ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deeps
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2012 20:48
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 23:56
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
samet şen
Doğum Tarihi:
03 Mayıs 1984
Yaş:
42
İl:
Bursa
Meslek:
İnşaat Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayaz Ata
Asya Tomris
SON 10 MESAJI
Yemkolik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501111.jpg[/IMG]
İlk kez alışveriş yaptım. Vatozlar için güzel de paket hazırlamışlar. Siparişi pazartesi 17:50 verdim, çarşamba 14:30 geldi.
Whatsapp üzerinden anında döndüler. Kargo paketi 3-4 kat sarılı kutuyla, kutu içerisinden de bu şekilde poşetler ısıyla mühürlenmişti.
900TL üzeri ücretsiz kargo sebebiyle ilavede yaptım.
Ben memnun kaldım, düşünenlere öneririm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251501111.jpg[/IMG]
İlk kez alışveriş yaptım. Vatozlar için güzel de paket hazırlamışlar. Siparişi pazartesi 17:50 verdim, çarşamba 14:30 geldi.
Whatsapp üzerinden anında döndüler. Kargo paketi 3-4 kat sarılı kutuyla, kutu içerisinden de bu şekilde poşetler ısıyla mühürlenmişti.
900TL üzeri ücretsiz kargo sebebiyle ilavede yaptım.
Ben memnun kaldım, düşünenlere öneririm.
Öneri Tavsiye Ve Tecrübelerinizi Bekliyorum
Tekrardan 40 gün sonra merhaba...
Üst tank bayramda zemin silikonu atması sonucu balıklar telef olmuş. Bende İzmirdeyim acı bir deneyim oldu. Onun yerine 80*30*40 tank geldi. Cüce vatoz ve karidesler artık burada 1 erkek tül 2 dişi düz cüce yaklaşık 15 civarı gençlerle yola devam [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251447571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448031.jpg[/IMG]
Alt tankta 8 melek 5 erkek cüce 6 çöpçü ile yola devam. Bu süreçte meleklerden 6 tanesi tüp çıkarttı 3 takım görünüyor. Çöpçülerden 1 dişiden yumurta alabildim ama metilen olmadığı için yumurtalar mantar oldu. Kayıpsız yola devam burada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251450061.jpg[/IMG]
Echinodorus red special bugün süpriz yaptı yaklaşık 1 aydır bunu bekliyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251451051.jpg[/IMG]
Son olarak genel foto bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251452341.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşmek ümidiyle
Tekrardan 40 gün sonra merhaba...
Üst tank bayramda zemin silikonu atması sonucu balıklar telef olmuş. Bende İzmirdeyim acı bir deneyim oldu. Onun yerine 80*30*40 tank geldi. Cüce vatoz ve karidesler artık burada 1 erkek tül 2 dişi düz cüce yaklaşık 15 civarı gençlerle yola devam [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251447571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251448031.jpg[/IMG]
Alt tankta 8 melek 5 erkek cüce 6 çöpçü ile yola devam. Bu süreçte meleklerden 6 tanesi tüp çıkarttı 3 takım görünüyor. Çöpçülerden 1 dişiden yumurta alabildim ama metilen olmadığı için yumurtalar mantar oldu. Kayıpsız yola devam burada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251450061.jpg[/IMG]
Echinodorus red special bugün süpriz yaptı yaklaşık 1 aydır bunu bekliyordum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251451051.jpg[/IMG]
Son olarak genel foto bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/070520251452341.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşmek ümidiyle
Akvaryumda Sarartı
Flame dalına baglı doğal salınım. Bu aralar dış filtrelerin bi katına purigen ekleniyor. Su inanılmaz berraklaştırıyor 2 saat gibi bir sürede. Ancak böyle gayet iyi doğal görünüm daha iyi. [EDIT]deeps,2025-03-29 11:44:57[/EDIT]
Flame dalına baglı doğal salınım. Bu aralar dış filtrelerin bi katına purigen ekleniyor. Su inanılmaz berraklaştırıyor 2 saat gibi bir sürede. Ancak böyle gayet iyi doğal görünüm daha iyi. [EDIT]deeps,2025-03-29 11:44:57[/EDIT]
Öneri Tavsiye Ve Tecrübelerinizi Bekliyorum
Son mesajdan 1 ay geçmiş
Üst tankta Astronotlar ile vedalaştık yerine 2calico zebra, 1 papağan ve 1 takım sajika geldi
[IMG][/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251116581.jpg[/IMG]
Alt tankta 9 melek 6 çöpçü 3 vatoz 3 moli ile yola devam. Echinodorus redler de 2 kök çiçek açmak için filiz çıkartıyor ama açtığını göremicem sanırım 1 hafta yokum. 20 adet beyaz 10 adet kırmızı 10 adet mavi led ile aydınlatma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251119051.jpg[/IMG]
Son olarak böceklere sonunda nerite salyangoz bulabildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251121101.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşürüz
Son mesajdan 1 ay geçmiş
Üst tankta Astronotlar ile vedalaştık yerine 2calico zebra, 1 papağan ve 1 takım sajika geldi
[IMG][/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251116581.jpg[/IMG]
Alt tankta 9 melek 6 çöpçü 3 vatoz 3 moli ile yola devam. Echinodorus redler de 2 kök çiçek açmak için filiz çıkartıyor ama açtığını göremicem sanırım 1 hafta yokum. 20 adet beyaz 10 adet kırmızı 10 adet mavi led ile aydınlatma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251118211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251119051.jpg[/IMG]
Son olarak böceklere sonunda nerite salyangoz bulabildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124033/290320251121101.jpg[/IMG]
1 ay sonra görüşürüz
Lepistes Akvaryumunda Çöpçü Mü? Cüce Vatoz Mu?
