ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
F_a_H_o
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2012 19:59
Son Ziyaret:
14 Ekim 2019 19:05
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fahrettin kandemir
Doğum Tarihi:
25 Şubat 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
mobilya
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fahrettin kandemir
SON 10 MESAJI
Sazlarıma Tavsiyeniz Varmı
[QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE][QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE]
Işık Led bitane sürgün verdi lakin mineral falan nası verebilirim ışık sabahları kapalı duruyor
[QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE][QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE]
Işık Led bitane sürgün verdi lakin mineral falan nası verebilirim ışık sabahları kapalı duruyor
Sazlarıma Tavsiyeniz Varmı
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar akvaryumda Full black lepistes yarasa kulak salyangozlarım ve Çöpçülerim var bir de saz bitkileri görüyorsunuz Saz bitkilerim artık kopma çürüme yok lakin hızlıda çoğalmıyorlar buna tavsiyeniz varmı acaba?? Lav kırığı kumun altına kalın taşlı gibi kum serdim lakin 5 kg daha lav eklicem yorum ve önerilerinizi bekliyorum hayırlı geceler..
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar akvaryumda Full black lepistes yarasa kulak salyangozlarım ve Çöpçülerim var bir de saz bitkileri görüyorsunuz Saz bitkilerim artık kopma çürüme yok lakin hızlıda çoğalmıyorlar buna tavsiyeniz varmı acaba?? Lav kırığı kumun altına kalın taşlı gibi kum serdim lakin 5 kg daha lav eklicem yorum ve önerilerinizi bekliyorum hayırlı geceler..
Yarasa Kulak Salyangozum Yumurtladı
Yarası kulak salyangozu mu yavrulara koydum ve salyangoz 50 60 tane yumurta bir kaç günde çıkacağını bilen var mı isteyen varsa iletişime geçebilir tabii ki yavrular çıktığında verebilirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937211.jpg[/IMG][EDIT]F_a_H_o,2018-12-24 19:37:30[/EDIT]
Yarası kulak salyangozu mu yavrulara koydum ve salyangoz 50 60 tane yumurta bir kaç günde çıkacağını bilen var mı isteyen varsa iletişime geçebilir tabii ki yavrular çıktığında verebilirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937211.jpg[/IMG][EDIT]F_a_H_o,2018-12-24 19:37:30[/EDIT]
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Yorum yapan tüm arkadaşlarıma Teşekkürler...
Yorum yapan tüm arkadaşlarıma Teşekkürler...
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
[QUOTE=Tunc Berk]Eşit koşullarda akvaryum için yeterli olan ısıtıcı ile fazlası arasında tüketim olarak bir fark olmaz.
Örneğin, eşit koşullarda 200 watt bir ısıtıcı suyu bir saatte 25 dereceye getirdi. Bu ısıtıcı 60 dakikada 200 watt elektrik tüketti. Aynı şartlarda 300 watt bir ısıtıcı koydunuz. Toerik olarak bu ısıtıcı 40 dakikada suyunuzu ısıtır.
Sonuç olarak;
200 watt ısıtıcınız (200/60=3,33) dakikada 3,33 watt elektrik tüketerek suyunuzu 60 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
300 watt ısıtıcınız (300/60=5*40=200) dakikada 5 watt elektrik tüketerek suyunuzu 40 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
Her iki durumda da 200 watt elektrik tüketmiş oldunuz.
300/200= 1,5
60/1,5=40 dk.
Teorik olarak durum bu şekilde işler.
Tek fark suyun hızlı yada yavaş sabitlenmesidir.
Sizin dediğineze göre ozaman 200 Wat yeterli
[/QUOTE]
[QUOTE=Tunc Berk]Eşit koşullarda akvaryum için yeterli olan ısıtıcı ile fazlası arasında tüketim olarak bir fark olmaz.
Örneğin, eşit koşullarda 200 watt bir ısıtıcı suyu bir saatte 25 dereceye getirdi. Bu ısıtıcı 60 dakikada 200 watt elektrik tüketti. Aynı şartlarda 300 watt bir ısıtıcı koydunuz. Toerik olarak bu ısıtıcı 40 dakikada suyunuzu ısıtır.
