ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Erdem DEDE
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Temmuz 2013 00:13
Son Ziyaret:
26 Kasım 2016 17:42
Toplam Mesaj:
167 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erdem dede
Doğum Tarihi:
18 Aralık 1998
Yaş:
27
İl:
Samsun
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdem DEDE(Balıkcı)
SON 10 MESAJI
Burnum Kırıldı Okulu Bastık Dövdük İyimi Ettik?
[QUOTE=hasan_ali05]Sanırım senin büyüdüğün mahallede benim büyüdüğüm mahalleye benziyor [;)].Lise dönemlerinde bu tarz semtlerde oturan herkesin hayatında bu tarz şeyler oluyor sanırım.Ama takdir ettim seni tek başına o kadar adam sıkıştırmış.Sonra sen gitmişsin çok bir şey yapmadan olayı bitirmişsiniz.Empati yapıyorum çok kinci bir insan olarak aynı duruma düşsem olayın sonu nezarette biterdi. [/QUOTE] Aynen ya hala sinirliyim ama o çocuğa keşke tekrar bişe desede bidaha dövsek
[QUOTE=hasan_ali05]Sanırım senin büyüdüğün mahallede benim büyüdüğüm mahalleye benziyor [;)].Lise dönemlerinde bu tarz semtlerde oturan herkesin hayatında bu tarz şeyler oluyor sanırım.Ama takdir ettim seni tek başına o kadar adam sıkıştırmış.Sonra sen gitmişsin çok bir şey yapmadan olayı bitirmişsiniz.Empati yapıyorum çok kinci bir insan olarak aynı duruma düşsem olayın sonu nezarette biterdi. [/QUOTE] Aynen ya hala sinirliyim ama o çocuğa keşke tekrar bişe desede bidaha dövsek
Balık Dışında Neler Besliyorsunuz?
Hamster,muhabbet kuşu yaz aylarında ördek alıyorum bide
Hamster,muhabbet kuşu yaz aylarında ördek alıyorum bide
Kyk Da Muhabbet Kuşu Beslemek
Al koy kimse görmez
Al koy kimse görmez
Koşum Ötmüyor
Hocam başlığı okuyunca yanlış anladım yapmayın böyle şeyler [:lol:]
Hocam başlığı okuyunca yanlış anladım yapmayın böyle şeyler [:lol:]
Burnum Kırıldı Okulu Bastık Dövdük İyimi Ettik?
[QUOTE=sorceres]Erdem selam, tesadüfen okudum, mobilden okuduğum için uzun olduğunu görmedim. Yoksa başlamazdım okumaya:) Okudukça sardı yazın. Nokta ve virgül kullanmadan nasıl bu kadar uzun ve akıcı bir yazı yazabildin anlayamadım doğrusu:) Kavga kaçınılmaz olmadıkça bulaşmamak en iyisi. Buraya içini dökmüşsün, belliki biraz pişmanlık var kavga ettiğin için. Arda'da dayaktan sonra akıllanmıştır inşallah. Genelde kavga ettiğin kişilerle iyi arkadaş oluyorsun. Belki Arda da kankan olur yakında[:D][/QUOTE]Okuduğunuz için teşekkürler akkılandı zaten tabikide kavga en son çare olmalı arkadaşlık konusundada haklısınız tabikide bugün onu kavga ederken görsem gider yardım eder açıkcası sizi görsem bile yardım ederim bi insanın bana selam vermesi yeterli
[QUOTE=sorceres]Erdem selam, tesadüfen okudum, mobilden okuduğum için uzun olduğunu görmedim. Yoksa başlamazdım okumaya:) Okudukça sardı yazın. Nokta ve virgül kullanmadan nasıl bu kadar uzun ve akıcı bir yazı yazabildin anlayamadım doğrusu:) Kavga kaçınılmaz olmadıkça bulaşmamak en iyisi. Buraya içini dökmüşsün, belliki biraz pişmanlık var kavga ettiğin için. Arda'da dayaktan sonra akıllanmıştır inşallah. Genelde kavga ettiğin kişilerle iyi arkadaş oluyorsun. Belki Arda da kankan olur yakında[:D][/QUOTE]Okuduğunuz için teşekkürler akkılandı zaten tabikide kavga en son çare olmalı arkadaşlık konusundada haklısınız tabikide bugün onu kavga ederken görsem gider yardım eder açıkcası sizi görsem bile yardım ederim bi insanın bana selam vermesi yeterli
Burnum Kırıldı Okulu Bastık Dövdük İyimi Ettik?
