ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BirDeist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ağustos 2012 12:48
Son Ziyaret:
13 Ağustos 2017 22:15
Toplam Mesaj:
243 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[b]ABDULLAH KARA [/b]
200 litre
SON 10 MESAJI
Ne Üretsem ?
[QUOTE=tanuska]Bol bitkili yaparsanız karides ve lepistesi rahatça üretebilirsiniz . Salyangoz olarak rabbit snail değilde ramshorn uretebilirsiniz. Pet shopta ramshornların tanesini 1 liraya satan var . Karides olarak sakura kiraz karides üretebilirsiniz . Sakuralar kan kırmızısı olduğu için pahalıya satılır . Lepistes olarak ta alman türü önerebilirim .
Hayırlı bayramlar ...
Not : üretirseniz karideslere talibim [:D][/QUOTE]
Ama bu dedikleriniz de aşırı ucuz türler. Kiraz karidesleri 0,75 e satıyorlar internette. Ramshornlar ise bedava. Yani bu yazdıklarımın içinden tavsiye gerek bana.
[QUOTE=tanuska]Bol bitkili yaparsanız karides ve lepistesi rahatça üretebilirsiniz . Salyangoz olarak rabbit snail değilde ramshorn uretebilirsiniz. Pet shopta ramshornların tanesini 1 liraya satan var . Karides olarak sakura kiraz karides üretebilirsiniz . Sakuralar kan kırmızısı olduğu için pahalıya satılır . Lepistes olarak ta alman türü önerebilirim .
Hayırlı bayramlar ...
Not : üretirseniz karideslere talibim [:D][/QUOTE]
Ama bu dedikleriniz de aşırı ucuz türler. Kiraz karidesleri 0,75 e satıyorlar internette. Ramshornlar ise bedava. Yani bu yazdıklarımın içinden tavsiye gerek bana.
Ne Üretsem ?
Arkadaşlar merhaba. Ben 200 litrelik akvaryumumu üretimhane yapmak için boşaltım. Hem üretir hem izlerim dedim, bir süredir işsizim gelir olur diye.
Aklımda üretmeyi düşündüğüm aşağıdaki canlılar var. Ama kararsız kalıyorum ne üretsem, yada talep görür mü diye? Fazla para harcayamayacağım için aşağıdaki canlıları düşünüyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
1) Lepistes (flamingo lepistes, full black, moscow blue, full red türlerinden biri)
2) Karides (blue jelly shrimp, inci karides, red rili, carbon rili, green jelly shrimp, kaplan karides türlerinden biri yada birbirleri ile çiftleşmeyen 2 tür beraber)
3) Rabbit Snail
Tabi ki salyangoz+karides, lepistes+salyangoz beraber üretebilirim. Ama sizce bunlardan hangilerini üreteyim?
Arkadaşlar merhaba. Ben 200 litrelik akvaryumumu üretimhane yapmak için boşaltım. Hem üretir hem izlerim dedim, bir süredir işsizim gelir olur diye.
Aklımda üretmeyi düşündüğüm aşağıdaki canlılar var. Ama kararsız kalıyorum ne üretsem, yada talep görür mü diye? Fazla para harcayamayacağım için aşağıdaki canlıları düşünüyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
1) Lepistes (flamingo lepistes, full black, moscow blue, full red türlerinden biri)
2) Karides (blue jelly shrimp, inci karides, red rili, carbon rili, green jelly shrimp, kaplan karides türlerinden biri yada birbirleri ile çiftleşmeyen 2 tür beraber)
3) Rabbit Snail
Tabi ki salyangoz+karides, lepistes+salyangoz beraber üretebilirim. Ama sizce bunlardan hangilerini üreteyim?
Bu Torf Mu?
Arkadaşlar bu torf değil mi? Paketin ön yüzünde bitki toprağı yazıyor ama aynı zamanda torf da yazıyor. Yani akvaryumda kullansam sorun olur mu? (paludarium için)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_231211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu torf değil mi? Paketin ön yüzünde bitki toprağı yazıyor ama aynı zamanda torf da yazıyor. Yani akvaryumda kullansam sorun olur mu? (paludarium için)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_231211.jpg[/IMG]
Bu Bitkileri Bilen Var Mı ?
[QUOTE=capo di capi]Yeterli ışığı sağlayacaksan , 1-2-4. fotodaki bitkileri paludariumun kuru kısmında kullanabilirsin.. İlk bitkiyi(yılanyatağı) yarı sulakta da kullanabilirsin.[/QUOTE]
Yeterli ışığım var akvaryumda, zaten misafir odasındaki ışıkta bile böyle geliştirlerse akvaryumda da gelişirler sanırım :) Fakat paludariumda kullanacağım bitki toprağının dibi nemli olacak şekilde biraz suda bırakacaktım. Bu dediğinize göre dibi çamur gibi nemli olur ise sadece 1.resimdekini kullanabilirim, diğerleri çürür doğru mu anladım?
Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=capo di capi]Yeterli ışığı sağlayacaksan , 1-2-4. fotodaki bitkileri paludariumun kuru kısmında kullanabilirsin.. İlk bitkiyi(yılanyatağı) yarı sulakta da kullanabilirsin.[/QUOTE]
Yeterli ışığım var akvaryumda, zaten misafir odasındaki ışıkta bile böyle geliştirlerse akvaryumda da gelişirler sanırım :) Fakat paludariumda kullanacağım bitki toprağının dibi nemli olacak şekilde biraz suda bırakacaktım. Bu dediğinize göre dibi çamur gibi nemli olur ise sadece 1.resimdekini kullanabilirim, diğerleri çürür doğru mu anladım?
Çok teşekkür ederim.
Bu Bitkileri Bilen Var Mı ?
Merhaba, yakında akvaryumu 2.kez, daha iyi yapacağıma inanarak paludariuma çevireceğim. Fakat daha önce paludarium için bana yazılan bitkileri almaya gittiğimde alıp eve dönünce fark ettim ki aldığım bitkiler zaten evde vardı, boşa para vermiştim.
O yüzden şu aşağıdaki bitkilerden paludariuma uygun olan var mı bir bakıp yardım edebilir misiniz? Maddi sıkıntılarım var, uygun olan bitki var ise evdekilerden kullanacağım. Zahmet edip cevap veren herkese şimdiden teşekkürler [:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010918.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010841.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010858.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010835.jpg[/IMG][EDIT]BirDeist,2015-06-25 01:32:06[/EDIT]
Merhaba, yakında akvaryumu 2.kez, daha iyi yapacağıma inanarak paludariuma çevireceğim. Fakat daha önce paludarium için bana yazılan bitkileri almaya gittiğimde alıp eve dönünce fark ettim ki aldığım bitkiler zaten evde vardı, boşa para vermiştim.
O yüzden şu aşağıdaki bitkilerden paludariuma uygun olan var mı bir bakıp yardım edebilir misiniz? Maddi sıkıntılarım var, uygun olan bitki var ise evdekilerden kullanacağım. Zahmet edip cevap veren herkese şimdiden teşekkürler [:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010918.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010841.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010858.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010835.jpg[/IMG][EDIT]BirDeist,2015-06-25 01:32:06[/EDIT]
Paludarium İçin Sorular
Bir ara paludarium kurdum, bu konuyu açtıktan 1-2 hafta kadar sonra. Fakat ilk kez kurduğumdan kafamda mantığını pek oturtamadım sanırım ve geri bozdum [:((]
Bitkilerimi silis kumdan yaptığım bir adanın içine, saksılarından çıkarmadan gizleyerek gömmüştüm, fakat hoş olmadı ve yükselti çok aşırı oldu. Etrafı da hoş gösterip pek süsleyemedim kafamda mantığı oturmadığı için, o yüzden bir süre sonra sinirlenip bozdum.
Hala anlayamadığım bazı şeyler var, videoları falan izliyorum işi çözeyim diye, ama içinden çıkamıyorum[:'(]
* Videolarda adamlar bildiğin bitki toprağı döküp bitkileri ona dikiyor, üstelik suya karışmasını engelleyecek bir cam, yada duvar da kullanmıyor, mesela önüne birkaç taştan duvar yapıp arkasına bitki toprağı dolduruyorlar. İyi ama bu toprak suya karışacak, karıştığında canlılara sıkıntı yaşatmayacak mı? Örneğin aşağıdaki videodaki kurulum şekli:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=UyleiGqCQmY&index=1&list=FLIb95uVOdf-xwFSEHzNwHag[/VID]
* Birçok dış plan bitkisi görüyorum, sarmaşık gibi paludariumun sağını solunu sarmış, suyun içinden dışarı doğru uzamış falan. Fakat bu bitkilerin suyun içinden uzayanları nasıl oluyor da çürümüyor? Duvarlardan, arka plandan ve yandan uzayıp sarkan bitkilerin dibinde toprak birşey göremiyorum, onları nasıl tutturuyorlar yada gelişimlerini nasıl sağlıyor bu bitkiler?
* Bitkiler için kullanacağım bitki toprağı suyla hiç temas etmemeli mi? Gizli bir bölme falan mı yapmalıyım? Yoksa suya karışması sorun değil mi? Mesela bu videoda sol kısımda gizli bir bölme var ve toprağın suya karışmasını engelliyor anladığım kadarı ile:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=NxukautUnCk[/VID]
* Bitkileri diktiğim toprağın alt tabakası sürekli suda kalsa, yani dip nemli olsa, bitkileri çürütür mü?
Benim adına paludarium demeye utandığım paludarium çalışmam bu şekildeydi, diğer fotoğrafları bulamadım:
[IMG]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10903888_669032946538366_443495816876787647_o.jpg[/IMG]
Lütfen yardımcı olun, akvaryumu kaldırıp atmak istemiyorum sinirden, hevesim kaçtı hepten karşısına geçip bakmaz oldum [:(]
Bir ara paludarium kurdum, bu konuyu açtıktan 1-2 hafta kadar sonra. Fakat ilk kez kurduğumdan kafamda mantığını pek oturtamadım sanırım ve geri bozdum [:((]
Bitkilerimi silis kumdan yaptığım bir adanın içine, saksılarından çıkarmadan gizleyerek gömmüştüm, fakat hoş olmadı ve yükselti çok aşırı oldu. Etrafı da hoş gösterip pek süsleyemedim kafamda mantığı oturmadığı için, o yüzden bir süre sonra sinirlenip bozdum.
