ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
galaca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2011 17:22
Son Ziyaret:
22 Kasım 2016 03:32
Toplam Mesaj:
89 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selahattin ÇALIŞKAN
Doğum Tarihi:
10 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Izmir
Meslek:
Elektronik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selahattin ÇALIŞKAN
SON 10 MESAJI
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Akvaryem gerçekten on numara beş yıldız bir yer. Mağazasınada gittim. Çok temiz, çok düzenliydi. Aradığım bütün yem çeşitlerini aynı yerde bulabildiğim tek firma. Yemlerin tazeliği zaten tartışılmaz. Pul yemler çıtır çıtır. Siparişlerin elime ulaşması çok hızlı. Gerçi İzmir de oturuyorum ama hazırlama aşaması bile çok hızlı. Ceylan bey sağolsun malzeme veya yedek parça ihtiyacımız olduğunda çok hızlı geri dönüş yapıyor. Açık yemleri güvenilir. Balıklarıma akvaryem sayesinde bir çok çeşit yemi verebiliyorum. 100 gramlık kovadan bölme yemleri balıklarım bitiremediği için 50 gram alabilirmiyim diye aradım, tabiki hemen özel ilan açıyoruz sitede dediler ve açtılar. Memnuniyetimi anlatamam. Ceylan bey kadar bu işi özveriyle yapan birini görmedim. Her şey için çok teşekkürler.
Herkese akvaryemden alışveriş yapmasını tavsiye ederim.
Akvaryem gerçekten on numara beş yıldız bir yer. Mağazasınada gittim. Çok temiz, çok düzenliydi. Aradığım bütün yem çeşitlerini aynı yerde bulabildiğim tek firma. Yemlerin tazeliği zaten tartışılmaz. Pul yemler çıtır çıtır. Siparişlerin elime ulaşması çok hızlı. Gerçi İzmir de oturuyorum ama hazırlama aşaması bile çok hızlı. Ceylan bey sağolsun malzeme veya yedek parça ihtiyacımız olduğunda çok hızlı geri dönüş yapıyor. Açık yemleri güvenilir. Balıklarıma akvaryem sayesinde bir çok çeşit yemi verebiliyorum. 100 gramlık kovadan bölme yemleri balıklarım bitiremediği için 50 gram alabilirmiyim diye aradım, tabiki hemen özel ilan açıyoruz sitede dediler ve açtılar. Memnuniyetimi anlatamam. Ceylan bey kadar bu işi özveriyle yapan birini görmedim. Her şey için çok teşekkürler.
Herkese akvaryemden alışveriş yapmasını tavsiye ederim.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Raif bey ve Fatih bey yorumlar için çok teşekkürler.
Peki red lacelerin kendi dişilerini ne zaman tekrar devreye alıyorsunuz? Full redle çaprazlamadan doğan dişileri tekrar red lacelere geri eş ettik. Bu eşlemeden de çıkan yavrulardan erkekleri bu sefer kendi dişilerine mi eş ediyorsunuz yoksa çapraz dişilerlemi devam ediyorsunuz?
Desen düzeltmek isterseksek te albino erkek kullanıyorum demiştiniz. Bu albino erkekler filigran olanlar değil mi? Benim en son eklediğim erkek filigran diye tabir edilen erkek değil sanırım. Ama ilk resimdeki erkek filigran. Bu tarz erkekleri kendi dişilerine eş edip çıkan siyah gözlü erkek yavrularla, yine kendi dişileriyle eş ederek mi devam ediyorsunuz?
Çok sordum kusura bakmayın.
Raif bey ve Fatih bey yorumlar için çok teşekkürler.
Peki red lacelerin kendi dişilerini ne zaman tekrar devreye alıyorsunuz? Full redle çaprazlamadan doğan dişileri tekrar red lacelere geri eş ettik. Bu eşlemeden de çıkan yavrulardan erkekleri bu sefer kendi dişilerine mi eş ediyorsunuz yoksa çapraz dişilerlemi devam ediyorsunuz?
