ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nihatcbci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2012 23:03
Son Ziyaret:
12 Şubat 2024 17:27
Toplam Mesaj:
127 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nihat CABACI
Doğum Tarihi:
09 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/128923.jpg[/img]Nihat
50x45*30=65lt Bitkili canlı doğuran
SON 10 MESAJI
90-40-50 (h) Bitkili Akvaryum Başlangıç
[QUOTE=gameover]
Gübreleme tanka ilk bitkileri koymam ile başladı.
İlk kurulumda 4x39 W ile başladım.
Şu anda 60 w led kullanıyorum.[/QUOTE]
Ledler power led mi yok smd led mi?
Tebrik ederim harika olmuş
[QUOTE=gameover]
Gübreleme tanka ilk bitkileri koymam ile başladı.
İlk kurulumda 4x39 W ile başladım.
Şu anda 60 w led kullanıyorum.[/QUOTE]
Ledler power led mi yok smd led mi?
Tebrik ederim harika olmuş
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=serhatcan] Bende de bir bitkili akvaryum var yeni kurdum üç günlük, ışık açmalıyım, gübre vermeliyim sıvı gübreyi kastediyorum, misket gübre eklemiştim başta co2 ne zaman vermeliyim tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
Fazla tecrübem yok, ancak günde 10 saat ışık kullanıyorum timer prize bağlı, sıvı gübre yada misket gübre kullanmıyorum artık. Mayalı co2 var birde.. Haftada bir %30 civarı su değişimi yapıyorum...
Tankınız hakkında ayrıntılı bilgi verirseniz arkadaşlar daha ayrıntılı yardımcı olabilirler.. Gerçi konu burası değil ama...
[QUOTE=serhatcan] Bende de bir bitkili akvaryum var yeni kurdum üç günlük, ışık açmalıyım, gübre vermeliyim sıvı gübreyi kastediyorum, misket gübre eklemiştim başta co2 ne zaman vermeliyim tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
Fazla tecrübem yok, ancak günde 10 saat ışık kullanıyorum timer prize bağlı, sıvı gübre yada misket gübre kullanmıyorum artık. Mayalı co2 var birde.. Haftada bir %30 civarı su değişimi yapıyorum...
Tankınız hakkında ayrıntılı bilgi verirseniz arkadaşlar daha ayrıntılı yardımcı olabilirler.. Gerçi konu burası değil ama...
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Ben de 65lt tank var.. 2m led kullanıyorum. Şimdilik memnunum, aldığımdan buyana bitkilerdeki gelişim bayağı hızlandı. Rotolalar bayağı yayıldı ön zemine [:)] Mayalı co2 kullanıyorum. Sıvı gübre reeflowers kullandım bir kaç sefer ancak ne zaman kullansam yosun patlaması yarattı. Şimdi kullanmıyorum. Camlarda az biraz yosunlanma oluyor şimdilik. Ancak limonları aldığım günden beri yapraklarında meydana gelen kararmaları çözemedim. Alttan yeni çıkan filizler çok güzel orta üst yapraklar kararmış vaziyette. Her gün fotosentez görüyorum..Ve hala suda sarımsı görüntü var, çözemedim. Gerçi itobik bir görüntü veriyor ama nedeni ni bilmem lazım. Işık ,kök yada toprak!!!...Eve gidince resim atarım...
Şimdiki
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/150320171442081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/150320171439561.jpg[/IMG]
15 gün Önceki hali....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171620051.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-03-15 14:56:59[/EDIT]
Ben de 65lt tank var.. 2m led kullanıyorum. Şimdilik memnunum, aldığımdan buyana bitkilerdeki gelişim bayağı hızlandı. Rotolalar bayağı yayıldı ön zemine [:)] Mayalı co2 kullanıyorum. Sıvı gübre reeflowers kullandım bir kaç sefer ancak ne zaman kullansam yosun patlaması yarattı. Şimdi kullanmıyorum. Camlarda az biraz yosunlanma oluyor şimdilik. Ancak limonları aldığım günden beri yapraklarında meydana gelen kararmaları çözemedim. Alttan yeni çıkan filizler çok güzel orta üst yapraklar kararmış vaziyette. Her gün fotosentez görüyorum..Ve hala suda sarımsı görüntü var, çözemedim. Gerçi itobik bir görüntü veriyor ama nedeni ni bilmem lazım. Işık ,kök yada toprak!!!...Eve gidince resim atarım...
