ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagatayilk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Temmuz 2013 16:24
Son Ziyaret:
19 Ekim 2013 17:29
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağatay Özen
Doğum Tarihi:
22 Eylül 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Görsel Yönetmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağatay Özen
SON 10 MESAJI
Astronot yem yemiyor
2 challenger 3 astronot 1 cüce albino vatozu 200 Litrede mi bakıyorsunuz.. Boyutları nedir.. Çünkü hem arkadaşların tecrübesinden, hem de makalelerden okuduğum kadarıyla 200 Litre akvaryumda en fazla 1 tane astronot ideal. Buna rağmen ben 2 tane boyları 8 cm olan Astronot besleyerek başladım.. Ayrıca Challenger'in çok büyük boyutlara geldiğini okumuştum.



Bugün 6. günümüz.. Bu fotoğrafları dün akşam çektim.. Mango kökünün üstüne taş koydum batması için...
cagatayilk 2013-08-20 16:24:33
2 challenger 3 astronot 1 cüce albino vatozu 200 Litrede mi bakıyorsunuz.. Boyutları nedir.. Çünkü hem arkadaşların tecrübesinden, hem de makalelerden okuduğum kadarıyla 200 Litre akvaryumda en fazla 1 tane astronot ideal. Buna rağmen ben 2 tane boyları 8 cm olan Astronot besleyerek başladım.. Ayrıca Challenger'in çok büyük boyutlara geldiğini okumuştum.



Bugün 6. günümüz.. Bu fotoğrafları dün akşam çektim.. Mango kökünün üstüne taş koydum batması için...
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=asabijapon]Ben 3 cm den büyük astronot almazdım. O zaman akşamına size alışıyorlar. Sayı çok olunca kavgaları ve gece akvaryumdan uçmaları sorun oluyordu. Eş tutmazlarsa baskın olan hepsini döverdi ki bende hiç eş tutmadılar :). [/QUOTE]
Cenk Bildir 2013-08-19 18:33:13
[QUOTE=asabijapon]Ben 3 cm den büyük astronot almazdım. O zaman akşamına size alışıyorlar. Sayı çok olunca kavgaları ve gece akvaryumdan uçmaları sorun oluyordu. Eş tutmazlarsa baskın olan hepsini döverdi ki bende hiç eş tutmadılar :). [/QUOTE]
Uzaktan izledim bahsettiğim durum ben yokken de oluyor. Biri diğerini hırpalamaya çalışıyor malesef.. 7-8 cm iken bu durum oluyorsa ilerisini hiç düşünemiyorum..
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=asabijapon]İri boy aldığınız için size alışmaları uzun sürmüş sanırım.
[QUOTE=asabijapon]İri boy aldığınız için size alışmaları uzun sürmüş sanırım.
Sayı arttıkça kavga artar. Ancak eş tutma ihtimali olan 2 taneyi seçip diğerlerini ayırarak yapabilirsiniz. eski astronot tecrübelerime göre böyle.
[/QUOTE]
İkiside 7 ve ya 8 cm boyundalar... Şiddetli bir kavgaları görmedim ama ben akvaryumun karşışına geçince anlattığım durum oluyor...
Yine Yeniden (Oscar)
Bende senin gibi aynı düşünce ile 2 tane alip sağlikli olmalarini on planda tuttum... Ama bu konuda sen daha tecrubelisin ve benim Astronot ile maceram 6 günlük henüz... Ve de sen haklı çıkabilirsin bu konuda bugün bunu biraz gördüm... Bir Astronotum digerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise sizen gibi yapıp 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübeliler bu konuda fikir verebilir...
Bende senin gibi aynı düşünce ile 2 tane alip sağlikli olmalarini on planda tuttum... Ama bu konuda sen daha tecrubelisin ve benim Astronot ile maceram 6 günlük henüz... Ve de sen haklı çıkabilirsin bu konuda bugün bunu biraz gördüm... Bir Astronotum digerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise sizen gibi yapıp 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübeliler bu konuda fikir verebilir...
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=Boss]Öncelikle tür seçiminden dolayı ve sayıyı az tuttuğunuz için size teşekkür ediyorum.Gelelim sorununuza astro balıkları genellikle insanlarla iletişimi yüksek olan ve çabuk büyüyen balıklardır.Şuanda alışma evresinde oldukları için tedirgin oluyorlardır muhtemelen.Siz onların bu alışma sürecini hızlandırmak adına akvaryuma fazla müdahalede bulunmayın bu sıralar elinizi sokmayın ışığı açmayın ani hareketlerden kaçının zamanla size ve verdiğiniz yemlere alışacaklar hiç kaygılanmayın.[/QUOTE]
Sanırım nazar değdirdim yada tecrübesizlikten ilk uyarıyı aldım bugün balıklardan... 2 tane alip sağlikli olmalarini ön planda tuttum... Bir Astronotum diğerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Isırmaya çalıştığı ona tepki vermiyor ve kaçmıyor. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübelilerin bu konuda fikirlerini bekliyorum.cagatayilk 2013-08-19 16:33:28
[QUOTE=Boss]Öncelikle tür seçiminden dolayı ve sayıyı az tuttuğunuz için size teşekkür ediyorum.Gelelim sorununuza astro balıkları genellikle insanlarla iletişimi yüksek olan ve çabuk büyüyen balıklardır.Şuanda alışma evresinde oldukları için tedirgin oluyorlardır muhtemelen.Siz onların bu alışma sürecini hızlandırmak adına akvaryuma fazla müdahalede bulunmayın bu sıralar elinizi sokmayın ışığı açmayın ani hareketlerden kaçının zamanla size ve verdiğiniz yemlere alışacaklar hiç kaygılanmayın.[/QUOTE]
5 gün oldu bugün. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Akvaryumun karşışına geçince cama yapışacak gibi oluyorlar.. Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim..İki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikiside erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı...