Desen düzeltmek isterseksek te albino erkek kullanıyorum demiştiniz. Bu albino erkekler filigran olanlar değil mi? Benim en son eklediğim erkek filigran diye tabir edilen erkek değil sanırım. Ama ilk resimdeki erkek filigran. Bu tarz erkekleri kendi dişilerine eş edip çıkan siyah gözlü erkek yavrularla, yine kendi dişileriyle eş ederek mi devam ediyorsunuz?
Çok sordum kusura bakmayın.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Merhaba
Fatih bey ve Raif bey değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.
Bahsini ettiğim siyah gözlü anne babadan dünyaya gelen albino yavrumun resimlerini ekliyorum. Telefonla çektiğim için pek net değil ama renk tonu belli oluyor.


Bu erkeği tam gelişmesini tamamlamadan kaybettim. Siyah gözlü kardeşlerinden biraz daha koyu kırmızıydı.
Lace ve Snakeskin erkekten gelen genle taşındığını biliyordum. Fatih bey söylediğiniz diğer forumdada red lacenin geçmişini okumuştum. Desenin erkekten geldiğini, kuyruktaki kırmızınında dişiden geçtiğini yazıyordu. Bu varyete ilk oluşturulurken Half Black Red varyetesinin dişileri kullanılmış ve bu dişiler Red Lace Snakskinlerin orijinal dişileri olarak kabul edilmiş. Yani burdan yola çıkarsak aslında bu varyetede erkeğe kırmızı renk tonunu verebilecek, kuyruktaki kırmızı rengi baskın olan dişileri (farklı varyetelerin) kullanabiliriz diyebiliriyiz?
Birde kafama takılan red lace erkekleriyle albino full red dişilerini çaprazladığımızda, hemen ilk yavrularda snakeskin ve lace deseni yavrularda baskın olarak çıkıyormu? Eger çıkmıyorsa bu çaprazlamadan dogan yavrularda nasıl bir eşleme yöntemi izlenmeli? Dişi yavrular tekrar babaya mı eş edilmeli? Eger böyle olursa dişiden lace geni gelmediği için sadece istenen kırmızıktaki dişileri kullanıp erkekleri ıskartamı yapılmalı?
Dişiden vücuda etki eden kısımlar bulunmakta demişsiniz. Bu red lacelerin kendi dişilerindede mi var?
Son olarak yazdıklarınızdan artık varyeteyi stabilleştirdiginizi anlıyorum :)Hatta Tayland' ıda solladığınızı hissettim yazınızda. Umarım öyledir :)
Dahada ayrıntıya girmeniz beni fazlasıyla memnun eder, çok mutlu olurum. Bu varyeteyi bu kadar tecrübeli birinden tanımak benim için çok önemli. Keşke yetiştiren herkes katılsada nereye gittiğimizi gidebilcegimizi bilsek. Paylaşımlarınız için tekrar çok teşekkürler.
saygılar
Merhaba
Fatih bey ve Raif bey değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.
Bahsini ettiğim siyah gözlü anne babadan dünyaya gelen albino yavrumun resimlerini ekliyorum. Telefonla çektiğim için pek net değil ama renk tonu belli oluyor.


Bu erkeği tam gelişmesini tamamlamadan kaybettim. Siyah gözlü kardeşlerinden biraz daha koyu kırmızıydı.
Lace ve Snakeskin erkekten gelen genle taşındığını biliyordum. Fatih bey söylediğiniz diğer forumdada red lacenin geçmişini okumuştum. Desenin erkekten geldiğini, kuyruktaki kırmızınında dişiden geçtiğini yazıyordu. Bu varyete ilk oluşturulurken Half Black Red varyetesinin dişileri kullanılmış ve bu dişiler Red Lace Snakskinlerin orijinal dişileri olarak kabul edilmiş. Yani burdan yola çıkarsak aslında bu varyetede erkeğe kırmızı renk tonunu verebilecek, kuyruktaki kırmızı rengi baskın olan dişileri (farklı varyetelerin) kullanabiliriz diyebiliriyiz?
