ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cüneytkaptan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2013 12:31
Son Ziyaret:
04 Ocak 2014 11:06
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cüneyt ışıtman
Doğum Tarihi:
30 Haziran 1955
Yaş:
71
İl:
Balikesir
Meslek:
Emekli Uzakyol gemi kaptanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cüneyt ışıtman
SON 10 MESAJI
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey,konuya iştirak etmeniz asla kirlilik değil destektir benim için!Bende öneri ve fikirlerinizi dikkate alırım,ben ve diğer dostlarımızında ilgisini çeken fikirleiniz umarım dilediğiniz zaman start alır!Destekleyeceğimizden emin olun,sevgi ile kalın...
[/QUOTE]
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey,konuya iştirak etmeniz asla kirlilik değil destektir benim için!Bende öneri ve fikirlerinizi dikkate alırım,ben ve diğer dostlarımızında ilgisini çeken fikirleiniz umarım dilediğiniz zaman start alır!Destekleyeceğimizden emin olun,sevgi ile kalın...
[/QUOTE]
Sv.Recep bey çok incesiniz teşekkürler...
Başta Recep SARMA,Galip SELVİ,Melih AYDIN,Fatih ÖZDEMİR,Ve tüm dostlarıma çok teşekkürler sağ olun var olun.
Saygı ve sevgilerimle
Saygı ve sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Melih,Oturduğum evin mevcut artezyeninden ayrı olarak deponun yanına bana ait bir artezyen daha açtıracağım.( fiyat aldım 40 tl/metre üzerinden) 25 metreden içme suyu çıkıyor.Herhangi bir motora ihtiyaç olmadan sıcaklığı 10-15 derece civarında,dakikada 10 lt su alınabiliyor.
Sv.Recep bey,Teşekkürler ve her zaman beklerim buraya... Ayrıca bu böyle olmayacak,sizin açtığınız güzelim konunuzu yeteri kadar kirletmeye başladım.İnşallah projem start aldığında değerli fikirlerinizi alabilmek için yeni bir başlık ile bu konuyu gündeme getireceğim...
Sevgili dostlar,Şimdiye kadar verdiğiniz katkılara çok çok teşekkür eder,Hepinize mutlu günler sağlıklı balıklar dilerim...
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Recep bey,
Sv.Recep bey,
Evet değişik planlarım var ama,içine girdikçe karmaşıklaşan bir proje gibi gözüküyor.Aslında doğadan alınan 1.nesil bir canlıyı (mümkün olduğunca mutlu olarak) yaşatmak bir hayli zor.Sanıyorum öncelikle İÜ Su ürünleri Fakültesi'nden bir danışman edinerek,bir yazışma trafiği başlatmam gerekiyor.Ayrıca ortalama olarak 1 lt/dakika, bir daimi su değişimi gerekecek diye düşünüyorum.Bu da günde 1,5 ton su demektir.(gideri mevcut kanalizasyona vermeyi ve kısmende bahçe sulamada kullanmayı düşünüyorum.)
Bu arada burada her türlü teknemiz mevcut Galip ve Sizi yolunuz düşerse balığa çıkmaya beklerim.
Saygı ve Sevgilerimle
Bu arada burada her türlü teknemiz mevcut Galip ve Sizi yolunuz düşerse balığa çıkmaya beklerim.
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=34GLP39] Cüneyt Bey, sizin tecrübeleriniz mutlaka benden fazladır ancak beslemeyi düşündüğünüz türü ya da türleri bilmediğimden yazdıklarını okurken her satırda sizle birlikte bende tankı kurdum sanki :) Bu bir kere yapılacak bir sistem olacak tahminimce. Filtreleme konusunda ilk aklıma gelen su değerlerinin anlık değişmeleri başta sıcaklık mutlaka farklı olacak diye düşünüyorum. Farklı alternatifler de düşünmek gerekli.
Düşüncenizin gerçekleşmesi dileği ile saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=34GLP39] Cüneyt Bey, sizin tecrübeleriniz mutlaka benden fazladır ancak beslemeyi düşündüğünüz türü ya da türleri bilmediğimden yazdıklarını okurken her satırda sizle birlikte bende tankı kurdum sanki :) Bu bir kere yapılacak bir sistem olacak tahminimce. Filtreleme konusunda ilk aklıma gelen su değerlerinin anlık değişmeleri başta sıcaklık mutlaka farklı olacak diye düşünüyorum. Farklı alternatifler de düşünmek gerekli.