[QUOTE=efeunald]
Teşekkür ederim dediğim petshop a da sordum adam cidden mal satayım derdinde değil şuan için erken balıkları yeni koyuyorsun 1,2 hafta bak eğer dipte yem artıkları kalıyorsa yiyemiyorlarsa vatoz veririz bitkilerin yeni olduğu için dedi. Ya vatoz ya da elma salyangozu alacağım ileride 2 midye ile de süslendiririm kökler tutunca
Çok teşekkür ederim vatoz ve elma salyangozu alacağım eğer akvaryum aşırı yemlemeye maruz kalırsa.[/QUOTE]
Bence kesinlikle elma salyangoz almamalısın. Sürekli yeni filizleri yiyordu bendekiler. Bence çöpçü alman daha mantıklı. 1 takım cüce vatoz ve 6lı koloni çöpçü idealdir. Ayrıca lepistes dişi ilavesi yapman gerekli erkekler dişileri yoracaktır.
[QUOTE=efeunald]
Teşekkür ederim dediğim petshop a da sordum adam cidden mal satayım derdinde değil şuan için erken balıkları yeni koyuyorsun 1,2 hafta bak eğer dipte yem artıkları kalıyorsa yiyemiyorlarsa vatoz veririz bitkilerin yeni olduğu için dedi. Ya vatoz ya da elma salyangozu alacağım ileride 2 midye ile de süslendiririm kökler tutunca
Çok teşekkür ederim vatoz ve elma salyangozu alacağım eğer akvaryum aşırı yemlemeye maruz kalırsa.[/QUOTE]
Bence kesinlikle elma salyangoz almamalısın. Sürekli yeni filizleri yiyordu bendekiler. Bence çöpçü alman daha mantıklı. 1 takım cüce vatoz ve 6lı koloni çöpçü idealdir. Ayrıca lepistes dişi ilavesi yapman gerekli erkekler dişileri yoracaktır.
Kardinal Tetra
Merhaba arkadaşlar
Bahçemdeki 2 adet 1 tonluk tank için balık önerisine ihtiyaç var
Sorun şu bahar ayındayız bundan sonraki süreçte kullanım suyuna sivrisinekler larva atacaktır. Buda görselde ve kullanım için sıkıntılı bir durum.
Geçen yıl lepistes attım nisan ayında eylül gibi topladık ama canımız çıktı hepsini alana kadar. Bu sene kardinal tetra atıp sezon sonunda almayı düşünmüyorum. Bursa Osmangazi Demirtaş konum olarak bu sene 0 altında 3 4 gece geçti. Kardinal tanıtımında birinin donmuş havuzda bile kardinallerin yaşadığını okudum. Sizce tecrübe etmelimiyim? Yoksa canlı doğurandan devam edip sezon sonunda toplamalımıyım?
Merhaba arkadaşlar
Bahçemdeki 2 adet 1 tonluk tank için balık önerisine ihtiyaç var
Sorun şu bahar ayındayız bundan sonraki süreçte kullanım suyuna sivrisinekler larva atacaktır. Buda görselde ve kullanım için sıkıntılı bir durum.
Geçen yıl lepistes attım nisan ayında eylül gibi topladık ama canımız çıktı hepsini alana kadar. Bu sene kardinal tetra atıp sezon sonunda almayı düşünmüyorum. Bursa Osmangazi Demirtaş konum olarak bu sene 0 altında 3 4 gece geçti. Kardinal tanıtımında birinin donmuş havuzda bile kardinallerin yaşadığını okudum. Sizce tecrübe etmelimiyim? Yoksa canlı doğurandan devam edip sezon sonunda toplamalımıyım?
Crystalpro Spotex İlacı Ve Beyaz Benek Hastalığı
Öncelikle geçmiş olsun. 2 şile metilen bitirip bir fayda görmeyince öneri ile bende spotex aldım ve 3.gün hiçbirşey olmamasına rağmen 2.dozuda yaptım.
1) Bitkili melek çöpçü ve vatoz
2) sajika zebra papağan
İki akvaryumda da kullandım sadece dış filtre kapatıp aktif karbon sebebiyle 2 adet iç filtre havalandırma ile direk çözdüm.
1) kabuklular için önerilmiyor.
2) bende 3. gün 2.dozu uyguladım 4.gün %35 şu değişimi yapıp iç filtreleri çıkartıp dış filtre ile yola devam ettim hiçbir şekilde bakteri çökmedi diyebilirim (öyle birşey olsa suyun berraklığını kaybeder diye düşünüyorum) . Sizin böyle bir filtre imkanınız yoksa filtreleri kapatıp hava motoru ile sirkülasyon yapabilirsiniz. Böylelikle filtredeki bakteriye ilaç teması olmaz.
