ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
metubo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2012 13:07
Son Ziyaret:
10 Şubat 2021 21:41
Toplam Mesaj:
518 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Tuna BOLAT
Doğum Tarihi:
21 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Izmir
Meslek:
Mağaza Müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/122447.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=DEPP]HERSEY BİTKİ OLSUN CANLI OLSUN MAZEME OLSUN HERSEY HERYERDEN ÇOK PAHALI VE BİTKİLERDE SALYANGOZ SORUNU VAR [/QUOTE]
Merhaba, Ben firmanın Mağaza Müdürüyüm.
Bitki fiyatlarımız evet piyasanın biraz üzerinde çünkü yerli bitki satışımız yok. Tamamen ithal ve belli kalitenin üzerindeki bitkileri getiriyoruz. Ayrıca Dennerle Bitkilerinin Ege Bölge Yetkili satıcısıyız.
Salyangoz sorununa gelince bahsettiğiniz olayın bizim bitkilerimizden kaynaklanıyor olma olasılığı çok düşük. Çünkü Dennerle ve diğer ithalat firmamız özel seralarda yetişen bitkiler satıyor. Ki biz her
ihtimale karşın bitki tanklarında Katil salyangoz ekleyerek oluşabilecek sorunların önüne geçmeye çalışıyoruz. Hatta yosun, salyangoz v.b. durumlarda satış yapmayıp, ürünü bekletiyoruz.
Pahalılık ile ilgili net bir şey söylemek mümkün değil açıkçası. Çünkü piyasada bir çok satıcı arkadaş var. Kimi kimle ya da hangi ürünle kıyaslama yaptığınıza göre değişir. 30m2 dükkanda tek başına
oturup internet üzerinden satış yapan, faturasız mal satan, adresi yeri yurdu belli olmayan, sattığı malın arkasında duramayan, malın devamını sağlayamayan bir işletme ile bizi kıyaslıyor iseniz evet
ürünlerimiz çok pahalıdır. Ki çoğu müşterimiz bilir zaten piyasada bizimle aynı statü de iş yapan firmalar ile kıyaslama yaptığınızda 100 üründen 70'inin bizde daha uygun fiyatlı sunulduğunu görürsünüz.
300 Akvaryum Mağaza, 300 Akvaryum Toptan Satış ve Malzeme Showroomu, 2 adet büyük depo ile sürekli olarak hobici arkadaşlarımıza kaliteli ve uygun fiyatlı hizmet vermeye çaba sarf ediyoruz.
Akvaryum hobiniz ile ilgili aradığınız hemen hemen her şeyi bulabileceğiniz bir mağaza konsepti oluşturmak için sürekli çabalıyoruz.
Bizden önce burada zaten müşterilerimiz memnuniyetlerini dile getirmiş. Her birine ayrı ayrı teşekkür ederiz.
İyi günler dilerim.
[QUOTE=kutlu01]Malawiizmir siteniz henüz tam oturmadığı için mi kullanamadım, yoksa benim cihazımda mı sorun var anlamadım.[/QUOTE]
Kutluhan bey,
www.malawiizmir.com sayfamız bir aksilik olmazsa eğer 15-20 gün içinde en geç aktif olacak.
Sahibinden.com, n11.com, gittigidiyor.com gibi platformlara gerek duymadan alış veriş yapabileceksiniz.
İyi günler dilerim.
[QUOTE=DEPP]HERSEY BİTKİ OLSUN CANLI OLSUN MAZEME OLSUN HERSEY HERYERDEN ÇOK PAHALI VE BİTKİLERDE SALYANGOZ SORUNU VAR [/QUOTE]
Merhaba, Ben firmanın Mağaza Müdürüyüm.
Bitki fiyatlarımız evet piyasanın biraz üzerinde çünkü yerli bitki satışımız yok. Tamamen ithal ve belli kalitenin üzerindeki bitkileri getiriyoruz. Ayrıca Dennerle Bitkilerinin Ege Bölge Yetkili satıcısıyız.
Salyangoz sorununa gelince bahsettiğiniz olayın bizim bitkilerimizden kaynaklanıyor olma olasılığı çok düşük. Çünkü Dennerle ve diğer ithalat firmamız özel seralarda yetişen bitkiler satıyor. Ki biz her
ihtimale karşın bitki tanklarında Katil salyangoz ekleyerek oluşabilecek sorunların önüne geçmeye çalışıyoruz. Hatta yosun, salyangoz v.b. durumlarda satış yapmayıp, ürünü bekletiyoruz.