Düşüncenizin gerçekleşmesi dileği ile saygılar.
[/QUOTE]
Sv.Galip kardeşim,
Tesbitlerinizde çok haklısınız.Aslında bu tank'da tek tür düşünüyorum.Ve,haklarında çok da bilgi sahibi olmadığımız (yemek ve avcılık hariç) yurdumuzdaki dere ve göllerde bulunan balıklar üzerine yoğunlaşmaya başladım.
(Türleri çok olan Alabalık,Turna,sazan gibi).Su kesintisiz akacağı iç su değerleri,kirlilik,ısı ve oksijen sorunum olmayacaktır diye düşünüyorum.Tür tesbitinden sonra sistemin kurulum projesi gelecek.
Bol selamlar....
Tesbitlerinizde çok haklısınız.Aslında bu tank'da tek tür düşünüyorum.Ve,haklarında çok da bilgi sahibi olmadığımız (yemek ve avcılık hariç) yurdumuzdaki dere ve göllerde bulunan balıklar üzerine yoğunlaşmaya başladım.
(Türleri çok olan Alabalık,Turna,sazan gibi).Su kesintisiz akacağı iç su değerleri,kirlilik,ısı ve oksijen sorunum olmayacaktır diye düşünüyorum.Tür tesbitinden sonra sistemin kurulum projesi gelecek.
Bol selamlar....
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey merhaba,evet haklısınız emekli olduktan sonra çok severek ilgilendiğim hobiye daha fazla zaman ayırıyorum!Daha fazla araştırıp,en kaliteli türleri edinip üretip paylaşmaya çalışıyorum.Vazgeçemeyeceğim türlerin her biri için ayrı tank kurdum,böylece hem balıklarım hem ben oldukça mutluyuz!Diğer ürettiğim türler içinde uygun üretim ve boylandırma tankları kurdum kendimce.Düşünceniz beni heyecanlandırdı,ölçüler müthiş!Yaklaşık 2000 lt ve çok çok iyi,benim evim 6.katta ve tanklarımın toplamı 2500 lt civarı.Düşündüğünüz hacim için evinizin uygunmuş fakat ön taraf cam,diğer taraflar için farklı bir malzeme seçeneği için bir bilgim yok maalesef!Fikir verip kafanızı karıştırmakta istemem,70cm yükseklik içeriye müdahalede beni pek zorlamıyor.Kolumun tamamını sokmak zorunda kalsamda genelde uç aparatları değiştirilebilen bir kol kullanıyorum,geneldede temizlik dışında tanklarımın içine çok müdahale etmem.Düşüncenizi projeye döker ve uygulamaya geçerseniz konunuzun takipçisi olurum.İlginize çok teşekkür ederim,sevgi ve saygı bizden...
Fatih merhaba,tankımı ve balıklarımı beğenmene sevindim!İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Hepimize sağlıklı balıklar dilerim...
[/QUOTE] Sv.Recep Bey,
[QUOTE=sorceres]Cüneyt abi olayı sadece 70h yükseklik ile değerlendirmemek lazım. Düşündüğünüz tankın eni de oldukça fazla. Yani 280x40x70h olsaydı müdehalede bir sıkıntı yaşamazdınız ama en 1 metreyi bulunca bayağı bir zorlanırsınız eminim. Arka tarafa eliniz yetmeyecektir bile.[/QUOTE] Sv.Melih AYDIN,
[QUOTE=fffatih]Muhteşem ölçü ve kapasite, harika balıklar. Maşallah.. Allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Sv.Fatih ÖZDEMİR,Güzel dileklerine teşekkürler ederim...
