ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Serg3n
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2013 00:52
Son Ziyaret:
27 Nisan 2026 17:13
Toplam Mesaj:
201 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sergen Ç.
Doğum Tarihi:
30 Ekim 1995
Yaş:
30
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130x50x60 Tinfoil Barb - 200x35x60 Koi
SON 10 MESAJI
Oturmuş Akvaryuma Yeni Balık Ekleme
[QUOTE=kdrackgz]Bakteri çakışması denilen şey aslında tamamen bağışıklık sistemi ile alakalıdır. Balıklarımızın hepsinde parazitler mevcuttur. Ancak bağışıklık sistemleri zayıfladıklarında bu parazitler hastalığa sebep olur. Yeni getirdiğiniz balık mevcut balığınızın bağışıklığı olmayan bir hastalık taşıyor olabilir, yada tersi durum dolabilir. Bunu önlemenin en sağlıklı yollarından biri yeni aldığınız balıkları başka bir akvaryumda minimum 1 ay turarak gözlemlemektir. Ben şahsen bir adım öteye giderek, yeni aldığım balıklara sanki hastaymışlar gibi dış ve iç parazit tedavisi uyguluyorum. Özellikle canlı doğuranlarda, petshoptan alınıyorsa iç parazit olma ihtimali çok ama çok yüksek yüksektir. Geneldede kayıplara bu sebep olur.[/QUOTE]
Hocam, teşekkür ederim cevabınız için, uyguladığınız yöntemler nelerdir bizlerle paylaşır mısınız? İlerleyen zamanlarda bu forum konusunun, tüm hobici arkadaşlara faydası olacaktır.
[QUOTE=kdrackgz]Bakteri çakışması denilen şey aslında tamamen bağışıklık sistemi ile alakalıdır. Balıklarımızın hepsinde parazitler mevcuttur. Ancak bağışıklık sistemleri zayıfladıklarında bu parazitler hastalığa sebep olur. Yeni getirdiğiniz balık mevcut balığınızın bağışıklığı olmayan bir hastalık taşıyor olabilir, yada tersi durum dolabilir. Bunu önlemenin en sağlıklı yollarından biri yeni aldığınız balıkları başka bir akvaryumda minimum 1 ay turarak gözlemlemektir. Ben şahsen bir adım öteye giderek, yeni aldığım balıklara sanki hastaymışlar gibi dış ve iç parazit tedavisi uyguluyorum. Özellikle canlı doğuranlarda, petshoptan alınıyorsa iç parazit olma ihtimali çok ama çok yüksek yüksektir. Geneldede kayıplara bu sebep olur.[/QUOTE]
Hocam, teşekkür ederim cevabınız için, uyguladığınız yöntemler nelerdir bizlerle paylaşır mısınız? İlerleyen zamanlarda bu forum konusunun, tüm hobici arkadaşlara faydası olacaktır.
Oturmuş Akvaryuma Yeni Balık Ekleme
Vatoz, çöpçü, lepistes, plati, moli, tetra vb.
Vatoz, çöpçü, lepistes, plati, moli, tetra vb.
Oturmuş Akvaryuma Yeni Balık Ekleme
Merhaba arkadaşlar, canlı doğuran bir tankım vardı. Büyütme kararı aldım ve büyük bir akvaryuma geçiş yaptım. Akvaryum oturdu, 2 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat yeni balık eklemek istiyorum. Bu bakteri çakışması, karantina tankı vb. Sizlerin akvaryuma yeni bir balık eklerken yaşadığınız, yaptıklarınız ve tecrübelerinizi dinlemek istiyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden, hayırlı hobiler [:)]
Merhaba arkadaşlar, canlı doğuran bir tankım vardı. Büyütme kararı aldım ve büyük bir akvaryuma geçiş yaptım. Akvaryum oturdu, 2 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat yeni balık eklemek istiyorum. Bu bakteri çakışması, karantina tankı vb. Sizlerin akvaryuma yeni bir balık eklerken yaşadığınız, yaptıklarınız ve tecrübelerinizi dinlemek istiyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden, hayırlı hobiler [:)]
Beta
Arkadaşımda aynı şeyleri söyledi, beyaz ışığı pek fazla kullanmıyorum. Mor ışıkla loş ortam hazırladım kendisine. Kendisine bir adet şelale filtre aldım, nasip olursa kargoda gelecek. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 🙏🏼
Arkadaşımda aynı şeyleri söyledi, beyaz ışığı pek fazla kullanmıyorum. Mor ışıkla loş ortam hazırladım kendisine. Kendisine bir adet şelale filtre aldım, nasip olursa kargoda gelecek. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 🙏🏼
Beta
Üniversite ev arkadaşım, tanıştırayım.
