ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2011 15:40
Son Ziyaret:
29 Mart 2022 11:29
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürhan DEMİRKAN
Doğum Tarihi:
01 Şubat 1981
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
ÖĞRETMEN
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
üyeliğimi iptal ettim
SON 10 MESAJI
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Arkadaşlar forumdan üyeliğimi sonlandırıyorum. Bu konunun silinmesi için yönetime mesaj attım.Selametle kalın.
Arkadaşlar forumdan üyeliğimi sonlandırıyorum. Bu konunun silinmesi için yönetime mesaj attım.Selametle kalın.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
[QUOTE=Yusuf_06]
gokkhan 2013-02-12 20:48:28
[QUOTE=Yusuf_06]
-1-İşçiliği hobiciliği fiyatı ön planda olan herkesi korurum A kişisi B kişisi önemli değil.
-2-Kimseninde kimsenin ekmeğine mani olmasına izin vermemeye çalışırım.
-3-Tekrar tekrar tekrar diyorum Ali ustadan alış veriş yapın memnun olursunuz[/QUOTE]
-1- Korumanıza adalet prensibi gereği mağdur edilenleri de alabilirsiniz.
-2- Ekmeğe mani olmak ne demek açabilir misiniz? Buradan anladığım: Yaşanan maduriyetlerin burada dile getirilmesi, ve hobici arkadaşların kazıklanmamaları için uyarılması doğru değil, çünkü maduriyet yaşatanların ekmeğine mani olabilir. Bunu mu kastediyorsunuz.
-3- Ben de Ali Bey'den alışveriş yapmayın demiyorum. Ama memnuniyet konusunda emin değilim.
Yukarıda Ali Bey'le ticari bağınız olmadığını söylemişsiniz. Bu böyle değilse onu savunmayı görev edinmeniz ne anlama geliyor. Hele ki madur edilmiş birisine karşı savunmak bana pek samimi gelmedi.
Forumun bu bölümünün adı "Şikayet Var.". Amacı da kullanımı da burada yazıyor. Bu böyle devam ederse polemiğe dönecek bu yüzden bundan sonra yazılanlara cevap vermeyeceğim. Yalnızca olaya yönelik daha önceden belirtmediğim bir husus olursa veya soru sorulursa açıklayacağım. Saygılar.
-1- Korumanıza adalet prensibi gereği mağdur edilenleri de alabilirsiniz.
-2- Ekmeğe mani olmak ne demek açabilir misiniz? Buradan anladığım: Yaşanan maduriyetlerin burada dile getirilmesi, ve hobici arkadaşların kazıklanmamaları için uyarılması doğru değil, çünkü maduriyet yaşatanların ekmeğine mani olabilir. Bunu mu kastediyorsunuz.
-3- Ben de Ali Bey'den alışveriş yapmayın demiyorum. Ama memnuniyet konusunda emin değilim.
Yukarıda Ali Bey'le ticari bağınız olmadığını söylemişsiniz. Bu böyle değilse onu savunmayı görev edinmeniz ne anlama geliyor. Hele ki madur edilmiş birisine karşı savunmak bana pek samimi gelmedi.
Forumun bu bölümünün adı "Şikayet Var.". Amacı da kullanımı da burada yazıyor. Bu böyle devam ederse polemiğe dönecek bu yüzden bundan sonra yazılanlara cevap vermeyeceğim. Yalnızca olaya yönelik daha önceden belirtmediğim bir husus olursa veya soru sorulursa açıklayacağım. Saygılar.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
[QUOTE=Yusuf_06]Ali Bey'le görüştüm belki haberi yoktur diye ilettim kendisine.Kaçtığım için değil bilgisayarla pek arası iyi olmadığından pek giremiyor ve hepsiyle ilgilenemediğinden bahsetti.Öyle Durumlar oluyorki Erzurum'dan sipariş veriyorlar saat tam 1 de gelsin diyorlar kazandığım 150 lira nakliyesi 400 lira nasıl olacak bu elbet fiyata uygun nakliye kullanılacak...
[/QUOTE]
Yusuf Bey,
Ali Bey adına buradan konuşmanızdaki amacı anlayamadım. Yaşamadığınız bir konu üzerine, savunduğunuz kişiden aldığınız bilgilerle, o kişiyi savunma anlayışınız avukatlarca mesleki olarak para kazanma amaçlı yapılan bir iştir. Kulaktan kulağa yapılan aktarmalarda yanlış anlaşılmalar olabilir. Örneğin "Akvaryumu bu saatte istemem" dediğimi iddia ettiğiniz husus Ali Bey'le 1 akşam önceden anlaşılmış/sözleşilmiş bir durumdu. Öğlen saatinde müsait olamayacağımı, ancak sabah veya akşam istediği saatte gönderebileceğini kendisiyle konuştuk ve ANLAŞTIK. Ama ertesi gün tam gün ortasında beni arayıp "Akvaryumu yükledim" deyip adresi sorması nasıl bir anlayış? Bunu da ilk yazımda açıkça belirtmiştim. Yazılarımı dikkatli okumadan anlattıklarımı saptırıcı yorum yazılması konuyu tekrar açıklamamı gerektirip vakit kaybına neden olmakta. Bu konuda dikkatli olmanızı rica ederim.
