ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
onur62324
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Aralık 2011 12:58
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2025 13:30
Toplam Mesaj:
240 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Arkoç
Doğum Tarihi:
06 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Mali müşavir
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur A.
SON 10 MESAJI
Ofis Betta Akvaryumu
[QUOTE=mumishka]Merhaba, çok şık görünüyor ancak ısıtıcınız yok galiba. Su kaç derece? [/QUOTE]
genelde hep oda sıcaklığı ofis öyle soğuk olmuyor. havalandırma ve ısıtıcı sistemi hep aynı sıcaklıkta tutuyor. çalışan olmasa dahi.
[QUOTE=mumishka]Merhaba, çok şık görünüyor ancak ısıtıcınız yok galiba. Su kaç derece? [/QUOTE]
genelde hep oda sıcaklığı ofis öyle soğuk olmuyor. havalandırma ve ısıtıcı sistemi hep aynı sıcaklıkta tutuyor. çalışan olmasa dahi.
Ofis Betta Akvaryumu
[QUOTE=sarı2604]
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Zaten Modifikasyon düşüncem var ic haznesi için. Oda yumusatir sert dökülmez su.
Bu arada uzeri acik betta zipliyor atliyor deniliyor olmuyor mu öyle bir durum[:?][/QUOTE]
zıplamaya alıştırırsanız zıplıyor ancak parmak falan görürse durduk yere zıpladığını görmedim. :D
[QUOTE=sarı2604]
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Zaten Modifikasyon düşüncem var ic haznesi için. Oda yumusatir sert dökülmez su.
Bu arada uzeri acik betta zipliyor atliyor deniliyor olmuyor mu öyle bir durum[:?][/QUOTE]
zıplamaya alıştırırsanız zıplıyor ancak parmak falan görürse durduk yere zıpladığını görmedim. :D
Ofis Betta Akvaryumu
[QUOTE=sarı2604]
Suan 8-9 litre plastik kapakli bir akvaryumum var 30x13x24h betta beslemeyi düşünüyorum ortalama 8 litre diyelim yeni kurulum yapicam sizce [URL]http://s.aliexpress.com/mIfmy6VB?fromSns[/URL] linkteki S model (120 L/h) şelale filtre uygunmudur fiyati 50 tl civari. Bettayi rahatsiz eder mi akıntısı fazla olur mu ?
Şelale filtreyi alirsam (strafordan kapak yapicam)[/QUOTE]
bu tür filtrelerde high low ayarı olduğundan 60l h ye düşürebilirsiniz. o da problem yapmaz.
[QUOTE=sarı2604]
Suan 8-9 litre plastik kapakli bir akvaryumum var 30x13x24h betta beslemeyi düşünüyorum ortalama 8 litre diyelim yeni kurulum yapicam sizce [URL]http://s.aliexpress.com/mIfmy6VB?fromSns[/URL] linkteki S model (120 L/h) şelale filtre uygunmudur fiyati 50 tl civari. Bettayi rahatsiz eder mi akıntısı fazla olur mu ?
Şelale filtreyi alirsam (strafordan kapak yapicam)[/QUOTE]
bu tür filtrelerde high low ayarı olduğundan 60l h ye düşürebilirsiniz. o da problem yapmaz.
Ofis Betta Akvaryumu
[QUOTE=PAC-MAN]Ben de çok beğendim.
İnternetten mi aldınız?[/QUOTE]
evet, internetten kabı aldım. toplama şekilde diğer hepsini yaptım.
kap - 16 tl
ışık(usb) - 25 tl
filtre - 45 (akvaryumcuda internette sanırım 25 -30 tl)
arka fon - evdeki malzemelerle
bitkiler - daha önceden vardı.
kum- daha önceden vardı.
aslında bakarsanız 86 liraya denk geldi. balıkları ve bende olanları saymazsak.
[QUOTE=PAC-MAN]Ben de çok beğendim.
İnternetten mi aldınız?[/QUOTE]
evet, internetten kabı aldım. toplama şekilde diğer hepsini yaptım.
kap - 16 tl
ışık(usb) - 25 tl
filtre - 45 (akvaryumcuda internette sanırım 25 -30 tl)
arka fon - evdeki malzemelerle
bitkiler - daha önceden vardı.
kum- daha önceden vardı.
aslında bakarsanız 86 liraya denk geldi. balıkları ve bende olanları saymazsak.
Ofis Betta Akvaryumu
[QUOTE=sarı2604]
Öncelikle gayet güzel ve sevecen bi akvaryum [:iyi:]
izninizle birkaç soru soracagim cevaplarsaniz benim icin cok mühim. [:3]
1) Filtreniz şelale mi ?
