ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2013 19:54
Son Ziyaret:
04 Ağustos 2014 00:04
Toplam Mesaj:
145 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mehmet sağlam
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Mus
Meslek:
Bilgisayar Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet SAĞLAM
80*30*50 Bitkili Alman Lepistes
50*30*30 Yavru Tankı
30*30*10 Doğum tankı
Hayat kısa mı? Uzun mu? Hayat sadece güzel...
80*30*50 Bitkili Alman Lepistes
50*30*30 Yavru Tankı
30*30*10 Doğum tankı
Hayat kısa mı? Uzun mu? Hayat sadece güzel...
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Yavrularını moliler yer mi?
Bu gün sabah uyandığımda küpten bazı yumurtaları attığını gördüm. Bunları şimdi ayırııpm hava taşına bağlayacağım. bakalım artık hayırlısı.
Bu gün sabah uyandığımda küpten bazı yumurtaları attığını gördüm. Bunları şimdi ayırııpm hava taşına bağlayacağım. bakalım artık hayırlısı.
Cüce Vatoz Yavrularını moliler yer mi?
Bunların yanında doğum yapmasının bir sıkıntısı yok eminseniz küpü yavruluktan alacağım. Sıkıntı yok değil mi?
Bunların yanında doğum yapmasının bir sıkıntısı yok eminseniz küpü yavruluktan alacağım. Sıkıntı yok değil mi?
Cüce Vatoz Yavrularını moliler yer mi?
Arkadaşlar Sorum açık yazdım. 3 Lepistes, 6 Moli, 5 Neon Tetra, 4Cüce vatoz beslediğim 120Lt Bitkili Akvaryumum var. Albino Cüce vatozum yumurtlamış küpün içine ve erkek yavruların başında. Ancak yumurta dan çıktıktan sonra Yavrularımı Moliler yer mi?
Arkadaşlar Sorum açık yazdım. 3 Lepistes, 6 Moli, 5 Neon Tetra, 4Cüce vatoz beslediğim 120Lt Bitkili Akvaryumum var. Albino Cüce vatozum yumurtlamış küpün içine ve erkek yavruların başında. Ancak yumurta dan çıktıktan sonra Yavrularımı Moliler yer mi?
Pek zamanım yok sanırım acil cevaplarını bekliyorum. Moliler Jumbo boy. yakşalış 4-5 Cm arasıdır tahnimce. Lepisterler de 3 cm falan.
Yaptığım işlem Doğrumu ?
[QUOTE=aslan_kral] Hiç yavruluk kullanmadan yüzlerce yavru balığımın olduğunu söylesem hemde kılıç, moly, velifera ve lepistes bulunan bir akvaryumdan bu kadar çok yavru aldığımı söylesem yavruluk kullanma fikrinizde bir değişiklik olur mu acaba? Bugün yeni bir telefon aldım megapikseli yüksek, akşama fotoğraflar çekip bu konuyu bütün hobicilere anlatma niyetindeyim...[/QUOTE]
[QUOTE=aslan_kral] Hiç yavruluk kullanmadan yüzlerce yavru balığımın olduğunu söylesem hemde kılıç, moly, velifera ve lepistes bulunan bir akvaryumdan bu kadar çok yavru aldığımı söylesem yavruluk kullanma fikrinizde bir değişiklik olur mu acaba? Bugün yeni bir telefon aldım megapikseli yüksek, akşama fotoğraflar çekip bu konuyu bütün hobicilere anlatma niyetindeyim...[/QUOTE]
Merakla bekliyorum fotoğraflarınızı...
Lepistes yavru yemeyi önleme deneyim.
Aynı konu başlığından bende açmıştım :) Yöntemini beğendim. Burada asıl amaç büyük balıklara küçük balığı yememeyi öğretmekten ziyade aslında yiyemeyeceğini göstermektir.
Aynı konu başlığından bende açmıştım :) Yöntemini beğendim. Burada asıl amaç büyük balıklara küçük balığı yememeyi öğretmekten ziyade aslında yiyemeyeceğini göstermektir.
Örneğin balıkların arasına yiyemeyeceğine emin olduğumuz büyüklükte yavrular atacağız. Bu yavrulara hamleler olacak baya bi kovalamaca yaşanacak ama pes edecekler. Sonra onları çıkarıp biraz daha küçüğünü. Küçülterek devam ettiğimizde göreceğiz ki bir süre sonra yavrulara hareket bile gelmeyecek :) Tabi bu Armağan Bey in de söyledği gibi uzun bir süreç 4-7 ay arası değişir.
Saygılarımla...
dayanıklı balık üretimi deneyim.
