ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nefretnet
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2012 16:48
Son Ziyaret:
11 Kasım 2017 19:37
Toplam Mesaj:
98 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
selim açıkalın
Doğum Tarihi:
06 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Kocaeli
Meslek:
kasiyer
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim Açıkalın
1E-4D Yunus
1E-3D Sarı Prenses
Yavru akvaryumu +ana akvaryum
1E-4D Yunus
1E-3D Sarı Prenses
Yavru akvaryumu +ana akvaryum
SON 10 MESAJI
Nedir Bu Beyaz Mikro Kurtlar? ( Nematod Sorunu ve Çözümü )
Kumun ustu kayniyor resmen ya taslari yerindenniynatiyorlar artik olamaz ya su değişimi yapacaktım suanda bakasim gelmiyor:((
Bu arada karidesler bunlari yemiyor tutup atiyor:/
Isi 23 derecede ic filtrasyon bitki karides oldugundan yeterli
cok fazla.yemleme.yok zaten
Fakat bu kurtlar mafetti suanda herseyi isiyi yukseltsem acaba ???
Kumun ustu kayniyor resmen ya taslari yerindenniynatiyorlar artik olamaz ya su değişimi yapacaktım suanda bakasim gelmiyor:((
Bu arada karidesler bunlari yemiyor tutup atiyor:/
Isi 23 derecede ic filtrasyon bitki karides oldugundan yeterli
cok fazla.yemleme.yok zaten
Fakat bu kurtlar mafetti suanda herseyi isiyi yukseltsem acaba ???
Nedir Bu Beyaz Mikro Kurtlar? ( Nematod Sorunu ve Çözümü )
karides akvaryumumu bunlardan basti ne yapicam.irili ufakli beyaz beyaz fingirdiyorlar akvaryumumda karideslerime kiyamiyorum :((
Bitane buyuk var sari rengi ama bunlardan farkli.ya bu gece birden hepsi.ortaya cikti sudan cikmaz sanirim bunlar ama elimize vs. ya gercekten sogudum suanda birde insana falan zarari var mi yok mu ?
Okudum konuyu ne yapacagimi bilmiyorum...
karides akvaryumumu bunlardan basti ne yapicam.irili ufakli beyaz beyaz fingirdiyorlar akvaryumumda karideslerime kiyamiyorum :(( Bitane buyuk var sari rengi ama bunlardan farkli.ya bu gece birden hepsi.ortaya cikti sudan cikmaz sanirim bunlar ama elimize vs. ya gercekten sogudum suanda birde insana falan zarari var mi yok mu ?
Okudum konuyu ne yapacagimi bilmiyorum...
70*40*40 Hemianthus Cuba
acaba durum ne oldu :)
acaba durum ne oldu :)
Co2 Tablet ve kullanımı,faydası hakkında
doğru haklısınız teşekkür ederim ama aldım ve deneyeceğim en azından :)
doğru haklısınız teşekkür ederim ama aldım ve deneyeceğim en azından :)
ve bu tablet sera nın tableti gibi kabarcıklar vs çıkararak erime yapmıyor pastil tarzında salınım yapıyor sürekli bakalım ne olacak :)
Co2 Tablet ve kullanımı,faydası hakkında
Co2 tablet deneyiminiz oldu mu acaba gerçekten işe yaramıyor mu?
Co2 tablet deneyiminiz oldu mu acaba gerçekten işe yaramıyor mu?
yani 100lt lerden bahsetmiyorum 30+ 40lt lerde ve yoğunluğun yaşanmadığı bir akvaryumda da hiç bir etkisi olmaz mı?
boğuna üretilmiş insanları kandırmak için parasını çalmak için piyasada satılan bir ürün ozaman bu?
deneyip görmek istedim.... :)
Co2 Tablet ve kullanımı,faydası hakkında
Merhaba Arkadaşlar,
Merhaba Arkadaşlar,
45lt civarında bitkili bir akvaryuma sahibim sorarsanız ahım şahım süper bitkiler bakmış vs değilim ama kendime göre beğendiğim tarzımda izlemekten zevk aldığım bir akvaryum kurmaya çalıştım,neyse gelelim konumuza Co2 Tabletler forumda araştırdım fakat konular eski ve sadece ''mayalı sistem'' tavsiye edilip ya vaz geçirilmiş yada kullanan kullanmayan daha sonra konuya bilgilendirme yapmamıştır.
Co2 Tabletler ne kadar işe yarar yada nasıl kullanılırsa işe yarar ?
yukarıda gördüğümüz tabletlerden edinmiş bulunmaktayım içinde 100 adet var yani fiyatına göre gerçekten iyi bir sayı var içinde tabi birde az da olsa görevini yerine getirirse:)
bazı yerlerde tabletleri suya direkt olarak atıp kullanılabileceği yazılıp çiziliyor forumda bir konuda özel bir kutusu olduğu ve bunun içinde çözülmesi gerektiği yazılıp kalmış araştırdım fakat öyle bir şey bulamadım.
ama aklıma gelen bir yöntemi sormak isterim size ve deneyeceğim yöntemi....
akvaryumum da kullandığım iç filtre:Eheim Pick Up 2006
yukarıda gördüğümüz gibi filtrenin içindeki süngerin alt kısmına tableti yerleştirmeyi düşünüyorum ve bu şekilde Co2 akvaryuma vermeyi..
yada üst kısma yerleştirebilirim fakat buradan direkt suya atmış gibi bir şey olacağını zannediyorum.