Niye okumadınız Anıl
Niye okumadınız Anıl
Burnum Kırıldı Okulu Bastık Dövdük İyimi Ettik?
Abilerim bundan 1ay önce kız arkadaşımı okulundan almak için çıkışına gittiğimde ilk okul arkadaşımı gördüm gittim ateşin varmı dedim oda az dur işim var dedi tuttum kolundan yani tuttum derken öyle dövmek için değil dursun diye Arda dedim az ateşin varsa ver gidersin dedim oda çek o elini kolunu dedi benim kafa attı tabi köşebaşlarında büyüyünce öyle oluyoruz köşebaşında büyüdüm diye serseri demeyin lütfen bakın hobilerim var ve evet bugün trene kafamda siyah şapkayla bindim ama yaşlı bir amca geldiğinde okadar çocuk içinde ben kalkdım amca yok yok dedi lütfen lütfen dedim oturdu amcam ve başka bi zamanda bi çocuğu 5kişi dövüyolarken tanımadığım halde atlamışlığım oldu yani serseri demeyin diye diyorum çok iyi bi insanımdır sadece öyle büyüdüm herneyse konuya döneyim çocuk çek elini kolunu dedi ben gene sakince Arda ne diyosun ilk okuldan arkadaşız banamı gider yapıyosun dedim sen dur dedi üstündekini çıkarttı bidaha bende çıkarttım sonra bağrıştık ettik bişe yapmadım çocuğa hani ayıp olmasın tüm okulu izliyo dövsem döverim neyse aradan 2hafta geçti kız arkadaşımı aldım okuldan yemek yemeye gidiyoruz sevdiğimle Arda karşıdan geliyo yanında 15kişi sınıf arkadaşları geldi naber kardeşim felan dedi bende iyi kalpliyim iyi kardeşim senden naber dedim peşine gel az bişe konuşcaz dedi bende yanımda kız var bi yana hadi kızı geçtim yapcak bişe yok kaçmalıydım ama çocuk kardeşim diyince harbi konuşcak sandım bende neyse pasaja soktu beni önce 4kişilerde bunlar benim adamlar dediği gibi çocuklar sıralanda göz kararı 15kişi vardı yalan olmasın saymadım göz kararı diyorum neyse konuşuyoken bağırmaya felan başladı ben anladım bişe olacak attım ellerimi arka ceplerime sola 1yüzük sağa 2yüzük taktım emanet felan taşımam asla yüzük taşırım gençliğimi yakmam asla neyse taktım konuşuyoduk kafa kafayayız hani dövüşmekden biliyorum o durumda kafa yersin ben çocuğa vurmam asla vursam yere yapıştırırım ama sonra dayak yerimki ilk okul arkadaşım yapmam asla ben öyle bi insan değilim neyse kafa kafaya geldik ben anladım kafa atacana çenemi göğsüme yapıştırarak konuşuyorum bu bana o elini kolunu indir diyince bende kafamla sen o elini indir derken bu kafayı bi çaktı bayılıyodum az daha gözlerim karardı sonra gözlerim açıldı ses yok görüntü vardı baktım 2kişi çokdan araya girmiş soldan birisi vurmaya çalıştı anında eğildim aradaki iki kişiyi onun önüne aldım kaldırdım kafamı anında planı kurdum tek tek vuracaktım ilk vurduğum kişi ayırandı niye öyle bişe yaptım bilmiyorum piskolojim zaten kapalıydı buna vurdum yüzük kaşını yardı sonra kan gördüm arkamda ayna vardı döndüm burun gitmiş bende korktum zaten çocuk bidaha buda burda kapandı felan diyodu bende ona biz kökçüoğlu çocuyuz ben demeden kapanamaz dedim gitti çocuk sonra sevdiğim geldi üzüldü baya okula felan gitmedi hastaneye götürdü beni kırılmış burnum demir bişe soktular burnuma bastırdılar kemiğe düzelttiler tampon takıp yolladır çocuk şubeye gittim şikayetçi oldum işte sonra annesi babamı aradı evinizi söyleyin gelip bakayım erdeme çok üzgünüz özür dilerim yapabileceğimiz bişey felan varmı dedi annesi ağlıyodu ama babamda kökçüoğlunda oturuyoruz diyince kadının konuşması dahada değişti busefer hepten yalvardı çünkü biliyo kökçüoğlu pis mahalle bu arada yanlış anlaşılmasın babam kökçüoğlunda oturuyoruz derken asla kadını korkutmak istemez öyle bişey yapmaz öyle bi insan