ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Redblack
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2013 02:05
Son Ziyaret:
06 Ekim 2018 14:20
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur UNUTKAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Elektrik-Elektronik Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eskişehirli, Acemi ama hevesli akvarist adayı..
Şanlıurfa'da yaşayan bir hayvansever...
Uğur UNUTKAN
SON 10 MESAJI
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
Cevapladığınız ve detaylı bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim :) yazdıklarınızı okudum. Şuan yol haritası oluşturmak adına karşılaştırmalar yapıp araştırıyorum.. Çok şey okuduk artık kafa karışıklığı yapıyor. Bazen amaaaan deyip bırakıyorum her şeyi ama işte yine dizin akvaryuma bakıyorum beni mıknatıs gibi çekiyor :) saygılar sevgiler
Cevapladığınız ve detaylı bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim :) yazdıklarınızı okudum. Şuan yol haritası oluşturmak adına karşılaştırmalar yapıp araştırıyorum.. Çok şey okuduk artık kafa karışıklığı yapıyor. Bazen amaaaan deyip bırakıyorum her şeyi ama işte yine dizin akvaryuma bakıyorum beni mıknatıs gibi çekiyor :) saygılar sevgiler
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
Merhaba. Öncelikle çok güzel bir akvaryum kurmuşsunuz. Beni bitkili akvaryuma yönelten ve heveslendiren akvaryum sizinkisi oldu :)
Daha önce 300 lt de yunus bakmıştım. Şehir değişimi sebebiyle akvaryumu genç bir arkadaşıma devretmiştim. Şimdi sizinkiyle aynı ölçüde bir akvaryum yaptırmak istiyorum. İmkanlar kısıtlı olduğundan bulunduğum şehirde Şanlıurfa'da ekstra clear cam bulma şansım yok. Toparlamak gerekirse en çok merak ettiğim 3 konuyu danışmak istiyorum.
1- Bitkileri başka şehirden arkadaşlar bana gönderebilirler mi? Örneğin 14-15 saat yol gelseler ölürler mi?
2- Bitkili akvaryum için araştırmalar yapıyorum. Çok detaylı ürünler kullanmak zorunda mıyız? örn. 3-4 çeşit kum gübre,2-3 çeşit kimyasal-co2 vs vs
3- Ayıp olmazsa ortalama ne kadar bir harcama yaptığınızı merak ediyorum. Çünkü kafamda belirlediğim bir bütçe var 1000 tl civarında ayırdım. Aşacaksa ya da sürekli yüksek meblağlarda harcamalar yapacaksam bitkili beni yoracak. O yüzden hiç kalkışmadan bilgi edinmeliyim.
Müsait bir anda cevaplamanızı bekliyorum. Bize daha çok görsel atarsanız bizde hayran hayran izlemekten keyif alacağız.
İyi Günler :)
Merhaba. Öncelikle çok güzel bir akvaryum kurmuşsunuz. Beni bitkili akvaryuma yönelten ve heveslendiren akvaryum sizinkisi oldu :)
Daha önce 300 lt de yunus bakmıştım. Şehir değişimi sebebiyle akvaryumu genç bir arkadaşıma devretmiştim. Şimdi sizinkiyle aynı ölçüde bir akvaryum yaptırmak istiyorum. İmkanlar kısıtlı olduğundan bulunduğum şehirde Şanlıurfa'da ekstra clear cam bulma şansım yok. Toparlamak gerekirse en çok merak ettiğim 3 konuyu danışmak istiyorum.
1- Bitkileri başka şehirden arkadaşlar bana gönderebilirler mi? Örneğin 14-15 saat yol gelseler ölürler mi?
2- Bitkili akvaryum için araştırmalar yapıyorum. Çok detaylı ürünler kullanmak zorunda mıyız? örn. 3-4 çeşit kum gübre,2-3 çeşit kimyasal-co2 vs vs
3- Ayıp olmazsa ortalama ne kadar bir harcama yaptığınızı merak ediyorum. Çünkü kafamda belirlediğim bir bütçe var 1000 tl civarında ayırdım. Aşacaksa ya da sürekli yüksek meblağlarda harcamalar yapacaksam bitkili beni yoracak. O yüzden hiç kalkışmadan bilgi edinmeliyim.
Müsait bir anda cevaplamanızı bekliyorum. Bize daha çok görsel atarsanız bizde hayran hayran izlemekten keyif alacağız.
İyi Günler :)
DIŞ FİLTRE SEÇİMİ
[QUOTE=Kemal Leo][QUOTE=Redblack]dostum, eheim 2213-05 hepsiburada.com sitesinden 207 kargo dahil geldi. mükemmel bir ürün. başka arayışlara girme derim. teleskop akvaryum sitesinden de alabilirsin. hepsiburada da stokta kalmıyor çok satıldığından.
