ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gokhan83
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2012 16:10
Son Ziyaret:
09 Şubat 2018 11:38
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
gokhan gul
Doğum Tarihi:
25 Nisan 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
gokhan gul
SON 10 MESAJI
Enformasyon Memurluğu Sınavı Ve Çıkmış Soruları
Başkan eklememişsin soruları 2 gün sonra bende bu sınava giricem.
Başkan eklememişsin soruları 2 gün sonra bende bu sınava giricem.
Ucuza Mineral Katkılar ve Su Hazırlayıcı Yapımı
Ulvi bey Reeflowers AquaPlants Trace siparişi vermiştim bana all inclusive yollamışlar satış yapan kişilerde aynı oldugunun farkında sanırım :))))
Ulvi bey Reeflowers AquaPlants Trace siparişi vermiştim bana all inclusive yollamışlar satış yapan kişilerde aynı oldugunun farkında sanırım :))))
Ucuza Mineral Katkılar ve Su Hazırlayıcı Yapımı
Reeflowers AquaPlants Trace ürününü sipariş verdim tşk. ederim ilginiz için. ürün açıklamarında karidesler ile ilgili bi açıklama göremedim taiwan bee türü besliyorum narin oldukları için inş. bi zararı dokunmaz.[EDIT]gokhan83,2017-02-27 18:09:24[/EDIT]
Reeflowers AquaPlants Trace ürününü sipariş verdim tşk. ederim ilginiz için. ürün açıklamarında karidesler ile ilgili bi açıklama göremedim taiwan bee türü besliyorum narin oldukları için inş. bi zararı dokunmaz.[EDIT]gokhan83,2017-02-27 18:09:24[/EDIT]
Ucuza Mineral Katkılar ve Su Hazırlayıcı Yapımı
Ulvi bey gh+ için mazemeleri temin ettim. şuan için shrimp forever trace var elimde onun yerine dediğiniz ürün JBL FERROPOL mudur? eğer oysa 2 lt şişeye ne ölçüde koymam lazım? şuan 100 lt bitane takım var 2 lt şişeye dediğiniz miktarlarda koydum su değişimlerinde şişeden ekliyorum sanırım 2 3 ayda bu karışım şişede beklese sorun olmaz? bu arada akvaryumumda spiky moss flame moss christmas moss var sizin katkınızla bunlar ciddi anlamda büyüme konusunda coştu diyebilirim.[EDIT]gokhan83,2017-03-01 13:08:49[/EDIT]
Ulvi bey gh+ için mazemeleri temin ettim. şuan için shrimp forever trace var elimde onun yerine dediğiniz ürün JBL FERROPOL mudur? eğer oysa 2 lt şişeye ne ölçüde koymam lazım? şuan 100 lt bitane takım var 2 lt şişeye dediğiniz miktarlarda koydum su değişimlerinde şişeden ekliyorum sanırım 2 3 ayda bu karışım şişede beklese sorun olmaz? bu arada akvaryumumda spiky moss flame moss christmas moss var sizin katkınızla bunlar ciddi anlamda büyüme konusunda coştu diyebilirim.[EDIT]gokhan83,2017-03-01 13:08:49[/EDIT]
Ucuza Mineral Katkılar ve Su Hazırlayıcı Yapımı
Ulvi bey tamda nette tw bee tankıma toz olarak gh+ plus arıyordum ilaç gibi valla bilgilerin.
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Demasoni bildiğim kadarıyla malawi gölünden, net değerlerini bulamadım ama tanganyika gölünden çok farklı olduğunu düşünmüyorum (Ph tutuyor) Daha önce belirttiğim gibi sularımızda genel anlamda magnezyum eksik. Demasoniler çeşme sularımız ile gayet başarılı beslenip üretilebilse de bir miktar magnezyum sülfat ve sodyum bi karbonat eklenebilir.
50 litreye 1 çay kaşığı magnezyum sülfat
50 litreye 1 çay kaşığı sodyum bi karbonat
İkisini de eczanelerden ve kimyacılardan kolaylıkla temin edebilirsiniz.
