ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
duman821
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
52
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2013 00:27
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2018 08:09
Toplam Mesaj:
164 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceyhun ÖZDEMİR
Doğum Tarihi:
24 Mayıs 1982
Yaş:
44
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceyhun ÖZDEMİR
0545 278 70 11
160x50x60
SON 10 MESAJI
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
Valla insanların yüzünden anlaşılmıyor artık ne mal oldukları daha öncede belirtmiştim 100 lerce kişi aradı diye.Bu arkadaş ta bana güzel bir msj atmıştı akvaryum sevdasıdır falan epey birşeyler yazmıştı bende verdim nerden bilebilirdimki böyle birşey yapacağını.
Valla insanların yüzünden anlaşılmıyor artık ne mal oldukları daha öncede belirtmiştim 100 lerce kişi aradı diye.Bu arkadaş ta bana güzel bir msj atmıştı akvaryum sevdasıdır falan epey birşeyler yazmıştı bende verdim nerden bilebilirdimki böyle birşey yapacağını.
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[QUOTE=Ömer Faruk 44]Abi geçmiş olsun iyi niyetini su istimal etmiş öteki tarafta öder fazlasıyla bence bu tarz kişilerin yönetim tarafından forumdan atılmaları gerek bu kadar basit[:)][/QUOTE]
Akibiyeti hakkında bir bilgim yok, ama forum yönetiminin geribildirim ve şikayet konusunu açtığım hakkında bilgileri var.
[QUOTE=Ömer Faruk 44]Abi geçmiş olsun iyi niyetini su istimal etmiş öteki tarafta öder fazlasıyla bence bu tarz kişilerin yönetim tarafından forumdan atılmaları gerek bu kadar basit[:)][/QUOTE]
Akibiyeti hakkında bir bilgim yok, ama forum yönetiminin geribildirim ve şikayet konusunu açtığım hakkında bilgileri var.
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[QUOTE=tatar][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/125635/2_525.png[/IMG][/QUOTE][QUOTE=eseruyar]
[B]Değmez gerek yok dedikçe böyleleri yapmaya devam edecek. İhtiyacı olan birine söyleyin yerinize alsın yada beraber gidin alın. [/B]
Mesajları :D
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 23:10
Ayrıca 2 çocuk babsı akvaryum sevdalısı 36 yaşında bi adamım.Arkadaş bi ton insan bu konuda hakret etme hakkı buluyo kendinde hiç tanımadan şaşırıyorum.Bilmeden ...dinlemeden sormadan...
ozkansomali
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 23:01
6 yaşından beri akvaryum benim sevdam.belkide bugünün parasıyka 4-5 bin lıra harcamışımdır.bu akvaryumuda bbinbir zahmetle taşıdım kurdum 3 haftada hanımı ikna edemeyince evin huzuruna uygun bişey alıcam.Valla yoruldum insanlara anlatmaktan.Herkes çevre de "hiç insan kalmamış" demeye odaklanmış galiba...
ozkansomali
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 22:46
Mobilya rengi ve modelini eşim beğenmediğinden satılıktır.Ben akvaryumu aldığım arkadaşla bu konuyu konuştum zaten.Çok ihtiyacım varrrrrrr.29 senedir bu hobiyle ilgileniyorum zorunlu ara vermiştim.defalarca birçok arkadaşıma defalarca malzeme ve ilaç akvaryum vs. dağıttım ,şu an kendime bi akvaryum kurmaya çalışıyorum....
[/QUOTE]
Arkadaşlar sizler ile mesajlajtığından falan hiç haberim yok :) hepinize duyarlılığından dolayı çok ama çok teşekkür ederim.Benimle konuştuğunu anlaştığını söylemiş sizlere,benim öğrenip bişeyler yazmam dan sonra bana yüzsüz bir şekilde sizlere yazdığı gibi kendini savunmaya kalkmış bende sinirlendim cevap bile yazmamıştım demekki o anlaştık zannetmiş.