Tekrar açıklayım:
1. Ben vakit olarak Sayın Ali Bey'i sıkıştırmadım. Kendisinden en sağlam akvaryumu verebileceği en geç ve en kesin tarihi istedim .
2. Benim evim Ankara'da Erzurum'da değil.
3. Kendisinden aldığım ilk akvaryumun üzerinden 2 yıl geçti. Ali Bey sipariş ettiğim yeni akvaryumu teslim etmedi. Getireceği tarihte ise eski akvaryumu satıp teslim etmek üzere söz vermiştim. Bu tarihte de anlaştığım arkadaşa teslim etmek zorunda kaldım. Balıklarım da küçük bir akvaryumda kaldı.
Yorum yapacak arkadaşların olayın nasıl olduğunu "eğer şahit olmadılarsa" anlatmamalarını rica ederim.
USTA tabirinin hakedene verilmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Devrim arkadaşın acımadan bu yüzden eleştirilmesi bence doğru değil. Haketmeyene USTA denilmesi gerektiğini düşünenler varsa bu tabiri kullanabilir. Yaşça büyük olduğu için "Bey"de kullanılabilir. Mesleği adının başına da konulabilir. Bunlarda sakınca olmadığını düşünüyorum. Ama toplumumuzda USTA ifadesi yüceltici bir sıfat olarak kullanılmakta ve hakedene söylenmesi gerekir. Başka fikirlere de saygı duyarım.
Saygılar.
gokkhan 2013-02-12 17:41:40
[QUOTE=Yusuf_06]Ali Bey'le görüştüm belki haberi yoktur diye ilettim kendisine.Kaçtığım için değil bilgisayarla pek arası iyi olmadığından pek giremiyor ve hepsiyle ilgilenemediğinden bahsetti.Öyle Durumlar oluyorki Erzurum'dan sipariş veriyorlar saat tam 1 de gelsin diyorlar kazandığım 150 lira nakliyesi 400 lira nasıl olacak bu elbet fiyata uygun nakliye kullanılacak...
Bahsi geçen arkadaş kim bilmiyorum ama şöyle bir konuşmada geçti.
Arkadaşımız 1 akvaryum aldı sonraki zamanlarda yine 1 akvaryum siparişi verdi yaptık ama hava şartlarından götüremedik kar yağdı .Sonra tekrar nakliye tutup yükledik telefon açtık geliyoruz dedik ee ben bu saatte akvaryum istemem ! Bizde geri dönüp akvaryumu tekrar yukarı çıkarttık bende siparişi iptal ettim dedi.(Dükkanına gidenler bilir dükkan dik bir merdiven içeriyor kendim taşıdığımdan biliyorum ecel terleri döktürüyor insana) ben kimsenin kaporasını yemem sobada yakarım yine yemem dedi bunun benzeri şeyler konuştuk.
Ali usta'nın avukatlığını yapmıyorum/ Ticari hiçbir bağım yoktur/ Tanıdığım değildir / Sadece zamanında bir akvaryum almıştım. İsteyen merak eden görüşüp konuşabilir.(Benim yaptığım gibi)
Yusuf Bey,
Ali Bey adına buradan konuşmanızdaki amacı anlayamadım. Yaşamadığınız bir konu üzerine, savunduğunuz kişiden aldığınız bilgilerle, o kişiyi savunma anlayışınız avukatlarca mesleki olarak para kazanma amaçlı yapılan bir iştir. Kulaktan kulağa yapılan aktarmalarda yanlış anlaşılmalar olabilir. Örneğin "Akvaryumu bu saatte istemem" dediğimi iddia ettiğiniz husus Ali Bey'le 1 akşam önceden anlaşılmış/sözleşilmiş bir durumdu. Öğlen saatinde müsait olamayacağımı, ancak sabah veya akşam istediği saatte gönderebileceğini kendisiyle konuştuk ve ANLAŞTIK. Ama ertesi gün tam gün ortasında beni arayıp "Akvaryumu yükledim" deyip adresi sorması nasıl bir anlayış? Bunu da ilk yazımda açıkça belirtmiştim. Yazılarımı dikkatli okumadan anlattıklarımı saptırıcı yorum yazılması konuyu tekrar açıklamamı gerektirip vakit kaybına neden olmakta. Bu konuda dikkatli olmanızı rica ederim.
