ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemal.d
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Kasım 2011 23:18
Son Ziyaret:
15 Eylül 2018 05:25
Toplam Mesaj:
115 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Derici
Doğum Tarihi:
22 Ocak 1998
Yaş:
28
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sadece daha fazla deneme yapan ve yanılanlar başarının güzelliğini tadabilirler...
SON 10 MESAJI
Calvus Akvaryum Özel Türler
İzmir Karşıyaka'daki Calvus Akvaryum'a bu ithalatta daha önce görmediğim Mermer Balta Balığı Galaxy Rasbora Vahşi Betta'lar ve Güzel bir tür yılanbaş gördüm merak edenler gidip bakmalı bence.
İzmir Karşıyaka'daki Calvus Akvaryum'a bu ithalatta daha önce görmediğim Mermer Balta Balığı Galaxy Rasbora Vahşi Betta'lar ve Güzel bir tür yılanbaş gördüm merak edenler gidip bakmalı bence.
Golden Rabbit Snail
Merhaba arkdaşlar size bir sorum olacak. 390 litrelik akvaryumuma 4 adet golden rabbit snail almayı düşünüyorum fakat aynı akvaryumda katillerde var sorun olurmu katilleri çıkarmalı mıyım?
Merhaba arkdaşlar size bir sorum olacak. 390 litrelik akvaryumuma 4 adet golden rabbit snail almayı düşünüyorum fakat aynı akvaryumda katillerde var sorun olurmu katilleri çıkarmalı mıyım?
" Stairway to Heaven" - ADist 2012
Adına yaraşır bir akvaryum olmuş tebrikler.
Adına yaraşır bir akvaryum olmuş tebrikler.
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=Umitb]Cubaları nerden aldınız acaba calvus akvaryumdanmı? Özellikle cuba ve helferi arıyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Ümit bey cubala'rı forumdan temin ettim. Ayrıca bende helferi arıyorum. Bulursam size de haber veririm.
An itibariyle gübreler elime geçti. Bende kendimce şöyle bir program yaptım:
-Pazartesi: 15 ml Potasyum
-Çarşamba: 10 ml Fosfor
-Cuma: 7 ml Demir
-Pazar: 7.5 ml Genel Gübre
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
[QUOTE=Umitb]Cubaları nerden aldınız acaba calvus akvaryumdanmı? Özellikle cuba ve helferi arıyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Ümit bey cubala'rı forumdan temin ettim. Ayrıca bende helferi arıyorum. Bulursam size de haber veririm.
An itibariyle gübreler elime geçti. Bende kendimce şöyle bir program yaptım:
-Pazartesi: 15 ml Potasyum
-Çarşamba: 10 ml Fosfor
-Cuma: 7 ml Demir
-Pazar: 7.5 ml Genel Gübre
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
40x27x40(h) Low Tech.(Kırmızı Burun Tetra Eklendi.)
Tebrikler çok güzel bir akvaryum olmuş. Tabana biraz sagittaria subulata ekerseniz çok daha güzel görünebilir bence :D
Tebrikler çok güzel bir akvaryum olmuş. Tabana biraz sagittaria subulata ekerseniz çok daha güzel görünebilir bence :D
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
Öncelikle herkes merhaba. 1 haftalık bir aradan sonra tekrar yeni gelişmelerle karşınızdayım... Sözü çok uzatmadan konuya giriyim. Bu 1 hafta içerisinde akvaryuma rotala rotundifolia hydrocotyle vercilatta cryptocoryne wendtii brown althernanthera reinreckii ve riccia ekledim. Bitkiler geldiklerinde oldukça hırpalamışlardı. Hatta yarı ölü gibiydiler diye bilrim. Fotoğrafları ilerde bitkiler daha iyileşince koyacağım. 2. gelişmeyse CO2'nin selenoid valf i ile ilgili oldu. Selenoid Valf tamir edildi elime geldi ve monte ettik. Şuan CO2 çalışıyor. Işıklandırmayı 4.5 saate çıkardım. Riccia'yı sarmak için küçük taşlar ekledim. Cuba'lar bir yandan eski yapraklarını döküyor bir yandan yeni sürgünler veriyor. İyi durumdalar mı kötü durumdalar mı karar veremedim.
Gelelim haftanın sorusuna. Bu soru gübreleme ile ilgili olacak:
Gübrelemeye bu hafta başlıyorum elimde seachem flourish ve seachem potassium var. Bunlara ek olarak Seachem iron ve Seachem phosphorus düşünüyorum. Gübreleme ile ilgili şüphelerim var. Gübrelemenin miktarını belirledim. Fakat hangi gübreyi hangi gün vereceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Lütfen bana bu konuda yardım edin. Almam gereken gübre varsa sizin kullandığınız memnun kaldığınz varsa belirtini. Şimdilik hoşçakalın. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi esirgemeyin. Saygılar...