Pahalılık ile ilgili net bir şey söylemek mümkün değil açıkçası. Çünkü piyasada bir çok satıcı arkadaş var. Kimi kimle ya da hangi ürünle kıyaslama yaptığınıza göre değişir. 30m2 dükkanda tek başına
oturup internet üzerinden satış yapan, faturasız mal satan, adresi yeri yurdu belli olmayan, sattığı malın arkasında duramayan, malın devamını sağlayamayan bir işletme ile bizi kıyaslıyor iseniz evet
ürünlerimiz çok pahalıdır. Ki çoğu müşterimiz bilir zaten piyasada bizimle aynı statü de iş yapan firmalar ile kıyaslama yaptığınızda 100 üründen 70'inin bizde daha uygun fiyatlı sunulduğunu görürsünüz.
300 Akvaryum Mağaza, 300 Akvaryum Toptan Satış ve Malzeme Showroomu, 2 adet büyük depo ile sürekli olarak hobici arkadaşlarımıza kaliteli ve uygun fiyatlı hizmet vermeye çaba sarf ediyoruz.
Akvaryum hobiniz ile ilgili aradığınız hemen hemen her şeyi bulabileceğiniz bir mağaza konsepti oluşturmak için sürekli çabalıyoruz.
Bizden önce burada zaten müşterilerimiz memnuniyetlerini dile getirmiş. Her birine ayrı ayrı teşekkür ederiz.
İyi günler dilerim.
[QUOTE=kutlu01]Malawiizmir siteniz henüz tam oturmadığı için mi kullanamadım, yoksa benim cihazımda mı sorun var anlamadım.[/QUOTE]
Kutluhan bey,
www.malawiizmir.com sayfamız bir aksilik olmazsa eğer 15-20 gün içinde en geç aktif olacak.
Sahibinden.com, n11.com, gittigidiyor.com gibi platformlara gerek duymadan alış veriş yapabileceksiniz.
İyi günler dilerim.
Dıy Taiwan Bee Karides Akvaryumu 2
Mutlu bey merhaba,
uzun zamandır foruma girememiştim. Bu akşam fırsat bulup biraz gezineyim dedim. Yine güzel şeyler yaptığınızı görüyorum. Bu arada diğer karides türlerini yetiştirmeyi bıraktınız sanırım. Biraz daha özel türlere yönelmişsiniz. Güzel olmuş yeni kurulumunuz. Tebrik ederim.
Mutlu bey merhaba,
uzun zamandır foruma girememiştim. Bu akşam fırsat bulup biraz gezineyim dedim. Yine güzel şeyler yaptığınızı görüyorum. Bu arada diğer karides türlerini yetiştirmeyi bıraktınız sanırım. Biraz daha özel türlere yönelmişsiniz. Güzel olmuş yeni kurulumunuz. Tebrik ederim.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Vildan hanım merhaba,
Kurulumda ne aşamadasınız. Ne zamandır bizleri bilgilendirmediniz.
En son kaya ve kum işi ile uğraşıyordunuz. Halledebildiniz mi?
Vildan hanım merhaba,
Kurulumda ne aşamadasınız. Ne zamandır bizleri bilgilendirmediniz.
En son kaya ve kum işi ile uğraşıyordunuz. Halledebildiniz mi?
Ada Tipi Armatür
[QUOTE=UĞUR]Ali kürşat bey,İlkinde spirel ile kestim ama zor oldu zımpara işi çok çıktı yakın zamanda yapmış olduğum armatür sipariş olduğu için daha iyi olması için ve biraz farklılık yapıp iç ve yan malzemeleri kompozit kullandım bunun için de dekupaj kullandım gayet başarılı[:iyi:]
[QUOTE=mahmut özen]Dolaba bağladığınız, armatürün bağlı olduğu boruları nerden aldınız ? Hazır bükümlümüydü siz mi hallettiniz[/QUOTE] Parça parça satılıyor alüminyum malzemesi satanlarda var ufak defek kesme işlemi oluyor ama basit
[QUOTE=metubo]Çok güzel ve kibar bir tasarım oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.
Bende pimaş borunun yan kısımlarını kapatmak için kullandığınız yarım ay şeklindeki malzeme nedir ve oraya nasıl tutturdunuz onu merak ettim. Fotoğraflarda tam seçemedim.
[/QUOTE] Burada kullanmış olduğum dakota isimli esnek bir malzeme sonraki yaptıklarımda kompozit kullandım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/image.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/1_image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/2_image.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Rica etsem yeni paylaştığınız Led lambalı versiyonda kullanmış olduğunuz ledleri belirtebilir misiniz?
Gerçi konunun yeri burası değil ama sorun olacaksa özelden de belirtebilirsiniz..
İyi günler.