3) şişenin arkasında doz var. Eczaneden insülin iğnesi alarak doz yapabilirsin 40lt=1ml iğne yok ise 1ml=20 damla (saydım) tank ölçülerinizi yazmadığınız için size kullanım miktarı söyleyemiyorum.
4) haftalık zaten %35 değişim yapıyoruz. 2.dozla 4 gün diyelim size bence 2 gün önce değilim zararlı olmayacaktır.
Tekrardan geçmiş olsun
Öncelikle geçmiş olsun. 2 şile metilen bitirip bir fayda görmeyince öneri ile bende spotex aldım ve 3.gün hiçbirşey olmamasına rağmen 2.dozuda yaptım.
1) Bitkili melek çöpçü ve vatoz
2) sajika zebra papağan
İki akvaryumda da kullandım sadece dış filtre kapatıp aktif karbon sebebiyle 2 adet iç filtre havalandırma ile direk çözdüm.
1) kabuklular için önerilmiyor.
2) bende 3. gün 2.dozu uyguladım 4.gün %35 şu değişimi yapıp iç filtreleri çıkartıp dış filtre ile yola devam ettim hiçbir şekilde bakteri çökmedi diyebilirim (öyle birşey olsa suyun berraklığını kaybeder diye düşünüyorum) . Sizin böyle bir filtre imkanınız yoksa filtreleri kapatıp hava motoru ile sirkülasyon yapabilirsiniz. Böylelikle filtredeki bakteriye ilaç teması olmaz.
3) şişenin arkasında doz var. Eczaneden insülin iğnesi alarak doz yapabilirsin 40lt=1ml iğne yok ise 1ml=20 damla (saydım) tank ölçülerinizi yazmadığınız için size kullanım miktarı söyleyemiyorum.
4) haftalık zaten %35 değişim yapıyoruz. 2.dozla 4 gün diyelim size bence 2 gün önce değilim zararlı olmayacaktır.
Tekrardan geçmiş olsun
Özel Tür Bitkiler
Bitkiye adanmış bir tank
Elinize sağlık çok iyi duruyor.
İlk kurulum fotosuda olsaymış NEREDEN NEREYE VAY BEEE dermişiz
Bitkiye adanmış bir tank
Elinize sağlık çok iyi duruyor.
İlk kurulum fotosuda olsaymış NEREDEN NEREYE VAY BEEE dermişiz
Astronot Balığı İçin Yem Önerisi
[QUOTE=Tataaa4325]
akvaryum 200 litre. 100x40x50 ölçülerinde dophin c1600 dış filtre sipariş ettim debisi 1600L olması lazım, ribao çelik ısıtıcı düşünüyorum başka ısıtıcı öneriniz varsa alabilirim, balık 20 cmye ulaştığında akvaryumu büyütmeyi planlıyorum. birde kuma henüz karar veremedim. yani birtek yem ve kum kaldı. muhtemelen dış filtreyi kısıp kullanıcam hem güçlü filtrasyon olması için, hemde akvaryumu büyüttüğümde yeterli gelmesi için dophin c1600 ü tercih ettim.[:)]
dophin c1600 dış filtree uygun mu?[/QUOTE]
Kumdan kasıt umarım çapı küçük anlamındadır. Ben zemine 5cm lavtaşı ekledim sonradında geri çıkarttım. Gözenekler çok büyük ve araya pislik yem düşünce suyun kalitesini düşürüyor.
Bence albino düşünüyorsanız oscarı koyu tonlarda zemin
Kaplan ve bakır düşünürseniz silis tercih edebilirsiniz. Zıt renkte daha iyi olur düşüncesindeyim.
Ben yem olarak ciklet yeni veriyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
[QUOTE=Tataaa4325]
akvaryum 200 litre. 100x40x50 ölçülerinde dophin c1600 dış filtre sipariş ettim debisi 1600L olması lazım, ribao çelik ısıtıcı düşünüyorum başka ısıtıcı öneriniz varsa alabilirim, balık 20 cmye ulaştığında akvaryumu büyütmeyi planlıyorum. birde kuma henüz karar veremedim. yani birtek yem ve kum kaldı. muhtemelen dış filtreyi kısıp kullanıcam hem güçlü filtrasyon olması için, hemde akvaryumu büyüttüğümde yeterli gelmesi için dophin c1600 ü tercih ettim.[:)]
dophin c1600 dış filtree uygun mu?[/QUOTE]
Kumdan kasıt umarım çapı küçük anlamındadır. Ben zemine 5cm lavtaşı ekledim sonradında geri çıkarttım. Gözenekler çok büyük ve araya pislik yem düşünce suyun kalitesini düşürüyor.
Bence albino düşünüyorsanız oscarı koyu tonlarda zemin
Kaplan ve bakır düşünürseniz silis tercih edebilirsiniz. Zıt renkte daha iyi olur düşüncesindeyim.
Ben yem olarak ciklet yeni veriyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
