ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
marjinall
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Nisan 2012 19:42
Son Ziyaret:
21 Mart 2016 22:14
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burak eren bulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
burak eren bulut
SON 10 MESAJI
Dolandırıcı
Merhaba arkadaşlar ben Ankara da yaşayan bir akvaryum tutkunuyum ve beni bu hobi den soğutan lanet ettiren argo olarak beni kazıklayan FRONTOZA MOBA satıcı ELMADAĞLI takma adlı VEYSEL ÇETIN olmuştur. 4D 1E olarak 2 yıl önce aldığım yaklaşık 14-15 cm olan Moba ları bana 1.350 tl ye kesin oran olarak sattığı balıkların şuan 3 tanesinin ERKEK 1 tane DİŞİ diğeri ise erkek olma olasılığı yüksek olduğunu MOBA dan iyi anlayan kişiler tarafından duyunca beynimden vurulmuşa döndüm. Balıklar şuan birbirlerini öldüresiye kavga ediyorlar ve gerçekten akvaryum dan hobi den nefret eder konuma geldim. Bu Kişiyi burdan ifşa ediyorum ifşa etmemin sebebi evime kadar gelip balıkları tekrar benden satın almak isteyip oranlarını hatırlayınca param çıkışmadı gibi saçma bir söz söyleyip doğruyu söylememesindendir. Aradığımda hadi ya öyle mi olmuş deyip dalga geçer gibi davranması ve hiç mi hiç yardımcı olmaması beni gerçekten çok üzdü herkesin bilsin istedim. Balıklara gelince 3 aşağı 5 yukarı demeden uygun bir fiyat la verip tekrar tropheus a dönüş yapmak istiyorum. O kadar çok yalancı, dolandırıcı varken başka yabancı bir tür denemek gerçekten yanlış mış bunu ögrendim.
Merhaba arkadaşlar ben Ankara da yaşayan bir akvaryum tutkunuyum ve beni bu hobi den soğutan lanet ettiren argo olarak beni kazıklayan FRONTOZA MOBA satıcı ELMADAĞLI takma adlı VEYSEL ÇETIN olmuştur. 4D 1E olarak 2 yıl önce aldığım yaklaşık 14-15 cm olan Moba ları bana 1.350 tl ye kesin oran olarak sattığı balıkların şuan 3 tanesinin ERKEK 1 tane DİŞİ diğeri ise erkek olma olasılığı yüksek olduğunu MOBA dan iyi anlayan kişiler tarafından duyunca beynimden vurulmuşa döndüm. Balıklar şuan birbirlerini öldüresiye kavga ediyorlar ve gerçekten akvaryum dan hobi den nefret eder konuma geldim. Bu Kişiyi burdan ifşa ediyorum ifşa etmemin sebebi evime kadar gelip balıkları tekrar benden satın almak isteyip oranlarını hatırlayınca param çıkışmadı gibi saçma bir söz söyleyip doğruyu söylememesindendir. Aradığımda hadi ya öyle mi olmuş deyip dalga geçer gibi davranması ve hiç mi hiç yardımcı olmaması beni gerçekten çok üzdü herkesin bilsin istedim. Balıklara gelince 3 aşağı 5 yukarı demeden uygun bir fiyat la verip tekrar tropheus a dönüş yapmak istiyorum. O kadar çok yalancı, dolandırıcı varken başka yabancı bir tür denemek gerçekten yanlış mış bunu ögrendim.
Mobalarım zayıflamaya başladı
Sadece iki balığım zayıflamaya başladı çok fazla kavga ediyorlar ama yeme çok istekliler yiyorlar baya baya yani. Şuan hem balıklarımın cinsinden hemde akvaryum düzenimden Şüphe ediyorum. Yani dişi erkek oranından Şüphe duymaya başladım. Ankara da yaşayan üstadlarımdan yardım bekliyorum.
Sadece iki balığım zayıflamaya başladı çok fazla kavga ediyorlar ama yeme çok istekliler yiyorlar baya baya yani. Şuan hem balıklarımın cinsinden hemde akvaryum düzenimden Şüphe ediyorum. Yani dişi erkek oranından Şüphe duymaya başladım. Ankara da yaşayan üstadlarımdan yardım bekliyorum.
Mobalarım zayıflamaya başladı
Öncelikle herkese merhaba 1,5 yıl önce aldığım mobalarım konusunda forum da tecrübeli ve bilgili üstadlardan yardım istiyorum. Ankara'da olan moba sevenlerden yardım istiyorum. Ankara dayım balıklarım zayıflamaya başladılar çok ama çok acil yardım istiyorum. 0506 629 66 87 nolu telefondan ulaşabilirsin evimde ağırlayıp bir çayımı içmenizi istiyorum.
