ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemal.d
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Kasım 2011 23:18
Son Ziyaret:
15 Eylül 2018 05:25
Toplam Mesaj:
115 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Derici
Doğum Tarihi:
22 Ocak 1998
Yaş:
28
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sadece daha fazla deneme yapan ve yanılanlar başarının güzelliğini tadabilirler...
SON 10 MESAJI
Calvus Akvaryum Özel Türler
İzmir Karşıyaka'daki Calvus Akvaryum'a bu ithalatta daha önce görmediğim Mermer Balta Balığı Galaxy Rasbora Vahşi Betta'lar ve Güzel bir tür yılanbaş gördüm merak edenler gidip bakmalı bence.
İzmir Karşıyaka'daki Calvus Akvaryum'a bu ithalatta daha önce görmediğim Mermer Balta Balığı Galaxy Rasbora Vahşi Betta'lar ve Güzel bir tür yılanbaş gördüm merak edenler gidip bakmalı bence.
Golden Rabbit Snail
Merhaba arkdaşlar size bir sorum olacak. 390 litrelik akvaryumuma 4 adet golden rabbit snail almayı düşünüyorum fakat aynı akvaryumda katillerde var sorun olurmu katilleri çıkarmalı mıyım?
Merhaba arkdaşlar size bir sorum olacak. 390 litrelik akvaryumuma 4 adet golden rabbit snail almayı düşünüyorum fakat aynı akvaryumda katillerde var sorun olurmu katilleri çıkarmalı mıyım?
" Stairway to Heaven" - ADist 2012
Adına yaraşır bir akvaryum olmuş tebrikler.
Adına yaraşır bir akvaryum olmuş tebrikler.
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=Umitb]Cubaları nerden aldınız acaba calvus akvaryumdanmı? Özellikle cuba ve helferi arıyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Ümit bey cubala'rı forumdan temin ettim. Ayrıca bende helferi arıyorum. Bulursam size de haber veririm.
An itibariyle gübreler elime geçti. Bende kendimce şöyle bir program yaptım:
-Pazartesi: 15 ml Potasyum
-Çarşamba: 10 ml Fosfor
-Cuma: 7 ml Demir
-Pazar: 7.5 ml Genel Gübre
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
[QUOTE=Umitb]Cubaları nerden aldınız acaba calvus akvaryumdanmı? Özellikle cuba ve helferi arıyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Ümit bey cubala'rı forumdan temin ettim. Ayrıca bende helferi arıyorum. Bulursam size de haber veririm.
An itibariyle gübreler elime geçti. Bende kendimce şöyle bir program yaptım:
-Pazartesi: 15 ml Potasyum
-Çarşamba: 10 ml Fosfor
-Cuma: 7 ml Demir
-Pazar: 7.5 ml Genel Gübre
Tavsiyelerinizi bekliyorum...
40x27x40(h) Low Tech.(Kırmızı Burun Tetra Eklendi.)
Tebrikler çok güzel bir akvaryum olmuş. Tabana biraz sagittaria subulata ekerseniz çok daha güzel görünebilir bence :D
Tebrikler çok güzel bir akvaryum olmuş. Tabana biraz sagittaria subulata ekerseniz çok daha güzel görünebilir bence :D
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
Öncelikle herkes merhaba. 1 haftalık bir aradan sonra tekrar yeni gelişmelerle karşınızdayım... Sözü çok uzatmadan konuya giriyim. Bu 1 hafta içerisinde akvaryuma rotala rotundifolia hydrocotyle vercilatta cryptocoryne wendtii brown althernanthera reinreckii ve riccia ekledim. Bitkiler geldiklerinde oldukça hırpalamışlardı. Hatta yarı ölü gibiydiler diye bilrim. Fotoğrafları ilerde bitkiler daha iyileşince koyacağım. 2. gelişmeyse CO2'nin selenoid valf i ile ilgili oldu. Selenoid Valf tamir edildi elime geldi ve monte ettik. Şuan CO2 çalışıyor. Işıklandırmayı 4.5 saate çıkardım. Riccia'yı sarmak için küçük taşlar ekledim. Cuba'lar bir yandan eski yapraklarını döküyor bir yandan yeni sürgünler veriyor. İyi durumdalar mı kötü durumdalar mı karar veremedim.
Gelelim haftanın sorusuna. Bu soru gübreleme ile ilgili olacak:
Gübrelemeye bu hafta başlıyorum elimde seachem flourish ve seachem potassium var. Bunlara ek olarak Seachem iron ve Seachem phosphorus düşünüyorum. Gübreleme ile ilgili şüphelerim var. Gübrelemenin miktarını belirledim. Fakat hangi gübreyi hangi gün vereceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Lütfen bana bu konuda yardım edin. Almam gereken gübre varsa sizin kullandığınız memnun kaldığınz varsa belirtini. Şimdilik hoşçakalın. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi esirgemeyin. Saygılar...
