ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
okitay23
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2011 19:30
Son Ziyaret:
17 Eylül 2025 00:31
Toplam Mesaj:
100 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oktay yılmaz
Doğum Tarihi:
27 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oktay YILMAZ
SON 10 MESAJI
Filte Köpürtmüyor
İyi günler.şu hortumu taktığınız siyah boru çıkan bir parça mı? çıkıyorsa eğer onun bir de diğer ucundan takmayı deneyin.ya da hortumun onun üstüne takılması için küçük plastik parçalar oluyor bazı motorlarda,öyle bir parça varsa onu ters çevirin.
filtrelerden bazılarında o küçük plastik parçada ya da hortumun takıldığı parçada küçük bir çentik ya da plastik parçası oluyor üflemesi için.
ama emin de değilim : ) umarım bir işe yarar.
İyi günler.şu hortumu taktığınız siyah boru çıkan bir parça mı? çıkıyorsa eğer onun bir de diğer ucundan takmayı deneyin.ya da hortumun onun üstüne takılması için küçük plastik parçalar oluyor bazı motorlarda,öyle bir parça varsa onu ters çevirin.
filtrelerden bazılarında o küçük plastik parçada ya da hortumun takıldığı parçada küçük bir çentik ya da plastik parçası oluyor üflemesi için.
ama emin de değilim : ) umarım bir işe yarar.
Sehpa Taşıma Sorunu
Benim düşüncesizliğim yüzünden bu akvaryumun suyunu ikinci kez boşaltışım olacak. Akılsız başın cezasını ayaklar çeker diyip şimdi boşaltmaya başladım yine suyu. Çok teşekkür ederim bu saatte ilgilenip cevap yazdığınız için.
Son soru, demirciye sehpayı götürmek biraz sorun olabilir, alt tarafa 2 ya da 4 tane kalın tahta profil eklesem, ya da ters U harfi şeklinde ortaya demir ya da ahşap destek yaptırıp altına kendim vidalasam işe yarar mı? Şimdiden teşekkür ederim ilgilenen herkese.
Benim düşüncesizliğim yüzünden bu akvaryumun suyunu ikinci kez boşaltışım olacak. Akılsız başın cezasını ayaklar çeker diyip şimdi boşaltmaya başladım yine suyu. Çok teşekkür ederim bu saatte ilgilenip cevap yazdığınız için.
Son soru, demirciye sehpayı götürmek biraz sorun olabilir, alt tarafa 2 ya da 4 tane kalın tahta profil eklesem, ya da ters U harfi şeklinde ortaya demir ya da ahşap destek yaptırıp altına kendim vidalasam işe yarar mı? Şimdiden teşekkür ederim ilgilenen herkese.
Sehpa Taşıma Sorunu
Arkadaşlar biraz acil yardıma ihtiyacım var. Akvaryum 100*45*40 ölçülerde. Altındaki sehpa eski okul sırasının arka yaslanma yeri kesilmiş hali. Ayaklar bayağı sağlam profil ama orta kısımda sadece 3-4 birbirine geçmiş tahta var. Akvaryumu koymadan önce özellikle tam orta kısmında bayağı bir ağırlık olacak şekilde resmen zıpladım. Tahta kısım hafif esnedi ama kırılma, çatlama hiçbir şey olmadı. Şimdi suyu koyunca, sıra kuma geldi. Ama tahta kısım ortadan biraz esneme yapmış gibi görünüyor. Akvaryum ve tahta arasında strafor var. Sizce sıkıntı olma ihtimali var mı? Alttan bu haliyle 1-2 tane tahta destek atsam işe yarar mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar biraz acil yardıma ihtiyacım var. Akvaryum 100*45*40 ölçülerde. Altındaki sehpa eski okul sırasının arka yaslanma yeri kesilmiş hali. Ayaklar bayağı sağlam profil ama orta kısımda sadece 3-4 birbirine geçmiş tahta var. Akvaryumu koymadan önce özellikle tam orta kısmında bayağı bir ağırlık olacak şekilde resmen zıpladım. Tahta kısım hafif esnedi ama kırılma, çatlama hiçbir şey olmadı. Şimdi suyu koyunca, sıra kuma geldi. Ama tahta kısım ortadan biraz esneme yapmış gibi görünüyor. Akvaryum ve tahta arasında strafor var. Sizce sıkıntı olma ihtimali var mı? Alttan bu haliyle 1-2 tane tahta destek atsam işe yarar mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117110/301220180052501.jpg[/IMG]
Tavsiyelerinize İhtiyacım Var.