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey merhaba,evet haklısınız emekli olduktan sonra çok severek ilgilendiğim hobiye daha fazla zaman ayırıyorum!Daha fazla araştırıp,en kaliteli türleri edinip üretip paylaşmaya çalışıyorum.Vazgeçemeyeceğim türlerin her biri için ayrı tank kurdum,böylece hem balıklarım hem ben oldukça mutluyuz!Diğer ürettiğim türler içinde uygun üretim ve boylandırma tankları kurdum kendimce.Düşünceniz beni heyecanlandırdı,ölçüler müthiş!Yaklaşık 2000 lt ve çok çok iyi,benim evim 6.katta ve tanklarımın toplamı 2500 lt civarı.Düşündüğünüz hacim için evinizin uygunmuş fakat ön taraf cam,diğer taraflar için farklı bir malzeme seçeneği için bir bilgim yok maalesef!Fikir verip kafanızı karıştırmakta istemem,70cm yükseklik içeriye müdahalede beni pek zorlamıyor.Kolumun tamamını sokmak zorunda kalsamda genelde uç aparatları değiştirilebilen bir kol kullanıyorum,geneldede temizlik dışında tanklarımın içine çok müdahale etmem.Düşüncenizi projeye döker ve uygulamaya geçerseniz konunuzun takipçisi olurum.İlginize çok teşekkür ederim,sevgi ve saygı bizden...
Fatih merhaba,tankımı ve balıklarımı beğenmene sevindim!İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Hepimize sağlıklı balıklar dilerim...
[/QUOTE] Sv.Recep Bey,
İlginize çok teşekkür ederim,Henüz acelem yok uzun bir araştırma ve inceleme süreci içindeyim.
Yaşadığım yerde(Edremit-Akçay) su sorunumuz yok. 30-40 metreden çıkan doğal suyu içiyoruz(burada atık su bedeli olarak ayda 8 tl dışında herhangi bir su kullanım bedeli yoktur.).Ve yazın 2-3 ay dışında 1,5-2 metreye kadar kendi basıncı ile çıkıyor (kafa motoruna bile gerek yok ve ücretsiz).Bu özelliğinden yararlanabilecek bazı türler bile yetiştirebilirim.
Bu küçük havuzun çeperlerini büyük bir ihtimal ile burada sık bulunan kayrak taşından inşa edeceğim,suya olabilecek salınımını araştırıyorum.Ön cam da aslında daha küçük olacak (240*60 cm 19mm).Su kendi kendine değişeceğinden sump konusunda kararsızım.
Proje start aldığında seve seve bir başlık açmaya çalışacağım.
Başta şahsınız olmak üzere Tüm site dostlarına sağlıklı ve keyifli güler dilerim.
Saygı ve Sevgilerimle
[QUOTE=sorceres]Cüneyt abi olayı sadece 70h yükseklik ile değerlendirmemek lazım. Düşündüğünüz tankın eni de oldukça fazla. Yani 280x40x70h olsaydı müdehalede bir sıkıntı yaşamazdınız ama en 1 metreyi bulunca bayağı bir zorlanırsınız eminim. Arka tarafa eliniz yetmeyecektir bile.[/QUOTE] Sv.Melih AYDIN,
İlgine çok teşekkür ederim.Tank'a müdehale arkadaki depo içinden merdiven yolu ile olacak,Çok gerekirse (örneğin yılda bir)Boşken tankın içine bizzat girmekde mümkün olabilir.Çünki deponun tabanına ,aynı akvaryumda olacağı gibi ısı izolasyonu yapılmış 80*80*40h ölçülerinde(balıkları kısa süreliğine aktarmak için) birde havuz yapacağım.
Ankaraya bol selamlar.öğrenim sürecinde başarılar dilerim.
Saygı ve Sevgilerimle
[QUOTE=fffatih]Muhteşem ölçü ve kapasite, harika balıklar. Maşallah.. Allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Sv.Fatih ÖZDEMİR,Güzel dileklerine teşekkürler ederim...
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Recep Bey,
Sv.Recep Bey,
Sanıyorum genç denecek bir yaş da emekli olmuşsunuz.Ancak bu güzel hobiniz sayesinde emeklilik hayatı çok kolay ve keyifli geçmekte.Bende bir zamanlar İstanbulda(1970 sonları-1980 başları)Kayışdağı'ında üretimhane çalıştırıyor Anadolu'ya gönderiyordum.(o zamanlar lepistes,tetra,kılıçkuyruk,melek Vb.)
Güzel günlerdi...
Size bir sorum olacak,Yaşadığım ev giriş katı ve salonun dış duvarına yapışık 6 m2 kadar bir depom var.
salonun o dış duvarına gömme bir tank yapmayı düşünüyorum 280*100*70h boyutlarında ancak acaba sadece önde cam kullansam ve diğer yanlarını fayans yada mermer gibi bir malzeme ile kaplanacak havuz şeklinde düşünsem nasıl olur.Ve de 70 cm yüksekli içeriye müdehale etmek için zorluk çıkartıyormu...