Nam-ı değer beta
Yeni ev arkadaşım, tanışmadan önce biraz agresif olduğu hakkında söylentileri oldu fakat bir sıkıntımız olmadı, sessiz ve sakin birisi. Gürültü yapmaz, kendi halinde, kötü alışkanlığı da yok çok şükür.
Şaka bir yana da, ara verdiğim hobiye dönüş sebebim oldu. 1 hafta içerisinde, bir insandan bile belki daha fazla duyguları varmış gibi davranıyor, çok sevimli asık suratlı şaklaban.
Maalesef betalar hak ettiği değeri bu topraklar da bulamıyor, aldığım yerde bardağın içerisindeydi. Çok acı bir durum..
imkanım yettiği kadar,hem ona hem kendime keyif alabileceği bir ortam hazırladım.
Olumlu yada olumsuz yorumlarınızı bekliyorum [;)]
Ölçüler:50x30x20
Canlı Türleri:Beta(erkek)
Bitki Türleri:Yapay
Tankın Yaşı:1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: şerit led (beyaz ve mavi)
Tasarım ve Dekorasyon:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141460/221020192046321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141460/221020192046381.jpg[/IMG][EDIT]Serg3n,2019-10-22 20:48:31[/EDIT]
Üniversite ev arkadaşım, tanıştırayım.
Nam-ı değer beta
Yeni ev arkadaşım, tanışmadan önce biraz agresif olduğu hakkında söylentileri oldu fakat bir sıkıntımız olmadı, sessiz ve sakin birisi. Gürültü yapmaz, kendi halinde, kötü alışkanlığı da yok çok şükür.
Şaka bir yana da, ara verdiğim hobiye dönüş sebebim oldu. 1 hafta içerisinde, bir insandan bile belki daha fazla duyguları varmış gibi davranıyor, çok sevimli asık suratlı şaklaban.
Maalesef betalar hak ettiği değeri bu topraklar da bulamıyor, aldığım yerde bardağın içerisindeydi. Çok acı bir durum..
imkanım yettiği kadar,hem ona hem kendime keyif alabileceği bir ortam hazırladım.
Olumlu yada olumsuz yorumlarınızı bekliyorum [;)]
Ölçüler:50x30x20
Canlı Türleri:Beta(erkek)
Bitki Türleri:Yapay
Tankın Yaşı:1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: şerit led (beyaz ve mavi)
Tasarım ve Dekorasyon:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141460/221020192046321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141460/221020192046381.jpg[/IMG][EDIT]Serg3n,2019-10-22 20:48:31[/EDIT]
Beta Balığım Korkuyor
Kardeşim merhabalar, bir kaç bilgi vermek istiyorum. Öncelikle hiç bir zaman akvaryum suyunun %70 oranında aniden değişim yapma çok zararlı, haftalık olarak %25 oranında değişim ideal ve doğru olandır. İkinci olarak da balığı bardakla yakalamaya çalışırken hayli yormuş, zarar vermiş yada korkutmuş olabilirsin. Soğuk su mu oldu diye endişelenip sıcak su dökmen fayda yerine daha çok zarar verir. Şimdi bu dediklerimi unutma inşallah balığın iyi olur.