Öncelikle herkes merhaba. 1 haftalık bir aradan sonra tekrar yeni gelişmelerle karşınızdayım... Sözü çok uzatmadan konuya giriyim. Bu 1 hafta içerisinde akvaryuma rotala rotundifolia hydrocotyle vercilatta cryptocoryne wendtii brown althernanthera reinreckii ve riccia ekledim. Bitkiler geldiklerinde oldukça hırpalamışlardı. Hatta yarı ölü gibiydiler diye bilrim. Fotoğrafları ilerde bitkiler daha iyileşince koyacağım. 2. gelişmeyse CO2'nin selenoid valf i ile ilgili oldu. Selenoid Valf tamir edildi elime geldi ve monte ettik. Şuan CO2 çalışıyor. Işıklandırmayı 4.5 saate çıkardım. Riccia'yı sarmak için küçük taşlar ekledim. Cuba'lar bir yandan eski yapraklarını döküyor bir yandan yeni sürgünler veriyor. İyi durumdalar mı kötü durumdalar mı karar veremedim.
Gelelim haftanın sorusuna. Bu soru gübreleme ile ilgili olacak:
Gübrelemeye bu hafta başlıyorum elimde seachem flourish ve seachem potassium var. Bunlara ek olarak Seachem iron ve Seachem phosphorus düşünüyorum. Gübreleme ile ilgili şüphelerim var. Gübrelemenin miktarını belirledim. Fakat hangi gübreyi hangi gün vereceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Lütfen bana bu konuda yardım edin. Almam gereken gübre varsa sizin kullandığınız memnun kaldığınz varsa belirtini. Şimdilik hoşçakalın. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi esirgemeyin. Saygılar...
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=undertaker312]Anubiaslar o kuvvetli ışıkta bozulacaktır, gölgelik kısımlara koyarsanız daha sağlıklı olur,Tebrikler. [/QUOTE]
Umut bey şuan az ışıklandırma yapıyorum günde toplam 3 saat ilerde bozulma görürsem bir çaresine bakarım teşekkürler...
[QUOTE=undertaker312]Anubiaslar o kuvvetli ışıkta bozulacaktır, gölgelik kısımlara koyarsanız daha sağlıklı olur,Tebrikler. [/QUOTE]
Umut bey şuan az ışıklandırma yapıyorum günde toplam 3 saat ilerde bozulma görürsem bir çaresine bakarım teşekkürler...
Hangi Bitkiler?
Size görsellik açısından önerebileceğim bitkliler:
Hydrocotyle sp. japan
Hemianthus Cuba
Parvula Blyxa Japonica
ve bence zemin bitkilerinin en zoru olan glosso
Size görsellik açısından önerebileceğim bitkliler:
Hydrocotyle sp. japan
Hemianthus Cuba
Parvula Blyxa Japonica
ve bence zemin bitkilerinin en zoru olan glosso
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=TahaArif] Merhabalar Kemal kardeşim kurulumunuz hayırlı olsun.Yalnız anubiasları dal ve ya taş parçalarına sarar ve köklerinin de ışık görmesini sağlarsanız daha iyi olacaktır aksi taktirde çürümeler, yaprak delinmeleri vb. sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/QUOTE]
Taha bey tavsiyeniz doğrultusunda şöyle bir değişiklil yaptım:




[QUOTE=TahaArif] Merhabalar Kemal kardeşim kurulumunuz hayırlı olsun.Yalnız anubiasları dal ve ya taş parçalarına sarar ve köklerinin de ışık görmesini sağlarsanız daha iyi olacaktır aksi taktirde çürümeler, yaprak delinmeleri vb. sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/QUOTE]
Taha bey tavsiyeniz doğrultusunda şöyle bir değişiklil yaptım:




High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=Umitb]Kemal Kardeşim,
Başarılarının devamını dilerim, umarım sıkıntısız bir süreç yaşarsın.Bitkiliye giripte sorun yaşamayan yoktur herhalde ama sen sorunların karşısında yılmadan devam et.Ufak bir ayrıntı dikkatimi çekti yanılıyorda olabilirim.Reflektörlü kapakta yanılmıyorsam mekanik balast kullanılmış,reflektörlerin yanında starter dikkatimi çekti.Bu denli düzenli bir kurulum ve bir o kadarda pahalı aydınlatma için ben mekanik balast kullanılmasını tavsiye etmem açıkçası.Mekanik balast elektronik balasta göre daha fazla elektrik harcayıp,çok daha fazla ısınma yapacaktır.Kullanılan reflektörler yanılmıyorsam kapaktan 3 cm kadar yüksekte balastlar reflektörün altında olmayacağına göre ya kapağın arkasında yada farklı bir yerde duruyor bana göre elektronik kullanılması daha iyi olacaktır.
[/QUOTE]
Ümit bey yorumunuz için teşekkürler... Açıkçası balastlar hakkında pek bir fikrim yok. İyice baktım fakat elektronik mi mekanik mi olduğuna tam karar veremedim. Fakat bildiğim kadarıyla mekanik balastlar fişe taktıktan biraz sonra yanar bu şekilde bende mekanik balast kullanıldığını düşünüyorum ilerde sorun olursa değiştirtirim en kötü. Balastlar ışıkların altında değil kapağın yanlarından biraz pay bırakılmış orada duruyor.