[QUOTE=UĞUR]Ali kürşat bey,İlkinde spirel ile kestim ama zor oldu zımpara işi çok çıktı yakın zamanda yapmış olduğum armatür sipariş olduğu için daha iyi olması için ve biraz farklılık yapıp iç ve yan malzemeleri kompozit kullandım bunun için de dekupaj kullandım gayet başarılı[:iyi:]
[QUOTE=mahmut özen]Dolaba bağladığınız, armatürün bağlı olduğu boruları nerden aldınız ? Hazır bükümlümüydü siz mi hallettiniz[/QUOTE] Parça parça satılıyor alüminyum malzemesi satanlarda var ufak defek kesme işlemi oluyor ama basit
[QUOTE=metubo]Çok güzel ve kibar bir tasarım oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.
Bende pimaş borunun yan kısımlarını kapatmak için kullandığınız yarım ay şeklindeki malzeme nedir ve oraya nasıl tutturdunuz onu merak ettim. Fotoğraflarda tam seçemedim.
[/QUOTE] Burada kullanmış olduğum dakota isimli esnek bir malzeme sonraki yaptıklarımda kompozit kullandım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/image.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/1_image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/93491/2_image.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Rica etsem yeni paylaştığınız Led lambalı versiyonda kullanmış olduğunuz ledleri belirtebilir misiniz?
Gerçi konunun yeri burası değil ama sorun olacaksa özelden de belirtebilirsiniz..
İyi günler.
Led armatur dizayni. %80 bitti
Gökmen bey merhaba,
güzel bir deneme olmuş. İlk deneme için bile gayet hoş duruyor.
Şuan büyük bitkili tankınızda durum nedir? bir iki adet fotoğraf ekleyerek fikir vermeniz mümkün müdür?
Birde kullandığınız ledlere ait link varsa paylaşabilir misiniz? Değerlerine göz atmak istiyorum.
Son olarak sakıncası yoksa kapak maliyeti yaklaşık olarak ne oldu belirtebilir misiniz?
Gökmen bey merhaba,
güzel bir deneme olmuş. İlk deneme için bile gayet hoş duruyor.
Şuan büyük bitkili tankınızda durum nedir? bir iki adet fotoğraf ekleyerek fikir vermeniz mümkün müdür?
Birde kullandığınız ledlere ait link varsa paylaşabilir misiniz? Değerlerine göz atmak istiyorum.
Son olarak sakıncası yoksa kapak maliyeti yaklaşık olarak ne oldu belirtebilir misiniz?
Ada Tipi Armatür
Çok güzel ve kibar bir tasarım oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.
Bende pimaş borunun yan kısımlarını kapatmak için kullandığınız yarım ay şeklindeki malzeme nedir ve oraya nasıl tutturdunuz onu merak ettim. Fotoğraflarda tam seçemedim.
Çok güzel ve kibar bir tasarım oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.
Bende pimaş borunun yan kısımlarını kapatmak için kullandığınız yarım ay şeklindeki malzeme nedir ve oraya nasıl tutturdunuz onu merak ettim. Fotoğraflarda tam seçemedim.
Bütün tetra türleri
[QUOTE=GurcanBey]Ruby Tetra bende de var.Ama 9 adetten 3 adet kaldı:)[/QUOTE]
Gürcan bey teşekkür ederim.
Ben 10/15 adet gibi alım yapmayı düşünüyorum. Çünkü malum kayıplar olası olabiliyor. Sayı zaten 10'a düşer. Oda sürü balıkları için iyi bir sayı (Tankın büyüklüğüne göre) diğer türlü inanın izlerken insan keyif almıyor. Ama o sürü halindeki hareketleri izlemek çok keyifli.
Elimdeki daha önce beslediğim tetra türlerinde gece uykudan uyanıp su içmek için kalktığım da 1 saat akvaryum başında takılı kaldığımı bilirim.
[QUOTE=GurcanBey]Ruby Tetra bende de var.Ama 9 adetten 3 adet kaldı:)[/QUOTE]
Gürcan bey teşekkür ederim.
Ben 10/15 adet gibi alım yapmayı düşünüyorum. Çünkü malum kayıplar olası olabiliyor. Sayı zaten 10'a düşer. Oda sürü balıkları için iyi bir sayı (Tankın büyüklüğüne göre) diğer türlü inanın izlerken insan keyif almıyor. Ama o sürü halindeki hareketleri izlemek çok keyifli.
Elimdeki daha önce beslediğim tetra türlerinde gece uykudan uyanıp su içmek için kalktığım da 1 saat akvaryum başında takılı kaldığımı bilirim.
Yeni Ürün hava alan balık taşıma poşeti
Ben biraz baktım ama hala Türkiye'de kullanan yok sanırım. En güzel fiyat sanırım bu linkte. Ebatlarda yeterli bence.
