ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
E MERT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Aralık 2011 21:37
Son Ziyaret:
11 Ocak 2018 01:12
Toplam Mesaj:
97 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre mert
Doğum Tarihi:
19 Eylül 1968
Yaş:
57
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre mert
SON 10 MESAJI
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
[QUOTE=by_sedo] [QUOTE=AGARTALI] Videonuzu izledim. Siz akvaryumun yüksekliği, dış filtre hortum uzunluğu, akvaryumun içerisindeki su seviyesi ve filtre içerisinde elyaf kullanıyorsanız bunun dolması gibi bir kaç olumsuzluğun bir araya gelmesi ile ortaya çıkabilecek debi düşmesi yaşıyor olabilirsiniz. Özellikle c1600 tavsiye edebileceğim filtrelerdendir. Hiç sorun yaşamadım. Yukarıda yazdıklarımı gözeden geçirirseniz iyi bir filtreyi iade etmek yerine kullanmaya devam edebilirsiniz. Yok eğer yazdıklarımla ilgili bir problem değil filtre ile alakalı bir şeyse geçmiş olsun. Sağlıcakla.[/QUOTE]
Hocam öncelikle tavsiye edebileceğiniz yöntemler nelerdir hortumlari çıkartıp daha kısa hortum almam ve filtre seviyesini akvaryum seviyesi ile ayni şekilde orantilasam sorun duzelirmi birazdan hortum almaya gidicem ve hortumlari kisalticam filtreyi de akvaryum ile ayni seviyeye getiricem filtre içersinde 5 sepet var 4 tanesi dolu en ustdeki boş video çekip yeniden paylaşicam hocam ilginiz için teşekkür ederim [/QUOTE]
Videonuzu izledim. Filitrenizi akvaryumla aynı seviyeye getirmeyin.Dış filitreler akvaryumun altında olmadır. Videonuzdaki yer uygun. Debi düşmesinin nedeni bulmanız lazım. Sepetlerde aşırı filitre malzemesi ve özelikle elyaf fazla varsa azaltmanız gerekir.
[QUOTE=by_sedo] [QUOTE=AGARTALI] Videonuzu izledim. Siz akvaryumun yüksekliği, dış filtre hortum uzunluğu, akvaryumun içerisindeki su seviyesi ve filtre içerisinde elyaf kullanıyorsanız bunun dolması gibi bir kaç olumsuzluğun bir araya gelmesi ile ortaya çıkabilecek debi düşmesi yaşıyor olabilirsiniz. Özellikle c1600 tavsiye edebileceğim filtrelerdendir. Hiç sorun yaşamadım. Yukarıda yazdıklarımı gözeden geçirirseniz iyi bir filtreyi iade etmek yerine kullanmaya devam edebilirsiniz. Yok eğer yazdıklarımla ilgili bir problem değil filtre ile alakalı bir şeyse geçmiş olsun. Sağlıcakla.[/QUOTE]
Hocam öncelikle tavsiye edebileceğiniz yöntemler nelerdir hortumlari çıkartıp daha kısa hortum almam ve filtre seviyesini akvaryum seviyesi ile ayni şekilde orantilasam sorun duzelirmi birazdan hortum almaya gidicem ve hortumlari kisalticam filtreyi de akvaryum ile ayni seviyeye getiricem filtre içersinde 5 sepet var 4 tanesi dolu en ustdeki boş video çekip yeniden paylaşicam hocam ilginiz için teşekkür ederim [/QUOTE]
Videonuzu izledim. Filitrenizi akvaryumla aynı seviyeye getirmeyin.Dış filitreler akvaryumun altında olmadır. Videonuzdaki yer uygun. Debi düşmesinin nedeni bulmanız lazım. Sepetlerde aşırı filitre malzemesi ve özelikle elyaf fazla varsa azaltmanız gerekir.
Dış Filtre önerisi
[QUOTE=Erkan26] [QUOTE=FTHS] Ben tetra ex 800 plus kullanıyorum 1 aydır içindeki sepetler yamuk yumuk aralarında boşluk var ses 0 ama malzeme kötü bence içinden çıkan seramik ve biobalları attım sera siporax ekledim.
Bence eheim 2213 05 al jbl gereksiz pahalı üstünde yazan debi yalan kutuların üstünde gerçek debisi yazıyor e901 900 debi yazıyo internette kutuda max 450 yazıyo.Bidaha filtre alsam kesinlikle ehiem classic alırım o ses yapıyo muhabbeti normal motor ugultusu her filtrede çıkar o ses elektrik le çalışıyo ses olmasa çalışmaz.
