ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sercan-deliorman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2013 15:24
Son Ziyaret:
15 Haziran 2015 14:20
Toplam Mesaj:
66 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sercan DELİORMAN
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Elektrik elektronik teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sercan DELİORMAN http://facebook.com/deliorman16
SON 10 MESAJI
yosun sorunu
Daha önceden kütüğe java moss sarmışsınız onun kalıntılarından yeniden java moss çıkmaya başlamış fakat şöyle bir sorununuz var ışık renginizden kaynaklı yosunlaşmada başlamış. Kütük koyu renkli olduğu için ışığı daha fazla çeker ve üzeri daha fazla yosun yapar. kütüğü iyice yıkayıp kaynar suda su soğuyana kadar bekletin. Yosun sorununuz tamamen bitmeyecektir fakat 1 ayda o kadar yosun yapıyorsa 4-5 ayda o yosunu yapacaktır.
Daha önceden kütüğe java moss sarmışsınız onun kalıntılarından yeniden java moss çıkmaya başlamış fakat şöyle bir sorununuz var ışık renginizden kaynaklı yosunlaşmada başlamış. Kütük koyu renkli olduğu için ışığı daha fazla çeker ve üzeri daha fazla yosun yapar. kütüğü iyice yıkayıp kaynar suda su soğuyana kadar bekletin. Yosun sorununuz tamamen bitmeyecektir fakat 1 ayda o kadar yosun yapıyorsa 4-5 ayda o yosunu yapacaktır.
Sinek larvası üretimi - Canlı yem
Yasin bey su an pek mumkun degıl onumuzdeki hafta pazartesi başlarım yapmaya çarşamba perşembe gunu bıter ve yayınlarım resımlerı. Çekebilirsem bazı bölümleri içinde kucuk kucuk videolar çekmeye çalışırım.
Yasin bey su an pek mumkun degıl onumuzdeki hafta pazartesi başlarım yapmaya çarşamba perşembe gunu bıter ve yayınlarım resımlerı. Çekebilirsem bazı bölümleri içinde kucuk kucuk videolar çekmeye çalışırım.
Sinek larvası üretimi - Canlı yem
Yasin ÖKTEM bey resim ve video paylaşmak derken yapılısıyla ilgilimi demek istediniz acaba yoksa başka birşeyle ilgilimi ?
Mehmet Zahit bey öncelikle yorumunuza teşekkür ederim. Bilmenizi isterim sinek larvaları bakteri içeren ortamda yaşamazlar bu yüzden doğal olan en temiz canlı yem sinek larvasıdır ve bu larvaları tuvalette veya kanalızasyonda uretmıyoruz bır sısenın içerisinde kendi gözlemimiz altında üretiyoruz. Sizin görüşünüze saygı duyarım havucu kabağı tabıkıde balıklarınıza verıp geri kalanını yiyebilirsiniz fakat benım bu yemı tercih sebebim balıklarımın protein ihtiyacını en iyi şekilde karşılamak olmasıdır. Siz balıklarınıza sadece bitkisel besinler veriyorsanız ve balıklarınızın keyfi yerindeyse sorun yok fakat ben balıkların doğal ortamına en yakın ortamı yakalayarak balıkların daha mutlu bır sekılde yaşayıp üremeleri için elimden geleni yapmaya calıstıgım için balıklarıma canlı yem vermeyi tercih ediyorum.
Varsa sorularınız elimden geldiğince cevaplamak isterim. Su piresi artemia vs birçok canlı yem yapımını biliyorum ve isteyen olursa diğer canlı yemler hakkında da bilgi verebilirim (elimden geldiğince).
Saygılar iyi hobiler...
Yasin ÖKTEM bey resim ve video paylaşmak derken yapılısıyla ilgilimi demek istediniz acaba yoksa başka birşeyle ilgilimi ?