[QUOTE=hasancn]low tech bitkili bir akvaryum yapabılırsınız .Özel ırk lepistesler , tül vatoz ,corydoras ve karideslerden oluşan tropikal bir akvaryum yapabilirsiniz.Bitki olarakda Çınar, saz , su üstü bitkileri bence gayet hoş gösterir[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
[QUOTE=pilotx]Hngi tür beselersenz aynı habitat türlerini besleyin vede aynı bölgenin 3-4 türünden fazla balık bulundurmayın akv. çok büyük değil ,ayrıca bitki konusunda eğer sabırsız bir yapınız varsa bitkiye hiç girmeyin co2siz bitki yetiştimek zordur,yazın çoğu bitkerliniz çürür, soğutucu şart ,co2 olmadan bitki ise yüzey hareketi olmayan sıfır hareket ,yoğun ışık en az 6 saat ,,,, tabanı oturmuş ,sürekli sıvı takviye yapılan tanklarda gereksenemi az olan tür bitkeri yetiştirirsniz bunada değermi???anubias dışında bitki size tavsiye etmem ,, yazdığım gibi önce besleyeceğiniz balığın bölgesini , seçin sonra o bölgeye uygun biyotopu hazırlayının en son canlıları ekleyin. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.aklımda olacak dedikleriniz.
[QUOTE=hasancn]low tech bitkili bir akvaryum yapabılırsınız .Özel ırk lepistesler , tül vatoz ,corydoras ve karideslerden oluşan tropikal bir akvaryum yapabilirsiniz.Bitki olarakda Çınar, saz , su üstü bitkileri bence gayet hoş gösterir[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
[QUOTE=pilotx]Hngi tür beselersenz aynı habitat türlerini besleyin vede aynı bölgenin 3-4 türünden fazla balık bulundurmayın akv. çok büyük değil ,ayrıca bitki konusunda eğer sabırsız bir yapınız varsa bitkiye hiç girmeyin co2siz bitki yetiştimek zordur,yazın çoğu bitkerliniz çürür, soğutucu şart ,co2 olmadan bitki ise yüzey hareketi olmayan sıfır hareket ,yoğun ışık en az 6 saat ,,,, tabanı oturmuş ,sürekli sıvı takviye yapılan tanklarda gereksenemi az olan tür bitkeri yetiştirirsniz bunada değermi???anubias dışında bitki size tavsiye etmem ,, yazdığım gibi önce besleyeceğiniz balığın bölgesini , seçin sonra o bölgeye uygun biyotopu hazırlayının en son canlıları ekleyin. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.aklımda olacak dedikleriniz.
Tavsiyelerinize İhtiyacım Var.
Herkese selamlar,saygılar.Uzun bir süre ara verdikten sonra 100x45x35 ölçülerinde bir akvaryum alarak hobiye geri dönmeye karar verdim.Jebo 825 dış filtrem ,hava motorum,ışıklandırmam var.Daha önceleri ciklet,,canlı doğuran,puffer gibi tecrübelerim oldu.
Tür konusunda bir haftadır karar veremiyorum.Ciklet olarak demasoni,kribensis, gibi çizgili az da olsa renkli türler olabilir.
Ramirezi ve tetra türleri ile kolay bitkilerden kurulu bir akvaryum olabilir.
Özel tür lepisteslerden bir canlı doğuran olabilir.