Hayırlı bayramlar...[/QUOTE][QUOTE=Ulvi Özuğur]Çok teşekkürler, faydalı olduysa ne mutlu.div
/divdivBu vesile ile güncel gh mineral içeriğini de paylaşayım, pek çok kişiye denemeleri için ücretsiz gönderdim, kendim de halen kullanıyorum./divdiv
/divdiv4 çay kaşığı Kalsiyum sülfat/divdiv4 çay kaşığı Kalsiyum klorür/divdiv2 çay kaşığı Magnezyum sülfat/divdiv1 çay kaşığı Potasyum sülfat/divdivYarım çay kaşığı Deniz tuzu/divdivBulursanız 1 çay kaşığı civarında montmorillonit tozu veya sıvı montmorillonit (opsiyonel)/divdiv
/divdivBu karışım 2 litre osmos suyunda çözülerek minerallendirilecek suya dozlanır. Takribi 1000 litre osmos suyu minerallendiriyor. (200-250 mikrosiemens aralığında)/divdiv
/divdivEk olarak az miktarlarda mikro element gübresi dozlayabilirsiniz (gh minerallerde bulunmaz, karides ürünleri üreten firmalar ayrıca trace element katkısı vb diye satıyorlar.) Ben jbl'in 625 ml'liğinden aldım, kullanıyorum./divdiv
/divdiv-------------/divdiv
/divdivbDİSCUS/b/divdiv
/divdivYine bu minerali discus trace element olarak üretim tanklarını minerallendirmek için kullanabilirsiniz. (sadece üretimde çeşme suyu aşılamak yerine, böylece ph'ı arttırmamış olursunuz) Yine bir miktar (yarım puan kadar) ph düşürür (sülfat nedeniyle)/divdiv
/divdivKeyifli hobiler..../div
editededitIDUlvi Özuğur/editIDeditDate2015-04-17 16:23:06/editDate/edited[/QUOTE]
Ulvi bey bu reçete deki mazemelerin satışını yapmayı hiç düşündünüzmü? beylikdüzünde oturuyorum bu tarafda kimya mazemeleri satan bi yer bulamadım internetten sipariş vermeyi düşündüm bi ürün bi yerde varsa diğer ürün mutlak olmuyor bu seferde kargo parası astarı yüzünü geçiyor eğer satışını düşünüyorsanız veya yapıyorsanız alabilirim :)
Ulvi bey tamda nette tw bee tankıma toz olarak gh+ plus arıyordum ilaç gibi valla bilgilerin.
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Demasoni bildiğim kadarıyla malawi gölünden, net değerlerini bulamadım ama tanganyika gölünden çok farklı olduğunu düşünmüyorum (Ph tutuyor) Daha önce belirttiğim gibi sularımızda genel anlamda magnezyum eksik. Demasoniler çeşme sularımız ile gayet başarılı beslenip üretilebilse de bir miktar magnezyum sülfat ve sodyum bi karbonat eklenebilir.
50 litreye 1 çay kaşığı magnezyum sülfat
50 litreye 1 çay kaşığı sodyum bi karbonat
İkisini de eczanelerden ve kimyacılardan kolaylıkla temin edebilirsiniz.
Hayırlı bayramlar...[/QUOTE][QUOTE=Ulvi Özuğur]Çok teşekkürler, faydalı olduysa ne mutlu.div
/divdivBu vesile ile güncel gh mineral içeriğini de paylaşayım, pek çok kişiye denemeleri için ücretsiz gönderdim, kendim de halen kullanıyorum./divdiv
/divdiv4 çay kaşığı Kalsiyum sülfat/divdiv4 çay kaşığı Kalsiyum klorür/divdiv2 çay kaşığı Magnezyum sülfat/divdiv1 çay kaşığı Potasyum sülfat/divdivYarım çay kaşığı Deniz tuzu/divdivBulursanız 1 çay kaşığı civarında montmorillonit tozu veya sıvı montmorillonit (opsiyonel)/divdiv
/divdivBu karışım 2 litre osmos suyunda çözülerek minerallendirilecek suya dozlanır. Takribi 1000 litre osmos suyu minerallendiriyor. (200-250 mikrosiemens aralığında)/divdiv
/divdivEk olarak az miktarlarda mikro element gübresi dozlayabilirsiniz (gh minerallerde bulunmaz, karides ürünleri üreten firmalar ayrıca trace element katkısı vb diye satıyorlar.) Ben jbl'in 625 ml'liğinden aldım, kullanıyorum./divdiv
/divdiv-------------/divdiv
/divdivbDİSCUS/b/divdiv
/divdivYine bu minerali discus trace element olarak üretim tanklarını minerallendirmek için kullanabilirsiniz. (sadece üretimde çeşme suyu aşılamak yerine, böylece ph'ı arttırmamış olursunuz) Yine bir miktar (yarım puan kadar) ph düşürür (sülfat nedeniyle)/divdiv
/divdivKeyifli hobiler..../div
editededitIDUlvi Özuğur/editIDeditDate2015-04-17 16:23:06/editDate/edited[/QUOTE]
Ulvi bey bu reçete deki mazemelerin satışını yapmayı hiç düşündünüzmü? beylikdüzünde oturuyorum bu tarafda kimya mazemeleri satan bi yer bulamadım internetten sipariş vermeyi düşündüm bi ürün bi yerde varsa diğer ürün mutlak olmuyor bu seferde kargo parası astarı yüzünü geçiyor eğer satışını düşünüyorsanız veya yapıyorsanız alabilirim :)
Aydinlatma Altina Buhar Cami
Cami kestirdim cam hazir sabitleme konusunda kararsizim