Bunun dışında bu gün İbrahim beyden aldığım cuba'lar geldi (İbrahim bey'e teşekkürler) diğer akvaryumumdan anubias crinum calamistratum ve lotus zenkeri alıp akvaryuma diktim. Akvaryum biraz biraz şekillenmeye başladı. Tam işler yolunda gidiyordu ki CO2 sistemin kaçak olduğunu bu kaçağın selenoid valfte olduğunu farkettim ve selenoid valfi aldığım firmaya geri iade ettim. Yakında yenisi gelecek... Bu yaşanan olumsuzluğun dışında bir sorun yok.
Işıklandırmamı şuan günde 3 saat yappıyorum 2 floresan saat 12 de devreye giriyor diğer 2'si saat 13 de 4 floresan saat 14.30'a kadar beraber yanıyor. 14.30 2'si kapanıyor. 15'de ise floresanların tamamı kapanmış oluyor.
Su değişimlerindeyse biraz daha farklı bir yöntem izliyorum. Bunu bana Calvus Akvaryum'un sahibi Erkan Yavuz abim önerdi: Haftada 1 kere 1 damacana (20lt'lik) içme suyu değiştiriyorum (Bu su yumuşak olduğu için ve pH'ıda uygun seviyede olduğu için). Hem bitkiler için hem de suyun berraklığı için çok yararlı olduğunu uzun vadede çok işime yarayacağımı söyledi ben de bu şekilde yapıyorum değişimi.
Son durumlar böyle akvaryumun suyu 26 derecede sabit. İyisiyle kötüsüyle başladık bir işe bakalım sonuç ne olacak? Şimdi sizin için bir kaç fotoğraf ekliyorum... Lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin...








kemal.d 2012-07-26 15:43:33
[QUOTE=Umitb]Kemal Kardeşim,
Başarılarının devamını dilerim, umarım sıkıntısız bir süreç yaşarsın.Bitkiliye giripte sorun yaşamayan yoktur herhalde ama sen sorunların karşısında yılmadan devam et.Ufak bir ayrıntı dikkatimi çekti yanılıyorda olabilirim.Reflektörlü kapakta yanılmıyorsam mekanik balast kullanılmış,reflektörlerin yanında starter dikkatimi çekti.Bu denli düzenli bir kurulum ve bir o kadarda pahalı aydınlatma için ben mekanik balast kullanılmasını tavsiye etmem açıkçası.Mekanik balast elektronik balasta göre daha fazla elektrik harcayıp,çok daha fazla ısınma yapacaktır.Kullanılan reflektörler yanılmıyorsam kapaktan 3 cm kadar yüksekte balastlar reflektörün altında olmayacağına göre ya kapağın arkasında yada farklı bir yerde duruyor bana göre elektronik kullanılması daha iyi olacaktır.
[/QUOTE]
Ümit bey yorumunuz için teşekkürler... Açıkçası balastlar hakkında pek bir fikrim yok. İyice baktım fakat elektronik mi mekanik mi olduğuna tam karar veremedim. Fakat bildiğim kadarıyla mekanik balastlar fişe taktıktan biraz sonra yanar bu şekilde bende mekanik balast kullanıldığını düşünüyorum ilerde sorun olursa değiştirtirim en kötü. Balastlar ışıkların altında değil kapağın yanlarından biraz pay bırakılmış orada duruyor.
Bunun dışında bu gün İbrahim beyden aldığım cuba'lar geldi (İbrahim bey'e teşekkürler) diğer akvaryumumdan anubias crinum calamistratum ve lotus zenkeri alıp akvaryuma diktim. Akvaryum biraz biraz şekillenmeye başladı. Tam işler yolunda gidiyordu ki CO2 sistemin kaçak olduğunu bu kaçağın selenoid valfte olduğunu farkettim ve selenoid valfi aldığım firmaya geri iade ettim. Yakında yenisi gelecek... Bu yaşanan olumsuzluğun dışında bir sorun yok.
Işıklandırmamı şuan günde 3 saat yappıyorum 2 floresan saat 12 de devreye giriyor diğer 2'si saat 13 de 4 floresan saat 14.30'a kadar beraber yanıyor. 14.30 2'si kapanıyor. 15'de ise floresanların tamamı kapanmış oluyor.
Su değişimlerindeyse biraz daha farklı bir yöntem izliyorum. Bunu bana Calvus Akvaryum'un sahibi Erkan Yavuz abim önerdi: Haftada 1 kere 1 damacana (20lt'lik) içme suyu değiştiriyorum (Bu su yumuşak olduğu için ve pH'ıda uygun seviyede olduğu için). Hem bitkiler için hem de suyun berraklığı için çok yararlı olduğunu uzun vadede çok işime yarayacağımı söyledi ben de bu şekilde yapıyorum değişimi.
Son durumlar böyle akvaryumun suyu 26 derecede sabit. İyisiyle kötüsüyle başladık bir işe bakalım sonuç ne olacak? Şimdi sizin için bir kaç fotoğraf ekliyorum... Lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin...








SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