değilde zaten sadece kadın sorunca söyledi zaten burnumun kırılıdğını görüncede aramadı bile annesini banada gençsiniz olur arada bi demişti zaten bende bişey demedim bide annesi diyorum hep çünkü babası terk etmiş onları neyse kaldığım yerden devam edeyim çocuk şubede şikayetçi oldum ordan eve ggittim bide olayın asıl nedeni bu gitmiş okulda ben senanın sevgilisinin burnunu kırdım adam toplayıp beni dövcekmiş diye boş muhabbet yapıyomuş kıza dik dik bakıyolarmış felan kızın adını milletin ağzına vermiş millette kavga var gitcem felan diyomuş ben daha çok sinirlendim yıllarımı verdiğim kızın adını milletin ağzına vermiş şerefsiz bide olayı güzelce 15kişi çevirdim senanın yanında burnunu kırdım diye anlatıyomuş be şerefsiz hiçmi adamlık yokdu sende 1.ilk okul arkadaşıyız bu bi şerefsizlik 2.yanımda kız var bu ayrı bi şerefsizlik 3.tek kişiye 15kişi gidilmez bu ayrı bi şerefsizlik 4.kardeşim diyip kandırmak ayrı bi şerefsizlik 5.okulda kızın adını milletin ağzına sakız yapmak ap ayrı bi şerefsizli çocuk bildiğiniz şerefsiz neyse konuya döneyim işte eve gittim ertesi gün arkadaşlarım bana bakmaya geldi dedikleri aynen şu sende evde oturuyosun biz cumartesi günü gidiyoruz bu arada etütleri var özel okul işte biz cumartesi günü gidiyoruz çocukları alıyoruz dediler bende tamam ama şikayetçi oldum felan dedim onlarda sen karışma biz halletcez dediler neyse cumartesiye kadar arda yalvardı felan korktu o baya ben çünkü tehdit ettim o okulu bascam ben kökçüoğlu çocuyum dedim neyse ben ardaya cuma günü yarın gelcez konuşcaz dedim hani gelmezse haber verir diye çünkü kaçacağından emindim neyse cumartesi sabahı aradı beni aynen şunu dedi "kardeşim annemin hastanede randevusu varış annemi hastaneye götürcem gelemiyorum kusura bakma" ben yine iyi kalpli olduğum için bozmadım yoksa hafta sonu hastane kapalı demesini bilirdim neyse okula gittim perşembe gününe kadar raporluydum perşembe okula gittim bizimkilere dedim bugün gidelim halledelim tamam dediler mahalleye telefon açtım 30kişi çıktık gittik okul sokak arasında sürekli yunus dolanıyo 5 kişi 5kişi ayrıldık sokak başlarına bi mekan belledik oraya gideceğiz bu arada çocuk o boş muhabbet yaptığı günden sonraki gün gitti kızdan özür diledi öyle korktu benden enyse mekanı belledik orda buluşcaz 5kişi bekliyoruz mahalleden arkadaşlar var yanımda 1tanede pitbull terrier vardı ağızlık takılıydı ne olur ne olmaz diye üstlerinide boşalttılar zaten neyse bekledik çıktı bunlar arda gördü beni böyle bi masum çocuk olmuş neyse gel konuşcaz korkma dedim aynı onun yaptığı gibi üst sokağa çektim bunun arkasından 50kişi felan geldi okul sonuçda bizim elamanlar bi kapattığ sokağı 50 kişi 25oldu ardanın yanında 5kişi var 20si izliyo biz 30kişiyiz ama yuvarlak yapmadı bizimkiler kaş göz yapıyom yok karşı kaldırımda 10kişi felan benim arkamda 20kişiye yakın konuştum aynen şunu dedim "arda la bu burun nolcak şimdi dedim özür dilerim dedi hadi burnu geçtim sen kimsinde benim yıllarımı verdiğim annesini babasını tanıdğım kızın adını milletin ağzına sakız ediyosun dedim bu tuttu şakaydı o ya dedi bizim arkadaş atladı hemen sen şakayı görcen birazdan dedi ama arda ne korkuyo görmeniz lazım bildiğiniz eli ayağı titriyo neyse konuştum bakın la hepinize diyom dedim o kıza biriniz daha bakarsınız adını ağzınıza alırsınız bidaha basarız burayı dedim izleyenlerede bakarak diyodum neyse bizim cem var bi sağıma bi soluma geçiyo vuracak anladım cem sağıma geçti arda hemen gitti yanındaki çocuğun