Haftalık 25% oranında su değişimi, balığı bardakla yakalamak yok ve en önemlisi akvaryumuna ekleyeceğin suyu oda sıcaklığında dinlenmiş su olmasına dikkat et.. hayırlı günler dilerim, sağlıcakla[:iyi:]
Kardeşim merhabalar, bir kaç bilgi vermek istiyorum. Öncelikle hiç bir zaman akvaryum suyunun %70 oranında aniden değişim yapma çok zararlı, haftalık olarak %25 oranında değişim ideal ve doğru olandır. İkinci olarak da balığı bardakla yakalamaya çalışırken hayli yormuş, zarar vermiş yada korkutmuş olabilirsin. Soğuk su mu oldu diye endişelenip sıcak su dökmen fayda yerine daha çok zarar verir. Şimdi bu dediklerimi unutma inşallah balığın iyi olur.
Haftalık 25% oranında su değişimi, balığı bardakla yakalamak yok ve en önemlisi akvaryumuna ekleyeceğin suyu oda sıcaklığında dinlenmiş su olmasına dikkat et.. hayırlı günler dilerim, sağlıcakla[:iyi:]
Bezelye Vb Kurutup Vermek
[B]Merhaba,
Hocam vereceğim link sorularınıza yardımcı olacaktır. Bol yavrular :)[/B][K][/K][U][/U]
https://www.akvaryum.com/forum/haslanmis_bezelye_k354120.asp
[B]Merhaba,
Hocam vereceğim link sorularınıza yardımcı olacaktır. Bol yavrular :)[/B][K][/K][U][/U]
https://www.akvaryum.com/forum/haslanmis_bezelye_k354120.asp
Aydınlatma Hakk. Fikir
[B]Merhaba,[/B]
İlk başta tankınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Işık olarak en sağlıklı cevap beslemeye karar verdiğiniz türü belirledikten sonra söylemek mümkündür.
[U] Sağlıcakla kalın [/U]
[B]Merhaba,[/B]
İlk başta tankınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Işık olarak en sağlıklı cevap beslemeye karar verdiğiniz türü belirledikten sonra söylemek mümkündür.
[U] Sağlıcakla kalın [/U]
Tanıtım
Merhaba Cem,
Aramıza hoşgeldin, heyecanını az çok tahmin edebiliyorum. Bundan yıllar önce bu hobiye ilk adımımı attığımda ki duygularımı halen ilk gün ki gibi yaşıyorum. Öncelikle akvaryumun şahane görünüyor, maşallah :) kardinal neon tetra seçimin çok güzel ve yerinde olmuş çok iyi bir sürü balığıdır izlemesi keyif verir ama biraz hassas canlılardır dikkat etmeni öneriyorum. Su'daki değişimlerden çok etkilenirler. Gözlemlediğim kadarıyla, balıklarının keyifleri yerinde, renklerinden kendilerini çok iyi ifade ediyorlar. Eğer kardinal neon tetra'larında renk solması gibi durumlarla karşılaşırsan, emin ol ki yerlerinden memnun değillerdir.
Sağlıcakla kal kardeşim, bol yavrular.. [:iyi:]
Merhaba Cem,
Aramıza hoşgeldin, heyecanını az çok tahmin edebiliyorum. Bundan yıllar önce bu hobiye ilk adımımı attığımda ki duygularımı halen ilk gün ki gibi yaşıyorum. Öncelikle akvaryumun şahane görünüyor, maşallah :) kardinal neon tetra seçimin çok güzel ve yerinde olmuş çok iyi bir sürü balığıdır izlemesi keyif verir ama biraz hassas canlılardır dikkat etmeni öneriyorum. Su'daki değişimlerden çok etkilenirler. Gözlemlediğim kadarıyla, balıklarının keyifleri yerinde, renklerinden kendilerini çok iyi ifade ediyorlar. Eğer kardinal neon tetra'larında renk solması gibi durumlarla karşılaşırsan, emin ol ki yerlerinden memnun değillerdir.