[QUOTE=armağan ilgar]Merhabalar abilerim kardeşlerim çncelikle yaptığım iş yanlış olabilir doğru olabilir ama her ne olursa olsun fikirlerinizi daha uysal ve anlaşılır biçimde aktarırsanız çok mutlu olurum kavganın bir faydası yok teşekkürler.
dayanıklı lepistes üretimi konusunda deneyler yaptım ve gözlemlerimi anlatayım bir lepistes doğurttum (şu 2,5 tl liklerden) anne akvaryuma gittiği gibi yavrulardan 3 tanesini fanusa aldım diğer yavruları ısıtıcı ve fitre olan uygun bir akvaryuma aldım malesef çoğu lepistes severinde başına geldiği gibi uygun ortamdaki yavrularım ölmeye başladı fakat garip olan fanustakilerin ölmemiş olmasıydı (fanus yarım litre alıyor) rastlantı olabilirmi deim yine aynı sonuç akvaryuma koyduğum 6 yavru ölüyor uygun şartlarda fakat fanusta büyüttüğüm ve suyunu bile 20 günde bi değiştiğim yavrular ölmüyor hatta aksine çok iyi dayanıklı duruyorlar sonra fanustaki yavrularla bir akvaryum kurayım dedim toplam 6 balıklık akvaryumda çok hareketli ve iyi duruyorlar yeme saldırışları erkeklerin dişileri kovalayışı ve bu balıkların daha hiçbirisini kaybetmedim ve sanırım 2 si hamile yavru bekliyorum
fikirleriniz nelerdir bekliyorum..
[/QUOTE]
[QUOTE=armağan ilgar]Merhabalar abilerim kardeşlerim çncelikle yaptığım iş yanlış olabilir doğru olabilir ama her ne olursa olsun fikirlerinizi daha uysal ve anlaşılır biçimde aktarırsanız çok mutlu olurum kavganın bir faydası yok teşekkürler.
dayanıklı lepistes üretimi konusunda deneyler yaptım ve gözlemlerimi anlatayım bir lepistes doğurttum (şu 2,5 tl liklerden) anne akvaryuma gittiği gibi yavrulardan 3 tanesini fanusa aldım diğer yavruları ısıtıcı ve fitre olan uygun bir akvaryuma aldım malesef çoğu lepistes severinde başına geldiği gibi uygun ortamdaki yavrularım ölmeye başladı fakat garip olan fanustakilerin ölmemiş olmasıydı (fanus yarım litre alıyor) rastlantı olabilirmi deim yine aynı sonuç akvaryuma koyduğum 6 yavru ölüyor uygun şartlarda fakat fanusta büyüttüğüm ve suyunu bile 20 günde bi değiştiğim yavrular ölmüyor hatta aksine çok iyi dayanıklı duruyorlar sonra fanustaki yavrularla bir akvaryum kurayım dedim toplam 6 balıklık akvaryumda çok hareketli ve iyi duruyorlar yeme saldırışları erkeklerin dişileri kovalayışı ve bu balıkların daha hiçbirisini kaybetmedim ve sanırım 2 si hamile yavru bekliyorum
fikirleriniz nelerdir bekliyorum..
[/QUOTE]
Öncelikle 16 yaşında bu tarz deneyler yapmak için girişmen açıkçası çok hoş. Deneylerde hayvanların canını yakmadığından emin olursan bu daha da hoş olur. Seni tebrik ediyorum.
Bak bende sana bir deneyimimi anlatatım. ilk başladığımda 30 Lt lik bir akvaryumum vardı benim. Birde fanusum :) 2 lepistes yavrusu vardı yaklaşık3-5 günlükken hediye etmişti arkadaşım. Anatankta yavruluuğun içinde besliyorudum. 30 Lt lik bir tank olduğu için sıksık temizlik istiyordu. Temizlik sırasında balıklarımı fanus kova vs. ne bulursam koyuyordum. Temizlik bitti yavrularım fanustaydı ve fanustaki suyuyla birlikte 10-15 günlük 2 yavrumu döktüm akvaryumun içindeki yavruluğa. Ertesi gün bir baktım ki yavrulardan biri yok. Dip köşe her yeri aradım akvaryumda ama yok. Yaklaşık 10 gün sonra (süreyi abartmıyorum ya 1 gün eksiktir ya 1gün fazla) fanustaki hemen hemen 150-200 Ml lik suyun içinde bi hareket gördüm. Ağzım açık kaldı. Bizim sıpayı orda unutmuşum ve hala yaşıyordu. Büyüdü yağız bir delikanlı oldu. O kadar aktif o kadar haşere ki :) Hala elimde ve hala maşallahı var. Diğeri ise sizlere ömür diyeli 1 ayı geçti. Sanırım yavruları birazcık da şartların kötü olması direnç kazandırabiliyorç bu benimde 2-3 tecrübemle sınanmıştır.
Umarım bu deneylerinden vazgeçmezsin. Daha bilinçli olarak yapmak kaydı ile:)
Saygılarımla...
Arkadaşlar İlk Defa !
[QUOTE=lepisteshayranı]Arkadaşlar Cumartesi Yeni bi Akvaryum almak ve lepistes beslemek istiyorum Akvaryumu kaç litre almalıyım sizce ve lepisteslerle ilgili bilgi verirmisiniz !