sol omzunun arkasına geçti bilidğin çocuğun arkasına saklandı bizim cem soluma geçti lafa atladı arda la hakketen bu burun nolcak la bide sen kızın yanında adam dövmeye utanmıyonmu dediği gibi yumruğu çaktı aradada yumurğu yediği gibi kaçdı yanındakilerde kaçdı 1kişi kaldı o 1kişiyi araya aldı bizimkiler tekmeleeyen tekmeleyen ben burnuma bişe olur diye sadece izledim en bizim halil çocuğun sırtına kaval attı çocuk fırladı kaçdı ben olay tamamdır sandım ama değilmiş bizim cem gitmiş izleyenlerden birine vurmuş manyak çocuk bu yapar bu vurduğu çocuk sen bekle dedi birine telefon açtı benim adımı verdi sonra beni birisi aradı arayan mete meğersem benim başka arkadaşı aramış bende meteye böyle böyle dedim oda bidaha vurduğumuz çocuğu aradı öyle gitti çocuk sonra bu vurduğumuz çocuğun bi arkadaşı geldi uzun boylu bişe bizim meteye vurcak gibi yaptı bizim mete yapıştırdı buna geldi yanımıza sonra çocuk o bana vuran gelcek dedi bizim mert atladı gitti bidaha dövdü çocuğu sonra memetcan dövdü sonra beraber dövdük yani çocuk o bana vuran gelecek dediğine pişman oldu [:lol:] neyse sonra yunus geliyodu aynı taktik 5kişi 5kişi dağıldık aşşada parkda buluşcakdık 5kişi parkda bekliyoken ardayla yanında bi 6 7kişi yanımıza geldiler anında bizim arkadaşlar geldi işte çocuklar ağlamıştı bildiğiniz ağlamışlardı ama bidaha tokalaştık o araya aldığımızada dedik kusura bakma felan dedik işte ben yine tek tek olursa bidaha geliriz dedim hepsi yok yok sen rahat ol dediler biz izin vermeyiz felan diye yağcılıkda yaptılar o şekilde dağıldık eve gittim girdiğim gibi ardanın annesi babamı aradı senin oğlun benim oğlumun gözünü davul gibi şişirmiş diyo kadın tehdit ediyo yok erdemi vururum felan diyo babam çok sakin bi insandırr karşısındaki bayan diye bişede diyemedi yoksa 1numaraya yönlendirirdi kadın babama kocam çekerdi bu biraz ağır oldu ama kadının yaptığı ayıp benim burnum kırıldığında biz aramadık biz çocuğun gözünü patlatınca olay oldu bide gelmiş vururum diyo biz genciz olur öyle demek yerine ne diyo neyse sonra beni aradı oğlum bidaha olmasın lütfen dedi arkadaşlarınada söyle birisi ardaya seni yine dövcez felan demiş olmasın lütfen felan dedi bende yok teyzecim korkmayın kapandı dedim anneside tamam oğlum bak ben o burnunun kırıldığı günden beri ardayı okuldan alıyodum bitek bugün nöbetim var diye gidemedim herşeyde bi hayır vardır felan dedi burdanda cumartesi günü ardanın gerçekten kaçtığı ortaya çıktı sonra olayı kapattık çocuk şikayetcide olmadı şimdi mahkemem olcakda geri alcam şikayeti yoksa tazminat alcakdım ama dövdük ağlattık korkuttuk başkasının arkasına saklandırdık felan Allaha şükür sevdiğimde rahat etti buda benim bi anımdır kavga etmek çok kötü bişey biliyorum ama adam olmayanada dayak lazım biton şerefsizliğini yazdım bitane daha var oda gitmiş birilerine 4kişiydik erdem kaçdı kovaladık yakalayıp dövdük felan demiş alın işte böyle bi çocukdan ne beklersin bide gitmiş twitterda burun kırıncı felan yazmış ben bunlara sinirlendim zaten yoksa konuşur korkutur kapatırdım elbette mahallede görüyorum çok sizde görmüşsünüzdür elinde satırla kovalayanlar oluyo gençliği yanıyo sonra buyüzden lütfen kavga etmeyelim ama böyle şerefsizlerede yapacak bişey yok okuyan okumayan herkeze teşekkürler bu arada bi tavsiye vücudunuzdaki her kemiği kırdırın ama burnunuzu kırdırmayın acısı yok ama 3gün burnunuzdan nefes alamıyosunuz içeri göçerse burun 2hafta gerçekten iller bişey tekrar teşekkür ederim iyi forumlar