2) Nerden aldınız ne kadara aldiniz ?
3) sanirim 100 L/h peki kac W ?
4) bettanizi rahatsız etmiyor mu dalgalanma yapiyor mu ?
5) 8-9 lt beta akvaryumuma tavsiye edermisin ? (seninkide 8 lt galiba)[/QUOTE]
Merhaba birkaç gündür girememiştim. Filtre şelale filtre. 45 tl ye akvaryumcudan aldım. Kutusu ofisteydi markasını gidince yazarım. şimdi şöyle debiyi 100 lt de tutuyorum. aslında 100 den fazla, 200 mü 250 mi öyle bir şey olması lazım. ben emiş borusuna ince bir biyolojik sünger yerleştiriyorum. Ayrıca kendiliğinden high low ayarı da var. high da tam debi low da yarı yarıya düşüyor. yani sünger yerleştirmeseniz dahi bir sıkıntı olmuyor. betta gayet mutlu hatta su akan yerin altına gidiyor bazen. akvaryumun linkini vereyim. esasında akvaryum değil bu waffle sos kabı :D akrilik malzemeden, ben o zaman 16 tl ye almıştım.
linki de burada:
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/betta-kabi-8-lt-beta-karides-334733768
https://urun.gittigidiyor.com/ofis-kirtasiye/tasinabilir-mandalli-usb-led-isik-masa-lamba-gece-lambasi-1-led-333310108
[QUOTE=sarı2604]
Öncelikle gayet güzel ve sevecen bi akvaryum [:iyi:]
izninizle birkaç soru soracagim cevaplarsaniz benim icin cok mühim. [:3]
1) Filtreniz şelale mi ?
2) Nerden aldınız ne kadara aldiniz ?
3) sanirim 100 L/h peki kac W ?
4) bettanizi rahatsız etmiyor mu dalgalanma yapiyor mu ?
5) 8-9 lt beta akvaryumuma tavsiye edermisin ? (seninkide 8 lt galiba)[/QUOTE]
Merhaba birkaç gündür girememiştim. Filtre şelale filtre. 45 tl ye akvaryumcudan aldım. Kutusu ofisteydi markasını gidince yazarım. şimdi şöyle debiyi 100 lt de tutuyorum. aslında 100 den fazla, 200 mü 250 mi öyle bir şey olması lazım. ben emiş borusuna ince bir biyolojik sünger yerleştiriyorum. Ayrıca kendiliğinden high low ayarı da var. high da tam debi low da yarı yarıya düşüyor. yani sünger yerleştirmeseniz dahi bir sıkıntı olmuyor. betta gayet mutlu hatta su akan yerin altına gidiyor bazen. akvaryumun linkini vereyim. esasında akvaryum değil bu waffle sos kabı :D akrilik malzemeden, ben o zaman 16 tl ye almıştım.
linki de burada:
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/betta-kabi-8-lt-beta-karides-334733768
https://urun.gittigidiyor.com/ofis-kirtasiye/tasinabilir-mandalli-usb-led-isik-masa-lamba-gece-lambasi-1-led-333310108
Ofis Betta Akvaryumu
Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Betta & cüce vatoz
Bitki Türleri: anubias, çin ithalatı grosso
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 100/h tepe filtre - 1 w led lamba
Tasarım ve Dekorasyon: hagen kum ve silis karışık taban malzemesi, 3 boyutlu arka fon
ofiste çalışma masama kurduğum betta akvaryumum sizlerle [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608531.jpg[/IMG]
Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Betta & cüce vatoz
Bitki Türleri: anubias, çin ithalatı grosso
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 100/h tepe filtre - 1 w led lamba
Tasarım ve Dekorasyon: hagen kum ve silis karışık taban malzemesi, 3 boyutlu arka fon
ofiste çalışma masama kurduğum betta akvaryumum sizlerle [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120060/050420181608531.jpg[/IMG]
Birden Fazla Betta Aynı Akvaryumda ?
Arkadaşlar bugün itibariyle akvaryuma saldım. Poşette bekletirken 1 dişiye kur yapıyordu. Dişi de aynı şekilde buna karşılık veriyordu. işin garip tarafı balıkları saldım 2 dişiyi birden ve gözlemledim. Dişiler biraz daha ilgili davranıyor ancak erkek bettam pek ilgilenmiyor çok garipsedim doğrusu. Şu anlık bir saldırganlık vb. hareket göremedim. 3 ü de kendi halinde takılıyor. Bu durum başına gelen var mı ? [:lol:]
müsait anda fotoğraf paylaşımı yapacağım.