Öncelikle herkes merhaba. 1 haftalık bir aradan sonra tekrar yeni gelişmelerle karşınızdayım... Sözü çok uzatmadan konuya giriyim. Bu 1 hafta içerisinde akvaryuma rotala rotundifolia hydrocotyle vercilatta cryptocoryne wendtii brown althernanthera reinreckii ve riccia ekledim. Bitkiler geldiklerinde oldukça hırpalamışlardı. Hatta yarı ölü gibiydiler diye bilrim. Fotoğrafları ilerde bitkiler daha iyileşince koyacağım. 2. gelişmeyse CO2'nin selenoid valf i ile ilgili oldu. Selenoid Valf tamir edildi elime geldi ve monte ettik. Şuan CO2 çalışıyor. Işıklandırmayı 4.5 saate çıkardım. Riccia'yı sarmak için küçük taşlar ekledim. Cuba'lar bir yandan eski yapraklarını döküyor bir yandan yeni sürgünler veriyor. İyi durumdalar mı kötü durumdalar mı karar veremedim.
Gelelim haftanın sorusuna. Bu soru gübreleme ile ilgili olacak:
Gübrelemeye bu hafta başlıyorum elimde seachem flourish ve seachem potassium var. Bunlara ek olarak Seachem iron ve Seachem phosphorus düşünüyorum. Gübreleme ile ilgili şüphelerim var. Gübrelemenin miktarını belirledim. Fakat hangi gübreyi hangi gün vereceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Lütfen bana bu konuda yardım edin. Almam gereken gübre varsa sizin kullandığınız memnun kaldığınz varsa belirtini. Şimdilik hoşçakalın. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi esirgemeyin. Saygılar...
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=undertaker312]Anubiaslar o kuvvetli ışıkta bozulacaktır, gölgelik kısımlara koyarsanız daha sağlıklı olur,Tebrikler. [/QUOTE]
Umut bey şuan az ışıklandırma yapıyorum günde toplam 3 saat ilerde bozulma görürsem bir çaresine bakarım teşekkürler...
[QUOTE=undertaker312]Anubiaslar o kuvvetli ışıkta bozulacaktır, gölgelik kısımlara koyarsanız daha sağlıklı olur,Tebrikler. [/QUOTE]
Umut bey şuan az ışıklandırma yapıyorum günde toplam 3 saat ilerde bozulma görürsem bir çaresine bakarım teşekkürler...
Hangi Bitkiler?
Size görsellik açısından önerebileceğim bitkliler:
Hydrocotyle sp. japan
Hemianthus Cuba
Parvula Blyxa Japonica
ve bence zemin bitkilerinin en zoru olan glosso
Size görsellik açısından önerebileceğim bitkliler:
Hydrocotyle sp. japan
Hemianthus Cuba
Parvula Blyxa Japonica
ve bence zemin bitkilerinin en zoru olan glosso
High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=TahaArif] Merhabalar Kemal kardeşim kurulumunuz hayırlı olsun.Yalnız anubiasları dal ve ya taş parçalarına sarar ve köklerinin de ışık görmesini sağlarsanız daha iyi olacaktır aksi taktirde çürümeler, yaprak delinmeleri vb. sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/QUOTE]
Taha bey tavsiyeniz doğrultusunda şöyle bir değişiklil yaptım:




[QUOTE=TahaArif] Merhabalar Kemal kardeşim kurulumunuz hayırlı olsun.Yalnız anubiasları dal ve ya taş parçalarına sarar ve köklerinin de ışık görmesini sağlarsanız daha iyi olacaktır aksi taktirde çürümeler, yaprak delinmeleri vb. sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/QUOTE]
Taha bey tavsiyeniz doğrultusunda şöyle bir değişiklil yaptım:




High-Tech Akvaryum Kurulumu (Gübreleme Tavsiyesi)
[QUOTE=Umitb]Kemal Kardeşim,
Başarılarının devamını dilerim, umarım sıkıntısız bir süreç yaşarsın.Bitkiliye giripte sorun yaşamayan yoktur herhalde ama sen sorunların karşısında yılmadan devam et.Ufak bir ayrıntı dikkatimi çekti yanılıyorda olabilirim.Reflektörlü kapakta yanılmıyorsam mekanik balast kullanılmış,reflektörlerin yanında starter dikkatimi çekti.Bu denli düzenli bir kurulum ve bir o kadarda pahalı aydınlatma için ben mekanik balast kullanılmasını tavsiye etmem açıkçası.Mekanik balast elektronik balasta göre daha fazla elektrik harcayıp,çok daha fazla ısınma yapacaktır.Kullanılan reflektörler yanılmıyorsam kapaktan 3 cm kadar yüksekte balastlar reflektörün altında olmayacağına göre ya kapağın arkasında yada farklı bir yerde duruyor bana göre elektronik kullanılması daha iyi olacaktır.
[/QUOTE]
Ümit bey yorumunuz için teşekkürler... Açıkçası balastlar hakkında pek bir fikrim yok. İyice baktım fakat elektronik mi mekanik mi olduğuna tam karar veremedim. Fakat bildiğim kadarıyla mekanik balastlar fişe taktıktan biraz sonra yanar bu şekilde bende mekanik balast kullanıldığını düşünüyorum ilerde sorun olursa değiştirtirim en kötü. Balastlar ışıkların altında değil kapağın yanlarından biraz pay bırakılmış orada duruyor.