[QUOTE=tatar][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/125635/2_525.png[/IMG][/QUOTE][QUOTE=eseruyar]
[B]Değmez gerek yok dedikçe böyleleri yapmaya devam edecek. İhtiyacı olan birine söyleyin yerinize alsın yada beraber gidin alın. [/B]
Mesajları :D
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 23:10
Ayrıca 2 çocuk babsı akvaryum sevdalısı 36 yaşında bi adamım.Arkadaş bi ton insan bu konuda hakret etme hakkı buluyo kendinde hiç tanımadan şaşırıyorum.Bilmeden ...dinlemeden sormadan...
ozkansomali
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 23:01
6 yaşından beri akvaryum benim sevdam.belkide bugünün parasıyka 4-5 bin lıra harcamışımdır.bu akvaryumuda bbinbir zahmetle taşıdım kurdum 3 haftada hanımı ikna edemeyince evin huzuruna uygun bişey alıcam.Valla yoruldum insanlara anlatmaktan.Herkes çevre de "hiç insan kalmamış" demeye odaklanmış galiba...
ozkansomali
Gönderim Zamani: 28 Temmuz 2015 22:46
Mobilya rengi ve modelini eşim beğenmediğinden satılıktır.Ben akvaryumu aldığım arkadaşla bu konuyu konuştum zaten.Çok ihtiyacım varrrrrrr.29 senedir bu hobiyle ilgileniyorum zorunlu ara vermiştim.defalarca birçok arkadaşıma defalarca malzeme ve ilaç akvaryum vs. dağıttım ,şu an kendime bi akvaryum kurmaya çalışıyorum....
[/QUOTE]
Arkadaşlar sizler ile mesajlajtığından falan hiç haberim yok :) hepinize duyarlılığından dolayı çok ama çok teşekkür ederim.Benimle konuştuğunu anlaştığını söylemiş sizlere,benim öğrenip bişeyler yazmam dan sonra bana yüzsüz bir şekilde sizlere yazdığı gibi kendini savunmaya kalkmış bende sinirlendim cevap bile yazmamıştım demekki o anlaştık zannetmiş.
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[QUOTE=Mactavish]En iyisi birkaç kişi toplanın gidip alın.Vermez ise güzel bi dayak atın.Mecbur verecektir[:devil:][/QUOTE]
Arkadaşlar gidip gizlice akvaryumu geri almaya falan gerek yok ben geçtim artık sadece buraya konu açmaktaki amacım daha öncede söylediğim gibi insanların akvaryumu satın almamalarını sağlamaktır.
[QUOTE=mehmet zahit]O akvaryumu nasıl taşıdınız ? Ben onu merak ediyorum.[/QUOTE]
Zor olmuştu valla
[QUOTE=mesutok]Oldukça uygun bir fiyatla ilanlara koyabilirdiniz, böylece ihtiyacı olan birileri sizinle irtibata geçerdi sizden indirimli isteyebilirdi maddi durum iyi değilse, eğerki baktınız karşınızdaki iyi niyetli biri, içinizden geliyorsada o kişiye hediye edebilirdiniz, bir fiyatla satışa koyunca böylece bu tür suistimale uğramamış olurdunuz.[/QUOTE]
Aklıma gelmedi valla çok haklısınız.
[QUOTE=yas400]Aslında işin kolayı var. Başka bir numaradan arayıp anlaşın birkaç arkadaşınızla gidin elinden alın. Ama değer mi tantanaya onu bilmiyorum.[/QUOTE]
Yaw arattım zaten 1-2 kişiye 400 tl fiyat çekiyor 300 hatta 250 yede razı konuşmalarından bunu anladım vede hediye aldığını telde kesinlikle söylemiyor.Tantanaya değmez gerek yok[EDIT]duman821,2015-07-30 13:17:41[/EDIT]
[QUOTE=Mactavish]En iyisi birkaç kişi toplanın gidip alın.Vermez ise güzel bi dayak atın.Mecbur verecektir[:devil:][/QUOTE]
Arkadaşlar gidip gizlice akvaryumu geri almaya falan gerek yok ben geçtim artık sadece buraya konu açmaktaki amacım daha öncede söylediğim gibi insanların akvaryumu satın almamalarını sağlamaktır.
[QUOTE=mehmet zahit]O akvaryumu nasıl taşıdınız ? Ben onu merak ediyorum.[/QUOTE]
Zor olmuştu valla
[QUOTE=mesutok]Oldukça uygun bir fiyatla ilanlara koyabilirdiniz, böylece ihtiyacı olan birileri sizinle irtibata geçerdi sizden indirimli isteyebilirdi maddi durum iyi değilse, eğerki baktınız karşınızdaki iyi niyetli biri, içinizden geliyorsada o kişiye hediye edebilirdiniz, bir fiyatla satışa koyunca böylece bu tür suistimale uğramamış olurdunuz.[/QUOTE]
Aklıma gelmedi valla çok haklısınız.