Hala anlayamadığım bazı şeyler var, videoları falan izliyorum işi çözeyim diye, ama içinden çıkamıyorum[:'(]
* Videolarda adamlar bildiğin bitki toprağı döküp bitkileri ona dikiyor, üstelik suya karışmasını engelleyecek bir cam, yada duvar da kullanmıyor, mesela önüne birkaç taştan duvar yapıp arkasına bitki toprağı dolduruyorlar. İyi ama bu toprak suya karışacak, karıştığında canlılara sıkıntı yaşatmayacak mı? Örneğin aşağıdaki videodaki kurulum şekli:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=UyleiGqCQmY&index=1&list=FLIb95uVOdf-xwFSEHzNwHag[/VID]
* Birçok dış plan bitkisi görüyorum, sarmaşık gibi paludariumun sağını solunu sarmış, suyun içinden dışarı doğru uzamış falan. Fakat bu bitkilerin suyun içinden uzayanları nasıl oluyor da çürümüyor? Duvarlardan, arka plandan ve yandan uzayıp sarkan bitkilerin dibinde toprak birşey göremiyorum, onları nasıl tutturuyorlar yada gelişimlerini nasıl sağlıyor bu bitkiler?
* Bitkiler için kullanacağım bitki toprağı suyla hiç temas etmemeli mi? Gizli bir bölme falan mı yapmalıyım? Yoksa suya karışması sorun değil mi? Mesela bu videoda sol kısımda gizli bir bölme var ve toprağın suya karışmasını engelliyor anladığım kadarı ile:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=NxukautUnCk[/VID]
* Bitkileri diktiğim toprağın alt tabakası sürekli suda kalsa, yani dip nemli olsa, bitkileri çürütür mü?
Benim adına paludarium demeye utandığım paludarium çalışmam bu şekildeydi, diğer fotoğrafları bulamadım:
[IMG]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10903888_669032946538366_443495816876787647_o.jpg[/IMG]
Lütfen yardımcı olun, akvaryumu kaldırıp atmak istemiyorum sinirden, hevesim kaçtı hepten karşısına geçip bakmaz oldum [:(]
200 Litrelik Dünyam
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=wm9i8k9N__Q[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=wm9i8k9N__Q[/VID]
200 Litrelik Dünyam
Türlerde değişikliğe gidiyorum arkadaşlar (kribensis + küçük tetra türleri yada + keyhole yapacağım). Kribensis aldım bir çift, çok tatlı şerefsizler
Hemen cilveleşmeye de başladılar. 15kg lık büyük lav kayalarını kırık farklı bir dekor yaptım ve akvaryumda yükseklik ve eğim görüntüsü oluşturup daha güzel ve boyutlu görünmesini sağladım. Yeni halini de bir ara sizinle paylaşacağım biraz daha bitkilendireyim de, şuan bitki kalmadı neredeyse 
BirDeist 2015-04-25 12:08:48
Türlerde değişikliğe gidiyorum arkadaşlar (kribensis + küçük tetra türleri yada + keyhole yapacağım). Kribensis aldım bir çift, çok tatlı şerefsizler
Hemen cilveleşmeye de başladılar. 15kg lık büyük lav kayalarını kırık farklı bir dekor yaptım ve akvaryumda yükseklik ve eğim görüntüsü oluşturup daha güzel ve boyutlu görünmesini sağladım. Yeni halini de bir ara sizinle paylaşacağım biraz daha bitkilendireyim de, şuan bitki kalmadı neredeyse 
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=t3Y8RLosIsk[/VID]
Akvaryum hobisiyle ilgili mizah yazılarım :)
Yeni mizah yazım için şuradan buyurun: "Cüce kerevit"BirDeist 2015-02-13 15:21:43
Yeni mizah yazım için şuradan buyurun: "Cüce kerevit"
Elma Salyangozları ve Karidesler Anında Ölüyor !
Evet mayalı co2 hala kullanıyorum. Fakat suya karışma ihtimali yok, hem akvaryumdan alçakta hemde ağzında check valf var. 24 saat çıkıyor co2. Saatte 800 litre çeviren dış filtrem var gayet iyi sirkülasyon falan. Fakat bu olayın sebebinin co2 olduğunu düşünmüyorum çünkü kullanmadığımda da durum değişmedi.
Evet mayalı co2 hala kullanıyorum. Fakat suya karışma ihtimali yok, hem akvaryumdan alçakta hemde ağzında check valf var. 24 saat çıkıyor co2. Saatte 800 litre çeviren dış filtrem var gayet iyi sirkülasyon falan. Fakat bu olayın sebebinin co2 olduğunu düşünmüyorum çünkü kullanmadığımda da durum değişmedi.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
