelce temizlendi. En son olarak da akvaryum içi çamaşır suyu ise güzelce temizlenip su dolduruldu ve teste başlandı. Geçen 3 gün sonunda herhangi bir sorunla karşılaşılmadı, artık sırada akvaryum kurma çalışmaları için malzeme teminlerine başlanması kaldı [:nazar:] . Telefonla çekildiği için kötü olsa da resimleri de paylaşayım :
Önce nostalji [:((] , geçen sene akvaryum su kaçırmadan önceki hali
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/akv%20080.jpg[/IMG]
Taban izolasyonunun yapıldığı membran
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%201.jpg[/IMG]
İzolasyon çalışmaları
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%202.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%203.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%204.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%205.jpg[/IMG]
Ön cama çıta eklendi
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%206.jpg[/IMG]
Dıştan folyo bant geçildi
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%207.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%208.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%209.jpg[/IMG]
Temizlik yapılıp su testine başlandı
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/151144/a50%20tamir%2010.jpg[/IMG]
Hailea A50 Akrilik (?) Akvaryum Sorunu
Merhaba Ahmet bey ve Mehmet bey, akvaryumun tamiratını tamamladım cam olduğuna karar verdim [^_^] . Enteresan bir çalışma olduğunu düşünüyorum (uygulamalarım ne kadar doğru onu bilemem) bu yüzden yeni bir konuda yaptığım işlemleri anlatmayı düşünüyorum. Mevcut silikonları elden geçireyim derken alt çıtanın orda zor görünen bir yerde çatlak farkettim. 3 gündür test devam ediyor herhangi bir sızıntı yok.
Merhaba Ahmet bey ve Mehmet bey, akvaryumun tamiratını tamamladım cam olduğuna karar verdim [^_^] . Enteresan bir çalışma olduğunu düşünüyorum (uygulamalarım ne kadar doğru onu bilemem) bu yüzden yeni bir konuda yaptığım işlemleri anlatmayı düşünüyorum. Mevcut silikonları elden geçireyim derken alt çıtanın orda zor görünen bir yerde çatlak farkettim. 3 gündür test devam ediyor herhangi bir sızıntı yok.
Hailea A50 Akrilik (?) Akvaryum Sorunu
Merhaba Ahmet bey henüz fırsat bulup silikon bakamadım, kısmet olursa önümüz hafta halletmeye çalışacağım. En kaliteli akvaryum silikonu hangisidir bilginiz var mı ? Sista şeffaf kullanmayı düşünüyorum fakat daha iyi silikon varsa onu tedarik edeyim.
Merhaba Ahmet bey henüz fırsat bulup silikon bakamadım, kısmet olursa önümüz hafta halletmeye çalışacağım. En kaliteli akvaryum silikonu hangisidir bilginiz var mı ? Sista şeffaf kullanmayı düşünüyorum fakat daha iyi silikon varsa onu tedarik edeyim.