Öncelikle herkese merhaba 1,5 yıl önce aldığım mobalarım konusunda forum da tecrübeli ve bilgili üstadlardan yardım istiyorum. Ankara'da olan moba sevenlerden yardım istiyorum. Ankara dayım balıklarım zayıflamaya başladılar çok ama çok acil yardım istiyorum. 0506 629 66 87 nolu telefondan ulaşabilirsin evimde ağırlayıp bir çayımı içmenizi istiyorum.
Moba konusunda üstadlardan destek.
Yardımlarınız için çok teşekkurler. En yakin zamanda fotoğraf cekip paylasacağım. Bir de yanina leleupi koymayi dusunuyorum ne dersiniz?Bülent ÖNER 2013-12-14 21:58:06
Yardımlarınız için çok teşekkurler. En yakin zamanda fotoğraf cekip paylasacağım. Bir de yanina leleupi koymayi dusunuyorum ne dersiniz?
Moba konusunda üstadlardan destek.
Gercekten sabir isi galiba tam 1 hafta oldu hala saklanma evresindeler.
Gercekten sabir isi galiba tam 1 hafta oldu hala saklanma evresindeler.
Moba konusunda üstadlardan destek.
Moba üstadlarından yardim istiyorum. Yaklasik 1 hafta once 5 adet moba aldim. 1 erkek 4 disi olarak Ankara da Safkan kırma olmayan moba aldim. Akvaryumum 420 lt. ve icerisinde 5 adet moba bulunmakta. Ama gercekten baliklardan soğumaya basladım. Bütün gün boyunca saklaniyorlar. Hic kendilerini göstermiyorlar. Gerçekten akvaryum bom bos duruyor, cok sıkıldım bu durumdan. Akvaryum da gnays kayalar, erkek icin büyük bir mağara, arka fon, siyah ışık olarak hafif loş bir ışık bulunmakta. Doğru düzgün yem bile yemeye gelmiyorlar.Bülent ÖNER 2013-12-14 21:54:33
Moba üstadlarından yardim istiyorum. Yaklasik 1 hafta once 5 adet moba aldim. 1 erkek 4 disi olarak Ankara da Safkan kırma olmayan moba aldim. Akvaryumum 420 lt. ve icerisinde 5 adet moba bulunmakta. Ama gercekten baliklardan soğumaya basladım. Bütün gün boyunca saklaniyorlar. Hic kendilerini göstermiyorlar. Gerçekten akvaryum bom bos duruyor, cok sıkıldım bu durumdan. Akvaryum da gnays kayalar, erkek icin büyük bir mağara, arka fon, siyah ışık olarak hafif loş bir ışık bulunmakta. Doğru düzgün yem bile yemeye gelmiyorlar.
487 litre akvaryum
Oncelikle akvaryumunuz hayirli olsun. isitici olarak kesinlikle jagler 300 watt derim sebebp olarak isi degisimine kesinlikle izin vermez . zamaninda discus lar icin satarlardi onlar isiya cok duyarli baliklar olduklari icin. Dis motor olarak ta butceniz nedir bilmiyorum ama iyi bir filitre almak isterseniz eheim ya da fluval derim bunlar beni asar derseniz dolphin c-1600 dusunebilirsiniz bu modeller hem debi olsun hemde filitrikasyonda cok iyi markalardir. eheim 2217-02 musluklu modeli veya fluval 406 dusunebilirsiniz. eger maddi imkanlarinizda sknti yoksa fluval fx5 550 tl civarindadir bunuda dusunebilirsiniz. fluval fx5 1000 lt lik akvaryumlarda kullanilir daha cok ama sizin tankinizi inanilmaz bir surkulasyon ve temizlik saglar.
Oncelikle akvaryumunuz hayirli olsun. isitici olarak kesinlikle jagler 300 watt derim sebebp olarak isi degisimine kesinlikle izin vermez . zamaninda discus lar icin satarlardi onlar isiya cok duyarli baliklar olduklari icin. Dis motor olarak ta butceniz nedir bilmiyorum ama iyi bir filitre almak isterseniz eheim ya da fluval derim bunlar beni asar derseniz dolphin c-1600 dusunebilirsiniz bu modeller hem debi olsun hemde filitrikasyonda cok iyi markalardir. eheim 2217-02 musluklu modeli veya fluval 406 dusunebilirsiniz. eger maddi imkanlarinizda sknti yoksa fluval fx5 550 tl civarindadir bunuda dusunebilirsiniz. fluval fx5 1000 lt lik akvaryumlarda kullanilir daha cok ama sizin tankinizi inanilmaz bir surkulasyon ve temizlik saglar.
eheim 2217-02 mi fluval 405 mi ?