[QUOTE=yas400]Aslında işin kolayı var. Başka bir numaradan arayıp anlaşın birkaç arkadaşınızla gidin elinden alın. Ama değer mi tantanaya onu bilmiyorum.[/QUOTE]
Yaw arattım zaten 1-2 kişiye 400 tl fiyat çekiyor 300 hatta 250 yede razı konuşmalarından bunu anladım vede hediye aldığını telde kesinlikle söylemiyor.Tantanaya değmez gerek yok[EDIT]duman821,2015-07-30 13:17:41[/EDIT]
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[QUOTE=Mactavish]Geçmiş olsun,Satabilir biz buna karışamayız ama yaptığı doğru bir davranış değil.Sizde keşke uygun fiyata satsaydınız.Yada alabilirseniz akvaryumunuzu geri alın.[/QUOTE]
Hediye olarak alınan birşeyin maddi ölçüsü ne olursa olsun satılmasına karşıyım.Nebileyim satmak hiçde aklıma gelmedi gerek yok geri almaya falan ne hali varsa görsün abi yaha ben burda konu açmaktaki amacım insanlar bilinçlenmesi ve satın almaması.
[QUOTE=Fishbone]O akvaryum ilanını görünce size attığım mesajdan sonra telefon görüşmesi yapmıştık. Çok güzel bir hobici sohbetiydi, nerde çalıştığımı falan da söylemiştim '' buyur gel '' diye. Akvaryumu bana vereceğinizi söylemiştiniz. O gün saatlerce düşündüm '' buna gerçekten ihtiyacım var mı '' diye. Sonunda size de söylediğim gibi alamadım. Çünkü sizin şu an içinde bulunduğunuz pişmanlık duygusunu o akvaryumu ihtiyacı olan biri dururken ben alarak duymak istemedim. Sonra size de mesaj attım ve durumu anlattım. Keşke mesajıma geri dönüş yapsaydınız ama yapmadınız. Belki siz beni alacağına söz vermiş de sözünde durmayan biri olarak gördünüz ama ben sizin şu an yaşadığınız pişmanlığı, ihtiyacı olan biri dururken o akvaryumu alarak yaşamak istemediğim için almamıştım.
Sizin adınıza üzüldüm. Konuyu görünce de birşeyler yazmak istedim. Belki beni yanlış tanımamanız için belki de içimi dökmek için bilmiyorum.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
İlanın başında söylediğim gibi yüzlerce mesaj ve telefon görüşmesi yapıyordum sizin msj ınızı belkide gözden kaçırmış olabilirim hatta bende neden gelipte istemedi almadı diye düşünmüştüm.Keşke herkes sizin gibi düşünceli olabilse.İyiki buraya yazdınız :)[EDIT]duman821,2015-07-30 01:05:33[/EDIT]
[QUOTE=Mactavish]Geçmiş olsun,Satabilir biz buna karışamayız ama yaptığı doğru bir davranış değil.Sizde keşke uygun fiyata satsaydınız.Yada alabilirseniz akvaryumunuzu geri alın.[/QUOTE]
Hediye olarak alınan birşeyin maddi ölçüsü ne olursa olsun satılmasına karşıyım.Nebileyim satmak hiçde aklıma gelmedi gerek yok geri almaya falan ne hali varsa görsün abi yaha ben burda konu açmaktaki amacım insanlar bilinçlenmesi ve satın almaması.
[QUOTE=Fishbone]O akvaryum ilanını görünce size attığım mesajdan sonra telefon görüşmesi yapmıştık. Çok güzel bir hobici sohbetiydi, nerde çalıştığımı falan da söylemiştim '' buyur gel '' diye. Akvaryumu bana vereceğinizi söylemiştiniz. O gün saatlerce düşündüm '' buna gerçekten ihtiyacım var mı '' diye. Sonunda size de söylediğim gibi alamadım. Çünkü sizin şu an içinde bulunduğunuz pişmanlık duygusunu o akvaryumu ihtiyacı olan biri dururken ben alarak duymak istemedim. Sonra size de mesaj attım ve durumu anlattım. Keşke mesajıma geri dönüş yapsaydınız ama yapmadınız. Belki siz beni alacağına söz vermiş de sözünde durmayan biri olarak gördünüz ama ben sizin şu an yaşadığınız pişmanlığı, ihtiyacı olan biri dururken o akvaryumu alarak yaşamak istemediğim için almamıştım.
Sizin adınıza üzüldüm. Konuyu görünce de birşeyler yazmak istedim. Belki beni yanlış tanımamanız için belki de içimi dökmek için bilmiyorum.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
İlanın başında söylediğim gibi yüzlerce mesaj ve telefon görüşmesi yapıyordum sizin msj ınızı belkide gözden kaçırmış olabilirim hatta bende neden gelipte istemedi almadı diye düşünmüştüm.Keşke herkes sizin gibi düşünceli olabilse.İyiki buraya yazdınız :)[EDIT]duman821,2015-07-30 01:05:33[/EDIT]
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[QUOTE=Frttrk]Annesini babasını sevmeyen bir evlat...[/QUOTE]
Yok arkadaşım senin söylemek istediğin şeyi gayet iyi anladım ama kesinlikle olmaz öyle birşey bende değmez yani.