Tekrar açıklayım:
1. Ben vakit olarak Sayın Ali Bey'i sıkıştırmadım. Kendisinden en sağlam akvaryumu verebileceği en geç ve en kesin tarihi istedim .
2. Benim evim Ankara'da Erzurum'da değil.
3. Kendisinden aldığım ilk akvaryumun üzerinden 2 yıl geçti. Ali Bey sipariş ettiğim yeni akvaryumu teslim etmedi. Getireceği tarihte ise eski akvaryumu satıp teslim etmek üzere söz vermiştim. Bu tarihte de anlaştığım arkadaşa teslim etmek zorunda kaldım. Balıklarım da küçük bir akvaryumda kaldı.
Yorum yapacak arkadaşların olayın nasıl olduğunu "eğer şahit olmadılarsa" anlatmamalarını rica ederim.
USTA tabirinin hakedene verilmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Devrim arkadaşın acımadan bu yüzden eleştirilmesi bence doğru değil. Haketmeyene USTA denilmesi gerektiğini düşünenler varsa bu tabiri kullanabilir. Yaşça büyük olduğu için "Bey"de kullanılabilir. Mesleği adının başına da konulabilir. Bunlarda sakınca olmadığını düşünüyorum. Ama toplumumuzda USTA ifadesi yüceltici bir sıfat olarak kullanılmakta ve hakedene söylenmesi gerekir. Başka fikirlere de saygı duyarım.
Saygılar.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
[QUOTE=nosaban]Ali bey duzgun, durust bir esnaf ben bir sikinti yasamadim. Elestiri dozunda olmalidir. Sifir araba aliyorsunuz o bile gununde gelmiyor, ucaga biniyorsunuz sefeler aksiyor. Aldiginiz hazir degil ozel uretim ise bazi gecikmeleri kabul edebilmek lazim. İnsanlarin ekmeginle oynarcasina futursuzca elestirmek cok dogru degil. Oyle bahsettiginiz gibi 50 - 100 liraya tamah edecek bir insanda degil. İyi bir usta isciligi basarili ben aliveristen memnun kaldim. 50 lira kapora verip dukkani satin almis gibi davranmak da cok tutarli degil. Akvaryumumu yapan ali bey ve calisanlarina tesekkur ederim.aksakligi kimse istemez ama karsilikli anlayis herkese gereklidir. Saygilar
[/QUOTE]
[QUOTE=nosaban]Ali bey duzgun, durust bir esnaf ben bir sikinti yasamadim. Elestiri dozunda olmalidir. Sifir araba aliyorsunuz o bile gununde gelmiyor, ucaga biniyorsunuz sefeler aksiyor. Aldiginiz hazir degil ozel uretim ise bazi gecikmeleri kabul edebilmek lazim. İnsanlarin ekmeginle oynarcasina futursuzca elestirmek cok dogru degil. Oyle bahsettiginiz gibi 50 - 100 liraya tamah edecek bir insanda degil. İyi bir usta isciligi basarili ben aliveristen memnun kaldim. 50 lira kapora verip dukkani satin almis gibi davranmak da cok tutarli degil. Akvaryumumu yapan ali bey ve calisanlarina tesekkur ederim.aksakligi kimse istemez ama karsilikli anlayis herkese gereklidir. Saygilar
[/QUOTE]
Sevgili arkadaşım,
50 Tl'ye dükkan satın alınmaz senin bu yerinde tespitine ben de katılıyorum. Ancak son yazımı eksik okumuş olabilirsin tekrar okumanı tavsiye ederim. Bu yazıdan amacımın dükkan satın almak olmadığını bilakis insanları mağdur olmamaları için bilgilendirmek olduğunu anlayabilirsin. Ali Beye teşekkürlerini de anlıyorum. Seni memnun etmiş. Kendisinden bol bol alışveriş yapabilirsin. Her malın bir alıcısı vardır. Saygılar.
NOT: Yeni üyesin. Profilinde yer almayan bilgileri girersen iyi olur.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Arkadaşlar Akvaryumcu Ali'nin attığı son mesaj da fake çıktı. Ne arayan var ne soran. Kaptırdığım kaporayı çok önemsemiyorum. Zaten amacım alışverişte nelere dikkat edilmesi gerektiğini henüz kazıklanmamış ve güvenini yitirmemiş arkadaşlara anlatmaktı. Alışveriş yapacak arkadaşların paralarını kaptırmadan, zaman ve güvenlerini yitirmeden, önlemlerini almış olarak hareket edebilmelerine katkı sağlayabilmekti. Umarım akvaryum hobisiyle uğraşan, bu işe zaman harcayan arkadaşlar buraya bir göz atarlar. Olumlu ve olumsuz yorumları göz önüne alarak alışveriş yaparlar. Saygılar.