Ya da başka ne olabilir? Açıkcası hepsinde çekici bir şeyler oluyor ama karar noktasında sıkıntı yaşıyorum. Görüş belirten herkese şimdiden teşekkür ederim.
Herkese selamlar,saygılar.Uzun bir süre ara verdikten sonra 100x45x35 ölçülerinde bir akvaryum alarak hobiye geri dönmeye karar verdim.Jebo 825 dış filtrem ,hava motorum,ışıklandırmam var.Daha önceleri ciklet,,canlı doğuran,puffer gibi tecrübelerim oldu.
Tür konusunda bir haftadır karar veremiyorum.Ciklet olarak demasoni,kribensis, gibi çizgili az da olsa renkli türler olabilir.
Ramirezi ve tetra türleri ile kolay bitkilerden kurulu bir akvaryum olabilir.
Özel tür lepisteslerden bir canlı doğuran olabilir.
Ya da başka ne olabilir? Açıkcası hepsinde çekici bir şeyler oluyor ama karar noktasında sıkıntı yaşıyorum. Görüş belirten herkese şimdiden teşekkür ederim.
Puffer Akvaryumum
Discuslarımıza üzüldüm dostum,bende ne hayaller kurmuştum.Videolarda yan camda sürekli aşağı yukarı dolaşıyorlar farkındaysan,daha önce Oğuz Sağlam Beyin acısu balıkları ile ilgili makalesinde de okuduğum üzere -ki sen de çok iyi bilirsin üstadım- bu hareket pufferların birşeyler yolunda gitmiyor ifadesi.Senin farkettiğin kararmalar ve yukarı-aşağı camın dibinde yüzmeler büyük ihtimalle benim video çekerken akvaryuma yaklaşmamdan duydukları rahatsızlık.Çok artistler,nazlılar:) Sözü geçmişken yazmayı düşündüğüm bu konuda aklıma geldi.3 ayı geçti maceramız pufferlarla,hala daha en ufak yaklaşmamda deli gibi sağa sola kaçıyorlar.Bir türlü rahat ettiremedim.Doğadan yakalanıp getirilen hayvanlar olduğu için beklediğim bir durumdu ama bu kadar uzun süreceğini hiç tahmin etmiyordum.Bakalım,hayırlısı artık.Sağlıklı olsunlar da beni sevmeseler de olur :):):)Sürprizini dört gözle bekliyorum dostum.Senden kötü şey çıkmaz zaten,bakalım bu defa ne bomba yapacaksın.
[QUOTE=mataban]:)) Discuslar hakkın rahmetini boyladı mirim. Pufferları biliyorsun. Kararma hem normal bir şey, hem de aslında normal olmayan bir şey. Doğada kararma yapmış pek bir puffer görüntüsüne rastlamadığımıza göre, hayvanın bir şeyden şikayet ettiğinin habercisi. Bu arada pek de uzun olmayan bir süre sonra sana bir sürprizim olacak hocam. Bir gün ansızın bir video ile çıkacağım karşına. Bekle beni!!!! :)[/QUOTE]
[QUOTE=Plakaonalti] Maşallah diyelim :) Sayenizde Pufferlara ilgim oluştu :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Pufferlar,gerçekten çok eğlenceli ve güzel balıklar.Umarım bu balıkların daha çok tanınmasına çok küçükte olsa bir katkım olur.Sağlıklı hobiler diliyorum.
