ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlpacinQ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
191
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2011 20:06
Son Ziyaret:
21 Temmuz 2025 14:01
Toplam Mesaj:
323 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet
Doğum Tarihi:
29 Ekim 1990
Yaş:
35
İl:
Adana
Meslek:
Sales Manager
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/115420.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
Merhabalar,tankın son hali bu sekilde, gelişim baya bi yavaş aslında..Sağ taraf cok iyi tutundu ancak sol taraf eridi gitti resmen.3 günde %40 50 seklinde su değişimlerine devam.Nitrat fosfat eklemesine başladım.Trace ve potasyum da giriyorum ancak gelişim bu şekilde.Yeni cıkan yapraklar açık renkte ve bazılarında delinmeler mevcut.Sanırım demir eksikliği.Şimdilik bu şekilde ilerlemeye devam ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/241020192227151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/241020192234321.jpg[/IMG][EDIT]AlpacinQ,2019-10-24 22:34:59[/EDIT]
Merhabalar,tankın son hali bu sekilde, gelişim baya bi yavaş aslında..Sağ taraf cok iyi tutundu ancak sol taraf eridi gitti resmen.3 günde %40 50 seklinde su değişimlerine devam.Nitrat fosfat eklemesine başladım.Trace ve potasyum da giriyorum ancak gelişim bu şekilde.Yeni cıkan yapraklar açık renkte ve bazılarında delinmeler mevcut.Sanırım demir eksikliği.Şimdilik bu şekilde ilerlemeye devam ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/241020192227151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/241020192234321.jpg[/IMG][EDIT]AlpacinQ,2019-10-24 22:34:59[/EDIT]
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
Tankta bitkilerin az olmasi nedeniyle biraz daha monte carlo ve bonsai eklemesi yaptim.Canli olarak sae ve nerite de ekledim hepside mukemmel calisiyor [^_^] .Kaya, kum ve camlardaki yosunlardan eser kalmadi diyebilirim..Su degisimlerine devam 3 gunde 1 %50 seklinde.REverse osmos aktif ettim,Gubre sadece simdilik potasyum su degisimleri sonrasi.Nitrat ve fosfat eklemesine sizce ne zaman ne sekilde gecmeliyim tasviye bekliyorum :) Son durum bu sekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192220521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192222111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192223221.jpg[/IMG][EDIT]AlpacinQ,2019-10-01 22:28:02[/EDIT]
Tankta bitkilerin az olmasi nedeniyle biraz daha monte carlo ve bonsai eklemesi yaptim.Canli olarak sae ve nerite de ekledim hepside mukemmel calisiyor [^_^] .Kaya, kum ve camlardaki yosunlardan eser kalmadi diyebilirim..Su degisimlerine devam 3 gunde 1 %50 seklinde.REverse osmos aktif ettim,Gubre sadece simdilik potasyum su degisimleri sonrasi.Nitrat ve fosfat eklemesine sizce ne zaman ne sekilde gecmeliyim tasviye bekliyorum :) Son durum bu sekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192220521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192222111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/011020192223221.jpg[/IMG][EDIT]AlpacinQ,2019-10-01 22:28:02[/EDIT]
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=MertGun]Kurulum kalitesi muazzam takipte olacağım. Şuan ki durum için 1,5+1,5+2 saat olarak 5 saat uygulayın. Düzenli su değişimlerine devam. Böyle sağlam bir taban kullanıp gübreleme yapmanız bence çok erken olmuş. Birkaç amano karides ve otocad ekleseniz iyi olur. Takipteyim güzel olacak belli [:)][/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yorumlariniz icin.Suan aydinlatmayi kesintisiz 5 saate cektim,su degisimleri devam 3 gune bir..Su degisimi sonrasi sadece potasyum acigini kapatmak icin kullaniyorum.
[QUOTE=MertGun]Kurulum kalitesi muazzam takipte olacağım. Şuan ki durum için 1,5+1,5+2 saat olarak 5 saat uygulayın. Düzenli su değişimlerine devam. Böyle sağlam bir taban kullanıp gübreleme yapmanız bence çok erken olmuş. Birkaç amano karides ve otocad ekleseniz iyi olur. Takipteyim güzel olacak belli [:)][/QUOTE]
Cok tesekkur ederim yorumlariniz icin.Suan aydinlatmayi kesintisiz 5 saate cektim,su degisimleri devam 3 gune bir..Su degisimi sonrasi sadece potasyum acigini kapatmak icin kullaniyorum.