Suyu alttan alıyo üsten veriyo en güzeli sepetsiz kesinlikle sepetsiz filtre en güzel filtre sepetler oturdumu aradan şu kaçırıyomu sepete malzeme sığmadı derdi yok.[/QUOTE]
Fatih bey öncelikle teşekkür ederim, aslında jbl e yönelmiştim ama debi yüksek gelebilir E701 de 900L debi var benim akvaryumum 100 litre yani akvaryumu kasırgaya çevirmesi hoş birşey olmaz. Ama eheim hep kafamda ses tabi ki biraz olacak 0 ses diye birşey olmaz elektrikle çalışan herşey ses yapar isteyen desibel ölçüm cihazıyla ölçsün.[/QUOTE]
JBL 1501 filitre kullanıyorum oldukcada memnunum. Görevini fazlasıyla yapıyor ve malzeme kaliteiyle güven veriyor. Elektirik tüketimleri oldukça düşük, İçerisi ful geliyor extra filitre malzemesi almanıza gerek yok.İki yıla yakındır sorunsuz çalışıyor. Dört yıl garanti hiç bir filitrede göremedim. İthalatcısı Pet gardenin formda bölümü var. 401 modeli sizin işinizi görecektir. Fatih Bey'in bahsettigi debi sorunu ben yaşamadım. Birde dış filitrelerde kutu üzerinde yazan değerler filitre boşken verilen değerlerdir ve tüm dış filitrelerde mantık aynıdır. Filitre malzeme yoğunluğuna ve filitre kirlendikçe debi düşer. Linkten JBL dış filitrelerin teknik verilerini görebilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/jbl_cristalprofi_e_greenline_dis_filtre_serisi_k829433.asp
[QUOTE=Erkan26] [QUOTE=FTHS] Ben tetra ex 800 plus kullanıyorum 1 aydır içindeki sepetler yamuk yumuk aralarında boşluk var ses 0 ama malzeme kötü bence içinden çıkan seramik ve biobalları attım sera siporax ekledim.
Bence eheim 2213 05 al jbl gereksiz pahalı üstünde yazan debi yalan kutuların üstünde gerçek debisi yazıyor e901 900 debi yazıyo internette kutuda max 450 yazıyo.Bidaha filtre alsam kesinlikle ehiem classic alırım o ses yapıyo muhabbeti normal motor ugultusu her filtrede çıkar o ses elektrik le çalışıyo ses olmasa çalışmaz.
Suyu alttan alıyo üsten veriyo en güzeli sepetsiz kesinlikle sepetsiz filtre en güzel filtre sepetler oturdumu aradan şu kaçırıyomu sepete malzeme sığmadı derdi yok.[/QUOTE]
Fatih bey öncelikle teşekkür ederim, aslında jbl e yönelmiştim ama debi yüksek gelebilir E701 de 900L debi var benim akvaryumum 100 litre yani akvaryumu kasırgaya çevirmesi hoş birşey olmaz. Ama eheim hep kafamda ses tabi ki biraz olacak 0 ses diye birşey olmaz elektrikle çalışan herşey ses yapar isteyen desibel ölçüm cihazıyla ölçsün.[/QUOTE]
JBL 1501 filitre kullanıyorum oldukcada memnunum. Görevini fazlasıyla yapıyor ve malzeme kaliteiyle güven veriyor. Elektirik tüketimleri oldukça düşük, İçerisi ful geliyor extra filitre malzemesi almanıza gerek yok.İki yıla yakındır sorunsuz çalışıyor. Dört yıl garanti hiç bir filitrede göremedim. İthalatcısı Pet gardenin formda bölümü var. 401 modeli sizin işinizi görecektir. Fatih Bey'in bahsettigi debi sorunu ben yaşamadım. Birde dış filitrelerde kutu üzerinde yazan değerler filitre boşken verilen değerlerdir ve tüm dış filitrelerde mantık aynıdır. Filitre malzeme yoğunluğuna ve filitre kirlendikçe debi düşer. Linkten JBL dış filitrelerin teknik verilerini görebilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/jbl_cristalprofi_e_greenline_dis_filtre_serisi_k829433.asp
JBL Dış ve Uv filtre fotograflı tecrübe
Akvaryum arka fonu ile güzel olmuş. JBL filitre kullanan biri olarak çok memnun kalacağınızı söylüyebilirim. Akvaryum hacminize göre epey büyük filitre almışınız. Hayırlı olsun.
Akvaryum arka fonu ile güzel olmuş. JBL filitre kullanan biri olarak çok memnun kalacağınızı söylüyebilirim. Akvaryum hacminize göre epey büyük filitre almışınız. Hayırlı olsun.
Karidesevi' nin Yeni Tesis İnşaatı
Hayırlı olsun. Emeklerinizin karşılığınız alırsınız inşallah.