Discuslarımıza üzüldüm dostum,bende ne hayaller kurmuştum.Videolarda yan camda sürekli aşağı yukarı dolaşıyorlar farkındaysan,daha önce Oğuz Sağlam Beyin acısu balıkları ile ilgili makalesinde de okuduğum üzere -ki sen de çok iyi bilirsin üstadım- bu hareket pufferların birşeyler yolunda gitmiyor ifadesi.Senin farkettiğin kararmalar ve yukarı-aşağı camın dibinde yüzmeler büyük ihtimalle benim video çekerken akvaryuma yaklaşmamdan duydukları rahatsızlık.Çok artistler,nazlılar:) Sözü geçmişken yazmayı düşündüğüm bu konuda aklıma geldi.3 ayı geçti maceramız pufferlarla,hala daha en ufak yaklaşmamda deli gibi sağa sola kaçıyorlar.Bir türlü rahat ettiremedim.Doğadan yakalanıp getirilen hayvanlar olduğu için beklediğim bir durumdu ama bu kadar uzun süreceğini hiç tahmin etmiyordum.Bakalım,hayırlısı artık.Sağlıklı olsunlar da beni sevmeseler de olur :):):)Sürprizini dört gözle bekliyorum dostum.Senden kötü şey çıkmaz zaten,bakalım bu defa ne bomba yapacaksın.
[QUOTE=mataban]:)) Discuslar hakkın rahmetini boyladı mirim. Pufferları biliyorsun. Kararma hem normal bir şey, hem de aslında normal olmayan bir şey. Doğada kararma yapmış pek bir puffer görüntüsüne rastlamadığımıza göre, hayvanın bir şeyden şikayet ettiğinin habercisi. Bu arada pek de uzun olmayan bir süre sonra sana bir sürprizim olacak hocam. Bir gün ansızın bir video ile çıkacağım karşına. Bekle beni!!!! :)[/QUOTE]
[QUOTE=Plakaonalti] Maşallah diyelim :) Sayenizde Pufferlara ilgim oluştu :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Pufferlar,gerçekten çok eğlenceli ve güzel balıklar.Umarım bu balıkların daha çok tanınmasına çok küçükte olsa bir katkım olur.Sağlıklı hobiler diliyorum.
Puffer Akvaryumum
[QUOTE=mataban]Özlemişim kerataları :)
Göz çevresindeki kararmayı nerden gördün yaw:) Benim haberim yok o kararmalardan.Akşam iyice bir bakayım.Tehlikeli bir durum mudur peki üstadım? Diskuslarla takas edelim:)
[QUOTE=mataban]Özlemişim kerataları :)
Abi göz çevresindeki kararmalar sürekli mi var yoksa değişken mi? Bir de ne zamandır var?
İnsanın canı çekiyo be!
[/QUOTE]Göz çevresindeki kararmayı nerden gördün yaw:) Benim haberim yok o kararmalardan.Akşam iyice bir bakayım.Tehlikeli bir durum mudur peki üstadım? Diskuslarla takas edelim:)
Puffer Akvaryumum
[QUOTE=mataban] Kim bilir ne yapıyor canavarlar? [/QUOTE]
Sevgili dostum;canavarlar bildiğin gibi.Ellerinden öperler:) Yakında videolarını ekleyeceğim.
[QUOTE=myıldız81]Selam,
Çok güzel bir akvaryum olmuş; tebrik ediyorum....Forumumuzda acı su balığı besleyen çok fazla sayıda üyemiz yok; umarım bu anlamda iyi bir örnek oluşturur....[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Benim de ilk acı su deneyimim.Çok başarılı bir başlangıç olduğunu söyleyemem ama devamı şimdilik iyi gidiyor.
[QUOTE=çagribey] Balıklarınız cüce puffer se sorun sorun yok. Ama normal pufferse hacim uygun değil ölümler başlayabilir.
[/QUOTE]
Balıklarım Green Spotted Puffer türü.Hacim konusunda başta şansımı zorladım fakat acı sonuçlar elde ettim.Şu an 80-90 lt 2 balığım var,bir sorun yaşamıyorum.Büyük bir akvaryum planım var.Eğer olursa mono,argus türü acı su balıkları da ekleyeceğim.