Abilerim bundan 1ay önce kız arkadaşımı okulundan almak için çıkışına gittiğimde ilk okul arkadaşımı gördüm gittim ateşin varmı dedim oda az dur işim var dedi tuttum kolundan yani tuttum derken öyle dövmek için değil dursun diye Arda dedim az ateşin varsa ver gidersin dedim oda çek o elini kolunu dedi benim kafa attı tabi köşebaşlarında büyüyünce öyle oluyoruz köşebaşında büyüdüm diye serseri demeyin lütfen bakın hobilerim var ve evet bugün trene kafamda siyah şapkayla bindim ama yaşlı bir amca geldiğinde okadar çocuk içinde ben kalkdım amca yok yok dedi lütfen lütfen dedim oturdu amcam ve başka bi zamanda bi çocuğu 5kişi dövüyolarken tanımadığım halde atlamışlığım oldu yani serseri demeyin diye diyorum çok iyi bi insanımdır sadece öyle büyüdüm herneyse konuya döneyim çocuk çek elini kolunu dedi ben gene sakince Arda ne diyosun ilk okuldan arkadaşız banamı gider yapıyosun dedim sen dur dedi üstündekini çıkarttı bidaha bende çıkarttım sonra bağrıştık ettik bişe yapmadım çocuğa hani ayıp olmasın tüm okulu izliyo dövsem döverim neyse aradan 2hafta geçti kız arkadaşımı aldım okuldan yemek yemeye gidiyoruz sevdiğimle Arda karşıdan geliyo yanında 15kişi sınıf arkadaşları geldi naber kardeşim felan dedi bende iyi kalpliyim iyi kardeşim senden naber dedim peşine gel az bişe konuşcaz dedi bende yanımda kız var bi yana hadi kızı geçtim yapcak bişe yok kaçmalıydım ama çocuk kardeşim diyince harbi konuşcak sandım bende neyse pasaja soktu beni önce 4kişilerde bunlar benim adamlar dediği gibi çocuklar sıralanda göz kararı 15kişi vardı yalan olmasın saymadım göz kararı diyorum neyse konuşuyoken bağırmaya felan başladı ben anladım bişe olacak attım ellerimi arka ceplerime sola 1yüzük sağa 2yüzük taktım emanet felan taşımam asla yüzük taşırım gençliğimi yakmam asla neyse taktım konuşuyoduk kafa kafayayız hani dövüşmekden biliyorum o durumda kafa yersin ben çocuğa vurmam asla vursam yere yapıştırırım ama sonra dayak yerimki ilk okul arkadaşım yapmam asla ben öyle bi insan değilim neyse kafa kafaya geldik ben anladım kafa atacana çenemi göğsüme yapıştırarak konuşuyorum bu bana o elini kolunu indir diyince bende kafamla sen o elini indir derken bu kafayı bi çaktı bayılıyodum az daha gözlerim karardı sonra gözlerim açıldı ses yok görüntü vardı baktım 2kişi çokdan araya girmiş soldan birisi vurmaya çalıştı anında eğildim aradaki iki kişiyi onun önüne aldım kaldırdım kafamı anında planı kurdum tek tek vuracaktım ilk vurduğum kişi ayırandı niye öyle bişe yaptım bilmiyorum piskolojim zaten kapalıydı buna vurdum yüzük kaşını yardı sonra kan gördüm arkamda ayna vardı döndüm burun gitmiş bende korktum zaten çocuk bidaha buda burda kapandı felan diyodu bende ona biz kökçüoğlu çocuyuz ben demeden kapanamaz dedim gitti çocuk sonra sevdiğim geldi üzüldü baya okula felan gitmedi hastaneye götürdü beni kırılmış burnum demir bişe soktular burnuma bastırdılar kemiğe düzelttiler tampon takıp yolladır çocuk şubeye gittim şikayetçi oldum işte sonra annesi babamı aradı evinizi söyleyin gelip bakayım erdeme çok üzgünüz özür dilerim yapabileceğimiz bişey felan varmı dedi annesi ağlıyodu ama babamda kökçüoğlunda oturuyoruz diyince kadının konuşması dahada değişti busefer hepten yalvardı çünkü biliyo kökçüoğlu pis mahalle bu arada yanlış anlaşılmasın babam kökçüoğlunda oturuyoruz derken asla kadını korkutmak istemez öyle bişey yapmaz öyle bi insan değilde zaten sadece kadın sorunca söyledi zaten burnumun kırılıdğını görüncede aramadı bile