Birde kafama takılan red lace erkekleriyle albino full red dişilerini çaprazladığımızda, hemen ilk yavrularda snakeskin ve lace deseni yavrularda baskın olarak çıkıyormu? Eger çıkmıyorsa bu çaprazlamadan dogan yavrularda nasıl bir eşleme yöntemi izlenmeli? Dişi yavrular tekrar babaya mı eş edilmeli? Eger böyle olursa dişiden lace geni gelmediği için sadece istenen kırmızıktaki dişileri kullanıp erkekleri ıskartamı yapılmalı?
Dişiden vücuda etki eden kısımlar bulunmakta demişsiniz. Bu red lacelerin kendi dişilerindede mi var?
Son olarak yazdıklarınızdan artık varyeteyi stabilleştirdiginizi anlıyorum :)Hatta Tayland' ıda solladığınızı hissettim yazınızda. Umarım öyledir :)
Dahada ayrıntıya girmeniz beni fazlasıyla memnun eder, çok mutlu olurum. Bu varyeteyi bu kadar tecrübeli birinden tanımak benim için çok önemli. Keşke yetiştiren herkes katılsada nereye gittiğimizi gidebilcegimizi bilsek. Paylaşımlarınız için tekrar çok teşekkürler.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Fatih bey
Fatih bey
Sanırım yanlış yazdım. Albinolardan değil, siyah gözlülerden albino yavrular çıkıyor. Albino olanlar farklı yerden geldi. Ben daha çaprazlama yapmadım ancak bunlardan ayrı olarak full red de yetiştirmeye başladım. İleriye dönük çaprazlama ve renk katma yapabilmek için. Yolumuz uzun. Yeni setlerle yavrulardan çıkan damızlık adaylarını eleyerek elimdeki varyeteyi ileriye taşımak amacım. Sürekli araştırma geliştirme içerisindeyim.
Siz sadece red lace snakeskin yetiştiriyorsunuz tecrübeleriniz benden daha fazla. Bilgilerinizi paylaşırsanız memnun oluruz. Damızlık seçimi vs nelere dikkat ediyorsunuz?
Avrupalıların filigran tabiri sanırım kuyruktaki dantel desenini (lace) tabir etmek için kullanılıyor. Öyle hatırlıyorum. Peki bunlar filigransa orjinal red lace snakeskin nasıl oluyor yada nasıl olmalıdır?
Asya ve Avrupadaki red lace snakeskinlerin farkları nelerdir? Merakımdan soruyorum. Bizim forumda dahil bu balıklar böyle biliniyor. Öğrenmenin yaşı yok. Bende gittiğim yolu görmüş olurum.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Merhaba
Merhaba
Görkem bey yanlış anlamadım hatta çok sevindim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki özel varyteleri bulmak gerçekten sıkıntı. İzmir akvaryum konusunda gelişmiş bir şehir olsada lepistes konusunda çok vasat. Ben bu balıkları çok aradım. İzmirde bulamadım. Mecburen şehir dışından getirttim. Şimdilerde biraz daha iyi sanki en azından forumda İzmirli lepistes severleri gördükçe seviniyorum.
Red lace konusunda benden tecrübelisiniz. Yavru aldım gelişimlerini gözlemledim. Tespitlerinizde haklısınız. Albinoların yavrularında kamburluk sorunu oldu. Üstelik dişiler küçük olmamasına rağmen10 ar tane yavru aldım. Yavru sayıları düşük. Çok şükür 1-2 kayıp dışında fire vermeden büyüyorlar. Daha çok küçükler. Kuyrukları yeni kızarmaya başladı. Desenlerini takip edicem.