Sağlıcakla kal kardeşim, bol yavrular.. [:iyi:]
Öğrenci Yurdu Akvaryumum
[QUOTE=sinancemkurtt]Hah işte ben de 2 yıllık yurt macerası yaşadım artık benim akvaryum kurmam gerek dayanamiyorum dedim ve eve çıktım buyurun sonucu :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178824/20151214_014912.jpg[/IMG]
Akvaryum güzel olmuş ama sanki tas yerine moss falan alsanız kök ve moss daha güzel duracak gibi.[/QUOTE]
Süper görünüyor akvaryumun bol yavrular olsun inşallah bu arada bende moss düşündüm fakat ışığınını tam ayarlamadan bitki koymak istemedim şuan ilk haliyle direk paylaştım daha güzel bir haliyle görüşmek üzere inşallah[:cool:]
[QUOTE=rizasirman]Hayırlı olsun. Öncelikle tankın hacmi ile filtre debisini bir kontrol ederseniz iyi olur. Resimden sanki debi fazla gibi geldi bana. Bu balıklarınızı yorgun ve halsiz bırakıp hastalıklara davetiye çıkarabilir.
Onun dışında dekor olarak hoş ama daha iyi bir dekor isterseniz tek tip kaya kullanmanızı öneririm. Böylece bir habitat görünümü yakalarsanız. Doğada bu kadar küçük bir habitat parçasında 3-4 çeşit kaya pek bulunmaz. Bitki olarak da low-tech bitkileri diye aratıp bu tür bitkileri ve moss'ları kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Fikirlerinize katılıyor ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.. Bitkileri ışık problemini tamamen çözdükten sonra temin edeceğim yeni bir şehirde ve öğrenci olduğum için zaman alıyor bu gibi işler bir de motor debisi biraz yüksek çözüm olarak filtre kısmına çok ciddi miktarda elyaf koyarak debisini düşürmeye çalıştım bir diğer yöntemim de belli aralıklarda çalıştırmak zaten öğrenci yurdu olduğu için mecburen ders çalışırken çıkartıyoruz sesinden ötürü..
[QUOTE=sinancemkurtt]Hah işte ben de 2 yıllık yurt macerası yaşadım artık benim akvaryum kurmam gerek dayanamiyorum dedim ve eve çıktım buyurun sonucu :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178824/20151214_014912.jpg[/IMG]
Akvaryum güzel olmuş ama sanki tas yerine moss falan alsanız kök ve moss daha güzel duracak gibi.[/QUOTE]
Süper görünüyor akvaryumun bol yavrular olsun inşallah bu arada bende moss düşündüm fakat ışığınını tam ayarlamadan bitki koymak istemedim şuan ilk haliyle direk paylaştım daha güzel bir haliyle görüşmek üzere inşallah[:cool:]
[QUOTE=rizasirman]Hayırlı olsun. Öncelikle tankın hacmi ile filtre debisini bir kontrol ederseniz iyi olur. Resimden sanki debi fazla gibi geldi bana. Bu balıklarınızı yorgun ve halsiz bırakıp hastalıklara davetiye çıkarabilir.
Onun dışında dekor olarak hoş ama daha iyi bir dekor isterseniz tek tip kaya kullanmanızı öneririm. Böylece bir habitat görünümü yakalarsanız. Doğada bu kadar küçük bir habitat parçasında 3-4 çeşit kaya pek bulunmaz. Bitki olarak da low-tech bitkileri diye aratıp bu tür bitkileri ve moss'ları kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Fikirlerinize katılıyor ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.. Bitkileri ışık problemini tamamen çözdükten sonra temin edeceğim yeni bir şehirde ve öğrenci olduğum için zaman alıyor bu gibi işler bir de motor debisi biraz yüksek çözüm olarak filtre kısmına çok ciddi miktarda elyaf koyarak debisini düşürmeye çalıştım bir diğer yöntemim de belli aralıklarda çalıştırmak zaten öğrenci yurdu olduğu için mecburen ders çalışırken çıkartıyoruz sesinden ötürü..
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