annesini banada gençsiniz olur arada bi demişti zaten bende bişey demedim bide annesi diyorum hep çünkü babası terk etmiş onları neyse kaldığım yerden devam edeyim çocuk şubede şikayetçi oldum ordan eve ggittim bide olayın asıl nedeni bu gitmiş okulda ben senanın sevgilisinin burnunu kırdım adam toplayıp beni dövcekmiş diye boş muhabbet yapıyomuş kıza dik dik bakıyolarmış felan kızın adını milletin ağzına vermiş millette kavga var gitcem felan diyomuş ben daha çok sinirlendim yıllarımı verdiğim kızın adını milletin ağzına vermiş şerefsiz bide olayı güzelce 15kişi çevirdim senanın yanında burnunu kırdım diye anlatıyomuş be şerefsiz hiçmi adamlık yokdu sende 1.ilk okul arkadaşıyız bu bi şerefsizlik 2.yanımda kız var bu ayrı bi şerefsizlik 3.tek kişiye 15kişi gidilmez bu ayrı bi şerefsizlik 4.kardeşim diyip kandırmak ayrı bi şerefsizlik 5.okulda kızın adını milletin ağzına sakız yapmak ap ayrı bi şerefsizli çocuk bildiğiniz şerefsiz neyse konuya döneyim işte eve gittim ertesi gün arkadaşlarım bana bakmaya geldi dedikleri aynen şu sende evde oturuyosun biz cumartesi günü gidiyoruz bu arada etütleri var özel okul işte biz cumartesi günü gidiyoruz çocukları alıyoruz dediler bende tamam ama şikayetçi oldum felan dedim onlarda sen karışma biz halletcez dediler neyse cumartesiye kadar arda yalvardı felan korktu o baya ben çünkü tehdit ettim o okulu bascam ben kökçüoğlu çocuyum dedim neyse ben ardaya cuma günü yarın gelcez konuşcaz dedim hani gelmezse haber verir diye çünkü kaçacağından emindim neyse cumartesi sabahı aradı beni aynen şunu dedi "kardeşim annemin hastanede randevusu varış annemi hastaneye götürcem gelemiyorum kusura bakma" ben yine iyi kalpli olduğum için bozmadım yoksa hafta sonu hastane kapalı demesini bilirdim neyse okula gittim perşembe gününe kadar raporluydum perşembe okula gittim bizimkilere dedim bugün gidelim halledelim tamam dediler mahalleye telefon açtım 30kişi çıktık gittik okul sokak arasında sürekli yunus dolanıyo 5 kişi 5kişi ayrıldık sokak başlarına bi mekan belledik oraya gideceğiz bu arada çocuk o boş muhabbet yaptığı günden sonraki gün gitti kızdan özür diledi öyle korktu benden enyse mekanı belledik orda buluşcaz 5kişi bekliyoruz mahalleden arkadaşlar var yanımda 1tanede pitbull terrier vardı ağızlık takılıydı ne olur ne olmaz diye üstlerinide boşalttılar zaten neyse bekledik çıktı bunlar arda gördü beni böyle bi masum çocuk olmuş neyse gel konuşcaz korkma dedim aynı onun yaptığı gibi üst sokağa çektim bunun arkasından 50kişi felan geldi okul sonuçda bizim elamanlar bi kapattığ sokağı 50 kişi 25oldu ardanın yanında 5kişi var 20si izliyo biz 30kişiyiz ama yuvarlak yapmadı bizimkiler kaş göz yapıyom yok karşı kaldırımda 10kişi felan benim arkamda 20kişiye yakın konuştum aynen şunu dedim "arda la bu burun nolcak şimdi dedim özür dilerim dedi hadi burnu geçtim sen kimsinde benim yıllarımı verdiğim annesini babasını tanıdğım kızın adını milletin ağzına sakız ediyosun dedim bu tuttu şakaydı o ya dedi bizim arkadaş atladı hemen sen şakayı görcen birazdan dedi ama arda ne korkuyo görmeniz lazım bildiğiniz eli ayağı titriyo neyse konuştum bakın la hepinize diyom dedim o kıza biriniz daha bakarsınız adını ağzınıza alırsınız bidaha basarız burayı dedim izleyenlerede bakarak diyodum neyse bizim cem var bi sağıma bi soluma geçiyo vuracak anladım cem sağıma geçti arda hemen gitti yanındaki çocuğun sol omzunun arkasına geçti bilidğin çocuğun arkasına saklandı bizim cem soluma geçti lafa