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
Tank kotuye gidiyor maalesef, monte carlolar bu sekilde,Diatom sureci agir geciyor.2 gunde %50 su degisimi yapiyorum,aydinlatmayi 5 saate cektim.Ama ote yandan yeni filizlenmeler var montelerde.Ne yapmali bu durumda montecarlolar az oldu evet,takviye yapacagim.Varsa sizlerin oneri ve tavsiyesi sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151281.jpg[/IMG]
Tank kotuye gidiyor maalesef, monte carlolar bu sekilde,Diatom sureci agir geciyor.2 gunde %50 su degisimi yapiyorum,aydinlatmayi 5 saate cektim.Ama ote yandan yeni filizlenmeler var montelerde.Ne yapmali bu durumda montecarlolar az oldu evet,takviye yapacagim.Varsa sizlerin oneri ve tavsiyesi sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/230920192151281.jpg[/IMG]
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=esensml]Tebrik ederim kaliteli ekipmanlarla güzel bir kurulum olmuş. Umarım diatom sürecini hızlıca atlatırsınız. Takipteyim [:iyi:][/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum ilginize,Evet diatom var suanda tek cabam montelerin ölmemesi,yeni yeni filizler var ama bakalim durum neyi gösterecek.
[QUOTE=esensml]Tebrik ederim kaliteli ekipmanlarla güzel bir kurulum olmuş. Umarım diatom sürecini hızlıca atlatırsınız. Takipteyim [:iyi:][/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum ilginize,Evet diatom var suanda tek cabam montelerin ölmemesi,yeni yeni filizler var ama bakalim durum neyi gösterecek.
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=Syphilis]Armatürün yüksekliği bana fazla geldi[/QUOTE]
Evet ilk zamanlarda yuksekti suan ideal seviyede,Tesekkurler [:iyi:][EDIT]AlpacinQ,2019-09-23 18:15:19[/EDIT]
[QUOTE=Syphilis]Armatürün yüksekliği bana fazla geldi[/QUOTE]
Evet ilk zamanlarda yuksekti suan ideal seviyede,Tesekkurler [:iyi:][EDIT]AlpacinQ,2019-09-23 18:15:19[/EDIT]
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
Guncel durum bu sekilde,
Monteler iyice karardi ancak minik minik filizlenmeler var,Diatom biraz agir geciyor sanki.2gune bir %50 su degistiriyorum.Sonrasi sadece potasyum ekliyorum 3ml.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/210920191155401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/210920191153051.jpg[/IMG]
Guncel durum bu sekilde,
Monteler iyice karardi ancak minik minik filizlenmeler var,Diatom biraz agir geciyor sanki.2gune bir %50 su degistiriyorum.Sonrasi sadece potasyum ekliyorum 3ml.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/210920191155401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/115420/210920191153051.jpg[/IMG]
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=z.b.s.k]Toprağın amonyak salınımı azaltması 2 ayı alıyor siz ilk ay gün aşırı, takip eden ay 3 gün arayla su değişimi yapın.
Işığın gücünü azaltmak yerine ilk ay sadece aydınlatma sürenizi kısaltın. Ben olsam 4 saatle sınırlandırır bunu da gündüz yapardım.
Potasyumdan başka bir gübre kullanmayın hele hele amonyak salınımı azalana kadar mikro element sakın kullanmayın.
Tanka canlı eklemeyin! Diatom çok fazla artarsa affinis ya da ramshorn eklersiniz ama benim tavsiyem Kurulum aşaması için ramshorn olur.
Tasarımınızı çok sevdim umarım istediğiniz gibi gider. Ekipman da güzel olduğu için hata toleransı nispeten daha yüksek olacaktır. [/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum bilgilendirme icin..2gune bir su degisimi yapiyorum,degisim sonrasi 3ml potasyum ekliyorum.Dediginiz gibi diger ve mikro element gubrelerini kullanmiyorum. 2.nci haftadan itibaren kullnama planim vardi erken mi olur acaba ?.Aydinlatma 3-2-3 seklinde, direk 6 saat olarak kesintisiz vermek istiyorum acikcasi.
[QUOTE=z.b.s.k]Toprağın amonyak salınımı azaltması 2 ayı alıyor siz ilk ay gün aşırı, takip eden ay 3 gün arayla su değişimi yapın.
Işığın gücünü azaltmak yerine ilk ay sadece aydınlatma sürenizi kısaltın. Ben olsam 4 saatle sınırlandırır bunu da gündüz yapardım.
Potasyumdan başka bir gübre kullanmayın hele hele amonyak salınımı azalana kadar mikro element sakın kullanmayın.
Tanka canlı eklemeyin! Diatom çok fazla artarsa affinis ya da ramshorn eklersiniz ama benim tavsiyem Kurulum aşaması için ramshorn olur.
Tasarımınızı çok sevdim umarım istediğiniz gibi gider. Ekipman da güzel olduğu için hata toleransı nispeten daha yüksek olacaktır. [/QUOTE]
Cok tesekkur ediyorum bilgilendirme icin..2gune bir su degisimi yapiyorum,degisim sonrasi 3ml potasyum ekliyorum.Dediginiz gibi diger ve mikro element gubrelerini kullanmiyorum. 2.nci haftadan itibaren kullnama planim vardi erken mi olur acaba ?.Aydinlatma 3-2-3 seklinde, direk 6 saat olarak kesintisiz vermek istiyorum acikcasi.