Mehmet Zahit bey öncelikle yorumunuza teşekkür ederim. Bilmenizi isterim sinek larvaları bakteri içeren ortamda yaşamazlar bu yüzden doğal olan en temiz canlı yem sinek larvasıdır ve bu larvaları tuvalette veya kanalızasyonda uretmıyoruz bır sısenın içerisinde kendi gözlemimiz altında üretiyoruz. Sizin görüşünüze saygı duyarım havucu kabağı tabıkıde balıklarınıza verıp geri kalanını yiyebilirsiniz fakat benım bu yemı tercih sebebim balıklarımın protein ihtiyacını en iyi şekilde karşılamak olmasıdır. Siz balıklarınıza sadece bitkisel besinler veriyorsanız ve balıklarınızın keyfi yerindeyse sorun yok fakat ben balıkların doğal ortamına en yakın ortamı yakalayarak balıkların daha mutlu bır sekılde yaşayıp üremeleri için elimden geleni yapmaya calıstıgım için balıklarıma canlı yem vermeyi tercih ediyorum.
Varsa sorularınız elimden geldiğince cevaplamak isterim. Su piresi artemia vs birçok canlı yem yapımını biliyorum ve isteyen olursa diğer canlı yemler hakkında da bilgi verebilirim (elimden geldiğince).
Saygılar iyi hobiler...
canlı doğuranları hızlı büyütme.
Balıklara hiçbir zararı yok cunku içerisinde zararlı bakteri yok. Hatta bazı insan hastalıklarının tedavisinde dahii kullanıldığını okumuştum.
Balıklara hiçbir zararı yok cunku içerisinde zararlı bakteri yok. Hatta bazı insan hastalıklarının tedavisinde dahii kullanıldığını okumuştum.
Sinek larvası üretimi - Canlı yem
Sivri sinek larvası: Bir adet 5Lt şişenin üst kısmını kesiyoruz içerisine yarıdan bıraz fazla olacak sekılde akvaryumumuzdan su koyuyoruz ve içerisine 1er adet patates, salatalık, havuç ve kabağın kabuklarını ve yarım dilim ekmek içini atıyoruz. Sadece patates ve ekmek içide oluyor fakat erkek sinekleri cok çekmiyor bu yuzden bıraz gecikebiliyor larvalarınız. Daha sonra bu hazırladıgınız karısımı bahce veya terasınıza gunes goren bır yere koyuyorsunuz ve beklemeye baslıyorsunuz.
Hazırladığınız karışım bir iki gun sonra kokmaya baslıyor ve bu sırada sivri sinekleri üzerine cekıyor ver suyun içi hafıften sararmaya baslıyor. Birkaç gün sonra ise minik sinek larvalarınızı görmeye başlarsınız. Tavsiyem balıklara verirken yıkamayınız sudaki klor sinek larvalarına bulasınca balıklarınızın ölümüne sebep oluyor. Zaten hazırlarken suyun içerisine hiçbir zararlı bakteri koymuyorsunuz bu yuzden ıcınız rahat olsun. Tek dez avantajı kış aylarında bu iş biraz zorlaşmaktadır bunun sebebi ısı düşüklüğü ve sinek azlığıdır. Kendi tecrübelerimde mart ayından eylül ayına kadar üretip ürettiklerimin suyunu süzüp az bir su ile dondurucuda bırakıp kışın buzdan arındırıp balıklara vermeyide olumlu sonuc olarak degerlendirdim.
NOT: ''Sinek larvaları bazı insan hastalıklarının tedavısınde dahi kullanılmaktadır bu yuzden diğer ev üretimi canlı yemler arasında en temizi ve en sağlıklısıdır demek mumkundur''
Sadece not kısmı alıntıdır gerisi tamamen bana aittir.
Denenmiş başarı ile sonuçlanmış he halaa daha kullandığım bir yöntemdir.
Saygılar...
Sivri sinek larvası: Bir adet 5Lt şişenin üst kısmını kesiyoruz içerisine yarıdan bıraz fazla olacak sekılde akvaryumumuzdan su koyuyoruz ve içerisine 1er adet patates, salatalık, havuç ve kabağın kabuklarını ve yarım dilim ekmek içini atıyoruz. Sadece patates ve ekmek içide oluyor fakat erkek sinekleri cok çekmiyor bu yuzden bıraz gecikebiliyor larvalarınız. Daha sonra bu hazırladıgınız karısımı bahce veya terasınıza gunes goren bır yere koyuyorsunuz ve beklemeye baslıyorsunuz.