Şimdiki
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/150320171442081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/150320171439561.jpg[/IMG]
15 gün Önceki hali....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171620051.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-03-15 14:56:59[/EDIT]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=gkhn54]
Benimde yanarken çok yakından foto çektiğinizde içimdeki çiplerin kaç tane olduğu merak ediyorum. Bendeki markasız 5630 larda tek nokta yanıyor. 3 çipli kaliteli bir ledin içinde 3 tane çip yanar. Bunlarada 8 çip dinedildiği için merak ettim. [/QUOTE]
Üç çip yandığını şimdi öğrendim sizden.Ben hemen benimkileri kontrol ediyorum..
O zaman samsung led alanlar yanarken yakından bir foto çekenlerse bizde bilgilenmiş oluruz..
Valla şimdi denedim, o kadar yakından foto çekmek imkansız. Dünyam karardı ama değil üç, tek çip bile göremedim... O fotoyu nasıl çekmişler....[:?]
[QUOTE=gkhn54]
Benimde yanarken çok yakından foto çektiğinizde içimdeki çiplerin kaç tane olduğu merak ediyorum. Bendeki markasız 5630 larda tek nokta yanıyor. 3 çipli kaliteli bir ledin içinde 3 tane çip yanar. Bunlarada 8 çip dinedildiği için merak ettim. [/QUOTE]
Üç çip yandığını şimdi öğrendim sizden.Ben hemen benimkileri kontrol ediyorum..
O zaman samsung led alanlar yanarken yakından bir foto çekenlerse bizde bilgilenmiş oluruz..
Valla şimdi denedim, o kadar yakından foto çekmek imkansız. Dünyam karardı ama değil üç, tek çip bile göremedim... O fotoyu nasıl çekmişler....[:?]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=hocaburhan01] akşam eve geçtiğimde çekip yüklerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180187/020320171712341.jpg[/IMG] ledler bunlar ben üç metreyi 50 cm buyutlarla böyle yan yana yerleştirdm[/QUOTE]
Hocam ledleri nerden aldmıştınız? Samsung yazıyor mu? Kodları bizdekiler gibi mi?
[QUOTE=hocaburhan01] akşam eve geçtiğimde çekip yüklerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180187/020320171712341.jpg[/IMG] ledler bunlar ben üç metreyi 50 cm buyutlarla böyle yan yana yerleştirdm[/QUOTE]
Hocam ledleri nerden aldmıştınız? Samsung yazıyor mu? Kodları bizdekiler gibi mi?
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=calderon]Arkadaşlar ledi ikiye böldüm doğru kestim eminim biri yanıyor biri yanmıyor bozulma patlama gibi şeyler oluyor mu ledlerde
Herşeyi denedim fakat yanmıyor trafoya bağladığım zaman diğer ledlerde sönüyor [/QUOTE]
Kestiğiniz yerde + - kutuplar birbirine temas etmiş olabilir.. Biraz kazıyarak temizlerseniz düzelir belki
[QUOTE=calderon]Arkadaşlar ledi ikiye böldüm doğru kestim eminim biri yanıyor biri yanmıyor bozulma patlama gibi şeyler oluyor mu ledlerde
Herşeyi denedim fakat yanmıyor trafoya bağladığım zaman diğer ledlerde sönüyor [/QUOTE]
Kestiğiniz yerde + - kutuplar birbirine temas etmiş olabilir.. Biraz kazıyarak temizlerseniz düzelir belki
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=gurkanakca]
Deep red ve royal blue lar duruyor. Ancak çok gerekli değil
İlk yaparken lazımdır diye düşünüp eklemiştim hatta 60 derecelik lenslerde takmıştım ama
şuan pek kullanmıyorum. Çok bir farkını görmedim bitki gelişimi açısından
lensleri çıkardım renk açısından daha canlı bir görüntü oluşturuyor
Çoğu zaman açmıyorum
Şuan foto çekemiyorum açık kapalı görüntüsünü
müsait bir zamanda eklerim
ren sorununu çözmüşsünüz. Samsungların farkı ortada
toprağınız aquaclay sanırım. salınım yapmaz. tozu olur yıkamadıysanız bulanıklık sadece
bir iki güne geçer.
