ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
F_a_H_o
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2012 19:59
Son Ziyaret:
14 Ekim 2019 19:05
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fahrettin kandemir
Doğum Tarihi:
25 Şubat 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
mobilya
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fahrettin kandemir
SON 10 MESAJI
Sazlarıma Tavsiyeniz Varmı
[QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE][QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE]
Işık Led bitane sürgün verdi lakin mineral falan nası verebilirim ışık sabahları kapalı duruyor
[QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE][QUOTE=Zen Betta]Belki ışığın yetersiz olabilir, yada lav kırığından arasına sürgünlerini uzatmıyordur. Işığınızın değerlerini yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz, başka bir olasılıksa sudaki minarel yetersizliği olabilir biraz zaman tanıyın belki ilerler. [/QUOTE]
Işık Led bitane sürgün verdi lakin mineral falan nası verebilirim ışık sabahları kapalı duruyor
Sazlarıma Tavsiyeniz Varmı
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar akvaryumda Full black lepistes yarasa kulak salyangozlarım ve Çöpçülerim var bir de saz bitkileri görüyorsunuz Saz bitkilerim artık kopma çürüme yok lakin hızlıda çoğalmıyorlar buna tavsiyeniz varmı acaba?? Lav kırığı kumun altına kalın taşlı gibi kum serdim lakin 5 kg daha lav eklicem yorum ve önerilerinizi bekliyorum hayırlı geceler..
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181958351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar akvaryumda Full black lepistes yarasa kulak salyangozlarım ve Çöpçülerim var bir de saz bitkileri görüyorsunuz Saz bitkilerim artık kopma çürüme yok lakin hızlıda çoğalmıyorlar buna tavsiyeniz varmı acaba?? Lav kırığı kumun altına kalın taşlı gibi kum serdim lakin 5 kg daha lav eklicem yorum ve önerilerinizi bekliyorum hayırlı geceler..
Yarasa Kulak Salyangozum Yumurtladı
Yarası kulak salyangozu mu yavrulara koydum ve salyangoz 50 60 tane yumurta bir kaç günde çıkacağını bilen var mı isteyen varsa iletişime geçebilir tabii ki yavrular çıktığında verebilirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937211.jpg[/IMG][EDIT]F_a_H_o,2018-12-24 19:37:30[/EDIT]
Yarası kulak salyangozu mu yavrulara koydum ve salyangoz 50 60 tane yumurta bir kaç günde çıkacağını bilen var mı isteyen varsa iletişime geçebilir tabii ki yavrular çıktığında verebilirim...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/241220181937211.jpg[/IMG][EDIT]F_a_H_o,2018-12-24 19:37:30[/EDIT]
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Yorum yapan tüm arkadaşlarıma Teşekkürler...
Yorum yapan tüm arkadaşlarıma Teşekkürler...
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
[QUOTE=Tunc Berk]Eşit koşullarda akvaryum için yeterli olan ısıtıcı ile fazlası arasında tüketim olarak bir fark olmaz.
Örneğin, eşit koşullarda 200 watt bir ısıtıcı suyu bir saatte 25 dereceye getirdi. Bu ısıtıcı 60 dakikada 200 watt elektrik tüketti. Aynı şartlarda 300 watt bir ısıtıcı koydunuz. Toerik olarak bu ısıtıcı 40 dakikada suyunuzu ısıtır.
Sonuç olarak;
200 watt ısıtıcınız (200/60=3,33) dakikada 3,33 watt elektrik tüketerek suyunuzu 60 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
300 watt ısıtıcınız (300/60=5*40=200) dakikada 5 watt elektrik tüketerek suyunuzu 40 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
Her iki durumda da 200 watt elektrik tüketmiş oldunuz.
300/200= 1,5
60/1,5=40 dk.
Teorik olarak durum bu şekilde işler.
Tek fark suyun hızlı yada yavaş sabitlenmesidir.
Sizin dediğineze göre ozaman 200 Wat yeterli
[/QUOTE]
[QUOTE=Tunc Berk]Eşit koşullarda akvaryum için yeterli olan ısıtıcı ile fazlası arasında tüketim olarak bir fark olmaz.
Örneğin, eşit koşullarda 200 watt bir ısıtıcı suyu bir saatte 25 dereceye getirdi. Bu ısıtıcı 60 dakikada 200 watt elektrik tüketti. Aynı şartlarda 300 watt bir ısıtıcı koydunuz. Toerik olarak bu ısıtıcı 40 dakikada suyunuzu ısıtır.