250lt tankımda kullanıyorum. Bende çok kararsız kalmıştım çok arayışta bulundum ama eninde sonunda eheim kalitesindeyiz :)
[/QUOTE]
[/QUOTE]
[QUOTE=Kemal Leo][QUOTE=Redblack]dostum, eheim 2213-05 hepsiburada.com sitesinden 207 kargo dahil geldi. mükemmel bir ürün. başka arayışlara girme derim. teleskop akvaryum sitesinden de alabilirsin. hepsiburada da stokta kalmıyor çok satıldığından.
250lt tankımda kullanıyorum. Bende çok kararsız kalmıştım çok arayışta bulundum ama eninde sonunda eheim kalitesindeyiz :)
Uğur bey eğer koloni balığı bakıyorsanız, balık sayınız çok az değil ise 250L için 400L çeviren bir dış filtre yeterli gelmeyecektir ki arkdaşımız sarı prenses bakacakmış demekki 10-15 bireylik bir kolonisi olacak 200L için bu filtre yeterli gelmeyecektir.
Akvaryum 250lt fakat kum kaya dekor ısıtıcı iç filtre vs vs eklendiğinde 200 lt civarı oluyor. Dış filtrenin debisinin fazla olması iyi temizler anlamına gelmiyor ki? Sonuçta saatte 2 kere çevirse yeter artar. zaten 24 saat çalışıyor. Balıklar toplasan günde 2-3 kere pisliyorlar. Suyun daha yavaş geçmesi,daha iyi filtre edilmesi demektir. Tabi bu sözüm içi uygun malzemelerle dolu filtreler için geçerlidir.
250 litreye Eheım 2213 yetermi.
[QUOTE=aluzil]Mil ile hiç uğraşma sesin kaynağı motorun üstündeki plastik kapak o kapağın üzerine bir ağırlık koy sesin nekadar azaldığını farkedeceksin . ben mermer bir kültabağı koydum oşekilde kullanıyorum.
Kapaktaki problem imalat hatası olabilir pervane çalıştıkça plastik kapağın içinde dolgu malzemesi olmadığı için ses yapıyor. malesef çin malı böyle oluyor.
Bir arkadaşımda kapağın üzerindeki etiketin altında west germany yazan bir 2213 var ve böyle bir ses o filtrede yok .
Bulursam bende Alman malı bir filtre alacağım ama çok zor piyasada yok ancak 2, el denk gelirse.
[/QUOTE]
[QUOTE=aluzil]Mil ile hiç uğraşma sesin kaynağı motorun üstündeki plastik kapak o kapağın üzerine bir ağırlık koy sesin nekadar azaldığını farkedeceksin . ben mermer bir kültabağı koydum oşekilde kullanıyorum.

Kapaktaki problem imalat hatası olabilir pervane çalıştıkça plastik kapağın içinde dolgu malzemesi olmadığı için ses yapıyor. malesef çin malı böyle oluyor.
Bir arkadaşımda kapağın üzerindeki etiketin altında west germany yazan bir 2213 var ve böyle bir ses o filtrede yok .
Bulursam bende Alman malı bir filtre alacağım ama çok zor piyasada yok ancak 2, el denk gelirse.
[/QUOTE]
kapağı komple çıkartırız olur biter :D
bir kaç yerde de hortumun ucunda ki delikli parçayı iptal edince düzeliyor diyorlar. hoş ben rahatsız olmuyorum sesten.. bir iç filtre bile ondan kat kat fazla ses çıkartıyor
bitki istilası
Tankı gördükten sonra valla iştahım kabardı.. Bitkili tanka mı dönsem diye düşünmüyor değilim, tabi bu konuda sizin yardımınız gerekiyor, çünkü hiç bilgim yok.
Tankı gördükten sonra valla iştahım kabardı.. Bitkili tanka mı dönsem diye düşünmüyor değilim, tabi bu konuda sizin yardımınız gerekiyor, çünkü hiç bilgim yok.
DIŞ FİLTRE SEÇİMİ
dostum, eheim 2213-05 hepsiburada.com sitesinden 207 kargo dahil geldi. mükemmel bir ürün. başka arayışlara girme derim. teleskop akvaryum sitesinden de alabilirsin. hepsiburada da stokta kalmıyor çok satıldığından.
250lt tankımda kullanıyorum. Bende çok kararsız kalmıştım çok arayışta bulundum ama eninde sonunda eheim kalitesindeyiz :)
dostum, eheim 2213-05 hepsiburada.com sitesinden 207 kargo dahil geldi. mükemmel bir ürün. başka arayışlara girme derim. teleskop akvaryum sitesinden de alabilirsin. hepsiburada da stokta kalmıyor çok satıldığından.
250lt tankımda kullanıyorum. Bende çok kararsız kalmıştım çok arayışta bulundum ama eninde sonunda eheim kalitesindeyiz :)
Eheım 2213 2. temizlik resimli mutlaka bakın.
Resime baktınadan sonra akvaryumlu bitkiniz var demek daha doğru :D
Resime baktınadan sonra akvaryumlu bitkiniz var demek daha doğru :D
250 litreye Eheım 2213 yetermi.