Hazırladığınız karışım bir iki gun sonra kokmaya baslıyor ve bu sırada sivri sinekleri üzerine cekıyor ver suyun içi hafıften sararmaya baslıyor. Birkaç gün sonra ise minik sinek larvalarınızı görmeye başlarsınız. Tavsiyem balıklara verirken yıkamayınız sudaki klor sinek larvalarına bulasınca balıklarınızın ölümüne sebep oluyor. Zaten hazırlarken suyun içerisine hiçbir zararlı bakteri koymuyorsunuz bu yuzden ıcınız rahat olsun. Tek dez avantajı kış aylarında bu iş biraz zorlaşmaktadır bunun sebebi ısı düşüklüğü ve sinek azlığıdır. Kendi tecrübelerimde mart ayından eylül ayına kadar üretip ürettiklerimin suyunu süzüp az bir su ile dondurucuda bırakıp kışın buzdan arındırıp balıklara vermeyide olumlu sonuc olarak degerlendirdim.
NOT: ''Sinek larvaları bazı insan hastalıklarının tedavısınde dahi kullanılmaktadır bu yuzden diğer ev üretimi canlı yemler arasında en temizi ve en sağlıklısıdır demek mumkundur''
Sadece not kısmı alıntıdır gerisi tamamen bana aittir.
Denenmiş başarı ile sonuçlanmış he halaa daha kullandığım bir yöntemdir.
Saygılar...
canlı doğuranları hızlı büyütme.
[QUOTE=omarfako2] Aslında benim artemia vermemçelişki değil. Çünkü ben balıklarımı akvaryumda besliyorum.
isterseniz sivri sinek larvası yollayabılırım size. ben akvaryumdaki canlılarıma bıle onlardan vermekteyim. uretımıde basıt bıldıgınız gıbı.
Saygılar.
[QUOTE=omarfako2] Aslında benim artemia vermemçelişki değil. Çünkü ben balıklarımı akvaryumda besliyorum.
Siz havuzda besliyorsanız belki öyle bir endişeniz olmaz. Ama ben akvaryumda beslediğim içindoğal ortamındaki organik besinleri bulması imkansız. Sivrsinek larvası gibi. O yüzden ben bu açığı kapatmak için artemia veriyorum ve etkili de oluyor. Ama dediğiniz gibi birhavuzda buna gerek yok. O havuzda çeşitli böcekler, sivrisinek larvaları ve yosun oluşac aktır. Böyle bir ortamda da çok daha hızlı ve sağlıklı büyüyecektir dediğiniz gibi. Akvaryum ortamında ise şartları doğal şartlara benzetmek bu açıdan işe yarayacaktır.
[/QUOTE] <span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
isterseniz sivri sinek larvası yollayabılırım size. ben akvaryumdaki canlılarıma bıle onlardan vermekteyim. uretımıde basıt bıldıgınız gıbı.
Saygılar.
canlı doğuranları hızlı büyütme.
Omarkafo2 cevabınıza teşekkür ederim öncelikle. Balığın doğal ortamını bilmek konusunda size kesinlikle katılıyorum fakat zıt düştüğümüz bir olay var müsaadenizle açıklayayım. Doğal ortamını taklit yöntemi diyorsunuz 'akıntı, yosun vs.' Fakat artemia vermek daha iyi diyorsunuz ben bu zıt çekimi hiçbir zaman anlamadım çünkü birisi balığın doğası diğeri sizin dışarıdan balığa verdiğiniz ve balığın doğasında cok cok zor bulabılecegı bır besın. Ben kendi tecrübelerimle ve edindiğim bilgilere göre akvaryum, havuz veya her nerede balık besliyorsanız alanın buyuklugu 1.etken suyun yosun kalıtesı 2.etken tankınızın güneş görmesi 3.etken. Bunlara dikkat ederseniz bırakın balığınıza yem vermeyın yosunla beslensın veya ıcıne dusen sinek vs ile beslensin ne kadar sağlıklı ve buyuk olacak bi deneyin derim. Yanlış bilgi verdiysem affola.