1.tableti sünger altına mı yerleştirmeliyim yoksa üstüne mi?
2.filtrenin su üstünde oluşturduğu dalgalanmalar Co2 bakımından yani faydası bakımından ne tür zara verebilir?
3.tabletleri filtrenin içine koyacağım için 2 günde bir koymayı planladım.nekadar doğru olur?
arkadaşlar Co2 tablet hakkında kullanımı hakkında düşüncelerm bunlar sizinde fikir ve düşüncelerinizi almak isterim ve kullanım sonrası izlenimlerimi hatta inşallah gelişim ve faydasını sizlerde paylaşmak isterim iyi yada kötü sonuçları birlikte görelim isterim.
şimdiden teşekkürler.
Cichlid akvaryumu nasıl olmalı ?
[QUOTE=ERCÜMENT ÖZBAŞ]Ufak hacimli akvaryumlarda beslenmemesi gereken türleri satıp,yaşar diyerek milleti kandıran akvaryumcular yüzünden oluyor tüm bunlar.
Geçen hafta termometre almak için gittim bir akvaryumcuya.Adam gözümün önünde 70 cm standart kapaklı akvaryumu sattı.Balık olaraktan alan kişi renkli olsun deyince,yunus 4-5 adet,sp 6 adet,iceman 6 adet birde 5 adet karışık çöpçü sattı.Deli oldum adama.Takip ettim,az ileride seslendim,durumu anlattım.Geri götür balıkları dedim.İnanmadı bana,deniyecekmiş.
Sonra akvaryumcuya,bir daha peşinde olsa gelip kapıma benden yavru isteme dedim.
Evet arkadaşlar.
Ben evde hobi odamda ürettiğim balıkları satarken akvaryuma göre satarım.
Frontoza vermem hacim azsa,kandırırım,anlatırım sp,iceman veririm.
Ne kadar olur dense de ve örneği çok olsa da frontoza verdiğim kişiye yunus vermem.
Burası Türkiye.
Akvaryumcular biz hobicileri sömürmeye alışmış.
(Hepsi değil tabii ki,çok saygın olanlar var)
Bu yüzden tüm hobici ve yeni başlayan değerli kardeşlerimize tavsiyem,büyük ve bilindik akvaryumculardan alış veriş yapın.Büyük şehirlerin hemen hepsinde bu işi hakkıyla yapan akvaryumcu vardır.
Forumdan akvaryumcu ilanlarından takip edin.Boş gitmeyin gittiğiniz yere.
Umarım bir gün bu zihniyet değişir ve hem bizler hem balıklarımız mutlu oluruz.
Saygılarımla...[/QUOTE]
[QUOTE=ERCÜMENT ÖZBAŞ]Ufak hacimli akvaryumlarda beslenmemesi gereken türleri satıp,yaşar diyerek milleti kandıran akvaryumcular yüzünden oluyor tüm bunlar.
Geçen hafta termometre almak için gittim bir akvaryumcuya.Adam gözümün önünde 70 cm standart kapaklı akvaryumu sattı.Balık olaraktan alan kişi renkli olsun deyince,yunus 4-5 adet,sp 6 adet,iceman 6 adet birde 5 adet karışık çöpçü sattı.Deli oldum adama.Takip ettim,az ileride seslendim,durumu anlattım.Geri götür balıkları dedim.İnanmadı bana,deniyecekmiş.
Sonra akvaryumcuya,bir daha peşinde olsa gelip kapıma benden yavru isteme dedim.
Evet arkadaşlar.
Ben evde hobi odamda ürettiğim balıkları satarken akvaryuma göre satarım.
Frontoza vermem hacim azsa,kandırırım,anlatırım sp,iceman veririm.
Ne kadar olur dense de ve örneği çok olsa da frontoza verdiğim kişiye yunus vermem.
Burası Türkiye.
Akvaryumcular biz hobicileri sömürmeye alışmış.
(Hepsi değil tabii ki,çok saygın olanlar var)
Bu yüzden tüm hobici ve yeni başlayan değerli kardeşlerimize tavsiyem,büyük ve bilindik akvaryumculardan alış veriş yapın.Büyük şehirlerin hemen hepsinde bu işi hakkıyla yapan akvaryumcu vardır.
Forumdan akvaryumcu ilanlarından takip edin.Boş gitmeyin gittiğiniz yere.
Umarım bir gün bu zihniyet değişir ve hem bizler hem balıklarımız mutlu oluruz.