Çin malı konusunda bende sizin gibi düşünüyorum fakat yapılan açıklamada çinde ki üretim fabrikasında sadece çalışanlar çinli. mühendisten argeye prosese hepsi alman yine kaliteli.. kaldı ki tetra ya da kıyaslanan diğer markalar da parçaları çinde yaptırıyor. çin artık her türlü markada parça bulundurabilen bir ülke..
Neyse konumuza dönelim. ses sorununu çözeceğim ve çözümünü de bildireceğim. kafa grubunda manyetik alan içinde dönen metal mil var. o mile de pervane takılmış suyu çevirmesi için.. Tahminime göre sesi sürtünmeden dolayı yapıyor. sürtünmeyi kesebilirsem sesi keserim diye düşündüm.
Balık olarak ciklet türleri besliyorum. Linki inceleme fırsatım olmadı şimdi biraz okuyup sonra haber veririm. Yalnız açık ara diğer filtrelerden önde.. :)
Çin malı konusunda bende sizin gibi düşünüyorum fakat yapılan açıklamada çinde ki üretim fabrikasında sadece çalışanlar çinli. mühendisten argeye prosese hepsi alman yine kaliteli.. kaldı ki tetra ya da kıyaslanan diğer markalar da parçaları çinde yaptırıyor. çin artık her türlü markada parça bulundurabilen bir ülke..
Neyse konumuza dönelim. ses sorununu çözeceğim ve çözümünü de bildireceğim. kafa grubunda manyetik alan içinde dönen metal mil var. o mile de pervane takılmış suyu çevirmesi için.. Tahminime göre sesi sürtünmeden dolayı yapıyor. sürtünmeyi kesebilirsem sesi keserim diye düşündüm.
Balık olarak ciklet türleri besliyorum. Linki inceleme fırsatım olmadı şimdi biraz okuyup sonra haber veririm. Yalnız açık ara diğer filtrelerden önde.. :)
250 litreye Eheım 2213 yetermi.
Tek kelimeyle mükemmel.. Başka bir şey söylemeye gerek yok açıkcası. Dün kurduktan sonra 3 saatlik süreç sonunda akvaryumda su olup olmadığı konusunda tereddüt yaşatacak kadar berrak temiz ve kokusuz hale getirdi. Debi konusunda da tahmin ettiğimin çok çok üstünde. Sonuçta yangın söndürmeye gitmiyoruz :) akvaryum için yeterli debiye sahip olduğunu düşünüyorum..
250 lt ye kadar akvaryumlar için full media set ile mükemmel bir dış filtreye sahip olabiliyoruz.
Herkesin bahsettiği o ünlü ses sorununu yaşadım. İçindeki havayı atınca ses kesildi. Çok hafif bir ses yapıyor onu duyabilmeniz için de ses çıkartan her şeyi kapatmanız gerekiyor. benim evimin bulunduğu bölgede sokağın sonunda ki evde birisi hapşırsa ben duyabiliyorum o derece sessiz bir ortamda duyabilirsiniz sesini. yoksa inanın duyulmuyor. İç filtrenin sesine dayanabilen insanların dış filtre için söz söylemesi komik geliyor şuan bana..
Tek kelimeyle mükemmel.. Başka bir şey söylemeye gerek yok açıkcası. Dün kurduktan sonra 3 saatlik süreç sonunda akvaryumda su olup olmadığı konusunda tereddüt yaşatacak kadar berrak temiz ve kokusuz hale getirdi. Debi konusunda da tahmin ettiğimin çok çok üstünde. Sonuçta yangın söndürmeye gitmiyoruz :) akvaryum için yeterli debiye sahip olduğunu düşünüyorum..
250 lt ye kadar akvaryumlar için full media set ile mükemmel bir dış filtreye sahip olabiliyoruz.
Herkesin bahsettiği o ünlü ses sorununu yaşadım. İçindeki havayı atınca ses kesildi. Çok hafif bir ses yapıyor onu duyabilmeniz için de ses çıkartan her şeyi kapatmanız gerekiyor. benim evimin bulunduğu bölgede sokağın sonunda ki evde birisi hapşırsa ben duyabiliyorum o derece sessiz bir ortamda duyabilirsiniz sesini. yoksa inanın duyulmuyor. İç filtrenin sesine dayanabilen insanların dış filtre için söz söylemesi komik geliyor şuan bana..
150 lt için sessiz filtre arıyorum
eheim 2213-05 full media set hepsiburada sitesinde 207 tl ye kapıya kadar geliyor. Senin için ideal ve çok güzel bir filtre. Başka ürünlere aldanmamanızı tavsiye ederim
eheim 2213-05 full media set hepsiburada sitesinde 207 tl ye kapıya kadar geliyor. Senin için ideal ve çok güzel bir filtre. Başka ürünlere aldanmamanızı tavsiye ederim
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