Omarkafo2 cevabınıza teşekkür ederim öncelikle. Balığın doğal ortamını bilmek konusunda size kesinlikle katılıyorum fakat zıt düştüğümüz bir olay var müsaadenizle açıklayayım. Doğal ortamını taklit yöntemi diyorsunuz 'akıntı, yosun vs.' Fakat artemia vermek daha iyi diyorsunuz ben bu zıt çekimi hiçbir zaman anlamadım çünkü birisi balığın doğası diğeri sizin dışarıdan balığa verdiğiniz ve balığın doğasında cok cok zor bulabılecegı bır besın. Ben kendi tecrübelerimle ve edindiğim bilgilere göre akvaryum, havuz veya her nerede balık besliyorsanız alanın buyuklugu 1.etken suyun yosun kalıtesı 2.etken tankınızın güneş görmesi 3.etken. Bunlara dikkat ederseniz bırakın balığınıza yem vermeyın yosunla beslensın veya ıcıne dusen sinek vs ile beslensin ne kadar sağlıklı ve buyuk olacak bi deneyin derim. Yanlış bilgi verdiysem affola.
canlı doğuranları hızlı büyütme.
[QUOTE=xyz serkan] Sercan bey paylaşımınız için bende teşekkür ederim.
Öncelikle çok şanslısınız benim istanbulda yaşadığım yerin sizin ki gibi bir bahçesi yok .
Benim yazdıklarım ev ortamındaki cama cam akvaryumlar için geçerli.
Tanklarına sadece hava verdiğinden bahsetmişsin havanın suya verdiği hareket bile bir filitrasyon değilmidir.Ama hacim ve balık sayısı burada önemli.
Hacmin 1 ton ,yosun ,bitki bitkileri ektiğin bir kum varmı bilmiyorum ama varsa bu 4 lü senin tanklarını yaşatıyor olmalı yinede büyük süngerli bir pipo filitre kulanmanı tavsiye ederim zaten hava veriyosun ucuna tak çalışsın
Tanklarındaki balık sayısı artıkça azot ve nitrat dögüsünde sorun çıkabilir vs..
Yem vermediğini yazmışsın balıklar protein ihtiyaçlarını nasıl karşılıyorlar.
Tankların bahçede üstleri kapalımı kapalı olsa bile o sinekler girecek bir yer bulur ve larvalarını suya bırakır senin balıklar da afiyetle yer
birde yavruları unutmayalım tabi bunlarda proteğin kaynağı hemde en doğalından.
[/QUOTE]
İlk önce ilginize ve cevabınıza cok teşekkürler. Tanklar bahçede açık sekilde durmuyorlar üzerleri ve etrafları kapalı. Sinekler içine düştüğünde kurtlanma vs yaptığında benım daha cok işime geliyor fakat hiçbir şekilde üzerini veya yanlarını açamam cunku kuşlar kediler mumkun degıl rahat bırakmazlar. Yem vermıyorum çünkü güzel bi yosun dengesi var haftada bir falanda kan kurdu veya tavuk ciğeri veriyorum. Filtrasyondan daha önemli olan unsur sizinde dediğiniz gibi nitrat sorunu. Bu sorunu yasamamak için 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum tum tanklarda. Arıtma cihazım olduğu için nitratlı suyu ziyan etmeyip arındırdıktan sonra dinlendirip tanklara bir daha koyabılıyorum.
[QUOTE=xyz serkan] Sercan bey paylaşımınız için bende teşekkür ederim.
Öncelikle çok şanslısınız benim istanbulda yaşadığım yerin sizin ki gibi bir bahçesi yok .
Benim yazdıklarım ev ortamındaki cama cam akvaryumlar için geçerli.