Sonuç olarak;
200 watt ısıtıcınız (200/60=3,33) dakikada 3,33 watt elektrik tüketerek suyunuzu 60 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
300 watt ısıtıcınız (300/60=5*40=200) dakikada 5 watt elektrik tüketerek suyunuzu 40 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
Her iki durumda da 200 watt elektrik tüketmiş oldunuz.
300/200= 1,5
60/1,5=40 dk.
Teorik olarak durum bu şekilde işler.
Tek fark suyun hızlı yada yavaş sabitlenmesidir.
Sizin dediğineze göre ozaman 200 Wat yeterli
[/QUOTE]
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
[QUOTE=cıbırlover1]Isıtıcının wattı neredeyse hiç etkilemez. İsterseniz 100W da kullanabilirsiniz. Faturanızda büyük değişimler meydana gelmeyecektir ama canlılar açısından büyük değişiklikler meydana gelecektir.
Yüksek w değerli ısıtıcılar akvaryumun ısısını çok daha rahat ve hızlı bir şekilde yükseltebileceği için akvaryumda oluşabilecek ısı dalgalanması en aza indirecektir.
Sizin akvaryum hacminiz ve söylediklerinize göre (odanın sıcaklığı 23 derece balıklarınız için istenen ısıyı 26-27 kabul edersek) 200w da uygundur. Ancak ben aradaki fiyat farkının az olmasından kaynaklı 300w almayı tercih ederdim. Hem böylece yarın hacminizi büyüttüğünüzde sıkıntı çekmezsiniz. Hemde hızlı bir şekilde akvaryumunuzu ısıtarak ısı dalgalanmalarının daha az olmasını sağlayabilirisiniz.[/QUOTE]
Eheim 300 wat war elimde lakin boyutu uzun o yüzden elime 200w ısıtıcı denkgeldi çin malı smart oda sabit tutuor benim aklıma sarfiyatı nası olur die takıldı siz olsanız hangisini tercih ederdiniz
[QUOTE=cıbırlover1]Isıtıcının wattı neredeyse hiç etkilemez. İsterseniz 100W da kullanabilirsiniz. Faturanızda büyük değişimler meydana gelmeyecektir ama canlılar açısından büyük değişiklikler meydana gelecektir.
Yüksek w değerli ısıtıcılar akvaryumun ısısını çok daha rahat ve hızlı bir şekilde yükseltebileceği için akvaryumda oluşabilecek ısı dalgalanması en aza indirecektir.
Sizin akvaryum hacminiz ve söylediklerinize göre (odanın sıcaklığı 23 derece balıklarınız için istenen ısıyı 26-27 kabul edersek) 200w da uygundur. Ancak ben aradaki fiyat farkının az olmasından kaynaklı 300w almayı tercih ederdim. Hem böylece yarın hacminizi büyüttüğünüzde sıkıntı çekmezsiniz. Hemde hızlı bir şekilde akvaryumunuzu ısıtarak ısı dalgalanmalarının daha az olmasını sağlayabilirisiniz.[/QUOTE]
Eheim 300 wat war elimde lakin boyutu uzun o yüzden elime 200w ısıtıcı denkgeldi çin malı smart oda sabit tutuor benim aklıma sarfiyatı nası olur die takıldı siz olsanız hangisini tercih ederdiniz
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Ev doğalgazlı akvaryum 200 litre falandır stendart 1 metre bombeli sizce hangisi kullanımı uygun olur
Bu arada akşamları iş dönüşü takip ettiğimde 200w daha çok açılıp kapanıyor
Ev doğalgazlı akvaryum 200 litre falandır stendart 1 metre bombeli sizce hangisi kullanımı uygun olur
Bu arada akşamları iş dönüşü takip ettiğimde 200w daha çok açılıp kapanıyor
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Arkadaşlar elimde Eheimjager 300 Vat ısıtıcı vardı fatura 145 tl geldi
Şimdi Smart 200wat buldum 25 derece sabitt duruyor sizce hangi si fatura için daha ekonomik olur fikirleriniz nedir
Arkadaşlar elimde Eheimjager 300 Vat ısıtıcı vardı fatura 145 tl geldi
Şimdi Smart 200wat buldum 25 derece sabitt duruyor sizce hangi si fatura için daha ekonomik olur fikirleriniz nedir
Panda Çöpçü Nasıl Yavru Alırım
[QUOTE=TurX]Merhaba,
Pandalardan yavru almak istiyorsan, öncelikle bir grup halinde beslemen gerek, en az 4-6 adetlik ve erkek sayısı fazla olmalı.