Hailea A50 Akrilik (?) Akvaryum Sorunu
Merhabalar ;
Kurulumunu yapıp yaklaşık 2 ay sonra altından veya alta yakın yanlardan su kaçırması nedeniyle bozmak zorunda kaldığım Hailea A50 akrilik (?) akvuryumumla ilgili yardımcı olabilirseniz çok memnun olacağım. Akvaryum altından su sızdırınca tabanda bir kırılma olduğunu düşünmüştüm fakat kumunu boşaltıp temizleyince herhangi bir kırık-çatlak olmadığını farkettim. Akvaryum camları siyah silikonla birleştirilmiş. Yaptığım araştırmalarda ise akrilik camların silikonla yapıştırılmadığı ve kloroform veya ona benzer yapıştırıcılar ile kaynaştırılarak birleştirildiğini öğrendim. Servisi aradığımda getirin silikonlarını yenileyelim dediler, bende akvaryumun akrilik olduğunu (?) ve silikonun sağlıklı olmayacağını söyleyince pek birşey demediler, biz böyle yapıyoruz cevabı aldım. Bende kloroform ile işi kendi başıma çözmeye karar verdim. Siparişimi verdiğim kalın kloroformu bugün denedim. Şırınga ile çektiğim yoğun kıvamdaki kloroformu iki camın arasına silikon sıkar gibi çektim (camların arasındaki silikonları temizlemiştim). Yaklaşık 1-2 saat sonra kontrol edeyim dedim birde ne göreyim kloroform camları eritip bütün halde birleştireceğine kabuk şeklinde kalkıyor. Sanıyorum ki bu akvaryum akrilik değil normal camdan yapılmış fakat camlara vurduğumda çıkan ses normal cam gibi de değil. Fakat satılırken akvaryumun akrilik olduğu belirtiliyor.Anlayacağınız o ki ne olduğuna karar veremediğimden sorunu nasıl çözeceğimi bulamadım. Akvaryumun cam olduğu düşünerek silikonlamayı da deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak. Teknik bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
Merhabalar ;
Kurulumunu yapıp yaklaşık 2 ay sonra altından veya alta yakın yanlardan su kaçırması nedeniyle bozmak zorunda kaldığım Hailea A50 akrilik (?) akvuryumumla ilgili yardımcı olabilirseniz çok memnun olacağım. Akvaryum altından su sızdırınca tabanda bir kırılma olduğunu düşünmüştüm fakat kumunu boşaltıp temizleyince herhangi bir kırık-çatlak olmadığını farkettim. Akvaryum camları siyah silikonla birleştirilmiş. Yaptığım araştırmalarda ise akrilik camların silikonla yapıştırılmadığı ve kloroform veya ona benzer yapıştırıcılar ile kaynaştırılarak birleştirildiğini öğrendim. Servisi aradığımda getirin silikonlarını yenileyelim dediler, bende akvaryumun akrilik olduğunu (?) ve silikonun sağlıklı olmayacağını söyleyince pek birşey demediler, biz böyle yapıyoruz cevabı aldım. Bende kloroform ile işi kendi başıma çözmeye karar verdim. Siparişimi verdiğim kalın kloroformu bugün denedim. Şırınga ile çektiğim yoğun kıvamdaki kloroformu iki camın arasına silikon sıkar gibi çektim (camların arasındaki silikonları temizlemiştim). Yaklaşık 1-2 saat sonra kontrol edeyim dedim birde ne göreyim kloroform camları eritip bütün halde birleştireceğine kabuk şeklinde kalkıyor. Sanıyorum ki bu akvaryum akrilik değil normal camdan yapılmış fakat camlara vurduğumda çıkan ses normal cam gibi de değil. Fakat satılırken akvaryumun akrilik olduğu belirtiliyor.Anlayacağınız o ki ne olduğuna karar veremediğimden sorunu nasıl çözeceğimi bulamadım. Akvaryumun cam olduğu düşünerek silikonlamayı da deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak. Teknik bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
Cam kalınlığı
Merhabalar,
Merhabalar,
Bende yakında 47x37x32 cm ölçülerinde akvaryumu 6 mm camdan yaptıracağım, içinizin daha rahat olması açısından 8 mm veya 10 mm yaptırmanızı tavsiye ederim.
60x25x35h Bitkiliye Başlangıç
Hayırlı olsun Mustafa bey güzel bir başlangıç yapmışsınız fakat yanılmıyorsam ortada bulunan 2 kırmızı bitki fittonia olup aslen saksı çiçeğidir ve daha önceden karşılaştığım bir konuda canlılar için zehirli olduğunu okumuştum. Bence bu bitkileri akvaryumunuzdan çıkartın canlılarınızı kaybetmeden önce.
Hayırlı olsun Mustafa bey güzel bir başlangıç yapmışsınız fakat yanılmıyorsam ortada bulunan 2 kırmızı bitki fittonia olup aslen saksı çiçeğidir ve daha önceden karşılaştığım bir konuda canlılar için zehirli olduğunu okumuştum. Bence bu bitkileri akvaryumunuzdan çıkartın canlılarınızı kaybetmeden önce.