Tanklarına sadece hava verdiğinden bahsetmişsin havanın suya verdiği hareket bile bir filitrasyon değilmidir.Ama hacim ve balık sayısı burada önemli.
Hacmin 1 ton ,yosun ,bitki bitkileri ektiğin bir kum varmı bilmiyorum ama varsa bu 4 lü senin tanklarını yaşatıyor olmalı yinede büyük süngerli bir pipo filitre kulanmanı tavsiye ederim zaten hava veriyosun ucuna tak çalışsın
Tanklarındaki balık sayısı artıkça azot ve nitrat dögüsünde sorun çıkabilir vs..Yem vermediğini yazmışsın balıklar protein ihtiyaçlarını nasıl karşılıyorlar.
Tankların bahçede üstleri kapalımı kapalı olsa bile o sinekler girecek bir yer bulur ve larvalarını suya bırakır senin balıklar da afiyetle yer
birde yavruları unutmayalım tabi bunlarda proteğin kaynağı hemde en doğalından.[/QUOTE]
İlk önce ilginize ve cevabınıza cok teşekkürler. Tanklar bahçede açık sekilde durmuyorlar üzerleri ve etrafları kapalı. Sinekler içine düştüğünde kurtlanma vs yaptığında benım daha cok işime geliyor fakat hiçbir şekilde üzerini veya yanlarını açamam cunku kuşlar kediler mumkun degıl rahat bırakmazlar. Yem vermıyorum çünkü güzel bi yosun dengesi var haftada bir falanda kan kurdu veya tavuk ciğeri veriyorum. Filtrasyondan daha önemli olan unsur sizinde dediğiniz gibi nitrat sorunu. Bu sorunu yasamamak için 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum tum tanklarda. Arıtma cihazım olduğu için nitratlı suyu ziyan etmeyip arındırdıktan sonra dinlendirip tanklara bir daha koyabılıyorum.
Denediğim en verimli Co2 Difizörü
[QUOTE=elehor]
Üstat iyi hobiler .Mahsuru yoksa kullandığınız co2 sistemi ve difüzörün markasını yazarsanız sevinirim .[/QUOTE]
Ben kendi yaptığım mayalı sistemi kullanıyorum. Co2 difizörün markasını bilmiyorum çince birseyler yazıyor kutusunun uzerınde. Büyük pet center'larda resmı göstererek rahatça bulabılırsınız. Gerçekten çok güzel verim aldım sistemden çok memnunum. Tek sıkıntı mayalı sistem kullandığım için ilk başlarda mayalı sistem difizöru sureklı taşırıyordu fakat aradan zaman gecınce mayanın ömrü azalmaya başlayınca düzene giriyor. Saygılar ve ilginize teşekkürler.
[QUOTE=elehor]
Üstat iyi hobiler .Mahsuru yoksa kullandığınız co2 sistemi ve difüzörün markasını yazarsanız sevinirim .[/QUOTE]
Ben kendi yaptığım mayalı sistemi kullanıyorum. Co2 difizörün markasını bilmiyorum çince birseyler yazıyor kutusunun uzerınde. Büyük pet center'larda resmı göstererek rahatça bulabılırsınız. Gerçekten çok güzel verim aldım sistemden çok memnunum. Tek sıkıntı mayalı sistem kullandığım için ilk başlarda mayalı sistem difizöru sureklı taşırıyordu fakat aradan zaman gecınce mayanın ömrü azalmaya başlayınca düzene giriyor. Saygılar ve ilginize teşekkürler.
Denediğim en verimli Co2 Difizörü
Co2 kendi kendine çözünemiyor diye biliyorum. Bu yüzden bitki ihtiyaç duydkça eriyor. Benim akvaryumda 100den fazla balık bı o kadar salyangoz ve karides var fakat hıcbır sıkıntı olmuyor.
Co2 kendi kendine çözünemiyor diye biliyorum. Bu yüzden bitki ihtiyaç duydkça eriyor. Benim akvaryumda 100den fazla balık bı o kadar salyangoz ve karides var fakat hıcbır sıkıntı olmuyor.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