[QUOTE=Coşkun Atam]Muhteşem canlılarmış ve bu kadar hareketli olduklarını bilmiyordum.Akvaryumcuda gördüğümde tuzlu su canlısı nasıl tatlı su da yaşar demiştim.Konunuzun büyük bir ilgiyle takipçisi olacağım. Yem olarak neler kullanıyorsunuz? Su değişimlerinde balıklara dokundunuz mu? Dokunduysanız nasıl bir yapısı var?(Küçük dikenleri olduğunu okumuştum.)
Beğenmenize çok sevindim.Gerçekten çok ilginç ve güzel canlılar.Videodaki hareketlilikleri birazda yem sevdasına.Karınları doyunca bayağı miskinleşiyorlar.Yem olarak dondurulmuş karides ve salyangoz çok büyük ağırlıklı besliyorum.Gammarus ve canlı kurt 3-5 kez değişiklik olsun diye verdim.Su değişimlerinde ya da herhangi bir anda dokunmadım.Her ne kadar rivayet olsa da yine de bir korku durumu oluyor :):)Ölenleri bayağı inceledim diken göremedim.Bir defasında bir balığım kendini sebepsiz şişirdi .Tabi çok az.O sırada küçük tüy gibi şeyler gördüğümü sanıyorum.Ama dediğim gibi bu da sadece bir sanma:) Konuya daha sık yazmaya çalışırım gelişmeleri.Size de sağlıklı hobiler diliyorum.
Yeni videolar ekliyeyim,kızdırmayayım Kıymetli Dostum Mataban ı :) Fotoğraflar da vardı ama hata verdi .Yarın tekrar deneyeceğim.Herkese sağlıklı hobiler.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=VPmuaG1Z5hI&feature=youtu.be[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=BxRtWnI90us&feature=youtu.be[/VID]
okitay23 2013-05-29 04:13:29
[QUOTE=mataban] Kim bilir ne yapıyor canavarlar? [/QUOTE]
Sevgili dostum;canavarlar bildiğin gibi.Ellerinden öperler:) Yakında videolarını ekleyeceğim.
[QUOTE=myıldız81]Selam,
Çok güzel bir akvaryum olmuş; tebrik ediyorum....Forumumuzda acı su balığı besleyen çok fazla sayıda üyemiz yok; umarım bu anlamda iyi bir örnek oluşturur....[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.Benim de ilk acı su deneyimim.Çok başarılı bir başlangıç olduğunu söyleyemem ama devamı şimdilik iyi gidiyor.
[QUOTE=çagribey] Balıklarınız cüce puffer se sorun sorun yok. Ama normal pufferse hacim uygun değil ölümler başlayabilir.
[/QUOTE]
Balıklarım Green Spotted Puffer türü.Hacim konusunda başta şansımı zorladım fakat acı sonuçlar elde ettim.Şu an 80-90 lt 2 balığım var,bir sorun yaşamıyorum.Büyük bir akvaryum planım var.Eğer olursa mono,argus türü acı su balıkları da ekleyeceğim.
[QUOTE=Coşkun Atam]Muhteşem canlılarmış ve bu kadar hareketli olduklarını bilmiyordum.Akvaryumcuda gördüğümde tuzlu su canlısı nasıl tatlı su da yaşar demiştim.Konunuzun büyük bir ilgiyle takipçisi olacağım. Yem olarak neler kullanıyorsunuz? Su değişimlerinde balıklara dokundunuz mu? Dokunduysanız nasıl bir yapısı var?(Küçük dikenleri olduğunu okumuştum.)
Sağlıklı Hobiler.:)
[/QUOTE]Beğenmenize çok sevindim.Gerçekten çok ilginç ve güzel canlılar.Videodaki hareketlilikleri birazda yem sevdasına.Karınları doyunca bayağı miskinleşiyorlar.Yem olarak dondurulmuş karides ve salyangoz çok büyük ağırlıklı besliyorum.Gammarus ve canlı kurt 3-5 kez değişiklik olsun diye verdim.Su değişimlerinde ya da herhangi bir anda dokunmadım.Her ne kadar rivayet olsa da yine de bir korku durumu oluyor :):)Ölenleri bayağı inceledim diken göremedim.Bir defasında bir balığım kendini sebepsiz şişirdi .Tabi çok az.O sırada küçük tüy gibi şeyler gördüğümü sanıyorum.Ama dediğim gibi bu da sadece bir sanma:) Konuya daha sık yazmaya çalışırım gelişmeleri.Size de sağlıklı hobiler diliyorum.