Hayırlı olsun. Emeklerinizin karşılığınız alırsınız inşallah.
JBL e1501,JBL e1901 & Fluval Fx6 Yorumlar
JBL 1501 kullanan biri olarak tavsiye ederim. Ayrıca filitre malzemesi almanıza gerek yok. Filitre ful geliyor. Bir sepet Seramik halkalar ve İki sepet JBL micromec ve bir sepet mavi sünger filitre içerisinde geliyor. Son temizlememden yana yaklaşık iki ay geçti.Debide çok büyük kayıp yok.
JBL 1501 kullanan biri olarak tavsiye ederim. Ayrıca filitre malzemesi almanıza gerek yok. Filitre ful geliyor. Bir sepet Seramik halkalar ve İki sepet JBL micromec ve bir sepet mavi sünger filitre içerisinde geliyor. Son temizlememden yana yaklaşık iki ay geçti.Debide çok büyük kayıp yok.
Jbl Cristal Profi E1501 Aşırı Sesli Çalışma
İlk başlarda biraz sesli çalışıyor. Havayı biraz geç atıyor. Bununda sebebi bence mavi süngerler. Birkaç gün içinde ses namına bişey kalmıyor. Debi ve performansı çok çok iyi. Açıp kapamayın filitreniz çalışsın. Sorun kalmıyacaktır.
İlk başlarda biraz sesli çalışıyor. Havayı biraz geç atıyor. Bununda sebebi bence mavi süngerler. Birkaç gün içinde ses namına bişey kalmıyor. Debi ve performansı çok çok iyi. Açıp kapamayın filitreniz çalışsın. Sorun kalmıyacaktır.
JBL e701 dış filtre ses sorunu
Bende Jbl dış filitremden çok memnunum. Yıkama yaptıktan sonra biraz ses yapıyor.Havayı attıktan sonra ses kalmıyor. Mobilya içerisinde kullanmanızdan kaynaklı ses problemide olabilir.Birkezde Mobilya dışında deneme yapın derim.
Bende Jbl dış filitremden çok memnunum. Yıkama yaptıktan sonra biraz ses yapıyor.Havayı attıktan sonra ses kalmıyor. Mobilya içerisinde kullanmanızdan kaynaklı ses problemide olabilir.Birkezde Mobilya dışında deneme yapın derim.
Jbl cristalprofi e1501 greenline
JBL 1501 den çok memnunum. Ses yok denecek kadar az. Filitrenin çalıştığını anlamak için su veriş aparatının suyu dalgalandırmasını bakıyorum. Malzeme kalitesi çok iyi. Filitre kadar önemli olan asıl konu ise filitre malzemeleri. Filitre ful geliyor. Filitre malzemeleri işini layıkıyla yapıyor. Biraz elyaf ekledim.Tavsiye ederim.
JBL 1501 den çok memnunum. Ses yok denecek kadar az. Filitrenin çalıştığını anlamak için su veriş aparatının suyu dalgalandırmasını bakıyorum. Malzeme kalitesi çok iyi. Filitre kadar önemli olan asıl konu ise filitre malzemeleri. Filitre ful geliyor. Filitre malzemeleri işini layıkıyla yapıyor. Biraz elyaf ekledim.Tavsiye ederim.
Eheim 2215, Eheim 2226, Jbl E901 seçimi
Eheim kaliteli markadır.2215 canlı yükünüzün fazla olması halinde akvaryumunuza yetmeyebilir.
Eheim kaliteli markadır.2215 canlı yükünüzün fazla olması halinde akvaryumunuza yetmeyebilir.
Jbl kaliteli markadır.e1501 Bir aya yakındır kullanıyorum.Müthiş filitre.e901 filitre kardeşimin akvaryumunda 2 senedir çalışıyor.Ses,debi düşmesi yok.İç malzemeleri çok çok iyi.Filitre kadar malzemelerde önemli.Filitre ful dolu geliyor.Extra malzeme almanıza gerek yok.
Bence Jbl alın.JBl ithalatcısı Pet garden ve müthiş ilgililer.Daha önce Dolphin dış filitrede yaşadıgım sorunu hemen çözdüler.Sattıkları malzemelerin arkasındalar.3 sene önce yaşadıgım Tetra tec faciasında Anadolu pet ilgisiz alakasız kaldı.filitre çöpe gitti.eheım ithalatcısıda aynı firma.Ankaradasınız Batıkentte yerleri var.Sorun yaşarsanız çok kolay ulaşırsınız.
Sessiz dış filtre...
Kullanacagız akvaryumun litresini ve bütçenizi yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız.
Kullanacagız akvaryumun litresini ve bütçenizi yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