[/QUOTE]
[QUOTE=lepisteshayranı]Arkadaşlar Cumartesi Yeni bi Akvaryum almak ve lepistes beslemek istiyorum Akvaryumu kaç litre almalıyım sizce ve lepisteslerle ilgili bilgi verirmisiniz !
[/QUOTE]
Öncelikle tebrik ederim güzel bir seçim :) Aşağıda anlattıklarıma ilave etmek isteyen olursa bende bilgilenmek isterim. Ayrıca yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.
Canlı doğuran özellikle lepistes çok hzılı çoğalırlar. 1e3d ile başladığım maceramda 1ayda 70 nüfusa ulaştım. Bunları göz önünde bulundurarak kesinlikle en az 70 Lt yi öneriyorum. benim 120 Lt anatankım 50 Lt yavru tanlkım 15 Lt de doğum tankım var.
Gelelim diğer malzemelere.
**** 50 Lt alacağınızdan varsayımla yola çıkarsak şelale tarzı filtre bence yetersiz olur. 100-150 Lt/h bir iç filtre işinizi görecektir ve sürekli çalışır durumda olması gereklidir. Ayrıca bu tarz iç filtreler yanında verilen hava hortumunu dışarıda bırakarak, aynı zamanda akvaryuma gerekli oksijeni de rahatlık ile sağlayabilirsiniz.
**** Isıtıcı şarttır ve yaz kış sürekli çalışır durumda olmalıdır. Isıtıcının görevi suyu ısıtmaktan ziyade ısıyı sabit tutabilmektir. Bu nedenle yazın zaten açık tutarsanız bile neredeyse hiç çalışmayacaktır. 100 W 'lık bir ısıtıcı işinizi görür rahatlıkla. Ayrıca ısınız çok yüksek olursa yavruların çoğunluğu erkek olcaktır ve bu çok da istenen bir durum değildir. Isınız 24-25 derecede sabit olması yeterlidir.
**** Kum ve bitki ise gerçekten lepistesleri rahatlatan birer etmendir. Bunun için zevk ve tercihinize göre araştırmalar yapabilirsiniz. Kolay bitki isterseniz Eloda ve tilki kuyruk sizin için uygun olacaktır. Işıklandırmasız bile yetiştirenler var. Ancak seçim sizin.
**** Ayrıca benim kanımca arka fon görsellik açısından olmazsa olmazdır. Bunu denemelisiniz.
**** Akvaryum için su değişiminden çok Dip çekimi önemlidir. Dip çekimini 2 hafta da bir yaparsanız, dip çekimi yapmadığınız hafta da %20-30 civarı su değişimi yaparsanız uygun olur.
//////// Özellikle belirtmek isterim ki sanıldığının aksine LEPİSTESLER BAKIMI ÇOK KOLAY BİR BALIK TÜRÜ DEĞİLDİR //////
Bu uyarım hevesinizi kırmak için değildi sadece lepistes bakımı kolaydır gibi anlatımda bulunmuş arkadaşlaradır.
Saygılarımla...
Akvaryumum İle ilgili bir kaç soru
İlginiz için teşekkür ederim ancak zaten 2 kök saz ve 1 dal limon var. Sadece bilmek istediğim camın dışından 8wat lık bir florasan ile ışık versem sıkıntı olur mu? bitkiler zaten camın kenerinda.
İlginiz için teşekkür ederim ancak zaten 2 kök saz ve 1 dal limon var. Sadece bilmek istediğim camın dışından 8wat lık bir florasan ile ışık versem sıkıntı olur mu? bitkiler zaten camın kenerinda.
Akvaryumum İle ilgili bir kaç soru
[QUOTE=İnce memed] Saydığınız bitkileri ışık kullanmadan yetiştirenler var. Bu bitkiler fazla ışık istemez. Işığı fazla sorun etmeyin.
100 cm lik bitkisiz akvaryumları aydınlatmak için kullanılan düşük wattlı dalgıç floresanlar var onlar bile olur. Ama t5 veya t8 kullanırsanız daha iyi gelişir.
[/QUOTE]
[QUOTE=İnce memed] Saydığınız bitkileri ışık kullanmadan yetiştirenler var. Bu bitkiler fazla ışık istemez. Işığı fazla sorun etmeyin.
100 cm lik bitkisiz akvaryumları aydınlatmak için kullanılan düşük wattlı dalgıç floresanlar var onlar bile olur. Ama t5 veya t8 kullanırsanız daha iyi gelişir.
[/QUOTE]
Benim en büyük korkum bu dalgıç florasanlardan elektrik patlaması durumunda çarpılma falan olur mu?
Akvaryumum İle ilgili bir kaç soru
Teşekkür edrim sağolun
Teşekkür edrim sağolun
ilginiz için teşekkürler. peki ışığı canımın dışından ve yakından vererek daha az maliyet elde edebilir miyim?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