Saygılarımla...[/QUOTE]
Merhaba abi neden düzgün akvaryumcu denk gelmiyor sureklu bir satis cilginligi mevcut tamam para kazanmak.daha fazla.satis demek ama birde sonucta eski esnaflik nerde kaldi ya buyuk bir firmanin magazasinda calisiyorum bazen musterilerle ilgilendigimde.ya kotuye kotu olura olur derim ya satsam belki.prim.alicam.ama.neden kandirmak.ki.olmaz sa o olmazdir!!!
2 adet sari prensesim 15 cm olmus 25 cm.akvaryuma olur mu ??
Akvaryumculara gelirsek balik zaten almamaya calisiyorum internetten almaya calisiyorum almak istedgimde sagolsun bilincli.oluyor genelde akvaryumda besleyip yavru alip buyutenler..
Akvaryum.malzemesi yem vs almak işkence olmaya basladi yani artik oneri istemiyorum gerekli olani istiyorum dogruyu...
artemia yavru yemi
Hava vermedim uc gunden fazla oldu devam ediyorlar sistem ayni isik ve vakum :) afiyet olsun..
Hava vermedim uc gunden fazla oldu devam ediyorlar sistem ayni isik ve vakum :) afiyet olsun..
Saklama Kabından Akvaryum ?
Ali sen tamamen yanlis anlamissin ama:((sen bir konu hakkinda soru sordun ve bu konu hakkinda yorumlar yapilio konu tartisildi dogru olan konusularak cozuluyir anlasilabilir burada kimseyi kucumseme yada kotu niyet arz eden birsey yok ve soz konusu bile olamaz yukarida kursat abimizin yaptigi kullandigi sisteme bak ne olursa olsun ugras caba var tebrik ederim karsida olsam bu sekilde bi sisteme her sozumun sonunda yinede siz bilirsiniz.Dedigin gibi kucumseme vs olsa burda ne kavgalar olurdu lutfen dedimye sabirla bu hobi buyur bugun 25lt yarin 125 lt :)) mutlu olalim hepimiz..
Ali sen tamamen yanlis anlamissin ama:((sen bir konu hakkinda soru sordun ve bu konu hakkinda yorumlar yapilio konu tartisildi dogru olan konusularak cozuluyir anlasilabilir burada kimseyi kucumseme yada kotu niyet arz eden birsey yok ve soz konusu bile olamaz yukarida kursat abimizin yaptigi kullandigi sisteme bak ne olursa olsun ugras caba var tebrik ederim karsida olsam bu sekilde bi sisteme her sozumun sonunda yinede siz bilirsiniz.Dedigin gibi kucumseme vs olsa burda ne kavgalar olurdu lutfen dedimye sabirla bu hobi buyur bugun 25lt yarin 125 lt :)) mutlu olalim hepimiz..
artemia yavru yemi
Merhaba arkadaslar hemen bir sorum var sizlere artemia yumurtasi ald cok ince ve kaliteli oldugu soylendi % 100 cikma garantisi ile aldim ve forumdan öğrendiğim taktikler ile koyuldum ise sure sonunda gercekten gozle görülür bir yuzde orani soyleyemesemde tamami cikmisti sanki neyse soruma geliyorum yavrulara verdim veriyorumda afiyetle tüketimi yapiyorlar fakat bu artemialar nerdeyse uc gun oldu yasiyorlar vermeye devam ediyorum artemialar buyudu resmen baliklar tuketmeye devam ediyor herhangi bir isik vs yok sadece ayikladiktan sonra yogurt kabina almistim orda oyle duruyir alicagim zaman isik tutup bir kenara topluyorum siringayla cekip güm :) yavrulara zarari varmidir acaba kac gündür veriyorum bunlari oyle bisey duymustum keseliyken vermelisiniz gibi dogrumu acaba tamm daha faydalidir belki ama canli yem canli yemdir bence azda olsa daha faydalidir sonucta yasiyor artemialar??
Merhaba arkadaslar hemen bir sorum var sizlere artemia yumurtasi ald cok ince ve kaliteli oldugu soylendi % 100 cikma garantisi ile aldim ve forumdan öğrendiğim taktikler ile koyuldum ise sure sonunda gercekten gozle görülür bir yuzde orani soyleyemesemde tamami cikmisti sanki neyse soruma geliyorum yavrulara verdim veriyorumda afiyetle tüketimi yapiyorlar fakat bu artemialar nerdeyse uc gun oldu yasiyorlar vermeye devam ediyorum artemialar buyudu resmen baliklar tuketmeye devam ediyor herhangi bir isik vs yok sadece ayikladiktan sonra yogurt kabina almistim orda oyle duruyir alicagim zaman isik tutup bir kenara topluyorum siringayla cekip güm :) yavrulara zarari varmidir acaba kac gündür veriyorum bunlari oyle bisey duymustum keseliyken vermelisiniz gibi dogrumu acaba tamm daha faydalidir belki ama canli yem canli yemdir bence azda olsa daha faydalidir sonucta yasiyor artemialar??
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