Bunun dışında bu gün İbrahim beyden aldığım cuba'lar geldi (İbrahim bey'e teşekkürler) diğer akvaryumumdan anubias crinum calamistratum ve lotus zenkeri alıp akvaryuma diktim. Akvaryum biraz biraz şekillenmeye başladı. Tam işler yolunda gidiyordu ki CO2 sistemin kaçak olduğunu bu kaçağın selenoid valfte olduğunu farkettim ve selenoid valfi aldığım firmaya geri iade ettim. Yakında yenisi gelecek... Bu yaşanan olumsuzluğun dışında bir sorun yok.
Işıklandırmamı şuan günde 3 saat yappıyorum 2 floresan saat 12 de devreye giriyor diğer 2'si saat 13 de 4 floresan saat 14.30'a kadar beraber yanıyor. 14.30 2'si kapanıyor. 15'de ise floresanların tamamı kapanmış oluyor.
Su değişimlerindeyse biraz daha farklı bir yöntem izliyorum. Bunu bana Calvus Akvaryum'un sahibi Erkan Yavuz abim önerdi: Haftada 1 kere 1 damacana (20lt'lik) içme suyu değiştiriyorum (Bu su yumuşak olduğu için ve pH'ıda uygun seviyede olduğu için). Hem bitkiler için hem de suyun berraklığı için çok yararlı olduğunu uzun vadede çok işime yarayacağımı söyledi ben de bu şekilde yapıyorum değişimi.
Son durumlar böyle akvaryumun suyu 26 derecede sabit. İyisiyle kötüsüyle başladık bir işe bakalım sonuç ne olacak? Şimdi sizin için bir kaç fotoğraf ekliyorum... Lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin...








kemal.d 2012-07-26 15:43:33
[QUOTE=Umitb]Kemal Kardeşim,
Başarılarının devamını dilerim, umarım sıkıntısız bir süreç yaşarsın.Bitkiliye giripte sorun yaşamayan yoktur herhalde ama sen sorunların karşısında yılmadan devam et.Ufak bir ayrıntı dikkatimi çekti yanılıyorda olabilirim.Reflektörlü kapakta yanılmıyorsam mekanik balast kullanılmış,reflektörlerin yanında starter dikkatimi çekti.Bu denli düzenli bir kurulum ve bir o kadarda pahalı aydınlatma için ben mekanik balast kullanılmasını tavsiye etmem açıkçası.Mekanik balast elektronik balasta göre daha fazla elektrik harcayıp,çok daha fazla ısınma yapacaktır.Kullanılan reflektörler yanılmıyorsam kapaktan 3 cm kadar yüksekte balastlar reflektörün altında olmayacağına göre ya kapağın arkasında yada farklı bir yerde duruyor bana göre elektronik kullanılması daha iyi olacaktır.
[/QUOTE]
Ümit bey yorumunuz için teşekkürler... Açıkçası balastlar hakkında pek bir fikrim yok. İyice baktım fakat elektronik mi mekanik mi olduğuna tam karar veremedim. Fakat bildiğim kadarıyla mekanik balastlar fişe taktıktan biraz sonra yanar bu şekilde bende mekanik balast kullanıldığını düşünüyorum ilerde sorun olursa değiştirtirim en kötü. Balastlar ışıkların altında değil kapağın yanlarından biraz pay bırakılmış orada duruyor.
Bunun dışında bu gün İbrahim beyden aldığım cuba'lar geldi (İbrahim bey'e teşekkürler) diğer akvaryumumdan anubias crinum calamistratum ve lotus zenkeri alıp akvaryuma diktim. Akvaryum biraz biraz şekillenmeye başladı. Tam işler yolunda gidiyordu ki CO2 sistemin kaçak olduğunu bu kaçağın selenoid valfte olduğunu farkettim ve selenoid valfi aldığım firmaya geri iade ettim. Yakında yenisi gelecek... Bu yaşanan olumsuzluğun dışında bir sorun yok.
Işıklandırmamı şuan günde 3 saat yappıyorum 2 floresan saat 12 de devreye giriyor diğer 2'si saat 13 de 4 floresan saat 14.30'a kadar beraber yanıyor. 14.30 2'si kapanıyor. 15'de ise floresanların tamamı kapanmış oluyor.
Su değişimlerindeyse biraz daha farklı bir yöntem izliyorum. Bunu bana Calvus Akvaryum'un sahibi Erkan Yavuz abim önerdi: Haftada 1 kere 1 damacana (20lt'lik) içme suyu değiştiriyorum (Bu su yumuşak olduğu için ve pH'ıda uygun seviyede olduğu için). Hem bitkiler için hem de suyun berraklığı için çok yararlı olduğunu uzun vadede çok işime yarayacağımı söyledi ben de bu şekilde yapıyorum değişimi.
Son durumlar böyle akvaryumun suyu 26 derecede sabit. İyisiyle kötüsüyle başladık bir işe bakalım sonuç ne olacak? Şimdi sizin için bir kaç fotoğraf ekliyorum... Lütfen iyi kötü yorumlarınızı esirgemeyin...








SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