Arkadaşlar bugün itibariyle akvaryuma saldım. Poşette bekletirken 1 dişiye kur yapıyordu. Dişi de aynı şekilde buna karşılık veriyordu. işin garip tarafı balıkları saldım 2 dişiyi birden ve gözlemledim. Dişiler biraz daha ilgili davranıyor ancak erkek bettam pek ilgilenmiyor çok garipsedim doğrusu. Şu anlık bir saldırganlık vb. hareket göremedim. 3 ü de kendi halinde takılıyor. Bu durum başına gelen var mı ? [:lol:]
müsait anda fotoğraf paylaşımı yapacağım.
Birden Fazla Betta Aynı Akvaryumda ?
[QUOTE=Meiyo26]2 erkek kavga ederki önünne ayna koyun kendisini görsün ona bile saldırmaya çalışır betta :D.Ama yinede çok sayıda dişi sağlıklı olmaz sanırım ki betta lar çift tutuyo sanırım diye biliyorum.[/QUOTE]
2 erkek değil de 1 erkek 2 dişi olarak ilk başta ayarlayacağım.
[QUOTE=EmperorAngelfish]Youtube'da görmüştüm adam 2 erkek betaya aynı akvaryumda bakıyordu. Onun da bir alıştırma yöntemi olsa gerek. Her beta farklı karakter de olabilir mi acaba, çünkü ben beta alırken bana da akvaryumcu mutlaka tek bakmalısın diğer balıkları öldürür dedi karma akvaryuma koyma demişti. Şimdi 2-3 ay oldu karma akvaryumda hiçbir balığı rahatsız etmedi mutlu mesut yaşayıp gidiyor.
Diyeceğim bu katı kurallar o öyle olmaz bu böyle olur gibi kurallar her balıkta farklılık gösterebiliyor. 2 erkek betayı aynı akvaryumda gördükten sonra iyice emin oldum bundan.[/QUOTE]
eş tutma olayını bende sordum. öyle değil tam olarak dedi. erkek birinden ilgi görmezse diğer dişiye yöneliyor. bu da agresifliğini azaltıyor dedi. tek dişi olursa ve ilgi görmezse dişiyi öldürüp sonra yorgun düştükten sonra ölebiliyor dedi. bu yüzden bir dişiyle işi bitince diğer dişiye gitmesi agresifliğini azaltıyor dedi. yarın deneyeceğim bakalım.
[QUOTE=Meiyo26]2 erkek kavga ederki önünne ayna koyun kendisini görsün ona bile saldırmaya çalışır betta :D.Ama yinede çok sayıda dişi sağlıklı olmaz sanırım ki betta lar çift tutuyo sanırım diye biliyorum.[/QUOTE]
2 erkek değil de 1 erkek 2 dişi olarak ilk başta ayarlayacağım.
[QUOTE=EmperorAngelfish]Youtube'da görmüştüm adam 2 erkek betaya aynı akvaryumda bakıyordu. Onun da bir alıştırma yöntemi olsa gerek. Her beta farklı karakter de olabilir mi acaba, çünkü ben beta alırken bana da akvaryumcu mutlaka tek bakmalısın diğer balıkları öldürür dedi karma akvaryuma koyma demişti. Şimdi 2-3 ay oldu karma akvaryumda hiçbir balığı rahatsız etmedi mutlu mesut yaşayıp gidiyor.
Diyeceğim bu katı kurallar o öyle olmaz bu böyle olur gibi kurallar her balıkta farklılık gösterebiliyor. 2 erkek betayı aynı akvaryumda gördükten sonra iyice emin oldum bundan.[/QUOTE]
eş tutma olayını bende sordum. öyle değil tam olarak dedi. erkek birinden ilgi görmezse diğer dişiye yöneliyor. bu da agresifliğini azaltıyor dedi. tek dişi olursa ve ilgi görmezse dişiyi öldürüp sonra yorgun düştükten sonra ölebiliyor dedi. bu yüzden bir dişiyle işi bitince diğer dişiye gitmesi agresifliğini azaltıyor dedi. yarın deneyeceğim bakalım.
Birden Fazla Betta Aynı Akvaryumda ?
Arkadaşlar merhaba,
hafta sonu bir pethsop a gittim. Oradan asıl amacım çöpçü kum vs. malzemeler almaktı. Ancak bir akvaryum dikkatimi çekti. Akvaryumda birden fazla betta vardı yaklaşık 9-10 tane 1 erkek geri kalanı dişiydi. Bu şekilde sorunsuzca yaşıyorlardı. Hatta erkek hiçbir dişiyi rahatsız bile etmiyordu. Akvaryum hacmi yüksek değil 30-35 litre falandı. Bu dikkatimi çekti ve petshop sahibinden bilgi aldım. Bu şekilde bir erkeğe birden fazla dişi verildiğinde bir problem olmayacağını ve birlikte bakılacağını söyledi ki zaten öyle de gözüküyordu. Sizin konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ettim.
teşekkürler.[:?]