Ben biraz baktım ama hala Türkiye'de kullanan yok sanırım. En güzel fiyat sanırım bu linkte. Ebatlarda yeterli bence.
http://www.ebay.com/itm/100-pcs-LongLife-Aquarium-Breathing-Bags-15x23cm-Kordon-Breather-Substitute/251542790629?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3D6ef18b5be88d4d1f9de87f0d05108730%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26mehot%3Dag%26sd%3D181647882177&rt=nc
Bütün tetra türleri
Konuyu hortlatmış olacağım ama o kadar işe yarar bir konu ki diğer arkadaşlarında görüp faydalanacağına eminim.
metubo 2015-06-12 14:33:20
Konuyu hortlatmış olacağım ama o kadar işe yarar bir konu ki diğer arkadaşlarında görüp faydalanacağına eminim.
Elinize sağlık. Bizim için güzel bir çalışma olmuş. Uzun zamandır aradığım bir tetra türünün de adını sayenizde öğrenmiş oldum.
Axelrodia Riesei (Ruby Tetra) Bence en güzeli. Özellikle Yeşil ağırlıklı bir tankta. Süper bir süsü oluyorlar..
Profesyonel olarak Lepistes Yetiştirmek
[QUOTE=GörkemBaykal]Mehmet bey çok sağolun iyi dilekleriniz için. Raif hocamında dediği gibi sıcaklık bir parametre ama belli zamandan sonra sıkıntılar olabilir. Yavru kalitesi bence genetik bir olaydır benim düşüncem tabiki 6 ayrı yerden farklı üreticilerden aldığım full redler kusursuz ve kendim seçerek aldığım fullred trioları edindim inanınki kusursuz balıklardı renkleri formları 6 ayrı fullredlerin yavrularını almaya başladığımda sadece 1 trio inanılmaz sağlıklı ve güzel yavru veriyordu fullredler de yavrulama (renk,bel kalınlığı,kuyruk açma,dorsal) sıkıntıları olabilir diyorum ama albino balıklar diyip genelleme yapabiliriz aslında raif hocamında düşüncelerini alırız. aldığım tüm balıkların yurt dışında ve yurt içinde temasa geçtim ve 5 trionunda kardeş balıklar olduğunu öğrendim ama verim aldığım balıklar ise çaprazmala ile elde edilen f4 yavrulardı farkını orda gördüm size tavsiyem güzel bir kan sokun balıklara çaprazlamayla devam edin sonuçları görüşelim gene (bu arada o güzel pigment ve gen bozukluğunla doğan yavrular banada denk geliyor ve yurt dışında gördüğüm moscow chocolate ırkı oturtmuşlar o kırma dediğimiz balıklarla uğraşıp ufak bir çalışmam benimde yakında resim koyucam inşallah oturta bilrisem varyeteyi bakalım :)[/QUOTE]
Görkem bey,
İş sebebi ile önümüzdeki hafta 1-2 günlüğüne İzmir'de olacağım büyük ihtimalle. Ara açılmadan tanışmakta fayda var :) Siz hangi semtdesiniz İzmir'de ? Belki plan programım üzerinde olursa haberleşebiliriz. Sizin içinde uygunsa tabi.
[QUOTE=GörkemBaykal]Mehmet bey çok sağolun iyi dilekleriniz için. Raif hocamında dediği gibi sıcaklık bir parametre ama belli zamandan sonra sıkıntılar olabilir. Yavru kalitesi bence genetik bir olaydır benim düşüncem tabiki 6 ayrı yerden farklı üreticilerden aldığım full redler kusursuz ve kendim seçerek aldığım fullred trioları edindim inanınki kusursuz balıklardı renkleri formları 6 ayrı fullredlerin yavrularını almaya başladığımda sadece 1 trio inanılmaz sağlıklı ve güzel yavru veriyordu fullredler de yavrulama (renk,bel kalınlığı,kuyruk açma,dorsal) sıkıntıları olabilir diyorum ama albino balıklar diyip genelleme yapabiliriz aslında raif hocamında düşüncelerini alırız. aldığım tüm balıkların yurt dışında ve yurt içinde temasa geçtim ve 5 trionunda kardeş balıklar olduğunu öğrendim ama verim aldığım balıklar ise çaprazmala ile elde edilen f4 yavrulardı farkını orda gördüm size tavsiyem güzel bir kan sokun balıklara çaprazlamayla devam edin sonuçları görüşelim gene (bu arada o güzel pigment ve gen bozukluğunla doğan yavrular banada denk geliyor ve yurt dışında gördüğüm moscow chocolate ırkı oturtmuşlar o kırma dediğimiz balıklarla uğraşıp ufak bir çalışmam benimde yakında resim koyucam inşallah oturta bilrisem varyeteyi bakalım :)[/QUOTE]
Görkem bey,
İş sebebi ile önümüzdeki hafta 1-2 günlüğüne İzmir'de olacağım büyük ihtimalle. Ara açılmadan tanışmakta fayda var :) Siz hangi semtdesiniz İzmir'de ? Belki plan programım üzerinde olursa haberleşebiliriz. Sizin içinde uygunsa tabi.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