akvaryum suyunuzu başka bir kava alın birazını bardak pet şişe vs gibi orada bir bakın rengine[/QUOTE]
Bir çay bardağıyla baktım suya, su çok berrak.. Demekki ışık la alakalı dedim.İlk aldığım zayıf ışıklı ledlerden ikisini çıkardım, yenilerden 2 tane taktım, görüntünün rengi baya açıldı. Gerçekten bu ilk aldığım ledler sıcak beyazmış. Şimdi bu sarı ledlerden 1 tane takılı kaldığı için az sarılık var. Belki faydası olur diye tutuyorum, ama düşük kelvinlerin görüntünün dışında pek faydası yok diyorlar. Olmazsa onu da çıkarırım...
Bu arada ledleri takalı güllerim,limanlarım ve rotala redler kızarmaya başladı.. Enteresan bir durum var benim rotolanın kökünden çıkan yeni filizler zemine paralel uzuyorlar sarmaşık gibi ve benim çok hoşuma gidiyor, zemini böyle kaplasalar ne güzel olur[;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/1320171643301.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-03-01 16:47:33[/EDIT]
[QUOTE=gurkanakca]
Deep red ve royal blue lar duruyor. Ancak çok gerekli değil
İlk yaparken lazımdır diye düşünüp eklemiştim hatta 60 derecelik lenslerde takmıştım ama
şuan pek kullanmıyorum. Çok bir farkını görmedim bitki gelişimi açısından
lensleri çıkardım renk açısından daha canlı bir görüntü oluşturuyor
Çoğu zaman açmıyorum
Şuan foto çekemiyorum açık kapalı görüntüsünü
müsait bir zamanda eklerim
ren sorununu çözmüşsünüz. Samsungların farkı ortada
toprağınız aquaclay sanırım. salınım yapmaz. tozu olur yıkamadıysanız bulanıklık sadece
bir iki güne geçer.
akvaryum suyunuzu başka bir kava alın birazını bardak pet şişe vs gibi orada bir bakın rengine[/QUOTE]
Bir çay bardağıyla baktım suya, su çok berrak.. Demekki ışık la alakalı dedim.İlk aldığım zayıf ışıklı ledlerden ikisini çıkardım, yenilerden 2 tane taktım, görüntünün rengi baya açıldı. Gerçekten bu ilk aldığım ledler sıcak beyazmış. Şimdi bu sarı ledlerden 1 tane takılı kaldığı için az sarılık var. Belki faydası olur diye tutuyorum, ama düşük kelvinlerin görüntünün dışında pek faydası yok diyorlar. Olmazsa onu da çıkarırım...