[QUOTE=erdalakçay]
Vantuza cam emanet etmek sakat bir iş olur..Bu kapağı koyduğunuz yüzeye uygun bir cam kestirip kapağı üzerine koymayı düşünebilirsiniz...Tabii müsaitse..[/QUOTE[QUOTE=erdalakçay]
Vantuza cam emanet etmek sakat bir iş olur..Bu kapağı koyduğunuz yüzeye uygun bir cam kestirip kapağı üzerine koymayı düşünebilirsiniz...Tabii müsaitse..[/QUOTE]
Malesef musait degil tek cagre eskiden pleksiydi orasi vida ile tutuyordu kapagi cam olarak sabitlemem lazim
Cami kestirdim cam hazir sabitleme konusunda kararsizim
[QUOTE=erdalakçay]
Vantuza cam emanet etmek sakat bir iş olur..Bu kapağı koyduğunuz yüzeye uygun bir cam kestirip kapağı üzerine koymayı düşünebilirsiniz...Tabii müsaitse..[/QUOTE[QUOTE=erdalakçay]
Vantuza cam emanet etmek sakat bir iş olur..Bu kapağı koyduğunuz yüzeye uygun bir cam kestirip kapağı üzerine koymayı düşünebilirsiniz...Tabii müsaitse..[/QUOTE]
Malesef musait degil tek cagre eskiden pleksiydi orasi vida ile tutuyordu kapagi cam olarak sabitlemem lazim
Aydinlatma Altina Buhar Cami
[QUOTE=MurathanM]Silikon ile yapıştırabilirsiniz. Kenarlarını akvaryum silikonu ile silikonlayın. Daha sonra müdahele edeceğiniz zaman kenarlarını maket bıçağı yardımı ile rahatça açabilirsiniz. Ben böyle yapıyorum. Çok ısınıp içeride oksitlenme olmaması için kenarlara delik açmakta fayda var. Ya da sizin dediğiniz gibi vida yolu ile de tutturabilirsiniz. Ancak bana göre daha zahmetli olacaktır. [/QUOTE]
Vantuz iş gorurmu acaba 4 kosesine
[QUOTE=MurathanM]Silikon ile yapıştırabilirsiniz. Kenarlarını akvaryum silikonu ile silikonlayın. Daha sonra müdahele edeceğiniz zaman kenarlarını maket bıçağı yardımı ile rahatça açabilirsiniz. Ben böyle yapıyorum. Çok ısınıp içeride oksitlenme olmaması için kenarlara delik açmakta fayda var. Ya da sizin dediğiniz gibi vida yolu ile de tutturabilirsiniz. Ancak bana göre daha zahmetli olacaktır. [/QUOTE]
Vantuz iş gorurmu acaba 4 kosesine
Aydinlatma Altina Buhar Cami
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/301120161124001.jpg[/IMG]
Akvaryum aydinlatmasini komple yeniledim cam ile on tarafini kapatacagim cami oraya nasil sabitlerim onu dusunuyorum silikonla yapistirsam tekrar acamam delik delme ihtimalim olsa vida ile tuttura bilirim sizin oneriniz varmi?daha sonra florasan falan bozuldugunda mudahale edebiliyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/301120161124001.jpg[/IMG]
Akvaryum aydinlatmasini komple yeniledim cam ile on tarafini kapatacagim cami oraya nasil sabitlerim onu dusunuyorum silikonla yapistirsam tekrar acamam delik delme ihtimalim olsa vida ile tuttura bilirim sizin oneriniz varmi?daha sonra florasan falan bozuldugunda mudahale edebiliyim.
T5 Balast Baglantisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161710131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161710451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161711141.jpg[/IMG]Selam akvaryum kapaginin isik sistemini. Komple degistirip bastan yapmaya karar verdim yeni reflektor yeni duylar takicagim. Soruma gelince philips hf-s 224-39 tls ii (t5). 2x24-39 tek balastta 2 floresan calistiricam kapak ustunde 2 dugme mevcut tek tek calistirmak istesem nasil baglanti yapmam gerek sema su sekilde hangi kablo arasina dugme baglanacak? 3 ve 4 te bi isaret var orasi olabilirmi[EDIT]mrah,2016-12-17 09:19:34[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161710131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161710451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123743/291120161711141.jpg[/IMG]Selam akvaryum kapaginin isik sistemini. Komple degistirip bastan yapmaya karar verdim yeni reflektor yeni duylar takicagim. Soruma gelince philips hf-s 224-39 tls ii (t5). 2x24-39 tek balastta 2 floresan calistiricam kapak ustunde 2 dugme mevcut tek tek calistirmak istesem nasil baglanti yapmam gerek sema su sekilde hangi kablo arasina dugme baglanacak? 3 ve 4 te bi isaret var orasi olabilirmi[EDIT]mrah,2016-12-17 09:19:34[/EDIT]
Yeni Karides Tankim
Silindi[EDIT]gokhan83,2017-05-03 12:06:59[/EDIT]
Silindi[EDIT]gokhan83,2017-05-03 12:06:59[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
