ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusufkorkmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2013 20:20
Son Ziyaret:
16 Nisan 2022 06:10
Toplam Mesaj:
76 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
YUSUF KORKMAZ
Doğum Tarihi:
03 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Antalya
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130 litre bitkili
16 litre bitkili
SON 10 MESAJI
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/071120182046301.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tankımın son halini paylaşıyorum. Yaptığım eklemeler bitki olarak kayaların üstünü java moss ile kapladım. Canlı olarak kırmızı sakura karides, nerite zebra salyangoz ve L144 mavigöz longfin ekledim. Daha önce bir arkadaşımızın yaptığı öneriye uyarak arka fonu siyah yaptım.
Görüşleriniz benim için çok değerli. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/071120182046301.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tankımın son halini paylaşıyorum. Yaptığım eklemeler bitki olarak kayaların üstünü java moss ile kapladım. Canlı olarak kırmızı sakura karides, nerite zebra salyangoz ve L144 mavigöz longfin ekledim. Daha önce bir arkadaşımızın yaptığı öneriye uyarak arka fonu siyah yaptım.
Görüşleriniz benim için çok değerli. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
Tekrardan merhaba. Emers ortamda bitki yetiştirme durumu malesef hüsranla sonuçlandı. Sanırım kullandığım torf kalitesiz çıktı. Ektiğim tohumların tamamı filizlendi. Kademe kademe su artırımı yaptım. Ancak suyun içinde çok fazla nematod vardı. Daha sonra olası sıkıntıları yaşamamak için tüm bitki filizlerini çöpe attım. Onca emek boşa gitti.
Büyük oğlum akvaryumu kurma konusunda çok istekliydi. Onun şevkini kırmamak adına gidip bitki ve balık aldım ve akvaryumun kurılumunu büyük oranda tamamladım. Bir kaç bitki eksiğim kaldı. Kayaların üst kısmına moss ekleyeceğim. Bir kaç tanede anubias ekleyeceğim. Balık olarak albino full red, bronz çöpçü ve yelkenkanat çöpçü aldım. Ek Olarak cüce vatoz(l144 longfin olabilir) alacağım. Umarım beğenirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654221.jpg[/IMG][EDIT]yusufkorkmaz,2018-11-04 14:36:52[/EDIT]
Tekrardan merhaba. Emers ortamda bitki yetiştirme durumu malesef hüsranla sonuçlandı. Sanırım kullandığım torf kalitesiz çıktı. Ektiğim tohumların tamamı filizlendi. Kademe kademe su artırımı yaptım. Ancak suyun içinde çok fazla nematod vardı. Daha sonra olası sıkıntıları yaşamamak için tüm bitki filizlerini çöpe attım. Onca emek boşa gitti.
Büyük oğlum akvaryumu kurma konusunda çok istekliydi. Onun şevkini kırmamak adına gidip bitki ve balık aldım ve akvaryumun kurılumunu büyük oranda tamamladım. Bir kaç bitki eksiğim kaldı. Kayaların üst kısmına moss ekleyeceğim. Bir kaç tanede anubias ekleyeceğim. Balık olarak albino full red, bronz çöpçü ve yelkenkanat çöpçü aldım. Ek Olarak cüce vatoz(l144 longfin olabilir) alacağım. Umarım beğenirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143273/031120181654221.jpg[/IMG][EDIT]yusufkorkmaz,2018-11-04 14:36:52[/EDIT]
Doğadan Toplanan Bitkileri Adapte Etme Yolları
Bu yosun türü çok arsız olur, her ortama uyum sağlar. Güzel görünüyorlar.
Bu yosun türü çok arsız olur, her ortama uyum sağlar. Güzel görünüyorlar.
Doğadan Toplanan Bitkileri Adapte Etme Yolları
Harika görünüyor elinize sağlık.
Harika görünüyor elinize sağlık.