Sonuç olarak;
200 watt ısıtıcınız (200/60=3,33) dakikada 3,33 watt elektrik tüketerek suyunuzu 60 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
300 watt ısıtıcınız (300/60=5*40=200) dakikada 5 watt elektrik tüketerek suyunuzu 40 dakikada 200 watt elektrik tüketerek 25 dereceye sabitledi.
Her iki durumda da 200 watt elektrik tüketmiş oldunuz.
300/200= 1,5
60/1,5=40 dk.
Teorik olarak durum bu şekilde işler.
Tek fark suyun hızlı yada yavaş sabitlenmesidir.
Sizin dediğineze göre ozaman 200 Wat yeterli
[/QUOTE]
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
[QUOTE=cıbırlover1]Isıtıcının wattı neredeyse hiç etkilemez. İsterseniz 100W da kullanabilirsiniz. Faturanızda büyük değişimler meydana gelmeyecektir ama canlılar açısından büyük değişiklikler meydana gelecektir.
Yüksek w değerli ısıtıcılar akvaryumun ısısını çok daha rahat ve hızlı bir şekilde yükseltebileceği için akvaryumda oluşabilecek ısı dalgalanması en aza indirecektir.
Sizin akvaryum hacminiz ve söylediklerinize göre (odanın sıcaklığı 23 derece balıklarınız için istenen ısıyı 26-27 kabul edersek) 200w da uygundur. Ancak ben aradaki fiyat farkının az olmasından kaynaklı 300w almayı tercih ederdim. Hem böylece yarın hacminizi büyüttüğünüzde sıkıntı çekmezsiniz. Hemde hızlı bir şekilde akvaryumunuzu ısıtarak ısı dalgalanmalarının daha az olmasını sağlayabilirisiniz.[/QUOTE]
Eheim 300 wat war elimde lakin boyutu uzun o yüzden elime 200w ısıtıcı denkgeldi çin malı smart oda sabit tutuor benim aklıma sarfiyatı nası olur die takıldı siz olsanız hangisini tercih ederdiniz
[QUOTE=cıbırlover1]Isıtıcının wattı neredeyse hiç etkilemez. İsterseniz 100W da kullanabilirsiniz. Faturanızda büyük değişimler meydana gelmeyecektir ama canlılar açısından büyük değişiklikler meydana gelecektir.
Yüksek w değerli ısıtıcılar akvaryumun ısısını çok daha rahat ve hızlı bir şekilde yükseltebileceği için akvaryumda oluşabilecek ısı dalgalanması en aza indirecektir.
Sizin akvaryum hacminiz ve söylediklerinize göre (odanın sıcaklığı 23 derece balıklarınız için istenen ısıyı 26-27 kabul edersek) 200w da uygundur. Ancak ben aradaki fiyat farkının az olmasından kaynaklı 300w almayı tercih ederdim. Hem böylece yarın hacminizi büyüttüğünüzde sıkıntı çekmezsiniz. Hemde hızlı bir şekilde akvaryumunuzu ısıtarak ısı dalgalanmalarının daha az olmasını sağlayabilirisiniz.[/QUOTE]
Eheim 300 wat war elimde lakin boyutu uzun o yüzden elime 200w ısıtıcı denkgeldi çin malı smart oda sabit tutuor benim aklıma sarfiyatı nası olur die takıldı siz olsanız hangisini tercih ederdiniz
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Ev doğalgazlı akvaryum 200 litre falandır stendart 1 metre bombeli sizce hangisi kullanımı uygun olur
Bu arada akşamları iş dönüşü takip ettiğimde 200w daha çok açılıp kapanıyor
Ev doğalgazlı akvaryum 200 litre falandır stendart 1 metre bombeli sizce hangisi kullanımı uygun olur
Bu arada akşamları iş dönüşü takip ettiğimde 200w daha çok açılıp kapanıyor
Isıtıcının 200 Yada 300 Wat Olması Sarfiyata Etkis
Arkadaşlar elimde Eheimjager 300 Vat ısıtıcı vardı fatura 145 tl geldi
Şimdi Smart 200wat buldum 25 derece sabitt duruyor sizce hangi si fatura için daha ekonomik olur fikirleriniz nedir
Arkadaşlar elimde Eheimjager 300 Vat ısıtıcı vardı fatura 145 tl geldi
Şimdi Smart 200wat buldum 25 derece sabitt duruyor sizce hangi si fatura için daha ekonomik olur fikirleriniz nedir
Panda Çöpçü Nasıl Yavru Alırım
[QUOTE=TurX]Merhaba,
Pandalardan yavru almak istiyorsan, öncelikle bir grup halinde beslemen gerek, en az 4-6 adetlik ve erkek sayısı fazla olmalı.