gokkhan 2013-02-04 15:14:33
Arkadaşlar Akvaryumcu Ali'nin attığı son mesaj da fake çıktı. Ne arayan var ne soran. Kaptırdığım kaporayı çok önemsemiyorum. Zaten amacım alışverişte nelere dikkat edilmesi gerektiğini henüz kazıklanmamış ve güvenini yitirmemiş arkadaşlara anlatmaktı. Alışveriş yapacak arkadaşların paralarını kaptırmadan, zaman ve güvenlerini yitirmeden, önlemlerini almış olarak hareket edebilmelerine katkı sağlayabilmekti. Umarım akvaryum hobisiyle uğraşan, bu işe zaman harcayan arkadaşlar buraya bir göz atarlar. Olumlu ve olumsuz yorumları göz önüne alarak alışveriş yaparlar. Saygılar.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Kapora 50 tl'ydi. Daha fazla istemisti ama Allahtan o an yanimda olmadigi icin 50 birakabilmistim. Yoksa kaptiracaktik parayi. Devrim bey sizin son mesajinizdan sonra yani dun saat 22.00 civarinda Akvaryumcu Ali forumdan mesaj atip telefon numarami sordu. Ben de gonderdim. Kapora iadesinde bir gelisme olabilir. Beklemedeyim...
Kapora 50 tl'ydi. Daha fazla istemisti ama Allahtan o an yanimda olmadigi icin 50 birakabilmistim. Yoksa kaptiracaktik parayi. Devrim bey sizin son mesajinizdan sonra yani dun saat 22.00 civarinda Akvaryumcu Ali forumdan mesaj atip telefon numarami sordu. Ben de gonderdim. Kapora iadesinde bir gelisme olabilir. Beklemedeyim...
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Akvaryumcu Ali kaporayı hala iade etmedi. Yorum sizin.
Akvaryumcu Ali kaporayı hala iade etmedi. Yorum sizin.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Devrim bey, yalan dolanla iş yapan esnafın piyasada kimler sayesinde varlığını devam ettirdiğini bazı yorumları görünce anladım. Ben peşin paramı tıkır tıkır sayarken karşılığında kazıklanmayı hak etmiyorum. Başkası da kazıklanmasın. Esnafları piyasa ve müşteriler dürüstlüğe teşvik etsin. Yalancılara da prim verilmesin. Bu konuda söyleyecek çok şey var ama uzatmak istemiyorum. Ben de eski esnaf bir ailenin oğluyum birçok esnaf tanıdığımız da var. Sadece bir tek şey söylüyorum: "Esnaflar günü kurtarmak için ucuz oyunlara bu laş ma malı..." Bu usuller devam ederse büyük sermaye, kurumsal firmalar, AVM'ler er ya da geç esnafı piyasadan silecektir. Esnafları sıcak dostluklar, güven vb. değerler piyasada tutar. Bunları sadece bir tüketici olarak söylüyorum.gokkhan 2013-01-19 22:12:44
Devrim bey, yalan dolanla iş yapan esnafın piyasada kimler sayesinde varlığını devam ettirdiğini bazı yorumları görünce anladım. Ben peşin paramı tıkır tıkır sayarken karşılığında kazıklanmayı hak etmiyorum. Başkası da kazıklanmasın. Esnafları piyasa ve müşteriler dürüstlüğe teşvik etsin. Yalancılara da prim verilmesin. Bu konuda söyleyecek çok şey var ama uzatmak istemiyorum. Ben de eski esnaf bir ailenin oğluyum birçok esnaf tanıdığımız da var. Sadece bir tek şey söylüyorum: "Esnaflar günü kurtarmak için ucuz oyunlara bu laş ma malı..." Bu usuller devam ederse büyük sermaye, kurumsal firmalar, AVM'ler er ya da geç esnafı piyasadan silecektir. Esnafları sıcak dostluklar, güven vb. değerler piyasada tutar. Bunları sadece bir tüketici olarak söylüyorum.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Buraya konuyu açtıktan sonra Ali Usta beni aradı ve kaporayı iade etmek için hesap numaramı istedi, dün numarayı gönderdim ama hala parayı yatırmadı. Bunu bile geciktirdi.
Buraya konuyu açtıktan sonra Ali Usta beni aradı ve kaporayı iade etmek için hesap numaramı istedi, dün numarayı gönderdim ama hala parayı yatırmadı. Bunu bile geciktirdi.
Ali Usta'dan Akvaryum Alışverişi
Siz devam edin o zaman alışverişe. Ai Usta sizin zor günde de yanınızda olur.
Siz devam edin o zaman alışverişe. Ai Usta sizin zor günde de yanınızda olur.
SON MESAJLAR
- 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 16:32
Omurgasızlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