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=k3rp3t3nn][/QUOTE]
Link paylaşımı kurallara uygunmu bilmiyorum ama google da akvaryum bitki tohumu diye arat, karşına çıkar
[QUOTE=k3rp3t3nn][/QUOTE]
Link paylaşımı kurallara uygunmu bilmiyorum ama google da akvaryum bitki tohumu diye arat, karşına çıkar
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Arifhb]Kapadokya style olabilir ismi 😊 hayırlı olsun[/QUOTE]
İsim hoşuma gitti, teşekkürler [^_^]
[QUOTE=Arifhb]Kapadokya style olabilir ismi 😊 hayırlı olsun[/QUOTE]
İsim hoşuma gitti, teşekkürler [^_^]
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=k3rp3t3nn]Hocam o kapalı plastik içinde bitki nasıl oluyor. Kısaca anlatablir msiinz?Birde ekdiğiniz bitki nedir[/QUOTE]
Basit sera mantığı :)) şeffaf saklama kabına nemli torf koyuyoruz, içine piyasada satılan akvaryum bitkilerinin tohumlarını ekliyoruz. Günde bir kapağını açıp havalandırıyoruz. Fısfıs ile bir iki kez su sıkıyoruz. Bitkiler 3-5 yaprak çıkarınca akvaryuma aktarıyoruz.
[QUOTE=k3rp3t3nn]Hocam o kapalı plastik içinde bitki nasıl oluyor. Kısaca anlatablir msiinz?Birde ekdiğiniz bitki nedir[/QUOTE]
Basit sera mantığı :)) şeffaf saklama kabına nemli torf koyuyoruz, içine piyasada satılan akvaryum bitkilerinin tohumlarını ekliyoruz. Günde bir kapağını açıp havalandırıyoruz. Fısfıs ile bir iki kez su sıkıyoruz. Bitkiler 3-5 yaprak çıkarınca akvaryuma aktarıyoruz.
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=rizasirman]Arka plana siyah fon iyi gider bence bu tasarımda. Moralinizi bozmak istemem, ben tecrübe etmedim ama genelde bu tohumdan üretilen bitkilerin sucul ortamda 5-6 ay içinde çürüdüğü söyleniyor. Mayalı sistem yerine D201 karbondioksit jeneratörü tavsiye ederim. Mayalıda kültür geliştikçe çok gaz çıkışı, kültür geriledikçe az çıkış oluyor. Bu da pH dalganmalarına sebep oluyor ve tankın gelişimini dengesizleştiriyor. D201'de kimyasal reaksiyon sonucu gaz elde edildiği için daha stabil çıkış alabiliyorsunuz ve daha zahmetsiz ve uzun süre kullanabiliyorsunuz. Bitki olarak moss ve anuibaslar yakışır bence. Kütük yerine asyalıların yaptığı gibi kayaların üzerinden sarkan saçak saçak ağaç kökleri kullanırsanız daha orjinal bir görüntü elde edebilirsiniz bence. Şimdiden kurulumunuz hayırlı olsun, umarım gelişimi de çok güzel olur.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler için teşekkür ederim. Siyah arka fonu çok düşündüm. Koysam mı koymasam mı karar veremedim. Bitkiler hazır olunca deneyeceğim. Saçak kök olayını yapmaya çalışacağım. Taşları o yüzden köprü şeklinde dizdim. Üzerine kök atabilirim. Bitkilerin dizilimine göre karar vereceğim. D201 setin benzerini yaptım ama kimyasal reaksiyon ile co2 üretimini hiç denemedim. Uzun zaman mayalı sistem kullandım. Co2 çıkışını ince ayar vanası ile stabil hale getiriyorum. 5 gün kullanımdan sonra mayalı sıvıyı değiştiriyorum. Gece yatmadan kısabildiğim kadar kısarak gaz çıkışını azaltıyorum. İleride co2 tüp alacağım zaten. Çocuklarım küçük olduğu için güvenlik açısından tüp almıyorum şimdilik :)) ph dengesini testler ile günlük kontrolünü yapıyordum eskiden. Yine günlük ph kontrolü yapacağım. Gerektiğinde ilaç ile müdahale edeceğim. Emers bitkilerin çürümesi olayı doğrudur. İlk zamanlarda bende çok yaşadım. Filizlenmeler başladıktan yaklaşık 20 gün sonra azar azar su artırımı yapıyorum. Üç günde bir soda, haftada bir çok az oranda sıvı gübre takviyesi yapıyorum. Bitlinin Tam gelişimi emers ortamda yapılırsa erken çürür. Bir iki ay içinde akvaryuma alınırsa sıkıntı olmuyor.