Yakında Yeniden Bitkili Sualtı Dünyam - Tavsiyeler
Yaptırmayı düşündüğüm akvaryumcu ile görüşüp 6 mm kalınlığa karar verdim. Eski akvaryumun kapağına göre de ölçüleri belirledim. Kısmet olursa Mayıs ayı içerisinde siparişi geçeceğim. Taban için Jbl Aqua Basis Plus ve siyah hagen kum hazır. Aydınlatma için de 24 W 6500 kelvin pl floresan buldum. Bir miktar bitki dışında tüm malzemeler hazır olduğundan akvaryumun gelmesini bekliyor olacağım.
Yaptırmayı düşündüğüm akvaryumcu ile görüşüp 6 mm kalınlığa karar verdim. Eski akvaryumun kapağına göre de ölçüleri belirledim. Kısmet olursa Mayıs ayı içerisinde siparişi geçeceğim. Taban için Jbl Aqua Basis Plus ve siyah hagen kum hazır. Aydınlatma için de 24 W 6500 kelvin pl floresan buldum. Bir miktar bitki dışında tüm malzemeler hazır olduğundan akvaryumun gelmesini bekliyor olacağım.
Yakında Yeniden Bitkili Sualtı Dünyam - Tavsiyeler
Merhabalar cam kalınlığı konusunda yardımcı olacak kimse yok mu, yukarıda belirttiğim ölçülerde 6 mm yapsam fazlasıyla sağlam olur mu yoksa yapmışken 8 mm yapsam daha mı iyi olur ? Bazı kaynaklarda min 6 mm geçtiği için karar veremedim, bir kaynakta da benimkine yakın ölçüler için yanlar 6 mm, taban 8 mm önerilmiş. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim.
Merhabalar cam kalınlığı konusunda yardımcı olacak kimse yok mu, yukarıda belirttiğim ölçülerde 6 mm yapsam fazlasıyla sağlam olur mu yoksa yapmışken 8 mm yapsam daha mı iyi olur ? Bazı kaynaklarda min 6 mm geçtiği için karar veremedim, bir kaynakta da benimkine yakın ölçüler için yanlar 6 mm, taban 8 mm önerilmiş. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim.
Yakında Yeniden Bitkili Sualtı Dünyam - Tavsiyeler
Fotoğraf:
Boyut (cm):
Kapasite (litre):
Canlılar:
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Fotoğraf:
Boyut (cm):
Kapasite (litre):
Canlılar:
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Merhaba değerli dostlar,
Yakın bir zamanda kurulumu için çok uğraştığım 3 aylık Hailea akvaryumumu alttan su sızdırması sonucu bozmak zorunda kalmıştım. İçini ancak tam olarak temizleyebildim ve tabanda herhangi bir kırık çatlak yok, demekki birleşim yerlerinden sızdırdı. Zaten en başından içimde bir şüphe vardı çünkü akvaryum akrilik ve içten birleşim yerlerinde siyah silikon var, araştırdığım kadarıyla akrilik camlarda silikon sağlıklı tutmuyor kloroformla camların bütünleşmesi gerekiyormuş. Servisi aradım getirin tekrar silikon yapalım dediler fakat ben ilerde tekrar sorun olabileceğini düşünerek cam bir akvaryum yaptırmaya karar verdim. Bozduğum akvaryumun kapak ve üst çerçevesini adapte ederek kullanmayı düşünüyorum, her nekadar yeni akvaryum ön camı düz olacaksa da (hailea oval idi) kafamda nasıl yapacağımı oturttum. Ölçüler yaklaşık şöyle olacak : En-48 cm, Derinlik-38 cm Yükseklik-35 cm Maksimum sağlamlık istediğimden başta 8 mm cam ile yapmayı düşündüm fakat ağırlık çok fazla olur düşüncesiyle 6 mm yapsam yeterince sağlam olur mu , ön belki de yan camlar ekstra clear olacak ve camlara dıştan aluminyum köşebent dönülecek. Tavsiyelerinizi bekliyorum amacım mümkün olduğunca sağlam ve uzun ömürlü olması. Şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