Birde normal (siyah gözlü) red lacelerden kendi yetiştirdiğim hatta damızlığa ayırdığım balıklarım oldu ancak onları malesef kaybettim. Albinolarla hiç bir bağlantıları olmamalarına rağmen içlerinden albino olanlarda çıktı. Üstelik kırmızılık tonu siyah gözlü kardeşlerine bakarak daha koyu ve güzel. Resimlerini en kısa zamanda eklerim yorumlarınızı almak isterim. Siyah gözlü kardeşlerinde ise babalarından bile güzel lace deseni olanlarda çıktı, kuyruğunda siyah lekeleri çok yoğun olanda çıktı. Yetiştirdiklerimi bir talihsizlik yüzünden kaybettiğim için tekrar aynı kandan yeni damızlıkları edinerek yola devam etmeye çalışıyorum. Biraz yavru aldım. Gelişimlerini paylaşıcam inşallah.
En kısa zamanda tanışıp akvaryumda izlerkende yorumlarınızı almakta isterim.
saygılar
Profesyonel olarak Lepistes Yetiştirmek
merhaba Görkem bey
merhaba Görkem bey
Allah analı babalı büyütsün inşallah bebeğinizi.
Bende İzmir deyim. Yeriniz müsaitse balıklarınızı görmek, tanışmak isterim. Sizinde uygun olduğunuz bir gün benim lepisteslerimi görmeye bi kahve içmeye beklerim. Yerim her zaman müsait.
Saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Aslan bey teşekkürler güzel dilekleriniz için. Albinoları hassaslar ve yavru alması yetiştirmesi biraz daha zahmetli. Adaptasyonu daha zor oluyor. Fotoğraflardaki 2 dişidende 10 ar tane yavru aldım. Malesef ki bazıları kambur doğdular. Büyümeye devam ediyorlar. Yakında resimlerini paylaşıcam.
Aslan bey teşekkürler güzel dilekleriniz için. Albinoları hassaslar ve yavru alması yetiştirmesi biraz daha zahmetli. Adaptasyonu daha zor oluyor. Fotoğraflardaki 2 dişidende 10 ar tane yavru aldım. Malesef ki bazıları kambur doğdular. Büyümeye devam ediyorlar. Yakında resimlerini paylaşıcam.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
İbrahim abi biraz iyi biraz kötü gelişmeler var ama bu aralar işlerin yoğunluğundan fazla zamanım olmadığından yeni resim çekemedim. Kısmet olursa haftasonu çekip eklemeye çalışırım.
İbrahim abi biraz iyi biraz kötü gelişmeler var ama bu aralar işlerin yoğunluğundan fazla zamanım olmadığından yeni resim çekemedim. Kısmet olursa haftasonu çekip eklemeye çalışırım.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
İbrahim abicim güzel dileklerin için teşekkürler. Elimizden geldiğince hobimizi ve balıklarımızı ileriye götürmeye çalışıyoruz. Fotoğraflar aslında hoşuma gitmedi elimdeki dijital fotoğraf makinası kompakt bir makina olduğundan makro çekimleri çok iyi yapamıyor. Çiçek falan resimi makroda iyi ama konu yerinde durmayan lepistesler olunca yetersiz kalıyor. Bende tecrübesiz olduğumdan anca bu kadar oldu. Bunlar ilk denemelerim. Daha profesyonel makina arayışlarına başladım. Senden öğrenecek çok şeyim var. Bana güzel resim çekme tiyolarını öğretirsin artık
İbrahim abicim güzel dileklerin için teşekkürler. Elimizden geldiğince hobimizi ve balıklarımızı ileriye götürmeye çalışıyoruz. Fotoğraflar aslında hoşuma gitmedi elimdeki dijital fotoğraf makinası kompakt bir makina olduğundan makro çekimleri çok iyi yapamıyor. Çiçek falan resimi makroda iyi ama konu yerinde durmayan lepistesler olunca yetersiz kalıyor. Bende tecrübesiz olduğumdan anca bu kadar oldu. Bunlar ilk denemelerim. Daha profesyonel makina arayışlarına başladım. Senden öğrenecek çok şeyim var. Bana güzel resim çekme tiyolarını öğretirsin artık
Saygılar
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