Arkadaşlar merhaba,
hafta sonu bir pethsop a gittim. Oradan asıl amacım çöpçü kum vs. malzemeler almaktı. Ancak bir akvaryum dikkatimi çekti. Akvaryumda birden fazla betta vardı yaklaşık 9-10 tane 1 erkek geri kalanı dişiydi. Bu şekilde sorunsuzca yaşıyorlardı. Hatta erkek hiçbir dişiyi rahatsız bile etmiyordu. Akvaryum hacmi yüksek değil 30-35 litre falandı. Bu dikkatimi çekti ve petshop sahibinden bilgi aldım. Bu şekilde bir erkeğe birden fazla dişi verildiğinde bir problem olmayacağını ve birlikte bakılacağını söyledi ki zaten öyle de gözüküyordu. Sizin konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ettim.
teşekkürler.[:?]
30 Litreye Kadar Akvaryumlar İçin Filtrasyon
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
iş yerine bir betta akvaryumu kurdum ve bu akvaryum 20x20x20 boyutlarında. ancak bir arka fon ekleyip kum da ekleyince hacim 5 litreye kadar düştü. haliyle bu tür akvayumlar için filtrasyon sıkıntı oluyor. betta beslediğim için herhangi bir filtreye ihtiyaç yok dense de filtrenin faydaları çok önemli. öncelikle bu tür küçük akvaryumlar için pipo filtre tercih ediliyor. çünkü iç filtreler genelde akvaryumun içini debi yüzünden inanılmaz karıştırabilir. bende bu 5 litrelik betta beslediğim akvaryuma çok filtre aradım. 2 sebepten pipo kullanmak istemedim.
1)hava motoru sesi.
2)hacim yetersizliği.
bu sebepten şelale tipi filtrelere yöneldim. en düşük debili bir tane buldum. dophin marka h80 model askı şelale filtre.
debisi 185/h. doğrusu bu bile benim akvaryumuma çok fazla geldi. kumlar yerinden oynadı. ancak çok güzel bir high ve low ayarlama yeri var. low ayarına getirdiğimde de epey fazlaca debi olmaya devam ediyordu. ancak filtrenin emiş borusunun tam eklenti yerine küçük parça elyaf sıkıştırdım. ek olarak da filtre malzeme yerine elyaf koyunca inanılmaz bir debi ayarı oldu. betta yı hiç rahatsız etmiyor ve çok güzel şekilde filtrasyon gerçekleştiriyor. gönü rahatlığı ile alıp 30 litreye kadar olan akvaryumlar için kullanabilirsiniz.
ek olarak malzeme kalitesini gerçekten beğendim. öyle elde kalacak gibi durmuyor. ve oldukça sessiz çalışan bir motor.
iyi günler.
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
iş yerine bir betta akvaryumu kurdum ve bu akvaryum 20x20x20 boyutlarında. ancak bir arka fon ekleyip kum da ekleyince hacim 5 litreye kadar düştü. haliyle bu tür akvayumlar için filtrasyon sıkıntı oluyor. betta beslediğim için herhangi bir filtreye ihtiyaç yok dense de filtrenin faydaları çok önemli. öncelikle bu tür küçük akvaryumlar için pipo filtre tercih ediliyor. çünkü iç filtreler genelde akvaryumun içini debi yüzünden inanılmaz karıştırabilir. bende bu 5 litrelik betta beslediğim akvaryuma çok filtre aradım. 2 sebepten pipo kullanmak istemedim.
1)hava motoru sesi.
2)hacim yetersizliği.
bu sebepten şelale tipi filtrelere yöneldim. en düşük debili bir tane buldum. dophin marka h80 model askı şelale filtre.
debisi 185/h. doğrusu bu bile benim akvaryumuma çok fazla geldi. kumlar yerinden oynadı. ancak çok güzel bir high ve low ayarlama yeri var. low ayarına getirdiğimde de epey fazlaca debi olmaya devam ediyordu. ancak filtrenin emiş borusunun tam eklenti yerine küçük parça elyaf sıkıştırdım. ek olarak da filtre malzeme yerine elyaf koyunca inanılmaz bir debi ayarı oldu. betta yı hiç rahatsız etmiyor ve çok güzel şekilde filtrasyon gerçekleştiriyor. gönü rahatlığı ile alıp 30 litreye kadar olan akvaryumlar için kullanabilirsiniz.
ek olarak malzeme kalitesini gerçekten beğendim. öyle elde kalacak gibi durmuyor. ve oldukça sessiz çalışan bir motor.
iyi günler.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