Bu arada ledleri takalı güllerim,limanlarım ve rotala redler kızarmaya başladı.. Enteresan bir durum var benim rotolanın kökünden çıkan yeni filizler zemine paralel uzuyorlar sarmaşık gibi ve benim çok hoşuma gidiyor, zemini böyle kaplasalar ne güzel olur[;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/1320171643301.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-03-01 16:47:33[/EDIT]
2 Erkek Portakal Veliferam Neden Öldü :(
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Hiç yok
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Canlı bitkiler,3 dişi velifera, 2 moly, çöpcü, 2 elma salyangozu
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): bilmiyorum
Filitrasyon: lifetech dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): mayalı co2 ve sıvı gübre ekleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171620051.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 1 hafta önce 2 erkek,3 dişi portakal velifera aldım. Eve geldiğimde
1. erkeğin balıkların darbeleriye sanırım sırtında tahrişlerin olduğunu karnının altınında pullarının dökük olduğunu gördüm. Bakmadan almışım [:(] ve balık nasıl diyim olduğu yerde hızlı salına salına duruyordu. Ancak mantar yada beyaz benek yoktu. Hemen ayrı birde yere aldım sıcaklığı kademeli 30dereceye çıkarıp az kaya tuzu attım,bol oksijen, az da beyaz benek ilacı vardı elimde ondan damlattım .2 gün böyle geçti baktım balık normal yüzüyor güzel yem yiyor. Ana tanka aldım ama 2 gün sonra sabah ölü buldum...
2. erkek çok sağlıklıydı. Tam çoşkun[;)] Ancak ne olduysa 3 gün sonra hiç bir hastalık belirtisi yokken ibrden iştahsız yem yediğini gördüm ve zayıftı. sabah onu da ölü buldum. [:((]
Neden öldüklerini anlamadım. Mayalı co2 vermeye başlamıştım ancak akşamları mutlaka iptal ediyordum. Şuan diğer balıklarım dişi veliferalar dahil çok sağlıklı.. 2 -3 yıl önce gene velifera beslemiştim inanamazsınız gene erkek veliferam ölmüştü...Nedir bu sıkıntı !!!???? o zaman mayalı co2 yi 24 saat kullanıyordum ben ölümü ona bağlamıştım. onda da hiç bir belirti yokken ölmüştü.. Ölümlerin ortak noktası erkeklerin aniden aşırı zayıflaması ve ölüm.... Fikirlerinizi bekliyorum......
Hiç fikri olan yokmu?[:((] İnanın erkeksiz kalan 3 dişinin yanına bir erkek daha almaya korkuyorum.. [EDIT]nihatcbci,2017-03-01 16:25:29[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Hiç yok
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Canlı bitkiler,3 dişi velifera, 2 moly, çöpcü, 2 elma salyangozu
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): bilmiyorum
Filitrasyon: lifetech dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): mayalı co2 ve sıvı gübre ekleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171620051.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 1 hafta önce 2 erkek,3 dişi portakal velifera aldım. Eve geldiğimde
1. erkeğin balıkların darbeleriye sanırım sırtında tahrişlerin olduğunu karnının altınında pullarının dökük olduğunu gördüm. Bakmadan almışım [:(] ve balık nasıl diyim olduğu yerde hızlı salına salına duruyordu. Ancak mantar yada beyaz benek yoktu. Hemen ayrı birde yere aldım sıcaklığı kademeli 30dereceye çıkarıp az kaya tuzu attım,bol oksijen, az da beyaz benek ilacı vardı elimde ondan damlattım .2 gün böyle geçti baktım balık normal yüzüyor güzel yem yiyor. Ana tanka aldım ama 2 gün sonra sabah ölü buldum...
2. erkek çok sağlıklıydı. Tam çoşkun[;)] Ancak ne olduysa 3 gün sonra hiç bir hastalık belirtisi yokken ibrden iştahsız yem yediğini gördüm ve zayıftı. sabah onu da ölü buldum. [:((]
Neden öldüklerini anlamadım. Mayalı co2 vermeye başlamıştım ancak akşamları mutlaka iptal ediyordum. Şuan diğer balıklarım dişi veliferalar dahil çok sağlıklı.. 2 -3 yıl önce gene velifera beslemiştim inanamazsınız gene erkek veliferam ölmüştü...Nedir bu sıkıntı !!!???? o zaman mayalı co2 yi 24 saat kullanıyordum ben ölümü ona bağlamıştım. onda da hiç bir belirti yokken ölmüştü.. Ölümlerin ortak noktası erkeklerin aniden aşırı zayıflaması ve ölüm.... Fikirlerinizi bekliyorum......
