ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
coolermaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2011 13:37
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2017 01:12
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Tank ve akvaryum arasındaki fark nedir?
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Yerli Ve En İyi İç Filtre[tavsiye]
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
Azoo Aquaguard
5 ml damlatsan yeterlidir.
5 ml damlatsan yeterlidir.
Frontoza ile ilgili..
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Nereye Gidiyor bu Tropheus sevdası ?
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
Mersin'den avvaryum malzemesi aldım
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Kurt Akvaryum İzmir
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Yemleri nereden alabilirim
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