Sanırım nazar değdirdim yada tecrübesizlikten ilk uyarıyı aldım bugün balıklardan... 2 tane alip sağlikli olmalarini ön planda tuttum... Bir Astronotum diğerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Isırmaya çalıştığı ona tepki vermiyor ve kaçmıyor. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübelilerin bu konuda fikirlerini bekliyorum.
Yine Yeniden (Oscar)
İlk izlenimlerimi paylaşıyım Oscar balığında çok yeniyim. 5 gün önce 2 astronot balığı aldım... İlk 3 gün motorun arkasına saklanıyorlardı ve yemlerini zorla yiyorlardı.. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim.. Bilmiyorum sizinkilerde yavru iken böylemiydi.. İşin ilginç tarafı iki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikide erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı... Sizin yazısınızı okuduktan sonra ben ileride aynı sorunu yaşarmıyım diye düşünmeden edemedim. Bu durumda birisini ayırmak olur çözüm ama tabi alıştıktan sonra zor bir durum olacak.
İlk izlenimlerimi paylaşıyım Oscar balığında çok yeniyim. 5 gün önce 2 astronot balığı aldım... İlk 3 gün motorun arkasına saklanıyorlardı ve yemlerini zorla yiyorlardı.. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim.. Bilmiyorum sizinkilerde yavru iken böylemiydi.. İşin ilginç tarafı iki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikide erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı... Sizin yazısınızı okuduktan sonra ben ileride aynı sorunu yaşarmıyım diye düşünmeden edemedim. Bu durumda birisini ayırmak olur çözüm ama tabi alıştıktan sonra zor bir durum olacak.
Astronot yem yemiyor
Bugün 4. Gün Astronot balıklarım dünden belli yemlerini yiyor... Yemelerinde bir problem yok... Yanlız motorun arkasında çok duruyorlar.. Yüzmüyorlarmı tabiki yüzüyorlar... Ama motorun arkasında bu kadar durma sebeblerini çözemedim.. Benimle henüz irtibatta değiller.. Biraz ürkek gibiler hala.. Onları alıştırmak için başka neler yapabilirim? Deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Bu arada iyice gözlemledim beyaz benek veya bir başka hastalıkları yok, renkleri gayet canlı. Biraz önce parmağa hareketlendiler yem verdim yediler.. Tekrar motorun oraya sonra:).. Mango Kökünü henüz koyamadım o kadar kaynatmama rağmen batmıyor.. Ne önerirsiniz?cagatayilk 2013-08-17 17:23:23
Bugün 4. Gün Astronot balıklarım dünden belli yemlerini yiyor... Yemelerinde bir problem yok... Yanlız motorun arkasında çok duruyorlar.. Yüzmüyorlarmı tabiki yüzüyorlar... Ama motorun arkasında bu kadar durma sebeblerini çözemedim.. Benimle henüz irtibatta değiller.. Biraz ürkek gibiler hala.. Onları alıştırmak için başka neler yapabilirim? Deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Bu arada iyice gözlemledim beyaz benek veya bir başka hastalıkları yok, renkleri gayet canlı. Biraz önce parmağa hareketlendiler yem verdim yediler.. Tekrar motorun oraya sonra:).. Mango Kökünü henüz koyamadım o kadar kaynatmama rağmen batmıyor.. Ne önerirsiniz?
Astronot yem yemiyor
Dün sabah 200 Litre akvaryuma 2 tane boyları 8 cm olan Astronot aldım... İlk gün dipde durdular ve yüzmediler. Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada tetra doromin. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Biraz önce kankurdu verdim ama onuda yemiyorlar.Bu arada ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:) Neredeyse 2 gün olmasına rağmen yem yemediler...Balıkların alışma devresi olduğu siz değerli dostlardan duymuştum ancak bu durum nasıl aşılacak. Yemleri beğenmeme durumları olabilir mi ve bu balıklar ne kadar yemeden durabilir böyle?
Cenk Bildir 2013-08-17 17:18:25
Dün sabah 200 Litre akvaryuma 2 tane boyları 8 cm olan Astronot aldım... İlk gün dipde durdular ve yüzmediler. Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada tetra doromin. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Biraz önce kankurdu verdim ama onuda yemiyorlar.Bu arada ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:) Neredeyse 2 gün olmasına rağmen yem yemediler...Balıkların alışma devresi olduğu siz değerli dostlardan duymuştum ancak bu durum nasıl aşılacak. Yemleri beğenmeme durumları olabilir mi ve bu balıklar ne kadar yemeden durabilir böyle?
Bu arada 1 hafta önce aldığım ve suda kaynatarak beklettiğim Mango kökünü akvaryuma koyamıyorum çünkü batmıyor...
Astronot balığı tek yaşar mı?
Elden Tetra yem ve Kan kurdu verdim ancak yeltenmediler bile. Ben yokken yüzüp, ben varken dibe gömülmeleri
30 saate yakındır birşey yemediler. Ne kadar dayanıyor bu balıklar böyle yemeden..cagatayilk 2013-08-15 14:14:43
Elden Tetra yem ve Kan kurdu verdim ancak yeltenmediler bile. Ben yokken yüzüp, ben varken dibe gömülmeleri
30 saate yakındır birşey yemediler. Ne kadar dayanıyor bu balıklar böyle yemeden..Astronot balığı tek yaşar mı?
Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada Terta. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Demin kankurdu verdin ama onuda yemiyorlar.Ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:)cagatayilk 2013-08-15 10:40:59
Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada Terta. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Demin kankurdu verdin ama onuda yemiyorlar.Ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:)
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