Herkese tesekkurler arkadaslar. Eheim almak istiyordum ama 2. el olarak uygun bir yata yada ben ole dusunuyorum 200 tl ye fluval 406 aldim . Aslinda suan hopar 3328 uv li kullaniyorum iyi bir filitrikasyonu var ama cok zayif bir debisi var. Fluvali bu yuzden tercih ettim debisi gercekten cok iyi olarak duyumlar aldim. Henuz kurmadim 2. el aldigim icin dezenfekte ediyorum oncelikle camasir suyuna bastim sonra gunestte kuruttum simdi de tuzlu suya bastim. bakalm yarin kurcam allah izin verirse. Yanli su dikkatimi cekti fluval tasarimi gercekten cok iyi. sungeri sepetlerin altina degilde yanina koyarak debi dusme sorununu ortandan kaldirmislar gibi gozukuyor. Bakalim kurup debisini izlemeyei merakla bekliyorum.
Herkese tesekkurler arkadaslar. Eheim almak istiyordum ama 2. el olarak uygun bir yata yada ben ole dusunuyorum 200 tl ye fluval 406 aldim . Aslinda suan hopar 3328 uv li kullaniyorum iyi bir filitrikasyonu var ama cok zayif bir debisi var. Fluvali bu yuzden tercih ettim debisi gercekten cok iyi olarak duyumlar aldim. Henuz kurmadim 2. el aldigim icin dezenfekte ediyorum oncelikle camasir suyuna bastim sonra gunestte kuruttum simdi de tuzlu suya bastim. bakalm yarin kurcam allah izin verirse. Yanli su dikkatimi cekti fluval tasarimi gercekten cok iyi. sungeri sepetlerin altina degilde yanina koyarak debi dusme sorununu ortandan kaldirmislar gibi gozukuyor. Bakalim kurup debisini izlemeyei merakla bekliyorum.
Tavuk Ciğeri
oncelikle bu baliklara ben olumsuz diyorum taki tank onlara kucuk gelene kadar . Bende bu turlerden beslemistim ve de yem olarak tavuk cigeri dana cigeri hatta salam bile vermistim onlar icin hic sorun degildir yumurta bile yediklerini hatirliyorum. Tabiki cig vereceksiniz haslama olmaz. yanliz su cok cabuk kirlernir haberiniz olsun ve su asiri yaglanir bu tarz baliklar besliyorsaniz kesinlikle 400 lt lik bir tankta max 3 ya da 4 astronot beslemelisiniz cok cabuk buyurler.
oncelikle bu baliklara ben olumsuz diyorum taki tank onlara kucuk gelene kadar . Bende bu turlerden beslemistim ve de yem olarak tavuk cigeri dana cigeri hatta salam bile vermistim onlar icin hic sorun degildir yumurta bile yediklerini hatirliyorum. Tabiki cig vereceksiniz haslama olmaz. yanliz su cok cabuk kirlernir haberiniz olsun ve su asiri yaglanir bu tarz baliklar besliyorsaniz kesinlikle 400 lt lik bir tankta max 3 ya da 4 astronot beslemelisiniz cok cabuk buyurler.
eheim 2217-02 mi fluval 405 mi ?
arkadaslar kendim hopar 3328 kullaniyorum ama debisi beni mutlu etmiyor onun icin de bu iki markadan birisini almak istiyorum 405 lt lik bir akvaryumum var. sizce temizlik ve ozellikle debi kuvveti yonunden hangisini tercih etmeliyim ? mumkunse kullanan arkadaslarin debilerinin video sunu gondermesini rica ediyorum. Birde malzeme olarak ve filitreyi doldurma hakkinda bilgi verebilirler mi ?
arkadaslar kendim hopar 3328 kullaniyorum ama debisi beni mutlu etmiyor onun icin de bu iki markadan birisini almak istiyorum 405 lt lik bir akvaryumum var. sizce temizlik ve ozellikle debi kuvveti yonunden hangisini tercih etmeliyim ? mumkunse kullanan arkadaslarin debilerinin video sunu gondermesini rica ediyorum. Birde malzeme olarak ve filitreyi doldurma hakkinda bilgi verebilirler mi ?
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