Hiç fikri olan yokmu?[:((] İnanın erkeksiz kalan 3 dişinin yanına bir erkek daha almaya korkuyorum.. [EDIT]nihatcbci,2017-03-01 16:25:29[/EDIT]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=calderon]
Led başına 40-50 Lumen yazıyor fiyatı güzelmiş
Samsung markalarda 5630-32c24b-72led-12V yazıyor deniliyor üstünde sipariş verdim İled üzerinden bakalım öyle mi[/QUOTE]
Dediklerinizin aynısı benim ledlerden de yazıyor. Ama bunlar önceki aldıklarımdan daha iri ve güçlü gerçekten satıcı doğru söylemiş. Tabi samsung ledler le kıyaslama şansım yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171747311.jpg[/IMG]
Bu da ilk aldığım düşük ışıklı led bunda 32c24b yazmıyor..Bu arada bunuda diğerlerine göre güçlü diyen başka bir satıcıdan 7.5tl ye almıştım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171754261.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-02-27 17:58:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171812531.jpg[/IMG]
Arkadaşlara fikir olsun diye her iki ledin ışığını görmek için foto çekeyim dedim, alttan 1.2. Ve 4. Ledler yeni aldıklarım,daha canlılar....
ve fotoyu çekince farkettim, Zayıf yananlar sarı renk veriyor gibi sanki[:O] Bunlar sıcak beyaz o zaman..
[QUOTE=calderon]
Led başına 40-50 Lumen yazıyor fiyatı güzelmiş
Samsung markalarda 5630-32c24b-72led-12V yazıyor deniliyor üstünde sipariş verdim İled üzerinden bakalım öyle mi[/QUOTE]
Dediklerinizin aynısı benim ledlerden de yazıyor. Ama bunlar önceki aldıklarımdan daha iri ve güçlü gerçekten satıcı doğru söylemiş. Tabi samsung ledler le kıyaslama şansım yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171747311.jpg[/IMG]
Bu da ilk aldığım düşük ışıklı led bunda 32c24b yazmıyor..Bu arada bunuda diğerlerine göre güçlü diyen başka bir satıcıdan 7.5tl ye almıştım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171754261.jpg[/IMG][EDIT]nihatcbci,2017-02-27 17:58:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/128923/27220171812531.jpg[/IMG]
Arkadaşlara fikir olsun diye her iki ledin ışığını görmek için foto çekeyim dedim, alttan 1.2. Ve 4. Ledler yeni aldıklarım,daha canlılar....
ve fotoyu çekince farkettim, Zayıf yananlar sarı renk veriyor gibi sanki[:O] Bunlar sıcak beyaz o zaman..
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=calderon]
Kullandığınız ürün samsung marka mı ? [/QUOTE]
Yok değil, yukarıdaki msjımda linkini verdim. İled den Samsung marka alanlar isminin yazmadığını söyleyince güvenemedim. Ama bunlarda çok güçlü.. Geçen hafta denemelik markasız 1m almıştım yanında da tasarruflu ampül kullanıyordum. Şimdi ampulü çıkarıp yerine adresini verdiğim ledleri aldım ve bu enson aldıklarım gerçekten öncekilerden bayağı güçlü çıktı. Belkide ilk aldığımın kelvin değeri düşük, onlar bu rengi veriyor bilemedim.
[QUOTE=calderon]
Kullandığınız ürün samsung marka mı ? [/QUOTE]
Yok değil, yukarıdaki msjımda linkini verdim. İled den Samsung marka alanlar isminin yazmadığını söyleyince güvenemedim. Ama bunlarda çok güçlü.. Geçen hafta denemelik markasız 1m almıştım yanında da tasarruflu ampül kullanıyordum. Şimdi ampulü çıkarıp yerine adresini verdiğim ledleri aldım ve bu enson aldıklarım gerçekten öncekilerden bayağı güçlü çıktı. Belkide ilk aldığımın kelvin değeri düşük, onlar bu rengi veriyor bilemedim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