Yeni videolar ekliyeyim,kızdırmayayım Kıymetli Dostum Mataban ı :) Fotoğraflar da vardı ama hata verdi .Yarın tekrar deneyeceğim.Herkese sağlıklı hobiler.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=VPmuaG1Z5hI&feature=youtu.be[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=BxRtWnI90us&feature=youtu.be[/VID]
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
Köpeğinizin pembe ojeleri çok şıkmış :):) Bu defa doğru gördüğüme eminim::)
[QUOTE=akgul] [QUOTE=umutgunay]:) Axolotl'lardan başka neler var merak ettim doğrusu... Şu profil resminizdeki köpeğe hayran kaldım zaten maşaallah, Axolotl'lar zaten ap'ayrı bi dünya...
[/QUOTE]
Köpeğinizin pembe ojeleri çok şıkmış :):) Bu defa doğru gördüğüme eminim::)
[QUOTE=akgul] [QUOTE=umutgunay]:) Axolotl'lardan başka neler var merak ettim doğrusu... Şu profil resminizdeki köpeğe hayran kaldım zaten maşaallah, Axolotl'lar zaten ap'ayrı bi dünya...
[/QUOTE]
O zaman size kisaca benimle hayati paylasan minik dostarimdan bahsedeyim :)
Hepsi axolotlari aratmayacak derecede farkli ve sevimli :)
kizim yoshe 3yasinda boxer kirmasi :)
melek -tetra tankim (melek,tetra,kilickuyruk)
[/QUOTE]
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
Umut Dostum,inşallah her zaman böyle güleriz.Konuyu okurken gördüğüm samimi ortamdan karar verdim bu bombamı yazmaya ,yoksa sonsuza kadar benimle kalacaktı bu yaşadığım:):) Şimdi yazarken düşündüm de acaba aklıma "helal olsun,canlıyla aynı renk hatta aynı tonda kolye yapmış" da gelmiş midir:) Çok fazla da kalabalık yapmayayım sayfada,takip edeceğim güzel bir tanıtım.
hahaha Ya Oktay Abi yaa yıktın beni resmen :)))
Bende ciddi ciddi kahkaha attım şuanda gözümde canlandı.. Hani eskiden arabalara yada vitrinlere nineler karpuz örerlerdiya :D Onun gibi el emeği göz nuru tasma örmüş Akgül, süslemiş ve fotoğraf çekmiş :)) Offf cidden fena güldüm Allah'ta hepimizi güldürsün hiç asılmasın yüzümüz :)))

[/QUOTE]
Umut Dostum,inşallah her zaman böyle güleriz.Konuyu okurken gördüğüm samimi ortamdan karar verdim bu bombamı yazmaya ,yoksa sonsuza kadar benimle kalacaktı bu yaşadığım:):) Şimdi yazarken düşündüm de acaba aklıma "helal olsun,canlıyla aynı renk hatta aynı tonda kolye yapmış" da gelmiş midir:) Çok fazla da kalabalık yapmayayım sayfada,takip edeceğim güzel bir tanıtım.
hahaha Ya Oktay Abi yaa yıktın beni resmen :)))
Bende ciddi ciddi kahkaha attım şuanda gözümde canlandı.. Hani eskiden arabalara yada vitrinlere nineler karpuz örerlerdiya :D Onun gibi el emeği göz nuru tasma örmüş Akgül, süslemiş ve fotoğraf çekmiş :)) Offf cidden fena güldüm Allah'ta hepimizi güldürsün hiç asılmasın yüzümüz :)))

[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