atladı arda la hakketen bu burun nolcak la bide sen kızın yanında adam dövmeye utanmıyonmu dediği gibi yumruğu çaktı aradada yumurğu yediği gibi kaçdı yanındakilerde kaçdı 1kişi kaldı o 1kişiyi araya aldı bizimkiler tekmeleeyen tekmeleyen ben burnuma bişe olur diye sadece izledim en bizim halil çocuğun sırtına kaval attı çocuk fırladı kaçdı ben olay tamamdır sandım ama değilmiş bizim cem gitmiş izleyenlerden birine vurmuş manyak çocuk bu yapar bu vurduğu çocuk sen bekle dedi birine telefon açtı benim adımı verdi sonra beni birisi aradı arayan mete meğersem benim başka arkadaşı aramış bende meteye böyle böyle dedim oda bidaha vurduğumuz çocuğu aradı öyle gitti çocuk sonra bu vurduğumuz çocuğun bi arkadaşı geldi uzun boylu bişe bizim meteye vurcak gibi yaptı bizim mete yapıştırdı buna geldi yanımıza sonra çocuk o bana vuran gelcek dedi bizim mert atladı gitti bidaha dövdü çocuğu sonra memetcan dövdü sonra beraber dövdük yani çocuk o bana vuran gelecek dediğine pişman oldu [:lol:] neyse sonra yunus geliyodu aynı taktik 5kişi 5kişi dağıldık aşşada parkda buluşcakdık 5kişi parkda bekliyoken ardayla yanında bi 6 7kişi yanımıza geldiler anında bizim arkadaşlar geldi işte çocuklar ağlamıştı bildiğiniz ağlamışlardı ama bidaha tokalaştık o araya aldığımızada dedik kusura bakma felan dedik işte ben yine tek tek olursa bidaha geliriz dedim hepsi yok yok sen rahat ol dediler biz izin vermeyiz felan diye yağcılıkda yaptılar o şekilde dağıldık eve gittim girdiğim gibi ardanın annesi babamı aradı senin oğlun benim oğlumun gözünü davul gibi şişirmiş diyo kadın tehdit ediyo yok erdemi vururum felan diyo babam çok sakin bi insandırr karşısındaki bayan diye bişede diyemedi yoksa 1numaraya yönlendirirdi kadın babama kocam çekerdi bu biraz ağır oldu ama kadının yaptığı ayıp benim burnum kırıldığında biz aramadık biz çocuğun gözünü patlatınca olay oldu bide gelmiş vururum diyo biz genciz olur öyle demek yerine ne diyo neyse sonra beni aradı oğlum bidaha olmasın lütfen dedi arkadaşlarınada söyle birisi ardaya seni yine dövcez felan demiş olmasın lütfen felan dedi bende yok teyzecim korkmayın kapandı dedim anneside tamam oğlum bak ben o burnunun kırıldığı günden beri ardayı okuldan alıyodum bitek bugün nöbetim var diye gidemedim herşeyde bi hayır vardır felan dedi burdanda cumartesi günü ardanın gerçekten kaçtığı ortaya çıktı sonra olayı kapattık çocuk şikayetcide olmadı şimdi mahkemem olcakda geri alcam şikayeti yoksa tazminat alcakdım ama dövdük ağlattık korkuttuk başkasının arkasına saklandırdık felan Allaha şükür sevdiğimde rahat etti buda benim bi anımdır kavga etmek çok kötü bişey biliyorum ama adam olmayanada dayak lazım biton şerefsizliğini yazdım bitane daha var oda gitmiş birilerine 4kişiydik erdem kaçdı kovaladık yakalayıp dövdük felan demiş alın işte böyle bi çocukdan ne beklersin bide gitmiş twitterda burun kırıncı felan yazmış ben bunlara sinirlendim zaten yoksa konuşur korkutur kapatırdım elbette mahallede görüyorum çok sizde görmüşsünüzdür elinde satırla kovalayanlar oluyo gençliği yanıyo sonra buyüzden lütfen kavga etmeyelim ama böyle şerefsizlerede yapacak bişey yok okuyan okumayan herkeze teşekkürler bu arada bi tavsiye vücudunuzdaki her kemiği kırdırın ama burnunuzu kırdırmayın acısı yok ama 3gün burnunuzdan nefes alamıyosunuz içeri göçerse burun 2hafta gerçekten iller bişey tekrar teşekkür ederim iyi forumlar
Samsunda Uygun Akvaryumcu
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Sakura Akvaryum!