su şartlarına gelince lepisteslerin sevdiği sıcaklıkta yavru alman zor, ben ne zamanki ısıtıcıyı kapattım su derecesi 22 leri gördü yumurta görmeye başladım. yumurtalar camda bitki yaprağında felan olur, buldukları yere yapıştırırlar. yumurtaları yemezler sert oluyor, yavru çıktığı an yakalarsalar yerler, yavrular çok savunmasız canlı doğuran yavrusu gibi kaçamıyor. Bu sebepten yumurtaları incelersin rengi şeffaftan siyaha doğru dönmüş ise aynı akvaryumda bir yavruluğa al, beyazlaşmış sa yada iyice pamuksu görünüm almışsa cıkar akvaryumdan at, ya döllenmemiş yumurta olduğu için yada su şartlarından mantarlaşmış demektir. yumurtadan çıktıktan sonra yavrular 1-2 gün bişey yemiyorlar, sonrasında toz yem gibi bişeyleri ufaktan tırtıklıyorlar. Diğer çöpcüler gibi düşünme bir bırakmaya çok yumurta bırakmıyorlar, he biri farklı yerlerde 3-5 civarı ama 2-3 gün sonra yine bırakıyorlar. bendekiler böyleydi, ( Kendi tecrübelerimi yazdım).[/QUOTE]
Eywallah kardeşim ozaman bu iş yaza kaldı teşekkürler yada kendileri bilir Akvaryu derecem 25 sabit lakin dişi die tahmin ettiğim çöpçüm karnı şiş ve çok hareketliler ondan dolayı yazdım
[QUOTE=TurX]Merhaba,
Pandalardan yavru almak istiyorsan, öncelikle bir grup halinde beslemen gerek, en az 4-6 adetlik ve erkek sayısı fazla olmalı.
su şartlarına gelince lepisteslerin sevdiği sıcaklıkta yavru alman zor, ben ne zamanki ısıtıcıyı kapattım su derecesi 22 leri gördü yumurta görmeye başladım. yumurtalar camda bitki yaprağında felan olur, buldukları yere yapıştırırlar. yumurtaları yemezler sert oluyor, yavru çıktığı an yakalarsalar yerler, yavrular çok savunmasız canlı doğuran yavrusu gibi kaçamıyor. Bu sebepten yumurtaları incelersin rengi şeffaftan siyaha doğru dönmüş ise aynı akvaryumda bir yavruluğa al, beyazlaşmış sa yada iyice pamuksu görünüm almışsa cıkar akvaryumdan at, ya döllenmemiş yumurta olduğu için yada su şartlarından mantarlaşmış demektir. yumurtadan çıktıktan sonra yavrular 1-2 gün bişey yemiyorlar, sonrasında toz yem gibi bişeyleri ufaktan tırtıklıyorlar. Diğer çöpcüler gibi düşünme bir bırakmaya çok yumurta bırakmıyorlar, he biri farklı yerlerde 3-5 civarı ama 2-3 gün sonra yine bırakıyorlar. bendekiler böyleydi, ( Kendi tecrübelerimi yazdım).[/QUOTE]
Eywallah kardeşim ozaman bu iş yaza kaldı teşekkürler yada kendileri bilir Akvaryu derecem 25 sabit lakin dişi die tahmin ettiğim çöpçüm karnı şiş ve çok hareketliler ondan dolayı yazdım
Panda Çöpçü Nasıl Yavru Alırım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/161120181935311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351481.jpg[/IMG]
Dişi Erkeklimi tamda bilmiyorum daha net foto çekersem atıcam karnı şiş olan dişimi acaba Lepisteslerle besliyorum._Yavru alabilirmiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/161120181935311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136241/301120182351481.jpg[/IMG]
Dişi Erkeklimi tamda bilmiyorum daha net foto çekersem atıcam karnı şiş olan dişimi acaba Lepisteslerle besliyorum._Yavru alabilirmiyim ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