[QUOTE=Frttrk]Annesini babasını sevmeyen bir evlat...[/QUOTE]
Yok arkadaşım senin söylemek istediğin şeyi gayet iyi anladım ama kesinlikle olmaz öyle birşey bende değmez yani.
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi hobiler,geçenlerde evimde bulunan ihtiyaç fazlası mobilyalı akvaryumu ( 150x50x65 ) forum üzerinden ücretsiz sahiplendirmek istedim benim işime yaramıyor bari ihtiyacı olan kullansın diye düşündüm.İlanı yayınladığım andan itibaren yüzlerce insan aradı ama içlerinden birkişi ( ozkansomali ) nikli arkadaşın mesajı biraz daha duygusal buldum ve akvaryumu ona hediye edebileceğimi söyledim.Akvaryumu götürdükten 1 hafta sonra falan sahibinden.com üzerinden onlarca msj aldım insanlar bana akvaryum.comda hediye ettiğiniz akvaryumu adam satışa koydu diye.Ozkansomali arkadaşa ö.m yolu ile uyarıda bulunmak istedim ilanının farkında olduğumu bilsin ilanı kaldırsın diye ama onca gecen süre içerisinde ilan hala kaldırılmadı ve kendisini arattırdığım insanlara 400 tl fiyat istemiş.İyi niyeti suistimal bu olsa gerekir tamam madem ihtiyacın yok versene arkadaşım sende başka kullanabilecek ihtiyacı olan bir insana tabi parayla satmak varken neden ücretsiz versinki.Arkadaşlar siz siz olun site üzerinden duygusal bir şekilde hiçbir ilana yaklaşmayın alış veriş yapmayın.
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi hobiler,geçenlerde evimde bulunan ihtiyaç fazlası mobilyalı akvaryumu ( 150x50x65 ) forum üzerinden ücretsiz sahiplendirmek istedim benim işime yaramıyor bari ihtiyacı olan kullansın diye düşündüm.İlanı yayınladığım andan itibaren yüzlerce insan aradı ama içlerinden birkişi ( ozkansomali ) nikli arkadaşın mesajı biraz daha duygusal buldum ve akvaryumu ona hediye edebileceğimi söyledim.Akvaryumu götürdükten 1 hafta sonra falan sahibinden.com üzerinden onlarca msj aldım insanlar bana akvaryum.comda hediye ettiğiniz akvaryumu adam satışa koydu diye.Ozkansomali arkadaşa ö.m yolu ile uyarıda bulunmak istedim ilanının farkında olduğumu bilsin ilanı kaldırsın diye ama onca gecen süre içerisinde ilan hala kaldırılmadı ve kendisini arattırdığım insanlara 400 tl fiyat istemiş.İyi niyeti suistimal bu olsa gerekir tamam madem ihtiyacın yok versene arkadaşım sende başka kullanabilecek ihtiyacı olan bir insana tabi parayla satmak varken neden ücretsiz versinki.Arkadaşlar siz siz olun site üzerinden duygusal bir şekilde hiçbir ilana yaklaşmayın alış veriş yapmayın.
Yan sump hakkında bilgisi olanlar bakabilir mi ?
Motorunuz sumpunuza kuvetli geliyor içfiltrelerin kafalarından takın sorun özülecekir.Sump deliğiniz küçük geldi bana.
Motorunuz sumpunuza kuvetli geliyor içfiltrelerin kafalarından takın sorun özülecekir.Sump deliğiniz küçük geldi bana.
Balıklarım yumurtladı yavrulara ne yem vermeliyi
[QUOTE=Ozkan27]Vermenize gerek yok şimdilik.
[QUOTE=Ozkan27]Vermenize gerek yok şimdilik.
Sadece anneye babaya verdiginiz yemi verin anne baba onu yedikten sonra yavrularına kusar.
[/QUOTE]
Muhabbet kuşunu sormuyor akvaryum balığı yavrularını soruyor.
Arowana mı flowerhorn mu
Flowerhorn tabikide ama suyun içinde kendini sevdiren ve kafa yapmış güzel bir balık olması şartıyla.
Flowerhorn tabikide ama suyun içinde kendini sevdiren ve kafa yapmış güzel bir balık olması şartıyla.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