Biraz düşünürsek esnaf adam esnaf adamın yanındadır alıcıda alıcının yanındadır doğruya doğru bende bir müşteriyim ancak müşteri herzaman gerçekten haklıdır bakınız evet akvaryum konusunda müşteriyimdir ancak bakkal konusunda esnafımdır biz bakkalcılığı yapıyor iken veresiye verebiliyoruz müşterimiz mutlu oluyor verdiğimiz veresiyeyi 1yıl sonrada alsak karşımızdaki kişi memnun oluyor bir dost sahibi oluyoruz bende çok gördüm bu ekmekler niye yanık diye getirenleri böyle durumlarda biz dahi ekmekleri alıp parasını veriyoruz isterlerse yeni ekmek veriyoruz bunu geçtim sırf müşteri memnun olsun diye bedava pepsi kapağı getirdiklerinde pepsimiz yok diye kokakola verdiğimide çok iyi hatırlarım esnaf arkadaşlarım müşteri memnuniyeti herşekilde önemlidir evet benimde dükkanımı burda birisi kötülese bende sinirlenirim istemem böyle bişeyi ancak aynı şey sizin başınıza gelseydi siz ne yapardınız bu nedenle müşterinin arkasında durunuz hernekadar siz veya müşteri haklı olsada siz müşteriden yana olun burda ne olursa olsun kimsenin kimsenin ekmeğinde gözü yokdur biz burada hepimiz dostuz abilerimiz kardeşlerimiz dostur ben sokaklarda büyüdüm bugün dövdüğüm çocuk yarın başkasından dayak yese o çocuğu gider kurtarırım bu nedenle birbirimizi üzmeye gerek yok biz esnaf insanlarız karşımızdaki ise bizim müşterimizdir karşımızdaki müşteriyi geçtim bir insandır bu nedenle karşımızdakinin mutlu olması memnun olması bizim için değerlidir şöyle düşünün bir ısıtıcı satın aldınız bozuk çıktı ertesi gün 1saat yol gidip bu bozuk dediğinizde esnaf size özür dileriz farkedememişiz buyrun yenisini vereyim yanındada 1kök bitki hediyemiz dese emin olun sizde çok mutlu olurdunuz esnaflığı müşteri olarak öğrenmenizi temenni ederim iyi forumlar dilerim....
Biraz düşünürsek esnaf adam esnaf adamın yanındadır alıcıda alıcının yanındadır doğruya doğru bende bir müşteriyim ancak müşteri herzaman gerçekten haklıdır bakınız evet akvaryum konusunda müşteriyimdir ancak bakkal konusunda esnafımdır biz bakkalcılığı yapıyor iken veresiye verebiliyoruz müşterimiz mutlu oluyor verdiğimiz veresiyeyi 1yıl sonrada alsak karşımızdaki kişi memnun oluyor bir dost sahibi oluyoruz bende çok gördüm bu ekmekler niye yanık diye getirenleri böyle durumlarda biz dahi ekmekleri alıp parasını veriyoruz isterlerse yeni ekmek veriyoruz bunu geçtim sırf müşteri memnun olsun diye bedava pepsi kapağı getirdiklerinde pepsimiz yok diye kokakola verdiğimide çok iyi hatırlarım esnaf arkadaşlarım müşteri memnuniyeti herşekilde önemlidir evet benimde dükkanımı burda birisi kötülese bende sinirlenirim istemem böyle bişeyi ancak aynı şey sizin başınıza gelseydi siz ne yapardınız bu nedenle müşterinin arkasında durunuz hernekadar siz veya müşteri haklı olsada siz müşteriden yana olun burda ne olursa olsun kimsenin kimsenin ekmeğinde gözü yokdur biz burada hepimiz dostuz abilerimiz kardeşlerimiz dostur ben sokaklarda büyüdüm bugün dövdüğüm çocuk yarın başkasından dayak yese o çocuğu gider kurtarırım bu nedenle birbirimizi üzmeye gerek yok biz esnaf insanlarız karşımızdaki ise bizim müşterimizdir karşımızdaki müşteriyi geçtim bir insandır bu nedenle karşımızdakinin mutlu olması memnun olması bizim için değerlidir şöyle düşünün bir ısıtıcı satın aldınız bozuk çıktı ertesi gün 1saat yol gidip bu bozuk dediğinizde esnaf size özür dileriz farkedememişiz buyrun yenisini vereyim yanındada 1kök bitki hediyemiz dese emin olun sizde çok mutlu olurdunuz esnaflığı müşteri olarak öğrenmenizi temenni ederim iyi forumlar dilerim....
Samsunda Uygun Akvaryumcu
Arkadaşlar Samsunda bildiğiniz fiyatların çok uygun olduğu bir yer varmı ?
Arkadaşlar Samsunda bildiğiniz fiyatların çok uygun olduğu bir yer varmı ?
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