Şimdiden teşekkürler.
Saygı ve Sevgilerimle
Ne kadar?
[QUOTE=berke0017] Merhabalar. Akvaryum işini çok seviyorum. Üretimhanenin ne kadar zor olduğunu sizlerden suysam da bir üretimhane açmayı planlıyorum. Kuracağım akvaryumun boyutlarını ayarladım ve fiyatlarını da aldım ama kaç adet balık koyacağım ve fiyatlar uygun mu o konuda emin değilim.
37 kez okunmuş ancak kimse cevap vermemiş. Eğer bilginiz varsa ne olur cevap verin.
[/QUOTE]
SEVGİLİ BERKE,
[QUOTE=berke0017] Merhabalar. Akvaryum işini çok seviyorum. Üretimhanenin ne kadar zor olduğunu sizlerden suysam da bir üretimhane açmayı planlıyorum. Kuracağım akvaryumun boyutlarını ayarladım ve fiyatlarını da aldım ama kaç adet balık koyacağım ve fiyatlar uygun mu o konuda emin değilim.
Ölçüler:
160*80*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(3 adet)=300 tl adedi
130*60*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(6 adet)=240 tl adedi
125*50*40h (yavru boylandırma tankları 12 adet) 8mm cam + kayıt kuşak= 190tl
160 cm olanlarda kaç yunus yada frontoza olursa frontoza,130 cm olanlarda kaç sp-mp-iceman-bp-demasoni-saulosi (bazı türleri çıkartabilirim ve her akvaryuma ayrı tür koyacağım büyük ihtimalle)
Sizce kaç balık koyabilirim en ideal üretim için ve akvaryum fiyatları uygun mudur yoksa kazık mı yiyeceğim?
37 kez okunmuş ancak kimse cevap vermemiş. Eğer bilginiz varsa ne olur cevap verin.
Öncelikle yaptıracağın tankların toplam fiyatı 4620 tl tutuyor.Ben Edremit-Akçay'da yaşıyorum ve buradaki büyük bir cam toptancısından senin için aldığım fiyatlar aşağıda,üstelik hepsi 10 mm.
160*80*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(3 adet)=260 tl adedi
130*60*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(6 adet)=200 tl adedi
125*50*40h (yavru boylandırma tankları 12 adet) 8mm cam + kayıt kuşak= 140 tl
Toplam: 3660 tl (yuvarlak hesap 3600 tl) yani 1000 tl daha düşük yaptırabiliyorsun.
İkinci olarak, Eski bir üretimhane sahibi olarak,bana göre üretim tanklarında yükseklik 40 cm'i geçmemeli.Öte yandan tank enlerinin 50 cm den daha fazla olması balıkların gözlemlenmesini zorlaştırır.
Üçüncü olarak,Balık türlerinin hepsi kendine özgü olduğundan,önce türleri kesinleştirip sonra,detaylı araştırma yapmak gerekir diye düşünüyorum.
Saygı ve Sevgilerimle
AKVARYUM YAPTIRACAĞIM
Arkadaşlar,cam cama bir akvaryum yaptırmak için camcıdan bir teklif aldım acaba uygunmudur.?cüneytkaptan 2013-03-07 20:25:01
Arkadaşlar,cam cama bir akvaryum yaptırmak için camcıdan bir teklif aldım acaba uygunmudur.?
ölçüler: 125*40*50 h 10mm 140 tl (kapaksız sadece tank)
Ayrıca kayıt,destek şart olurmu.?
Şimdiden teşekkürler,saygı ve sevgilerimle...
125*60*60 akvaryum
Güncel cam fiyatlarını bilmiyorum ama şağıdaki link sana bazı fikirler verecektir...
Güncel cam fiyatlarını bilmiyorum ama şağıdaki link sana bazı fikirler verecektir...
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Akvaryum severlere merhabalar,
Akvaryum severlere merhabalar,
Seneler önce 70'li yıllarda aşağıdaki green terör'ü bir arkadaşım ile ilk defa ürettiğimiz zamanlar geldi birden aklıma.O zamanlar faydalanabileceğimiz siteniz gibi böylesine kaynakların var olabileceğini düşünemezdik bile,nereden nereye...
Tek kelimeyle çok kaliteli bir grup kurmuşsunuz Başta yöneticiler olmak üzere hepinizi tebrik ederim.
Saygı ve Sevgilerimle
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