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE]
Merhaba,evet adapte ile ilgili sorunlar,cesme suyu da pek iyi degil burada rakı gibi,dinlendirip kullniyorum.Cok minik filizler var bi kacinda,digerleri o sekilde umarim kaybetmem
[QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE][QUOTE=capo di capi]Adaptasyon sürecini ağır geçiriyor gibi gözüküyor.. Çok az sürgün hayatına devam edecek. Sizi bir kaç ay geriye götürse de sabırla selamete ulaşırsınız. [/QUOTE]
Merhaba,evet adapte ile ilgili sorunlar,cesme suyu da pek iyi degil burada rakı gibi,dinlendirip kullniyorum.Cok minik filizler var bi kacinda,digerleri o sekilde umarim kaybetmem
Ohko (dragon) Stone Aquascape - Iwagumi
[QUOTE=hakanturken108]Merhaba,
Çok güzel bir tasarım ve sağlam bir taban yapmışsınız.
Su değişimlerini hiç aksatmayın bence.
Ayrıca ben bu zamana kadar hep gübrelemeye tastamam başladım size de tavsiye ederim. Eğer ki fotosentez döngüsünde kullanılan bir elementi vermezseniz orada fotosentez gerçekleşmeyecektir. Diğer deyişle miktarı en fazla olan elemente göre değil miktarı en az olan elemente göre sağlıklı bir gelişim olur. [K]Gerekli olan elementi sağlamazsanız, potasyum veya bir başkasını ne kadar fazla dozlarsanız dozlayın bitki elinde olmayanı talep edecektir.[/K]
Işıklandırmayı bence 5 saate çekmelisiniz. Bitki miktarınız çok az. Hızlı gelişen bitki de eklememişsiniz. Fazla ışık fazla yosun denebilir ilk kurulumda.
En sonuncusu ama en önemlisi de bence, indikatörünüz koyu yeşil renk görünüyor olması gereken ise açık yeşil veya sarıya çok yakın yeşil dir. Buna göre revize ederseniz çok faydasını görürsünüz. Örneğin ben canlı koymadığım bitkili tankımda sarı renk seviyesinde co2 vererek çok harika gelişim ve başlangıçlar elde ediyorum. Size de canlı koymadığınız bu tankınızda sarı renkte co2 seviyesi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Merhaba guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim.Co2 seviyesi suan de dedginiz gibi sariya yakin fotolar 1 hafta oncesine ait diyebilirim.Skim 350 calisinca normal yesile dönüyordu,suanda kapali bi kac saat yaglanmayi alsin diye calistiriyorum.Suanda stabil sari renkte.Aydinlatmayi tropica 90gun programindaki gibi 3-2-3 seklinde ayarladim.Bugun hizli gelisen bitki eklemesi yapacagim.Tesekkurler[;)][:iyi:]
[QUOTE=hakanturken108]Merhaba,
Çok güzel bir tasarım ve sağlam bir taban yapmışsınız.
Su değişimlerini hiç aksatmayın bence.
Ayrıca ben bu zamana kadar hep gübrelemeye tastamam başladım size de tavsiye ederim. Eğer ki fotosentez döngüsünde kullanılan bir elementi vermezseniz orada fotosentez gerçekleşmeyecektir. Diğer deyişle miktarı en fazla olan elemente göre değil miktarı en az olan elemente göre sağlıklı bir gelişim olur. [K]Gerekli olan elementi sağlamazsanız, potasyum veya bir başkasını ne kadar fazla dozlarsanız dozlayın bitki elinde olmayanı talep edecektir.[/K]
Işıklandırmayı bence 5 saate çekmelisiniz. Bitki miktarınız çok az. Hızlı gelişen bitki de eklememişsiniz. Fazla ışık fazla yosun denebilir ilk kurulumda.
En sonuncusu ama en önemlisi de bence, indikatörünüz koyu yeşil renk görünüyor olması gereken ise açık yeşil veya sarıya çok yakın yeşil dir. Buna göre revize ederseniz çok faydasını görürsünüz. Örneğin ben canlı koymadığım bitkili tankımda sarı renk seviyesinde co2 vererek çok harika gelişim ve başlangıçlar elde ediyorum. Size de canlı koymadığınız bu tankınızda sarı renkte co2 seviyesi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Merhaba guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim.Co2 seviyesi suan de dedginiz gibi sariya yakin fotolar 1 hafta oncesine ait diyebilirim.Skim 350 calisinca normal yesile dönüyordu,suanda kapali bi kac saat yaglanmayi alsin diye calistiriyorum.Suanda stabil sari renkte.Aydinlatmayi tropica 90gun programindaki gibi 3-2-3 seklinde ayarladim.Bugun hizli gelisen bitki eklemesi yapacagim.Tesekkurler[;)][:iyi:]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