su şartlarına gelince lepisteslerin sevdiği sıcaklıkta yavru alman zor, ben ne zamanki ısıtıcıyı kapattım su derecesi 22 leri gördü yumurta görmeye başladım. yumurtalar camda bitki yaprağında felan olur, buldukları yere yapıştırırlar. yumurtaları yemezler sert oluyor, yavru çıktığı an yakalarsalar yerler, yavrular çok savunmasız canlı doğuran yavrusu gibi kaçamıyor. Bu sebepten yumurtaları incelersin rengi şeffaftan siyaha doğru dönmüş ise aynı akvaryumda bir yavruluğa al, beyazlaşmış sa yada iyice pamuksu görünüm almışsa cıkar akvaryumdan at, ya döllenmemiş yumurta olduğu için yada su şartlarından mantarlaşmış demektir. yumurtadan çıktıktan sonra yavrular 1-2 gün bişey yemiyorlar, sonrasında toz yem gibi bişeyleri ufaktan tırtıklıyorlar. Diğer çöpcüler gibi düşünme bir bırakmaya çok yumurta bırakmıyorlar, he biri farklı yerlerde 3-5 civarı ama 2-3 gün sonra yine bırakıyorlar. bendekiler böyleydi, ( Kendi tecrübelerimi yazdım).[/QUOTE]
Eywallah kardeşim ozaman bu iş yaza kaldı teşekkürler yada kendileri bilir Akvaryu derecem 25 sabit lakin dişi die tahmin ettiğim çöpçüm karnı şiş ve çok hareketliler ondan dolayı yazdım
[QUOTE=TurX]Merhaba,
Pandalardan yavru almak istiyorsan, öncelikle bir grup halinde beslemen gerek, en az 4-6 adetlik ve erkek sayısı fazla olmalı.
su şartlarına gelince lepisteslerin sevdiği sıcaklıkta yavru alman zor, ben ne zamanki ısıtıcıyı kapattım su derecesi 22 leri gördü yumurta görmeye başladım. yumurtalar camda bitki yaprağında felan olur, buldukları yere yapıştırırlar. yumurtaları yemezler sert oluyor, yavru çıktığı an yakalarsalar yerler, yavrular çok savunmasız canlı doğuran yavrusu gibi kaçamıyor. Bu sebepten yumurtaları incelersin rengi şeffaftan siyaha doğru dönmüş ise aynı akvaryumda bir yavruluğa al, beyazlaşmış sa yada iyice pamuksu görünüm almışsa cıkar akvaryumdan at, ya döllenmemiş yumurta olduğu için yada su şartlarından mantarlaşmış demektir. yumurtadan çıktıktan sonra yavrular 1-2 gün bişey yemiyorlar, sonrasında toz yem gibi bişeyleri ufaktan tırtıklıyorlar. Diğer çöpcüler gibi düşünme bir bırakmaya çok yumurta bırakmıyorlar, he biri farklı yerlerde 3-5 civarı ama 2-3 gün sonra yine bırakıyorlar. bendekiler böyleydi, ( Kendi tecrübelerimi yazdım).[/QUOTE]
Eywallah kardeşim ozaman bu iş yaza kaldı teşekkürler yada kendileri bilir Akvaryu derecem 25 sabit lakin dişi die tahmin ettiğim çöpçüm karnı şiş ve çok hareketliler ondan dolayı yazdım
Panda Çöpçü Nasıl Yavru Alırım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/161120181935311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351481.jpg[/IMG]
Dişi Erkeklimi tamda bilmiyorum daha net foto çekersem atıcam karnı şiş olan dişimi acaba Lepisteslerle besliyorum._Yavru alabilirmiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/161120181935311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351481.jpg[/IMG]
Dişi Erkeklimi tamda bilmiyorum daha net foto çekersem atıcam karnı şiş olan dişimi acaba Lepisteslerle besliyorum._Yavru alabilirmiyim ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