[QUOTE=rizasirman]Arka plana siyah fon iyi gider bence bu tasarımda. Moralinizi bozmak istemem, ben tecrübe etmedim ama genelde bu tohumdan üretilen bitkilerin sucul ortamda 5-6 ay içinde çürüdüğü söyleniyor. Mayalı sistem yerine D201 karbondioksit jeneratörü tavsiye ederim. Mayalıda kültür geliştikçe çok gaz çıkışı, kültür geriledikçe az çıkış oluyor. Bu da pH dalganmalarına sebep oluyor ve tankın gelişimini dengesizleştiriyor. D201'de kimyasal reaksiyon sonucu gaz elde edildiği için daha stabil çıkış alabiliyorsunuz ve daha zahmetsiz ve uzun süre kullanabiliyorsunuz. Bitki olarak moss ve anuibaslar yakışır bence. Kütük yerine asyalıların yaptığı gibi kayaların üzerinden sarkan saçak saçak ağaç kökleri kullanırsanız daha orjinal bir görüntü elde edebilirsiniz bence. Şimdiden kurulumunuz hayırlı olsun, umarım gelişimi de çok güzel olur.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler için teşekkür ederim. Siyah arka fonu çok düşündüm. Koysam mı koymasam mı karar veremedim. Bitkiler hazır olunca deneyeceğim. Saçak kök olayını yapmaya çalışacağım. Taşları o yüzden köprü şeklinde dizdim. Üzerine kök atabilirim. Bitkilerin dizilimine göre karar vereceğim. D201 setin benzerini yaptım ama kimyasal reaksiyon ile co2 üretimini hiç denemedim. Uzun zaman mayalı sistem kullandım. Co2 çıkışını ince ayar vanası ile stabil hale getiriyorum. 5 gün kullanımdan sonra mayalı sıvıyı değiştiriyorum. Gece yatmadan kısabildiğim kadar kısarak gaz çıkışını azaltıyorum. İleride co2 tüp alacağım zaten. Çocuklarım küçük olduğu için güvenlik açısından tüp almıyorum şimdilik :)) ph dengesini testler ile günlük kontrolünü yapıyordum eskiden. Yine günlük ph kontrolü yapacağım. Gerektiğinde ilaç ile müdahale edeceğim. Emers bitkilerin çürümesi olayı doğrudur. İlk zamanlarda bende çok yaşadım. Filizlenmeler başladıktan yaklaşık 20 gün sonra azar azar su artırımı yapıyorum. Üç günde bir soda, haftada bir çok az oranda sıvı gübre takviyesi yapıyorum. Bitlinin Tam gelişimi emers ortamda yapılırsa erken çürür. Bir iki ay içinde akvaryuma alınırsa sıkıntı olmuyor.
Moss'un İçinden Çıkan Tohum Gibi Bitki?
Merhaba. Moss sporla çoğalan bir bitkidir. Moss sporları(tohumları) nasıl toplanır bilgim yok malesef. Ama ileride akvaryumuma koyacağım mosslarım bu şekilde spor bırakırsa bir kaç deneme yapacağım mutlaka.
Merhaba. Moss sporla çoğalan bir bitkidir. Moss sporları(tohumları) nasıl toplanır bilgim yok malesef. Ama ileride akvaryumuma koyacağım mosslarım bu şekilde spor bırakırsa bir kaç deneme yapacağım mutlaka.
Sıfırdan Adım Adım Bitkili Akvaryum Kurulumu
Teşekkür ederim. bitki ekleyeceğim. şu an bitkiler tohumdan yetişiyor. yeterli boya ulaşıp suya adaptasyonu tamamlanınca bitkileri akvaryuma ekleyeceğim.
Teşekkür ederim. bitki ekleyeceğim. şu an bitkiler tohumdan yetişiyor. yeterli boya ulaşıp suya adaptasyonu tamamlanınca bitkileri akvaryuma ekleyeceğim.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
